pradniczka tachometryczna pralce

Znaleziono około 13 wyników dla: pradniczka tachometryczna pralce
Podstawowa forma zapytania: prądniczka tachometryczny pralka
  • Pralka Candy Holiday 800TL problem z obrotami

    sprawdz czy niewykrecil sie magnes pod pradniczka tachometryczna

    AGD Początkujący   22 Paź 2009 17:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1766
  • Pralka Zanussi JetsystemZS935 zamiast obrotow prania wiruje

    Nabiera wody i zaczyna szarpac, tylko wiruje na duzych obrotach, te usterke juz zglaszalem na forum , dziekuje za rady pradniczka tachometryczna jest ok, mam zamiar sprawdzic tyrystor ale nie wiem jak zdjec galki pokretel i aby dostac sie do plytki programatora. Podpowiedzcie . Aha poniewaz silnik ma...

    AGD Początkujący   02 Lip 2008 09:49 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2942
  • Pralka Lavamat 560-tyrystor?

    Witam!!! Pradniczka tachometryczna jest i znajduje sie przy silniku,po przeciwnej stronie kolka pasowego.Warto wiec sprawdzic ten element :)

    AGD Pralki, Suszarki   12 Wrz 2004 19:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3084
  • Pralka Privileg DUO 510 SN - wyłącza się

    Czesc ,prawdopodobnie szczotki w silniku lub pradniczka tachometryczna o powtorka wczorajszego

    AGD Pralki, Suszarki   14 Lis 2005 14:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2268
  • Problem z pralka AMICA PA5560 A420

    A czego. Silnik na obwodzie wzbudzenia ma ok. 2 Ohm rezystancji, sczotki dolegaja do wirnika, pradniczka tachometryczna prawdopodobnie odpada, to co moze byc

    Początkujący Serwisanci   28 Lip 2005 06:24 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4963
  • Jak podłączyć silnik od pralki automatycznej

    Wielkie dzięki Rzeczywiście silnik z Allegro. Tylko teraz pozostaje kwestia tego że jeśli chcę miec szybkie obroty to podpinam Fazę pod 2 neutralny pod 6 a kondensator wpinam pod zaciski 2-3?? mam rację?? A jesli pradniczka tachometryczna niebedize podłączona to eliminuje tylko sprzężenia zwrotne co...

    AGD Pralki, Suszarki   06 Kwi 2006 14:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 20109
  • PRALKA AMICA PC - czujnik temp. oraz pradniczka tacho.

    witam, w celu zasymulowania pracy czujnika temperatury oraz pradniczki tachometrycznej, szukam informacji na temat rodzaju generowanych sygnalow oraz ich wartosci. aktualnie nie posiadam pralki, wiec nie mam mozliwosci wykonania pomiarow samodzielnie. pozdrawiam.

    Projektowanie Układów   14 Maj 2007 07:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2097
  • obroty silnika pralki

    Witam. Możesz zmniejszyć sprzężenie włączając w szereg z pradnicą tachometryczną rezystor (trzeba dobrać tak aby nie było dużego spadku obrotów między biegiem luzem a obciążeniem około R= 1 - 20K) Gdybyś miał za dużyspadek obrotów to musisz zmniejszyć rezystor,który włączony jest w szereg z potencjometrem. Powodzenia....

    AGD Początkujący   13 Paź 2003 15:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4735
  • pralka Amica PA: próby wirowania

    Informacjie o rozłożeniu prania biorą się z prądniczki tachometrycznej (pomiar napięci) która zamontowana jest na osi silnika z tyłu.Silnik rozpędza bęben z praniem do pewnej prędkości. W tym czasie układ elektroniczny sterujący pracą silnika utrzymuje napięcie zasilania silnika na stałym poziomie.I...

    AGD Pralki, Suszarki   01 Lut 2006 14:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2222
  • Modul RAM12A0.1 (PIC16C54-RC/P) w PDH885

    Witam Ten temat nawiazuje do Wymontowalem modul z pralki. Oparty jest na PIC16C54-RC/P i triaku BTA12/600.Steruje on silnikiem indukcyjnym klatkowym z pradniczka tachometryczna. Problem jest taki. Czasami staje silnik bebna.Nie zdaza sie to zawsze,okolo 90% cykli prania jest w stanie zakonczyc...

    AGD Pralki, Suszarki   08 Kwi 2004 10:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4307
  • AMICA WDN 1063

    juz chcialam kupic pompe a wczoraj pralka pobrala wode i kiedy miala wykonac obrot to jakby szalu dostala i chciala wyleciec w powietrze, poprosilam o pomoc skryna.jego diagnoza- pradniczka tachometryczna. pomogl w 100%. wykrecony magnez przy pradniczce.kilka minut pracy meza i pralka jak nowa. wszystkim...

    AGD Pralki, Suszarki   19 Lis 2005 11:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1333
  • Mastercook PTD84-uszkodzony moduł rezystory R71, R72 wyparowały wraz ze ścieżką.

    Uff pralkę naprawilem, okazało sie ze jednak byla uszkodzona pradniczka tachometryczna, udało sie znalezc i wymienic ( bardzo uczynny punkt napraw AGD ) po zalozeniu okazalo sie pralka dziala. Koszt wymiany pradniczki 80 zl.

    AGD Początkujący   23 Mar 2011 18:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5960
  • Regulacja obrotów i obrotomierz w silniku komutatorowym 220V

    Skąd w pralce automatycznej silnik o tak wysokiej prędkości obrotowej? W czasach PRL były to typowe obroty dla silnika odkurzacza (i to w późnym PRL). "Odgrzewany kotlet" bywa często mocno niestrawnym ... A stad, ze teraz uzywa sie tam uniwersalnych silnikow komutatorowych i pracujacych w petli...

    Początkujący Elektronicy   05 Kwi 2013 12:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3414