We wlewie jest tylko zaworek zwrotny i nic więcej, kulka, sprężynka i gniazdo. Jeśli psykło, to jest OK. Problem jest albo w wielozaworze, albo jest zagnieciona rurka między wlewem a wielozaworem.
Mam starego Opla Astre F z 95 roku Diesel. Taki traktorek nigdy nic nie mówi zawsze bezawaryjny. Jedyne co to rok temu padło coś, że nie wskazuje ile paliwa, ale nie przejmuje się tym bo jeżdzę nim jedną trasę zawsze tyle samo wiem ile na trasę trzeba litrów wlać więc tyle leje. W zimie nim nie jeżdzę, tylko tak odpalam raz na miesiąc na chwilę, żeby...
Miałem podobny problem za granicą, gaz lał się bardzo wolno albo w ogóle. Pomogła wymiana tej sprężynki we wlewie i lekkie nasmarowanie adaptera.
też mi smierdziało przy otwartych oknach a bak był suchutki,nieszczelność nie do wykrycia (brak mokrych plam),najlepiej szukać zaraz po jeździe,ja znalazłem dopiero jak zaczeło kapać.
Tankujesz ciągle na jednej stacji czy może na różnych? Bo może to problem z paliwem na tej stacji na której najczęściej tankujesz.
Zamykam. Pogrzeby też są drogie!
Pewnie niezbyt kompletne rozwiązanie, ale na start się może przyda, chociaż częściowo (po Sylwestrze umysł zamulony, więc może skomplikowałem coś niepotrzebnie :) ) - Rozwiązany problem z sumowaniem godzin - Propozycja funkcji obliczającej średnie spalanie między tankowaniami - Propozycja liczenia średniego spalania miesięcznego Moje uwagi są w komentarzach...
Może rozkręcał sam wlew i źle go złożył. Tam jest kulka i sprężyka, logika podpowiada że sprężyna ma dociskać kulkę ale nie tak ma być, kulka ma sobie latać swobodnie wewnątrz sprężyny.
No i wyszło szydło z worka.Okazało się że w paliwie najwięcej było benzyny bo paliwo sprawdzałem Analizatorem Benzyn samochodowych, a także nafta , woda , a najmniej ON. Wyczyściłem cały układ paliwowy, wymieniłem filtr i auto odezwało się normalnie. Na szczęście ten silnik ma tyle zabezpieczeń przed g.... nianym paliwem, że nic innego nie stało się...
Podejrzewam że to będą dwie oddzielne usterki. Problem z zatankowaniem może powodować wielozawór, pływak w zbiorniku mógł się zawiesić, można spróbować uderzyć kawałkiem drewnianego kołka, byle by nie zwykłym młotkiem, w butle w okolicy wielozaworu. Co do wskaźnika to trzeba sprawdzić czy bezpiecznik od instalacji, zazwyczaj jest montowany na przewodzie...
Co do parowania szyb to temat był poruszany wielokrotnie.Chodzi o to że trzeba wyjać plastik i uszczelke pod podszybiem wywalić (wymienić)filtr pyłkowy i będzie lepiej .Z tankowaniem uwaga bo jesli jest zatkane odpowitrzenie to pompka potrafi wciągnąć bak i on pęka ,albo pompke diabli biorą.Sprawdź odpopowietrzenie.
A może taka butla: https://www.igaz.pl/p1671,gas-camper-but... Tylko ta cena
Witam. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika i stan okablowania czujnika. Sprawdź też czy ma masę.
Tak mi się właśnie wydaje że problem właśnie tam tkwi. Problem w dostaniu się do niego bo fotele trzeba wykręcać.
Wstaw Auto do ciepłego garazu i powinno być po kłopocie albo podgrzej zawor podłączeniowy to ten gdzie na stacji podłacza się pistolet gazowy:)
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Czegoś nie rozumiem, co ma wspólnego problem z tankowaniem o którym jest mowa w przedstawionym linku i faktycznie znam takie przypadki, z tym co Ty przedstawiasz. Tankowanie powinno trwać do odbicia pistoletu i tak zalecają producenci, a „ubijanie” paliwa po korek to jakiś absurd
W zasadzie wszędzie w CPN są przepisy, że tankowanie do kanistrów tylko za zgodą obsługi.
1 rozłacz aku na chwil kilka. 2. problem moze byc na czyjniku w butli (gazownik)
Witam w mojej Corolli Verso 2.0D mam problem z tankowaniem paliwa, pistolet odbija od samego początku tankowania. Przewód odpowietrzający jest drożny, sprawdzałem kilka razy, więc co to może być?
Podpytał bym na stacji benzynowej o firmę która naprawia i konserwuje ich urządzenia np, Orlen service lub Nafto service oni mają części do armatury.Lub firmy które produkują zbiorniki i dystrybutory dla rolnictwa i transportu , spytaj w sklepach Grenne ( części do maszyn rolniczych).
pytanie do skiera91 czy poradził sobie z problemem tankowania swojego volvo ponieważ mam podobny problem nie wiem juz gdzie szukac rozwiązania pozdrawiam zbyszek Dodano po 3 jeszcze pytanie do oskarv gdzie dokładniej znajduje sie ten gumowy węzyk o długosci 20 cm pod spodem samochodu czy gdzies przy wlewie paliwa?
Witam, mam problem z tankowaniem lpg. Zbiornik Stako, torroidalny 42 l. Parę m-cy temu padł wielozawór. W ogóle nie dało się tankować. Wymieniłem na nowy Tomasetto. Po wymianie zero problemów, przyjmował ok. 34 litrów. W zeszłym tygodniu przy prawie oparach przyjął tylko 20 litrów. Dzisiaj podobnie... I jeszcze detal, po wymianie wielozaworu pierwsze...
Zależy ile było paliwa w zbiorniku i ile jest osadu na dnie, 3-5 godzin. Jeśli coś jeszcze nie opadnie, to zawsze jest jeszcze filtr, więc nie powinno się nic stać. Po odpaleniu pieca poczekaj i obserwuj filtr.
Na początek sprawdziłbym wszystkie bezpieczniki w komorze silnika oraz wewnątrz pod deską rozdzielczą. W dalszej kolejności do sprawdzenia połączenia okablowania - wyciągnij wszystkie wtyczki z ECU oraz BSM i oglądaj pod kątem uszkodzeń. Uwaga - najpierw odłącz akumulator.
pisalem ze masz do ustawienie przyspieszone obroty biegu jalowego bo to przez nie tak masz.tez tak mialem ale ja mam AISANA ty WEBERA ale zasada ustawiania jest praktycznie taka sama.nagraj te obroty i przyslij mi na:adamwlk(at)wp.pl zalacznikiem wtedy wiecej ci napisze
Witam Wiesz co. Miałem taki problem w ford Ka żony z instalacją KME DIEGO. Pomogło obniżenie ciśnienia rezerwy oraz poprawa połączeń elektrycznych do map sensora. Dodatkowo wyszła mała nieszczelność na rurce idącej na Mapa. Proponowałbym jechać do gazowników. pozdr
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Od pewnego czasu mam problem z tankowaniem, leje paliwo i co chwile wyłącza mi się pistolet co to może być.
dlaczego podczas tankowania do pełna pistolet odbija za późno Ale odbija? Tak? Być może problem tkwi w tym, że zbyt płytko "zanurzasz" końcówkę pistoletu we wlewie.
Skoro masz na gazie to tankuj 98.. co za problem. całe życie kazuje żonie tankować B0 i jej gnojopęd jezdzi bezproblemowo zima lato..... oszczędzanie na paliwie to głupota.
Tankowanie na przypadkowych stacjach i tyle... Zapieczony wielozawór na butli od wody i innych syfów.
zużycie paliwa w jakich jednostkach? L/100 km ? formuły musi wypełnić w werszach, po pierwszym "P" ale istnieje błąd w przypadku N po P
Zatankować, zresetować przebieg dzienny a po paru kilometrach powinna się pokazać informacja kilometrów do następnego tankowania.
https://obrazki.elektroda.pl/6034232700_...
To raczej nie koltec, bo tam nie odpalisz na gazie. Zrobiłeś już pełen zbiornik na gazie ? Może być kwestia regulacji, wskazań min/max, co wyjdzie u gazownika. Jak to szkiełko, czujnik na butli nie ma skali na 270 stopni, to nie licz na jakieś dokładne wskazania, i przyzwyczaj się do jazdy na kilometry. Sam czujnik możesz sprawdzić jak napisałem, magnes...
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
sprawdz czy na rurach wylotowych z baku nie ma lodu
Zobacz http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop... Wypowiedź użytkownika Jarek
Jak wyżej opisałem kruciec w pompie paliwa czyli po wyciągnięciu pompy z baku okazało się problem.
Podaj numer błędu. Jeżeli B1811 to problem nie dotyczy UREA tylko zbiornika EOLYS i lubi wyskoczyć po tankowaniu a wracając do ADBLUE - najlepszy jest bezpośrednio z dystrybutora na DOBRYCH STACJACH i tam gdzie tiry tankują - BO ŚWIEŻY !!! Bańki sobie odpuśćcie.
Witam. Jeżeli na końcu węża jest coś w stylu pistoletu z zaworem, można założyć na ten zawór krańcówkę załączającą pompę przy całkowitym jego otwarciu.
jeśli to 2suw, to lejesz benzynę 95 z olejem do 2suwów (mixol lub lepsze do pił spalinowych) w proporcji podanej dla tego silnika (pewnie 1:25 lub 1:33) jeśli 4suw to zwykła benzyna 95 i tyle olej w dzisiejszych czasach najlepiej 10w40 bo to najlepszy olej jeszcze mineralny, a olej im lepszy tym lepiej
Jedyny sensowny pomysł jaki widze to szukanie okrągłego kształtu - w końcu przeważnie zarówno zaślepka wlewu jak i wlew jest okrągły. Czyli kamera + proste rozpoznawanie obiektów. Czegoś podobnego się używa do rozpoznawania twarzy przez np. aparaty fotograficzne. Potwierdzeniem tego mógłby być czujnik laserowy, który by sprawdzał odległość pomiędzy...
Pewnie nie, ale samo pikanie może coś konkretnie oznaczać https://www.google.com/search?q=instalac... Drugi elektrozawór będzie przed lub w parowniku. Ta stacja, to porządna jest ? Tak chwilę po tankowaniu, to trochę podejrzane jest, co do jakości oferowanego przez nich gazu :|
Jak najbardziej pod tylną kanapą.Nic skomplikowanego.Jeśli nigdy takiego czegoś nie przerabiałeś to przed wyjęciem zespołu zaznacz sobie jak to siedzi w baczku. Pozdrawiam Grzesiek
W Asterce 1,4 z 99r mam problem przy tankowaniu, pistolet z dystrybutora cały czas odbija. Słysząłem że może to być wina zapowietrzonego zbiornika, ale jak to sprawdzić, ewentualnie naprawić ?
Ja kiedyś zajmowałem się naprawą głównie pistoletów ZVA i zasada jest prosta. We fuzji (wylewka) masz główną rurkę, którędy wylewa się paliwo, a w niej jest taka malutka, którędy musi zasysać powietrze. W momencie, kiedy zatkasz tą mniejszą rurkę membrana, która jest na wysokości rękojeści (w środku) zamknie przepływ paliwa i pistolet "odbija". W dielsach...
Mam problem z wskaźnikiem poziomu gazu Stag 200 gofast. Auto po zatankowaniu zaczęło coraz bardziej mylnie wskazywać poziom gazu na diodach. Trwa to już dłuższy czas, teraz pokazuje tylko jedną kreskę. Robiłem auto kalibrację, ale to nie pomogło, także reset pustej butli przed tankowaniem też nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić? Auto normalnie jeździ...
Sprawdź wszystkie sygnały na kostce, jeżeli wszystko jest w złączu, to do wywalenia jest zbiorniczek. Problem masz po tankowaniu, bo tylko przy tankowaniu włącza się pompa dodatku.
Zatankujesz rano do pełna, po południu się ociepli więc objętość LPG się zwiększy i zawór bezpieczeństwa będzie musiał część upuścić. Ktoś to zauważy i wezwie strażaków, trafią się mało kompetentni to narobią zamieszania na pół miasta... Zagrożenia żadnego nie będzie pod warunkiem że zbiornik jest prawidłowo zamontowany, ale lepiej nie ryzykować że...
Witam, mam taki problem z Clio 3 1.5 dci , podczas tankowania silnik pracował , po zatankowaniu wskaźnik dalej pokazuje rezerwę i świeci kontrolka. Przejechane około 50 km dalej to samo. Rozłączony na chwilę akumulator i dalej to samo. Może ktoś miał taki przypadek? Co robić?
na początek doradzę chłopakowi żeby zalał więcej benzyny i zobaczymy czy coś się zmieni, I to jest prawdopodobnie strzał w dziesiątkę, wg mnie powinno to na jakiś czas zniwelować problem. Jakoś mi to umknęło, albo nie doczytałem, że silnik jest zagazowany i to właśnie może stwarzać ten problem. Jeżdżenie na gazie może powodować to, że benzyna w baku...
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop... Dodano po 32 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dodano po 40 Jest tego trochę. Modele aut inne ale błędy przeważnie dotyczą tych samych usterek. Dodano po 1 http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop... Dodano po 1 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Będziesz musiał ściągnąć koło i nadkole. Będziesz widział poźniej opaske zaciskową, którą musisz popuścić.
mam problem z tankowaniem auta , auto praktycznie świeżo kupione nie można zatankować więcej niż 10L jednorazowo, gdyż pistolet odbija. czy to jakiś zatkany odpowietrznik? po dwóch dniach od ostatniego tankowania podjechałem autkiem by spróbować zatankować ponownie dolałem jakieś 8l aż paliwo stało we wlewie, zamknąłem pobujałem autem spłynęło, ale...
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
Witam Moj problem polega na tym ze gdy tankuje samochod na LPG, to gaz idzie bardzo opornie, wlewa sie bardzo powoli. Na wskazniku cisnienia na stacji laduje z cisnieniem 2 atmosfer w sprawnych instalacjach laduje z cisnieniem 1.5 W czym moze lezec problem?
Czy to przypadkiem nie jest kwestia jakości paliwa? Miałem podobny problem w grudniu po tankowaniu. Piec działał, ale co jakiś czas wyskakiwał palnik BLA i łapał za którymś razem. Proponuję podstawić bańkę z ropą i sprawdzić czy piec zaskoczy od pierwszego strzału. Na ropie z bańki piec chodził idealnie, a po podpięciu do zbiornika ponownie palnik BLA.
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Nie poradzisz sobie z tym sam. Jedź do innej firmy zajmującej się instalacjami gazu. Niech sprawdzą zawory i centralkę gazu oraz wszystko co związane z elektryką w tej instalacji. Niech sprawdzą też jakie są mapy wgrane i wszystko poprawią. Tam gdzie wcześniej jeździłeś widocznie nie widzą co robią.
Po wielu startowaniach piec winien sam się odpowietrzyć. Jaki stan elektrod? Też uzupełnić wodą syfon spustu kondensatu, A ostatnia konserwacja kotła była ? ,
Jedź jeszcze raz, zatankuj tym razem na wyłączonym zapłonie.
Licznik paliwa zostanie uaktualniony po większym tankowaniu. Można zresetować ręcznie ale potrzebne są odpowiednie rezystory (wypinanie kostki nic nie da, trzeba "oszukać"). Generalnie, jeżeli problem się będzie powtarzać, zaleciłbym upgrade softu BSI.
Do butli 40 powinno wejść coś ok 32 litrów mi tak wchodzi. Sprawdź na innej stacji czy Ci zawór odbije, jak nie to na gwarancje jedź.
Witam! Moi drodzy- nie zawracałbym Wam głowy gdyby nie wyrzucana w błoto kasa u "gazowników" (moja kasa).... Problem dotyczy Forda Galaxy,2,3 benzyna (no przecież nie diesel )+sekwens Autronic Mistral (wtryskiwacze J-18 )... Problem objawia się tym że na wszystkich stacjach słychać jak pompy maja ciężką pracę aby napełnić gaz do mojej butli o nominalnej...
Witam, Szukałem długo odpowiedzi w internecie ale nie udało mi się to. Jeżeli ktoś poczuje się urażony poziomem mojego pytania to bardzo z góry przepraszam. Pacjent : Audi A4 B5 FL 1.6 Benzyna z 1999 roku. Problem : Problem pojawia się podczas tankowania, próbowałem już odpowietrzenia, wlewałem już paliwo po woli nie wciskając na maxa. Niestety. Moje...
zatankuj jeszcze z 10-15 litrow i zobacz co dalej byc moze plywak sie zawiesil?
Do sprawdzenia połączenia masowe w aucie, szczególnie na silnik, a nie tylko stan klem na akumulatorze. Do zmierzania choćby stan napięcia na akumulatorze i w aucie przy próbach rozruchu. Zacznij od PODSTAW lokalizowania usterki.
Na poczatek zmien paliwo.
Witam serdecznie. problem przedstawia sie następująco: kolega ma Felicie 1.3MPI z 97 roku instalacje w kole Lovato.. po kupnie przejechał moze z 400km i po zatankowaniu na czyms co mało przypomina stacje gaz ma automat ponad przełączający się na ponad 2,5 tyś obrotów.. i po przełaczeniu na gaz felcia zdycha, a przedtem jedziła miodzio tylko że spalała...
sprawdzenie dlaczego świeci inspekcja jest konieczne.wystrzał najczęściej powoduje niewydolne wysokie napięcie,zużyty reduktor,zła regulacja.
Problem rozwiązany. Przyczyną był uszkodzony przekaźnik zapłonu. Do wymiany całe BSM. Koszt 200zł + programowanie 50zł. Temat do zamknięcia.
miałem ten sam problem i powiem krótko : do wymiany wszystkie świece żarowe !!! poza tym i staraj się tankować na dobrych stacjach bo jak zalejesz letniego ON to na filtrze paliwa wytworzy sie parafina i auto tez nieodpali ale tutaj mamy ksiązkowy przykład walniętych świec zarowych
No i chyba mam rozwiazanie. Zbiornik jest walcowy, zamontowany był tak że górna pokrywa była pzrekrecona na prawo pod duzym kątem, tak ,ze nie było widać manometru cisnienia. Poniewaz "poprawiłem " sobie tą widoczność :D pzrekręcając go aby manometr stał w pionie. I to było pzryczyna problemu. Zbiornik ma czujnik wysokosci gazu podobny jak wspłuczkach...
bujamy w obłokach, A słyszeliście Panowie ( w szkole ) co to jest mieszanina, roztwór, itp. (fizyka) Przykład: Jeśli rozpuścisz cukier w wodzie to widzisz wodę a nie widzisz cukru , tak? Jeśli rozpuścisz substancje smoliste w gazie LPG (który jest cieczą w pewnych warunkach p,t) w to też ich nie widzisz - co nie znaczy że ich nie ma. Hehe jak już to...
Jeśli dobrze zrozumiałem, to ma problem przy tankowaniu. To co ma do tego pochłaniacz par, przecież nie tankuje na pracującym silniku. Sprawdź odpowietrzenia zbiornika z końcówką przy wlewie. Załamany wężyk, pęknięty itp.
Pojezdzij to minie,chyba krotko masze tego scenica?
wydawało mi się że masz problem z tankowaniem lpg a nie z bęzyną?
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
Tankujesz zawsze tylko do pełna i przy tankowaniu zerujesz licznik dzienny. Lepszego sposobu nie ma.
Poniekąd rozumiem twóje rozżalenie, wymiana filtra paliwa-jest brudny ale tak naprawdę na 90 % on nie jest problemem do końca a ten ślimak w koszu czujnika poziomu paliwa. Twoje dozowanie jest ok zapewnie chociaż jak ty nie wiesz jaki zamówili eloys, tak jak ja też ręki za to nie dam sobie obciąć. Jeżeli się mocno zbiera na dnie płyn -to odpowiedź sobie...
Cóż można powiedzieć podpiąć pod komputer i sprawdzić co się dzieje. Czego brakuje, możliwe że brak ciśnienia. Filtry do sprawdzenia ewentualnie wymiany. Potem podejmowanie dalszych decyzji. Podałem link do autorywanych serwisów stag ale moderator wyżej go usunął.
Ja miałem podobny problem bo tankowałem jakimś gównianym paliwem więc je wypompowałem i wlałem paliwo z orlena. Ten problem mnie dotyczył jakieś cztery miesiące temu, a autko w ciąż jeżdzi
Wymiana separatora i filtra paliwa rozwiązała na razie problem. Samochód tankowany na stacjach Orlen. Paliwo było mętne A mrozów nie widziało. https://obrazki.elektroda.pl/8004179100_...
Stacje paliw nie napełniają żadnych butli gazem. Nawet jeśli "przykombinujesz" z końcówką od tankowania, jest to nielegalne.
A moze najpierw przydalo by sie pomyslec a nie wypuszczac 50 litrow gazu w powietrze ?? jezeli dziala tylko przy wlozonym pistolecie to znaczy ze gdzies jest waskie gardlo i potrzeba wiekszego cisnienia. Przy wielozaworze masz zaworki do zakrecania gazu wiec je zakrec, pozniej odkrec rurke od reduktora i pusc gaz. Jak bedzie lecial bez problemu to szukaj...
Sprawdź czujnik otwarcia korka wlewu paliwa. Wygląda na to że w waszych samochodach macie problem z nim i dlatego BSI nie aktualizuje poziomu paliwa podczas niewielkiego tankowania.
o ile wiem w angli jest taki sam typ jak w polsce ... problem jest w holandii fachowo? nie ma fachowej nazwy ... przejściówka itp. Generalnie stacje często są zaopatrzone w taki wynalazek.
Witam. Czy ktoś wie, który bezpiecznik odpowiada za wskaźnik poziomu paliwa? Ciągle jest problem z prawidłowymi wskazaniami odczytu, poziomu paliwa po tankowaniu auta do pełna (wg instrukcji do max 2 odbicia pistoletu). Chodzi o to, że nie pokazuje właściwego poziomu paliwa, ale po odłączeniu akumulatora, poziom jest ok. Wolę wyciągnąć bezpiecznik,...
Witaj Hetman83. Napisałeś: . Dziwne że jak ruszam zimnym autem to przełącza się żle a jak odpale i w miejscu czekam aż się nagrzeje to przełącza się dobrze po dodaniu obrotów To normalne. Gdy jedziesz, reduktor i wtryski są chłodzone przez pęd zimnego powietrza. Ociepl reduktor, owijając czymś ale niepalnym. Powinno pomóc . Dobre są też podgrzewacze...
ja mialem taki problem ze gdy wyjezdzilem gaz do konca to do butli 65l wchodzilo mi nawet 62l, ale jak zawsze cos zostalo w butli to nie bylo z zaworem problemu zawsze odbil
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Nie lubi być myty :) a tak serio zdarza sie że po myciu pod wysokim cośnieniem gdzieś w instalacje dostaje sie woda i dzieją sie takie cyrki. Samochód ma swoje lata i kostki nie są już takie szczelne. Jak sam zauważyłeś stało się to po myciu. Najlepiej taki silnik grzać żeby odparowało albo przedmuchać kostki które dostały wody i zabezpieczyć na przyszłość....
Do tankuj, jeździj i zapomnij o temacie.
Jeżeli problem powstał po tankowaniu to przyczyna jest w wielozaworze przy butli. Przesunęła się stożkowa gumka i blokuje przepływ gazu. Sprawdź czy idzie gaz na reduktor.
Jaka vectra,jaki silnik, jaka instalacja? Przez producenta chyba nie, najwyżej w salonie dokładana... Jak nie ma gazu, to raczej na gaz ci się nie przełączy. Problem z tankowaniem leży pewnie w wielozaworze lub samym zaworze tankowania. Żadnego elektro- tam nie ma.. A może butla jest pełna?
to stare konstrukcje, można spokojnie lać. Mój znajomy ma Curiera i latem śmiga cały czas na czystym oleju spożywczym.
czujnik obwodu mazda katalizator emulator sprawdzi impulsator peugeot
generator funkcyjny prostownik tyrystor
Brak dźwięku w nawigacji Mazda CX-5: przyczyny i rozwiązania Popychacze hydrauliczne i dźwigarki w Renault Laguna II 1.8 16V 2004