Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
WDB2200262A264611 podaje Vin swojego auta i pytam czy moj samochod posiada pompke paliwa w zbiorniku ? Dodano po 7 Zdejmując osłonę silnika, sprawdź czy rano przy małej ilości paliwa masz powietrze w przewodach. Paliwo może się też cofać do zbiornika. ja mam tylko powietrze :( Rzuć okiem od dołu na zbiornik paliwa - czy nie jest wgnieciony. jak mam...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Problem rozwiązany. Podobno gdzieś łapało lewe powietrze i przewody od paliwa były do wymiany.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
I tak właśnie się stało :D rozebrałem obudowy poduszki itd..zablokowałem wał i wałek, pompę na znaki i CUD TUSKA po złożeniu, pali jak palił przez 200000km. Powietrze w przewodzie powrotnym paliwa jest i było - w niczym to nie przeszkadza.
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Moze przewody gdzies pekly i lapie powietrze. Jaki filtr wymieniles paliwa czy powietrza?
w przewodach paliwa lata powietrze?
Zaworek podciśnieniowy podaje paliwo? Idzie od króćca przewód do niego. Jak zassiesz powietrze to powinien puścić paliwo.
Dzięki za nakierowanie, w każdym razie, czujnik doładowania sprawdzę, no faktycznie tachograf padł kompletna ciemność, do tego samochód nie przekracza 1500 obrotów, nie pokazuje prędkości właśnie ale tutaj muszę tachograf załatwić :/ poza tym poziom paliwa, powietrze, wszystko pokazuje. Przewody od ABS są podpięte więc raczej to nie to, ale nakierowałeś...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
To nie zmieniaj filtra .problem będzie z regulatorem na pompie CR,powietrze nie idzie w przewodzie paliwa ?Masz Siemensa z pompką do odpowietrzania?
zauważyłem że w przewodzie paliwa jest dużo bąbli powietrza, więc problem jest chyba w nieszczelności gdzieś na przewodzie i pobiera powietrze?? dlatego po zgaszeniu silnika nie ma ciśnienia w przewodzie i paliwo cofa się do baku czy pompy... o ile mam rację
Nieszczelność w przewodach, gdzieś powietrze łapie i paliwo opada.
Biały dym świadczy o zapchaniu palnika, lub problemem z podawaniem paliwa ( powietrze w przewodach ). na przewodach paliwa założyłem nowy filtr i na końcu zawor zwrotny, Pogorszyłeś sprawę. Pompka Eberspachera ma filtr w sobie od strony ssącej, a zawór zwrotny nie jest potrzebny ( pompka działa jako zwrotny). Jak przy wymianie sitka miałeś wykręconą...
Witam, Czy ja dobrze zrozumiałam: pompując pompką paliwa słyszysz uciekające powietrze ? ? Jedynie przez otwór automatycznego odwietrzania może wracać paliwo z powietrzem do zbiornika przewodem przelewowym. Jest to jedyny cienki przewód wychodzący z głowicy filtra paliwa dokładnego oczyszczania.
Jeśli przerwy w zapłonie są nagłe, to problemem może być instalacja elektryczna - przerwy w dopływie prądu. Jak wygląda świeca gdy silnik zgaśnie? Powietrze dociera do zbiornika paliwa? Przewód paliwowy drożny? Filtr powietrza drożny?
Pompa VP44 stosowana m.in. w Oplach DTI jest bardzo wrażliwa na powietrze w przewodach zasilających w paliwo. Do odpowietrzania zalecają specjalną pompkę Boscha, ale ja uzywam pompki-gruszki z samochodów koncernu PSA. Działa i jest skuteczna. Jeśli odpowietrzenie nie pomoże to spróbuj wymienić wężyki przelewowe z wtryskiwaczy(częsta przyczyna zapowietrzania)....
Pasek przeskoczył o jeden ząbek. Samochód stoi u mechanika, gdyż sam nie mam na niego czasu. Przy okazji znalazł tam kilka innych niedogodności, więc lepiej, żeby zajął się tym ktoś, kto zrobi to pewnie lepiej. Samo ustawienie paska prawidłowo, pomogło na powyższe dolegliwości, samochód pali idealnie, ale mimo wszystko sam pasek jest do wymiany. Gdyby...
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Witam. Odpalam auto, ruszam z 1-ki, przełączam na dwójkę, dodaję gazu i... gaśnie. Potem różnie: kręcę silnikiem i zaraz odpali, albo i nie. Jeśli nie, to sprawdzam pompkę paliwa i jest miękka, co znaczy, że w środku jest powietrze. Pamaga odkręcenie przewodu paliwowego i nabicie paliwa ręczną pompką. Dlaczego tak się dzieje, że pojawia się powietrze...
Filtr nowy zaworek również opaski też ..przewody wyglądają okey wiec skąd to powietrze ?
Aby cofnęło się paliwo w przewodach, musi być gdzieś nieszczelność - zasysa powietrze. Do sprawdzenia wszelkie złączki przewodów, jak i same przewody paliwowe.
mógłbyś napisać coś więcej, wróżek tutaj niema. Zapala się kontrolka świec żarowych rano? Kiedy w końcu zapala? Jak zobaczysz kontrolkę czy jak długo pokręcisz? Świece sprawne? Prąd dochodzi? Jaki jest statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku? Widać powietrze w przewodach koło filtru paliwa? Pozdr.
Nakrętki na przewodach doprowadzających paliwo pod ciśnieniem do wtrysków. Na wtryskach . Luzujesz po kolei i kręcisz. Jak się pokaże paliwo zakręcasz. Chodzi o to, by usunąć powietrze z całego układu wtryskowego, czyli z pompy i przewodów.
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
Wiec tak przyjacielu. Jeśli jest powietrze to sprawdź zaciski przy przewodach doprowadzających paliwo. Jeśli są ok sprawdź czy zbiornik nie jest wgięty ( wystarczy niewielkie wgięcie do środka)
Miałem kiedyś podobne objawy w excelu 1,5 na wielopunkcie, skrzynia automatyczna. Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia bo były popękane i ciągnęło lewe powietrze. Zaślepiłem też przewód regulatora ciśnienia paliwa ( podciśnieniowy) i pomogło. Sprzedałem go 3 lata temu i o ile wiem na razie jest ok. Aha, jeszcze wyczyściłem zawór EGR, prawie się...
a ile wynosi ten luz zaworowy? ta membrana działa poprawnie tylko ze jak odłącze przewód zasilający przy gaźniku i zakrece silnikiem to paliwo nie leci tak jak by nie było tego podcisnienia... tylko jak odepnę przewód i sam lekko pociągne powietrze to paliwo zacznie lecieć.
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Dymi niespalone paliwo w kotle.Sprawdź kołnierz elastyczny doprowadzający powietrze do kotła;czy z dyszy leci strumień czy mgiełka(najpierw odepnij przewody od świecy);czy na pompce paliwa i na regulacji dopływu powietrza są ślady oryginalnej żółtej farby-"plomba".
Jak mniemam to wymieniłeś filtr paliwa ? A czy spec sprawdził uszczelniacz wałka npędowego pompy ? Sucho może i będzie ale paliwo cofnie się przewodem powrotnym zasysając powietrze do pompy przez uszczelniacz, jak wiadomo zbiornik paliwa jest niżej niż pompa.
witam mam problem z citroenem jumper 1995r 1.9d. Zamula na dużych obrotach. było wszystko dobrze do czasu kiedy wymieniłem czujnik poziomu paliwa. od tej pory nie chce wejść na maksymalne obroty na 5biegu 80km/h. przepatrzyłem rurkę czujnika jest wszystko dobrze nie jest za pchana. w czasie pracy na jałowym biegu samochód chodzi normalnie normalnie...
Nabyłem Mercedes C220 D problem z obrotami silnika,poprzedni właściciel powiedział że pompa.Na wolnych obrotach lekkie szarpania i niezbyt równa praca silnika.Dzisiaj zaobserwowałem powietrze w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy,jak idzie powietrze to szarpnięcie i na wyższych obrotach to samo,poza tym od czasu do czasu zapali się EPS i...
Czy chodzi ci o powietrze w paliwie na powrocie pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij wspólny przewód powrotny z wtryskiwaczy zaraz przy pompie i zobacz czy powietrze ustało. Jeśli tak wtryskiwacze uszkodzone/źle zrobione. Nie daj sobie wmówić że są sprawne.
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Spróbuj wtłoczyć powietrze do przewodu paliwowego w stronę zbiornika paliwa, bo z Twojego opisu wygląda, że masz zatkanego smoka w zbiorniku. Jeśli to coś zmieni, to czeka cię czyszczenie zbiornika paliwa no i wymiana filtra paliwowego.
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Tzw lewe powietrze za przepustnicą. Najczęściej przewody odmy lub do regulator ciśnienia paliwa. W internecie instrukcje jak to zdiagnozować.
czyli z zarowymi bedzie ok, zdziwil mnie fakt ze nie wlaczaja sie przy probie odpalenia... a czy sa jakies szczegolne punkty ktore blokuja uruchomienie silnika, ktore mogl bym sprawdzic np miernikiem? aaa i jeszcze zauwazylem ze w przewodach paliwa jest powietrze, czy uklad moze byc zapowietrzony? pompowalem paliwo ta "gruszka" ale powietrze nadal jest...
Tak, przewód przezroczysty i patrzymy czy jest powietrze czy paliwo za filtrem - oczywiście w stronę pompy.
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Zalałam pompę przez przewód zasilający paliwem poluzowałem śrubkę do wkręcania manometru- powietrze zeszło a pompa zaciągnęła paliwo. Działa, dziękuje za pomoc.
teraz odpalił przy - 10stC a po odpaleniu silnik pracował około minuty na obrotach 1500 . prawdopodobną przyczyną ciężkiego odpalania było to że łapał powietrze przewodem wychodzącym z filtra paliwa ( na takiej szybkozłączce) mechanik oczyścił uszczelnił silkonem i jest lepiej, jednak wydaje mi się że jeszcze jakoś nie tak bo mam porównanie z golfem...
Witam mam problem z vectrą c 2,2DTI jak dlugo stoi to ciężko odpala. zauważyłem że w przewodach przelewowych nie ma paliwa.
https://www.youtube.com/watch?v=BzCUIBiP... Zobacz paliwo czy dochodzi do przepustnicy. Obejrzyj przewody czarne może któryś łapie lewe powietrze, zdejmij dekiel od wtryskiwacza i wlej mu trochę paliwa zobaczysz czy załapie na chwile, jeśli nie to może iskry brak. Sprawdź masę silnika przewody przekaźnik podwójny pompy i cewek i wtryskiwacza. .
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Nie , przy dodawaniu gazu , dostaje więcej powietrza /otwierasz przepustnicę/ a mniej paliwa i stąd taka prosta. Nierówna praca silnika na wolnych obrotach , to może być wypadanie zapłonu /cewka , świece, przewody WN/, ciśnienie paliwa , lewe powietrze.
Tak jak najbardziej pompa ciągnie paliwo i powietrze Jak ma paliwo w zbiorniku to nie ma takiej możliwości chyba że przewód zasilający gdzieś ma dziurawy i przez niego zaciąga powietrze.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.
Być może filtr paliwa albo gdzieś przewody ciągną powietrze mogą być nieszczelne i się zapowietrza.
a może jest nieszczelność na przewodach i ciągnie powietrze . Spróbuj mu zapodać paliwo z jakiejś butelki umieszczonej bezpośrednio nad pompą żeby paliwo samo dopływało do pompy .
powodem awarii były wadliwe o, ringi na PW- wtryskiwaczach. powietrze, spaliny były tłoczone do przewodów i filtra paliwa. Układ zapowietrzony na listwie i dlatego tak szybko gasł. Trochę uparci Ci fachowcy bo wymienili pompę vacum, uszczelniali układ oraz chcieli wymieniać EGR. Niestety na t.z czuja VW już nie są naprawiane. Panowie właściwie podawali...
Czyli to przez zbiornik paliwa? Przez cieknący zbiornik się układ zapowietrza? Na którym przewodzie kolega autor widzi te bąbelki?
Witam. Mam problem z zapalaniem samochodu Renault Kangoo 1.9 diesel. Ranem muszę długo kręcić aż odpali. W przewodach paliwowych jest widoczne powietrze i paliwo cofa się do tyłu. Macie na to jakąś radę??
Wszystko juz jasne :) za wszystko odpowiadało lewe powietrze ciągnięte przez uszkodzony przewód odpowietrzajacy zbiornik paliwa... Gdy zawór był zamkniety auto pracowało ok a jak się otwierał to mieszanka była bardzo uboga i auto kulało... Dziekuje wszystkim za porady:)
Sprawdzałem przewody, świece, wymieniłem kopułkę zapłonu i tyle nic się nie polepszyło. Czy możliwe ze benzyna straciła swoje właściwości bo tankowałem go przed nowym rokiem i to może mieć wpływ? , chociaż jak przełączam na gaz to jest to samo. Konieczne jest czyszczenie zbiornika ,przewody ,gaznik .benzyne masz teraz już w zbiorniku prawie jak wode...
Czyli jak nie leci paliwo , a powietrze leci wtedy jak dmuchasz ? Jak leci powietrze to albo nie ma paliwa albo rurka ma dziure i lapie powietrze lub jest ulamana i nie siega paliwa , jak powietrze nie leci to moze byc zapchany przewod paliwowy lub siateczka w zbiorniku w obu przypadkach musisz sciagnac zbiornik i sprawdzic czy rurki nie przerdzewialy...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
A filtr paliwa kiedy był wymieniany? Może jakiś zator w przewodach. Spróbuj odłączyć dwa przewody od pompy wtryskowej przy silniku i podłącz przezroczyste które wsadzisz w bańke z paliwem. Odpowietrz układ (w ostateczności możesz na partyzanta - ustami zasysając powietrze z przewodu powrotnego aż poleci ropa)
Sprawdz szczelnosc ukladu. Sprawdz wezyki od przelewow. Sprawdz szczelnosc przy filtrze paliwa. Jezeli w przewodach jest powietrze,to musi gdzies byc jakas nieszczelnosc.
Jak jest powietrze w przewodach to trzeba by wymienić filtr paliwa, bo to najczęstsza przyczyna zapowietrzania diesla, ogólnie co do gaśnięcia to dobrze by było diagnostykę zrobić, bo ciężko na pałe wywnioskować.
Witam Prawdopodobnie niesprawne jest odpowietrzanie zbiornika. Przypuszczam, że w tym samochodzie przewód wlewu paliwa nie jest doprowadzony do zbiornika paliwa w jego najwyższym punkcie. Wtedy zamknięte nad paliwem powietrze musi uchodzić ze zbiornika przewodem (w zbiornikach o kształcie tworzącym kilka najwyższych miejsc - kilkoma przewodami) o stosunkowo...
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
Pacjent wyleczony. Okazało się, że przyczyną braku palenia były nie dokładnie poskładane, poskręcane przewody paliwa. Zasysał lewe powietrze itp. Regulacja wtryskiwaczy na kompie i auto śmiaga. Możemy zamknąć. Dzięki za wszystkie porady. Pozdrwaiam
Dzień dobry. Mam taki dziwny problem z kosiarką AS Motor (silnik też firmy AS Motor, 2T). Otóż najpierw bardzo trudno było ją odpalić, ciągnięcie szarpaka wymagało dużej siły (z wyjętą świecą obracała się lekko). W końcu zgasła w czasie pracy i w ogóle już nie daje się odpalić. Silnik wykonuje może ze 2-3 obroty i tyle. Zauważyłem, że gdy kręcę silnikiem,...
powietrze w paliwie , zobacz czy nie ma bombelków w przewodzie od filtra do pompy
Proponowałbym zacząć od sprawdzenie szczelności przewodów doprowadzających paliwo, szczególnie zciski
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Częstym problemem tych silników jest powietrze w układzie paliwa. Odpal i sprawdź czy masz bąbelki powietrza w przewodzie koło filtra paliwa. Rano sprawdzę. A jak będą to jak temu zapobiec??
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Ja stawiam na przewód paliwowy. Może być pęknięty i będzie zasycać powietrze zamiast paliwa
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa, przepływomierz, lewe powietrze w układzie ssącym. Przewody i świece sprawne?
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
sprawdź filtr paliwa i szczelność przewodów zasilających(może łapie powietrze?)
Witam. Problem wygląda tak... Kupiłem Seata Arosę z dokładanym Webasto, którego nie moglem uruchomić. Wszystko ładnie dało się programować jednak bez żadnej reakcji. Zacząłem "grzebać":) Okazało się, że jakiś świetny gość coś majstrował przy wtyczkach i główna wtyczka (ta która wychodzi od podgrzewacza) jest zasilikonowana. Rozebrałem to i okazało się,...
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
powiatr paliwo powiatr filtr paliwo powiatr przewód paliwowy
samsung np300e5a sterowniki egzamin elektryk xantia regulator
montaż klimatyzacji samsung le40n87bd
Dekoder EV-1424 nie działa - diagnostyka i rozwiązania Find Firmware for Sharp TC Series Devices