Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
Mam problem z wolnymi obrotami. Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić. Jak ustawić wolne obroty ? Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max). Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ? Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
Kiedyś toczyłem walke z tym pływakiem, ustawiony jest tak żeby nie przelewało paliwa, w środku komory jest taka jakby miarka do której jest poziom paliwa i tak jest ustawione, tyle naleci na równo z tą miarką i zawór odcina, a jak bardziej lub mniej był odgięty to albo nie odpalal albo paliwo sie wylewało z boku otworem przelewowym. Kupie chyba AMAL...
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
witam mam simsona s51 z instalacja 6V, gdy go odpale to motor na wolnych obrotach chodzi ale jak mu dam gazu to nie moze sie zebrac na obroty, ale gdy mu przytkam gaznik w 70-80% to wtedy chodzi dobrze!!!co to moze byc zly gaznik czy moze cos z iskrownikiem np.przerywacz zaplonu????pozdrawiam
witam moze tu ktos mi pomoże:) porblem jest taki jade sobie normalnie na simku i zgasł i od tego czasu nie zapala. elektronika ok (iskra itp) zimeringi widze ze jeden jest zrombany (na wale z prawej strony to wymienilem oby dwa gaźnik tez wrzucilem nowy i dalej niechce zapalić elektronika ok poziom paliwa itp tez sciagam gume Z filtra i zapala ale wiecie...
Witam Mam problem z moim simsonem S51 Enduro Electronic 1990r. Mianowicie: Simson zapali na ssaniu i trzeba go trzymać i obroty mu dawać (manetką od gazu) to chodzi i chodzi.... Jak puszcze ssanie moze pochodzi z 10sec. i gasnie tak jakby mu brakowało paliwa :/ Sprawdzalem czy bierze paliwo i bierze. Gaźnik ustawialem prawie w każdej koombinacji ,czyscilem...
Witam serdecznie, Chciałbym doradzić się w sprawie simsona, ponieważ wykańcza mnie psychicznie. Już opisuje wszelkie zmiany i problemy. Simson nie odpala mimo ustawieniu zapłonu. Aktualnie regulacja zapłonu wygląda tak: -nowy iskrownik -wyprzedzenie zapłonu ustawione na 1,8mm przed GMP. Dodam, że ustawione przy użyciu multimetru oraz suwmiarki. -przerwa...
Witam, jestem świeżo po przeróbce Simsona s51 tzn cyl ddr poszedł na szlif na 60cm3 i poprawiono kanały, w sumie simsona złożyłem w sobotę, trochę pojeździłem ok, i dzisiaj się już zaczęły problemy, tzn niektóre wynikły już po zamontowaniu silnika w ramie i odpaleniu inne trochę później. 1. Teoretycznie wymieniałem tryby startera, ale nie wiedziałem...
hej poszukuję kogoś, kto naprawi simsona S51 tylko regulacja, gaźnik, zapłon itp Katowice oczywiście za kase
Witam wszystkich, mam nadzieje ze ktoś mi pomoże. posiadam simsona sr50 we wakacje wymieniłem cylinder na 60ccm i gaźnik na nowy. do dziś nie maiłem z nim problemów gdy podczas jazdy bez ssania mi się zadławił, załączyłem ssanie i od razu odzyskał moc i prędkość wzrosła. tak się dzieje za każdym razem po przejechaniu ok 2km. pomóżcie bo ja już nie wiem...
Witam.... Piszę na forum bo już nie wiem co jest grane... Silnik nie chce zapalić pomimo tego że jest iskra, paliwo dochodzi, zapłon jest ok i paliwo w komorze pływakowej też ma według mnie odpowiedni poziom... Przyjechałem pewnego dnia do domu moim Simkiem, postawiłem go do piwnicy normalnie i na drugi dzień już nie dało się go uruchomić.... Kiedy...
Witam. Od ostatniego razu nie wiem co sie dzieje z moim simosnem;/ jesli dodalem mu malo gazu to gasl, musialem dac prawie caly gaz zeby ruszyc. Zmniejszylem doplyw paliwa i wyczyscilem gaznik. Ale przyczyna byla za mocna mieszanka. Dzis do szkoly jechalem na simsonie i cos nie chcial jechac strzelalo z rury jakby byla za duza mieszanka ale jakos dojechalem....
Witam, jadąc drogą na wyższych obrotach simson zaczął się dusić, i zwalniać, w związku z tym zrzuciłem na 3-ci bieg dałem więcej gazu buuu, 2-gi bieg więcej gazu buuu 1-szy bieg więcej gazu buuu. Można było przez chwilę jechać wyłącznie na 1/4 gazu, stałem na światłach, ruszam i o dziwo wszystko działa jak powinno, jednak po chwili znowu to samo. Wygląda...
Ostatnio jechalem simkiem i w pewnym momencie zaczoł sie dławic. Zgasł próbowałem go zapalic i strzelilo z tłumika. Pchałem go 1km i zapalił. Na drugi dzień odpalil bez niczego ale strasznie szarpal nie dalo sie ruszyc z miejsca bo odrazu gasł. Strasznie nie równo pracuje na wolnych obrotach oraz strasznie dymi wręcz siwy dym. Pomóżcie!!!!!
Witam, mam problem z moim simsonem a mianowicie stał u mnie przez 5 lat nie ruszany a ostatnio postanowiłem wymienić w nim instalacje łącznie z cewką i stacyjką. Przeczyściłem również gaźnik i filtr. Simson po tej wymianie odpalił praktycznie od kopa. Następnie po krótkiej przejażdżce zgasł i ma problem z odpaleniem gdyż nie dochodzi paliwo do cylindra...
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Iglice ustawiłem na 2 ząbek licząc od szpica iglicy. Ale teraz tylko go zalewa próbowałem zmiejszyc poziom paliwa ale już niżej się nie da. Powietrzem też się bawiłem wykreciłem 7 obrotów tą srube i simson zgasł. Potem dałem na 1,2,3 obrót simson dalej chodzi jak chodził Wersia gaźnika to BVF 16N18
Chodzi o wewnętrzną elektrode.Jeżeli sucha(bo olej też daje czarny nagar) i okopcona to za bogato.Masz tam 2 śruby w gażniku,jedna od przepustnicy druga od składu mieszanki.Wykręć tę drugą o jeden obrót i sprawdz efekt.Poziom paliwa w gazniku ustawiłeś? Proszę poprawić pisownię. Rycho T
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
prawdopodobnie źle ustawiona na śrubie w gaźniku mieszanka paliwo/powietrze ale dla świętego spokoju sprawdź sobie wszystko od początku: wał,klin,magneto,platynki jeśli masz to przeczyść(częsta przyczyna słabej iskry),świeca,"fajka" na świece itp sprawdź też filterek od gaźnika i cały gaźnik,poziom paliwa w nim,jeśli masz od kogoś to pożycz działający...
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Witam kolegę, a ja już myślałem że kolega zrezygnował z udzielania się na forum, ale do rzeczy: te "buuuu" jest zapewne spowodowane zbyt niskim poziomem paliwa` co do zapłonu to te ząbki mi się nigdy nie zgadzały, jeżeli bedzie ustawiony na 1,8 tu już nie ma czego szukać przy nim
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
Witam! Przepraszam , że dopiero teraz, ale naprawdę nie znalazłem chwili wcześniej by opisać , jak z tym wszystkim wyszło, otóż postępy ładowania wyglądały następująco: 1)O godzinie 09:00 podłączyłem aku pod BFD 12/5, wcześniej, zanim podłączyłem do sieci ustawiłem suwak regulacji natężenia na minimum, a napięcie na 12 V (napisałem wcześniej, że BFD...
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
mógłby mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić? jak mam go na ssaniu chodzi bardzo dobrze, można się nim przejechać ale tak nie mogę mieć bo za dużo pali. rozumiem że to wina paliwa, dostaje go za mało.. na który ząbek ustawić igłę? jest drugi z góry i zdaje mi się że za nisko, i może się poprawi po dobrym ustawieniu? ____ próbowałem coś ustawić ale...
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
Witam. :) Od kilkunastu dni mam problem z Simsonem S51. Silnik pracuje w miarę poprawnie tylko przy ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu wynoszącym co najmniej 9,5mm przed GMP (górnym martwym punkcie tłoka) zamiast przepisowych 1,4mm (pojemność 70cc, zapłon platynkowy). W stopniach: zamiast 20 kąt musi być ustawiony na co najmniej 50 stopni. Wiem, że...
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
szukaj oryginalnych części DDR, będzie duży problem ale jeszcze idzie dostać, uszczelniacze firmowe, łożyska firmowe (C4) na wał, tłoczek, pierścionki, gorzej z wałem, cylindrem i tarczami sprzęgła, te podróbki to nic nie warte, musisz uważać co kupujesz bo za sam gaźnik dasz 180-300 zł i to zaplombowany nieszczelny z zamienionymi dyszami nie ustawionym...
Witam! Pisze ponieważ mam owy problem niedawno kupiłem simka s50 wyremontowanem go i chodził idealnie ale po jakimś czasie cos mu się poprzestawialo i ciągle się zalewa jak odpalić na wysokich obrotach chodzi elegancko a jak spadną to się zalewa i gaśnie a nieraz nie odpala bo od razu się zalewa ciągle szukam na forach co to może być robie to i dalej...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
poziom paliwo simson simson poziom paliwo ustawi poziom paliwo
oświetlenie korytarz ładowanie akumulatora kwasowego schemat syczy prawy kanał
interfejs multidiag electrolux mruga start
Podłączenie Huba Control 520.99042 do MiniStick Analog Różnice między magnesami stałymi a elektromagnesami