Za wysoki poziom paliwa
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Jak wyjechałeś paliwo do "sucha", to cały brud ze zbiornika poszedł do filtra w kraniku. Spada poziom w komorze pływaka i silnik się dusi z nadmiaru powietrza.
musisz gaźnik rozkręcić i wyczyścić to normalne ze baj sie coś zapcha to o paliwo nie dochodzi a gdy zaciągniesz ssanie wzbogacasz mieszankę i jedziesz obejrzyj też dokładnie pływak ewentualnie wyreguluj na nim poziom paliwa w komorze jaki ma sie utrzymywać powodzenia
Najprawdopodobniej przycina się pływak w gaźniku, poziom paliwa spada i motorek gaśnie, ssanie pobiera paliwo z dna komory, motorek odpali, szarpnie i odwiesi pływak. Tyle na odległośc.
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
skoro się leje to poziom jest za duży. Aby go zmniejszyć musisz tą blaszkę co dotyka zaworka podnieść, tak jak pokazuje strzałka: http://img194.imageshack.us/img194/5748/... Pamiętaj abyś nie przesadził z tą regulacją i po każdym złożeniu gaźnika przejedź się!
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
prawdopodobnie źle ustawiona na śrubie w gaźniku mieszanka paliwo/powietrze ale dla świętego spokoju sprawdź sobie wszystko od początku: wał,klin,magneto,platynki jeśli masz to przeczyść(częsta przyczyna słabej iskry),świeca,"fajka" na świece itp sprawdź też filterek od gaźnika i cały gaźnik,poziom paliwa w nim,jeśli masz od kogoś to pożycz działający...
Może dostawać obce powietrze - łączenie gażnika z cylindrem,uszczelka pod cylindrem a blokiem silnika ale zacznij od przedmuchania dysz i sprawdzeniu poziomu paliwa
Witam Musisz wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. O ustawianiu poziomu paliwa w simsonie poszukaj na internecie lub w książce "jeżdzę motorowerem simson" jest to dokładnie opisane. Pozdrawiam
Bardzo Dziękuję za pomoc ale wczoraj dla pewności jeszcze raz zajrzeliśmy do tego gaźnika i nie ma już śrubki ,dyszy ani najmniejszej rzeczy której byśmy nie sprawdzili poziom paliwa jest też i ok bo i pływak szczelny dobrze zamyka i doprowadza paliwo wszystko co nam przyszło do głowy sprawdziliśmy i nerwów zabrakło więc daliśmy za wygraną motorek poszedł...
Wymieniłem kondensator od 126P, dodatkowo zamontowałem go w schowku i nic nie pomogło, jest wciaż to samo. Gaźnik też kiedyś podmieniałem. Paliwo płynie cały czas bo widać że poziom w wezyku do połowy nawet jak sie objawia ta usterka to widać w wężyku że jest paliwo . Przejechałem około 12km i dopóki jade to idzie nawet na calym gazie i nie czuć że...
Poziom paliwa w gaźniku?
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
W gaźniku jest iglica, która ma kilka pozycji stałego ustawienia, może jest za wysoko, może pływak nabrał paliwa, może zawór jest podgięty za mocno i ma za wysoki poziom paliwa.
hubert widzę nie wiesz o czym jest rozmowa. Jedziesz ze stałą prędkością na wysokich obrotach (nie ważne jaki bieg) przez dłuższy czas, odpuszczasz gaz całkowicie i jeżeli szarpie to masz za mały poziom paliwa
Może za duży poziom paliwa i zalewa się.
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
Wyczyść dokładnie gażnik , wyreguluj poziom paliwa w gazniku i wyczyść filtr powietrza. Zapłonu nie ruszaj , jest dobry.
Witam, skoro 'swieca mokra' - to sie zalewa paliwem i iskra gasnie na nim - widocznie jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku lub zaworek / iglica nie zamyka doplywu paliwa i nie ustala poziomu w komorze - tylko benzyna caly czas leje sie do cylindra, przelewa przez kolektor ssacy. Sprawdz - czy w kroccu, na ktory sie naklada wezyk paliwa na gaznik,...
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
Witam! Przepraszam , że dopiero teraz, ale naprawdę nie znalazłem chwili wcześniej by opisać , jak z tym wszystkim wyszło, otóż postępy ładowania wyglądały następująco: 1)O godzinie 09:00 podłączyłem aku pod BFD 12/5, wcześniej, zanim podłączyłem do sieci ustawiłem suwak regulacji natężenia na minimum, a napięcie na 12 V (napisałem wcześniej, że BFD...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
A tak przy okazij jak okreslić poziom paliwa w gażniku w tym simku ?
chłopaki macie strasznie barbarzyńskie sposoby :/ znalazłem nawet gościa którey stroboskopem chciał ustawić zapłon :/ (powiedz mi ja to zrobisz w silniku 1 cyl. :>) mi się porostu wydaje ze masz jakąś nieszczelność (lewe powietrze) moze też być juz znaczne zużycie przepustnicy. sprubuj jeszcze wyregulowac gaźnik do tego opisu: - najpier ustawiasz poziom...
Bo bieg jałowy w tym gaźniku reguluje się wkrętem na kołnierzu (przy cylindrze) zdejmij zaślepkę i wkręcając obniżasz obroty biegu jałowego, wykręcając zwiększasz Dodano po 3 No i wyreguluj przerwę na platynkach i zapłon bo może być opóźniony. Jak to nie pomoże to może trzeba będzie sprawdzić ten gaźnik (poziom paliwa, skład)
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Zalewa się. Najsampierw wyreguluj prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej, dalsze regulacje w kolejnych krokach
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Witam. :) Od kilkunastu dni mam problem z Simsonem S51. Silnik pracuje w miarę poprawnie tylko przy ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu wynoszącym co najmniej 9,5mm przed GMP (górnym martwym punkcie tłoka) zamiast przepisowych 1,4mm (pojemność 70cc, zapłon platynkowy). W stopniach: zamiast 20 kąt musi być ustawiony na co najmniej 50 stopni. Wiem, że...
Witam, to jeszcze sie wyjasnilo : skoro po 'podlaniu zagadal na sekunde' - to znaczy, ze w gazniku nie ma benzyny lub jest bardzo niski poziom, czyli jest zatkany rdza i paprochami kranik paliwa w zbiorniku lub bezposrednio przy gazniku - krociec, na ktory naklada sie wezyk paliwowy, moze byc w nim osad ze zbiornika, czyli na ogol rdza - zatkala na...
Tak, poziom paliwa odpowiedni, jak się doda gazu, to nie reaguje i i tak gaśnie.
Sprawdż czy zawór ssania domyka się do końca[może go blokować zagięta linka].Skontrolować stan pływaka i zaworu [pływak może być dziurawy,zawór może nie domykać do końca,albo ma pękniętą sprężynkę]powoduje to zawyżony poziom paliwa i automatycznie wzbogaca mieszankę.
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
ale po założeniu nowego pływaka trzeba wyregulować nim poziom paliwa w komorze plywaka (doginając blaszki ograniczające ruch pływaka).
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Odpisuję po dłuższej przerwie i wiem że kompresja jest na poziomie nieco ponad 9 barów. Pomóżcie co dalej https://obrazki.elektroda.pl/8575708700_...
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Kolego zwróć uwagę na mieszankę paliwową - jaka jest proporcja paliwa do oleju, myślę że dałeś za dużo oleju, a świadczy o tym wypływająca czarna maź. Ponadto może masz w gaźniku za wysoki poziom paliwa i silnik wówczas będzie się dusił, gdyż nie będzie mógł tak dużej dawki spalić. Jednocześnie dodaję, że silniki dwusuwowe powinny mieć oryginalne i...
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Tam był montowany kranik z odstojnikiem, taki jak w MZ i SR50 z tą różnicą, że ze względu na wielkość zbiornika paliwa rurka rezerwy jest bardzo krótka. Zdaje mi się że miałem kranik od Fortschritta w jednym ze Simsonów, poziom rezerwy 15 mm, chyba że ktoś rurkę uciął. Kranika pasującego 1:1 nie kupisz, ale kupisz praktycznie...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Czyli wiemy, że problemem był gaźnik. Powodem takiego zachowania może być zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej lub coś z zasilaniem gaźnika. Nie pamiętam, jak jest w Simsonie, ale może być coś z przyspiesznikiem zapłonu.
Wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej a następnie sprawdź na którym rowku jest zapinka od iglicy.
Witam mam problem z poziomem czy dyszą paliwa. Więc tak jak Simson jest zimny to jest fajnie super jeździ gorzej jeśli po dłuższej trasie stanę to na ciepłym nie chce odpalić wczoraj gdy przyjechałem wieczorem do domu zaobserwowałem idące w stronę baku pęcherzyki powietrza, i jak stanąłem w garażu to próbowałem go odpalić i zobaczyłem czy świeca jest...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
hej. założyłem oryginalny moduł gl-200 i podpiąłem go do akumulatora pod 6v. jednym słowem WYPAS!!! pali jak nigdy. polecam. jeszcze tylko mam problem z poziomem paliwa. nie masz czegośdo 16n1 ??? pozdr Mariusz
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Radziłbym w pierwszej kolejności wykonać test szczelności komory korbowej. Iskrę jaką długą daje? Gaźnikowi należałoby się przyjrzeć, bo z daleka widać że to nowa podróba. Gaźnik BVF 16N1-11. Nigdy nie było z nim problemów. Założyłem jeszcze oryginalny dla pewności ale ten sam objaw. Zauważyłem, że leje benzyna z kolanka. Lub to olej bo gesty i czarny....
1. Dyszą główną. 2. Położeniem iglicy. 3. Dyszą biegu jałowego. 4. Liczbą obrotów wkręta do regulacji powietrza lub mieszanki biegu jałowego. 5. Poziomem paliwa. 6. Wejście na wężyk. 7. Szerokość wlotu do cylindra.
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
Sprawdź poziom paliwa. Sprawdź czy tłoczek ssania się zamyka i czy ma uszczelkę. Sprawdź filtr powietrza. Sprawdź cały układ wylotowy czy nie przytkany.
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Chodzi o wewnętrzną elektrode.Jeżeli sucha(bo olej też daje czarny nagar) i okopcona to za bogato.Masz tam 2 śruby w gażniku,jedna od przepustnicy druga od składu mieszanki.Wykręć tę drugą o jeden obrót i sprawdz efekt.Poziom paliwa w gazniku ustawiłeś? Proszę poprawić pisownię. Rycho T
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Na poczatek, nie ten dział. Jeżeli miałbyś w skuterze czujnik poziomu paliwa no to nie problem, ale tutaj nic nie ma. Widziałem jedynie jak robili takie rzeczy w simsonie. Ale to spora zabawa, bo bez sensu jest dziurawic zbiornik specjalnie do czujnika.
gaźnik-ale tylko sprawdź poziom paliwa ewentualnie popraw, nie ruszaj śruby do regulacji składu mieszanki bo nie dojdziesz do ładu później (chyba że wiesz co robisz)
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
OK Dzięks GOLDWINGER. Światełko pali tyle że na dzień dobry spaliła mi się żarówka ale to już inna sprawa. Teraz mam inny problem - z zapłonem Moto pali na kopa i na wolnych jakoś takoś chodzi ale po dodaniu gazu dusi się a z ruru czuć niespalone paliwo i straszliwie kopci. Na wylocie z kolanka straszliwie pluje czarnym olejem. Wydaje mi się że jest...
KOndensator Też. Ale najpierw trzeba spytać kto regulował, czy w/g dokumentacji czy na oko. W szczególności poziom paliwa. Dalej trzeba sprawdzić stan filtra powietrza czy aby nie zabity kurzem lub odwrotnie - dziurawy...
Jest w deklu miejsce do którego ma sięgać paliwo. Nie ma czegoś takiego. Kiedy w końcu ludzie ruszą mózgownicą i odkryją że w komorze pływakowej znajduje się nadlew blokujący sworzeń pływaka przed wypadnięciem z gniazd w korpusie? Chyba że masz taką komorę pływakową (serwisową): http://www.moto-selmer.de/images/content...
Sprawdź: 1. Czy ssanie jest zamknięte. 2. Poziom paliwa jest prawidłowy. 3. Tłumik nie jest zatkany. 4. Czy na luzie i pełnym gazie wchodzi ładnie na obroty i nie dławi się.
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
ponieważ temperatura powietrza jest inna niż temperatura paliwa... A to niby dlaczego miałaby być inna? Jezeli już to bardzo nieznacznie. Po drugie gdyby nawet to zmiana poziomu paliwa w trakcie jazdy (kołatanie) będzie powodowala zmianę wskazań czyli z diód zrobi się migająca choinka.
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Ja myślę ,że zapłon powinien być jakieś 1,5mm przed GMP, ja dla cylindra 60cm3 mam jakieś 1,6mm. Sprawdź przerwę na platynkach powinno być 0,40mm i na świecy też jakoś 0,40mm. Sprawdź czy wogóle masz dobrą świecę zapłonową. Wykręć i oprzyj i masę(silnik) i kopnij. Będziesz widział czy na elektrodach świecy przeskakuje iskra. Jeżeli jest słaba lub przerywa...
Witam. Mój simson odpala tylko gdy ma suchą świecę. Gdy chodzi sobie na luzie to ładnie pyrka aż w pewnym momencie gaśnie i nie można go już odpalić. Za to odpala za każdym razem gdy przetrę mu świecę. Nie zalewa go bardzo bo świeca nie jest bardzo mokra. Gaźnik jest nowy 16N1 poziom paliwa sprawdzałem gaźnik płukałem i przedmuchiwałem. Iglica jest...
simson poziom paliwo gaźnik simson poziom paliwa poziom paliwa simson
sprzedam automat montażowy podświetlenie licznik skoda sterownik lm339
wymiana stacyjki renault modus ekspres naprawa
Skoda Octavia II 1.6 MPI: Migający Check Engine i ASR Moment dokręcania VW LT 2.5 TDI: wałek rozrządu, wtryski, wał korbowy