Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie był zacięty. Pozdrawiam
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Witam ja mam to samo w renault premium 420 ktoś pomoże co to może być? ?? Dziekuje
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
A czy sprawdzane było faktyczne ciśnienie wtrysku - najlepiej w trakcie jazdy? Skoro wyszedł taki błąd, to jest to jakaś wskazówka co do dalszego toku postępowania. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie zbyt wysokie, to będzie więcej spalał - przy takim samym czasie otwarcia pompa "wtłoczy więcej paliwa"... Tak mi się przynajmniej wydaje.
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
Faktycznie, przyczyną problemu okazała się pompa niskiego ciśnienia, wymieniona w zeszłą sobotę, przez tydzień sprawdzona - auto pali i chodzi jak trzeba. Dzięki za sugestię.
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
To nie toto-lotek dla tego typu napraw są przewidziane testy i pomiary które wskazują na uszkodzenia elementów które trzeba wymienić lub naprawić. Jeśli pompa na wolnych obrotach utrzymuje 5 bar czyli jest ok a to że spada ciśnienie w układzie niskiego paliwa po zgaszeniu silnika to rzecz normalna w tym systemie.
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
A więc do naprawy wszystkie wtryski, dostały po du.. od paliwa i miały ślady oleju, prawdopodobnie od pompy wstępnej która padła ok 9 m-c temu. Trzy zaworki na pompie wysokiego ciśnienia. Auto wtrakcie naprawy
Myślę kolego , że za taki stan może odpowiadać słabnąca pompa wstępna paliwa gdyż radzi sobie przy pełnym zbiorniku paliwa bo poziom cieczy jest równy z wysokością zamontowania pompy a gdy poziom paliwa opadnie to już bez plaka ani rusz. Dodano po 3 Jeżeli wina byłaby po stronie dziurawego smoka to nieszczelność nie pozwoliłaby na uruchomienie silnika.
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Źle przetłumaczony błąd, za niskie ciśnienie paliwa. Colin sorry ale tu jest zupełnie inna pompa CR tu są dwa elektrozawory i do tego mają przewody z kostką, nie pisz czegoś co Ci się tylko wydaje.
Tylko, że zanim ja wyciągniesz i się narobisz, to pomyśl- co by tu pompa miała do nadmiernego zużycia paliwa- tym bardziej, że dymi czarnawo, czyli daje aż za dość- odpala normalnie? Może lepiej skieruj wysiłki na pomiar ciśnień w cylindrach, określenie kondycji silnika i sprężarki doładowania. Autko ma trochę latek i pytanie- ile tam się na niego ładuje..
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia
Badanie wtrysków na przelew, nie znaczy że są dobre dawki. Druga sprawa, na czym polegała regeneracja pompy??? Bo jak dostaje się olej do paliwa to do wymiany jeest tylko pompa niskiego, jeżeli ropa do oleju to pęknięty jest korpus pompy przy sekcjach. Niestety kolego silnik o który pytasz tyle może palić a nawet więcej. Niestety ten silnik jest najczęściej...
Problem webasta rozwiązany. Pompa paliwa mimo że działa nie miała wydajności. Chałupniczo zweryfikowałem to z nową pompą, którą mogłem oddać gdyby działały tak samo. Możliwe że mały zawór zwrotny by pomógł natomiast nie widzę w tym sensu. Nowy zamiennik 216pln. Polecam samodzielne naprawy webasta nie jest to skomplikowane urządzenie a serwis woła strasznie...
Mam dokładnie ten sam problem w premium 440dxi. Nawet miejsce to samo (auto padło przed Calais :). Ciężko zapala na ciepło i zimno. Nawet po 2 min. od wyłączenia silnika. Wyświetla się usterka błąd wtrysku. Smoki w baku wyczyszczone, wymieniony filtr paliwa i separator, wymieniona pompka paliwa(ta z tyłu pompy wspomagania). Nadal ciężko zapala ale już...
Witam serdecznie powracam do tematu nieszczęsnej Renaty. Do samochodu zjawił się serwisant z oryginalnym interface m i stwierdził brak ciśnienia paliwa powiedział 100% pompa siedzi ,a więc zdemontowałem pompę i została odesłana do regeneracji wymieniono w niej pompkę zasilającą i tylną część pompy wraz elektrozaworami cały koszt blisko 4000 zł a auto...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
Webasto było w dwóch zakładach zajmujących się tego typu ogrzewaniami i jest sprawne a nadal brak regulacji temperatury. Mechanicy twierdzą że to wina potencjometru. Nowy kosztuje 500zł, ja sprawdziłem ten potencjometr miernikiem i pokazuje koło 1.9 KΩ na największym zakresie, a najmniejszym koło 200Ω, oporność zmienia się płynnie bez przerw...
Witam Jeżeli chodzi o odcięcie paliwa, rzeczywiście czujnik EBS. Na komputerze w trakcie jazdy pokazywało , że tylna oś jedzie ok 7km szybciej niż przód. po odpięciu czujnika wszystko wróciło do normy. Na warsztacie do oczyszczenia piasty i koronki bo prawdopodobnie nie dają sygnału na czujniki i auto głupieje na obrotach. Jeżeli chodzi o sprawę odpalania...
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa Witam Mam podobny problem ,ciężko jest nazwać stan w jaki w chodzi silnik ale "młotkowanie " to dobre określenie . Na komputerze silnik nie może skończyć testu elektrozaworów...
Witam i od kilku miesięcy walczę z problemem jaki ma moja Renault Premium z 1998r 400KM a mianowicie brak jest jej mocy i do 1500 obr kopci jak huta a powyżej 1500 obr już nie kopci. Wymieniłem filtr paliwa powietrza turbosprężarkę i membranę z tyłu pompy a auto dalej nie ma mocy. Wtryskiwacze były sprawdzane i gość co to sprawdzał powiedział że są...
Witam Mam problem z moja Renata zgasła mi podczas jazdy i nie mogłem jej odpalić Cały dzień ja męczył em na postoju a mianowicie , myślałem początkowo ze zmarzło mi paliwo bo było -19 wiec wymieniłem paliwo i filtry ( na drodze) po wszystkim odpowietrzyłem układ i paliwo juz było wszędzie gdy zacząłem kręcić silnikiem nie zapaliła i tak kilka razy nawet...
Witam jestem posiadaczem Renault Premium 300 9.8l 1999r. Samochód posiada silnik na pompie mechanicznej starszego typu . Nie ma w nim elektroniki . Moje pytanie czy ktoś się spotkał z zwiększaniem mocy , dawki paliwa w tym aucie . Wiem że istnieje podobny model o tej samej pojemności ale ma 340 km . Czym on się różni względem 300 km ? Dzięki z góry...
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Płyn do gaśnięcia ma się tak, że kiedyś miałem tak, że płyn przedostawał się do paliwa przez nasady wtrysków w glowicy,( takie brązowe tulejki). Jedna z nich przepuszczała i samochód miał problem odpalić, płyn szedł na pompę i Renata nie dawala rady odpalić , po chwili walnęły kolejne nasady i już nawet na plaku nie odpalała. Przy takim zjawisku musi...
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Pytasz więc Kolega odpowiada !!! Skoro pompiarz uważa że to jest dobre to po co pytasz??? Pompa lub pompka niskiego ciśń. Puszcza to paliwo do oleju ,i nie ma innej możliwości
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
premium renault paliwa renault premium pompa paliwa premium
kocioł zapowietrzony kontrolka termostat świecić czcionka chrome
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
Jak wprowadzić kod dezaktywujący immobilizer w Renault Master 3 Data 01/01/2010 w BIOS-ie MSI - co oznacza?