Między 11 a 12.
Koledzy a jakie ciśnienie sprężania w silniku 2.0 16 V DOHC, nigdzie nie mogę znaleźć?
Witam, czy ktoś wie, jakie jest prawidłowe ciśnienie sprężania w silniku 1,6 DCi w Renault Trafic 2017 rok?
Panowie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania w tym silniku?
Chciałbym wiedzieć jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania na tłokach silnika 1.9 DCI Renault Trafic 2002r.
No to jakie powinien mieć prawidłowe ciśnienie sprężania?
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Czy ktoś mógł by powiedzieć jakie jest prawidłowe ciśnienie sprężania w tym silniku bo nie mogę znaleźć danych.I jak dokładnie przeprowadzić test?? bo ja robiłem testerem z allegro i przez świece i nie wiem czy to jest dokładny pomiar.
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
YOUU mierzyłem na zimnym silniku,po oleju ciśnienie 1-2atm podniosło się. Jakim to olejem zalany ten traktor? Czy naprawa została wykonana prawidłowo?
I kolejne pytanie ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie sprężania w tym silniku ?
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Witam posiadam passata b4 1.8 90KM który podbiera olej .Moje pytanie brzmi czy pomoże wymiana uszczelniaczy zaworowych? ciśnienie na tłokach 11, 11, 10, 10,5 jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania ? przebieg to 250000.
Prawidłowe dane tylko od producenta danego silnika.
Wygląda na prawidłowo ustawiony. Niski wynik pomiaru ciśnienia sprężania może być spowodowany tym, że używasz chińską imitację przyrządu, a nie prawidłowo wykonanego miernika ciśnienia sprężania. Upewniłeś się, że wymieniony wałek ma takie same krzywki co oryginał? Kąty otwarcia i zamknięcia zaworów się zgadzają?
Minimalne 18 bar. Prawidłowe 25-30bar
Ludzie, piszecie a nawet nie wiecie o czym. Po pierwsze - to jaki w ogóle tam silnik siedzi? Bo jeśli wliczać 16 zaworowe, to chyba z 5 różnych będzie. Jeśli silnik mechanicznie jest sprawny, tj, ma prawidłowe ciśnienie sprężania, prawidłowo ustawiony KWZ, rozrząd ( w silniku gdzie da się to zrobić), to pozostaje wykluczenie "niepalącego cylindra np...
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
witam, Mam problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju (4-5) godzin. Efekt jest taki, że zaraz po odpaleniu silnik bardzo szarpie i przez chwilę w ogóle nie pracuje na jednym cylindrze. Po ok 10 sekundach szarpanie ustaje. Od jakiegoś czasu zdarzało mu się delikatnie szarpnąć raz czy dwa po uruchomieniu ale nie tak bardzo jak teraz. Część potencjalnych...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Może zdobędę jakieś cewki na podmiankę i zobaczę. Świece były sprawdzane i są ok, mechanik mówił że prawidłowo wypalone. Ciśnienie sprężania wszędzie równo 13 bar . Może żeby dłużej na wolnych popracował to by było coś widać po świecach ?
Witam nie bawię się w zgaduj zgadula mam problem z tym autem i nie mogę sobie dać z tym rady. W Aucie były wymieniane pierścienie na tłokach, simery, uszczelniacze zaworowe, docierano zawory, luz na płytkach jest prawidłowy, ciśnienie sprężania prawidłowe. Auta nie idzie utrzymać na wolnych obrotach trzeba cały czas manipulować gazem aby auto chodziło...
A robił ktoś analizę spalin przed wycięciem kata? Sam zapłon prawidłowo ustawiony? Ciśnienie sprężania ok?
Mam problem gdyż autko nie trzyma wolnych obrotów na wymaganym zakresie. Kolektor szczelny. Przepustnice wymyłem i zrobiłem adaptacje ale nie pomogło. Diagnostyka wykazała wypadanie zapłonów na trzecim cylindrze.Wymieniłem cewki i świece ale dalej to samo. Wyszły też błędy o nieprawidłowym sygnale obrotów. Czujniki prędkości wałka rozrządu i wału korbowego...
Witam Mam problem z uruchomieniem silnika od Forda Galaxy 2,0 TDCI 2008r. Silnik zagrechotał podczas jazdy , zgasł i nie można go uruchomić Podczas kręcenia rozrusznikiem silnik zaczyna zapalać i natychmiast pojawia się czarny dym z rury wydechowej , jak i z filtra powietrza . Czasami podczas kręcenia słychać wystrzały w kolektor ssący . Ciśnienie paliwa...
pewnie uszczelka pod głowicą jest do wymiany-----sprawdz czy wtyczki do wtrysków są dobrze wcisnięte bo lubią wychodzić z gniazd ---tak jest przy tych silnikach 1.6 16v Co ty powiesz.Ciekawe jak same wypinają się zabezpieczenia bo takie tam są .I popatrz na datę postów i czy problem rozwiązany ok? u mnie nie ma żadnych zabezpieczeń na wtryskach -----a...
Sprawdź mu ciśnienie sprężania, bo wygląda to jakby nie mógł osiągnąć temperatury wystarczającej do zapłonu paliwa. Jak już zapali, to pracuje prawidłowo? Moc ma?
Witam. Mam problem z takim samym autem jak w temacie. Otóż jak się nagrzeje do 93 stopni nie chce odpalać. Zimny odpala bez problemu, nie gaśnie, ma moc itp. Dopiero po nagrzaniu do tych 93 stopni i zgaszeniu nie odpala. Po ochłodzeniu poniżej 90 stopni odpala bez problemu. Na początku był błąd synchronizacji, ale po ustawieniu rozrządu już się nie...
Panowie,trzymajmy się prawidłowego języka technicznego. Ciśnienie sprężania!!! Przy 4.5 to żaden , nawet stary poczciwy OHC który siedzi w tym fordzie nie odpali. Pierwsze to sprawdzenie luzów zaworowych a w tym silniku to robota dla znawcy.
jakie prawidłowe ciśnienie powinno być Ciśnienie sprężania Normalny 13.7 - 14.3 (bar) Minimum 9.7 - 10.3 (bar)
Iskra jest, paliwo jest ,(zakładając prawidłowe ciśnienie ) to ci zostaje rozrząd ,sprężanie ,zapchany wydech,złe paliwo. To to auto proste jak cep.
Źle ustawiony rozrząd, nie prawidłowe ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, słabe sprężanie itd. Podstawowa diagnostyka.
Ale praca silnika była głośna .Potem drugi przestawił wedle komputera . Ustaw prawidłowo kąt wtrysku, ciśnienie sprężania profilaktycznie też do sprawdzenia.
Tak, podjechać do kogoś, kto zrobi prawidłową diagnostykę pomierzy ciśnienie sprężania, zerknie na rozrząd i zapłon, zobaczy czy aby wydech drożny i katalizator nie zapchany. Odczyta błędy i podejrzy wartości rzeczywiste. Wyciągnie wnioski i usunie usterki.
Na kołach zembatych wału i rozrządu są znaki (kropki) , musisz je zgrać ze sobą.Przy okazji sprawdż regulator czy działa. Problem w tym, że na dużym kole ( wałek rozrządu) jest znak. natomiast na małym (wał korbowy) nie ma znaku, natomiast jest widoczny klin, ale nie zgrywa się z znakiem na dużym kole wiec chyba do ustawienia rozrządu nie służy. Jaki...
A silnik w ogóle pracuje prawidłowo (równo)? najlepiej zmierz ciśnienie sprężania. Wyjdzie i uszczelka i ewentualne pierścienie i luzy na zaworach itd.
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
Hyundai i20 1.1 CRDI. Wtryskiwacze po regeneracji. Nierówna praca. Dziwne dźwięki wtryskiwaczy. Ciśnienie na listwie na biegu jałowym 200-250 bar, zadane ciśnienie oraz zmierzone się pokrywają, sprężanie prawidłowe 22 bar na wszystkich cylindrach. Jakieś pomysły? Film w załączniku. https://filmy.elektroda.pl/56_1738526745...
No właśnie nie bardzo mam od kogo pożyczyć znajomy miał ale go oddał do naprawy i lipa. A jakie powinien mieć prawidłowe cisnienie sprężania?
Przy sprawdzaniu przelewów, nie zapomnij o utrzymaniu stałego ciśnienia na przelewie na poziomie min 2 bar, inaczej wtrysk nie będzie prawidłowo pracował. Sprawdź koniecznie ciśnienie sprężania, przy dawce 16mg/H i czasie wtrysku ponad 4.5ms mogły popłynąć tłoki. Dla wszelkiej pewności, rozszczelnij jeszcze dolot jak najbliżej silnika np przez ściągniecie...
Jakie ciśnienie sprężania? ogrzewanie działa prawidłowo? Termostat nie zablokowany? Wykryte spaliny w układzie chłodzenia? Na jakiej podstawie to stwierdził? Tylko po ciśnieniu w układzie? Może być tak, że wcale nie trzeba tego robić
Kolego rozrząd jest ustawiony prawidłowo. Ciśnienia sprężania nie sprawdze bo niestety nie mam czym
Pasek i uszczelka wymienione prawidłowo? Przez kompetentną osobę? Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. W kwestii paska wystarczy przesunięcie o jeden ząbek i będą rewelacje, nie równa praca i mniejsza moc.
Ciśnienie sprężania w cylindrach do sprawdzenia. Te silniki są wrażliwe na pracę na gazie jeżeli ciśnienie sprężania za małe. Na benzynie pracuje prawidłowo?
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania, szczelność komory korbowej.
przegrzanie 10..12K wysokie przegrzanie przekłada się wprost na wysokie ciśnienie ( i temepratrurę) końca sprężania. Prawidłowa wartość przegrzania dla czynnika R407C to 6-8*C. Im wyższe przegrzanie , tym niższa temperatura parowania , a więc i większe obciążenie silnika. Ustal przyczynę i zmniejsz przegrzanie do wartości prawidłowych i będzie OK....
Położenie zaworka ani dodatkowa objętość przewodu nie ma wpływu na ciśnienie wytwarzane przez silnik (kompresor). Mierzone jest maksymalne ciśnienie jakie silnik jest w stanie wytworzyć, a nie ciśnienie jakie wytwarza w ciągu pojedynczego suwu sprężania. Im dłuższy przewód i mniejsza pojemność skokowa silnika, tym dużej trzeba kręcić silnikiem, aby...
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Witam, jak w temacie Fiat Marea 1.6 16V /1997r. auto nie odpala, w momencie kręcenia rozrusznikiem wali w wydech. Sprawdzone: -rozrząd na 100% ustawiony prawidłowo (sprawdzony blokadami); -ciśnienie sprężania; -podmieniona cewka; - iskra jest, paliwo dochodzi, wtryski otwierają się... - po podłączeniu do kompa (UniCheck 2000) wychodzi jeden aktualny...
Jak wyglądają elektrody na świecy ? Spróbuj podmienić na inną .Czy poziom paliwa jest ustawiony prawidłowo ? Może ją zalewa . Nie zaszkodzi zmierzyć ciśnienie sprężania . :|
Sprawdź luzy zaworowe i ciśnienie sprężania. Silnik pracuje prawidłowo? Jeżeli tak to nie ma się czym przejmować. Regulacja gaźnika nie ma nic do rzeczy, bo wpływa na całą świecę a nie jej połowę...
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Należy sprawdzić gdzie jest nieszczelność oraz ciśnienie sprężania.
Witam. Tak jak w tytule tematu potrzebuję dokładnych danych na temat kąta wtrysku oraz ciśnienia sprężania. Co do sprężania to znalazłem informacje, że na zimnym 20 - 22 bary, a na ciepłym 28 - 30 barów. Co do pierwszego problemu to nie znalazłem odpowiednich informacji. Proszę o zweryfikowanie informacji i jeśli są błędne to podanie prawidłowych.
dane z instrukcji dla silnika 1D90T: stopień sprężania /od zamknięcia przewodu wylotowego/ - 15 ciśnienie sprężania 40 kp/cm2
Dzień Dobry.:) Mam problem z ciśnieniem sprężania. Mianowicie na pierwszym, drugim i trzecim tłoku ciśnienie pokazuje 0,9Mpa, a na czwartym 0,4Mpa. Jaka może być przyczyna braku prawidłowego ciśnienia na czwartym tłoku? Proszę o niezwłoczną odpowiedź. Z góry dziękuję. :)
Ja sam myślę, że pierwsze co, to trzeba podłączyć auto pod komputer VAG, zamówiłem już w tym celu Interfejs VIAKEN VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2. Błędy odczytasz , prawidłowe parametry też odróżnisz? instalacja gazowa jednoroczna. Wcześniej była taka co miała 8lat. Po takim przebiegu na gazie sprawdziłbym ciśnienie sprężania...
witam wszyskich:) mam problem z Fiatem Sieną 1.6HL '99 ...świeci się kontrolka wtrysku i nie pali na pierwszy gar. Świece są nowe, a ciśnienie sprężania prawidłowe. Kontrolka po odpaleniu sporadycznie gaśnie na jak i również po zwolnieniu z obrotów lub ich dodaniu. Po wykręceniu pierwszej świecy zaobserwowałem że jest sucha:( Dodam też że auto jest...
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne rzeczy. Jak ciśnienie sprężania masz równe na wszystkich cylindrach to jest ok.
jpna100 dokształć się może trochę, a dopiero potem wpadaj w dyskusję. Dwusuw wytwarza to podciśnienie dolną stroną tłoka, nie musi być duże, żeby zassać mieszankę. Liczy się sprężanie, czyli ciśnienie w komorze spalania - nieprawidłowo sprężona mieszanka ma nadmiar paliwa, co uniemożliwia prawidłowy zapłon - zalewa świecę.
Ewidentnie wygląda na niskie ciśnienie sprężania 2 cyl. Skoro głowica zrobiona i pierścienie prawidłowo wymienione pozostają luzy na zaworach?
próbnik jest sprawny poza tym na 1 i 4 pokazał prawidłowe ciśnienie. podczas pracy silnika i tak wytwarza się kilka razy większa kompresja niż mierzona na rozruszniku, silnik był ciepły prawidłowe ciśnienie to 2 bary przy 2000 obrotów,
Kompresja (inaczej stopień sprężania) wynosi 9:1 (to jest parametr geometryczny - stosunek objętości przestrzeni nad tłokiem w jego skrajnym dolnym położeniu do objętości przestrzeni nad tłokiem w jego skrajnym górnym położeniu lub inaczej stosunek sumy objętości cylindra i komory spalania do objętości komory spalania). Sądzę, że jednak chodziło Ci...
Pomiary ciśnienia na zimnym i rozgrzanym silniku były podobno prawidłowe (ok 2 bary). Albo mechanik źle odczytał, albo źle usłyszałeś. Ciśnienie sprężania powinno być okolicach 10 bar, lub więcej. Rozmowa jest o ciśnieniu oleju... Przy jakich obrotach mierzone ciśnienie? Na wolnych obrotach ?
Jeżeli tak, to przypuszczam, że dawka paliwa jest prawidłowa. Sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz tak jak już wcześniej koledzy pisali, ciśnienie sprężania.
To problem który próbowałem rozwiązać poprzedniej zimy, niestety bez rezultatu. Po odpaleniu na zimnym silniku (szczególnie po nocy) zaczyna przerywać, szarpie, obroty falują, zdarza się że silnik zgaśnie. Wystarczy kilka minut od odpalenia i problem znika, silnik zaczyna pracować równo, potem auto normalnie jeździ, nie ma problemu z przyśpieszaniem...
Cudów nie ma. Jeżeli jest iskra, gaźnik jest wstępnie wyregulowany, klin na wale się nie oberwał, rozrząd jest prawidłowo ustawiony, luz zaworowy jest zgodny z danymi producenta, ciśnienie sprężania jest odpowiednie to musi dać oznaki życia. Niestety dopóki nie zaczniesz tego po kolei diagnozować to nic nie jesteśmy w stanie poradzić.
problem pozostaje również po przytkaniu palcem otworu świecy Wręcz niewiarygodne, że palcem potrafisz tak utrzymać ciśnienie sprężania, skoro przy otwartym cylindrze (bez świecy), tłok chodzi prawidłowo.
Rozumiem że stan silnika jest dobry ( świece żarowe grzeją ,jest odpowiednie ciśnienie sprężania, rozrząd ustawiony prawidłowo, początek wtrysku prawidłowy i wtryskiwacze sprawne, filtry paliwa i powietrza wymienione oraz jest paliwo w zbiorniku ) , to przyczyną takiego zachowania może być regulator w pompie. Więc takie dumanie nie wiele da - albo pompa...
Tak ogólnie, jeśli wtryskiwacze są sprawne (nie leją), kąt wtrysku i ciśnienie sprężania prawidłowe to silnik ma zapalić i poziom oleju w pompie nie ma nic do tego. Niesprawność pompki zasilającej będzie się ujawniać zwłaszcza przy dużym obciążeniu silnika (orka). Jeśli silnik dymi na biało to znaczy że paliwo jest dostarczane do cylindrów ale się nie...
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
Jak tylko będzie okazja to to sprawdzę ciśnienie sprężania i logi dynamiczne. Silnik przy obecnych mrozach zapala rewelacyjnie mimo, że akumulator mam w nim tylko 50ah Jakie ma być prawidłowe ciśnienie doładowania? - też bym chciał to sprawdzić
Witam! I tak nic nie zrobisz bez podniesienia głowicy a tok sobie sprawdzisz wszystko. Można by sprawdzić ciśnienie sprężania ale nie wiem jakie powinny być prawidłowe ciśnienia. Głowicy raczej nic się nie stało jeśli już to zaworki sie wypaliły ale fajnie się to sprawdza lejąc w gniazda nafte i patrząc czy są przecieki, uprzednio obracając głowicę...
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
Witam, mam problem z ecotec-iem w astrze z 98 roku. Problem jest taki że silnik nie ma wogóle mocy. Odpalasz, wrzucasz jedynke ruszasz i... no właśnie samochód wogóle nie ciągnie i wejście na obroty zajmuje mu dość dużo czasu. Dopiero gdzieś tak od 3 tys obrotów czuć że coś ciągnie do przodu. Brak błędów komputera, sprawdzone wszystkie czujniki i są...
Witam mam problem z kolegi Eskortem 1.4 91 rok zapłon elektroniczny, nie wchodzi na obroty, silnik pracuje tak jakby palił na dwa tłoki. Świece wymienione iskra jest na wszystkich , ciśnienie sprężania sprawdzone jest koło11 rozrząd ustawiony prawidłowo, co może być przyczyną proszę o pomoc
Jaki bedzie cel robienia pruby olejowej w tym wypadku ? W zasadzie bezcelowe bo potwierdzi tylko to co już widzisz czyli dość mocne wyeksploatowanie silnika. Prawidłowe wartości sprężania dla tego silnika ( nowego ) to : -Ciśnienie sprężania - nominalne 2,5...3,1 MPa - minimalne 1,9 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
To tak. Ciśnienie oleju było jakiś czas temu sprawdzone. Na obrotach wysokich jest prawidłowe, na biegu jałowym prawie brak ciśnienia, palcem można zatkać otwór po czujniku. Sprężania niestety obecnie nie mam jak sprawdzić :( Nieszczelności żadnej nie ma, oglądałem wszystkie węże itp i są w 100% szczelne.
Jak w temacie,pacjent to Ford Fiesta 1.4 tdci z 2002r. Samochód po postoju min 3 godzinnym nie chce odpalać.Sprawdzone zostało ,ciśnienie na listwie przy próbie odpalenia i wynosi 400 bar. Ciśnienie sprężania na tłokach 18 bar.Rozrząd prawidłowo ustawiony.Brak błędów zapisanych w sterowniku, świece grzeją.Dodam że jak odpali po piątej próbie to,później...
Usterka nadal nieznaleziona. Sprawdziłem jeszcze ustawienie rozrządu i jest okej, zmierzyłem ciśnienie sprężania i jest prawidłowe na wszystkich cylindrach z różnicami do 0,5 bara, wymieniłem świece na nowe platynowe, zrobiłem próbę ze zraszaniem wodą całego układu zapłonowego i zero przebić.Zapisanych błędów w sterowniku brak i to jest dziwne bo skoro...
Witam. Problem po ponad dwóch latach w końcu jest rozwiązany. Przyczyną były zacierające się zawory w prowadnicach, czyli prawie wszystkie zawory zacierały się gdy silnik był zimny. Badanie ciśnienia sprężania w cylindrach na zimnym silniku wykryło tą usterkę. Silnik był wiele razy sprawdzany pod kątem ciśnienia sprężania w cylindrach. Okazuje się że...
ciśnienie sprężania wydaję się prawidłowe - na wydruku z diagnostyki wszystkie linie idą jednakowo. Jutro podeśle foto bo osobiście się na tym nie znam, tylko wnioskuję. termostat się otwiera, chłodnica jest gorąca. korek od wyrównawczego można odkręcić ale strasznie ciężko idzie. Odkręcałem go za pomocą żabki. auto pali tyle w cyklu mieszanym. na trasie...
a powiedzcie jak wy sprawdzaliście czy zaworki są idealnie proste?? pożycze od kogoś manometr i sprawdze jakie jest siśnienie na cylindrach. e tak się zapytam jakie powinno być dokładne ciśnienie na cylindrze?? Próba szczelności zdjętej głowicy, pomiar ciśnienia sprężania silnika. Ewentualnie w szlifierce do zaworów przy użyciu czujnika zegarowego....
Cześć. Kupiłem sobie mierniki ciśnienia sprężania na Allegro bo nie chce mi się płacić za każdy pomiar 50 zł. I teraz zastanawiam się jak zmierzyć prawidłowo to ciśnienie. Nie mam o tym zielonego pojęcia. Czy ktoś by pomógł i opisał jak mam to wykonać w moim samochodzie? Załączam zdjęcia tego co kupiłem. Za pomoc z góry dziękuję :)
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Witam , mam identyczny przypadek- fiat brava 1.2 16v 99r benzyna bez gazu, - sonda pokazuje non stop ok 800 mV, mieszanka bogata, auto kopci po przegazowaniu na czarno... W aucie wymieniłem silnik tj sam słupek, osprzęt kolektory wtryski są od starego silnika na którym do momentu przeskoczenia rozrządu praca silnika była poprawna , wymieniłem na nowy...
ciśnienie prawidłowe dla silnika 1.6 16v K4M powinno wynosić 350 mbar ( +- 50mbar ) Nie ma czegoś takiego bo vaku zależy od obrotów i uchylenia prepustnicy. DUżo powie pomiar ciśnienia sprężania.
Wiec jeśli silnik AFN to nie 130KM a 110KM, ciśnienie sprężania 25-30, min. 19, max różnica 5
ma 05-1,5 , czemu tam wmontowali presostat o takim zakresie i tak małej delcie ot pytanie Zrobili to prawidłowo, 0,5 wyłącznie a reset od 1.5bara czyli jak ciśnienie urośnie do -37 stopni (ciśnienie to temperatura) Śmiało możesz założyć ten co znalazłeś przy tym ciśnieniu masz -37 stopnie co nigdy się nie zdarzy chyba że będzie wyciek czynnika, przy...
Witam kolegów i koleżanki. Mam problem z Q7-demką. Auto nierówno pracuje na biegu jałowym ale cyklicznie co 40 sekund plus-minus wpada w delirkę i wraca do prawidłowej pracy. Sprężania zmierzone po 25-26 bar. Wtryski zrobiłem test przelewowy, prawidłowo. Egr odkręcony, przepustnice zdjęte, wtryski zamieniane stronami, luźny wydech, ciśnienie paliwa...
to może sam silnik złom brak sprężania skoro na samostarcie łapał a nie zapalił skoro paliwo dochodzi ,może mu ciśnienie zmierzyc.
Wiem o co chodzi. Niektórzy mechanicy motocyklowi znają sposób "z uniesionymi fajkami". Dlaczego tak się dzieje, nigdy nie wnikałem. Prawdopodobnie warunki panujące w cylindrze są skrajne do prawidłowego zapłonu ładunku (ciśnienie, skład mieszanki), przez co powstaje problem z przeskokiem iskry między elektrodami (czas narastania napięcia, temperatura...
takie autko jak długo stało to i potrafi olej brać, sprawdź po 2-3 tysiącach km czy stan oleju jest prawidłowy. co do spalania ja bym zdiagnozował jak wygląda praca sondy lambda, czujników temperatury i czas wtrysku. Ciśnienie sprężania można zmierzyć. Ciekawe jaki jest przebieg, i czy coś było w ostatnim czasie robione.
Najprostszy sposób, żeby sprawdzić stan silnika, to należy sprawdzić ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Powinien to wykonać każdy porządny mechanik samochodowy. Natomiast sposobów "zajeżdżenia" silnika jest mnóstwo. Od np: nieutrzymywania prawidłowego poziomu oleju po "zakatowanie" przy sportowym używaniu auta.
Wzorcowa korekta przy prawidłowo zakodowanych i sprawnych wtryskiwaczach powinna być 0, dla ciśnienia na listwie i dawki wtrysku masz w parametrach wielkości oczekiwane i zmierzone. Zrób próbę przelewową i zmierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Cisnienie sprężania mierzy się na zimnym silniku.Zaniżone ciśnienie na jednym cylindrze może być spowodowane nieprawidłowo wyregulowanymi luzami zaworów ,podpalonymi zaworami,zapieczonymi pierscieniami.Najlepiej to sprawdzić przez próbę olejową.Przedostający się olej do układu chłodzenia może być spowodowany uszkodzoną uszczelką głowicy. Proponuję wymienić...
Witam. Piszesz że ,, przestawić pompę paliwa tylko nie wiem jak " ..... , coś piszesz ale nie wiesz co. Oczywiście bardzo ważne jest prawidłowe ustawienie pompy wtryskowej na silniku , na pewno są cechy - znaki ustawcze. Że tak zapytam , mogę domniewywać ze ta regeneracja wtryskiwaczy i głowic to była wykonana w specjalistycznym zakładzie , natomiast...
ciśnienie sprężać sprężać ciśnienie ciśnienie sprężać cylinder
schemat wzmacniacz tonsil włącznik lampa stać kabel monitor 120hz
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Trwa cofanie zmian wprowadzonych na twoim komputerze - co oznacza? Access Point Ubiquiti - biała dioda świeci