Może też być powietrze w układzie paliwa i obroty bedą sie podnosić
Jeśli błąd stały pompy i silnik kuleje to pompa elektrycznie bądź mechanicznie uszkodzona, jeśli błąd nieaktywny może być powietrze w układzie paliwa.
Podczas pracy silnika w rurce widać bańki powietrza. Przy dynamicznej jeździe szarpie silnikiem, dławi się. Filtr paliwa wymieniony. Którędy może dostawać się powietrze ? Leon 1.9 TDI 110KM
Problem rozwiązany. Potrzebna odpowiednia procedura i sprzęt do odpowietrzania, bo zbyt dużo powietrza zostaje w filtrze.
Częstym problemem tych silników jest powietrze w układzie paliwa. Odpal i sprawdź czy masz bąbelki powietrza w przewodzie koło filtra paliwa. Rano sprawdzę. A jak będą to jak temu zapobiec??
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Dmuchnij sprężone powietrze do zbiornika ,podejrzewam że gdzieś ciągnie ci powietrze do układu paliwowego. Zobaczysz gdzie wylatują bąble paliwa.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Pomp nie naprawiam ,ale miałem podobną sytuacje w tranzicie ,początkowo wyjeliśmy zbiornik bo podciśnienie ssania było zbyt duże i na jakiś czas pomogło około 20000km. Niestety problem powrócił i wtedy pojawiało się powietrze w układzie,największą ciekawostką było to że nie było go na dopływie a tylko na odpływie. Niestety okazało się że to pompa która...
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
wnioskuję z opisu ,że filtr paliwa jest czysty i powietrze w układzie paliwa można wykluczyć ale sprzwdż czystośc filtra i szczelnośc przewodów a to niewiele kosztuje i nic nie zaszkodzi być pewnym czy jest czysto..pozdr.
Wymiana czujnika paliwa powinna pomóc.
Ja myślę że podł ci zawór ciśnienia paliwa, który znajduje się na listwie wtryskowej albo wężyk ten który jest przy pompie paliwa albo źle zamontowany jest pompa. Spróbój zalac 1/3 zbiornika paliwa i zobacz wtedy jak zapala. Tu napewno występuje powietrze w układzie paliwa więc auto zapala i gaśnie.
Witam mam problem z szarikiem ponieważ od czasu do czasu ( dwa razy w tygodniu) łapie powietrze w układ paliwa przeważnie rano po przejechaniu ok 1 km gaśnie przewody nowe przy silniku nowy filtr smok w zbiorniku wyczyszczony niewiem co jeszcze może być pomocy
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
Pisałem o tym ostatnio ,myślałem ze problem rozwiązany ale niestety nie.Odpali na sekunde i gaśnie ,iskra jest ,świece suche, paliwo jest,czujniki niby sprawne.Mechanik stwierdził zapowietrzony układ paliwa,odpowietrzył go i działał ,aż do dzisiejszego ranka .Moje pytanie ,gdzie on łapie ,o ile łapie powietrze ?
akies porady? Jedna jedyna! Sprawdź, czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika. Na początek ustalić, czy winę ponosi układ zasilania, paliwo - powietrze, czy układ zapłonowy?
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
o wiadomo, ty mówisz co się dzieje po rozruchu i nagrzaniu silnika..., nie rozumiemy się. Po rozruchu w ciągu 5 sekund olej dociera do pierścieni i je uszczelnia i jest w stanie podnieść kompresję. Auto stoi pod chmurką...cała noc mija jest np +5stopni wsiadam odpalam od strzała, jednak gdy robię to samo gdy temp jest np -2stopnie wsiadam i kręcę z...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
nie musisz nic widzieć. wystarczy, że paliwo zrobi zwrotkę a przez nieszczelność do układu wejdzie powietrze.
A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :) Jeśli tak jest to tylko w przypadku 407'ki. Trzeba tu zaznaczyć, że wiele aut w CR nie ma pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku, daleko nie trzeba szukać: megane II 1.9ci 120KM - pompa wysokiego ciśnienia BOSCHA i w zbiorniku nie ma drugiej pompki. Wracając do tematu,...
sprawdzić rozrząd,kąt wtrysku,szczelność układu paliwa(powietrze)
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
Zaczął bym od paliwa, skoro po nocy pali ciężko, nieszczelności, powietrze w układzie, cofające się paliwo itd. skoro przy bucie też się przydusza zmierzył bym ciśnienie jakie generuje na listwę bo to jest CR? Czy jeszcze PD?
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Witam Mam problem z moim Poldkiem otóż dostaje się powietrze do układu paliwowego i zasysa ręczną pompkę paliwa. Co mogło się stać? i gdzie szukać pompy paliwa w polonezie dieslu? Z góry dziękuje
Opcja z wężykiem będzie dobrym rozwiązaniem, przynajmniej będzie można wyeliminować bądź potwierdzić dostawanie się powietrza do układu paliwowego. Ewentualnie powietrze może się też gdzieś przedostawać w układzie powrotu paliwa.
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Generalnie nie da się jechać dodanie gazu do dechy auto kaszle potrafi strzelić Też śmie twierdzić iż brakuje mu paliwa. Ewentualnie, w układzie masz paliwo z powietrzem.
Brak ciśnienia paliwa!!!! -Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa Mam nadzieję, że wszystkie czujniki (czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu) były testowane oscyloskopam i Dialogys
ćzujnik temperatury lub lewe powietrze w układzie ssącym.Sprawdż też pomki paliwa.
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
a za tym 21 razem to nie pali od strzała czy nie pali wogóle mimo długiego kręcenia ? Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje...
Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć nie tylko ściśle określone ciśnienie, ale przecież także nie może być z powietrzem... Od samego początku w poprzednim temacie podejrzewałem uszkodzony siłownik od początku tłoczenia. Jego nieszczelność...
Panowie wszystkie elx-y po otwarciu kotka robią psyt ponieważ tam jest zamontowany pochłaniacz par paliwa przez co układ korbowo tłokowy wysysa powietrze [opary paliwa] z baku Zobaczcie sobie na schemacie że bak[odpowietrzenie] połączony jest z podstawką pod gaźnikiem Ten sam układ zamontowany jest w cc 700 aisan
Niebiesko biały dym tzn. że do układu przedostaje się powietrze, sprawdź filtr paliwa.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
czy w zbiorniku paliwa jest jakiś filtr? (smok)
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Powietrze do układu paliwowego dostawało sie przez filtr paliwa a właściwie jego obudowę . Flitr został wymieniony na stały nierozbieralny aluminiowy i teraz zamarza mi paliwo przy dużych ujemnych temperaturach
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
Witam Odkręć dekiel filtru paliwa i wlej paliwa po brzegi filtra. Następnie dokręć dekiel, układ musi być szczelny inaczej będzie ssał powietrze a nie paliwo. Piotr
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Możliwe też , że ogrzewacz paliwa wprowadza powietrze do układu . Omiń go na próbę .
Świece trzeba sprawdzić ale wykręcić to na pewno się nie uda.Zafira jest specyficznym autem co do szczelności układu,musi mieć idealny.Ja też mam zafirę i te kłopoty!!!!!!!!!.Myślę że filtr paliwa został zalany ropą.Spróbuj pchnąć kompresorem powietrze do baku i odkręcaj każdą nakrętkę wtrysku po kolei.Plakiem na pewno załapie bo to mój najlepszy przyjaciel...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Nie powinno być problemem, bo przez ten cylinder przechodzi jedynie powietrze. Gorzej by było, gdyby wtryskiwacz podawał paliwo, które nie byłoby spalone; wtedy byłoby trochę zagrożeń, od rozrzedzenia oleju smarujacego cylinder, do spalania paliwa w układzie wydechowym (detonacje). Mam nadzieje, ze to auto kupiłeś za równowartość kraty piwa, bo inaczej...
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Sprawdź szczelność układu czy nie dostaje się " lewe powietrze "
Wymiana filtru paliwa i jest ok. Powietrze się dostawało tak jak kolega napisał raz jeszcze cały układ spawdzony i jest ok. Wina filtra paliwa.
Witam wszystkich,mam podobny problem z moją kijanka,po długim postoju bez pompowania gruszka odpali ale silnik pracuje nie równo czasem zgaśnie i zapala się chek.Stalo się tak po tym jak na autostradzie przy 120 nastąpiła awaria a mianowicie zaczęło kopcić ale to nie zwykły dym,tylko jakby wojskowa świeca dymna.Z 6l oleju w silniku zrobiło się 12l.Specjalisci...
Uważacie, że w zależności od żądanej mocy docelowej palnika (wg zapotrzebowania pieca i układu CO) ustawiamy odpowiednią dawkę paliwa (kg lub usgal/h) a do niej doregulowujemy powietrze. Palnika nie ustawia się "na ładne oczy (płomień)"
Sprawdź jeszcze czy nie ma powietrza w układnie paliwowym , mam taką usterkę w 1.5 dci niby nigdzie nie ma wycieków paliwa a powietrze jakoś się dostaje do układu .
Gdzieś łapie powietrze w układzie niskiego ciśnienia paliwa,może już w samym zbiorniku.Sama pompka na wstępnym filtrze też jest istotna. Dwa.Gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w układzie wysokiego ciśnienia i to może być np.zaworek na pompie, lub sama pompa, wtryskiwacze , pęknięty jedem z przewodów wysokiego (mało widoczny wyciek-mgiełka) Trzy.Utrudniony...
Może zaciąga ci powietrze lewe - układ szczelny ?
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Witam! jak w temacie autko ciężko pali jak postoi, nie słychać pompki paliwa , powietrze w układzie paliwowym, strzela przy 2tys obrotów, siwy dym przy odpalaniu KOMPLETNY BRAK MOCY. Naprawy: Zatkanie EGR powymieniane wężyki podciśnienia itd. wymiana filtra paliwa sprawdzenie pompki paliwa na krótko sprawna! prąd tylko w jednym kablu do pompki paliwa...
Sprawdź najpierw jakie podaje ciśnienie na szynie paliwowej, musi być przynajmniej 180, jak poprzednik napisał, sprawdzić synchronizację wał/wałek, a do tego przy pierwszym uruchomieniu odkręć zasilanie paliwem przy wtrysku, żeby miało gdzie uciec powietrze z układu
Ja bym wstępnie filtr paliwa wymienił i sprawdził szczelność układu paliwowego bo jak się gdzieś powietrze dostaje to też będą cyrki.
Filtr paliwa wymieniałeś? Wężyki przelewowe należy wymienić tak samo.
Działa to podobnie, jak hydrostat w pralce automatycznej. Jako ciśnienie zerowe przyjmuje się pusty bak. Jeżeli do pustego baku włożysz pionowo przewód sięgający okolic dna i podłączysz do niego manometr, to po nalaniu paliwa w układzie wytworzy się nadciśnienie spowodowane naporem słupa cieczy w punkcie pomiaru. Układ musi być idealnie szczelny, a...
Sam odstojnik też niech sprawdzi może źle kielich założony i ssie lewe powietrze tam jest dziwny układ jak dużo paliwa w baku to ok jak mało to zaczyna kaprysić.
Podsysa powietrze do układu?
wtrysk prowadzacy wymienili i jest jeszcze gozej Zapowietrza się, lub za niskie ciśnienie paliwa. Powietrze w układzie prowadzi do zakłóceń pracy 1 wtryskiwacza, może niepotrzebnie zmieniali wtrysk?
Jeśli to TDI stawiam na układ paliwowy. Powietrze w systemie, źle założony filtr paliwa, luźna opaska na przewodzie itp. Słabe zasilanie palwem, Brudne sitko w zbiorniku. To do spr.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa, przepływomierz, lewe powietrze w układzie ssącym. Przewody i świece sprawne?
Witam Sprawdź układ paliwowy. Z filtra paliwa idzie powietrze.
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Czy ktoś sprawdzał szczelność układu podawania paliwa, może łapie skądś powietrze? W takich małych silnikach nie ma chyba koła dwumasowego, ono też potrafi nabruździć.
Taka uroda vw Wy się wszyscy dobrze czujecie? Jak do szyny dostanie się powietrze, to normalne, że trzeba je wypuścić - nie tylko VW tak ma.
Nie jestem fachowcem z zakresu silników diesla. Widzę powietrze w wężykach niskiego ciśnienia, więc podejrzewam, że coś jest nie tak w układzie dostarczającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia. "Naczytałem się" i wszyscy zalecają szukanie informacji w internecie, więc szukałem. Nie znam przeznaczenia tej części, dlatego o to pytałem. Już poza tematem...
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Sprawdzenie czujnika tem. płynu chłodzącego, kabli, szczególnie układ ssący (lewe powietrze), wymiana filtra paliwa (jeżeli nie był dawno wymieniany). Dobrze było by również założyć w 100% pewną przepustnicę.
Jeśli po wypięciu potencjometru cpu zareagował to znaczy że "widzi" całość sys. usterka będzie poza elektroniką silnikową, fałszywe powietrze,zamałe ciśnienie paliwa niewydajny układ wn.Osobiście stawiam na fałszywe pow. ew. jak jest to zawór egr.
Jest tak od 4 lat, To jest źle. Teraz się zemściło. Fachowiec zdiagnozuje komputerowo także samą pompę. Wydaje mi się, że ciągle masz nieszczelność w układzie i ciągnie powietrze zamiast paliwa. Paliwo w pompie sprawdzisz odkręcając sterownik. Ale tego nie rób, jeszcze taśmę urwiesz. Jak już, to podłącz gruszkę lub pompkę elektryczną i przepompuj paliwo.
może być związane z immo. Ale skoro pracował do momentu jak zabrakło paliwa może być powietrze w układzie. A nie chce się połączyć z żadnym modułem w pojeździe ??
Witam! Samochód odpala idealnie,gdy da mu się tak leciutko gazu, bez gazu na zimnym silniku może nie odpalić i się zapowietrzy, rozumiem,ze ciągnie lewe powietrze do układu. Filtr paliwa jest wymieniony i z tego co się orientuje w R19 nie ma zaworu zwrotnego. Myślałem nad dołożeniem, tego cudeńka. Ale jeszcze się wstrzymuje. Podejrzewam,że membrana...
Bardzo proste,z tego samego powodu przez który auta na doładowaniu maja chłodnice powietrza. Tu jest właśnie przewaga silnika z wtryskiem nad silnikem gaźnikmowym.,który nie uswzględznia zmian temperatury. Ecu mierząc temperaturę i przepływ powietrza lub ciśnienie w kolektorze ,wie dokładnie ile ono waży. W zażności od tego dolewa odpowiednio paliwa....
Witam zamontowałem filtr paliwa od golfa 2 i jest ok zero bombli.Pozdrawiam
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
KLUBOWICZE JA JUZ WIEM CO BYŁO W MOIM GOLFIKU HAHAHAHHAAHHAHA jak wam ciezko pali jak postoi , zatankowałem samochod FOL bak paliwa i samochod zapala bez problemu juz teraz, pompka paliwa pchała powietrze do układu jak była odsłonieta musi byc zalana paliwem Sprawdzcie sami sami Pisze to bo przydac sie moze komus pozdrawiam
No to może z innej beczki. Czy wie ktoś jaki jest rozmiar oringów w trawersach wtryskiwaczy? Podejrzewam, że tam dostaje się powietrze.
na początek ustaw synchronizację wałka na -1 do 0 blok4 grupa 4 musisz regulować na fasolkach na kole wałka rozrządu jeźeli będzie brakowało regulacji to niestety musisz rozpinać rozrząd wszystkie bipy na poziomie minus w tych silnikach świadczą powietrze w układzie paliwowym sprawdź zaworek a na filtrze paliwa, tamtędy najczęściej dostaje się powietrze...
Bardziej gaźnik do regulacji, bo ciągnie za dużo powietrza albo paliwa;) Lub nieszczelność układu(lewe powietrze)
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Czy filtr paliwa jest wymieniony ?
Witam, dostarczamy płomieniowi dodatkowy tlen Od kiedy to z płuc wydzielasz na wydechu tlen? Od zawsze, człowiek nie zużywa całego zawartego tlenu w powietrzu podczas wdechu, to co wydycha nadal zawiera tlen w nieco mniejszym stężeniu procentowym, ale nadal. Wracając do problemu, aby zaistniał płomień mus być paliwo, temperatura i utleniacz. Dmuchniecie...
Podobną sytuacje miałem w swoim partnerze 1,9D.Palił na dotyk do pewnego dnia jak zabrakło mi paliwa.Po zatankowaniu miałem takie same objawy jak ty z tym że potrafił jeszcze na wolnych obrotach nie raz zgasnąć.Bez pod pompowania ręcznie nie szło odpalić .Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem jeszcze kilka dni z rzędu ręczną pompką i powoli ustabilizował...
W maluchu nie ma wiele do sprawdzania: - świece - suche? mokre? iskra jest? - zapłon - w dobrym punkcie? przerwa na przerywaczu? kondensator? - gaźnik - dysza wolnych obrotów nie zapapruchana? zaworek iglicowy trzyma? pływak nie urwany/pęknięty? dobrze ustawiony? - rozrząd działa? kompresja na cylindrach jest? luzy zaworowe? - lewe powietrze - układ...
mercedes powietrze układzie paliwa powietrze układzie chłodzenia powietrze układzie paliwowym
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat przelotka naprawa z18xe wymiana silnika
schemat jednokreskowy instalacji regulator napięcia prądnicy
Czarny ekran przy uruchamianiu Windows 10 - przyczyny i naprawa Hyundai H1: Brak podświetlenia zegarów i radia