Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa (at)ElektrodaBot
Nie trzeba się jakoś nadzwyczajnie przyglądać ale dziękujemy za tak trafne spostrzeżenie
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
dzięki kolego, wymieniłem czujnik ale błąd nadal się pojawia. Czym może to być spowodowane i jak może to wpływać na zużycie paliwa?
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Pamiętam z dawnych czasów że duży wpływ na spalanie miał filtr paliwa i filtr powietrza - zastosowanie tanich zamienników powodowało większe spalanie, ale chyba nie aż tyle.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Paliwo w zbiorniku ma ciemny czy jasny kolor??
Jakie jest zużycie paliwa na biegu jałowym?
Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
Manometr pod odpowietrznik filtrów paliwa
Wymień filtry paliwa
Obsady tulejek pompowtryskiwaczy do wymiany
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Witam potrzebuje rozszyfrować taki kod błędu ; EMS MID:128 SID:32 FMI:7 na wyświetlaczu jest przekreślony zygzakiem wtrysk paliwa
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
właśnie podejzewam wtryskiwacz adblue, nie sprawdzałem go.Tylko zastanawiam się czy jego ewentualne wadliwe działanie może mieć aż taki wpływ na ilość spalonego paliwa.
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
A jak wygląda siłownik czyt klapa o hamulca wydechowego?
RVI Premium DCI 420 silnik wchodzi tylko do 1900 obr/min. W silniku brak błędów. Wszystkie parametry takie jak ciśnienie paliwa doładowania temperatury Mprop ok
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
To jest informacja o powstaniu wody w filtrze paliwa. Na tablicy powinieneś mieć elektryczny przełącznik do oczyszczania (zrzuceniu wody) filtra paliwa zdalnie z kabiny kierowcy.
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Sprawdziłbym zawór paliwa ciśnienia na listwie, może być zabrudzony.
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów Wymień Filtr...
Witam ja mam to samo w renault premium 420 ktoś pomoże co to może być? ?? Dziekuje
Chodzi mi o realne zużywanie paliwa z baku a nie na wyświetlaczu.
Dzięki za nakierowanie, w każdym razie, czujnik doładowania sprawdzę, no faktycznie tachograf padł kompletna ciemność, do tego samochód nie przekracza 1500 obrotów, nie pokazuje prędkości właśnie ale tutaj muszę tachograf załatwić :/ poza tym poziom paliwa, powietrze, wszystko pokazuje. Przewody od ABS są podpięte więc raczej to nie to, ale nakierowałeś...
Poniżej masz przedstawiony system paliwa DCI. Proszę wskaż gdzie twoim zdaniem znajduję się zawór o którym mówisz.
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
W pierwszym wypadku odczyt usterek rozwieje wątpliwości ,natomiast w drugim albo brak paliwa w ogrzewaniu lub zatkany palnik
mam webasto top 2000 i chce je odpalic bez samochodu. jest to webasto wyciągnięte z renault premium. i są kostki z kawłkami kabli. są na nich numery. potrzebuje je odpowiednio podłaczyc. tylko nie wiem które mają iśc do pąpki paliwa a które na zasilanie
Witam podczas jazdy zaczęło mi wyświetlać następujący błąd Fuel Supply Fault. Załączam zdjęcia na których jest kod błędu i sam błąd. Prosiłbym o pomoc na czym ten błąd polega. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Witam, pojawiło mi się to samo, niby wszystko jest OK, auto jeździ i pali ale ten kumunikat świeci się coraz częściej Fuel Supply Fault, Wymieniłem...
Witam jeśli wtryski są pewne to sprawdź ciśnienie wstępne paliwa najprawdopodobniej pompka wstępnego ciśnienia padła , chyba że się gdzieś układ zapowietrza ..... pozdro.
Witam. W Renault Premium 420dci paliwo mi się dostaje do oleju i przybiera na miarce. Jaka może być przyczyna? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Regulator ciśnienia w układu wydechowego znajduje sie w okolicy filtra paliwa sprawdzi złącze czy nie jest z oxydowane na szpuli powinno być 200 kom
Witam ponownie po wymianie oringa w podstawie filtrów plastikowa nakrętka ta od góry zniknął błąd autko pali normalnie. Przejechał 500 km i znów zong i problem z dostawą paliwa :( Dźwigać te wtryski czy jak myślicie?
Witam. A rura rozdzielacza CR nie łuszczy się kładąc opiłkami po kolei wtryski? Jakiego rodzaju zostało stwierdzone uszkodzenie wtryskiwaczy? -korozja -kawitacja -zatarcie -zaklejenie (polimeryzacja)? Same stwierdzenie że to wina paliwa jeszcze niczego nie dowodzi.
Witam mam problem z autem Renault premium 420 dci co może być przyczyną auto paliło i zgasło a teraz nie podaje paliwa na listwie zawór ciśnienia wymieniony pompka ręczna też została wymieniona pompka ręczna robi ciśnienie a nie podaje paliwa? Pozdrawiam
Jeżeli raz chodzi, raz nie, nie można się nim połączyć to zapewne kable. Jeżeli obciążony lepiej chodzi to na pewno kable. A dokładniej w ciemno pisze,wiązka od kabiny do sterownika silnika, jedyna ruchoma która ma na to wpływ. Rozetnij peszle i zobacz czy nie ma ponadrywanych kabli, w wiązce silnika bliżej sterownika również, to norma w tych silnikach....
Przed wyjęciem pompowtrysku sprawdziłem(tak na wszelki wypadek) jeszcze raz smok w baku. Po uruchomieniu silnika ze smoka(powrót) wydostają się bąbelki powietrza. Podpiąłem texę i sprawdziłem ciśnienie zasilania po wyłączeniu silnika. Ciśnienie spada do zera w około 10 sekund! Potem silnik już nie zapala. W czasie pracy silnika na poziomie 600obr wszystkie...
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
Elektro wtryski są nowe,pompka zębata jest nowa,pompka ręczna nowa,czujniki wszystkie dobre,smok paliwa czysty.Możesz podpowiedzieć czego i gdzie szukać??
Witam Mam podobne objawy, tzn. auto przy przyspieszaniu szarpie i dusi się jakby brakowało paliwa z tym, że nie zdarza się to często. Ma ktoś jakiś pomysł? W czym może tkwić problem? Dodam, że sprawdzałem przejście na przewodach między kasetą a czujnikami paliwa, czujniki też są ok. Z góry dzięki za pomoc.
Cześć, Właśnie kolega z forum zapytał mnie czy o problem został rozwiązany. Oczywiście został. Renata sprzedana :) A tak na poważnie. Wina stała po stronie zwalniacza VEB, który po prostu się rozsypywał. Tak jak w poście napisałem zaczęło się od ćwierkania, po pół roku było jeszcze gorzej. Zwalniacz przestawał działać kiedy był potrzebny, potem jakby...
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Witam kolego musisz sobie wykombinować przyłącze z manometrem zamiast odpowietrznika na podstawie filtrów paliwowych .Może przyczyna to zacinanie się zaworków na pompce zębatej. Jaka ilość paliwa wraca przelewem z wtrysków i w jakim czasie to mierzysz.
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
Witam Mam podobne objawy, tzn. auto przy przyspieszaniu przerywa i dusi się jakby brakowało paliwa z tym, że nie zdarza się to często. Ma ktoś jakiś pomysł? W czym może tkwić problem? Dodam, że sprawdzałem przejście na przewodach między kasetą a czujnikami paliwa, czujniki też są ok. Z góry dzięki za pomoc.
Sorry nie doczytałem faktycznie pisałeś o jego wymianie .Jeśli chodzi o turbinę to luz osiowy wałka stan łopatek obu stron,szczelność intercoolera, stan łączników elastycznych intercoolera,szczelność kolektora dolotowego i wydechowego,filtr powietrza.Ciśnienie paliwa,doładowania podczas próby drogowej itd. Tych parametrów jest sporo do sprawdzenia .Może...
witam. mam webasto(modelu nie pamiętam) w tirze renault premium które po wymienieniu palnika i jednego czujnika (ten z dwoma brązowymi kabelkami) nie chce odpalić(zaczne pracować przez ok 1min. i wyłącza się. na wyświetlaczu wyskakuje przed wyłączeniem takie coś: F-07), w czym problem? ja myslę że nie dostaje paliwa. pompka od paliwa po podłączeniu...
Problem z zaworami na filtrze to nie jest błahy problem. Ten błąd to mankament wcześniej produkowanych zaworów. Często dochodziło do ich uszkodzenia (zwarcia lub brak przejścia poprzez ukręcenia punktów podłączenia na korpusie izolatora) co wiązało się z problemami zasilania dla zespołu sterującego silnikiem (po zgaszeniu brak możliwości rozruchu silnika)....
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Tak na wyłączonym powinno być 0. Ale jeśli jeden czujnik jest zepsuty to może wyświetlać jak u Ciebie 5 jednak to wszystko na podstawie silnika z jak wcześniej pisałem 13 l montowany w magnum .Poszukaj czujnika przy silniku jak zdejmiesz wtyczkę to będą kreski na wyświetlaczu w ten sposób zlokalizujesz który to jest.Te czujniki mają zasilanie na 5 volt.Podstawa...
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Witam i od kilku miesięcy walczę z problemem jaki ma moja Renault Premium z 1998r 400KM a mianowicie brak jest jej mocy i do 1500 obr kopci jak huta a powyżej 1500 obr już nie kopci. Wymieniłem filtr paliwa powietrza turbosprężarkę i membranę z tyłu pompy a auto dalej nie ma mocy. Wtryskiwacze były sprawdzane i gość co to sprawdzał powiedział że są...
Jaltest, na starym czujniku błąd był aktywny na nowym robi się aktywny dopiero po odpaleniu auta i błąd mówi właśnie o odwróceniu biegunów ale w parametrach wszystkie prędkości obrotowe są może tester coś źle odczytuje zależy mi na odkodowaniu tych błędów jeden na pewno dotyczy czujnika poziomu oleju drugi czujnika w filtrze paliwa a tego trzeciego...
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI. Problem polega na tym że kierowca po wyjechaniu z bazy zrobił 10 km i autko zaczęło słabnąć na odcinku 400m i wreszcie zgasło co ino przed tym zapaliła się informacja (stop ,usterka wtrysku). Zostały zmienione separator i filtry paliwa, Diagnostyka komputerowa pokazała błąd zbyt wysokiego ciśnienia wtrysku,...
Od jakiegoś czasu w Renault Premium 450DXi Euro 4 wywala mi błąd MID 128 PSID 75 (AdBlue- zawór- układ podgrzewania zbiornika). Samochód kupiony w Holandii w lipcu zeszłego roku, oczywiście błąd uaktywnił się dopiero przy spadku temperatur w okresie zimowym. Z tego co zauważyłem w smoku zbiornika adblue są dodatkowe kanaliki na płyn który podgrzewa...
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
Taki komunikat wyświetla się tablicy auta, sprawdzałem czujnik na głowicy filtrów paliwa jest ok, filtr paliwa i separator założony nowy. W załączniku zdjęcie usterki z tablicy. 1120532 Czy układ posiada zabezpieczenie bezpiecznikiem? Wcześniej wyświetlał się komunikat włacz odwadnianie ale niestety układ nie wykonywał tej operacji, pojawiał się komunikat...
Na pewno nie pomoże na zapychający się DPF, a wręcz przeciwnie może narobić kosztów. W innym przypadku nic się nie stanie, diesel zasadniczo przepali wszystko, a trochę lepiej smarująca ropa nie zaszkodzi. Dziś eliminuje się z niej tyle związków siarki ile wlezie, co powoduje że paliwo staje się suche. Dobrze też zrezygnować z tankowania paliwa "premium",...
Witam ponownie, Dziś, po prawie miesiącu od wykaswoania błędów dokonano kolejnej diagnozy i brak jakichkolwiek błędów, problem styków wtryskiwaczy został wyeliminowany a auto nadal źle pracuje. Sprawdzono tryby testowe pracy silnika poprzez program diagnostyczny i zakres pracy jak i ciśnienie nie odbiega od norm. Ponadto wyłączano/włączano każdy wtryskiwacz...
Powiem tak podmieniliśmy czujnik NOX- 0 efektu, zdjąłem tą opaskę od katalizatora (czysto równo i nic nie znalazłem niepokojącego). Dodam jeszcze, że przeciwciśnienie mierzyli w 2 ASO i nie znaleźli nic niepokojącego. Zwiedziłem juz z tym autem serwisy ASO ( VOLVO-REnault - KARPIN, VOLVO-REnault - Młochów/Nadarzyn, ASO REnault OSTrołęka, ASo REnault...
Kolego dopiero co go kupiłem jeżdżę nim od miesiąca natomiast mam porównanie z moim poprzednim autem z 98r o takim samym dmc i mocy silnika gdzie spalanie było na poziomie 22/24l /100km generalnie moja robota jest tylko w koło komina stąd takie niskie przeloty dzienne, wiesz temperatura itp może mieć wpływ ale nie na taka rozbieżności w spalaniu, bo...
Witam. Mam taki problem, Na komputerze nic, zadnego bledu a silnik chodzi jak był w trubie awaryjnym, spalanie jak na robote która robi o jakies 2-3 litry za duże, wtryski już trzeci komplet zalozony (po regeneracji) i zadnej roznicy. Chciałbym zrobić pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania ale nie bardzo wiem ile one powinny wynosic, 5litrow...
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
świetny samochód, dopóki nic się nie popsuje. W tedy nie wiesz gdzie szukać części i pomocy, serwisy renault są najdroższe ze wszystkich, a inni mechanicy nie za bardzo chcą się podejmować ich naprawy. Zamienników części nie polecam. Ale na tle innych jest autem mało awaryjnym. Z tego co już zauważyłam trzeba często mieniać filtr osuszacza, no i paliwa...
Źle przetłumaczony błąd, za niskie ciśnienie paliwa. Colin sorry ale tu jest zupełnie inna pompa CR tu są dwa elektrozawory i do tego mają przewody z kostką, nie pisz czegoś co Ci się tylko wydaje.
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Po pierwsze wina taniego paliwa, po drugie Pan co je regeneruje to wymienia tylko teflony, ile kosztuje regeneracja??? bo dobrze naprawiony wtrysk to koszt około 50 zł Jeśli sekcje miały by uszkadzać wtryski to zrobiły by to jeden raz i koniec z odpalaniem.
Często głowiczka sprężarki puszca olej do silnika poprostu koroduje uszczelka ,a jeśli w oleju nie ma płynu i przybiera poziom to może któryś wtryskiwacz leje i część paliwa nie jest spalona i przedostaje się do oleju . Inna i częsta przyczyna ubytku płynu chłodzącego i przyrostu stanu oleju to chłodniczka oleju ale raczej były by ślady oleju w płynie...
Okazało się że separator ciekł z filtra paliwa traciła moc i nie chciała palić. Dziękuje za podpowiedzi A po odkręceniu korka adblu jak dostał powietrza to błąd filtra znikł ? i dlaczego takie podciśnienie w zbiorniczku?
Witam, Zamierzam kupić Premium 460 DXI z 13r i też gaśnie po kilku minutach bezruchu , na desce pojawia się komunikat z symbolem akumulatora tak jak przy gaszeniu awaryjnym . Jest to normalne przy opcji oszczędzania paliwa? Da się to wyłączyć?
Tylko, że zanim ja wyciągniesz i się narobisz, to pomyśl- co by tu pompa miała do nadmiernego zużycia paliwa- tym bardziej, że dymi czarnawo, czyli daje aż za dość- odpala normalnie? Może lepiej skieruj wysiłki na pomiar ciśnień w cylindrach, określenie kondycji silnika i sprężarki doładowania. Autko ma trochę latek i pytanie- ile tam się na niego ładuje..
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Witam, potrzebuję porady odnośnie premiumki w automacie 6, dmc 18t na pusto waży 10t. Macie doświadczenie z takim sprzętem? Ile to powinno palić? Komputer wskazuje mi 34/100 na pusto wskazówka od paliwa szybko spada ku rezerwie przy naprawdę spokojnej jezdzie i delikatnym operowaniem gazu. Silnik odpala na pół obrotu nie dymi ma moc więc nie wiem co...
Webasto było w dwóch zakładach zajmujących się tego typu ogrzewaniami i jest sprawne a nadal brak regulacji temperatury. Mechanicy twierdzą że to wina potencjometru. Nowy kosztuje 500zł, ja sprawdziłem ten potencjometr miernikiem i pokazuje koło 1.9 KΩ na największym zakresie, a najmniejszym koło 200Ω, oporność zmienia się płynnie bez przerw...
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Woda w paliwie, wypuść wodę lub wymień separator.
Badanie wtrysków na przelew, nie znaczy że są dobre dawki. Druga sprawa, na czym polegała regeneracja pompy??? Bo jak dostaje się olej do paliwa to do wymiany jeest tylko pompa niskiego, jeżeli ropa do oleju to pęknięty jest korpus pompy przy sekcjach. Niestety kolego silnik o który pytasz tyle może palić a nawet więcej. Niestety ten silnik jest najczęściej...
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Witam ponownie po roku czasu . Mam problem odnośnie mojej Renatki , duże spalanie paliwa i ADblue + brak mocy . Błędy : -Engine speed limited EMS , MID - 128 , PSid 45 FMI - 0 -Engine breake inoperative (podejrzewam ze retarder bo nie działa) MID : 128 PPID: 122 FMI-5 . Po usunięciu błędu autko idzie wporzadku i ma moc , z tym ze blad pokazal się znow...
paliwa premium premium renault filtry paliwa renault premium pompa paliwa
ustawienie regulatora pokojowego termet yamaha filtr paliwo wartość skuteczna napięcia tętnień
Zgrzewarka do tacek - komunikat "error" na wyświetlaczu Zamek klapy tylnej nie działa w Nissan Primera P11 2.0 TDI