Na jałowych powyżej 1bara i przy 2000obr powyżej 2barów. Oczywiście silnik rozgrzany.
Prawidłowe ciśnienie to od 5 do 7 bar . I przy wolnych obrotach ciśnienie nie powinno się wahać. W moim pasku 1.8 20v 115km dar. Po wymianie pompy oleju manometr wskazuje 7 bar
A czemu to ja nie wiem. Kiedys barowałem sie z takim jednym podnoszenie mocy i takie tam i właśnie powyżej 1 bara w dolocie podpierał mimo że pompa olejowa dawała 4.. tak tylko pytam z ciekawości żebyś sprawdził. W sumie to jeśli u ciebie tylko na zimnym to zrób zeby miał prawidłowe ciśnienie ewentualnie zmień popychacze. Sory niedoczytałem że tylko...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
A więc napinacze łańcuchowe w głowicy z przestawieniem fazy. Ja bym zmierzył ciśnienie oleju na glowicach bo ono wymagane jest do prawidłowej pracy przestawiacza
jakie ciśnienie powinno byc prawidłowe?
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Do przestawienia fazy wymagane jest ciśnienie oleju jak jest niskie to układ nie działa prawidłowo. Dwa po drodze jest pasek bo badana jest korelacja wałek a wał korbowy. Może tu jest źle ustawiony/wyciągnięty.
Ta pompa bez odpowiedniego ciśnienia oleju nie pracuje prawidłowo. Musiałeś popełnić błąd przy montażu pompy do bloku silnika.
Witam! Mam problem z 1.6FSI. Samochód borykał się z ciśnieniem oleju, na niskich obrotach utrzymywał ciśnienie w granicach 80 stopni 1,5 bar czyli prawidłowe, a jak dodam gazu od 2tys do 4tys to utrzymuje stałe ciśnienie w postaci 2bar i świeci się kontrolka oleju. Rozebrałem dół silnika, w misce znalazłem metalową podkładkę (wygląda bardziej jak półksiężyc)...
No dobra ale następne pytanie :> Skoro dolałem oleju który był na poziomie MIN do poziomu MAX , to dlaczego kontrolka się zapaliła skoro stan oleju był prawidłowy :> Czujnik ciśnienia oleju ? Myślałem tez że może coś z pompą oleju , no ale chyba gdyby było coś z pompą to gdzie ten oleju by znikał ???
Jak nie było robione a auto ma ponad 200 000 km to w 90 % przypadków łańcuch się wyciągnął a ślizgi napinacza mają głębokie bruzdy lub się połamały. Standardowo przed wymianą sprawdzenie ciśnienia oleju które to jest kluczowe do prawidłowego działania napinacza/przestawiacza fazy rozrządu.
Kolego czytałem bardzo dokładnie twój post. Wtedy kiedy masz odłączony przewód od styku W układ będzie działał prawidłowo pomimo złego czujnika przy filtrze oleju, bo nie czyta prędkości obrotowej dlatego napisałem sprawdż ten czujnik. Jeżeli to jest ok. to masz uszkodzony układ kontroli ciśnienia oleju w liczniku.
Błąd jest tylko po przekroczeniu 1500rpm, silnik chodzi prawidłowo wiec na pewno nie ciśnienie. Ciśnienie jest mierzone dopiero od 1500obr/min Wtyczki w liczniku dobrze wpięte? Piny nie pogięte?
Jaki bedzie cel robienia pruby olejowej w tym wypadku ? W zasadzie bezcelowe bo potwierdzi tylko to co już widzisz czyli dość mocne wyeksploatowanie silnika. Prawidłowe wartości sprężania dla tego silnika ( nowego ) to : -Ciśnienie sprężania - nominalne 2,5...3,1 MPa - minimalne 1,9 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
Tomasz ma napewno, ale jak to by było to to kontrolka na desce pokazała by się odrazu. wracając do tematu, turbina gwizdała od samego początku czy zaczeła później? Tak jak któryś z kolegów napisał sprzwdź układ dolotowy do turbiny i za turbiną do kolektora ssącego( nieszczelności), i jeszcze jedno, zawór EGR i tzw. klapka zamykająca przed kolektorem....
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki poglądowe, gdybyś jednak potrzebował :) http://obrazki.elektroda.pl/7327748200_1...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Mam problem w passacie. Pierwszy raz pojawił się problem gdy przypadkowo wjechałem w dziurę i momentalnie zapalił się błąd hamulca ręcznego, pomimo że działał prawidłowo po tygodniu sytuacja się powtórzyła tylko że zaczęło się pojawiać więcej błędów od ciśnienia oleju, emission workshop, ponownie błąd hamulca ręcznego. Samochód tracił moc szarpał,...
Witam. Mam problem w passacie. Pierwszy raz pojawił się problem gdy przypadkowo wjechałem w dziurę i momentalnie zapalił się błąd hamulca ręcznego, pomimo że działał prawidłowo po tygodniu sytuacja się powtórzyła tylko że zaczęło się pojawiać więcej błędów od ciśnienia oleju, emission workshop, ponownie błąd hamulca ręcznego. Samochód tracił moc szarpał,...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
1. Co ciekawe: jeden z mechaników obejrzał świece i mówił mi że w komorze spalania panuje temperatura w granicach 1200 st.C i wypala się tam wszystko włącznie z olejem. Wg. niego to pozostałość po zbyt dużej dawce LPG z powodu faktu że jest tłusty. Ale to nijak się ma to tej ilości syfu który jest na widocznych wyżej świecach. 2. Jeśli to same uszczelniacze...
Witam.Zacznę od tego że znajomy kupił audi 80 tdi.Po kilku tygodniach padła mu uszczelka pod głowicą. Po zrobieniu uszczelki zrobił płukankę silnika i po ok 2 tygodniach podczas jazdy zapaliła mu się kontrolka oleju. Czujnik miał nowy więc nawet nie bawiliśmy się w jego podmianę tylko od razu podpięliśmy zegar. Na wolnych obrotach ciśnienie lekko ponad...
Olej do tego silnika powinien byc 5w40 castrol edge tylko i wyłącznie, półsyntetykiem zajedziesz pompowtryski, rozrząd masz moim skromnym zdaniem trochę słabo naciągnięty, a filtry stosuj niemieckie, mann knecht lub bosch. Logi zrobiłeś prawidłowo, zloguj sobie auto kolegi i porównaj ze swoimi, szczególnie grupe 001 i 008. Kopcenie na niebiesko sugeruje...
Przy jakich obrotach ma te 2 bary? Filtr oleju założyłeś jeden z najgorszych. Filtron ma dobre filtry co potwierdzają normy ISO Kolego , normy to zalecenia , certyfikat to zgodność z normą . Co do tych filtrów to większego szajsu to chyba nie ma / moje doświadczenie / ---Moje doświadczenie jest w tym wypadku inne, pracując kiedyś w autoryzowanym servisie...
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Witam od 3tygodni jestem posiadaczem VW passat B5 1.9tdi 74kw 2001 problem z bardzo szybko znikającym płynem chłodniczym ...zaczęło się od tego że auto nie miało mocy i poduszka silnika była uszkodzona po naprawie parę dni było ok jednak w dłużej trasie na autostradzie zapaliła się kontrolka od oleju i auto nagle zgasło akumulator się rozładował brak...
Parownik został odpięty w warsztacie, gdyż wtedy silnik funkcjonował bez zarzutu. Tak go z resztą ściągnąłem z ,,warsztatu.. z zaleceniem że mam się zgłosić z tym problemem do ,,gazownika,,. W tym czasie wymieniłem zbiornik wyrównawczy i korek, oraz kilka nieszczelności w układzie chłodzenia. Po prostu opaski na wężach były nie dokręcone, cała robota...
Sprawdź na komputerze co się dzieje z wałkiem ssącym podczas hamowania silnikiem i będzie jasne. Może odma źle pracuje ? O tym zapomniałem napisać. Odma była wymieniona przy wymianie rozrządu ponieważ cała kruszyła się jak ciastko w palcach. Podejrzewam że od wysokiej temperatury ale nie jestem pewien. Poprzedni właściciel chyba nie dbał o olej bo...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Śmierdzi mi to brakiem ciśnienia oleju, ewentualnie luźna srubą koła pośredniego pompy oleju, wiec miska w dół, poza tym warto spojrzeć na wałek i szklanki, czy nie przytarte.
Witam posiadam passata b5 1.6 AHL z 97 roku. Otóż mam z nim problem. Niedawno oddałem go do mechanika na robote głowicy nie było cisnienia w cylku zawory do wymiany. Okej zrobili to. Na następny dzien wyskoczył mi komunikat " check oil level " Sprawdzam , stan oleju jest w porządku. Auto chodzi bez problemu tylko bierze olej na potęgę. Czy to uszczelniacze...
prawidłowe ciśnienie oleju prawidłowe ciśnienie oleju citroen prawidłowe ciśnienie oleju renault
sterownik pieca buderus schemat przełączanie zasilania awaryjnego nagłośnienie perkusji elektronicznej
układanie kanałów zasysanie korka wlewu oleju
Sterowniki Generic Monitor - funkcje i zastosowanie LG WD-T12235D – moc silnika Direct Drive BLDC, parametry prania i wirowania