Łobuz zasysa fałszywe powietrze przed gaźnikiem. Jak potrafisz i wiesz o czym piszę to jeszcze sprawdź za pomocą tamponu umoczonego w benzynie czy zapali. Tampon zamiast gaźnika doskonale go zastąpi.
Cofanie powietrza do gaźnika to przeważnie albo źle złożony rozrząd. Weryfikacja czy jest "mijanka" zaworów w GMP. Nieszczelny zawór dolotowy. Test szczelności cylindra kompresorem przez otwór świecy. Silnik ustawiony i zablokowany w suwie kompresji. Zagięta rura wydechu lub zapchany wydech. Sprawdzenie.
Zła regulacja gaźnika lub duże jego zużycie. Możliwe tzw. fałszywe powietrze. Połączenie gaźnika z cylindrem, simmeringi lub nieszczelność na połówkach karteru.
Jeśli można wykluczyć: - silnik i wydech - lewe powietrze - regulację gaźnika (lub też poprzez podstawienie innego sprawnego) ... to pozostaje moduł zapłonowy, w szczególności jeśli jest to moduł zmiennokątowy. Niektóre głupieją gdy nie są dopasowane do silnika, dają objawy przerywania i nierównomiernej pracy na obrotach biegu jałowego.
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
raczej sprawdź tłumik jeśli będzie zapchany to może wypychać spaliny przez filtr powietrza
Nie, ponieważ gaźnik nie ciągnie paliwa przez pompkę. Popatrz na rysunki i pomyśl. Przy nieszczelności będzie natomiast zasysało powietrze do gaźnika, powodując problemy z pracą silnika. Chyba, że wężyk przelewowy w zbiorniku jest bardzo długi i cały czas jest w paliwie.
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
Odkręć kolanko doprowadzajace powietrze z gaźnika i pobaw się ssaniem - zobacz co ono robi jak wyciągniesz dźwignię i czy przepustnica się otwiera i zamyka po wcisnięciu gazu. Warto też sprawdzić czy przepustnica ssanie ma małą szczelinę przy pełnym zamknięciu. Ile ci autko pali może masz zbyt bogatą mieszankę? Generalnie zalecam poczytać manual na...
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
Witam zauważyłem że powietrze idzie z gaźnika. Jakie powietrze, gdzie idzie? Mógłbyś pisać konkretnie?
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Krzysztof251985 : Miałem te same objawy w swoim "chinolu" i zrobiłem temu gaźnikowi "delete" na rzecz K60B. Oprócz tego były kłopoty przy uruchamianiu. Na początku gaźnik nie sprawiał takich kłopotów, i silnik żwawo reagował na przyśpieszenie do końca. Kłopoty objawiły się po ok. 300 km przebiegu. Nie pomogło podniesienie iglicy. Według mnie to wina...
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Witam. Za dużo powietrza w mieszance , zmniejsz powietrze . Śrubką z boku gaźnika Regulacja- śrubkę która jest od spodu lekko wkręc [przepust-nica się otworzy ] teraz śrubką od powietrza ustawiasz powietrze tak żeby były jak najwyższe , tak zostawiasz powietrze. Zaś śrubkę od spodu [przepust nicy ] wykręcasz powoli aż obroty zmaleją.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
W pompce nigdy nie będzie paliwa, bo ona go nie pompuje tylko wtłacza powietrze do gaźnika, które wypycha paliwo z dyszy od strony filtra powietrza.
a ustawiałeś powietrze w gaźniku ?
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Lewe powietrze w gaźniku lub za nim. Najczęściej na ośce przepustnicy.
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
No to może powietrze.
kolego, prawdopodobnie jest to wina świecy. jeśli nie, łapie lewe powietrze pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym. po prostu dokręć śruby mocujace te dwa elementy.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
A wiecie kupiłem dzis gaźnik na szrocie miał działać okazało się, że bubel gość demontujący go uszkodził przewody podciśnienia, które biegną od gaźnika do gaźnika oraz przewód sprężynowy ukrył przecięcie osłonką, wściekły jestem, bo trochę kosztował. Przynajmniej udało mi się stary idealnie wyregulować według tamtego, ma jeszcze ciutkę za niskie obroty...
A mógłbyś to pokazać ? Dodano po 8 Nierówna powierzchnia ? spowodowana zbyt mocnym dociąganiem śrub. Tak bywało np. w motocyklach z gaźnikami mocowanymi na dwie śruby -WSK, Jawa, tyko tam nie ciekło paliwo, a bardziej ssało "lewe" powietrze.
Jeśli to nie lewe powietrze, wyreguluj gaźnik, cudów nie ma. Uszczelniacze wału całe?
Witam okazało się że w gaźniku gdzie jest mocowany elektrozawór ssania łapał lewe powietrze i dlatego gaźnika nie było można wyregulować po uszczelnieniu wszystko śmiga jak należy.
W zbiorniku musi być podciśnienie, bo inaczej za dużo mieszanki pobiera? Albo (być może) przez ten otwór po zdjętym przewodzie dostaje się "lewe powietrze" do gaźnika.
Może silnik bierze tzw. "lewe" powietrze (poza gaźnikiem) np. poprzez zużyte już uszczelniacze wału.
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Jak iglica ma gumkę to gniazdo nie. Nie raz jest też że iglica stalowa i gniazdo stalowe a bywa i gniazdo z tworzywa/gumki. Jak nie puszcza powietrza to jest ok. A nie zawadza pływak o coś jak jest w swoim naturalnym położeniu ??? Zakrec komorę pływakowa i wtedy zobacz czy powietrze trzyma.
Na bank coś z mieszanką. Albo lewe powietrze, albo gaźnik
Wymień świecę na nową, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Kiedyś tak miałem, że świeca się rozszczelniła. Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Jak sie znowu zatrzyma, to ściągnij filtr powietrza i zobacz, czy zasysa powietrze przez gaźnik. I porównaj zasysanie "na zimno" i "na gorąco".
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
Silnik, działa prawidłowo? Do zbiornika, jest podłączony wężyk powrotny z gaźnika, leci nim powietrze czy benzyna? Jeżeli samo paliwo, to tak powinno być.
Powinno to wyglądać mniej więcej jak na zdjęciu. Jeśli nie masz gdzie tej rury podłączyć to ją zaślep bo inaczej silnik ssie niefiltrowane powietrze.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Prawdopodobnie lewe powietrze, regulacja gaźnika by się przydała, możliwe, że cylinder już na wykończeniu.
Spróbuję z tym podgrzaniem świecy, gaźnika niestety nie wyreguluje bo autotune to samoregulujący się gaźnik, ssanie działa pół ssanie też także w tym przypadku wszystko jest git, w serwisie pytałem to mówił znajomy że może łapać lewe powietrze gaźnikiem.
Zagrzałeś Rycho T , bo to dla niego oczywista sprawa, ale on "zjadł zęby" na takich pierdołach, więc się chłopu nie dziw. To, że silnik faluje jest przyczyną tego, że gaźnik "nie trzyma" zadanej dawki paliwa, przez co dodaje i odejmuje "gazu" aby utrzymać obroty zadawane przez regulator. Tak, czy siak winny jest temu gaźnik. Być może łapie np "lewe...
Pewnie łapie gdzieś lewe powietrze.
A świece po tych przygodach wymieniłeś? Po takiej dawce paliwa mogła sie uszkodzić. Jeśli to nie one to zostaje lewe powietrze i gaźniki. Tyle można powiedzieć na odległość. Oczywiście poza snchronizacją gaźniki regulowałeś tzn skład mieszanki.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Pompka nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika, powstałe w nim ciśnienie wypycha paliwo przez ten otworek. Dlatego wszystko musi być szczelne. Możliwe, że jest zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Wielkiej fontanny nie spodziewaj się :D
Powodem była poluzowana dysza w gaźniku i łapał lewe powietrze
Może są jakieś paprochy w gaźniku i przytyka dyszę, albo lewe powietrze
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Tak. Sprawne. Przy pompowaniu zasilaniem wyrzuca powietrze.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
Jak ustawie platynki 2 mm przed GMP Tak ma być ustawione. Silnik po remoncie Zdejmij gumę od filtra powietrza, dodaj gazu, przyłóż rękę do wlotu gaźnika i niech ci ktoś ruszy starterem.Codzi mi o to żebyś sprawdził czy zasysa powietrze z gaźnika, bo może jest źle poskładany.
Strzelanie w gaźnik to zbyt wczesny zapłon i tyle.Zrób eksperyment, poluzuj śrubę od aparatu i podczas pracy silnika opóźniaj zapłon i zobacz czy będzie lepiej. Przecież w pierwszym poście napisał, że jest ustawiony idealnie. Proponuję sprawdzić lampą stroboskopową albo chociaż sprawdzić czy nie ma luzu na rozrządzie. Nadal sie upieram przy fałszywym...
Czy masz sprawny termostat w filtrze powietrza? Na kolektorze wydechowym jest podgrzewane powietrze do gaźnika czy ta "puszka" jest cała oraz rura idąca od niej do filtru powietrza?
Jeśli gaśnie po rozgrzaniu, a na ssaniu chodzi, zobacz ponownie luzy na zaworach. Do sprawdzenia jeszcze gaźnik. On prawdopodobnie nie zalewa, tylko podaje za mało paliwa lub łapie fałszywe powietrze spod gaźnika albo z osi przepustnicy.
Na początek sprawy oczywiste: 1. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika jest paliwo w komorze pływakowej: jeśli nie ma- pompa paliwowa, kanał podciśnienia, linia zasilania. 2. "Dzikie powietrze": kołnierz gaźnika, uszczelka 3. Jeśli silnik długo stał nieużywany mogły stwardnieć simmeringi- też dzikie powietrze. A co dzieje się gdy dodasz nieco gazu jeszcze...
A masz kompresję? wykręć gaźnik czy zasysa powietrze na suwie ssania?
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Sprawdź tę gumkę czy nie jest gdzieś pęknięta, uszczelkę miseczki gaźnika i szczelność połączenia gaźnik podstawa filtra to jest bardzo ważne. Naciskając primer tłoczysz powietrze do gaźnika, przy jakiejś nieszczelności nie będzie to działać.
Masz gdzieś tzw. fałszywe powietrze. Sprawdź całą przestrzeń od wylotu z gaźnika do komory spalania. Może być nieszczelny zawór ssący (mały luz, upalone gniazdo) lub nieszczelność w samym gaźniku i powietrze przedostaje się przez gaźnik w niekontrolowany sposób. Np. zużyta przepustnica lub niedomykająca się do końca.
A od kiedy to maluchy jeżdzą na gaźnikach nadcisnieniowych ???? Dmuchawa jest po to aby chłodzić silnik a nie po to żeby pompowac powietrze do gaźnika !!!! Fakt faktem istnieje pewne nadciśnienie w dolocie maluszka,ale jest ono tak niewielkie że nie warto o tym wspominać !!!!!
Od gaźnika powietrze idzie kolektorem i wchodzi do głowicy przy zaworze ssącym od razu do komory spalania.. gdzie tam po drodze jest dostęp dolotu żeby zbierał olej? Odma jest włączona przed gaźnikiem. Olej z odmy może być zasysany z powietrzem przez gaźnik. Chyba że zatkana odma olejowa prowadzi do wzrostu ciśnienia co prowadzi do wpychania oleju...
Witam, mam problem z chińskim quadem Asix 250 (Fourcraft 250). Natomiast kręci, ale nie odpala. Raz, kiedy pojechałem od domu, zgasiłem go i chciałem zapalić, to kręcił przez ok. 30 sekund i odpalił, a teraz bez skutku nie odpala. Świeca daje iskrę, gaźnik jest w porządku, akumulator naładowany, powietrze dochodzi, paliwo dopływa do gaźnika bez zarzutu,...
Jest pusty i nigdy nie będzie pełny, on nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika. Połączenie miski pływakowej z górą gaźnika musi być szczelne, tak samo uszczelka pomiędzy tym czarnym plastikiem i gaźnikiem, inaczej pompka nie będzie działała Jaki gaźnik jest w tym silniku?
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Witam, mam problem w postaci lewego powietrza. Piła jest po wymianie uszczelniaczy, cylindra z tlokiem, gumowego kolektora i podstawy gaźnika, jednak wciąż łapie lewe powietrze z okolic łączenia gaźnika z kolektorem lub na ośce przepustnicy, sprawdziłem to na odpalonej pilarce w prosty sposób podając w to miejsce benzynę ze strzykawki w skutek czego...
Paliwo tam jest w tej pompce i jak pompuje to jednym wężykiem widać jak zaciąga paliwo, a drugim powraca. Zaobserwowałem jedną rzecz, że jak chciałem ściągnąć wężyk od paliwa, to było słychać jak powietrze schodzi z niego. Gaźnik mam drugi nowy i dalej to samo
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
kolektor wydechowy ma osłone z wyprowadzonąym kawałkiem rurki do tej rurki ma być dołoczona z kolei taka rurka miękka która idzie do obudowy filtra powietrza ona doprowadza ciepłe powietrze do gaźnika jak jej nie będzie to tak się będzie działo
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
nie dolega do gaźnika przez co dostaje się lewe powietrze do cylindra To jest połączenie między filtrem powietrza i gaźnikiem, więc o "lewym powietrzu" tu nie może być mowy, choć oczywiście to nie dobrze, ze to połączenie nie jest szczelne. Nie ma to jednak wpływu na pracę silnika. "Lewe powietrze" to nieszczelność, pomiędzy gaźnikiem (przepustnicą)...
W ten sposób, niczego nie sprawdzisz. Zaślepisz wydech, świeca wkręcona, tłok w górnym położeniu. Przez otwór od gaźnika wtłaczasz powietrze do wartości 0.5 bara, jeżeli ta wartość utrzyma się przez 20 sekund, to oznacza że komora korbowa jest szczelna. Jak wygląda sprawa z kompresją, szczególnie po nagrzaniu? Membrany, nie mogą być uszkodzone ani naciągnięte.
A filter paliwa i pompka w porządku???po co zaraz wziąłeś się za rozbieranie gaźnika...a nie stukają zawory jak silnik chodzi?A może łapie gdzieś "lewe" powietrze...
Pompki, w tych silnikach, nie zasysają paliwa, tylko wtłaczają powietrze do gaźnika. Przy każdym naciśnięciu pompki zwiększone ciśnienie, w gaźniku, wypycha trochę paliwa do gardzieli od strony filtra powietrza. Uszczelka, pomiędzy miseczką pływaka a gaźnikiem, jest szczelna?
Lewe powietrze
po opuszczeniu wajchy w dół silnik wchodzi na ogromne obroty Możliwe że śrubkę przy gaźniku masz za bardzo wkręconą i jest taki efekt jakbyś manetkę gazu odkręcił do połowy lub jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem i łapie lewe powietrze.
Filtr jest ok sprawdzałem ale czytałem na internecie że są balszki w tej gumie do gaźnika żeby ograniczyć powietrze i od góry gaźnika jest rurka żeby blokowała iglice. Możliwe że to aż tak blokuję?
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
Magneto ustawione na pozycji T, rozrząd też jest dobrze ustawiony. Wygląda to tak, że reguluję zawory, bo wali powietrzem do gaźnika i po regulacji jest 3-4 kopnięcia okej, a później dalej wyrzuca paliwo w stronę filtra powietrza.
temat do zamnknięcia. Przyczyną były rowki w w gniazdach przepustnicy i tamtendy zasysał lewe powietrze. Gaźnik też był zanieczyszczony.
Przyjrzyj się dokładnie... ta bliżej przepustnicy będzie do regulacji wolnych obrotów... Jeśli nią będziesz obracał to przepustnica będzie się unosić w górę albo opadać w dół w zależności w którą stronę obracasz śrubą. Jak już zidentyfikujesz śrubę od wolnych obrotów to wiadomo że druga będzie od mieszanki paliwo/powietrze ;)
Kolego zacznij od dobrego umycia i wyczyszczenia sprężonym powietrzem gaźnika.Po zimie w gaźniku zbiera się woda i mogą utleniać się dysze więc czyszczenie powinno pomóc. Jeżeli problem pozostanie pomimo sprawnego gaźnika(po czyszczeniu) to przyczyną takiej pracy silnika mogą być zużyte simmeringi na wale.
W roczniku 1995 były fabrycznie stosowane gaźniki Japońskie Aisan sterowane elektronicznie, oraz jeszcze gaźniki FOS Łódź sterowanie mechanicznie. Gaźnik Aisan jest bardzo ciężki w regulacji i posiada wiele wężyków do różnych czujniczków, minimalne uszkodzenie któregoś z wężyków powoduje złą pracę silnika. Według mnie sprawdź szczelność wszelakich wężyków,...
No cóż. Nie przygotowałeś się do zakupów. :cry: Znając fachowość sprzedawców powinieneś wziąć stary króciec na wzór. Pęknięcie przekładki izolującej nie wygląda groźnie. Jak jest na prawdę wiesz tylko ty. Uszczelka papierowa idzie do króćca a oring pewnie do gażnika, w którym powinien być specjalny rowek na niego. Sprawdź płaskość powierzchni gaźnika...
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Skoro są nawiercone, to oryginalnie nie powinno ich być wcale. Otwory były tylko w bocznych ściankach wokół filtra. Niestety aby zaślepić te ponawiercane trzeba ściągnąc górna obudowę. Ale jak ją ściągniesz to przy okazji możesz zlikwidować kryzę na końcu rury pobierającej powietrze do gaźnika lub nawet obciąć część tej rury (trzeba pamiętać o zachowaniu...
powietrze przez elektrozawor powietrze przez wydech powietrze przez komin
trzeszczenie zasilacza chrysler instrukcje blokada klawiatury panasonic
zderzak naprawa zderzak naprawa
Schemat serwisowy M-Audio SUB-8 – dostępność, zamienniki, typowe usterki Traktorek kosiarka Husqvarna, MTD, John Deere gaśnie po opuszczeniu kosiska – czujniki, PTO, usterki