Tak, masz bardzo wysokie wskazania masy zasysanego powietrza.
A temperatura powietrza zasysanego jaka jest?
Raczej zbyt małej ilości paliwa w stosunku do zasysanego powietrza.
Jeśli wałek turbo się nie zacina to filtr powietrza musiałby być już zabetonowany a jak sądzę kolega T5 od tego zacząłby sprawdzanie. W tym przypadku sprawdziłbym drożność dolotu powietrza z grila do filtra i sam filtr.
Czy możliwe jest, że sterownik gazu powoduje ten błąd? Pieron go wie. Wiesz jakie mecyje gaziorze odprawiają. Poszukaj też czy nie ma jakiegoś pseudotuningu, no wiesz-oporniczek z allegro wpięty w obwód czujnika tem. zasysanego powietrza.
Prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza.
a reszta motoreduktorów działa prawidłowo czy tez odwrotnie ,chodzi mi o rozdźiał powietrza i zasysanie zewnątrzne/wewnętrzne
A sprawdzałeś może błędy na vagu ? Wskazania czujników np. temperatury powietrza zasysanego i cieczy chłodzącej ?
W sumie bez tej obudowy dalej będzie wszystko ok? A jej brak to jedynie kosmetyka? Jest to zamknięcie wlotu. Powietrze zasysane jest od przodu, poprzez kratkę w przednim grillu https://obrazki.elektroda.pl/1998947000_... Zamontuj górną obudowę, by nie było zasysania "lewego" powierza.
Odpal samochód, zgaś po chwili i odkręć korek na noc i będziesz wiedział czy jest różnica. Chociaż przy problemie z zapowietrzonym zbiornikiem silnik gasłby po przejechaniu jakiegoś dystansu. Charakterystyczne przy odkręcaniu korka z zapowietrzonego zbiornika jest to że w momencie odkręcania słychać syk zasysanego powietrza.
Dziwne, że na kanale 130 w grupie engine pokazuje normalną temperaturę. Temperatura silnika 20stopni, temperatura płynu przy wyjsciu z chłodnicy 18 stopni, żadana temperatura silnika 110 stopni, temperatura zasysanego powietrza 8 stopni.
Czytałem niestety nie ma odpowiedzi, doszedłem do tego że temperatura zasysanego powietrza przekracza 10 stopni na plusie więc chyba coś z czujnikiem temperatury, wczoraj miałem -7 stopni, gdzie jest czujnik temperatury powierza zasysanego? W przepływomierzu?
Samo odłączenie przepływki i zmiana pracy silnika o niczym nie świadczy w przepływce znajduje się takrze czujnik temperatury zasysanego powietrza. Trzeba zrobić LOGI koszt około 40zł
Witam. Sprawdz czujnik temperatury zasysanego powietrza a w ostatecznosći przepływomierz powietrza. Pozdarawiam
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
Witam ma pan uszkodzony miernik masy powietrza zasysanego. Pozdrawiam
Problem rozwiązany, winnny był czujnik temperatury. Samochód wskazywał jak zimny 45stopni. Mam jeszcze jeden problem, błąd 17924 , regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający. Przerwa w obwodzie, Czujnik temperatury powietrza zasysanego, sygnał za niski. Błąd 16496
No to tak jak wyżej napisałem - załóż jakikolwiek inny klapowy. Ten z obrazka w pierwszym poście ma w ogóle inna wtyczkę - brakuje pinu dla czujnika temp. powietrza zasysanego.
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Nie ma czegos takiego jak "rzadki błąd"mozliwe że chodzi o "błąd sporadyczny" Jaki czujnik-temp cieczy czy zasysanego powietrza?
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam Mam pytanie do robertnov mierzyłem temperatury na rozgrzanym silniku zaniepokoiło mnie fakt że na liczniku wskazuje mi 90 stopni a na kompie 73,8 stopnie temp. płynu chłodzącego, 48 powietrza zasysanego, 60,3 temp. paliwa Teraz pytanie co jest nie tak
Sam sobie odpowiedziałeś. Gdzieś jest dziura w gumie. Szukaj pod spodem , przy jednej z opasek.
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
ja mam ten sam problem. Na autostradzie dochodzi do 140km następnie odczuwam jakby wyłączenie turbo i mimo wciśniętego gazu w podłogę auto nie przyspiesza. Dopiero lekkie odjęcie gazu i ponowne wciśnięcie eliminuje problem ale ponownie do 140km i tak w kółko. Na drogach krajowych zdarza się tak na 3,4 i 5 biegu. Przeczyściłem zawór EGR, wszystko ładnie...
Witam. Jak nie słychać tego gwizdu powyżej 2500 obrotów, i nie czuć kopa, to turbinka robi za hamulec gazów wylotowych, i hamulec powietrza zasysanego. Same straty. Zatarło się łożysko. Wymiana albo regeneracja. Pozdrawiam.
Pogratulować. wrażenie że tnie dawkę i nie rozpędza turbiny okazały się słuszne. Nie do końca, jest na odwrót tnie dawkę bo turbina nie pompuje ale i pewnie koło się zamyka. Turbina nie pompuje -> za mała masa zasysanego powietrza -> dawka ograniczona do masy powietrza (ogranicznik dymienia)
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Badz tak mily i przy adresach zmienionych map dodaj opis co to jest wg. Ciebie za mapa. Dzieki temu nam bedzie latwiej i innym udzielajacym sie w tym watku. Edytuj jeden z postów by nie generowac niepotrzebnych podstron. Scal poprzednie posty tak by ori+mod byly w jednej wiadomosci. 72924 http://obrazki.elektroda.net/89_12747994... 72AA0 http://obrazki.elektroda.net/45_12748011...
Witam serdecznie posiadam VW passata AWX 2001 rok vcds wywala mi błąd 00787 czujnik w kanale zasysanego swiezego powietrza, g89 i nie działa mi klimatyzacja wentylator się załącza klimy, ale zimnego powietrza nie ma proszę o pomoc ludzi którzy się na tym znają czy może ten czujnik tak działać oraz jak można vagiem sprawdzić klimatyzację.
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
N 75 reguluje doładowanie, informacja o ilości powietrza zasysanego pochodzi jedynie z przepływki, czyli d-pa. ale posprawdzaj to oczym mówiłem wcześniej,zobacz czy przepływka jest czysta
Przeplywomierz powietrza lub nastawnik pompy wtryskowej. Błędów może nie być a będą objawy jak opisano. Przepływomierz może pokazywać zbyt dużą ilość zasysanego powietrza a nastawik pompy może się przycinać. Może przetarte jakieś podciśnienie.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
sonda raczej nie,takie skoki często powoduje zasysanie obcego powietrza przez gumową podkładkę pod wtrskiem lub przez rurkę odmy która potrafi się rozwalić
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
Miałem niedawno podobny problem w Passacie 2,0 96 z LPG, Diagnoza u elektronika- czujnik powietrza zasysanego, silknik krokowy, i jeżeli pamiętam czujnik położenia przepustnicy. Po sprawdzeniu ( poruszeniu pewnie przy tym) czujnika temp powietrza ( jest w obudowie filtra powietrza) auto wróciło do noramalnych zachowań. Nie pomogło: wymiana przewodów...
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo.
Witam, mam problem - falują obroty na jałowym biegu. Objaw jest taki jakby silnik chciał zgasnąć. Najbardziej na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej, ale po dłuższym postoju znowu zaczyna falować. Obroty spadają poniżej 800rpm i podnoszą się do właściwych (840-860rpm). Auto pali bez problemu, ładnie ciągnie, jest moc. Korekcje pompowtrysków ładne,...
blad to 00553 mass air sensor. mozesz cos wiecej o tym zwarciu? w sumie to ide do auta i sprawdze z przeplywka i bez. A co do wartosci wyuczonej to dlaczego przez caly zakres obrotow jest 550? nawet na luzie? pozdrawiam dj Dodano po 22 wlasnie bylem sprawdzic cos w samochodzie i... wartosci w bloku 003 sa takie same przy podlaczonym przeplywomierzu...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
U mnie po pomiarach szaleje temperatura cieczy chłodzącej. Od prawidłowej po 10 min postoju czyli 72*C do 120*C przez sekundę. I tak kilka razy a potem spokój. W momencie skoków temperatury zauważyłem, że silniczek krokowy zmienia parametr pracy - zaczyna głośniej "drgać". Nie sprawdziłem jeszcze czujnika zasysanego powietrza. W wolnej chwili sprawdzę....
ok dziękuję, ale temperatura silnika jest ok wszystko pracuje tak jak powinno, jeszcze z czujnikiem do temp wody nie ma problemu bo to dwu pinowy niebieski czujnik, lub ten czarny cztero pinowy, a czujnik temp powietrza zasysanego jest zintegrowany w przepływomierzu, więc chcąc go wymienić trzeba zmienić cały przepływomierz ale tak jak mówię samochód...
Trochę żartem trochę serio. Miałem Pasata wolnobieżnego (bez turbiny) i spotkałem się z problemem rozbiegania silnika. A przyczyną było wciągniecie czyściwa do kolektora ssącego. Zależnie od tego jak się ułożyło potrafiło przytkać zasysanie powietrza i silnik zaciągał opary oleju. A na oparach brak kontroli obrotów aż wypali.
Aby sprawdzić przepływomierz, zrób log dynamiczny grypy 003 Lepiej niech zrobi dwa logi na raz czyli grupę 010 z 008 - będzie wtedy lepiej widać jak operował gazem, jaka jest wartość masy zasysanego powietrza, jak pompuje turbo i w końcu jak dawkuje paliwo. Log tych dwóch grup będzie bardziej miarodajny - taka moja skromna sugestia.
Wkleiłeś te logi i nic, żadnego opisu co i jak a patrząc na nie to widać, że tylko ostatnie zarówno z grupy 011 jak i 010 były zrobione z podciśnieniem podpiętym bezpośrednio pod ten trójnik przy pompie podciśnienia a gruchę (o co prosiłem) i wreszcie widać, że turbo jest w stanie osiągnąć pełen zakres ciśnienia doładowania. Więc szukaj nieszczelności...
Witam . Passat b6 2.0 TDI Mój problem to błąd czujnika zasysanego powietrza G-42 ( zbyt słaby sygnał ) i pojawiający się "check engine" Czujnik wymieniony na nowy Bosch problem pojawia się dalej ... Czytając fora dużo ludzi pisało że może to być przepływomierz - kupony nowy - nic nie dało ... Po skasowaniu błędu pojawia się na nowo niesystematycznie...
przepływomierz powietrza Muszę kolegę specjalistę rozczarować - silnik nie dość że zapali to jeszcze będzie całkiem nie najgorzej jeździł z całkowicie odpiętym przepływomierzem. ja kolege również bo miałem już przypadki tego typu a powodem jest w zazwyczaj wbudowany w przepływke czujnik temp powietrza dolotowego. A ja koledze jeszcze raz powtarzam...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
W tym zabytku nie ma temperatury zasysanego powietrza ani turbiny więc jedyna korzyść z tej rurki to chłodniejsza mieszanka co może dać 1% mocy więcej ;), ew. kolejne 0,5% przez mniejsze opory na ssaniu bo powietrze jest wpychane podczas jazdy, ot i tyle.
Witam to sa czujniki w passacie B3 1,8 RP tylko nie wiem ktore sa od temperatury wody chlodzacej dokladnie http://obrazki.elektroda.net/45_12487791... 1-? 2-? 3-? 4-? 5-silnik krokowy 6-wtyczka od czujnika temperatury zasysanego powietrza i wtryskiwacz 7-czujnik halla Jak ktos bedzie wiedzial od czego sa te pozostale czujniki pod poszczegolnymi...
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
Witam [quote="passat21"] nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.quote] Ten dźwięk wygląda na głos zasysanego powietrza między przepustnicą a głowicą. Sprawdź, jeżeli są, węże podciśnieniowe dochodzące do kolektora ssącego np wąż do serwa, może być uszczelka między kolektorem...
Silniki tracą na mocy przez to że standardowy filtr stawia opór dla zasysanego powietrza, w przypadku filtra stożkowego ten opór jest mniejszy więc tak, z poprawnie zamontowanym stożkiem może być mocniejszy, ALE jakość jego filtrowania jest tragiczna a to szkodzi dla silnika. Porządne wkłady to już lepsze rozwiązanie ale nie dla ubogich ;) bo są drogie...
Witam! Przyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury zasysanego powietrza, który prawdopodobnie podaje sygnał -OO, czyli tak, jakby go nie było-przewody brąz-biały i czarno-żółty w czteropinowej kostce wpiętej w obudowę wtrysku. Jest on umieszczony w obudowie wtryskiwacza (do wglądu po rozebraniu plastikowej obudowy dolotu). Pozostałe dwa przewody...
błąd 17965 mówi o przekroczeniu górnej granicy doładowania, przpływka mierzy masę powietrza zasysaną a g71 mierzy ciśnienie na dolocie. Gdyby błąd wyskoczył dopiero podczas rozpędzania stawiał bym na geometrię turbiny. ale jeśli zaraz po odpaleniu to wg. mnie za duża różnica jest między dolotem do turbo czyli częścią vakum a ciśnieniową za turbo. zrób...
byłem dzis u mechanika podpioł mi kompa KTES-a czy coś takiego, nie ma żadnych błedów cisnienie zasysanego powietrza ok. turbo ładuje jak nowe tak mi powiedział przepływka zmieniona na nową zawór EGR i kolektor wyczyszczony wszystko działa a autko muł... i nie wiadomo co jest grane moze to wina pompy??? juz normalnie nie mam siły!
Iskra jest, nie sprawdzałem ciśnienia paliwa na listwie. Nie sprawdzałem jaką sterownik widzi temperaturę, ale ok miesiąca temu miałem identyczny przypadek. Wymieniłem cewkę (niepotrzebnie), czujnik temperatury (niepotrzebnie).Niespodziewanie następnego dnia odpalił i było ok. Podkłądałem miernik masy powietrza bo nierówno pracował i pojawiły się błędy...
Jesteś pewny tego kolektora? On jest dwuczęściowy i miedzy tymi częściami na połączeniu są gumki ktore lubią pękać z czasem. Gdy ciągnie lewe powietrze to będzie taki błąd. Te 43 stopnie temperatura oleju,temperatura zewnętrzna to 20,5 a powietrza zasysanego 45 i było by tu wszystko ok. Parametry z przepływomierza G70 znajdziesz w bloku 2, okienko 4,...
Objawy adekwatnie wskazują na nie prawidłowo działającą turbinę, nie pompuje ani nie ssie stąd za małe ciśnienie i za mała masa zasysanego powietrza. ...... a komputer wskazywał 92,4 % non stop). Nieszczelność na wężykach lub dziurawa grucha turbiny, ewentualnie źle podłączone wężyki, lub brak podciśnienia ale to byś odczuł po hamulcach, zapchanego...
Tak na klimie jest ok Dodano po 6 Na rozgrzanym silniku wskazania vaga kod 007 temp. paliwa 60,3 temp. zasysanego powietrza 48,6 temp. płynu chłodzącego 73,8 czy te wskazania są ok Dodano po 4 Dodam jeszcze że obroty są ok na biegu jałowym. Latem miałem problem z odpalenie jak był rozgrzany to odpalał i gasł. Trzeba było potrzymać dłużej na rozruszniku...
Witam. Problem powrócił mimo chwilowego rozwiązania sprawy. Cała historia zaczęła się od wymiany klocków hamulcowych. Po cofnięciu tłoczków hamulcowych płyn hamulcowy wyskoczył ponad poziom i przy hamowaniu auto zaczęło falować. Spuściłem trochę płynu hamulcowego, ale problem nie zniknął. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd pierwszej sondy. Sonda została...
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
Wymieniłem czujnik temp przez chwile było ok.ale temp wskazywała o 20 st za dużo.Wymieniłem 2 raz czujnik temp i juz nie wiem raz jest dobrze a raz zle.Znalazłem dziurawy wąż odpowietrzający wał korbowy. Musze kupić nowy. NARAZIE po zaklejeniu go nic nie pomaga. ALE POJAWIŁA SIĘ NOWA USTERKA ZACZYNA GASNĄĆ SILNIK. CZY TO PRAWDA ZE PO ROZŁĄCZENIU AKUMULATORA...
Passat GT 2.0 , 94r - mam "dziurę" w gazie przy ruszaniu na zimnym silniku. Musi się dobrze rozgrzać żeby mu przeszło. Podłączałem jakiś interfejs i VAGa, ale tylko wersja pod win połączyła się z autem. Mogłem tylko odczytac info o ABSie i poduszkach. Nic innego nie udało mi się odczytac , a przypuszczam że to wina któregoś czujnika (temperatury powietrza...
Witam. Posiadam Passata B6 2.0 TDI BMR 170 KM 2005r składanego po wypadku. Auto odpalało, ale osiągało max 3000obr i prawie wcale nie jechało, a po kilku minutach silnik gasł, i nie palił aż wystygnie. Teraz nie pali wcale. Na uniwersalnym interfejsie pokazuje w silniku błędy : 16622 - czujnik ciśnienia doładowania - sygnał zbyt wysoki - zwarcie do...
Jeden problem rozwiązany a mianowicie czujnika zasysanego powietrza, znalazłem na forum vw opis jak sprawdzić oporność czujnika. Po sprawdzeniu okazało się iż jest przerwa na jednym z przewodów idących do czujnika. Poniżej link do tej strony, może komuś się przyda. ( dlaczego wcześniej tego nie znalazłem) :) http://forum.vw-passat.pl/threads/16786-...
W przypadku kolegi Kamil-driver łatwo było po logach stwierdzić co jest źle a dlaczego a dlatego, że w dynamicznym logu grupy 011 ciśnienie rzeczywiste było mniejsze od ciśnienia zadanego o 400 mbarów a jednocześnie pomiar z przepływki zasysanego powietrza w grupie 003 na full i to właśnie świadczy o nieszczelności w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem...
więc zczytałem vagiem bloki i niepokoi mnie kilka wyników blok 03 pozycja 3-ilosć zasysanego powietrza 485 powinno być od 280-420 blok 03 pozycja 4-4,8% powinno być od 10-90 i blok 04 to najważniejsze pozycja 2 -wymagany kat wtrysku 0.9 a pozycja 3 w tym bloku rzeczywisty kąt wtrysku 2.4 stopnia wygląda na to że kąt wtrysku jest nieprawidłowy??? proszę...
Strzykawka, przewód 8mm między aktuatorami a strzykawka i jak zasysasz strzykawka to muszą być szczelne, np sztanga od turbiny musi się podnieść i tak pozostać do puki nie rozłaczysz strzykawki. I tak każdy po kolei. Masz gruszke, zawór egr i pod zbiornikiem płynu chłodniczego siłownik chłodnicy paliwa. Sprawdź też kruciec pompy tandem i przewodu do...
Nie no opisane objawy (oprócz zwiększonych obrotów na zimnym) nie są normalne. Wyższe obroty na zimnym to owszem - normalny objaw, z tym że nie wiem czy można to jeszcze nazwać "ssaniem" bo to pojęcie dotyczy silników z gaźnikiem, które mają możliwość łatwego przestawienia na pracę na wzbogaconej mieszance (otwarcie dodatkowego otworu na paliwo, które...
Witam. Wznawiam temat, bo nieuchronnie zbliża się pora zimowa. Myślę jednak, iż w/w metodę można byłoby w moim przypadku (VW Passat 1,8 ADZ Mono Motronic) nieco uprościć. Zamiast stosowania opornika i potencjometra można wykonać odcinanie sygnałów z czujników temperatury silnika i zasysanego powietrza (poprzez 2 przekaźniki rozłączające-przełączające...
Chodziło mi o polski vag 4.9 tak sie nazywa. Sonda oscyluje od 0.20 do 0,78 temperatura zasysanego powietrza wynosi w granicach 133 to chyba jest od przepływomierza. zaraz wrzuce fotki blokówco pokazują na biegu jałowym. Dodano po 2 Tak zapomniałem dodać że LPG jest i tak samo chodzi na LPG i na benie. Dodano po 18 Błędów żadnych polski vag nie pokazuje...
Witam Mam od tygodnia problem z silnikiem ,mianowicie chodzi o brak mocy , dziury w gazie , czasami falujące obroty na biegu jałowym . Po sprawdzeniu przewodów doprowadzających powietrze do silnika , wymianie świec , przeczyszczeniu przepustnicy (adaptacja zrobiona) brak błędów na komputerze. Silnik sprawował się dobrze niestety przez jeden dzień Po...
Tak ten z numerem 028906301 tez jest duży klapkowy aluminiowy i jest w silniku 1.9 tdi wszystkie są klapkowe potencjometryczne objętościowe różnie ja ludzie nazywają. Ważne jest to że wszystkie według tego co podają zirudla z Internetu i ksiazka od passata działają tak samo zasilanie 5v przy załączonym zapłonie napięcie wyjścia ok 0,5-1,5v max otwarta...
Doskonale sobie zdaję sprawę co trzeba zrobić by z tego silnika wyjąć turbo i wiem, że nie jest to hop-siup ale pomyśl sam jakie jeszcze masz przed sobą możliwości by ustalić i wyeliminować przyczynę przeładowań - praktycznie żadne inne. Z całą pewnością nie jest tego powodem podciśnienie. Pompa tandem nie poda wyższego podciśnienia ponad to jaki ma...
Dzięki za kolejny link, ale jak pisałem problem nie dotyczy tylko gazu a efekty są podobne na obu paliwach., Byłem w międzyczasie na dignozie silnika i ich "kalkulator" wykazał Czujnik temperatury powietrza zasysanego - przerwa/zwarcie Ustawienie wolnych obrotów silnik krokowy przepustnicy. Jeżeli ten czujnik to termistor wmontowany w obudowę filtra...
NIe rozumiem co ma do tego akumulator, skoro rozrusznik kręci bez problemu. Moim zdaniem będzie to wina sondy lambda.Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem. A co ma piernik do wiatraka ? Sonda Lambda działa dopiero po nagrzaniu, więc auto powinno palić bez względu na jej stan. Przeczytam resztę postów, to może napiszę coś konkretniejszego. OK, poczytałem....
Takie objawy mogą powodować nieszczelności w układzie paliwowym, cofające się paliwo itp. Kolega piotrek gti_abf dobrze wskazał na oringi, lekka nieszczelność nie będzie zauważalna podczas pracy silnika a może powodować takie objawy. Jak zachowuje się poziom oleju w silniku, maleje, nie zmienia się czy rośnie. Fakt że poziom oleju jest nie zmienny lub...
Nie jest za słaby, bo ma mnożnikiem podciągnięte, ale nie za bardzo chyba wydala przy wyższych obrotach, bo tam już zaczyna się zapętlanie wtrysków, bo mnożnik za wysoki, trzeba będzie rozwiercić na 2,2 ewentualnie więcej. Jaki masz mnożnik> Dzisiaj właśnie trochę pojeździłem, no i okazało się, że po wyziębieniu jednak negatywne objawy nie za bardzo...
Witam Problem z passatem b4 93r 1.9TDI 1Z silnik. Właściciel auta twierdzi że jechał auto zaczęło słabnąć aż zgasło i juz nie odpalił. Auto odpala na samostarcie bez problemu. Rozrząd dobrze ustawiony pasuje kołek na pompie i blacha na wałku rozrządu. Świecie wszystkie sprawne, zasilanie otrzymują, zresztą odpala na samostarcie. Wyjąłem wtryski i przykręciłem...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok Chodzi Ci o to że wolne obroty pływają? Masz zapewne silnik z monowtryskiem i instalację LPG 2 generacji. Najtańszym i najbardziej niezawodnym środkiem...
Witam Mam problem z Passatem 1.6 TDI z 2012r Wracając z nad morza w góry stracił moc zapaliła się kontrolka wtrysków po kilku kilometrach zgasł i podczas próby odpalenia działa kilka sekund na wolnych obrotach i zgaśnie . za każdym razem zapali i zgaśnie . Brak błędów w sterowniku silnika - był tylko 1 błąd stary o niewłaściwym ciśnieniu doładowania...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
jesli masz bombelki przy zapalonym silniku to tym bardziej uklad Ci sie zapowiatrza na postoju (zgaszony silnik), uklad paliwowy zasysa jeszcze wiecej powietrza, szukaj miejsca gdzie sie zapowietrza,
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Witam, Czytałem posty na temat EGR plującym olejem w passacie b5 na tym forum. Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Witam wszystkich! Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM, wtrysk digifant). Wszystko byłoby super, gdyby nie kilka problemów najprawdopodobniej właśnie z układem wtryskowym. Silnik ma najprawdopodobniej oryginalny przebieg 196tysięcy - wnioskuję po tym, że ciągle jest oryginalny pierwszy tłumik w wybitą datą bliską...
Dzięki za odpowiedzi. Chodzi o wiązke na cały samochód oraz silnik, autko jest odzyskane po kradzieży no i własnie brakuje mu wiązek el. Nie posiada DPFa, a przepustnica sterowana podcisnieniem. Obecnie zamontowałem wiązke z 2006r. z kombi. Sterownik silnika nie widzi czujnika doładowania oraz temp zasysanego powietrza, brakuje mu tez 2 czujnika temp...
typowy objaw że masz żle ustawiony zapłon kolego -- nie wiem czy dotyczy to pracy na bęzynie czy na gazie ??? jak benzynka to , sprawdz czy poprrawnie masz ustawiony przepływomiesz i zapłon no i czy są wszyzdkie podciśnienia sprawne czy nie pojawiła się gdzieś perforacja bo jak zasysa fałszywe powietrze to ak się dzieje --najtaiej i najlepiej zacząć...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Czwartek,05,PaŸdziernik,2023,12:12:55:00... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracuj¹cy w œrodowisku Windows, uruchomiony na Windows XP x86 Wersja VCDS: AKP 20.4.2.1 Wersja danych: 20201103 DS317.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: PASS Przebieg: 242760km Numer naprawy: scan2 Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 2E 37 42...
1.może zasysa lewego powietrza gdzieś jest pęknięta rurka 2. mam jedno pytanie jak jedziesz to czy samochód szarpie? jeśli tak to wymień przewody
zasysanego powietrza powietrza zasysanego mała zasysanego powietrza
gniazdo wzmacniacz gitarowy czujnik biegu wstecznego palec rozdzielacz objaw
Skoda Fabia 1.2 2003 - Czy miała klimatyzację? Marantz UD5005 - Jak usunąć komunikat "tray lock"?