Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Moze przewody gdzies pekly i lapie powietrze. Jaki filtr wymieniles paliwa czy powietrza?
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
WDB2200262A264611 podaje Vin swojego auta i pytam czy moj samochod posiada pompke paliwa w zbiorniku ? Dodano po 7 Zdejmując osłonę silnika, sprawdź czy rano przy małej ilości paliwa masz powietrze w przewodach. Paliwo może się też cofać do zbiornika. ja mam tylko powietrze :( Rzuć okiem od dołu na zbiornik paliwa - czy nie jest wgnieciony. jak mam...
Jest iskra i paliwo to musi palić, zostało jeszcze powietrze, ale nie odpalasz go na księżycu. Ustaw przewody na 1342 i kręć aparatem aż zapali, chyba że "wyskoczyłeś" poza zakres regulacji to zmień przewody o 90° i znowu reguluj. Teraz masz zbyt wczesny zapłon.
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
co się działo gdy była ta rurka odłączona? Ciągnął nieprzefiltrowane powietrze zamiast oparów paliwa. W końcu zapchał by się tez pochłaniacz oparów.
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Dzięki za nakierowanie, w każdym razie, czujnik doładowania sprawdzę, no faktycznie tachograf padł kompletna ciemność, do tego samochód nie przekracza 1500 obrotów, nie pokazuje prędkości właśnie ale tutaj muszę tachograf załatwić :/ poza tym poziom paliwa, powietrze, wszystko pokazuje. Przewody od ABS są podpięte więc raczej to nie to, ale nakierowałeś...
Witam. Podaj paliwo na pompke z kanistra albo ze zbiornika osobnym przewodem , jak sie poprawi to przewody do wymiany. Głośna praca pompki to powietrze albo koniec żywota pompki. Pozdrawiam. I jak jest odstojnik przed pompą to go dobrze pooglądaj.
Problem rozwiązany. Podobno gdzieś łapało lewe powietrze i przewody od paliwa były do wymiany.
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
Zauważyłem, że jeśli się naciśnie pompkę wypuszcza ona paliwo przez jedną z rurek (w porządku), ale jak się puści to w tym momencie (tam myślę) powinno pobrać paliwo z zbiornika, a świszczy tak jakby rurka która jest w samym środku gaźnika (zaznaczona na zdjęciu na czerwono): Jesteś pewien przewodów paliwowych? Miałem coś podobnego w chinolu i winne...
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
Może.ktoś sobie ubzdurał że gaz jako paliwo suche nie będzie w stanie odpowiednio smarować silnika i postanowił podać olej. Jeśli usunąłeś olej to zaślep rurkę bo może tamtedy zasysa powietrza.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Dymi niespalone paliwo w kotle.Sprawdź kołnierz elastyczny doprowadzający powietrze do kotła;czy z dyszy leci strumień czy mgiełka(najpierw odepnij przewody od świecy);czy na pompce paliwa i na regulacji dopływu powietrza są ślady oryginalnej żółtej farby-"plomba".
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
To jest układ odpowietrzania zbiornika. Jego górna część, nie jest płaska, więc w czasie tankowania, pozostałaby pusta. Te cienkie rurki, umożliwiają wypełnienie, odprowadzając powietrze. Grubsza, odprowadza powietrze w czasie tankowania, aby nie nastąpiła tzwn. cofka. Odprowadzenie jest powyżej końcówki pistoletu. Wymienić musisz i to jak najszybciej,...
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
Zaworek podciśnieniowy podaje paliwo? Idzie od króćca przewód do niego. Jak zassiesz powietrze to powinien puścić paliwo.
domino, jak masz przetarty przewód to ci ropa wypływa z niego= i zasysa powietrze. Czy masz silnik 90KM?
Witam Zrobiłem symulację pracy palnika z odłączonym powietrzem.Fotkę oświetlała żarówka.Palnik "pracował" trzy godziny. Wentylator szumiał. Paliwo od czasu do czasu termostat podgrzewał. Cewka elektrozaworu lekko rozgrzana. Sprawdzałem zdejmując jedną wsuwkę z przewodem zasilającym prawidłowość otwierania zaworu. Wszystko działa prawidłowo. Podłączając...
Temat dolewania benzyny do on jest nieco drażliwy,znalazłem kiedyś orginalną instrukcje od Forda sierry 2,3 i zalecano w niej żeby przy -20 °C dodawać 30% benzyny,tłumaczone to było wzrostem gęstości paliwa i miało służyć jego rozrzedzeniu a nie zapobiegało krystalizacji,jeżdżąc tym wynalazkiem miałem problemy nie tyle z uruchamianiem silnika co z jego...
zauważyłem że w przewodzie paliwa jest dużo bąbli powietrza, więc problem jest chyba w nieszczelności gdzieś na przewodzie i pobiera powietrze?? dlatego po zgaszeniu silnika nie ma ciśnienia w przewodzie i paliwo cofa się do baku czy pompy... o ile mam rację
powiatr przewód powiatr paliwo powiatr filtr paliwo
manetka sharan telewizor uszkodzi samsung silnik napędu bramy hormann
carminat be7437 nagrzewnica sharan
Karta SIM działa w innym telefonie, ale nie w moim - co robić? Mercedes W164 - Deska rozdzielcza świeci po zamknięciu pilotem