Pływak nie zacina się? Nie pamiętam czy w tym gaźniku ustawia się poziom paliwa w komorze pływakowej.
Niewłaściwy poziom paliwa w komorze pływakowej?
Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja.
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
Poziom paliwa w komorze pływakowej był ustawiony?
Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
Witam. Bardzo dziękuję za przydatne linki. Mam Saluta ze zwykłym przerywaczem i nie łamaną kolumną. Niestety, nie ma tam informacji na temat poziomu paliwa w gaźniku. Pytam z tego względu, bo jak odkręciłem kranik paliwa to po chwili paliwo zaczęło się przelewać i ostro kapać z gaźnika dlatego podejrzewam zbyt wysoki jego poziom w komorze. Pozdrawiam.
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Zrób zdjęcie świecy i wrzuć po tym jak go przymuli. Podstawowa regulacja to odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej. KWZ dobrze ustawiony?
Iskra przy odpalaniu jest, faktycznie lepiej ja wymienić? Jest nowa kupiona z 2 tyg temu Jak wygląda świeca po wykręceniu? Jeżeli jest mokra to masz wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, a to powoduje zbyt bogatą mieszankę paliwowo powietrzną. Gaźnik do sprawdzenia i jak podpowiadają, przedmuchaj porządnie silnik przy wykręconej świecy.
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
Jak się ustawia taką mieszankę przez komorę pływakową? W zasadzie to w literaturze nie ma bezpośrednio mowy o tym mowy, jest natomiast o tym jak ustawiać poziom paliwa w komorze pływakowej - wystarczy w Google wpisać - Za wysoki poziom paliwa w gaźniku objawy. Pojawią się też inne hasła, pójść za tropem i poczytać.
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Zobacz czy podczas czyszczenia gaźnika nie odgiąłeś przypadkiem tej blaszki od pływaka która odpowiada za poziom paliwa w komorze pływakowej.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
A jaki masz poziom paliwa w komorze pływakowej? Jeśli jest zbyt duży to może go wręcz zalewać.
A jak się zmniejsza poziom paliwa w komorze pływakowej w tym gaźniku???? Jaki poziom paliwa powinien być w komorze pływakowej??
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
W/g mojej wiedzy to może być za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Pewnie zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Paliwo nie może się wylewać z gaźnika, więc jeśli już grzebałeś przy pływaku to jeszcze raz zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej tak aby był ciut niższy niż jest teraz, wcześniej jak przestawiałeś to za bardzo obniżyłeś ten poziom paliwa, ( wiem wiem łatwo powiedzieć trudniej wykonać ) jak już będzie obniżony to spinką na iglicy trzeba będzie...
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Witam!!! Czy ktoś mógł by napisać mi jak dokładnie ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej mój gaźnik to 30N2-5
Prawdopodobnie jest ustawiony za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika.
To sprawdź poziom paliwa komorze pływakowej, sprawdź czy nie jest zatkana główna dysza paliwa, sprawdź czy nie zatkany rozpylacz.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Motorek miał za mały poziom paliwa w komorze pływakowej.
Dwie rzeczy - wymień kondensator i ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej.
Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej i dopiero jak mu zwiększysz podciśnienie to prawidłowo zasysa.
Czyli wiemy, że problemem był gaźnik. Powodem takiego zachowania może być zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej lub coś z zasilaniem gaźnika. Nie pamiętam, jak jest w Simsonie, ale może być coś z przyspiesznikiem zapłonu.
Poziom paliwa w komorze pływakowej sprawdzony? Czy po prostu założyłeś nowy pływak i już?
Może zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej ?
W dwusuwie nie ma odmy. Olej na filtrze to może być pozostałość po wyparowanej benzynie przelewającej sie z gaźnika po zatrzymaniu silnika (za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej), gdy nie ma zaworu odcinającego beznynę z baku. Były też problemy z rozruchem zimniego silnika i po odpaleniu bardzo kopcił. Tak było u mnie i dlatego dołożyłem taki...
Ledowy Brak ssania, ale jest przelewanie gaźnika i powinno wystarczyć, pewien nie jestem bo nie miałem okazji testować, ale powinno działać, można by przesłonkę ssania dorobić ale to już pewna ingerencja jest. Davvvi Tak jak napisał radarator ta uszczelka komory pływakowej powinna tam być. Zapinka na iglicy powinna być na 2 rowku jeśli są tam 3 a gdy...
Konstrukcja gaźnika w 126p jest porównywalana z konstrukcją przysłowiowego "cepa" Były generalnie 2 wersje gaźnika: starsza bez elektrozaworu odcinającego paliwo po wyłączeniu zapłonu oraz z tymże zaworem. Oglądając zdjęcie zamieszczone przez Ciebie wnioskuję że, masz nowszą wersję gaźnika z zaworem odcinającym (to te ustrojstwo do , którego jest dołączony...
No tylko że ugięcie tej blaszki jest ważne. Jak ugniesz ją za mocno, to drastycznie obniżysz poziom paliwa w komorze pływakowej i wtedy będzie kaszana :/ . Nie wyregulujesz gaźnika.
Pływak może i dobry ale zawór iglicowy niezupełnie.wWykręcić elektrozawór, z przezroczystego wężyka zrobić fajkę i zobaczyć jaki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
za niski poziom paliwa w komorze pływakowej
Zalewa się. Najsampierw wyreguluj prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej, dalsze regulacje w kolejnych krokach
Czyli wychodzi na to, że muszę jednak wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jak wymieniałeś zaworki iglicowe to sprawdzałeś potem poziom paliwa w komorze pływakowej. Bo objawy pasują .
Paliwo zaczyna lecieć z gaźnika, ale dokładnie - to skąd? Gaźnik jest seryjny? Wypadałoby sprawdzić, czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy. Serwisówka dla seryjnego gaźnika podaje: Float level: 18,5mm from float chamber surface Nieprawidłowy poziom paliwa w komorze pływakowej może wynikać z nieprawidłowej pracy zaworu iglicowego - być...
Sprawdź jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej. Masz wszystkie objawy ubogiej mieszanki.
Może za niski poziom paliwa w komorze pływakowej?
DLaczego nikt nie podpowie, zeby poprostu nieco obnizyć poziom paliwa w komorze pływakowej? To może odnieść porzadany skutek.
mały poziom paliwa w komorze pływakowej, niskie ciśnienie sprężania. Pewnie jedno z tych dwóch
To sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej.
Sprawdź zawór iglicowy i poziom paliwa w komorze pływakowej.
Masz zapewne za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Poziom paliwa w komorze pływakowej jest dobry?
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej
I ten w gaźniku, dodatkowo ustaw prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jest nieodczuwalna, pojawia się wtedy gdy jest zbyt mały poziom paliwa w komorze pływakowej.
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej ,może za niski
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Witam Musisz wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. O ustawianiu poziomu paliwa w simsonie poszukaj na internecie lub w książce "jeżdzę motorowerem simson" jest to dokładnie opisane. Pozdrawiam
A poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika regulowałeś?
Jeśli z tyłu gaźnika cieknie paliwo, to znaczy że masz albo ustawiony za wysoki poziom w komorze pływakowej, albo niesprawny zaworek pływakowy i motocykl raczej jeździł nie będzie. W gaźniku "Pegaz" identycznym jak w WSK 175 prawidłowy poziom paliwa wynosił 2mm ponad oś komory pływakowej. Jikow stosowany w Jawach i Cezetach miał chyba poziom ustawiony...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Podwyż poziom paliwa w komorze pływakowej w gaźniku. Masz gaźnik malowany na czarno czy nie?
Poziom paliwa w komorze pływakowej powinien być równo z ścianką komory. Zapinasz wężyk na króciec u dołu komory, kierujesz go w górę, i odkręcasz śrubę. Wężyk wskaże poziom paliwa. Rozkręcasz i gniesz aż nie będzie równo z krawędzią.
Sory, nie doczytałem ze to dwusów. Jak odłączyłeś przewód sterujący ssaniem to jest ono włączone cały czas. Działa ono w taki sposób że po uruchomieniu silnika na przewodach ssania pojawia się napięcie z cewki, i zostaje podgrzewany termostat w obudowie "ssania". Podczas ogrzewania, termostat wysuwa powoli igliczkę wraz z "tłoczkiem", które po kilkudziesięciu...
Można spróbować minimalnie podnieć poziom paliwa w gaźniku W jaki sposób mam to uczynić? Domyślam się że podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej?
Musiałbyś obniżyć nieco poziom paliwa w komorze pływakowej. Zwykle trzeba lekko podgiąć "do góry" (ale serio, tak o 0,5mm maks) blaszkę która opiera się o zaworek iglicowy. W ten sposób zubożysz mieszankę w całym zakresie obrotów silnika.
Poziom paliwa w komorze pływakowej do sprawdzenia. Pytanie dodatkowe - mieszanka paliwo/olej w/g wskazań producenta?
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Gaźnik do wyczyszczenia i przejrzenia. Jaki poziom paliwa w komorze pływakowej? Jak przelejesz go to też nie zapala?
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
Nie ma takiej regulacji, regulujesz skład mieszanki, wolne obroty, poziom paliwa w komorze pływakowej.
Wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej a następnie sprawdź na którym rowku jest zapinka od iglicy.
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Witam. Na wstępie to wymień zaworek iglicowy i wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej i wtedy będzie dobrze.
Jednak to nic nie dało, po wymianie kranika dalej w misie olejowej jest benzyna. Poziom paliwa w komorze pływakowej sprawdzony i własciwy?
Wygląda na to że paliwo gdzieś za słabo dochodzi. Wyczyść cały gaźnik, sprawdź czy masz ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej, może filtr paliwa zawalony.
Jemu brakuje paliwa, robi buuuuu. Zwiększ poziom w komorze pływakowej, sprawdź stan przepustowości filtrów paliwowych, bo pewnie i w kraniku jest śmieszne sitko, i ustaw iglice na 2 rowek od góry. Powinien śmigać aż miło. To że jedzie czasami nawet 45 km/h to objaw zubażania się składu mieszanki czyli, brakuje paliwa.
Jak więc kupiłem nowy gaźnik, bo w środku był też źle złożony, po wymianie gaźnika dalej nie odpala z kopa. Nowy gaźnik nie jest fabrycznie regulowany. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Wkręć śrubę tą co jest z prawej strony gaźnika (jak patrzysz w stronę kierownicy) do oporu (bez przesady !) i wykręć o 1,5 obrotu. Iglica (na niej...
Jeśli jest główna dysza paliwa to można zmniejszyć średnicę i nie pojedzie szybciej Można jeszcze obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej przez regulację pływaka
W takim razie, trzeba sprawdzić gaźnik. Możliwe, że jest zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, lub coś ogranicza dopływ paliwa do gaźnika.
Czy jak trzymasz przepustnicę na rozgrzanym silniku bez ssania to ma stabilne obroty? Jaki kolor świecy? Czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest odpowiedni? Sprawdź te rzeczy i dalej będziemy myśleć
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Ustawiłem poziom paliwa i teraz jest OK DZieki wszystkim
Dzisiaj rozebrałem silnik na pół, bo uszczelka między karterami już mi zaczęła przeciekać, sprawdziłem zimmeringi i zastąpiłem uszczelkę silikonem.... A przyczyną jest na 100% gaźnik.... bo jak go poskładałem to nie chciał zapalić bo go zalewało... zdjąłem gaźnik i bez gaźnika zapalił od pierwszego.... ale go szybko wyłączyłem bo by sie zatarł.... potem...
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
Nie wiem jaki gaźnik masz, ale spróbuj może obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej (jeśli się da). To mocno zuboży mieszankę... Jeśli świeca jest dość okopcona to powinno pomóc.
Zbyt bogata mieszanka. Sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawieniem iglicy ew. zmienić dyszę główną. Ustawienie iglicy regulujesz skład dla średnich obciążeń, dyszą główną dla dużych obciążeń, a śrubą regulacji mieszanki tylko dla biegu jałowego i najmniejszych obciążeń. Natomiast poziomem paliwa w komorze pływakowej i oporami powietrza...
Ustaw prawidłową przerwę na stykach przerywacza, zobacz kondensator przy aparacie. (nie piszesz jaki maluch z jakim zapłonem) Poziom paliwa w komorze pływakowej prawidłowy?
astra komorze poziom paliwa mercedes mercedes poziom paliwa
kalibracja magnetometru hamulec ręczny passacie górne łożysko amortyzatora
najlepszy router mobilny paint czcionki
Samsung HG22EA470UW - Miganie diody 5 razy - Przyczyny i rozwiązania Usuwanie rys z panelu Radmor 5102 - porady