jak masz gruszke to raczej nie masz pompki w baku, nie chce ci zapalic czy co chcesz osiągnąc, pompuj gruszka i wtedy naciśnij ten odpowietrznik
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Nie. Natomiast czesta usterka było lewe powietrze układu paliwowego, czego nastepstwem była padajaca pompa wtryskowa. Mozesz uszczelnic układ na poczatek i zobaczysz czy bedzie dobrze. Jak nie pomorze to pompa do roboty plus uszczelnienie.
Dmuchnij sprężone powietrze do zbiornika ,podejrzewam że gdzieś ciągnie ci powietrze do układu paliwowego. Zobaczysz gdzie wylatują bąble paliwa.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
TAK PRZEKAZNIKI PRZELUTOWAŁEM FILTR WYMIENIŁEM
A jakie objawy miałeś gdy to powietrze się pojawiało takie jak w moim przypadku pytam bo nie wiem czy to tylko wina tego powietrza że auto tak się zachowuje i nie wiem czy tą gruszka jest ok bo mówią że powinna być twarda u mnie nie jest taka twarda a wymienić ja można tylko chyba z całym przewodem paliwowym
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Witam zamontowałem filtr paliwa od golfa 2 i jest ok zero bombli.Pozdrawiam
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
Powietrze skąd idzie? co mam zrobić Uszczelnij układ paliwowy. co mam zrobić
Po wymianie filtra paliwa (Bosch) pojawiło się powietrze między filtrem powietrza a pompą wtryskową. Sprawdziłem przewody, są szczelne. Proszę o poradę co można zrobić w takim przypadku.
Zawór założony na samym początku między filtrem a pompą.Dodam że nie zawsze tak jest,że ciężko pali bo czasami po nocy uda mu się odpalić ale kuleć.Co dziwne jak się nagrzeje to obroty troszkę wolniej spadają.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Ja już tu przez elektroda-bota prowadzę ten temat w 2 wątkach równolegle... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeśli (at)gulson ma taką moc sprawczą to ewentualnie prosiłbym o scalenie wątków w jakiś tam sposób, bądź przeniesienie postów od stycznia 2025 do jednego wątku, a zostawienie tych z 2024 w innym. Wyjaśnienie: użytkownik...
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
sprawdz podstawową sprawę czy paliwo pokazuje się na wtryskiwaczach
Masz kolego powietrze w układzie paliwowym i wszystko w temacie. Wsadź przewód zasilający do butelki i zobaczysz jak będzie bomblowało. Albo źle założona pompa w koszu albo sama pompa tani uszkodzony zamiennik.
Może powietrze w układzie paliwowym.
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Powietrze w układzie paliwowym.
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
Dużo czytałem o problemach przewodów paliwowych które wpadają Podobno w jakiś rezonans Pomijam już to powietrze w układzie paliwowym wentylatory były wyłączone nie mają związku z tym buczeniem...
Linkę sprawdź, może się zacinać i musisz mieć pewność jej działania. Jeśli nie linka, to silnik może dostawać tzw. "lewe powietrze", więc sprawdź szczelność połączenia w układzie paliwowo-powietrznym.
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Podepnij pod kompa, powinno coś pokazać.. Możliwe ze masz uszkodzony sterownik pompy.. Powietrze w układzie paliwowym będzie robił takie jaja.. Ja bym najpierw podpiął pod kompa..
Masz powietrze w układzie paliwowym, zamontuj przeźroczyste wężyki i zobacz czy nie widać bąbelków powietrza. Jeśli takie zobaczysz to masz winnego.
Powietrze w układzie paliwowym bądź woda
A jaki kolor ma ta "chmura"? Powietrze w układzie paliwowym też powoduje trudności z porannym odpaleniem i jasną "chmurę".
Powietrze do układu paliwowego dostawało sie przez filtr paliwa a właściwie jego obudowę . Flitr został wymieniony na stały nierozbieralny aluminiowy i teraz zamarza mi paliwo przy dużych ujemnych temperaturach
Grube kable do zasilania pieca to podstawa bo jak spadnie napięcie to się piec blokuje. Innym problem przy startach zakupionego pieca to jest powietrze w układzie paliwowym. Bąbelki powietrza potrafią przyblokować piec z komunikatem o problemie ze świecą. Można kupić taniej piece z C8/807 ale wszystkie (chyba) pracowały jako dogrzewacze i w większości...
Ciągmie powietrze na układzie paliwowym.
Prawdopodobnie gdzieś dostaje się powietrze do układu paliwowego. Sprawdź wszystko raz jeszcze, czy jest szczelne. Uszczelka pokrywy filtra jest prawidłowa? Nie zawinęła się?
ale też mi się wydaje że gdyby to było powietrze w układzie paliwowym to chociaż by łapał i próbował zapalić a on nic tak jak by na pusto kręcił
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
Cześć Samochód Opel Movano B 2010 2,3 125 km. (To to samo co Renault Master 3) Problem z odpaleniem. W układzie paliwowym widoczne jest powietrze. Wymieniłem już wszystkie złączki i przewody na nowe, ale nadal widać, że od samego baku lecą pęcherzyki powietrza. Ostatnio nawet zgasł mi podczas jazdy. Odpaliłem i jechał dalej. Auto ma moc, normalnie przyspiesza....
Powietrze w układzie paliwowym może powodować powyższe objawy.
Może minimalnie gdzieś łapie powietrze w układzie paliwowym.
To pierwszy rocznik montażu systemu Siemens,soft sterownika podobno do kitu,choć racej tylko w partner/berlingo bo 206/307 jest ok Skoro jest powietrze w układzie paliwowym to musie być nieszczelność.
Nic poza tym nie rozkręcałeś ? Objaw nieszczelności w układzie paliwowym ( lewe powietrze ) .
Sam dałeś sobie odpowiedz. Wyeliminuj powietrze z układu paliwowego i napisz czy wszystko jest ok
czy ktoś sprawdził ciśnienie zasilania paliwa.Wygląda na to jak by zaciągała lewe powietrze do układu paliwowego
ogólnie to nie ma tragedii miałem renaulta i było gorzej stawiał bym na wtryskiwacz albo lewe powietrze w układzie paliwowym ale dla mnie to raczej wtryskiwacz
Typowanie na powietrze w układzie paliwowym, a jak nie to odepnij wężyk od recylkulatora spalin i zobacz w tedy co zrobi.
Problem rozwiązany: Okazało się, że podczas wymiany filtra paliwa źle ułożyła się uszczelka. Stąd zasysane było powietrze do układu paliwowego. Po wymianie uszczelki jak ręką odjął.
Może jeszcze powietrze w układzie paliwowym gdzieś siedzi. Wał raczej nie powinien być uszkodzony. A ten tłok jak rozerwało?? Cylinder nie był uszkodzony??
poproś drugą osobę do pomocy i odpal na plaka,po pierwsze ,może przegoni powietrze z układu paliwowego,po drugie da radę szerszą diagnozę zrobić.
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
dokładnie do sprawdzenie układ paliwowy , gdzieś masz nieszczelność i zaciąga powietrze do układu , w kombajnach lubią sie przecierać rurki paliwowe zwróć na to szczególną uwagę
Powietrze /nieszczelność/ w układzie paliwowym, przytkany smok w zbiorniku.
Paliwo nie cofa się tylko poprostu w ten sposób doprowadzasz powietrze do układu paliwowego . Naprawdę myślałem nad tym co to może jeszcze być i nic mi więcej nie przyszło do głowy poza tym co już napisałem .
Witam Dziś odpalił mi najgorzej ale temperatura była koło 0°C przyczyna na pewno jest powietrze w układzie paliwowym bo przy odpalaniu były bardzo duże pęcherzyki powietrza oraz jak już odpali to też są duże pęcherzyki i co jakiś czas pokazuje się powietrze od strony zbiornika wtedy jak pracuje dość długo silnik
Czujnik temperatury trzeba wymienić na oryginalny. Jeżeli tam siedzi Chińczyk to on robi te anomalia. Sprawdź także korekty paliwowe, czy nie dostaje się do układu dolotowego lewe powietrze, najlepiej dymem.
Nie, skierować się w stronę sprawdzenia jakie jest faktyczne ciśnienie na listwie, jeśli jest ok, wiązka, jeśli zbyt niskie, szukać przyczyny. Zapewne to drugie. Wtryski na przelewy, pompa, powietrze w układzie paliwowym... Przecież to można zdiagnozować w godzinę!
Witam sprawny pompowtrysk dobrze pali nawet bez grzania świec, mi to wygląda na uszczelniacze na pompowtryskach ale autor mówi że były wymieniane może coś poszło nie tak przy wymianie, przy braku kompresji słabiej tez by palił przy drugim odpaleniu po zgaszeniu a tu jest ok, więc raczej powietrze w układzie paliwowym pozdrawiam
golf 3 ma pod tylną kanapą właz do pływaka sprubój sprawdzić tam czy rurkami jest o.k.bo z tego co piszesz ciągnie gdzieś powietrze
Ja miałem bardzo podobne objawy i dzięki interfejsowi z allegro i pomocy kolegów z tej stronki wyleczyłem puncinkę.U mnie P0252 powodowało powietrze w układzie paliwowy,a żeby to sprawdzić wystarczy kupić 1 metr przewodu paliwowego przeciąć na pół i jedne końce podpiąć do pompy,a drugie razem wsadzić do butelki z ropą ,jak zapali bez problemu to przyczyna...
Pompa, sterownik ok. Winą było powietrze w układzie paliwowym. Prawdopodobnie przez nieoryginalne przewody paliwowe oraz filtr paliwa który był zwyklą podróbką. Po wymianie przewodów i fitra (koszt 650zl) i odpowietrzeniu układu focus pali na dotyk. pozdro haryb
Typowe objawy z powietrzem w układzie paliwowym, jakaś dziurka w w przewodach i paliwo przez noc spływa do zbiornika.
Od razu widać że pomiary robiłeś na odpiętych wtyczkach, co nie kompletnie żadnego sensu. Zajmij się lepiej powietrzem w układzie paliwowym (nieszczelności) a nie elektryką.
skoro pojawił sie ten błąd to musiała być przyczyna może ktoś go wypiął podczas pracy silnika albo jest naprawdę padnięta przepływka. jeśli pojawi ci się znów tz że przepływkę do wymiany. co do telepotania to nie bardzo może się pojawiać od przepływki. nierówna praca w dieslu wynika tylko z nierównego spalania w poszczególnych cylindrach lub krótkich...
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
na początek ustaw synchronizację wałka na -1 do 0 blok4 grupa 4 musisz regulować na fasolkach na kole wałka rozrządu jeźeli będzie brakowało regulacji to niestety musisz rozpinać rozrząd wszystkie bipy na poziomie minus w tych silnikach świadczą powietrze w układzie paliwowym sprawdź zaworek a na filtrze paliwa, tamtędy najczęściej dostaje się powietrze...
W tych gaźnikach nie ma żadnego pływaka, jego funkcję zastępuje membrana regulująca ciśnienie w gaźniku. Dźwignię się reguluje. W gaźnikach ZAMA wysokość dźwigni standardowo ustawia się na 0, w serwisówce z 2008 roku nie podano innej wartości dla gaźnika z dwoma gardzielami. Jeżeli gaźnik jest oryginalny, to rzadko się zdarza aby ktoś celowo przeregulował...
Jak chodził to nagle ciężko żeby coś się samo zepsuło. Woda...raczej nie...no chyba że widzisz duży upływ w chłodnicy a przypływ w oleju. Pierścienie tłokowe złożone na mijankę? Dodano po 5 Długo pracował za pierwszym razem? Może jeszcze powietrze masz w układzie paliwowym?
Może być wiele powodów, no ale w mojej opinii najważniejsze z nich to gaźnik, przepustnica, układ paliwowy, świeca, układ zapłonowy, lewe powietrze. Fajnie byłoby, gdybyś dodał jakiś film, aby można było łatwiej domyślić się o co chodzi, więc polecam sprawdzić wszystko, co wymieniłem, a przed tym wszystko dokładnie wyregulować i upewnić się, że to...
Niebiesko, jakby łapał lewe powietrze np. do układu paliwowego...
Witam serdecznie mam problem z audi A6 2.5 TDI silnik AFB 1998r cały czas wywala błąd 00550 i nie można go skasować . Rozrząd jest ustawiony ok , czujnik na wtrysku ok , powietrze z układu paliwowego usunięte co to morze być wygląda mi to na jakąś usterkę elektroniki pompy ponieważ błędu nie można skasować na nie pracującym silniku (zapłon włączony...
Podobną sytuacje miałem w swoim partnerze 1,9D.Palił na dotyk do pewnego dnia jak zabrakło mi paliwa.Po zatankowaniu miałem takie same objawy jak ty z tym że potrafił jeszcze na wolnych obrotach nie raz zgasnąć.Bez pod pompowania ręcznie nie szło odpalić .Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem jeszcze kilka dni z rzędu ręczną pompką i powoli ustabilizował...
Powietrze dostając się do układu paliwowego, to częsta przyczyna. Mechanicy😊 często od razu proponują wymianę pompy wtryskowej, bo jak powiadają stara padła. Fachowcy od kasowania grubo 😊
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
Filtr powietrza to filtron Wywal to, załóż coś markowego, na początek. Jak wygląda pompa wtryskowa, sucha, nie ma powietrza w przewodach? I jeszcze takie prozaiczne pytanie, o przelewy, czy są szczelne, bo tamtędy też może dostawać się powietrze do układu paliwowego.
Paliwo Ci nie leci przy pompowaniu pompką ponieważ musisz ustawić wał w odpowiedniej pozycji. Chodzi o to że jak krzywka wałka rozrządu wciśnie sworzeń pompki to uniemożliwia to ręczne pompowanie paliwa. Jeśli masz taką sytuację to obróć delikatnie wałem i sprubój jeszcze raz, powinienes wyczuć delikatny opór na pompce. Jeśli chcesz go odpowietrzyć...
Jeśli to TDI stawiam na układ paliwowy. Powietrze w systemie, źle założony filtr paliwa, luźna opaska na przewodzie itp. Słabe zasilanie palwem, Brudne sitko w zbiorniku. To do spr.
Problem dawno rozwiązany lecz teraz zobaczyłem że nie odpowiedziałem. Przyczyną był stary <oryginalny> przewód paliwowy < wężyk> Który szedł od okolic filtra paliwa do pompy od wtryskiwaczy. Był on delikatnie "przełamany" uszkodził się prawdopodobnie przy wymianie filtra , i tym przewodem dostawało się powietrze do układu paliwowego. Wymiana...
gdy nacisnę parę razy gruszką przy silniku auto odpala od pierwszego razu wygląda na powietrze w układzie paliwowym . Kiedyś dłubałem taki ciężki przypadek i dopiero po założeniu pompy w zbiornik okazało się że wężyk poliwęglanowy od paliwa miał pęknięcie niewidoczne na samym wierzchu, jak dostał układ ciśnienie to zaczęło ciec.Podsysało sobie i auto...
Witam. Odpalam auto, ruszam z 1-ki, przełączam na dwójkę, dodaję gazu i... gaśnie. Potem różnie: kręcę silnikiem i zaraz odpali, albo i nie. Jeśli nie, to sprawdzam pompkę paliwa i jest miękka, co znaczy, że w środku jest powietrze. Pamaga odkręcenie przewodu paliwowego i nabicie paliwa ręczną pompką. Dlaczego tak się dzieje, że pojawia się powietrze...
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Witam wszystkich jak w temacie nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ paliwowy w przewodach przy pompie widzę krążące powietrze i nie wiem czy to jest prawidłowe czy nie w każdym razie silnik zachowuje sie prawidłowo proszę o pomoc .
to jest dla silnika X20DTH P1220 "Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem Następstwo: Maksymalna moc została zredukowana." Podaj która vectra , rok i dokładnie silnik a to procedura kontrolna: "Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Silniczek krokowy również został wymieniony? Użyłeś nieodmienionej formy i ciężko się w tym połapać. Dobrze gdybyś przeedytował. Powiedz czy samochód posiada instalację gazową oraz jak z samą wymianą rozrządu. Do takich objawów pasuje mi kilka możliwości. Nieszczelny układ wydechowy problem z EGR świece zapłonowe lewe powietrze lub zapowietrzony układ...
odpowietrzyć układ paliwowy i sprawdzić połączenia węży paliwowych może gdzieś ssać powietrze
Własnie ja patrzyłem na te wtryski i i od każdego wychodziły jakieś przewody ale żaden elektryczny i właśnie nie wiem jak się za to zabrać. I jaki przelew zatkać. Prosiłbym bardzo o jakieś zdjęcie silnika AFB i pokazanie co jak zrobić. A diagnozowane było tylko poprzez podłączenie auta do komputera "autodata" i wsykoczył błąd VAG 00542 czujnik skoku...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Prawdopodobnie padła pompa paliwowa bo hałasowała Czyli aż się prosiła o benzynę , ale tak to jest jak na stację ciężko zajechać i zatankować PB. lub są jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i dostaje się powietrze Z pewnością nie ma nieszczelności bo już miał byś spalone auto.
Witam , nie jestem fachowcem w tej dziecinie ale mogę napisać może poradzić jak ja usuwam awarie mojego pieca . Piec mi mi zapala a po sekundzie gaśnie - są trzy przyczyny : 1 powietrze w układzie paliwowym ( np brak paliwa ) -po nalaniu paliwa muszę odpowiertrzyć instalację zasilającą łącznie z filtrem ( inaczej nie chwyci !!! ) po przez zalanie układu...
ciśnienie układzie paliwowym powietrze przewodzie paliwowym powietrze ukladzie paliwowym
netia net24 hasło silnik briggs sprężynki cięgna pacifica czujnik
kangoo dmuchawa przeciwwaga polar
BN9646781A - Niedziałające wejścia USB: Diagnostyka i Rozwiązania Uszkodzony czujnik bufora w kotle Defro - diagnostyka i wymiana