Kolega sprawdzi wężyk odpowietrzający koło sprzęgła piły, filterek w zbiorniku.
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Jeżeli nie wyrzuca wlewanego paliwa na zewnątrz to wszystko w porządku.
Witam, tak 'na logike' - to tak, jak na pierwszym zdjeciu, zeby uszczelka gumowa / 'o - ring' uszczelniala cala regulacje, zeby przez gwint nie przedostawalo sie 'lewe powietrze' - do dyszy. Po to jest na tej regulacji podkladka metalowa - zeby sprezynka nie pokaleczyla gumowej uszczelki, ma ja oddzielac od koncowego zwoju sprezynki. Pozdrawiam.
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
regulator biegu jałowego, czujnik polozenia klapy spietrzającej, klapa spietrzajaca, złe ciśnienie paliwa, lewe powietrze, rozdzielacz paliwa
Dobry palnik zjada wszystkie gatunki olejów ale faktem jest, że czasem trzeba przestawić parametry - powietrze/paliwo. Lekka korekta powietrza przy stałym paliwie powinna pomóc.
Lovato to lepszy pomysł ze względu na termike reduktora. Tomasetto jest gorszy i do tego żywotność krótsza. Jedyna jego zaletą to łatwiejszy montaż. Do kolegi wyżej niech sobie oglądnie jak wygląda strona wodna i gazowa i pomyśli. To co jest napisan na reduktorch to wydolność ciśnieniowa a nie termiczna. Trzeba jeszcze pamiętać że w drugiej generacji...
Renault Laguna 3 2007 rok 1.5 DCi. Powietrze w układzie paliwowym. Błąd czujnika ciśnienia paliwa. Słabe ciśnienie na listwie. Błąd walka rozrządu. Auto pali dobrze, jednak jest bardzo słabe.
Przy prawidłowym stosunku paliwo>powietrze elektrody świec powinny mieć lekki nalot koloru ceglastego. Zbyt dużo paliwa w mieszance to kolor czarny, zbyt uboga mieszanka kolor jasno szary. Teraz sam oceń jak to wygląda.
Mają zaślepkę ale przepuszcza ona powietrze do zbiornika paliwa.
akies porady? Jedna jedyna! Sprawdź, czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika. Na początek ustalić, czy winę ponosi układ zasilania, paliwo - powietrze, czy układ zapłonowy?
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Problem rozwiązany. Potrzebna odpowiednia procedura i sprzęt do odpowietrzania, bo zbyt dużo powietrza zostaje w filtrze.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Nic nie rozumiesz. Silnik benzynowy potrzebuje powietrza,paliwa iskry i sprężania. U ciebie czegoś brak. Powietrze powinno być. Paliwo można podać plakiem w dolot. Będzie wiadomo co dalej
Jak zapalają się te kontrolki ,to błędy muszą być zapisane. Masz problem ze złymi parametrami mieszaki paliwo-powietrze.
Na pompie zewnętrznej jest zaworek, często przepuszcza paliwo lub wpuszcza powietrze.
A może przyczyną jest zły skład mieszanki paliwo powietrze
czyli na ssaniu nie podawane jest powietrze tylko paliwo
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Paliwo nie pójdzie dopóki klapa przeplywomierza nie zostanie nacisnieta przez przeplywajace powietrze.
Może też być powietrze w układzie paliwa i obroty bedą sie podnosić
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Lewe powietrze przed pompą. Paliwo złej jakości. Zacierający się zawór. Zapieczony albo lejący wtryskiwacz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Jeśli błąd stały pompy i silnik kuleje to pompa elektrycznie bądź mechanicznie uszkodzona, jeśli błąd nieaktywny może być powietrze w układzie paliwa.
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
sonda lambda, cisnienie paliwa, lewe powietrze ,itd
Na pompie dokręć na docelowo, a na wtryskiwaczach przykręć ale zostaw lekko poluźnione. Jak pompa wypchnie powietrze (zacznie tryskać paliwo z nakrętek), to dokręć i silnik powinien złapać od kopa.
Chyba lambda
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Filtr raczej odpada, jeśli później normalnie jedzie. Problem jest z mieszanką powietrze-paliwo z tego co piszesz. Możliwe, że pierwsza sonda skończyła żywot. Ale to trzeba troszkę poobserwować, a to trzeba mieć czym.
wszystko trzeba sprawdzać: świeca, iskra, czyszczenie gaźnika może dysze przytkane i poziom paliwa, lewe powietrze, kompresja. Musisz po kolei to posprawdzać bo tak ciężko coś powiedzieć, za mało informacji
Pomocy !!! Mój leciwy peugot ma powietrze paliwo. Komputer nie wykazuje błędu. Wymieniliśmy kilka miesięcy temu przewody oraz filtr powietrza ( bo może się rozszczelnił) I znowu jest tak, że gdy tylko zaprarkuje tak, że auto stoi nierówno tylko przód lub tył wyżej to po odpaleniu gaśnie lub zupełnie nie odpala. Gdy pompką ręcznie przegonie paliwo to...
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
I wszystko O.K. widocznie dobrze trafiles srednice wewnetrzna weza ,ustaliles proporcje paliwo-powietrze
co się działo gdy była ta rurka odłączona? Ciągnął nieprzefiltrowane powietrze zamiast oparów paliwa. W końcu zapchał by się tez pochłaniacz oparów.
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Cześć, moja motorynka po staniu przez tydzień w garażu chyba nie bierze paliwa, odpala normalnie, ale po 10-20m gaśnie i widać ze w wężyku jest mniej paliwa i więcej powietrza po odczepieniu rurki od gaźnika i zapełnieniu całej rurki paliwem dalej odpala normalnie.
Bardzo ważne w moim meganie2 mk1 1,9dci te pęcherzyki powietrza powodują koszmarne drgania silnika .Rozebrałem wymieniłem filtr, oczyściłem koszyk przez tydzień było dobrze.Ale zaczyna się od nowa i nie mam pojęcia jak to uszczelnić.
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
powiatr filtr paliwo mieszanka paliwo powiatr powiatr przewód paliwo
silnik napędu bramy hormann głośniki fabia programy astry
naprawa udaru makita interfejs diagbox
Atomic 4 – przegrzewanie cewki zapłonowej: przyczyny, rezystancja, napięcie ładowania Spawarka laserowa 9kW – czy możliwa praca na 230V z gniazdka domowego?