Da się zrobić. Zdemontuj osłonę plastikową , osusz pompę ( nie myj wodą!) odpal auto i obserwuj skąd leci.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Zapytam tak - czy są jakieś problemy z tym autem oprócz tego że jak ręką zatkasz dolot to jest brak reakcji? Jeżeli oprócz tego że jest olej na świecy nie ma żadnych innych objawów to zostaw to lewe powietrze (które jest wedle ciebie) w spokoju bo z autem jest wszystko ok. Druga sprawa jest taka - nie rób zagadek tylko pokaż co jest u ciebie w aucie....
Osobiście używam pojemnika po płynie hamulcowym z przewodem wetkniętym w otwór w zakrętce , tak mi już zostało z młodych lat kiedy trudno było o jakiekolwiek udoskonalenia , wystarczy unieść pojemnik do góry i nie będzie w przewodzie powietrza z zewnątrz . Na znanym portalu aukcyjnym są dostępne zestawy do wymiany płynu hamulcowego w niewielkiej cenie...
https://audi.7zap.com/pl/rdw/ tu masz katalog https://audi.7zap.com/pl/rdw/audi+a4+ava...
W starszej wersji silników 165 ccm firma As-Motor stosowała mechaniczny odprężnik. Był on wkręcany w cylinder od strony wydechu. Uruchamiany był on przy ciągnięciu za rozrusznik ręczny. Współczesne opisy tych silników nie podają informacji o odprężniku sugerując zastąpienie go systemem EasyStart w rozruszniku oraz zastosowaniem cyfrowej cewki zapłonowej....
kolego zastanów się na drugi raz zanim napiszesz takie bzdury o powietrzu!!!!!!!!!!!!!!!! sonda lambda na podstawie zawartości tlenu w spalinach wytwarza napięcie do 1V (w zależności od sondy bo są 5V) a jak do sondy może iść powietrze przewodem elektrycznym i po co?????
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Zauważyłem, że jest sporo powietrza w przewodach. To jest przyczyna. Jest nieszczelność gdzieś na przewodach przy filtrze, lub przy pompie. Spocone tam będzie.
Jaki długi masz przewód doprowadzający gaz?? Po odkręceniu butli, do przewodu dostaje się powietrze, niestety, ono się nie pali ;) trzeba poczekać aż gaz z nowej butli wypchnie je z przewodu.
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
Powietrze zasysa z baku, sprawa rozwiazana
Witam jest to zawór szybkiego odhamowania (odpowietrzania) nie wiem jakie masz tam gwinty ale prawdopodobnie to powinno pasować wabco 973 500 051 0 w środku jest gumowy tłoczek który prawdopodobnie nawalił i nie uszczelnia
Tu nic nie jest normalne. Na przykład gniazdo podłączone pod trójfazowy wyłącznik nadprądowy C20 a PE tego gniazda podłączone pod powietrze.
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
Więc dlaczego gdy podłączam przewód to powietrze nie idzie do tego przewodu tylko dalej ucieka tym otworem w dół?
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Na 100% nie wepchnie mi to powietrza do glowicy?
Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
W tym przypadku jak ma chłodzić radiator to ma powietrze wpychać. Co do żółtego przewodu idzie do sensora obrotów.
1.wymień akumulator jak też już słabo kręci,,,najlepiej powyżej z jak największą mocą rozruchową 2. sprawdz rozrząd 3.sprawdż początek wtrysku,podjedz do pompiarza i sprawdzi koszt niewielki 4.sprawdzałeś przewody paliwowe czy się pokazuje się powietrze w przewodach Dodano po 5 akumulator bym polecił centra futura 72ah- 720ah banner uni bull 69ah-520ah
Z zespołu pompy wychodzi jeden czy dwa przewody? Jeśli dwa to pomyliłeś się. Jeśli jeden to jest opcja że masz powietrze w listwie wtryskowej i należy odpowietrzyć tą listwę. Włączasz zapłon i popuszczasz wąż/przewód/połączenie jak najbliżej wtryskiwaczy. Powietrze moment ujdzie i powinno odpalić.
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Oba przewody są gorące. Powietrze przechodzi bez problemu. Więcej, przewody przy samej nagrzewnicy na jej łączeniach, też są gorące.
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Myślę że popularne kompresory akwariowe powinny się sprawdzić-wydajne, ciche i przystosowane do ciągłej pracy. Mają końcówkę na wężyk zarówno po stronie ssawnej jak i tłocznej. Coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/9056332200_1...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Nie miałem czasu ostatnio zajmować się tym. Sprawdziłem tylko powietrze w przewodzie paliwowym bo to można bez rozbierania sprawdzić.
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
Po kolei: Czy spływa tylko zimną, czy tylko ciepłą czy obiema na raz? Witold Spływa oboma. Pamiętaj, że rura między środkowym odpowietrznikiem a zbiornikiem drenażowym "przewodzi" tylko powietrze. Tym przewodem powietrze zostanie wtłoczone do "dużego obiegu" i jako lżejsze przez grawitację wypchnięte na górę. :D
Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
Na poprzeczce ramy za skrzynią biegów patrząc z przodu pojazdu. Odkręć przewód pneumatyczny z cylindra siłownika i dmuchnij "dmuchawką" w przewód, powietrze będzie wychodzić poprzez odpowietrznik elektrozaworu. Elektrozawór ma trzy piny z czego 2 są skrosowane. Elektrozawór lubi czasami uwalić ZBR.
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
lewe powietrze,przewody podcisnienia,Map sensor! Pozdrawiam
Mimo wszystko spróbował bym jeszcze raz odpowietrzyć. Pompa wymieniona na nową czy używana? Może zacisci łapią lewe powietrze przy tłoczkach? Jakie przewody hamulcowe? Czy jest ABS? Ale napewno już to wszystko masz sprawdzone :)
Sprawdź czy podczas blokowania jest ciśnienie w siłownikach od strony membranowej (złącza 11) jeżeli nie to sprawa mechaniczna .Jeżeli pojawia się tam powietrze to odkręć przewody od modulatora wyjścia 21 lub 22 ,zależy z której strony pojawia się problem i sprawdź czy powietrze wydostaje się od strony modulatora czy od strony siłowników.Jak od strony...
powietrze w przewodach paliwowych
Masz 3 przewody bo tak ma być. Zasilanie manetki to przewód wkręcony w gniazdo z oznaczeniem 1 natomiast pozostałe 2 przewody masz wkręcone w gniazda z oznaczeniami 21 i 22 bo są to wyjścia. Jak chcesz być pewny w 100% czy manetka jest dobra to zaciągnij manetkę i odkręć wyjścia te 2 przewody 21 i 22. Jak odkręcisz zobacz czy nadal leci z manetki jeśli...
zawór sterowania naczepom uszkodzony lub brak sterowania ręcznego do zaworu i jeszcze jedno zwarcie na przewodach odepnij wtyczkę od zaworu sprawdź czy ustało powietrze po spuszczeniu z ręcznego
Jeżeli płyn wstrzykiwał Ci się lekko nie na siłę to masz rozszczelnioną głowicę na przewodzie z cyjanem, zasysa powietrze i nie dochodzi tam tusz, lub jest zapchana. Dodatkowo
Raczej nie. Może świadczyć o jego zużyciu I drobnych nieszczelnościach. Zawór jest na przewodzie doprowadzającym powietrze do silnika, zawsze w nim jest jakiś olej. No i stąd ten brud. Jak masz zdolności to rozbierz, umyj wszystko i obserwuj.
Tak to jest podgrzewacz paliwa.Jak Ci to przeszkadza to wywal tą obudowe i daj zwykły filtr od VW bez podgrzewacza i po kłopocie
Świece przewody WN MAP senesor lewe powietrze sprawdzone?
Zanim odpowietrzysz panie "mechanik" to trzeba usunąć przyczynę powietrza w przelewach.
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy, pewnie ten siłownik w którym diagnosta stwierdził problem. Wystarczy zagiąć lub zaślepić przewody od siłownika i sprawdzić czy ucieka powietrze z modulatora.
Czy filtr paliwa jest wymieniony ?
co zrobić żeby cały płyn/woda "spłynęła" do chłodnicy i ukladu Można poluzować opaskę na górnym króćcu od chłodnicy i delikatnie zsunąć przewód, wtedy powietrze się ulotni. Robimy to oczywiście na zimnym silniku.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
powiatr przewód paliwowy powiatr przewód paliwo pompa powiatr powiatr
manetka sharan rowery silnikiem spalinowym błędy wózków still
interfejs lexia telefunken model
Tuya CB3S Temperature Meter with OBK 1.18.177: Pin Mapping for LDR, Temp Sensor, and LCD Display Access Schemat połączenia przewodu palnika Cebora Prof 50 – opis złączy i polaryzacji