I kolejne odpowiedzi Panasonic Polska : "Wgłębienie" nie jest usterką telewizora OLED. Panel jest przyklejony do konstrukcji, co powoduje lekkie zniekształcenia po wyłączeniu telewizora. Dziwne tłumaczenie. Na moim OLED-ie czegoś takiego nie ma. :|
dałem za niego 180zł 2 dni temu , jakie mam prawa jako konsument? Spore, ale... https://konsument.gov.pl/prawa-konsument...
Poczytaj na ten temat http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumen... Niestety sklepy mają do tego prawo, składaj jak najszybciej reklamację.
Kupujący ma prawo do zwrotu w ciągu 14 dni i to nie jest widzimisię spzredajacego To zależy, czy kupujesz od PRZEDSIĘBIORCY, czy od zwykłego Kowalskiego. Bo jak od Kowalskiego - to on może mieć takie "widzimisię", ale nie musi. Odsyłam do Ustawy o Prawach Konsumenta, oraz na strony UOKiK. :D
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumen...
Ale chyba jakąś gwarancję dostałeś ? czytałeś fakturę /rachunek/aneks Tu masz link do forum prawnego na temat gwarancji udzielanych w lombardach https://forumprawne.org/prawa-konsumenta...
A co za problem kupić 100 sztuk w cenie kilku?? 100 sztuk kosztuje od 0,50-1zł ;) A co do tego czy po 4 czy po 1gr to można łatwo policzyć 1000 szt i już nie potrzeba biegać do sklepu PS 196 nie ma w zwykłym szeregu, wątpię żebyś kupił gdziekolwiek, chyba że ktoś sprowadza do przyrządów. Kondensatory zależy jakie, ale często też są to grosze ;)
Nie masz szans na gwarancje bo bateria podlega zużyciu i jest ono związane ze sposobem eksploatacji. To tak jak byś chciał reklamować tusz do drukarki, że się Tobie zużywa jak drukujesz.
W MBR możesz zaadresować maksymalnie 2 TB 0x(FFFFFFFFx200). Dlatego miałeś dwa nieprzydzielone miejsca. Problem typowo związany z adresowaniem logicznym, bez związku ze stanem dysku. Dysk na pewno nie był nowy. Dokładnie go przetestuj. Nawet, jesli testy nie wykażą niczego niep[okojącego,, a dysk kupiłeś na prawach konsumenta - rozważ zwrot. Ogólnie...
ja też, ale chyba się nie dowiemy :(
10 dni jest tylko przy zakupie przez internet , jeśli kupowałeś przez internet to możesz coś zdziałać . Jeżeli kupowałeś odręcznie to tu dużo zależy od sprzedawcy . A ten komputer nie jest z wyprzedaży , bo to jest model objęty wadą , komputer cały czas wiesza się , jest osobny wątek na elektrodzie , o problemach z tym komputerem , ważne pisze że to...
Nie to forum. Prawników tu raczej nie znajdziesz. Jeśli nie potrafisz sam dojść do porozumienia, to sprawę szybko i sprawnie załatwi rzecznik praw konsumenta.
Powiem tobie jak to wygląda z punktu widzenia dytrybutora. Niema takiej opcji (za wyjątkami podanymi wyżej). To że jakiś podzespół jest wyminiany na nowy wynika wyłącznie z faktu iż w obecnych czasach nie opłaca się ich naprawiać. 20 lat temu przelutowano by pare klamotów i otrzymał byś sprzęt naprawiony z gwarancją o pierwotnym czasie trawania. W tej...
Witam, mam laptopa TOSHIBA który się zepsuł po 14 miesiącach użytkowania. Przeglądając papiery znalazłem warunki ograniczonej gwarancji gdzie jest mowa o 12 miesiącach gwarancji. Z tego co wiem wedługa praw konsumenta, na wszystko co kupie w sklepie na paragon ma gwarancje 24 miesiące. Jak to teraz jest, co mam dalej robić?? Pozdrawiam
Jeżeli karta nie będzie działać, bez zastawiania się wyślij ją jeszcze raz, bo wtedy jak znowu nie bedzie działać, zgodnie z prawem konsumenta po 3 nieudanych naprawach możesz żądać wymiany na egzemplarz wolny od wad, albo zwrot kasy. Jeżeli będą stwiać oprór, to zażądaj podania na piśmie przyczyny odmowy wymiany/zwrotu pieniędzy i powiedz, że tego...
Spraw rękojmi nie do końca są takie oczywiste, ktoś kto choć raz przeczytał całą a nie wycinki cytowane w internecie ustawę z 2014 r. o prawach konsumenta ten wie o czym mówię. Rękojmia to nie jest koncert życzeń kupującego, jakiś czas temu sprzedający się bali rękojmi bo nie znali ustawy. Wg. mojej opini kup sobie markowy sprzęt dobrany odpowiednio...
To postrasz ich że nie ostrzegli cię w momencie zakupu że na niektórych płytach głównych i laptopach nie działa. Ja kupiłem sobie kiedyś kartę dźwiekową która jak sie później okazało generuje trzaski na chipsecie KT600 (oczywiście w sklepie żadnych trzasków), postraszyłem ich w sklepie prawami konsumenta i oddali kase. Może wina leży po stronie windowsa...
Pogadaj z rzecznikiem praw konsumenta.
Mieele już od jakiegoś czasu uprawia dziwną politykę i są serwisy któe przezto też porezygnowły ze współpracą z tą marką. Tak jak Ci pisałem, jak nie po dobroci to ederacja praw konsumenta. Jak Cię pocieszy, to ja idę z Lidlem na wojne, bo mimo przysługującego prawa zwrotu $ z tytułu rękojmi (powtórnie ta sama awaria urządzenia parkside) odsyłają mnie...
Nie ma co gdybać - możesz korzystać z rękojmi u sprzedawcy, a nie korzystać z gwarancji. Jeżeli zdecydujesz się na rękojmię, dobrze mieć przygotowane pismo od miejskiego/powiatowego rzecznika praw konsumenta.
Nie czujnik tylko cały sterownik tych lamp może być uszkodzony. Ciekawe na jakiej podstawie odrzucili gwarancję skoro ją jeszcze masz . Ja bym się udał do rzecznika praw konsumenta. Powinien pomóc.
ja też poszukuję, na razie zgłosiłem sprawę do rzecznika praw konsumenta, banda naciągaczy cały ten serwis kostrzewy, radzę omijać ich produkty szerokim łukiem
Nie mam potrzeby na sklep internetowy, mieszkam w normalnym kraju z normalnymi prawami konsumenta.
Wygląda na uszkodzenie mechaniczne, czyli było coś w poprzednim praniu przytrzaśniete i przy wirowaniu wyciągnęło gumę, ale to oczywiście tylko teoria. Z serwisem po dobroci na pewno nic nie utargujesz. Możesz próbować przez federację praw konsumenta, ale sprawa czysta nie jest, więc raczej też może być ciężko. Jeśli sam umiesz robić to kup fartuch...
Sugeruję od razu udać się do rzecznika praw konsumenta a on dalej poprowadzi te sprawę.
Dostałem informacje że kierownica została naprawiona Natomiast teraz ona po prostu piszczy . Skoro kierownica jest na gwarancji, to należy ją ponownie reklamować i domagać się skutecznego usunięcia wad, obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Czy jeśli drugi raz reklamuje kierownice to sprzedawca jest zobowiązany do oddania pieniędzy ? To zależy od warunków...
No właśnie, nic nie przemóisz komuś kto dostał nazaz z góry(mówię tu o serwisantach) alby twierdzić, że wszystko jest ok. Zostają nam prawa konsumenta i Urząd Praw Konsumenta...
Wynika z niego że osoba wykonująca instalację musi posiadać uprawnienia budowlane (dolny prawy róg). Nic z niego nie wynika. Druk oświadczenia, "produkcji" ŁZE nie jest źródłem prawa w Rzeczpospolitej Polskiej. Udaj się do powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.
Masz czas i pieniądze to walcz o swoje, ale jesteś na przegranej pozycji. Z pierwszą częścią się zgodzę - tak, trzeba mieć czas, trochę samozaparcia i przeliczyć, czy przedmiot sporu wart jest włożonej w reklamację energii. Ale jeśli chodzi o przegraną pozycję to już niekoniecznie. Bez względu na to czy naprawa została wykonana z mocy gwarancji, rękojmi...
Jeśli jest to podmiot gospodarczy można poprosic o pomoc rzecznika praw konsumenta. Tylko jak to udowodnisz... Z reszta to zupelnie inny temat.
Nie martw się, przecież prawo konsumenta gwarantuje Ci zwrot toworu do 7 dni bez podania przyczyny, tak więc jak nie będzie działać to zwrócisz i po problemie.
Stanowczo powinien naprawić na własny koszt, albo przyjąć zwrot. To jest istotna wada towaru. Jeżeli jest to sklep, to możesz mu pogrozić rzecznikiem praw konsumenta.
Jeżeli napotkasz na opór ze strony sprzedawcy możesz rozważyć możliwość posiłkowania się Rzecznikiem Praw Konsumenta. W każdym Urzędzie Miasta taka osoba powinna być i to " gratisowo " :D
Powiedz, ze zgłosisz sprawę do rzecznika praw konsumenta powinno wystarczyć. To, że karta działa pod Furmarkiem nie oznacza, że jest w 100% sprawna.
jezeli kupiles go na aukcji to sprubuj sie dogadac z tym kolesiem ze cie oszukal i chcesz zwrotu kasy poprostu a jak nie bedzie chcial to zasiegnij opini u rzecznika praw konsumenta
weź umowę na internet i przejdź się do rzecznika praw konsumenta najczęściej taki ma siedzibę w starostwie, urzędzie miasta on za darmo powie Ci co możesz zrobić, jakie podjąć kroki prawne itd...
Właśnie miałam pisać o tym rzeczniku praw konsumenta, żeby próbować przez niego coś wskurac. To jest po prostu okropne, nie dość, że tych firm jest jak mrówek, to sobie pozwalają na takie oszustwa.. Bardzo Pani współczuję..
To go poinformuj i użyj praw konsumenta, no chyba że lubisz sobie komplikować życie, a tym samym ułatwiać życie sprzedawcom badziewia, to śmiało, kombinuj do woli.
Zostaje Ci ewentualnie federacja praw konsumenta.
Wszystko zależy co masz napisane w umowie. Jeżeli do.... określonej prędkości to niestety nic nie zrobisz a możesz tylko liczyć na dobrą wolę dostawcy. Napisz reklamację zobacz co odpowiedzą. Dodaj coś o rzeczniku praw konsumenta. Musisz walczyć o swoje.
Uściślę, czemu uważam pomysł zakupu chłodzenia za ~300 zł do testowania za ryzykowny. A diabeł jak wiadomo tkwi w szczegółach. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14...
Albo kurier zawinił lub ? firma ma "kiepski magazyn" ( wiloć ,piwnica , zalanie, ?) Masz fotkę (ta pierwsza z pasami plus z wczesniejszego [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... ) i fotkę po .. 20-tu dniach od firmy * przy czym zrobiona po dostawie kuriera z kol. domu czy przed wysyłką do kol. * jak masz ich org. foto mozna odczytać...
Faktycznie moje faux pas Ariston ma dozownik za drzwiami co eliminuje najprostsze rozwiązanie. Póki sprzęt nowy jedyne co pozostało to batalia ze sklepem, że sprzęt nie działa prawidłowo i żądać zwrotu pieniędzy i zakupić sprzęt choćby producenta BSH. W ostateczności można zawsze się zwrócić do rzecznika praw konsumenta.
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/...
Gdyby pralka nie wytwarzała drgań to sufit by nie rezonował czyli pralka jest albo wadliwa albo jak twierdzi serwis, przyczyną jest strop o konstrukcji drewnianej... Zaistniałą sytuację zgłoś do rzecznika praw konsumenta, dodaj, że w instrukcji użytkowania nie było wzmianki o tym, że pralka nie może być instalowana w pomieszczeniach o drewnianych stropach,...
Tak zdalnie, to bym nie przekreślał tych gratów. Trzeba wziąć pod uwagę, że sprzęty na US, mogą być proste w budowie. Tam działają skutecznie prawa konsumenta i nie zawsze opłaca się stosowanie niemieckiej techniki. Ja bym jednak zdjął osłony i zobaczył co jest w środku.
Regulamin jest do podważenia gdy zawiera bzdury. Ale, skoro wydałeś FV, to zapewne klient jest firmą. I tu może być nieco pod górę, bo nie jestem pewny czy w takim przypadku mają zastosowania prawa konsumenta. Napisz jak to się zakończy, sam jestem ciekawy.
Rzuć okiem na prawa konsumenta http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumen...
Co zrobić, gdy elektryk po wymianie instalacji ( wystawił fakturę i otrzymał umówioną zapłatę) nie chce wydać ani oświadczenia o prawidłowo wykonanej pracy ani protokołu. Za ten drugi dokument zażądał dodatkowych pieniędzy, ale ostatecznie go nie dostarczył. Nie odpowiada na SMS-y. Zgłosić sprawę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.
Serwis rozkłada ręce i twierdzą, że tak ma być. Cokolwiek zrobili, czy olali temat komisyjnie? Generalnie na moje, jest uwalone sterowanie wyświetlaczem w elektronice i po prostu są zapalone wszystkie segmenty cyfr. Koło kodu błędu to nie leży. co powinnam zrobić Dusić serwis, żeby naprawił lub wymienił urządzenie. Jeśli się migają, niech napiszą na...
Tutaj nie szukaj rozwiązania mechanicznego, bo tym mają się zająć tamci mechanicy. Zażądaj auta zastępczego, postrasz rzecznikiem praw konsumenta, bo pozbawiają Cię mobilności na dłuższy czas... Daj znać, co wywalczyłeś i czy mechanicy coś wywalczyli z autem.
U nas jest dziki kraj i nawet prawa konsumenta są często olewane w serwisach. Miałem podobny kłopot z lapkiem córki (HP) też jeździł na gwarancję i ani poprawy ani odrzucenia, mimo opisu i filmów w czym problem. Jeszcze za którymś razem obudowę połamali. Na moje u nas za mało ludzi się sądzi o takie rzeczy, ale przy działaniu sądów się nie dziwie....
Szkoda ładować kasę w jakąkolwiek diagnozę. Albo zamknąłeś matrycę nieprawidłowo za róg matrycy a nie na środku albo coś było na klawiaturze i przygniotłeś. Najtaniej wyjdzie samemu kupić i wymienić matrycę. Niestety wiąże się to z utratą gwarancji. Tutaj nie pomoże żaden rzecznik praw konsumenta, ewidentne mechaniczne uszkodzenie.
saskia - czy masz jakiś przetarty szlak w tej kwestii? Nie, nie przecieralem szlaku w tym temacie, ale sadze ze wasz prawnik powinien przygotowac sprawe wspolnie z instytucja Rzecznika Praw Konsumenta. Na obecnym etapie jest zbyt wiele niewiadomych, ale Rzecznik Praw Konsumenta bedzie musial ustalic podstawowe akty prawne w tym temacie i znalesc winnego...
Trzymaj się z daleka od "piździnga" jak nie chcesz korzystać z praw konsumenta (gwarancja) ......w sumie jest ale bujać się np. 2 tygodnie bez radia to nic fajnego ........jak go naprawią . Kup "firmowe" radio i po bólu ..........za ok 280zł kupisz JVC z usb ,aux, itd.(jeśli tego szukasz w radyjku) ........szkoda ryzykować i kupować "wynalazki z allegro"...
A odkładnie jest tak: I najważniejsze nie odpuszczać ! Prawo się zmieniło od stycznia 2023 r. Natomiast towar kupiony przez 1 stycznia 2023 r. reklamuje wg. starych zasad czyli rękojmi!!! Tu komputer ma 4 miesiące, więc reklamacja u sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową będzie lepszym rozwiązaniem. Należy wycofać komputer z reklamacji gwarancyjnej...
Udaj się do rzecznika praw konsumenta w twojej okolicy i przedstaw mu problem. Zajmie się Twoją sprawą bezpłatnie.
Mój bój z firmą dostarczającą internet- płatność na fakturze za bieżący miesiąc (czyli właściwie w przód) do 12 każdego miesiąca. Nękali mnie o płatność 8 dnia każdego miesiąca. Interwencja u panienki z"okienka"- brak skutku. Dopiero zapowiedź zerwania umowy z ich winy (wyższy szczebel) poskutkowała ...i "propozycja'' rozwiązania sprawy przez Rzecznika...
Problem z czujnikiem, uszczelką lub też słabej jakości zamiennikiem wyświetlacza który nie przepuszcza odpowiedniej ilości światła. Powinien to poprawić w ramach usługi którą nie wykonał poprawnie. Gdy nie będzie chciał po dobroci to postrasz rzecznikiem praw konsumenta. Jeżeli będzie miał dobre chęci to powinien to poprawić gdyż faktycznie często trafiają...
Nie ma haczyka, płacisz pełną cenę, faktura kosztowa nie jest zaksięgowana po stronie kupującego, więc to zysk dla Skarbu Państwa. Sprzedaż wyłącznie firmom wynika z "ucieczki" przed kasą fiskalną i prawami konsumenta. Haczyk jest co najwyżej przy zakupie zza granicy gdzie korzystasz z importu usług i nie płacisz VATu w kraju zakupu a odliczasz go na...
To poczytaj o prawach konsumenta i o zwrocie w ciągu 14 dni.
Skoro świeży zakup to do komisanta z powrotem i powołać się na prawo konsumenta !
Mamy social media i Rzecznika Praw Konsumenta też 😁
To nie takie proste również od strony prawnej. Chodzi nie tylko o konieczność założenia działalności gospodarczej, ale również prawa konsumenta. Przykładowo sprzedasz klientowi laptop, który zepsuje się po kilku miesiącach, i klient będzie chciał skorzystać z rękojmi. Odmówisz i będziesz się "użerał" z klientem?
Nie jestem prawnikiem, ale taką sprawę bym zgłosił do UOKiK (Rzecznik Praw Konsumenta). Myślę, że tam z pewnością doradzą Ci jak taką sprawę rozwiązać. Skoro operator świadczy usługi na żenującym poziomie, to powinien płacić z tego tytułu rekompensatę. Ogólnie mogę powiedzieć po perypetiach kumpla z telefonem w Netii, że to niezły pasztet jest.
Proszę o podpowiedz ile taka zamrażarka potrzebuje czasu pracy od włączenia do stanu maksymalnej temperatury,jaka jest dla niej maksymalna temperatura? Dwie godziny od momentu włączenia (cyrka). Temperatura full -24°C. Zmień serwis, albo nie wiem co. Rzecznik praw konsumenta, etc...
Nie znamy szczegółów całej sytuacji. Jednak, jeżeli to całkiem świeża sprawa powinieneś mieć gwarancję na wykonaną usługę, chyba, że serwisant poinformował Cię, iż elektrody to nie jedyny problem, ale od nich trzeba zacząć, a kolejnym elementem będzie płyta główna, a Ty zgodziłeś się na takie załatwienie sprawy - w przeciwnym razie wyślij mu SMS-a iż...
... Dzięki, ale w sklepie internetowym było wyraźnie napisane, że sprzęt jest objęty gwarancją producenta (3lata) ... Gwarancja jest dobrowolna. Może być ale niekoniecznie. Obowiązują warunki (w tym czas obowiązywania) w niej określone. Rękojmia jest z mocy prawa i wynosi 2 lata od daty zakupu/otrzymania nowego sprzętu. Gwarancja nie może ograniczać...
Za komp. dałem prawie 4 tyś zł na św,Krzyża,Kr. i pochodził 26 m-cy i siadł procesor,w dodatku mało używany.Wcisneli mi jakieś badziewie .A teraz żądają opakowania na procesor by uznać gwarancje-przecież to paranoja.Co szanowni koledzy na to? Nie maja prawa żadac pudełek jest to oficjalnie podane zgłos sie do organizacji praw konsumeta . Dodano po...
Witam . Nie idź do sklepu bo Cię odeślą Za nim pójdziesz do sklepu poczytaj - Prawa konsumenta!!! http://www.bankier.pl/wiadomosc/Prawa-ko... Poszukaj dla miasta Krakowa może znajdziesz strone Pozdrawiam
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/...
Prawo do odstąpienia od umowy - Prawa konsumenta - UOKiK prawakonsumenta.uokik.gov.pl › prawo-odstapienia-od... Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni.
Można skorzystać z tego linku [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... praw konsumenta energii elektrycznej
taka konstrukcja :) ja już miałem taką sprawę . Rzecznik praw konsumenta powołała biegłego który stwierdził iż zawias jest wyłamany od środka co powoduje uszkodzenie obudowy również od środka , a tym samym czynnik ludzki nie miał miejsca (tzw uszkodzenie mech. przez usera) więc jest to tzw. wada ukryta i kwalifikuje się do wymiany . Serwis coś tam kombinował,...
Od dawna w naszym kraju nie ma zwrotów: http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/praw... Jeśli sprzedawca nie ma woli przyjęcia towaru to nic nie zrobisz, jedynie sprzedać na Allegro lub innym serwisie aukcyjnym.
Slyszales o czyms takim jak prawa konsumenta ?
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/... Spróbuj napisać reklamacje z punktu drugiego towar niezgodny z umową. Jakby powiedzieć z tego tytułu jest dużo lepiej niż w przypadku zwykłej gwarancji.
W bambuko cie zrobili. http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/...
weź od normalnego "gazownika" ( lub stacji kontroli pojadzów ) zaświedczenie że instalacja jest niesprawna technicznie i zarządaj jej naprawy lub demontażu na koszt nieudolnego zakładu sugerując że sprawe skierujesz do sądu lub do rzecznika obrony praw konsumenta - podobny problem był poruszany na elektrodzie - pani miała problem z jakims oplem ( chyba...
To tylko Twój (i mój też, konsumenta) punkt widzenia. Producent sprzętu ma inne zdanie i to on tu rządzi, niestety. Nie chcesz, nie kupuj. Kupiłeś, zapłaciłeś to się nie dziw. Prawa konsumenta to z kolei tylko biznes organizacji dających nadzieję klientom i bezpieczeństwo interesom producenta/handlarza. One są jak Yeti, nie istnieją. :)
Szukają głupich ja bym im nie podarował nawet z rzecznikiem konsumenta czy jak to się nazywa prawidłowo. Właśnie szukają głupich, lub takich jak ja, którzy nie mają czasu i możliwości dochodzenia swoich praw - patrz moje posty z ostatnich dni, jak mnie potraktowano. Jeśli ktoś dysponuje czasem, należy dochodzić, dla siebie i dla dobra publicznego.Nawiasem...
Piotr2608 napisał: Odsetek awarii tegoż samego sprzętu na przedłużonej gwarancji jest dużo niższy niż na normalnej gwarancji. Tu chyba jednak przesadziłeś. Jak miałby to działać? Właśnie jakaś selekcja w sklepach a może wygląda na szwindel producentów ?? Jeśli tak jest to mielibyśmy do czynienia z naruszeniem prawa konsumenta a co gorsza etyki.
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/...
Tak, na osobę prywatną pierwszy krok zrobiony. Dziś sprawę zgłoszono do rzecznika praw konsumenta.
są tysiące opisów polaków "polaków" czy Polaków? poczytaj sobie niektore zapisy w kartach gwarancyjnych A Ty dokładnie poczytaj sobie co to jest rękojmia i jakie są prawa konsumenta w Europie. Gwarancja jest dokumentem opcjonalnym, a jej zapisy możesz, ale wcale nie musisz przyjmować . Nie bede opisywac swoich perturbacji w Polsce. Masz rację, oszczędź...
Skontaktuj się z jakimś rzecznikiem praw konsumenta i zapytaj jaki są możliwości, może jakiś rzeczoznawca. Koniecznie! Rzecznicy są w powiatach. Sam nie poradzisz sobie z tą sprawą.
Pracuję w telefonii komórkowej naście lat i nigdy nie widziałem niczego podobnego. Aż trudno uwierzyć iż nie przyłożyłeś do tego ręki. Zastanawiam się jaki serwis w Wawie? CTDI były Regenersis? Jeśli chodzi o rozwiązanie Twojego problemu masz kilka opcji - inny autoryzowany serwis Samsunga (Cyfrowe Centrum Serwisowe - CCS na Tanecznej), Rzecznik Praw...
Przepraszam, ale jakos nie bardzo chce mi sie wierzyć w cuda. Czy powinienem reklamowac licznik ? bo może jest coś nie tak z licznikiem Witam kolegę. Oczywiście że reklamuj, takie prawa konsumenta, możesz zażyczyć sobie opomiarowanie, możesz poprosić o zmianę licznika gdyż podejrzewasz że przekłamuje. Tylko pamiętaj że to jest również tak że może obecny...
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/...
W razie czego rzecznik praw konsumenta. W ten sposób to mogą tobie za chwil powiedzieć że zmywarkę czy pralkę też musisz od nich kupić bo ci gwarancje anulują a prąd z ich paneli przecież.
Jeżeli sprzęt nie był podkręcany i nie spaliły się żadne inne podzespoły tzn że towar jest wadliwy. Elementy "smd" (małe oporniki itd.) często ulegają uszkodzeniu przy gniazdach cpu np. jeżeli kondensatory elektrolityczne są wypukłe (zepsute). Spowodowane to jest brakiem stabilizacji napięć na płycie którą te kondensatory zapewniają. Ja bym nie odpuszczał...
Tylko że byś się nie zdziwił jak będziesz korzystał z gwarancji (ubezpieczenia). Mogą znaleźć powód aby "gwarancji (ubezpieczenia)" nie zrealizować. Kiedyś naczytałem się w sieci na ten temat, że to wielka lipa. Ale teraz prawa konsumenta są lepiej przestrzegane. Powodzenia.
Kolego Loverick. Te filtry nic nie dają. A co do wymiany, to ja kupiłem 16.05.2006 nowego midlanda 1001z. Po tym jak sie okazało ze wtopiłem i ze to radio to "kibel" pojechałem do sprzedawcy 24.05.2006 i wymienił mi na unidena 510 (z filtrem ANL) za dopłatą. Miał pewne opory, ale szybko go zgasiłem prawami konsumenta. Ta wymiana przyniosła pewne zmiany....
Kolego to jeszcze troszkę poczekasz o ile w ogóle się doczekasz. Ja miałem dokładnie tę samą sytuację, też mówili że już idzie z chin nowy dla mnie, później przestali odbierać moje telefony, po około dwóch miesiącach sprawa wylądowała u rzecznika praw konsumenta, wtedy raczyli odesłać nowy sprawny. Mnie niestety poleciały najlepsze miesiące - awaria...
No cóż postępowanie sprzedawcy co najmniej dziwne. Dokładnie rzecz biorąc w Twoim przypadku najlepiej będzie skorzystać z tzw. "niezgodności towaru z umową" i na jej podstawie składać wniosek o wymianę na sprawny. Różnice pomiędzy poszczególnymi formami reklamacji znajdziesz m.in. tutaj http://www.digit.pl/artykuly/38762/Rekoj... W...
Raz odrzucili reklamacje bo nie mam ręki trzy metrowej aby odkręcić zawór przy dnie w dżakuzji i sprawdzić czy woda wypływa z zaworu zewnętrznego "(...) Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych...
No to Rzecznik Praw Konsumenta. Skoro w okresie 5-letnim za towar odpowiada producent, to sprzedający nie ma nic do gadania. Ma tylko przyjąć towar, wydać kwit i przesłać towar do producenta, który powinien się ustosunkować.
Ja na twoim miejscu skontaktowałbym się z rzecznikiem praw konsumenta - na Elektrodzie ci raczej nikt nie pomoże - u rzecznika możesz liczyć na jakąś pomoc prawną.
(at)lisek Nie chciałbym rozkręcać laptopa, ponieważ mam go od 4 dni i jest na gwarancji. Mam możliwość oddania go w ciągu 14 dni wg. prawa konsumenta - zastanawiam się czy tego nie zrobić, bo jest to naprawdę flustrujące...
Jak masz od kogo to podmień jeszcze zasilacz, jeśli to nie będzie to to tak jak mówię problem może być z płytą. Pamiętaj o prawach konsumenta, zawsze możesz żądać wymiany sprzętu na sprawny
ochrony konsumenta półoś prawa prawa komutacji
czarny ekran instalacja system technics potencjometr balans wąż ssący odkurzacz
ładowarka giant ładowarka giant
Kasowanie komunikatu konserwacji w Sharp MX-M314N Nissan Cima 4.1 V8 - Brak Odczytu Licznika