Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Tak niebezpieczne,zacznij od diagnostyki,wówczas wszystko się wyjaśni
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
rozrusznik kreci?
15 prąd po stacyjce S prąd stały z klemy plus L kontrolka W obrotomierz możesz pominąć Dfm sygnał obciążenia do ECU też możesz pominąć.
Yamaha Cygnus brak prądu w stacyjce. Jaki jest powód? Prąd dochodzi do bezpieczników ale nie dochodzi do stacyjki ma może ktoś schemat elektryczny bo nie wiem jaka jest kolejność może moduł się spalił
W zależności od samochodu, pod radio jest gotowa instalacja. Czasami bywa tak, że jest gotowa kostka do radia(nie koniecznie ISO) w której jest prąd stały i prąd po stacyjce) wtedy podpinasz prąd stały pod pamięć a prąd po stacyjce do kabla uruchamiającego radio. No chyba, że masz stare radio, wtedy jest tylko 1 prądowy
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
koszt przekaznika nie przekroczy 5pln postronie stacyjki taki sam pozdro
Bezpieczniki dobre ?
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
ale może wystarczy przekaźnik na 1A na 99% wystarczy. Nie sądzę żeby prąd przekraczał 500mA.
Sprawdź przewody przy stacyjce.
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Suzuki gs500e brak pradu po stacyjce. Witam. Ma ktos jakis pomysl dlaczego po przekreceniu stacyjki nie dzialaja swiatla, klakson, kierunki i nie kreci rozrusznik? Lampki czerwona i zielona sie zapalaja i slychac cykniecie z przekaznika lecz dalej nic.
Jest w necie wiele opisów przerabiania zapalniczki ze stałego plusa na załączany po stacyjce, czyli słynna klema 15, którą potrzebujesz. W Audi było często wykorzystywane do tego miejsce na bezpiecznik F30, który ma coś wspólnego z automatyczną skrzynia biegów i gdzie pojawia się prąd po stacyjce. Musisz sam sprawdzić i być może będziesz miał klemę...
po wymianie stacyjki nastąpił brak prądu w stacyjce czy ktoś wie co jest przyczyną tego Bezpieczniki sprawdziłeś?
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
Próbowałem odpalić na zawarcie na nowej stacyjce to jakby nie przechodził przez nią prąd Czyli to nie stacyjka. Pozostaje do sprawdzenia na początku- akumulator , rozrusznik. A jeszcze są takie "haczyki" po drodze, jak konieczność włączenia sprzęgła, wyłączony napęd noży, a może jeszcze jakieś inne zabezpieczenie.
Sprawdź dokładnie może masz kostkę stacyjki uszkodzoną
Brak prądu ze stacyjki
A nie masz w tym skuterze takich wyłączników przy hamulcu lub/i stópkach ?? Czasem jest to tak zrobione, że prąd od stacyjki idzie przez te wyłączniki, żeby dla bezpieczeństwa odpalać tylko postawioną i zabezpieczoną maszynę ? Naprawiałem takie coś w Polskiej motorynce Stella. Dwa to banał... Może bezpiecznik masz gdzieś spalony ??
Witam Kolego według autodaty zasilanie do nawigacji jest nastepujące: czerwono-niebieski z bezp. F37 (prąd stały) czarno-niebieski z bezp. F31 (prąd po zapłonie) czerwono-niebieski z bezp. F43 (prąd ze stacyjki) Powodzenia :)
Jesteś pewien że brakuje plusa, a nie masy?
Boxer 2.2HDI 120KM rocznik 2007 - podczas jazdy nagle traci prąd w stacyjce, tzn. gasną wszystkie kontrolki, włączanie i wyłączanie zapłonu w niczym nie pomaga, zero prądu. W tym samym czasie działa radio, centralny zamek i oświetlenie w kabinie. Po kilku minutach wszystko wraca do normy, i samochód odpala bezproblemowo, aby znów za kilkanaście minut...
Jak nie gasną Ci zegary, to cały system w okablowaniu prądu po stacyjce dostaje przebicia z systemu prądu stałego. Po krótce... Wyciągnij kluczyk ze stacyjki, zegary będą działały, to wyciągaj po kolei bezpieczniki i jak zegary zgasną, to będziesz miał orientacyjny obwody przebicia (oczywiście oprócz bezpiecznika do zegarów). Wyciągnij tez przekaźnik...
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
Prosta diagnoza skoro już wiesz że prąd ze stacyjki dochodzi do modułu to teraz co jest dalej z modułu bezpośrednio do rozrusznika czy coś więcej np przekaźnik po drodze. Jeżeli z modułu wiązka idzie bezpośrednio do rozrusznika to wpinasz żarówkę h4 w przewód przy module i już wiesz co jest nie tak. Jak zaświeci to wiązka jak nie to moduł. Żarówka musi...
Złączka w okolicach akumulatora. Kabel czerwony z czarnym paskiem.
Moduł nie wykonuje testu, a na bagażniku rowerowym i listwie w warsztacie taki test jest robiony przez moduł. Jeśli na bagażniku rowerowym i listwie warsztatowej jest OK. To musisz odpowiednio do tego standardu poprzekładać kabelki w przyczepie. A jeśli jest używana przyczepa przy kilku innych pojazdach, to założyć nowe dodatkowe gniazdo. Zmieniłem...
Tak zegarek chodzi a napięcie nie dochodzi.
Sprawdziłem bezpieczniki koło akumulatora i w środku i nic to sama brak prądu przełożyłem stacyjkę i jest tak jak było brak prądu
Tak wszędzie prąd dochodzi, a i tak po włożeniu kluczyka do stacyjki... Zero reakcji. Jeżeli dochodzi prąd do stacyjki, a po przekręceniu kluczyka w poz." " MAR", urządzenia są martwe, winna jest stacyjka!
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
elektryk fachowiec miał mój samochód w swoich rękach przez godzinę. Dziękuję za pomoc. A ten elektryk fachofiec nie powiedział ci że to prosty układ?Plus ,minus i linia 50.Tam nie trzeba żądnych komputerów tylko trzeba sprawdzić czy jest porządna masa i plus z aku,Reszta to sterownie ze stacyjki linia 50.Podłącz żarówkę do tego kabelka i niech sobie...
zerknij czy takie coś pomoże Ustawienia > Pojazd > Dodatkowe ustawienia > Opóźnienie wyłączenia po wyłączeniu stacyjki. pozdrawiam
Do sprawdzenia mechanizm stacyjki oraz kostka
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Nie bardzo chyba jesteś w temacie. Sterownik podłączony do akumulatora cały czas pobiera prąd, a stacyjka niczego nie rozłącza, poza tym, że powoduje odblokowanie softwarowe możliwości jazdy. Jak zostawisz sterownik podłączony na dłużej to masz rozładowany akumulator. Mówimy o dobrych sterownikach a nie o chińskich gniotach do rowerów miejskich na...
Bardziej mi chodzi, czy da się zrobić, tylko dać prąd po stacyjce na silnik, a z silniczka na przełącznik do szyb.
Do tego wystarczy kawałek przewodu i żarówka. Sprawdzasz po kolei, gdzie się prąd gubi, czy dociera do stacyjki i czy z niej wychodzi. Do sprawdzenie masy w pojeździe. I nieodzowny jest schemat elektryczny.
Więc albo akumulator jest jednak strupiony - nie trzyma prądu, albo problem ze stacyjką. Wyraźnie tracisz zasilanie po stacyjce. Sprawdź jeszcze montaż klem na akumulatorze.
Odłączaj po kolei bezpieczniki to się dowiesz co powoduje zużycie prądu. Myślę że to wcale nie jest tak dużo :?
Sprawdziłeś czy działa elektro włącznik czy tylko że kręci? Czy w pozycji stacyjki na rozruchu jest prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku?
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Próbowałem nie ma szans nie ruszy nawet na krótko podłączałem pod Aku stacyjkę bo myślałem że nie ma prądu i imo trzyma stacyjkę jednak to też nie pomogło Dodano po 2 Próbowałem nie ma szans nie ruszy nawet na krótko podłączałem pod Aku stacyjkę bo myślałem że nie ma prądu i imo trzyma stacyjkę jednak to też nie pomogło
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Po rozwinięciu połowy instalacji el. samochodu i zdemontowaniu deski rozdzielczej, krok po kroku i centymetr po centymetrze szukałem przerwy w przejściu prądu i znalazłem ugnity przewód zasilający na wysokości lewego koła. Lutownica, kawałek przewodu, koszulka termokurczliwa i po problemie(ale dłubaniny sporo). Dzięki Paweł za podpowiedź.
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
prąd na stacyjce jest, nie reagują kontrolki po przekręceniu kluczyka. Czyli do stacyjki napięcie dochodzi ale czy wychodzi? Mi to wygląda na brak styku w owej stacyjce albo brak masy.
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
Jeżeli chodzi o ten czerwony z czarną gumową zaślepką to jak się nie mylę wtedy by wzmacniacz działał non stop, więc możliwość rozładowania akumulatora, chyba, że żółty jest stałym prądem a w czerwonym płynie prąd po przekręceniu stacyjki to też ew, jest ta opcja :)
Od czego w takim razie będzie zależał prąd przepływający przez uzwojenie wirnika po włączeniu stacyjki dla układu 6-diodowego? Tylko od rezystancji wirnika i ewentualnej rezystancji w regulatorze. Tam po włączeniu stacyjki płynie już pełny prąd wzbudzenia wirnika.Ponieważ regulator wykrywa różnicę między nastawioną wartością napięcia w instalacji (...
Radio w czuwaniu pobiera dużo mniej prądu. Jeśli radia możesz używać przy wyłączonej stacyjce , a tak pewnie jest , to wtedy jest to normalny pobór prądu.Masz oba zasilania (BAT, ACC lub inaczej opisane , przewody żółty i czerwony)podłączone do +12V nieodłączanego przez stacyjkę .
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
A sprawdziłeś czy nie ginie z niego prąd podczas kręcenia? Kostki stacyjki padaĺy w ten sposób, zwykle teź na rozruszniku gasĺy kontrolki oleju i ładowania.
Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Czerwony ma iść przez stacyjkę.
Masa jest,bezpieczniki znalazłem tylko 2 koło akumulatora i są dobre.Na właczniku prądu brak,na kostce do stacyjki prąd dochodzi.Przewody miedzy stacyjką a włącznikiem świateł ok.Jest 1 przewód koło akumulatora niebiesko żółty z czarną wsówką nigdzie nie podłączony.Co do schematu to i ja szukałem ale nie znalazłem.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Ciekawi mnie jak sprawdziłeś to że nie dochodzi prąd ze stacyjki do bezpieczników skoro informacja ze EZS do SAM że SAM ma załączyć zapłon leci po linii cyfrowej.
Powodem przepalania się bezpiecznika nie był na pewno srebrny przekaźnik. Odłączanie panelu sterującego lusterkami to półśrodek, gdyż ogrzewanie lusterek jest połączone poza panelem. Odłączanie elektromagnesu to też półśrodek, gdyż w układzie dalej jest pod prądem wyłącznik termiczny wentylatora i to on głównie sprawia takie problemy jak właśnie zwarcie...
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Rozrusznik, kostka stacyjki, odcięcie zapłonu dodatkowe (alarm) przy pomocy sprawdź czy na kwadratową wtyczkę rozrusznik dochodzi prąd że stacyjki (50).
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
Wtyczka wyświetlacza - też do wymiany. Jeśli montowany byłby TID to myślę, że jedynie potrzebny byłby jeszcze sygnał ze styku "W" (to jest sterowane kluczykiem w stacyjce, prąd pojawia się po przekręceniu kluczyka o jedną pozycję, a wyłącza dopiero po jego wyjęciu) który służy do włączania i wyłączania zestawu. Pozostałe potrzebne sygnały są raczej...
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
Witam. Fordzik zgasł podczas jazdy. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki, rozrusznik nie kreci. Na popych też nie odpala więc na cewkę pewnie też prąd nie idzie. Stacyjkę sprawdziłem prąd dochodzi i wychodzi klemy sprawdziłem. Prąd na rozrusznik stały dochodzi ale po przekręceniu kluczyka ten drugi już nie. Gdzie szukać przyczyny bo brakło mi...
Jesteś pewien że napewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś i są ok. A tak przy okazji to jakim cudem działają kierunki skoro nie masz prądu na stacyjce, kierunki działają właśnie po załączeniu zapłonu no chyba że masz na myśli awaryjne.
Dawanie nowego kabla to jak ucieranie dupy szkłem. Masz instalację, czy tak trudno wziąć probówkę i sprawdzić gdzie ginie prąd? Stacyjka - instalacja - rozrusznik. Przecie to proste jak cep
1 Tak jest dlatego że prąd jest cały czas w gnieździe 2 nie możesz podłączyć pod podświetlenie ponieważ pewnie prąd jest tam przez ściemniacz więc jest ryzyko ufajczenia go. Jeśli chcesz żeby prąd do gniazd wyłączać kluczykiem musisz poszukać plusa "po stacyjce". 3 dwa bo prąd jednym dochodzi żeby świecić w gnieździe a drugim wychodzi żeby oświetlać...
ale rozrusznik kręci tylko nie chce załapać i odpalić prąd dochodzi do stacyjki i po przekreceniu jej prąd idzie na rozrusznik i kręci ale nie chce odpalic... no chyba że ja czegos nie rozumiem i nie zanm zasady działąnia tej kostki stacyjki i to ona jest wadliwa choc była wymieniana rok temu i używana może 2 miesiace po czym samochód nie chciał odpalic...
Coś jeszcze nie działa? Kostka stacyjki.
Gdy styk na 50 wypalony to dlaczego kontrolki przygasają? Co tak dużo pobiera prądu ? Stacyjka bez obciążenia? Pomyśl!!
Na pewno nie, po odłączeniu prądu- stacyjki woltomierz spada na zero, po wpięciu kluczyka od razu max po zapaleniu też. A klakson?
Witam, pacjent seat leon 2 fr odpala przejedzie kawałek drogi i nagle podczas jazdy odcina prąd i samochód gaśnie i po ponownej chęci uruchomienia nie ma prądu przekręcając stacyjkę, na desce rozdzielczej nic się nie pokazuje żadna kontrolka dopiero po upływie jakiegoś czasu prąd wraca, ktoś miał taki przypadek? Jakieś pomysły co to może być? Dodam...
Możesz dołożyć przekaźnik, ale po włączeniu stacyjki będzie on pobierał dodatkowy prąd. Możesz też zastosować stacyjkę od motoroweru lub motocykla z zapłonem CDI.
1. Rozrusznik na krótko sprawdzony? 2. Instalacja stacyjka - rozrusznik przedzwoniona? 3. kostka stacyjki sprawdzona pod obciążeniem? 4. Mechanizm stacyjki zweryfikowany?
Sprawdź na kostce od stacyjki, czy na 15-ce masz prąd. Może to stacyjka...
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
Przekaźniczek HF 3FD 12V to prąd 10A.
Adamo, podobna sytuacja. W "kiblu" zobaczyłem taką rzecz: http://www.bikepics.com/pictures/1502258... . W pierwszej kolejności sprawdź instalację elektryczną oraz ładowanie. W w.w. przypadku było zwarcie w przełączniku oraz przerwane przewody masy (skorodowane) - przerwana pętla masy (podkreślam - pętla) robiła istną choinkę oraz problemy ze zapłonem....
Naprawa nie polega na tym by usuwać skutki. Należy usunąć przyczynę. To jest odnaleźć w aucie "złodzieja prądu" i z nim porządek zrobić. Nie trza bedzie klem odłączać. A poszukiwania zacznij od pomiaru prądu z aku przy wyłaczonej stacyjce i zamkniętym samochodzie
Witam miałem podobny problem ale w polo po wymianie radia oczywiście po jakiś czasie okazało się że żle było połączone i kradło prąd. A u cb wnioskuję następująco jechałeś i na wzniesieniu auto podskoczyło jak tłumaczysz i zdech czyli gdzieś zwarcie zrobiło proponuję zatem , Sprawdzić połączenie kabli przy rozruszniku i alternatorze czy prądnicy jak...
Nie będzie na nich prądu bo te przekaźniki zamienią prąd ze stacyjki na impuls masy lub prądu,w zależności od tego jak masz sterowany centralny zamek - czy +.
Poszukaj na bezpiecznikach w którym miejscu pojawia się napięcie po włączeniu stacyjki. To nie jest duży prąd więc możesz go sobie stamtąd podebrać. Z za bezpiecznika oczywiście.
Można sprawdzić jaki prąd będzie przepuszczał elektroniczny regulator napięcia z duzego fiata stosowany do alternatora 6 diodowego. Regulator taki dostawał prąd po stacyjce i przepuszczał na wirnik prąd w granicach 3 amper. Regulator taki ograniczał prąd ładowania regulując natężenie prądu wzbudzania.
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
Witam.Czy na klemie "+" są dobrze zamocowane przewody?Bo zapewne dochodzi ich tam kilka.Od różnych obwodów.Taką sytuację miałem w S8.Pozdrawiam
prądu stacyjce vectra styki stacyjce cewka stacyjce
niesymetryczny trójfazowy trójkąt mikrofon komputera wzmacniacz pralka indesit wgd934tx
traktorek silnik briggs logitech kabel
Citroën C8 2.2 HDi – brak ładowania, alternator, typowe usterki, diagnostyka Termostat RANCO K59-L1285 do Polar CB239W – gdzie kupić, zamienniki, kompatybilność