Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Zła regulacja gaźnika lub duże jego zużycie. Możliwe tzw. fałszywe powietrze. Połączenie gaźnika z cylindrem, simmeringi lub nieszczelność na połówkach karteru.
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
Jeśli można wykluczyć: - silnik i wydech - lewe powietrze - regulację gaźnika (lub też poprzez podstawienie innego sprawnego) ... to pozostaje moduł zapłonowy, w szczególności jeśli jest to moduł zmiennokątowy. Niektóre głupieją gdy nie są dopasowane do silnika, dają objawy przerywania i nierównomiernej pracy na obrotach biegu jałowego.
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
raczej sprawdź tłumik jeśli będzie zapchany to może wypychać spaliny przez filtr powietrza
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Odkręć kolanko doprowadzajace powietrze z gaźnika i pobaw się ssaniem - zobacz co ono robi jak wyciągniesz dźwignię i czy przepustnica się otwiera i zamyka po wcisnięciu gazu. Warto też sprawdzić czy przepustnica ssanie ma małą szczelinę przy pełnym zamknięciu. Ile ci autko pali może masz zbyt bogatą mieszankę? Generalnie zalecam poczytać manual na...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Witam zauważyłem że powietrze idzie z gaźnika. Jakie powietrze, gdzie idzie? Mógłbyś pisać konkretnie?
Witam. Za dużo powietrza w mieszance , zmniejsz powietrze . Śrubką z boku gaźnika Regulacja- śrubkę która jest od spodu lekko wkręc [przepust-nica się otworzy ] teraz śrubką od powietrza ustawiasz powietrze tak żeby były jak najwyższe , tak zostawiasz powietrze. Zaś śrubkę od spodu [przepust nicy ] wykręcasz powoli aż obroty zmaleją.
Nie, ponieważ gaźnik nie ciągnie paliwa przez pompkę. Popatrz na rysunki i pomyśl. Przy nieszczelności będzie natomiast zasysało powietrze do gaźnika, powodując problemy z pracą silnika. Chyba, że wężyk przelewowy w zbiorniku jest bardzo długi i cały czas jest w paliwie.
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
Krzysztof251985 : Miałem te same objawy w swoim "chinolu" i zrobiłem temu gaźnikowi "delete" na rzecz K60B. Oprócz tego były kłopoty przy uruchamianiu. Na początku gaźnik nie sprawiał takich kłopotów, i silnik żwawo reagował na przyśpieszenie do końca. Kłopoty objawiły się po ok. 300 km przebiegu. Nie pomogło podniesienie iglicy. Według mnie to wina...
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Może są jakieś paprochy w gaźniku i przytyka dyszę, albo lewe powietrze
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
a ustawiałeś powietrze w gaźniku ?
Powinno to wyglądać mniej więcej jak na zdjęciu. Jeśli nie masz gdzie tej rury podłączyć to ją zaślep bo inaczej silnik ssie niefiltrowane powietrze.
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
W pompce nigdy nie będzie paliwa, bo ona go nie pompuje tylko wtłacza powietrze do gaźnika, które wypycha paliwo z dyszy od strony filtra powietrza.
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
A mógłbyś to pokazać ? Dodano po 8 Nierówna powierzchnia ? spowodowana zbyt mocnym dociąganiem śrub. Tak bywało np. w motocyklach z gaźnikami mocowanymi na dwie śruby -WSK, Jawa, tyko tam nie ciekło paliwo, a bardziej ssało "lewe" powietrze.
A wiecie kupiłem dzis gaźnik na szrocie miał działać okazało się, że bubel gość demontujący go uszkodził przewody podciśnienia, które biegną od gaźnika do gaźnika oraz przewód sprężynowy ukrył przecięcie osłonką, wściekły jestem, bo trochę kosztował. Przynajmniej udało mi się stary idealnie wyregulować według tamtego, ma jeszcze ciutkę za niskie obroty...
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
kolego, prawdopodobnie jest to wina świecy. jeśli nie, łapie lewe powietrze pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym. po prostu dokręć śruby mocujace te dwa elementy.
Lewe powietrze w gaźniku lub za nim. Najczęściej na ośce przepustnicy.
Jak iglica ma gumkę to gniazdo nie. Nie raz jest też że iglica stalowa i gniazdo stalowe a bywa i gniazdo z tworzywa/gumki. Jak nie puszcza powietrza to jest ok. A nie zawadza pływak o coś jak jest w swoim naturalnym położeniu ??? Zakrec komorę pływakowa i wtedy zobacz czy powietrze trzyma.
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
to bylo lewee powietrze ale gaznik tez poregulowalem i sciaga mnie z siodla ;] dzieki
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
powiatr przez komin powiatr przez wydech powietrze przez gaźnik
attiny zablokowana spalać scania nagłośnienie najlepsze firmy
harman kardon hk3470 harman kardon hk3470
DC34-00025D Samsung – diagnostyka i naprawa blokady drzwi, objawy uszkodzenia, bezpieczeństwo Jak wyczyścić bęben światłoczuły w Samsung CLP-320?