Sprawdzić poziom płynu wspomagania, czy nie ma wycieków, a najlepiej wymienić na nowy płyn i obserwować, może pompa wspomagania kończy życie .
Proponuję sprawdzić poziom płynu wspomagania. Nie żartuj sobie.
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Sprawdź poziom płynu wspomagania.
:D to że źle się prowadzi może mieć bardzo dużo przyczyn od nie równego ciśnienia w kołach zaczynając , nie wyważone lub źle wyważone , po wypracowane elementy mechaniczne , sworznie , drążki, krzyżaki , rozdzielacz płynu , przekładnia (maglownica ) po tulejki zwrotnicy ale to powinno być wykryte na stacji kontroli / warsztacie samochodowym . W czystej...
Jeżeli chodzi o kontrolki, to radziłbym sprawdzić alternator, identyczne przygody z fabią miał mój tata, 2 razy padł alternator ;/ Co do wspomagania, to sprawdź poziom płynu do wspomagania, możliwe zaczyna go brakować i stąd raz działa raz nie. A jeżeli chodzi o jakieś gaśnięcie i nierówną prace silnika, to proponuję przeczyścić przepustnicę. Wspomaganie...
Na miarce pod korkiem masz podane dwa rodzaje wskazania poziomu płynu do wspomagania, dla zimnego 20*C i ciepłego 60*C. Kreski nad 20*C i 60*C oznaczają maksymalny poziom płynu zimnego i gorącego. Jak przy zimnym silniku masz poziom płynu między kreskami, to jest ok.
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
O którą kontrolkę chodzi? (wygląd, kolor) cztery czujniki: przy dźwigni ręcznego poziom płynu hamulcowego poziom płynu wspomagania czujnik ciśnienia
Sprawdź poziom płynu wspomagania, bo może to być problem ze wspomaganiem. Zbieżność poprawnie jest ustawiona.
Pompka wspomagania jest elektryczna, i taki pobór jest normalny, jeżeli piszczy to raczej objaw "kończącej" się pompy, sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania.
Poziom płynu do wspomagania jest ok wycieku nie ma. A że przekładnia jest zmęczona to wiem już dawno. Tylko wcześniej nic nie trzęsło i auto jeździło pięknie.
opornosc czujnika poziomu oleju we wspomaganiu 2.2 kilo
Tam nie ma przekaźnika ... Pompa wspomagania dostaje następujące sygnały .. Plus po kluczu , sygnał ładowania , zasilanie bezp 80A , masa , ew diagnoza tech ... Sprawdz Podłaczenie tej małej wtyczki dwupinowej czasami gubi styk (jest koło małej skrzynki bezp w komoze silnika po prawej stronie ... ) Pompa posiada sterownik w sobie i czasami niestety...
Sprawdź poziom płynu wspomagania :D a tak na poważnie to problem leży po stronie oprogramowania? po odłączeniu daje się lekko kręcić?
Poziom płynu do wspomagania prawidłowy? Pompa wspomagania hałasuje?
Wspomaganie TRW znajdujące się za nadkolem z prawej strony. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o niewłaściwym poziomie płynu. Czy czujnik znajdujący się w zbiorniku za nadkolem to kontaktron czy jakieś inne ustrojstwo zmieniające np. rezystancję , bo poziom płynu jest ok. a komunikat na wyświetlaczu pozostaje aktywny.
Weż kogoś do pomocy i przy skrecaniu posłuchaj przy pompie wspomagania. Sprawdż poziom płynu do wspomagania czy jest odpowiedni.
Poziom płynu od wspomagania prawidłowy?
Sprawdzałeś poziom płynu do wspomagania?
sprawdź poziom płynu do wspomagania!!
A sprawdziłeś poziom płynu w wspomaganiu?
Kolego najpierw uzupełnij poziom płynu do odpowiedniego poziomu a dopiero potem możemy debatować co się stało.
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Pisałem żeby sprawdził poziom płynu wspomagania. Kiedyś tez zawitał u mnie klient z przejazdu że mu się kontrolka zapaliła, patrze płyn chłodniczy ale nie, myślę oleju mało, też nie no cóż został płyn hamulcowy i znowu zonk! A to japońskie ustrojstwo już nie pamiętam dokładnie marki miało czujnik płynu wspomagania.
poziom płynu do wspomagania poniżej minimum dolej i powinno być ok
spojrzałem na poziom płynu hamulcowego. Dolałem dziś i jest narazie ok. serio, dolewając płynu hamulcowego uspokoiła ci się pompa wspomagania kierownicy? Wydaje mi się że to zbieg okoliczności. Sprawdź poziom płynu od wspomagania.
W jaki sposób sie sprawdza poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy w Skodzie Fabii 1,4 50KW???. Mam taki samochód rocznik 2002 przebieg 80tyś. jak narazie wszystko oki ale chciałbym dowiedziec sie jak sprawdzić pozim płyniu i jak ewentualnie go uzupełnić a może trzeba go co jakiś czas wymieniac?? prosze o porade....
Trzeba poluzować napinacz, zdjąć pasek i pokręcić ręką wszystkie koła A, i sprawdź jeszcze poziom płynu w wspomaganiu kierownicy
Pompa wspomagania i jej osprzęt do sprawdzenia. Poziom płynu do wspomagania sprawdzić (czy go nie ubywa) i plamy po wyciekach (gdzie są). Poza tym, czy pompa "wyje" przy dużych skrętach przy niskich obrotach silnika (np parkowanie w zatoce). Nic nie napisane o przebiegu i roczniku produkcji auta.
podczas ruszania silnik "skręca się" na poduszkach i tym samym przewody pracują i tutaj na początek szukał bym problemu Po wielu bojach i konsultacjach problem nadal istnieje, do tego dochodzi powolne rozładowywanie akumulatora. Poziom płynu wspomagania został sprawdzony i jest OK. Co ciekawe błędy układu wspomagania zgłaszane podczas jazdy nie są...
Miałem podobny problem, choć był to samochód innej marki. Problemem okazał się zbyt niski poziom płynu hydraulicznego w wspomaganiu kierownicy.
Ewentualnie - jeżeli masz wspomaganie kierownicy - niski poziom płynu hydraulicznego do wspomagania. (Tylko wtedy, gdy hałasuje również na postoju przy skręconych kołach)
Poziom i jakość płynu wspomagania oraz układ sprawdzone?
Powodów może być wiele. 1 - to o czym pisałeś, 2 - zanieczyszczenia między tarczą a piastą, między tarczą a felgą. 3 - uszkodzone łożyska kół, 4 - uszkodzone półosie, przeguby, 5 - uszkodzony układ wspomagania kierownicy, 6 - uszkodzone zawieszenie (tuleje, sworznie), 7 - uszkodzone ogumienie, krzywa felga, niewyważone koła, osad (bród) na felgach,...
Dolalem płynu wspomagania, trochę powyżej max. Będę musiał odessac. Na razie działa lepiej. Cholera, nie wiem jak zeszło. I źle sprawdziłem poziom płynu, głupia sprawa.
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Miałem podobny problem z tym zasilaniem. Mianowicie szczotki w alternatorze trza było wymienić. Radze jeśli dojedziesz jechać na warsztat żeby ładowanie sprawdzili. koszt ok 10zł. w razie czego trza wymienić szczotki albo alternator. Odnośnie kręcenia kierownicą sprawdziłbym poziom płynu do wspomagania i samą pompkę
Najwyraźniej za mało płynu. Płyn spieniony świadczy o zapowietrzeniu. Poziom płynu z bąbelkami normalny, a bez bąbelków za mało go jest.
Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku od wspomagania . Prawdopodobnie czeka cię naprawa układu wspomagania . Jeżeli płynu ubywa , oznacza to nieszczelność w układzie i dlatego pompa głośno pracuje . Jakie to auto ?
Posprawdzaj łożyska amorów ( pokreć kierownica od lewa do prawa, jak słychać stuk to wymiana) a no i jeszcze sprawdz sobie sworzeń wahacza, czyli łączenie zwrotnicy z wahaczem może już wymęczone masz. A jak nie no to jeśli masz wspomaganie, sprawdź poziom płynu
Przewód od wspomagania?Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku.
Bagnet powinien być zamoczony minimum do początku zgrubienia, maksimum do jego końca.
Odpowiedź wiem że rychło w czas :) Ale faktycznie problemem był zbyt mały poziom płynu. I zbiornik płynu wspomagania znajduje się pod akumulatorem.
Czy mogę jeszcze z tym trochę pojeździć ? Z "krwawiącą" maglownicą możesz "trochę" pojeździć pod warunkiem że będziesz często kontrolował i uzupełniał poziom płynu w układzie wspomagania. Po dłuższym czasie koszty regeneracji mogą być wyższe lub regeneracja już nie będzie możliwa.
A ja się zastanawiam skąd ta kwota 200 zł? Jak się robi przegląd państwowy do dowodu to 99 pln dodatkowy przegląd hamulców - 14 zł, kontrola świateł 20 zł itd...to skąd to 200? Jak ja mam wątpliwości u siebie co do luzów to jadę do skp, koleś 25 min przegląda auto - szarpaki, trzepaki i czasem daje mu 5-10 zł na flaszkę a czasami Bóg zapłać i tak siedzi...
Sprawdź czy nie ma wycieków z maglownicy i sprawdź poziom płynu, tam jest wspomaganie hydrauliczne z pompą elektryczną i zbiorniczkiem od razu przy maglu a najlepiej spuść stary płyn i zalej nowym i po sprawdzaj połączenia elektryczne czy nie są zaśniedziałe powinno pomóc 😀😃
Witam. Dolanie jak najbardziej wskazane jeśli poziom jest niski. Etka twierdzi aby płyn do wspomagania spełniał normę G 002000.
Witam ,mam taki problem zakupiłem owy pojazd,i przy skręcie kierownicą słychać głośną prace pompy.Wymieniano zbiornik na płyn do tej pompy i stan tego płynu nie jest zbyt wysoki(jest mniej niz połowa) czy może to być tego wina i jaki płyn się stosuje.Proszę o porade.
Witam Ostatnio robiąc co jakiś czas kontrolę płynów w samochodzie , zauważyłem że zbiornik płynu od wspomagania jest praktycznie pusty (było widać dno a wspomaganie nie hałasowało czy coś) , dolałem oryginalny zielony płyn VW do oznaczenia MAX na zimnym silniku który został mi po całkowitej wymianie w czerwcu tamtego roku .I tu moje pytanie , płyn po...
Poziom płynu jest ok to musi być coś innego jednak
Pierwsze płyn czy jest poziom. Dwa ładowanie. Tu jest wspomaganie elektrohydrauliczne i potrzebuje trochę prądu. Trzy podłączenie komputera i sprawdzenie czy w module wspomagania są jakieś błędy.
Nie wszystko. Napisałem odnośnie stuków. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wspomagania na zapalonym silniku. Co do ściągania przy przyspieszaniu to potrzebna dobra geometria i zbieżność. Tuleje masz pełne,nowe, mogła się trochę zbieżność rozjechać na minus. Sprawdzałeś? Ogólnie do weryfikacji całe zawieszenie sindebloki i swożnie wachacza. Przeskoki...
Proponuje sprawdzić akumulator i jego ładowanie! Ma to istotny wpływ na pracę wsp. w Astrze II bo jest tam wsp.elekryczno-hydrauliczne. Sprawdz też poziom płynu w zbiorniczku od wspomagania ! Użyj funkcji szukaj, było tego sporo !!!
Wymiana drążków kierowniczych i końcówek drążków a po tym sprawdzenie zbieżności raczej nie wpływa na siłę z jaką kręcisz kierownicą. Możesz mieć problem z pompą wspomagania, sprawdź poziom płynu. Spróbuj odpowietrzyć. Przy maksymalnych skrętach właczają się zawory przelewowe, które pozwalają na przepływ płynu wspomagania bez dalszego wychylania kół...
Sprawdź poziom płynu hamulcowego, chłodniczego i wspomagania. To że fabrycznie powinien taki a taki to nic nie daje bo auto ma już 14 lat więc nie wiadomo co tam jest wlane. Masz pewność że to z Twojego auta? Stawiam raczej na płyn chłodniczy.
Do skrzyni biegów. Ale gdzie ten zbiornik? Można sprawdzić poziom?
A więc, problem tkwił w oleju do wspomagania był stary stracił swoje właściwości, gdy było zimno wspomaganie nie działało. Jeśli ktoś bd miał podobny problem sprawdź poziom płynu 2 bezpiecznik bo to elektryczne 3 taki problem jak wyżej pisze
Witam. Szukam od jakiegoś czasu rozwiązania i nie mogę namierzyć podobnego problemu. W Scenicu 1.8 16v, rocznik 2003, występuje dziwna przypadłość. Wspomaganie kierownicy działa w jedną stronę. Tzn: w lewo skręca normalnie i w każdym przypadku, natomiast w prawo wspomaganie działa tylko przy wciśniętym pedale gazu, czyli przy obrotach powyżej jałowych....
Witam. Od jakiegoś miesiąca nie działa mi wspomaganie w passacie. Zobaczyłem wskaźnik płynu wspomagania i jest na samej linii minimum. Postanowiłem że jak będę miał czas to dokupie, jednak niedawno wyczytałem ze taki stan płynu może uszkodzić układ kierowniczy, czy to jest prawda? I jaki płyn powinienem dokładnie dokupić?
w mazdach wspomaganie gierownicy jest hydrauliczne najlepiej jak byś sprawdził poziom płynu
Witam ponownie. Byłem dzisiaj w Serwisie gdzie podłączono moją Skodziankę pod kompa. Błędów brak !! - Komp wykazał, że wszystko OK. Poziom płynu w zbiorniczku - odpowiedni, wycieków nie ma. Normalnie jestem w szoku !! A wspomagania jak nie było tak nie ma :( Dostałem namiary na Firmę w Gdyni Chwaszczynie która tanio i dobrze wymienia pompę, bo prawdopodobnie...
Podziękowania dla tomkab i punkty pomógł. G002000 to jest zalecany orginał FEBI Bilstein (zielony) zamiennik połowe tańszy (biała butelka) Mają te same właściwości i są mineralne , nadają sie do niewysilonych układów wspomagania zalecane do VW. Zastosowanie innych olejów może spowodować powstanie wycieków i skrócić żywotność pompy wspomagania. Ja mam...
No w sumie to możecie mieć rację. Dodano po 19 Ale wiecie co jest ciekawe? Jak zbiornik jest gdzie jest, to by znaczyło że wyciąga lampę i sprawdza poziom płynu? A przeważnie nikt tam nie zagląda. 😂
System Siemens czy Delphi? ad.1 Na PW schematy pod Siemens ad.2 Cały czas wygląda na słaby obwód poduszki, Lexia ma rację chyba ad.3 Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku pompy wspomagania- wbrew zaleceniom producenta powinien być wyższy, nawet o 20mm, przy niskim stanie płyn się pieni, jest wypluwany przez odpowietrznik, pompa się zapowietrza- efekty...
tam jest wspomaganie elektro hydrauliczne jakie jest poziom płynu w tej pompie ? i czy jest zalana właściwym płynem ?
A mogę jakoś sprawdzić ten poziom? Chodzi o skrzynię biegów?
Witam :) Problem mam taki może się ktoś spotkał , brak wspomagania silniczek nie pracuje bezpieczniki sprawdzone. Błąd jaki mi się pokazał na KTSie :"CONTROL UNITS DISTRIBUT. VOLTAGE LESS THAN MINIMUM" Po wykonaniu "testu" silniczka pracuje. Płyn wspomagania odpowiedni poziom. Spotkał się ktoś z czymś takim?:) Po wykasowaniu o dziwo błąd się nie pojawia...
Lepiej na zimnym, możesz sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony układ... 1. nalać płynu na maximum 2. odpalić silnik 3. kręcić kierownicą w lewo i prawo na maxa minimum 10 razy 4. jeśli nie ma żadnych bąbelków w zbiorniczku zgasić auto 5 poziom płynu w połowie między min a max jest ok, zakręcić korek. Szerokości.
pierwsze co bym zrobił (oczywiście pomijam poziom płynu ) to sprawdził pasek napędzający pompę wspomagania czy jest dobrze naciągnięty i przypomnij sobie kiedy był wymieniany stara guma pomimo dobrego naciągu lubi się ślizgać...
Witam! Dziś odpaliłem Xantie 2,1TD 96 rok i brak wspomagania. Zawieszenie przód tył ok podniosło się po odpalenie hamulec też jest a wspomagania brak a wczoraj zrobiłem nią 300 km i wszystko było okey. Co może być przyczyna? Płyn LHM? Krzyżak przy kolumnie kierownicy? Jaki powinien być poziom płynu aby stwierdzić że jest okey?
Dopiero teraz odpisuję bo nie miałem jak wcześniej. Pod komputerem pokazało zbyt niski poziom płynu. Płyn jest uzupełniony i na 100% jest odpowiedni stan.
Sprawdzałeś czy wszystkie węże są gorące , jeśli coś hałasuje pod maską zdejmij pasek klinowy i odpal na chwilę aby wykluczyć pompę wspomagania i alternator ,
Bremsflussigkeit Poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN / Uzupełnić przy najbliższej okazji Oeldruck Motor Za niskie ciśnienie oleju w silniku / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Kuhlwassertemp Za wysoka temperatura płynu chłodzącego / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Handbremse losen Zwolnić hamulec ręczny - informacja po przekroczeniu...
był 20A i zmieniałem na taki sam lub mniejszy problem pojawią się co jakiś czas i go pali czy ktoś może wiedzieć co może być przyczyną? Sprawdzałem poziom płynu w pompie jest go wystarczająco. Bezpiecznik na zasilaniu tego wspomagania znajdujący się na akumulatorze powinien mieć 50A. Użyj bezpiecznika o tej wartości, jeśli problem będzie dalej występował...
Pod akumulatorem a dokładnie pod jego podstawą- jest to wspomaganie elektrohydrauliczne-tam masz zbiorniczek z płynem- sprawdź poziom, ale sprawdź najpierw bezpieczniki te na akumuatorze. Te przykręcane ( takie blaszki)
Sprawdzić poziom płynu a najlepiej wymienić na nowy i odpowietrzyć
To jest czujnik ciśnienia wspomagania w układzie hamulcowym.Jest on podłączony równolegle z czujnikami poziomu płynu wspomagania i płynu hamulcowego.W momencie uruchomienia silnika czyli wzrostu ciśnienia czujnik ten ma być rozwarty.
Sprawdzałeś czy nie ma wycieków płynu od wspomagania, czy jest wgl. uzupełniony ? Tak, poziom plynu jest w porzadku - wnioskuje, ze nie ma wycieków :).
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
Olej już spuszczony i poziom jest maksymalny ... więc problem jeszcze z wyciekiem , dzisiaj próbowałem zlokalizować ( węże od płynu chłodniczego w okolicach lewej głowicy i zbiorniczka płynu wspomagania ) lecz bez efektu , nic nie widać podejrzanego ...
Wspomaganie hydrauliczne czy elektryczne? Jak hydrauliczne to należałoby sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku, w zależności od producenta czasami robi się to na uruchomionym silniku (-> instrukcja obsługi). Jeżeli elektryczne to pozostaje raczej tylko warsztat.
Nikomu nie mogę polecić mojego rozwiązania problemu, ale opiszę co zrobiłem: - sprawdzenie poziomu płynu wspomagania (był OK), - sprawdzenie napięcia paska napędzającego pompę (OK), - ustawiłem samochód w błocie, by zmniejszyć opory tarcia opony o podłoże, silnik włączony, na obrotomierzu ok. 1500 - 2000 obr/min., - 50 razy obrót kierownicą maksymalnie...
Witam ! Sprawdziłem czy pompa dostaje napięcie , na zaciskach jest 12V i cisza. Wcześniej po załączeniu stacyjki słychać było jak pracuje. Myślę że, gdyby silnik pompy zablokował się mechanicznie to powinien przepalić się bezpiecznik, a ten jest dobry. Dodam że nie ma żadnych wycieków , poziom płynu hydraulicznego jest ok. Wydaje mi się że elektryczna...
Witam. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Co do ostatniej wypowiedzi: 1. W instrukcji do wersji Superb 2 czytałem, że nie wolno dolewać żadnych dodatków... I ponoć zimowy olej napędowy różni się od letniego, heh. 2. A czy można sprawdzić, jaki olej jest wlany? Wiem, że to mało możliwe, ale cholera wie, czy np. nie jest wlany mineralny jakiś... 3. No...
Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... e marcus Robiłem to w podobny sposób aż nie będzie pęcherzyków powietrza i dalej pedał hamulca był miękki . Musiałeś coś przegapić! Czy jesteś pewny że podczas tej procedury był dostateczny poziom płynu hamulcowego w zbiorniku...
Nieszczelna maglownica. Zobacz poziom płynu i szybko rób bo sztanga zardzewieje
To jeszcze przed odpaleniem sprawdź poziom płynu. Tak samo po kręceniu na odpalonym czy nie ma piany w zbiorniczku.
poziom płynu jest ok... uzupełniony
Wpierw uzupełnij poziom płynu jeżeli nie ma wycieków
zwykle ATF 2 się leje do wspomagania. zapewne niema większego znaczenia jaki nalejesz, byle byś nalał jeden i ten sam a nie mieszał jakieś różne, jak bym ja to robił dla siebie to bym wężyk od powrotu odpiął od zbiorniczka i wsadził do bańki, zbiorniczek umył w benzynie trząchając nim z benzyną w środku, potem nalał nowego ATFu i odpalił na chwilkę,...
przez zly plyn to raczej nic sie jej nie powinno stac. co innego zbyt niski poziom- wtedy mogla sie zatrzec - co najprawdopodobniej nastapilo.
Witam serdecznie. Mam problem ze wspomaganiem Skody Fabii I. Nie jest to jakiś poważny problem, ale boję się że jest to początek czegoś poważnego. Problem polega na tym, że wspomaganie czasami mi się nie załącza. Podczas przekrecenia kluczyka pojawiają się poszczególne kontrolki w tym wspomagania która powinna zgasnac. No właśnie powinna... Czasami...
Od kilku miesięcy mam problem z układem wspomagania ukł. kierowniczego. Przez większość czasu działa poprawnie, jednak co jakiś czas wyłącza się. Czasem zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika - pomaga. Sprawdzałem poziom płynu w zbiorniczku OK, szczelność przewodów OK i napięcie na aku 14,2V. Co jeszcze sprawdzić ?
A może napiszesz coś więcej o aucie. Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu od wspomagania
Witam, Ja do kolegów z takim zapytaniem. Wczoraj wyjechałem z Polski na południe Francji (właśnie przyjechałem) ok.1700 km. W połowie drogi (Szwajcaria) zaczął mi tak delikatnie miałczeć samochód gdy dodawałem gazu. Pokonałem Alpy Szwajcarskie Włoskie i Francuskie. A to draństwo jęczało coraz bardziej i zaczęło jęczeć wyraźnie podczas skręcania. Gdy...
Jeżeli czujnik jest sprawny to poziom płynu opada, innej możliwości w tym aucie nie ma. Termostat puszcza obieg na chłodnicę przy 105 stopniach C, jest wspomagany grzałką więc może szybciej jeśli sprawna. Wskaźnik trzyma pion w zakresie 75 do 115 stopni C, pozej szybko leci w prawo naczerwone pole. Przy sprawnym układzie chłodzenia po zgaszeniu gorącego...
Witam. Posiadam Seata Ibizę z 2005 roku z silnikiem 1.4 benzyna. Po nocy postoju jak odpalę silnik ciężko chodzi wspomaganie a po minucie zaczyna chodzić normalnie i można jeździć bez problemu . Dzieje się tylko tak jak auto dłużej stoi nie odpalone. Poziom płynu sprawdzałem i jest ok . Gdzie mogę szukać usterki ?
Pasek jest jeszcze "świeży" - wg książki powinien się ugiąć max.7,5 mmm i tak mniej więcej jest. Poziom płynu OK.
Witam Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w golfie. Mianowicie chodzi o to ,że przy zawracaniu na skrzyżowaniu po wyjechaniu na prostą nagle ściąga mi samochód w lewo. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i samochód jedzie prosto. Jak stanę na światłach i gwałtownie pokręcę kierownicą w lewo i prawo też problem znika. Zaglądałem do poziomu płynu...
płynu wspomagania poziom płynu wymiana płynu wspomagania
lm350 ograniczenie prądowe husqvarna wysoki obrót iveco daily problemy klimatyzacja
traktorek craftsman chmura kamery
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG/Benzyna – szarpanie, nierówne obroty, twardy pedał gazu, trudny rozruch Mercedes AIRMATIC – silnik gaśnie podczas pracy zawieszenia pneumatycznego