Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Bardzo Dziękuję za pomoc ale wczoraj dla pewności jeszcze raz zajrzeliśmy do tego gaźnika i nie ma już śrubki ,dyszy ani najmniejszej rzeczy której byśmy nie sprawdzili poziom paliwa jest też i ok bo i pływak szczelny dobrze zamyka i doprowadza paliwo wszystko co nam przyszło do głowy sprawdziliśmy i nerwów zabrakło więc daliśmy za wygraną motorek poszedł...
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Chodzi o wewnętrzną elektrode.Jeżeli sucha(bo olej też daje czarny nagar) i okopcona to za bogato.Masz tam 2 śruby w gażniku,jedna od przepustnicy druga od składu mieszanki.Wykręć tę drugą o jeden obrót i sprawdz efekt.Poziom paliwa w gazniku ustawiłeś? Proszę poprawić pisownię. Rycho T
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
chłopaki macie strasznie barbarzyńskie sposoby :/ znalazłem nawet gościa którey stroboskopem chciał ustawić zapłon :/ (powiedz mi ja to zrobisz w silniku 1 cyl. :>) mi się porostu wydaje ze masz jakąś nieszczelność (lewe powietrze) moze też być juz znaczne zużycie przepustnicy. sprubuj jeszcze wyregulowac gaźnik do tego opisu: - najpier ustawiasz poziom...
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Witam! Przepraszam , że dopiero teraz, ale naprawdę nie znalazłem chwili wcześniej by opisać , jak z tym wszystkim wyszło, otóż postępy ładowania wyglądały następująco: 1)O godzinie 09:00 podłączyłem aku pod BFD 12/5, wcześniej, zanim podłączyłem do sieci ustawiłem suwak regulacji natężenia na minimum, a napięcie na 12 V (napisałem wcześniej, że BFD...
Kiedyś toczyłem walke z tym pływakiem, ustawiony jest tak żeby nie przelewało paliwa, w środku komory jest taka jakby miarka do której jest poziom paliwa i tak jest ustawione, tyle naleci na równo z tą miarką i zawór odcina, a jak bardziej lub mniej był odgięty to albo nie odpalal albo paliwo sie wylewało z boku otworem przelewowym. Kupie chyba AMAL...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
prawdopodobnie źle ustawiona na śrubie w gaźniku mieszanka paliwo/powietrze ale dla świętego spokoju sprawdź sobie wszystko od początku: wał,klin,magneto,platynki jeśli masz to przeczyść(częsta przyczyna słabej iskry),świeca,"fajka" na świece itp sprawdź też filterek od gaźnika i cały gaźnik,poziom paliwa w nim,jeśli masz od kogoś to pożycz działający...
OK Dzięks GOLDWINGER. Światełko pali tyle że na dzień dobry spaliła mi się żarówka ale to już inna sprawa. Teraz mam inny problem - z zapłonem Moto pali na kopa i na wolnych jakoś takoś chodzi ale po dodaniu gazu dusi się a z ruru czuć niespalone paliwo i straszliwie kopci. Na wylocie z kolanka straszliwie pluje czarnym olejem. Wydaje mi się że jest...
Witam. :) Od kilkunastu dni mam problem z Simsonem S51. Silnik pracuje w miarę poprawnie tylko przy ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu wynoszącym co najmniej 9,5mm przed GMP (górnym martwym punkcie tłoka) zamiast przepisowych 1,4mm (pojemność 70cc, zapłon platynkowy). W stopniach: zamiast 20 kąt musi być ustawiony na co najmniej 50 stopni. Wiem, że...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
simson poziom paliwo poziom paliwo simson simson poziom paliwo gaźnik
wkrętarka decker tranzystor to220 miękki start wiertarka
Jaki olej do skrzyni M32 Opel? Specyfikacje i zalecenia Lodówko-zamrażarka Beko - kasowanie migających wskaźników temperatury