Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
musisz gaźnik rozkręcić i wyczyścić to normalne ze baj sie coś zapcha to o paliwo nie dochodzi a gdy zaciągniesz ssanie wzbogacasz mieszankę i jedziesz obejrzyj też dokładnie pływak ewentualnie wyreguluj na nim poziom paliwa w komorze jaki ma sie utrzymywać powodzenia
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
chłopaki macie strasznie barbarzyńskie sposoby :/ znalazłem nawet gościa którey stroboskopem chciał ustawić zapłon :/ (powiedz mi ja to zrobisz w silniku 1 cyl. :>) mi się porostu wydaje ze masz jakąś nieszczelność (lewe powietrze) moze też być juz znaczne zużycie przepustnicy. sprubuj jeszcze wyregulowac gaźnik do tego opisu: - najpier ustawiasz poziom...
Wyczyść dokładnie gażnik , wyreguluj poziom paliwa w gazniku i wyczyść filtr powietrza. Zapłonu nie ruszaj , jest dobry.
Za wysoki poziom paliwa
skoro się leje to poziom jest za duży. Aby go zmniejszyć musisz tą blaszkę co dotyka zaworka podnieść, tak jak pokazuje strzałka: http://img194.imageshack.us/img194/5748/... Pamiętaj abyś nie przesadził z tą regulacją i po każdym złożeniu gaźnika przejedź się!
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Bardzo Dziękuję za pomoc ale wczoraj dla pewności jeszcze raz zajrzeliśmy do tego gaźnika i nie ma już śrubki ,dyszy ani najmniejszej rzeczy której byśmy nie sprawdzili poziom paliwa jest też i ok bo i pływak szczelny dobrze zamyka i doprowadza paliwo wszystko co nam przyszło do głowy sprawdziliśmy i nerwów zabrakło więc daliśmy za wygraną motorek poszedł...
Wymieniłem kondensator od 126P, dodatkowo zamontowałem go w schowku i nic nie pomogło, jest wciaż to samo. Gaźnik też kiedyś podmieniałem. Paliwo płynie cały czas bo widać że poziom w wezyku do połowy nawet jak sie objawia ta usterka to widać w wężyku że jest paliwo . Przejechałem około 12km i dopóki jade to idzie nawet na calym gazie i nie czuć że...
Najprawdopodobniej przycina się pływak w gaźniku, poziom paliwa spada i motorek gaśnie, ssanie pobiera paliwo z dna komory, motorek odpali, szarpnie i odwiesi pływak. Tyle na odległośc.
Jak wyjechałeś paliwo do "sucha", to cały brud ze zbiornika poszedł do filtra w kraniku. Spada poziom w komorze pływaka i silnik się dusi z nadmiaru powietrza.
Witam, jestem świeżo po przeróbce Simsona s51 tzn cyl ddr poszedł na szlif na 60cm3 i poprawiono kanały, w sumie simsona złożyłem w sobotę, trochę pojeździłem ok, i dzisiaj się już zaczęły problemy, tzn niektóre wynikły już po zamontowaniu silnika w ramie i odpaleniu inne trochę później. 1. Teoretycznie wymieniałem tryby startera, ale nie wiedziałem...
Witam Mam problem z moim simsonem S51 Enduro Electronic 1990r. Mianowicie: Simson zapali na ssaniu i trzeba go trzymać i obroty mu dawać (manetką od gazu) to chodzi i chodzi.... Jak puszcze ssanie moze pochodzi z 10sec. i gasnie tak jakby mu brakowało paliwa :/ Sprawdzalem czy bierze paliwo i bierze. Gaźnik ustawialem prawie w każdej koombinacji ,czyscilem...
Witam posiadamy simsona enduro po długo letnim postoju i czyszczeniu gaźnika pali ja wzucam jedynkę to sie sławi i gaśnie jak moze byc przyczyna bo jestem trochę zielony
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Witam, jadąc drogą na wyższych obrotach simson zaczął się dusić, i zwalniać, w związku z tym zrzuciłem na 3-ci bieg dałem więcej gazu buuu, 2-gi bieg więcej gazu buuu 1-szy bieg więcej gazu buuu. Można było przez chwilę jechać wyłącznie na 1/4 gazu, stałem na światłach, ruszam i o dziwo wszystko działa jak powinno, jednak po chwili znowu to samo. Wygląda...
witam moze tu ktos mi pomoże:) porblem jest taki jade sobie normalnie na simku i zgasł i od tego czasu nie zapala. elektronika ok (iskra itp) zimeringi widze ze jeden jest zrombany (na wale z prawej strony to wymienilem oby dwa gaźnik tez wrzucilem nowy i dalej niechce zapalić elektronika ok poziom paliwa itp tez sciagam gume Z filtra i zapala ale wiecie...
Witam, mam problem z moim simsonem a mianowicie stał u mnie przez 5 lat nie ruszany a ostatnio postanowiłem wymienić w nim instalacje łącznie z cewką i stacyjką. Przeczyściłem również gaźnik i filtr. Simson po tej wymianie odpalił praktycznie od kopa. Następnie po krótkiej przejażdżce zgasł i ma problem z odpaleniem gdyż nie dochodzi paliwo do cylindra...
Witam Posiadam simsona s51 E cylinder 60ccm, gażnik 16N 1-11 silnik po remoncie (jest na dotarciu ok 300kilometrów z nowymi cześćiami). Simson pali za 2-3 kopnięciem jezdzi ładnie ale po jakiś 10 min wrzucam bieg jałowy i zauważyłam,tak jakby maił lekkie opóźnienie z gazem (jakąś sek).powyłączeniu nie chce odpalić słychać tylko tak jakby zbyt mało paliwa...
Witam serdecznie, Chciałbym doradzić się w sprawie simsona, ponieważ wykańcza mnie psychicznie. Już opisuje wszelkie zmiany i problemy. Simson nie odpala mimo ustawieniu zapłonu. Aktualnie regulacja zapłonu wygląda tak: -nowy iskrownik -wyprzedzenie zapłonu ustawione na 1,8mm przed GMP. Dodam, że ustawione przy użyciu multimetru oraz suwmiarki. -przerwa...
Mam problem z wolnymi obrotami. Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić. Jak ustawić wolne obroty ? Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max). Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ? Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
Witam. Mam problem z moim Simsonem s51 platyny 12v otóż jak w temacie gaśnie kiedy chce i ciężko go zapalić najczęściej tylko z pycha się udaje.Simson noramlnie chodzi ma moc i równo pracuje a nagle zgaśnie zdarza się to najczęściej na niskich i średnich obrotach.Dodam jeszcze że w Simsonie został wymieniony zapłon świeca fajka z kablem oraz był czyszczony...
Ostatnio jechalem simkiem i w pewnym momencie zaczoł sie dławic. Zgasł próbowałem go zapalic i strzelilo z tłumika. Pchałem go 1km i zapalił. Na drugi dzień odpalil bez niczego ale strasznie szarpal nie dalo sie ruszyc z miejsca bo odrazu gasł. Strasznie nie równo pracuje na wolnych obrotach oraz strasznie dymi wręcz siwy dym. Pomóżcie!!!!!
Mam problem z moim simkiem. Chodzi o to ze jak włożę jedynkę i ruszam i dam mu cały gaz to zrobi tak jakby nie miał paliwa czyli przerwie. Nie ma jednakowych obrotów przy ruszaniu tylko jak mu przygazuje z jedynki na starcie to jak ma już wysokie obroty to przerwie. tak jakby paliwa nie miał ale to trwa chwilkę. Potem jest dobrze, jedzie nie siepie...
Witam, mam Simsona Enduro z cylindrem 60ccm i gaźnikiem 16n1-11, 4 biegowego. Ostatnio zauważyłem coś dziwnego. Jechałem pod górę, jak zawsze go przypilnowałem i szedł na 2 tak jak zwykle aż nagle w połowie góry zaczął słabnąć. Nie żeby coś odcięło tylko łagodnie i musiałem zejść do 1. Nigdy nie było czegoś takiego a w ostatnim czasie parę razy mi się...
Mój Simson ma 3biegi kiedyś palił na kopa ale został wymieniony zapłon, iskra jest bardzo mocna ale na kopa niechce odpalić tylko na pych I nie zawsze I jak wrzucam 1 to muszę manetke na full dać bo zgaśnie I nie ma w ogóle mocy jak dam 2 to powoli się rozpędza i gaśnie i nie mogę go odpalić jak za 30min znowu go próbuje odpalić to tak samo na 2 rozpędza...
Witam kolegów! Mam problem ze swoim pojazdem, gaznik nie posiada żadnej regulacji, a niestety nie potrafię sam dojść co mu dolega. Nie ma siły jechać na małych obrotach, jak już się wkręci to ciągnie do końca, żeby odpalić muszę kilka razy kopnąć na ssaniu dopiero potem z gazem odpali. Prosiłbym o naprowadzanie mnie na właściwy trop. Zrobiłem. -czyszczenie...
Witam. :) Od kilkunastu dni mam problem z Simsonem S51. Silnik pracuje w miarę poprawnie tylko przy ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu wynoszącym co najmniej 9,5mm przed GMP (górnym martwym punkcie tłoka) zamiast przepisowych 1,4mm (pojemność 70cc, zapłon platynkowy). W stopniach: zamiast 20 kąt musi być ustawiony na co najmniej 50 stopni. Wiem, że...
Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Może dostawać obce powietrze - łączenie gażnika z cylindrem,uszczelka pod cylindrem a blokiem silnika ale zacznij od przedmuchania dysz i sprawdzeniu poziomu paliwa
W gaźniku jest iglica, która ma kilka pozycji stałego ustawienia, może jest za wysoko, może pływak nabrał paliwa, może zawór jest podgięty za mocno i ma za wysoki poziom paliwa.
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
Witam Musisz wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. O ustawianiu poziomu paliwa w simsonie poszukaj na internecie lub w książce "jeżdzę motorowerem simson" jest to dokładnie opisane. Pozdrawiam
hubert widzę nie wiesz o czym jest rozmowa. Jedziesz ze stałą prędkością na wysokich obrotach (nie ważne jaki bieg) przez dłuższy czas, odpuszczasz gaz całkowicie i jeżeli szarpie to masz za mały poziom paliwa
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Poziom paliwa w gaźniku?
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Może za duży poziom paliwa i zalewa się.
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Tak, poziom paliwa odpowiedni, jak się doda gazu, to nie reaguje i i tak gaśnie.
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Tam był montowany kranik z odstojnikiem, taki jak w MZ i SR50 z tą różnicą, że ze względu na wielkość zbiornika paliwa rurka rezerwy jest bardzo krótka. Zdaje mi się że miałem kranik od Fortschritta w jednym ze Simsonów, poziom rezerwy 15 mm, chyba że ktoś rurkę uciął. Kranika pasującego 1:1 nie kupisz, ale kupisz praktycznie...
Na pewno masz coś z gaźnikiem, więc przydałoby się go rozebrać przeczyścić/przedmuchać, złożyć (prawidłowo) i wyregulować. Skoro silnik jest po remoncie to zapewne jest teraz docierany, więc może nie równo pracować. Kolejna rzecz to poziom w komorze pływakowej gdy jest niski to szybko pozbywa się paliwa i nie zostaje ono szybko uzupełniane (czasem to...
Bo bieg jałowy w tym gaźniku reguluje się wkrętem na kołnierzu (przy cylindrze) zdejmij zaślepkę i wkręcając obniżasz obroty biegu jałowego, wykręcając zwiększasz Dodano po 3 No i wyreguluj przerwę na platynkach i zapłon bo może być opóźniony. Jak to nie pomoże to może trzeba będzie sprawdzić ten gaźnik (poziom paliwa, skład)
za niski poziom paliwa w komorze pływakowej
A tak przy okazij jak okreslić poziom paliwa w gażniku w tym simku ?
Zalewa się. Najsampierw wyreguluj prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej, dalsze regulacje w kolejnych krokach
Czyli wiemy, że problemem był gaźnik. Powodem takiego zachowania może być zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej lub coś z zasilaniem gaźnika. Nie pamiętam, jak jest w Simsonie, ale może być coś z przyspiesznikiem zapłonu.
Jest w deklu miejsce do którego ma sięgać paliwo. Nie ma czegoś takiego. Kiedy w końcu ludzie ruszą mózgownicą i odkryją że w komorze pływakowej znajduje się nadlew blokujący sworzeń pływaka przed wypadnięciem z gniazd w korpusie? Chyba że masz taką komorę pływakową (serwisową): http://www.moto-selmer.de/images/content...
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
ale po założeniu nowego pływaka trzeba wyregulować nim poziom paliwa w komorze plywaka (doginając blaszki ograniczające ruch pływaka).
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Sprawdż czy zawór ssania domyka się do końca[może go blokować zagięta linka].Skontrolować stan pływaka i zaworu [pływak może być dziurawy,zawór może nie domykać do końca,albo ma pękniętą sprężynkę]powoduje to zawyżony poziom paliwa i automatycznie wzbogaca mieszankę.
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Witam mam problem z poziomem czy dyszą paliwa. Więc tak jak Simson jest zimny to jest fajnie super jeździ gorzej jeśli po dłuższej trasie stanę to na ciepłym nie chce odpalić wczoraj gdy przyjechałem wieczorem do domu zaobserwowałem idące w stronę baku pęcherzyki powietrza, i jak stanąłem w garażu to próbowałem go odpalić i zobaczyłem czy świeca jest...
Witam, wystarczy - jak napisales : 'gaznik byl podmieniany na inny' - no i masz diagnoze...Gaznik o 'nieznanym poziomie paliwa, nieznanej dyszy glownej, itp., itd. - to jak to ma dzialac..? Pozdrawiam.
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej a następnie sprawdź na którym rowku jest zapinka od iglicy.
simson poziom paliwo simson poziom paliwo gaźnik ustawi poziom paliwo simson
kontaktron drzwiach pompa oleju opałowego pralka amica blokada drzwi
Magnetofon – pływający dźwięk, wow & flutter, przyczyny i serwis mechaniki Dekoder DVB-T2/HEVC mocno się nagrzewa po godzinie – przyczyny, wentylacja, zasilacz