OK, widzisz tu w Hameryce te dane nie sa podawane. Widzisz, taka defincja mocy jest jednak wadliwa. Brakuje czasu, jak dlugo w takim samym te miniaturowa maszyna moze pracowac, to napewno nie w sposob ciagly! Ile razy po ile sekund? Jezeli chcesz miec cos special to musisz powodowac sie momentem obrotowym. Im wiekszy tym lepiej, ale nie przesadzaj....
Po prostu nie zmierzy - będzie przekroczenie zakresu, nie uszkodzi się.
Jak już bardzo chcesz zmierzyć, to jako bocznik amperomierza możesz użyć kabla, co idzie od akumulatora do rozrusznika. Najpierw trzeba zmierzyć opór tego kabla, puszczając przez niego prąd około 5A (trzeba znać dokładną wartość tego prądu) np swiatła i zmierzyć napięcie na końcach kabla. Gdy mamy zmierzone napiecie i natężenie, obliczamy opór kabla...
mozna tez stosunkowo juz wiekowym voltomierzem widelkowym.
Popraw skan z obliczeniami bo nic nie widać. Powinno wyjść ok 250,53 A w zależności od przyjętych zaokrągleń.
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Człowieku przewód zasilający stacyjkę ma być podpięty pod gruby przewód prądowy od akku do rozrusznika.Odkręć nakrętkę (klucz 17mm) na elektromagnesie zdejmij kabel prądowy i załóż kabel od stacyjki i z powrotem podepnij gruby prądowy zakręć nakrętkę dokręć i ma działać.Co to za bzdurny pomysł by podpinać zasilanie stacyjki pod masę jak to niby ma działać???
Nie no Panowie, ja rozumie, ale tam jest rozrusznik Valeo D6RA o mocy 0,7 kW. Chyba jednak nie rozumiesz. Moc rozrusznika jest określana w oparciu o średni prąd rozruchu, prąd maksymalny może być kilkakrotnie wyższy od średniego. Wartość prądu maksymalnego jaki pokaże miernik zależy od długości jego cyklu pomiarowego. Mierniki o różnych cyklach, mogą...
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Problem rozwiązany, uszkodzony przekaźnik
Nie ma takich specyfików, jest smar z dodatkiem miedzi, ale to do zabezpieczania. Kiedyś przy automatach były nakrętki miedziane i problemów nie było, nakrętki ze stali mają rezystancję i korodują. To że robi tylko pyk, to świadczyć może ,że wewnątrz styk jest przegrzany i utleniony. Wymiana załatwi wszystko, tym bardziej że gwint jest zmordowany. Czyścić...
Dokładnie, elektromagnes nie puści i EZS nie pozwoli przekręcić nieautoryzowanego klucza. Miałem ostatnio podobny przypadek, klient po wymianie akumulatora nie mógł zapalić, nie działał rozrusznik. Rozleciał się przekaźnik przytwierdzony do klemy +, który odcina prąd do rozrusznika
Tak.
Witam, jeżeli jest taka możliwość to przy mrozie wtedy kiedy rozrusznik nie kręci proszę sprawdzić czy jest prąd na kablach od rozrusznika. Prawdopodobnie jeżeli prąd będzie to rozrusznik domaga się regeneracji lub wymiany. Pozdrawiam.
Sprawdzić pobór prądu przez rozrusznik. Rozrusznik raczej do regeneracji.
20A to juz wystarczy przekrój 2.5mm2 / żyłę, pytanie ile ich musisz mieć, w jakiej izolacji i jakie warunki. To, że akumulator ma 50Ah nie znaczy że nie poleci z niego 150-200A - patrz prąd rozrusznika samochodowego i pojemność akumulatora. Prąd kabla ograniczysz sobie bezpiecznikiem przy akumulatorze dobranym do urządzenia znajdującego się po drugiej...
Skoro słychać cykanie to automat coś tam działa, ale czy przekazuje plusa i czy w ogóle dociera tam plus zasilający rozrusznik... Zapodaj prądu na rozrusznik jak Kolega wyżej napisał i zobaczysz. Jeśli masz z tym problemy to jedź do byle mechanika i postawi diagnozę w mig.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
na której zmierzysz spadek napięcia woltomierzem - łączę obwód przez znany opornik i mierzę woltomierzem co dzieje się na zaciskach akumulatora? Nie. Rezystor wpinasz szeregowo w obwód rozrusznika i mierzysz spadek napięcia na tym rezystorze. Najbezpieczniej jest tak jak ci napisali koledzy - przyrząd z kleszczami prądowymi tzw. kleszcze Dietza . Czy...
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
Jak aku nie ma mocy rozruchowej to i automat bendiksa nie wysunie odpowiednio oraz wirnik nie będzie w stanie dokonać mocnego obrotu, Kwestia w jakim stanie sam rozrusznik (wirnik i komutator + szczotki, stojan, tulejki czy łożyska)--- obecnie opłaci się kupić nowy niż regenerować.
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Gruby różowy to 50 czyli prąd na rozrusznik. Często zdarza się uszkodzenie przekaźników w bsm a są raczej nie rozbieralne. Czy jeśli podasz prąd na krótko to odpala?
słychać tylko takie charakterystyczne pstryknięcie Przekaźnik podający prąd na rozrusznik do sprawdzenia. Ewentualnie poprawienie kontaktu wtyczek na przekaźniku.
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
Częste usterki : 1. Kostka stacyjki ( sprawdź czy w pozycji rozrusznika dochodzi prąd do niego ) 2. Rozrusznik do regeneracji ( krótkie szczotki, elektromagnes lub inne usterki )
Witam, posiadam diabolini 250 xb31 i mam do was pytanie, dlaczego rozrusznik nie kręci. Przekaźnik podłączony jest dobrze, na początku przekaźnik robił cyk, a później już żadnych odgłosów nie ma. Przyciskam guzik na kierownicy i nic się nie dzieje. Pytanie, dlaczego? Przekaźnik jest nowy, tak samo jak i cała elektryka, i jak sprawdzałem, czy idzie prąd...
Czyli jednym słowem potwierdzasz to, że z rozrusznika może nie zapalić bo pobiera sporo prądu (200A spokojnie i więcej) ale na pych tak bo te ampery które by zabrał rozrusznik zostają.
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
Rozrusznik jest zasilany poprzez przekażnik który masę dostaje z komputera sterującego silnikiem .Podobnie świece są zasilane poprzez komputer.
a wózek widłowy spalinowy 450 A Dodano po 2 to tak poza tematem:D
Tutaj najlepiej sprawdzi się miernik cęgowy. Wtedy nawet prąd rozrusznika zmierzysz.
(at)kris8888 Niekoniecznie bo miałem już takie sytuacje że styk był częściowo wypalony i jego powierzchnia styku buła za mała aby był w stanie przepuścić odpowiednio duży prąd i rozrusznik kręcił tak jakby chciał a nie mógł. Po wymianie elektromagnesy problem znikał. (at)wezuwiusz3 Patrz wyżej to nie cewka pobiera duży prąd tylko styk nie jest w stanie...
Sondy hallotronowe nadają się raczej do pomiarów dużych prądów, ale niezbyt szybkozmiennych (20 - 100 kHz). Nadają się np. do pomiaru prądu rozrusznika - można oszacować różnice w stopniu sprężania cylindrów. Łatwo się je podłącza i są bezpieczne dla sprzętu pomiarowego. Sondy bocznikowe (boczniki pomiarowe) mają szersze pasmo pomiarowe, zwykle są przeznaczone...
Dla potomnych. Pobór prądu w czasie uruchamiania silnika Tohatsu 20KM z rozrusznika = +/- 60A . Zmierzone . Do zmkniecia, dziękuję.
Moim zdaniem to jest kwestia przekroczenia prądu BMSa. Przy uruchamianiu rozrusznika, pojawia się prąd udarowy, który może być wyższy. Proszę analizę: https://jackiewiczowie.blogspot.com/2016... Widać że prąd udarowy utrzymuje się jakiś 0,4s. Badany jest rozrusznik 1kW (max 1,2kW) w aucie. Prąd udarowy sięga 270A.
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Luzny kabel od włącznika maski dla alarmu.Zobacz co się dzieje z prądami przy samym rozruszniku....
Kabel czujnika temperatury rozłączasz i podłaczasz jeden końców z jego przewódu do 30, drugi do 87a, 85 do masy, 86 do prądu na elektromagnes rozrusznika (styk50) - w momencie gdy rozrusznik kręci czujnik jest rozwarty, bez rozrusznika działa normalnie
Powinieneś mieć jakąś skrzynkę z bezpiecznikami. Sprawdź czy któryś nie jest przepalony.
Masa do przekaźnika idzie ze sterownika silnika. Możesz sprawdzić wtyczki do sterownika czy nie ma śniedzi. Nie napisałeś czy podłączyłeś razem z przekaźnikiem jakąś żarówkę i sprawdziłeś czy to na pewno sterowanie czy przekaźnik szwankuje.
A wymieniałeś sterownik poduszek? Moim zdaniem jeśli nie, to pomimo wymiany poduszek w sterowniku nadal siedzi informacja o wystrzale. Ale czy to ma związek z brakiem prądu na rozruszniku to nie wiem.
Posiadam koparkę cat 428D. Problem polega na tym, że po uruchomieniu silnika do rozrusznika cały czas jest podawany prąd. Rozrusznik pracuje wraz z silnikiem. Stacyjkę wymieniałem oraz przekaźnik rozrusznika. To nic nie dało.
Robokop, elktromagnes złapie nawet na 7V (inna konstrukcja niż w samochodzie) Może być akumulator miałem taki przypadek - grzał przewody jak cholera Jeżeli problem w rozruszniku pomiar prądu wyjaśni sprawę
Ja ostatnio walczyłem z Dokładnie takimi samymi objawami. W końcu okazało się, że padł IBS. Po odłączeniu niebieskiej dwu pinowej wtyczki auto odpaliło.
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Sprawdziłeś czy działa elektro włącznik czy tylko że kręci? Czy w pozycji stacyjki na rozruchu jest prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku?
To nie jest za dużo.
Na początek ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia,następnie posprawdzaj przewody,na akumulatorze,rozruszniku. Masy na karoserii i silniku. Świece trochę biorą prądu i dla rozrusznika mało zostaje.
Chodziło mi o pomiar podczas kręcenia, to go na pewno obciąży. Możesz też cęgą zmierzyć prąd rozrusznika.
jaka skrzynia biegów?
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
1. Rozrusznik na krótko sprawdzony? 2. Instalacja stacyjka - rozrusznik przedzwoniona? 3. kostka stacyjki sprawdzona pod obciążeniem? 4. Mechanizm stacyjki zweryfikowany?
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
Jak ich nie przeciążysz... przy dużym prądzie akumulator szybko się nagrzewa i trzeba pilnować, by nie nagrzał się nadmiernie. Krótkie spawanie, długa przerwa. Prąd spawania (może by go zmierzyć?) pewnie jest porównywalny z prądem rozrusznika traktora - w traktorach stosuje się tylko trochę większe akumulatory.
Jak koledzy mierzą ten prąd? Tak to wygląda u mnie: 2,2 TD https://www.youtube.com/watch?v=BJ_T7Nv6... 2,0 T https://www.youtube.com/watch?v=j8ukcipi... https://www.youtube.com/watch?v=aOVBVQae... 1,6 https://www.youtube.com/watch?v=_FZ9deEz...
Witam Spróbuj włączyć elektromagnes przez podanie prądu bezpośrednio z grubego kabla [ z akumulatora + ] na ten cienki przy elektromagnesie , pomijając stacyjkę . A piszę to ponieważ przydarzyło mi się że przycisk rozrusznika zbyt mało podawał prąd [ zgorzelina na stykach ] i rozrusznik nie działał , a przy sprawdzaniu kontrolką wszystko niby było OK...
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Witam klubowiczow :) mam problem czy ktos moze mi powiedziec jak mozna sprawdzic pobor pradu przez rozrusznik prosze o pomoc, bo moj golfik 1.9 tdi asz siezko pali i ponos moze to byc wina rozrusznika :(:( Pilne !!!
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
nie odpala czasami nie ma reakcji na rozrusznik czasami puści prąd na rozrusznik bardzo krótko alternator i rozrusznik sprawdzony błędów nie ma poprostu czasami odpali czasami nie
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Połączenie na krótko.
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
Jaki rozrusznik, jaki akumulator (napięcia, moc, pojemność)? Odpowiedź: Taki rozrusznik 12 V, akumulator 12 V/5 A, a pojemność 125 Ah. niejasna i nie zawiera istotnych informacji, jak prąd/moc rozrusznika, pojemność akumulatora, marka i model rozrusznika, jaki zastosowany przycisk, itp. Domyślam się, że jeśli to jest podłączone szeregowo (jak wynika...
Bardzo dobrze że podałeś VIN - to ja nie sprawdziłem konfiguracji auta. Układ jest dosyć głupi, bo sygnał immo jest posyłany tym samym kablem który uruchamia rozrusznik. „50” to właśnie cienki kabel idący do rozrusznika. Dlatego trzeba najpierw załączyć zapłon, wtedy po tym drucie przelatuje sygnał immobilizera, odblokowuje sterownik FR...
I tu pytanie: czy jest ryzyko za dużego prądu rozruchowego i spalenia rozrusznika ? Odbiornik elektryczny bierze tyle prądu ile potrzebuje.Np.żarówka 5 W nie ulegnie spaleniu bez względu do jak dużego akumultora ją podłączysz /Ah/.
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Czy ten przekaźnik dla rozrusznika jest przystosowany do prądów jakie pobiera rozrusznik ? Czy nie warto też pomyśleć o optoizolacji dla tego przekaźnika ?
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Jaki konkretnie masz ten nowy akumulator? Być może winny jest rozrusznik ale równie dobrze akumulator nie posiada wystarczającej pojemności i pomiar tylko jego napięcia, bez obciążenia tego nie wykaże. Jaki jest typowy prąd tego rozrusznika to nie wiem - może ktoś takie pomiary robił i podpowie. Osobiście przy pomocy jakiejś 25W żarówki sprawdził bym...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Sprawdz czy nie wypadl ci taki cienki kabel od rozrusznika . Jest to plus pd stacyjce, czasami sie zdarza. Pozdrawiam.
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Panowie dzięki za info, co prawda zakupiłem już nowy akumulator Varta 74Ah 680 rozruchu, ale chciałem upewnić się co do tego czy nie walnięty rozrusznik. Akumulator stary miał na klemach 12,50v, przy kręceniu z rana schodził grubo poniżej 10v, i ledwo co zakręcił rozrusznikiem , a o rozruchu nawet mowy nie było. Syn dziś wrócił ze studiów i mówił ze...
Gdy jest niski stan oleju to czy czujnik poziomu oleju w IVECO może odciąć prąd rozrusznikowi?
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Tak jak kolega wyżej napisał. Ze stacyjki idzie sygnał/prąd prosto na rozrusznik. Rozrusznik nie jest nawet zabezpieczony, bezpiecznikiem. Można "stuknąć" czymś w rozrusznik, kilka razy, żeby zobaczyć czy Bendiks się nie zaciął. Jeśli nadal nie będzie kręcił, to rozrusznik trzeba będzie wyciągnąć i podać mu "na krótko" zasilanie, aby sprawdzić czy działa....
Póki co Prąd nie dochodzi do rozrusznika Prąd nie dochodzi do świec zarowych bezpieczniki sprawdzone Masa sprawdzona Samochód kręci tylko robiąc zwarcie rozrusznikiem, Powoli zaczynam stawiać na to że komputer wyzionął ducha...
Wypalenie styków... Czego? Obecnie masz monitory poboru prądu wzbudzenia rozrusznika. Nie tylko realizowane poprzez bezpiecznik. Prąd wzbudzenia rośnie, gdy rozrusznik kończy żywot, więc do wyjęcia i naprawy. A cała reszta to...
Witam! To może być problem związany z akumulatorem, jest już słaby i przy rozruchu napięcie spada do niskiej wartości, bo potrzeba dużo prądu do kręcenia rozrusznika. Pozdrawiam.
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
prąd rozrusznika polonez duży prąd rozrusznika zmierzyć prąd rozrusznika
skrzynka bezpiecznik voyager spawarka garażowa briggs filtr paliwa
Wymiana uszczelki w ekspresie Zelmer Maestro Przycisk STD w pilotach Samsung - funkcje i zastosowanie