Nie pobiera. Jeśli wyrzucasz fabryczną wtyczkę, dołóż oprawkę z bezpiecznikiem.
Dzięki esso1972 faktycznie obwód rozrusznika jest nie zabezpieczony i również może on zrzerać prąd. Dodano po 4 Koledzy powiedzcie mi jak to jest z tym regulatorem napięcia że może podkradać prąd? Generalnie bardzo prosto sprawdzisz cały alternator nawet nie wyjmując go z auta. Odłącz przewód ładowania od alternatora i wepnij pomiędzy alternator i przewód...
Faktem jest że nie odczekałem tylko od razu pomiar,w wolnej chwili powtórzę z odstępstwem 2-3 minutowym Raczej za mało. Nie wiem jak długo usypiają się poszczególne marki i modele ale słyszałem, że nawet do 30 minut. W moim aucie początkowo jest ok. 120mA i tyle samo po 15 minutach. Dłużej nie sprawdzałem ale ten wynik stoi w sprzeczności z dobrym...
Wygląda to na słabe akumulatory o skończonym resursie- mała pojemność. Szybszy bieg to większe zapotrzebowanie na energię i większy pobierany prąd. Akumulatory przysiadają i pojazd staje, po chwili spoczynku częściowo stan akumulatorów powraca do mniej więcej normalnego stanu napięcia( bo pojemność niestety jest już na stałe mniejsza od nominalnej ).
Po pierwsze dużo za duży prąd ładowania, już po czymś takim akumulator ma dość. Po drugie wymień akumulator, sprawdź w aucie napięcie ładowania i pobór prądu w spoczynku.
dopuszczalny pobór prądu w stanie spoczynku akumulatora to 100mA sprawdż czy to alarm sam pobiera tyle prądu ,zależy jeszcze w jakim masz stanie akumulator
To dużo. Może ci się świeciło światełko w kabinie podczas pomiarów. Odpinaj po kolei odbiorniki i sprawdzaj jaki jest pobór bo coś ci za dużo zabiera zacznij od radia bo to najbardziej spotykane przy nie orginalnej instalacji.
Może z akumulatorem wszystko w porządku tylko w samochodzie coś Ci prąd pobiera, zmierz jaki jest pobór prądu w spoczynku.
Trzeba sprawdzić na początek pobór prądu na spoczynku (akumulator podstawowy). Zegar się zeruje gdyż brakuje mu napięcia. Jak zmierzysz prąd spoczynkowy to musisz sprawdzić który moduł pobiera prąd. Obstawiam, że problem leży po stronie modułu "09".
Sprawdź klemy, ładowanie, radio, pobór prądu w spoczynku. Takie podstawy...
obejrzyj bolce akumulatora do klem czy nie są zasiarczone obudowa-czy nie ma pęknięć ,wycieków elektrolitów prąd akumulatora-w spoczynku jak i po podłączeniu urządzenia prąd rozruchowy ewentualnie sprawdz czy akumulator trzyma prąd
Koledzy, poprawnie odczytajcie problem autora. 1. Dobry akumulator. 2 Rozładowany po 3 dniach. 3 Prąd w stanie spoczynku 0,16A Cudów nie ma, przy tym prądzie utrata pojemności po 72 godz. nie przekracza 12Ah. Nowy dobry akumulator o pojemności 45Ah rozładuje się mniej niż w 30%. Nie może być duże samorozładowanie bo po zdjęciu klemy akumulator trzyma...
Po naładowaniu akumulatora FORSE na 100% (około 6 godzin prądem malejącym od 1,5 - 0,01 A) akumulator po nocy spoczynku (12h) miał napięcie na bolcach 13,06V. Po sprawdzeniu naładowanego akumulatora testerem w punkcie z akumulatorami okazało się że prąd rozruchu to aż 640A (przy deklarowanych 600A). Wniosek z tego taki ze pewnie producent ładuje akumulatory...
Dodatkowo zmierzyłem pobór prądu z akumulatora w samochodzie w spoczynku i jest praktycznie zerowy. Czyli akumulator - OK, pobór prądu - OK. Komputer pokazuje błędy których nie da się skasować, nie da się odpalić samochodu. Czy dostanie się do przewodów po kierownicą jest kłopotliwe?
Wymontuj radio, jeżeli pobór prądu spadnie zanieś je do naprawy. Pozdrawiam
Pacjent Mondeo MK4 2.0 TDCI, 2014 rok z radiem navi SD takim jak na zdjęciu i zegarami Convers+. Na postoju radio kradnie prąd i rozładowuje akumulator, pobór prądu w spoczynku auta wynosi mniej więcej od 0.8 A do chwilowo nawet 1.5 A. Radio działa w porządku, nawigacja i reszta funkcji też. Czy ktoś może wie co może być tego przyczyną? https://obrazki.elektroda.pl/7805227500_...
Mierzyłeś pobór prądu w stanie spoczynku i pracy ? Ja bym stawiał, że w czasie pracy bierzesz za dużo prądu. 90mAh to bardzo nie wielki aku, już mały prąd będzie w stanie go uszkodzić.
Nie musisz się obawiać o swój akumulator, pobór prądu przez wyświetlacz jest tak mały, że na pewno nie rozładuje ci akumulatora. Poza tym, jeśli się nie mylę, nie używanie wyświetlacza przełącza go w "stan spoczynku" i wyłącza się sam automatycznie nie gubiąc przy tym zaprogramowanej pamięci
kawałek przejedzie to mozna zamknąć i otworzyc centralnym ale po 5 minutach znów to samo Wykonałeś pomiary tego akumulatora pod obciążeniem ? Jaki jest pobór prądu przez samochód w spoczynku ? Akumulator jest sprawny ?
podłaczylem vaga w module komfortu brak błędów. Zastanawia mnie jeden fakt ten problem poboru prądu pojawia się tylko jak napięcie akumulatora w spoczynku jest poniżej 12v ,gdy jest powyżej 12,1 v pobór prądu nie występuje jest 0.02A Zostaje mi pewnie szukanie metodą prób i błedow zacznę chyba od komfortu może rzeczywiście to pomoże🙂
Najlepiej odłącz klemę od plusa i podłącz prostownik bo trzeba go teraz naładować. Dodano po 1 Jeśli przy takim poborze akumulator pada do rana to jest cieniutki .
Czy w tym przypadku jest to bardziej wadą czy zaletą? Jest to zaletą. Im mniejszy prąd spoczynkowy urządzenia (zabezpieczenie), tym mniej urządzenie pobiera prądu w stanie spoczynku.
Tak swoją drogą, to na drugim zdjęciu widać miernik ustawiony na 20 mA i przewód wetknięty w gniazdo 10 A, więc nie wiadomo, co Ty tam faktycznie mierzysz Pobór prądu z akumulatora w spoczynku. Autor napisał: Sprawdziliśmy czy coś nie rozładowuje go.
Najpierw polecam naładować akumulator.
Albo nie masz ładowania (ale jak jeździłeś 14 dni to raczej ładowanie jest). Albo samochód pobiera Ci prąd z akumulatora w czasie spoczynku (co jest bardziej prawdopodobne). Zapal samochód i zmierz napięcie ładowania. Jak jest około 14,2V to jest ok. Potem sprawdź miernikiem w stanie spoczynku czy samochód pobiera prąd z akumulatora.
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Odłącz akumulator, odłącz i zaizoluj przewód z alternatora, zmierz upływ prądu. To da pogląd na złodzieja
1. Ze wzgledu na pobór prądu, lepsze jest użycie tranzystorów mocy MOSFET niż przekaźników: ich obciążalność obecnie sięga kilkudziesięciu amper, przy oporności "on" na poziomie kilkunastu - kilkudziesieciu miliohmów, co jest porównywalne z własnościami styku przekaźnika, przy praktycznie zerowym poborze prądu dla wysterowania. 2. Nie wiem do czego...
Jeżeli dobrze widzę ; na mierniku masz nastawione 200mA i wskazuje pobór prądu 1 mA , to nie wiem co mierzysz? Powinien być nastawiony miernik na 20A. Jeżeli to pobór w stanie spoczynku z akumulatora , to bez obaw wkładaj nowy!
Rozładowuje się akumulator. Alternator ładuje, prąd w spoczynku 0.18A, ładowanie 14.4, auto stoi przez noc i rano nie odezwie się nawet.
Prąd spoczynkowy w aucie to prąd jaki jest pobierany z akumulatora, gdy auto jest w spoczynku(stoi np w garażu).
Witam. Mascott 2 z 2001 roku rozładowuje akumulator. Pobór prądu w spoczynku po godzinie wciąż pokazuje 150 ma. Po wyjęciu bezpiecznika numer 7 z symbolem lampki wnętrza pobór spada do akceptowalnych 50 ma. Niestety bezpiecznik z tym symbolem w instrukcji odpowiada za wiele systemów takich jak syrena alarmu czy odbiornik centralnego zamka. Pytanie,...
A jak z poborem prądu w stanie spoczynku po wymianie tego modułu?
Sprawdz pobór prądu w stanie spoczynku , połączenia między akumulatorem-rozrusznikiem-alternatorem , sprawdz ładowanie bezpośrednio na wyjściu z alternatora.
Mam pytanie czy ktoś z was wie ile mniej więcej samochód Nissan Juke z pełnym wyposażeniem powinien pobierać prądu w stanie spoczynku ? Mam Nissana Juke i pobiera mi około 240 mA i akumulator ostatnio padł . Nie wiem czy trzeba wymienić akumulator czy może odszukać przyczynę zwiększonego poboru prądu.
Tak jak pisałem zmodernizowałem zabezpieczenia na dom, po przez Amperomierz działający na tym samym układzie co w/w do grzałki. Zabezpieczenia w obu przypadkach są czasowe jak napięciowe, natężeniowe i termostaty. Tak nie więcej wyglądają wskazania na moich trupach (aku) poza przed ostatnim :) https://obrazki.elektroda.pl/1977467000_...
Alternator da radę ładować większy akumulator, ale nie będzie miał wpływu na bilans energetyczny - jeśli jest ujemny to taki pozostanie i nadal trzeba będzie doładowywać akumulator. Sprawdź jednak pobór prądu w stanie spoczynku, jeśli przekroczy 100mA (teoretycznie powinno być max 35mA) - szukaj usterki, jeśli będzie poniżej tej wartości - sprawdź napięcie...
mam podobny problem w 3.0l pobór prądu w stanie spoczynku w granicach 6,8A dołożyłem akumulator 200Ah i już mi się nie rozładowuje dążąc jednak do usunięcia awarii -jak zdiagnozować czy jest to moduł zarządzania energia czy coś innego -jeżeli problem tkwi w navi to w czym dokładnie jeżeli to ten moduł to gdzie kolega naprawił za 500zł i na czym polegała...
Po wymianie akumulatora sprawdziłem jaki jest pobór prądu w spoczynku i wyszło że Radio tyle pobiera po wyciągnięciu bezpiecznika wróciło do normy czyli jakiś mA
Najlepiej trzeba sprawdzic pobor mocy amperomierzem no i wiadomo stan akumulatora tez pobór prądu w spoczynku czyli po uzbrojeniu alarmu. Sorcia za bledy mam English klawiature.
Nie przeładujesz. Przy 14.4V akumulator musi postać 8 godzin żeby się naładować. Patrz w poradnik firmy VARTA. [url=https://www.varta-automotive.pl/pl-... Co innego napięcie w stanie spoczynku, co innego napięcie w czasie ładowania i rozładowania. Napięcie zależy od prądu....
A skąd wiesz jakie masz napięcie na klemach? A dwa że napięcie ładowania mierzy się nie tylko na akumulatorze ale też na alternatorze a nie w gnieździe zapalniczki. Za rozładowujący się na postoju akumulator odpowiadają żrące w trakcie spoczynku prąd odbiorniki.
jaki pobór prądu w spoczynku ?
Zmierz prąd upływu, szukaj na którym bezpieczniku jest pobór prądu w trakcie spoczynku.
Na początek należy wykonać pomiar wartości poboru prądu w stanie spoczynku auta.
Rozpocznij od sprawdzenia i poprawienia masy między nadwoziem a silnikiem. Ponadto oczyść klemy na akumulatorze i połączenie klemy (-) z nadwoziem. Sprawdź przewód na rozruszniku (dokręcenie) oraz zmierz pobór prądu w spoczynku (nie włączając stacyjki).
Potrzebne podstawowe pomiary zasilania przetwornic 3.3V/5V, zasilanie CPU/GPU/RAM DDR4. Pomiar poboru prądu w spoczynku i podczas pracy bez akumulatora. Jeśli są obecne, można pokusić się o wgranie pewnego wsadu bios/EC dla tej płyty. W tym laptopie nie spotkałem się z sygnałami dźwiękowymi w dellach i owszem.
Ładowanie jeszcze na poziomie do zaakceptowania, przy dobry akumulatorze powinno być nie odczuwalne braki w dostawie prądu. Jak kable nie są zaśniedziałe to pewnie szczotki kończą żywota musisz pomyśleć o regeneracji alternatora. Jak po wymianie akumulatory na nowy ucieknie prąd musisz zrobić pomiar poboru w stanie spoczynku, auto zamknięte i odczekać...
Sprawdzić napięcie ładowania akumulatora i pobór prądu "w stanie spoczynku" - jeśli wszystko będzie dobrze to wymienić akumulator. Nie wiem jak w UK ale tu takie podstawowe pomiary to zrobią nawet w sklepie co sprzedaje akumulatory... Oplowskie radio/kostki mają zamieniony "stały plus" z "plusem po stacyjce" względem standardu ISO.
Pobór prądu z akumulatora w "stanie spoczynku" nie powinien przekraczać 0,03A. Może miałeś otwarte drzwi i świeciła się lampka, może masz lampkę pod maską? Czym mierzyłeś pobór prądu - miernikiem cęgowym czy zwykłym multimetrem? Masz "dokładany" alarm - może ktoś coś sknocił podczas instalacji?
0,1A to za duży pobór gdy auto jest uśpione! Wypnij rzeczywiście ten alarm i zobacz jaki wtedy jest pobór w spoczynku.
No to sprawność przetwornicy jest jeszcze gorsza 24 x 124/12 x 370=67%. Wypadałoby coś z tym zrobić, jeśli Projekt miał być zasilany z akumulatora pobór prądu 124mA masz nie w stand-by ale w spoczynku-gotowości do pracy. Prawdziwe stand-by zrób tak: sygnał we. oprócz podania na wejścia wzm. mocy, podaj również na wzmacniacz (np. na WO) aby uzyskać amplitudę...
jak sprawdzam miernikiem prąd top pokazuje trochę ponad 12 V Wolt jest jednostką napięcia, a nie prądu. Poza tym jak akumulatory mają w spoczynku niewiele ponad 12V to są do wymiany. gdy ciagnik odpalę to trochę ponad 13 V jak już nałąduje to do 13.7 V dochodzi więc jest dobrze Prawidłowe napięcie ładowania to 13,8-14,4V, więc nie jest dobrze. Jakie...
No tak, ale przetwornica podłączona na stałe do akumulatora też pobiera prąd w spoczynku. Gdy o tym zapomnisz to możesz się niemiło zdziwić gdy nie zakręcisz rozrusznikiem po tygodniu stania auta.
Najpierw zmierzył bym prąd jaki pobiera samochód w stanie spoczynku
Sprawdziłeś pobór prądu w stanie spoczynku?
Warto sprawdzić wartość prądu w stanie spoczynku. Niemniej zamiana 6 letniego akumulatora na nowy przed okresem zimowym nie będzie niepotrzebną rozrzutnością.
Oczywiście zależy to od stanu akumulatora, prądu jaki pobiera samochód w stanie spoczynku, ale można przyjąć uniwersalny termin 2 tygodni po których trzeba się "przejechać".
chcę zrobić pomiar poboru napięcia w stanie spoczynku. Prądu nie napięcia. Przyjmuje się, że sprawne auto osobowe nie pobiera w stanie spoczynku prądu większego niż 50mA. Przy poborze 50 mA po 5 dobach akumulator straci 6 Ah. Do tego trzeba doliczyć prąd samorozładowania - niepodłączony akumulator powoli traci pojemność.
Czy nie dało by się poprawić działania tego układu ? Interesuje mnie mały prąd który pobiera układ w stanie "oczekiwania/spoczynku" rzędu 2-15uA. W pobliżu nie mam jak się wpiąć do czegokolwiek innego niz bateria akumulator. Układ który masz pracował na prądach przemiennych płynących przez pojemności rozproszone. Prąd bazy w tym układzie pochodzi z...
Najlepiej podjedź samochodem z tym akumulatorem do punkt sprzedaży. Niech sprzedawca opisze stan faktyczny, zrobi pomiary napięć, pobór prądu w stanie spoczynku i odeśle do producenta (hurtowni).
Po odpaleniu auta, gdy silnik pracuję na wolnych obrotach napięcie nie zmienia się , jest oczywiście mniejsze niż przed odpaleniem , dopiero jak zwiększę znacząco obroty silnika(nie powiem ile , bo auto nie ma obrotomierza) to wtedy dochodzi do 14,2V-14,5V. Pobór prądu sprawdzę jutro, chodzi ci czy w spoczynku nic nie podkrada prądu?
Czyli wychodzi na to, że napięciem 14.4 z alternatora da sie doładować akumulator. Albo że masz dodatni bilans energetyczny oraz niewielką upływność prądu spoczynkowego. Ja u siebie w samochodzie mam moduł szacowania naładowania akumulatora oraz spory pobór prądu podczas spoczynku na poziomie 60mA. Niestety z włączonym modułem dochodziło do rozładowania...
Niemniej przy poborze 140mA w spoczynku to akumulator nie powinien się rozładować po 2 dniach postoju...
Miałem EXIDA który przeżył trzy takie reanimacje i auto poszło na złom z działającym akumulatorem. Podstawa to wymontowanie z samochodu i pozwolenie na spokojne odmarznięcie w ciepłym pomieszczeniu. Potem jak elektrolit będzie płynny ładowanie powoli małym prądem. Następnie w miarę odzyskiwania napięcia (mniej więcej jak odzyska 30 % naładowania 11,5-12V...
napięcie spoczynku akumulatora to 12,3 prąd ładowania 13,5 nowy Czyli puściutki. Taki akumulator żre i 50A. Do tego włączyły się świece zarowe, może u świece na termostacie....
Witam Kotlet jeszcze ciepły, więc podjadam :D Planuję zbudować w/w układ (ten z elektora:) i mam pytania gdzie najlepiej umieścić włącznik (nisko-prądowy), aby zapobiec "wyciekom" prądu podczas spoczynku (zasilanie silnika z akumulatora li-po 11.1V), oraz czy tranzystor IRFZ44N jest odpowiedni do tego kładu bez żadnych zmian:)
Witam, ja miałem dokładnie to samo rok temu. Wymieniłem akumulator, bo ładowanie i pobór prądu w spoczynku były w porządku. Od tej pory autko może stać nawet tydzień i odpala od "strzała".
Pobór prądu w stanie spoczynku sprawdzasz odłaczając plusową klemę od akumulatora i wstawiając w szereg amperomierz. Mierzysz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Ale zapracowany ma rację. Jeżeli nie masz możliwości osobiście to podskocz do serwisu i niech w pierwszej kolejności niech Ci sprawdzą akumulator, a następnie czy masz prawidłowe ładowanie.
Korki powinny być odkręcone do każdego ładowania prostownikiem - dziwię się, że robisz coś, zanim dowiesz się jak powinno się to robić. Jeśli masz prawo jazdy (tak zakładam) i robisz coś przy samochodzie (a to jest rodzaj obsługi jaką nasi dziadkowie i rodzice prowadzili dość regularnie), to powinieneś pytać, a robić dopiero jak masz pewność, że wiesz...
Z tym aku to sprawdź czy coś nie pobiera prądu gdy auto jest w spoczynku.
Sprawdź akumulator, ładowanie i pobór prądu w stanie spoczynku.
To wzmacniacz ma znaczny pobór prądu (0,8A) w stanie spoczynku - zbyt duży.
Ale elektryk eh.... Jedź do kogoś co się na tym zna, zmierzy Ci pobór prądu w czasie spoczynku i wyjaśni się co zjada akumulator...
Nie jestem fachowcem w tej branży, pewnie Koledzy z tego działu podpowiedzą Ci więcej, niemniej jednak bazując na swoich doświadczeniach z astrą proponuję powtórzyć pomiar pobieranego prądu ale odczekać jakieś 2 minuty z podpiętym przyrządem. Taki pobór możne mieć miejsce po podłączeniu akumulatora, gdyż uruchamia się komputer oraz sterowniki. Po upływie...
Akumulator do wymiany, można spróbować go reanimować. Podaj model akumulatora. Czy posiadasz tradycyjny prostownik, nie jakąś elektroniczną ładowarkę z lidla itp? Na zimę najlepszym rozwiązaniem będzie zakup nowego żeby mieć święty spokój, następnie sprawdzenie ładowania w samochodzie i pobór prądu w spoczynku. Jaki to samochód?
Pójdę za Twoja radą, na dniach sprawdzę pobór prądu w stanie spoczynku , oraz przetestuje drugą twoją metodę. dzięki za odpowiedź.
witam proszę o poradę gdyż dalej mam problem z poborem prądu z akumulatora w czasie spoczynku. Po wizycie u elektryka sytuacja wróciła do normy na 2 tyg. (dokładnie nie dowiedziałem się co było przyczyną poboru prądu . Dowiedziałem się tylko że było 0,8 A i zbił mi na 0,08 ] i miało być ok . Po 2 tyg. samochód po nocy nie odpalił -akumulator znów rozładowany...
Nie. Nie rozumiesz. Pomiar napięcia ładowania to jedno. Drugie to pomiar sprawności akumulatora. Czyli to co opisałeś. Trzecie to pomiar prądu ładowania. Czwarte to pomiar prądu pobieranego przez auto w stanie spoczynku. Dopiero po tych pomiarach można określic kondycję akumulatora i instalacji auta.
Tyle razy opisywane mierzenie poboru prądu w czasie spoczynku. Wyszukiwarka nie boli proszę użyć.
Podaj Stan napięcia akumulatora na zaciskach w spoczynku, stan napięcia na zaciskach akumulatora przy zapalonym silniku,stan napięcia i pobór prądu przy włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku. Masz może dogrzewanie lub webasto elektryczne?
Witam.Prąd z akumulatora w stanie "spoczynku" auta jest właściwy,tzn.60 mA.Jak to mówią:trafiony -zatopiony.Dzięki badyl666-diagnoza właściwa.Temat zamykam.
Ad.2 Fajnie by było jakby pobór prądu przez układ był możliwe jak najmniejszy, niemniej do dłuższego przechowywania i tak zakładam odłączanie akumulatorów od elektroniki. Ten drugi układ będzie lepszy, bo nie pobiera prądu w stanie spoczynku ani nie wymaga przepływu prądu przez wyłaczone obciażenie i pojemność bramek przeładowuje szybciej - z małej...
Problem rozwiązany programowo za pomocą przetwornika ADC i przekaźnika bistabilnego. Udało mi się tą metodą zerowy pobór prądu w spoczynku uzyskać.
Akumulator nowy nie jest ale całkowicie padnięty także. Zrobiłem najnowszy test: Napięcie na akumulatorze: 12.58V, podłączam ładowarke, ładuje 3 minuty! (szok nie 15 sekund jak wcześniej) i przechodzi na stan podtrzymania. Akumulator 50 Ah, ma 3 lata. Ładowarkę kupiłem bo codziennie rano gdy jadę do pracy mam na nim napięcie około 12.3V (robie krótkie...
No właśnie, bo jak się dioda wzbudzenia zwarła to idzie z akumulatora do alternatora.
To normalne, że napięcie akumulatora kwasowo-ołowiowego jest wyższe niż podane na etykiecie. Zwykle właśnie taki składający się z sześciu komór w stanie spoczynku utrzymuje między 12,4 a 12,8V. Ładowany jest zaś stałą wartością prądu aż do osiągnięcia na zaciskach 14,4V w przypadku Twojej ładowarki. Po osiągnięciu tego napięcia prąd ładowania będzie...
A nie pomyliło ci się z checking? Zajmij się przyciskami od gadaczki. Choć tutaj pasuje podłączyć clipa. Co to znaczy znika aku? Tam były problemy z licznikiem. Do tego pomiar ładowania i poboru prądu w spoczynku. Po założeniu akumulatora: spoczynek 80mA, z kluczykiem nie uruchomiony 3,6A, uruchomiony ładowanie 6,3A. O co chodzi z "problemy z licznikiem"?...
Jedno i drugie ma swoje wady i zalety. Układ samowzbudny (magnesy stałe) ma zerowy pobór prądu w spoczynku, ale nie można kontrolować mocy samej turbiny, trzeba ją hamować. Maszyny z wzbudzeniem będą ciągle pobierać jakiś prąd za to można im regulować moc co przydaje się i przy słabym wietrze (łatwy rozruch) jak i przy przeciążeniu.
Ja bym zmierzył amperomierzem jaki prąd on pobiera w spoczynku i jeszcze masz tu film poglądowy co mógłbyś sprawdzić https://www.youtube.com/watch?v=mrmgh6R2...
Jeśli alarm nie rozbroił się a na to wygląda to pomimo wyłączenia syrenki kluczem będzie pobierał prąd większy niż w spoczynku i dlatego rozładowuje akumulator, odnośnie nie gaśnięcia światełka w środku , prawdopodobnie czujniki otarcia drzwi trzeba przejrzeć, jeśli nie ma ich na słupkach to są w zamkach drzwi.
Z 1,25 czy 1,26 też jeszcze pojeździ. Akumulator nie ma stanu zero-jedynkowego, jakiś procent utraty pojemności nie kwalifikuje go go złomowania. EDIT: Wspomniany przeze mnie akumulator 100Ah kupiony z autem trzy lata temu, teraz robiący za awaryjną "elektrownię" do podtrzymania pracy pompek obiegowych w kotłowni. Ostatnio ładowany ze dwa tygodnie temu,...
Może radio pobiera prąd w spoczynku tu niema żadnej filozofi bo jak wyciągłeś bezpiecznik od radia i zegarów i jest dobrze to albo zegary kradną prąd albo radio
Ja myślałem nad takim rozwiązaniem: Masz te 4 akumulatory, 4 przekaźniki i przełącznik. Przekaźniki w stanie spoczynku będą łączyć akumulatory jak na schemacie. Po podaniu prądu na cewkę przełączą akumulatory tak, by były połączone równolegle przez diody ( zabezpieczą przed prądami wyrównawczymi) Masz silnik 24V 250W. Czyli prąd to ponad 10A. Na pół...
0,36A to nie jest duży pobór prądu. Przy akumulatorze o pojemności 55Ah wystarczy na ok 150 godzin tj. prawie tydzień w spoczynku. Z tego co piszesz to spory prąd pobiera radio. Sprawdź to radio. Reszta prądu po odpięciu radia jest ok. Dodatkowo można sprawdzić pojemność akumulatora w teście. Jak nie masz czym sprawdzić to jedź do warsztatu samochodowego.
Kolego a nie masz czasami poboru 270 mA bo 27 mA nie rozładuje przez noc akumulatora nawet 270 nie rozładuje przez noc dobrze naładowanego akumulatora .
Sprawdź napięcie ładowania, pobór prądu w stanie spoczynku i jak nie będzie się do czego przyczepić to podmień akumulator .
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
Czy akumulator jest sprawny to trudno zmierzyć. Nieprawda. Nie będziesz miał takiego problemu jak codziennie będziesz jeździł. Bzdura. Wszystko zależy od cyklu jeżdżenia. Jeżeli będzie odpalał auto co kilka km i cały czas miał włączone obowiązkowe światła, to nie wróżę długiego życia baterii. Komputery i alarmy pobierają dość dużo prądu Bzdura. Poczytaj...
Witam. Czy zna ktoś jakąś alternatywną przetwornicę DC/DC dla MAX756? Niestety nie mogę jej znaleźć w polskich sklepach. Chcę zasilić mój układ rejestrujący temperaturę ze zwykłych baterii (2xAAA) lub akumulatora li-ion. Prąd w spoczynku to ~15uA, w czasie zapisu (<1sek, raz na 15min) do 100mA. Napięcie docelowe - 5V.
pobór prąd spoczynek napiąć akumulator spoczynek pobór prąd stać spoczynek
elizabeth sanyo półprzewodnikowy czujnik temperatura pasek rozrząd citroen
mastercook instrukcja msd309 25q32
Sofar falownik – alarm Gri dDFP, kontrolka alarmu, zabezpieczenie DFP, częstotliwość sieci Fiat Panda 1.1 2004 – rechotanie silnika jak diesel, regulacja zaworów, rozrząd, typowe usterki