Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Witam . Czy twój problem został rozwiązany?mam ten sam problem z moim Seatem .
Mam z avensis podobny problem na ciepłym i na zimnym jednakowo ciężko pali. Zmieniłem baterie na większą i trochę pomogło. Dolałem oleju do ropy i jakby ręko odjął .Zwiększyłem tym ciśnienie układu paliwowego. Auto ma 230tyś i poza tym żadnej awarii
Cześć. Rozwiązałeś problem?
Zawór będzie przy baku, przy silniku po co? jak utrzymywał by ciśnienie w układzie paliwowym??
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Spróbuj wprowadzić korektę wtryskiwaczy. Jest szansa że pomoże.
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
Witam , samochód sprawował się bez zarzutu do wczoraj. Sprawdziłem bezpieczniki i stwierdzam fakt brak pracy pompy , sprawdziłem po podłączeniu na krutko pracuje . Moduł który steruje pompą jest sprawny bo go przetestowałem . Czujnik kolizyjny ok, skaner diagnostyczny podaje błąd układu paliwowego zbyt duże ciśnienie , potrzebuje go sprawdzić macie...
Na wejściu do filtra 2,3 -2,6.
ten sam problem, clio 1.5 dci rozwiązanie znane?
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Pompa. Walczyłem z takim ale nie mogłem kupić sprawnej pompy. One były tylko w pierwszych rocznikach i okazały się awaryjne. Aby to pokonać musiałbyś kupić nową sztukę. Podobno można spróbować zmienić pokrywę rozrządu z nowszego silnika z nowszą pompą,ale niestety jest to raczej nie opłacalne finansowo.
Czy sprawdziłeś ciśnienie w układzie paliwowym?
P0087 to za niskie ciśnienie w układzie paliwowym. Trzeba sprawdzić jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik. Bez komputera lub manometru sie nie obędzie.
A próbowałeś zrobić diagnostykę (nie tylko zaczytywanie błędów)? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Układ paliwowy nie zapowietrza się? Jak lekko dodajesz gazu też gaśnie? Spróbuj przed odpaleniem rano z 4 razy przekręcić na zapłon, poczekać 5s i za 4 razem odpalić.
Mi się wydaje że coś jest z pompą wtryskową może dawać nierównomierne ciśnienie
najprawdopodobniej zaworki zatarły się we wtryskach do opiłków, wtryski zawieszały się co chwila, a później choinka zapalała się na desce, paliwo szło w przelewy i w ten sposób spadało ciśnienie w układzie paliwowym (początek postu)
Pokazuje niskie ciśnienie na układzie paliwowym .
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
Mam pytanie: 1 Jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym? 2. Czy nie powinno być jakiegoś filtra paliwa pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwa? 3. Jakie są objawy uszkodzonego zaworu przelewowego paliwa? Ponadto poszukuje oczko paliwowe z dwoma wyjściami to które przykręca się zaworem zwrotnym paliwa bo ja mam jedno wyjście zaspawane właśnie to do...
Po wymianie pompy i filtru paliwa sprawdź jeszcze raz ciśnienie w układzie paliwowym .Być może jest za niskie i wszystko idzie w przelew.
a nie ,,leją" ci wtryski ? albo moze masz za duze ciśnienie w układzie paliwowym ...
Zajmij się wpierw tym aktywnym . Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem; zwarcie do masy. Poza tym za niskie ciśnienie zasilania (układ paliwowy). Ubytek paliwa w okolicach szyny CR. Temperatura spalin przed katalizatorem ;niezgodny sygnał (00173-03).
Skład mieszanki ocenia sonda lambda. Pewną rolę gra przepływomierz, ale ciśnienie w układzie paliwowym to tam jest prawie stałe i regulowane przez oddzielny układ sterujący pompą paliwa. Po co Tobie pomiar ciśnienia paliwa?
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Jaa dlacze swoj bo jest podobny Witam , oczywiście podobne tematy były ale ten ma inny wątek . silnik pokazywał zaniżone ciśnienie oleju ,po 10 dniach laweta i mechanik bo chodził tylko na 2-cyl . Po rozebraniu rozrządu wymieniono napinacze łańcuchów czujniki ciśnienia oleju czujnik impulsów na wale i rozrządzie oraz magnetyczny na walku rozrządu. Po...
Tak to jest TDI diagnostyka była robiona zbyt wysokie ciśnienie w układzie paliwowym ale to jest zwiazane z brakiem sygnału na wrtyski.
W samochodach z gazem często psują się pompy paliwa sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym, sprawdź potencjometr przepustnicy.
UCDS, IDS i Forscan :). Najczęściej "szarpanie" może być spowodowane: - świece - kable WN - cewka/cewki - wtryskiwacz - sonda - słabe ciśnienie w układzie paliwowym Sprawdzałeś teraz po tym czasie użytkowania jaka jest kompresja czy nić się nie zepsuło po remoncie. Na Forscanie EGR pracuje prawidłowo ?
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym, podobno dochodzi do 2 Bar. jest brak zasilania can na pcm Zabierz od niego auto.
Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem jeżeli prawidłowe to wadliwy wężyk jak za wysokie to zawór regulujący ciśnienie wadliwy
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Paliwa jestem na 100 % pewien, bo samochody tankujemy tylko na bazie i mamy dostawy cysterna prosto z Orlenu. W pozostałych autach filtry nawet po 50 kkm są lekko czarne, ale suche. Dziwi mnie to , że olej może się dostawać bo przecież układ olejowy ma dużo mniejsze ciśnienie niż układ paliwowy. A tak przy okazji to do czego służy taki pojemnik z proszkiem...
Na moje oko powinieneś mieć pompkę w zbiorniku. Trzeba sprawdzić pokolei układ paliwowy, ciśnienie ze zbiornika, no i ten interfejs niezbędny..
napięcie jest na 2 sekundy i się wyłącza. Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę? Wygląda to tak jakby ciśnienie w układzie paliwowym zostało osiągnite i dalej już pompa nie jest włączana.
Jeżeli nie szarpie silnikiem i obroty równe to trzeba sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym na zapalonym silniku. Może być przetarty przewód paliwowy i łapie powietrza co powoduje że niema ciśnienia i paliwo długo pompuje. I to nie chodzi raczej o to że zimny gorzej pali bo jak już odpali to paliwo dochodzi dobrze tylko jak się zgasi paliwo opada...
Do sprawdzenia układ paliwowy, szczelność, ciśnienie, filtr paliwa.
Doszedłem do pewnych spostrzeżeń. Po przekręceniu na zapłon, ciśnienie w układzie paliwowym przez chwilę jest poprawne czyli 36psi. Gdy pompka przestaje pracować, całe paliwo wraca do baku przez regulator ciśnienia i ciśnienie w układzie spada do 0. Teraz pytanie czy to jest normalne? Czy nie powinno być tak, pompka dobija ciśnienie przy przekręceniu...
Na przelewach wtryskiwaczy nie pojawia się paliwo podczas startowania na kompie pokazuje za małe ciśnienie 110 bar. A to jest za małe zeby odpalił błędów żadnych nie ma Dodano po 1 Gruszka twarda od paliwa
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Panowie/panie problem rozwiązany... nie wytrzymałem i zaprowadziłem mondka do mechanika.. ten posprawdzał ciśnienie, układ paliwowy.. i w końcu doszedł do sprawdzania EGR.. myślałem ze po ostatniej naprawie i testach pracuje jak należy.. jednak nie, taki problem z odpaleniem był wlasnie przez EGR.. Nie wystarczy odkręcić dolnej rury by sprawdzić czy...
Dzięki za dobre chęci. Problem rozwiązany. Autko pali. Dla tych którzy są ciekawi co to było odpowiem na priv.
Rozumiem, że na gazie chodzi OK? Przyczyną takiego stanu może być umierająca pompa paliwa. Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym. Mogą być też zapieczone wtryskiwacze - jednym słowem przyczyn wiele. Jednak dobrze myślisz - zacznij od filtra paliwa.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Witam może pomogę sprawdzi czy filtr paliwa jest drożny jeśli tak to sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym a najbardziej skup się na wszelkiego rodzaju przewodach podciśnieniowych i szczelności układu powietrza filtr kolektor. Dodano po 1 Ciśnienie w układzie z tego co pamietam powinno wynosić 3.5 atm.
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Często jest tak że ciśnienie w układzie paliwowym jest niewłaściwe, czyli za wysokie z powodu uszkodzenia regulatora i silnik ciężko odpala na gorącym. Także ciśnienie powinno być sprawdzone a przy okazji wtryskiwacz czy przypadkiem nie jest nieszczelny. Z czujnikiem temperatury to nie jest taka prosta sprawa by go w ten sposób sprawdzać jak w książce...
Napięcie akumulatora 12.4 V, więc raczej to nie są parametry z próby odpalenia. Tak na początek, to sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, jeśli nie ma iskry, albo nie pokazuje obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem. Następnie sprawdziłbym pompę paliwa (ciśnienie na szynie), ew. układ paliwowy lub samo paliwo (czy nie zostało np. zmieszane z dieslem)....
nie mam podglądu, moj kabel opcom sie rozsypal a delphi nie pokazuje tego. Ale z tym wypięciem wtyczki to jesteś pewny? Tak sobie myślę, pompa bezszczotkowa nie może kręcić cały czas bo jak uruchamiam ja na sterowniku zewnętrznym (zbudowanym na potrzeby naprawy tego auta) to dość szybko nabija ciśnienie i słychać jak zwalnia, po czym w baku słychać...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobną sytuację i chciałbym wiedzieć, w czym leży problem. Otóż u mnie auto nie gaśnie, zapala od razu, wszystko ok, ale podczas jazdy zapala się kontrolka od świec i check engine, auto przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy. Zgaszę i odpalę, i moc wraca, dopóki znowu nie wyskoczy kontrolka. Pompa paliwa...
Z tą pompą i alarmem, to może być trop - tylko: pompę słychać zaraz po załączeniu zapłonu - nabija ciśnienie w układzie paliwowym i się wyłącza. Przy kręceniu rozrusznikiem to nawet nie wiem czy pracuje - ale mniemam, że ciśnienie w układzie listwy wtrysku jest - więc choćby zakaszleć powinien - jeśli wtryski są zasterowane - to jest jeszcze do sprawdzenia....
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Zapomniałem dodać że układ wydechowy też był sprawdzony i nie ma tam już katalizatora. Ciśnienia już nie sprawdzałem ale wymieniłem jeszcze pompę na inną (BMW), to też nie pomogło. Cały czas mi nie pasowało to że po zaciśnięciu powrotu paliwa autko chodziło tak jak powinno.Wymieniłem wtryski i autko śmiga. Dziękuje za próbę pomocy i uważam temat za...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Jeśli faktycznie przy próbie odpalenia ciśnienie na listwie tak małe to układ paliwowy do przejrzenia.
Ruszałeś wszystko poza układem paliwowym, a wygląda to na jego usterkę. Jakie ciśnienie paliwa?
Patrząc jak zachowuje sie Twój silnik, to masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej.
Witajcie, Pytanie jak w temacie, jak prawidłowo nazywa się ten elektrozawór? Jest on na powrocie paliwa do zbiornika, utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym. Zaczął pracować tak głośno, że słychać go w środku auta. http://obrazki.elektroda.pl/5057030800_1...
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Manometr i pomiar ciśnienia w układzie paliwowym... skoro wtrysk rozpyla paliwo to pompa w ogóle działa, kwestią jest tylko właściwe ciśnienie.
Dlatego nie wiem co robić. Dodano po 1 Musisz wytworzyć ciśnienie w układzie paliwowym, chociaż 0.2 bara i szukać wycieków. Innej opcji z twoim doświadczeniem nie widzę, ewentualnie oddać auto do fachowca.
Tak na teraz to wróżenie, podłącz pod komputer zobacz co samochód ma zapisane w logach - błędy. Zapodaje je tu i będziemy próbowali coś wywnioskować, bo tak na szybko to można podejrzewać niskie ciśnienie lub zapowietrzanie się układu paliwowego.
Jeżeli nie nic nie blokuje przepływu z zbiornika do filtra , to zrób test przelewów wtryskiwaczy i pomp wysokiego ciśnienia. Możesz sprawdzić ciśnienie manometrem żeby wykluczyć czujnik ciśnienia, DAF XF 106 ma taki sam silnik i układ paliwowy MX11 i MX13 różnią się tylko pojemnością skokową i rozmieszczeniem komponentów (osprzętu) na silniku. Jest...
zapach Na zapych czy zapach - plaka ? :) Prawdopodobnie gubisz ciśnienie w układzie paliwowym. Sprawdzałaś szczelność ? Podgląd w parametry zrobiłeś ? To może chociaż odczytałeś błędy ? Też nie ? To proponuje zaprowadzić samochód do kogoś ogarniętego w okolicy. Zdiagnozuje, naprawi, zarobi i da gwarancję. Moim zdaniem bardzo uczciwie to brzmi :)
Jeżeli na listwie ma ciśnienie paliwa i wtryski się otwierają to musi palić na benzynie... Zmierz jakie jest naprawdę ciśnienie w układzie zasilania benzyną (na listwie paliwowej masz przysłowiowy "wentyl".
Hejka Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu. Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być...
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
Czy zajmujesz się naprawami mobilnymi ? Chodzi o diagnozę lub ustawienie układu paliwowego Deutz BF6M2013C
Interfejs diagnostyczny i odczytać ciśnienie doładowania dawki paliwowe wtryskiwaczy tez trzeba sprawdzić, Być może układ doładowania się rozszczelnił,
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Podłącz pod komputer zobacz ciśnienie na wtryskiwaczach i napięcia na układzie paliwowym
Trzeba wpiąć manometr w układ paliwowy i sprawdzić ciśnienie na pracującym silniku
Widzę że opisu brak. Może być to wina czujnika, przewodów pomiędzy czujnikiem a ECU, styków na ECU (z którymi masz problem), bądź problemem z ciśnieniem w układzie paliwowym. Należało by mierzyć ciśnienie manometrem i porównać je z pokazywanym przez ECU.
Witam Chciałbym zasięgnąć opinie na temat silnika R480 (XPI) Euro 5 EGR o symbolu DC13 07. Jakie macie doświadczenia z tym silnikiem? Wiem, że R480 E4 było porażką. Jak wygląda sprawa z E5? Auto było sprawdzone w serwisie, nie wykryli nic podejrzanego, według historii serwisowej wszystko robione na czas. Ciśnienie w układzie paliwowym w normie, turbo...
Witam, mam problem z silnikiem 1.3 CDTI Opel Corsa C. Dokładnie chodzi o ciśnienie paliwa na listwie. Na komputerze wyskakują błędy: P1191(B) Ciśnienie w szynie paliwowej poza zakresem - Obecny P1093-(8) Układ paliwowy - Wadliwe działanie - Obecny Wymieniony czujnik ciśnienia. Wtryski sprawdzone na przelew, ok. Filtry wymienione. Pompa szczelna. https://filmy.elektroda.pl/86_1741457477...
Błędy to nie wszystko, jakie ciśnienie na listwie po dodaniu gazu, rzeczywiste równe zadanemu? Jaki przepływ powietrza, ciśnienie doładowania?
- czujnik ciśnienia klimatyzacji /zwarcie, dzięki ale nie to było przyczyną.... porządna diagnostyka i okazało się że winowajcą był układ paliwowy - zbyt małe ciśnienie , ale dlaczego nie komunikował błędu? bo winny był czujnik ciśnienia
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Najpierw podłączyć pod komputer diagnostyczny i sprawdzić jakie ma błędy. Może no coś z czujnikiem położeniu wału korbowego. Potem skupić się na mechanice. Sprawdzić ciśnienie sprężania. Sprawdzić układ paliwowy, filtry, pompę itp.
Wydaje mi się że dobija ciśnienie w układzie paliwowym przed odpaleniem.Nie wiem dlaczego tak jest. Jest masa samochodów które bez tej funkcji poprawnie odpala.Przeglądałem schemat mojego sterownika simos 2.Widać że po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na przekaźniku pompy cewce zapłonowe i wtryskach.Wiem że dokładając przekaźniki do zakupionego...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
błędów brak, od groma części wymieniono a ciśnienie paliwa zmierzono? Albo szczelność układu paliwowego ?
No to już wiesz czemu nie ma ciśnienia oleju... Trzeba sprawdzić gaźnik ogólnie to nazywając układ paliwowy.
Wznawiam temat. Panowie problem powrocil. Mialem pełny zbiornik paliwa. Problemu nie bylo. Wyjezdzilem troche i paliwa ubylo. Problem powrocil. Dzisiaj dotankowalem do pełna i jest ok. Czy winny jest zbiornik ?? Mało prawdopodobne żeby zbiornik był winny >Przy pełnym zbiorniku możesz mieć większe ciśnienie niż w układzie paliwowym i wtedy paliwo ci...
W czasie jazdy należy sprawdzić czego brakuje w momencie utraty mocy,to znaczy czy zanika ciśnienie paliwa czy może ciśnienie doładowania.Warto też sprawdzić szczelność układu paliwowego przy użyciu odpowiedniego komputera.W czasie testu ciśnienie paliwa musi osiągnąć 115 MPa.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
powietrze układzie paliwowym ciśnienie układzie chłodniczym ciśnienie układzie zamkniętym
pacifica czujnik ustawienia fabryczne xiaomi rodzaje instalacji elektrycznych
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Renault Espace 1997 benzyna - brak kontrolki "OK" Schemat podłączenia dodatkowych głośników w Renault Doker