Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Dowiedziałem się dziś że pompa w tych zetorach podaje paliwo pod innym kątem podczas rozruchu i podczas pracy silnika.Gdy ustawimy ją na rozruch czyli gaz na max to podaje paliwo póżniej ,ponieważ tak są zbudowane sekcję że mają specjalne nacięcia .I teraz jak badać ten kąt czy dla rozruchu 22stopnie czy właśnie mniej jak 10stopni bo jak ustawimy na...
Ja zrobiłem w ten sposób że skróciłem obieg paliwa, że tak powiem czyli zamiast z baku ciągnę paliwo z banieczki przez przewód na wszelki wypadek jakby, był gdzieś przewód przetarty od zbiornika, a jeżeli chodzi o sposób odpowietrzania to robię od samego początku w ten sposób, że luzuje przewody pompuje zakręcam i właśnie do momentu aż zacznie się...
Wg mnie zapowietrzający się układ paliwowy To dlaczego na minimalnym "gazie" pali normalnie? Noga na gazie do oporu powoduje większe zapotrzebowanie pompy na paliwo zwiększa się podciśnienie w węzach zasilających pompę przy nieszczelnościach powoduje to większe zasysanie lewego powietrza idąc tym tropem można również przyczepić się do stanu technicznego...
w 360 nie masz żadnych blokad rozrządu jedynie znaki jeśli masz przykręcone kolo zamachowe dobrze to na nim powinieneś mieć znaki dwa nacięcia oznaczające początek wtrysku i OT oznaczające GMP wszystko ustawiasz do nacięcia na skrzyni, ustawiasz pierwszy cylinder w pracy czyli GMP na dźwigienkach powinieneś mieć luz cofasz troszkę kolo zamachowe tak...
W głowicy idzie jeszcze taka listwa (tzw.magistrala rozdzielająca)plastikowa .Ma to na celu zasilanie wszystkich pomp paliwem o tej samej temperaturze.Załóżmy gdyby tego nie było to pompy były by zasilane paliwem o różnej temp.powodowało by to nierównomierną pracę silnika.Ale to chyba nie to.Nie wiem co ci doradzić.Kiedyś widziałem jak goście ściągnęli...
Oczywista oczywistość tak piszecie panowie :-) , jak już ktoś napisał zbiornik jest powyżej pompy więc po co zaworek odcinający na postoju będzie poziom paliwa równy jak w zbiorniku i paliwo sie nie cofnie bo jak pod góre, po co ciśnienie w pompie na postoju, podczas pracy ? Nie wiem czy macie 30 czy 60 - tke spróbujcie wyciągnąć zaworki i napiszcie...
Ja bym obstawiał że brakuje mu paliwa.
tak patrzę co nie którzy piszą o bezzasadności montowania intercoolera bo on nie daje mocy, i momentami chce mi sie śmiać, a momentami płakać, że ludzie którzy nie mają wiedzy, wypowiadają opinie w takim kontekście jakby mieli wiedzę conajmniej na pozioie inżynierskim. i nie chodzi tu o to żebym kogoś wyśmiewał, intercooler sam w sobie nie daje mocy...
Zakładają płomiennik świece żarowe rzadziej i grzałkę płynu chłodniczego w bloki. Ja w swoim 4011 przed odpaleniem podgrzewam opalarką kolektor ssący. Zdaje egzamin i praktycznie nie zdarza się żeby nie palił któryś cylinder. Silnik zapala od razu i unikasz zalania komory spalania paliwem co też może być powodem koślawej pracy zimnego silnika. http://obrazki.elektroda.pl/3238886100_1...
Trudno naprawić to korespondencyjnie,zasada jest taka w każdym dieslu żeby odpowietrzyć w najwyższym położęniu układu paliwa. Powietrze jako lżejsze od paliwa tam właśnie się gromadzi. Po odpowietrzeniu filtrów, odpowietrz na jakims złączu wyżej. Tak postępuj krok po kroku aż dojdziesz do pompy wtryskowej. Obserwuj przy tym jak się zachowuje pompka...
Zgranie znaków, plus znajomość cyklu pracy diesla i problem rozwiązany
Powiem Wam o moich doswiadczeniach o jezdzie na oleju roslinnym z hipermarketu po 2,10/l w pierwszych doswiadczenich nalewałem ok.20%oleju r a następnie zwiększałem aż do 100%.Przy 50% zaczeły się problemy ponieważ nie chciał wchodzić na obroty od razu tylko po dłuzszym czasie.Dodam,że działo się tak tylko przy zimnym silniku.Zainstalowałem podgrzewacz...
U znajomego zatkało w zetorze miejsce gdzie jest przykręcony przewód paliwowy do pompki. Tam jest najciaśniej złapało jakiś kawałek siania i z czasem zamuliło na amen. To samo miałem w mtz-cie. Kumpel zaś na moich oczach wyciągnął zaraz za bakiem z przewodu gumowego kawałek patyka. Odkręć przewody od pompki i dmuchnij w stronę baku. To miejsce gdzie...
Zobacz sobie tutaj http://www.agrofoto.pl/forum/. C-360 bym nie kupował. jeżdżę tym 20 lat i w nosie mam taki ciągnik. Hemoroidów i głuchoty się w nim nabawisz a jazda nim nie da ci żadnej przyjemności. Jeżeli potrzebujesz maszynę o mocy około 50KM, to kup przynajmniej 20% mocniejszy. Nie bój się większego ciągnika. większa moc to:większy komfort,większa...
Po remoncie czy przy wymianie regulatora na nowy często balansują obroty szczególnie te niższe tak jak pisze jaclac26 Ale to stukanie to dziwne. Sprawdz ustawienie kąta wtrysku paliwa. Czy da się określić charakter stuku? Na jednym czy kilku cylindrach, w momencie wtrysku czy mijanki zaworów.
Koledzy mój 7211 dostał dzisiaj drugie życie, po rocznych problemach z paleniem (najgorzej było zimą, a nawet w jesienne poranki krew mnie zalewała - dobrze że ma zamontowaną grzałkę). A więc do sedna sprawy: rok temu po zakupie ciągnika postanowiliśmy przeprowadzić remont (komplety naprawcze Zetor, nowe panewki nominalne, kapitalne głowice, wtryski...
Da się ciągnik w polu użytkować ekonomicznie. Takiej możliwości nie posiadają np. zetory małej serii, 330 czy 60-ka z racji ledwo dwóch biegów do pracy z maszynami. Teraz mam mtz-ta, wcześniej 20 lat ursusa 4011. W rysie obroty silnika 1800 max 2000 i najmniej 5 biegów którymi regulują sobie prędkość pracy w zależności od potrzeby i obciążenia. To się...
Niepoprawne napięcie zasilania czujników siłę uciągu podnośnika.Są to bolce z kablami mocujące belki podnośnika do obudów półosi tylnego mostu.Powinno być 8 V. A jak to zmierzyć? czyli 19 to jest ten błąd nie mogę znaleźć książki kodów błędów może ktoś ma do nh8160 I jeszcze jedno wczoraj w talerzowaniu 3m zapowietrzał mi się wymieniłem przewód ze...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
zetor paliwo pompka paliwo zetor praca pompa paliwo
pralka połowa załadunek deska rozdzielczy iveco kabel rozciągnąć
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
TomTom GO 600 – komputer nie wykrywa urządzenia przez USB, MyDrive Connect, sterowniki RNDIS UNI-T UT207A – słaby kontrast LCD, przyczyny i poprawa czytelności wyświetlacza