sprawdź wężyki tj. trójnik gumowy i zawór PCV Dodano po 1 i wypełnienie nie impulsu na zaworze b/j oraz czy nie ma błedu w potencjometrze przepustnicy
Akumulator został wyjęty aby go naładować, po podłączeniu akumulatora naładowanego zaczęły się problemy z obrotami silnika. Na biegu jałowym obroty wynoszą 1000 obr/min ,natomiast kiedy jadę i wyrzucę na luz obroty trzymają się na 2000 obr/min, tak mogę jechać kilometr i obroty nie spadną do 1000 dopiero kiedy się zatrzymam obroty spadają do 1000. Czy...
Od jak dawna jest instalacja? Był zmieniany może filter i parownik? Osobiście miałem kiedyś mondeo 1995 i występowały problemy z obrotami po zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu lub na zakrętach 90°. Regeneracja i dokładne wyregulowanie parownika pomogła.
Jeśli chodzi ci o instalację oraz w miarę dokładny opis to ściągnij sobie książkę z internetu z www.rebit.lo.pl/ Natomiast jeżeli chodzi o te usterki to miałem podobne jak ty. Usunąłem to czyszcząc wszystkie bezpieczniki, oraz wszystkie styki czujników poczynając od czujnika przepustnicy, regulatora obrotów, czujnka obrotow wału korbowego, oraz uzupełniłem...
A to Ciekawe.... bo ja tez miałem problemy z obrotami na biegu jałowym i ktoś mi powiedział żebym wyczyścił silnik krokowy(escort 1.6 16v zetec) jeśli tego silniczka tam nie ma to ciekawe co ja wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną?? Od tamtej pory działa dobrze o dziwo 0_o Dodano po 27 To była oczywiście ironia..... Wystarczy poczytać zamieszczone w dziale...
witam mam forda escorta lpg założony 2 lata temu od początku były problemy z obrotami czasem jest oki ale czasem przy wybijaniu na luz silnik gaśnie na 100% gaśnie przy skręcie o 90 stopni w prawo instalacja lavito 2 generacji ostatnio nasiliły sie problemy na benzynie ,przy luzie silnik ma b małe obroty gaśnie na lpg to jeszcze jakoś jedzie instalacja...
witam serdecznie mam forda eskorta z instalacją gazową bez kompa. czy warto dokładać do instalacji gazowej w miare sprawnie działającej (czasami problemy z wolnymi obrotami) komputer . samochód ma ok 100 tys przebiegu. czy to coś zmieni czy dac sobie spokój. oszczędniejsze spalanie , koniec problemu z wolnymi obrotami wiem ze napewno do poprawnej pracy...
Wiem że będzie wymagana regulacja gazu. Teraz gazu się nie da wyregulować bo non stop są jakieś zmiany w zasysanym powietrzu przez ten stary filtr i jego obudowę. W tej chwili mój escort pali 15l. gazu na 100km. Mam ciągle problemy z wolnymi obrotami mimo tego że przepustnica jest dobra. Mam już tego dość i mam nadzieję że ten stożek pomoże. Zrobię...
Witam ponownie, wczoraj rozwiazalem problem ale czekalem do dzisiaj aby sprawdzic obroty na zimnym silniku, dodam ze do tej pory auto staralem sie naprawic w warsztatach samochdowych wiec jakis macher sciagna wtyczke z czarnego zaworku przykreconego do przepustnicy z prawej strony - po przeciwnej stronie co linka przyspieszacza i zapomnial ja zapiac...
baraka nie do konca jest tak jak mowisz 1 nie mozna zalozyc do 1-punkta np instalacji z gaznika bo rozni sie elektryka pomimo ze przelacznik(centralka wyglada podobnie) 2 to ze ktos w 1-punkcie ma srobe zamiast silniczka krokowego(*oryginalnie stosowanego)moze wynikac z kilku przyczyn czesto jest tak ze jesli z autem sa duze problemy przy regulacji...
Twój 4gas to jakiś klon staga , będę sie posługiwał tą [url=http://www.ac.com.pl/site_media/fil... sonda pracuje jeśli silnik osiągnął odpowiednią temperaturę a objawia sie to pulsowaniem jej wskazań pomiędzy "ubogo" i "bogato" . Oczywiście rozgrzewaj i obserwuj działanie sondy na benzynie. Wcześniej...
Wydaje mi się że masz sprzęgło do wymiany. Wkręca się na obroty?
proponuję <silniczek krokowy przemyć lub wypłukać powinno pomóc lub wymienić na nowy > Widziałeś tego Forda na oczy? Może zapomniałeś, zdarza się , tutaj masz małą ściągawkę z odpowiednią terminologią http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Witam! Mam problemy z obrotami silnika, mimo że miałam miesiąc temu czyszczoną przepustnice i regulowane obroty. Jakiś tydzień temu po przejechaniu 5 km obroty silnika na luzie spadały mi do 400, ale nie zgasł. Dwa dni temu na włączonym ssaniu ręcznym auto mi gasło. Dzisiaj to samo, ale jakoś udało się go rozgrzać, ale potem po zrobieniu 15 km obroty...
Czy licznik i obrotomierz sa oryginalne ? Czy to diesel czy benzyna ? Jesli benzyna a licznik jest oryginalny to padl poprostu obrotomierz , trzeba go zdemontowac i zobaczyc co padlo , najprawdopodobniej ktorys kondensator .
Może być przepływomierz.
TD był tylko w Lucasie.
Wygląda to tak jakbyś miał słaby obieg wody na nagrzewnicę i gdy są większe obroty to płyn szybciej krąży w układzie. Na postoju też przy wyższych obrotach tak się dzieje??
w pierwszej odpowiedzi pomogłem, później zaczął sobie drwić.
Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
Który to rok? Która buda? Najpierw zajmij się prądami błądzącymi. Obrotomierz sprawdź na stole na niezależnym zasilaniu. Jak po zasileniu tylko jego samego i bez podawania sygnału na wejście też się podniesie, to coś go boli. Jak nie, to masz nadal problem z instalacją.
Witam,prawdopodobnie zacina się panu silniczek krokowy (tzn.biegu jałowego),a jeśli nie on to wtakim układzie może dostawać złe parametry ze sterownika,spowodowane awarią kturegoś z czujników , prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy.
na butli umieszczony jest wielozawór. na wielozaworze cewka elektromagnesu otwierającego wypływ gazu. To pyk powinno być słyszalne w momeńcie w którym centralka lpg dostanie sygnał obrotów z cewki zapłonowej.
Umyj najpierw przepustnicę.
Robisz szkodę tylko środowisku podwyższając emisję spalin i swojemu portfelowi. Do sprawdzenia "zawiasy" zespołu napedowego
firma Luk ma dobre tarcze jedne z lepszych
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
przy parowniku jest taka srubka do regulacji wolnych obrotow nia trzeba wyregulowac, podnies troche wolne obroty. gasnie bo zdmuchuje gaz (nadwyzka powietrza) nie wiem jak w escorcie jest dolot powietrza, ale w moim peugocie 405 trzeba bylo zdjac rure od wlotu powietrza i skierowac w dol.
cd
czyli na benzynie jest ok ? z obrotami
Może katalizator niedrożny.
jeśli to 700 lub wyższy model można podpiąć czujnik temperatury i ustawić obroty przełączania na opadające.
Nie jestem pewien jak jest w 1.3, ale miałem identyczny problem w Escorcie z silnikiem 1.4. Przyczyną był czujnik temperatury, a konkretniej jego połączenie które było zaśniedziałe. Ta śniedź wprowadzała rezystancję na połączeniu i silnik wariował. W 1.4 jest on zamontowany z tyłu silnika, w okolicach wtrysku paliwa. Przeczyść złączki przy silniku,...
wyjmij na zimnym silniku wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy silnik będzie miał równe obroty.
nie polecam gumy lepiej jak pisałem silikon albo masa ewntualnie z brystolu
To dość banalne, ale sprawdź czy linka od gazu nie ma gdzieś większych oporów i się nie "wiesza".
A jeżeli w miejscu podgazujesz to obroty też się zawieszają?? Jeżeli to jest monowtrysk to przy przpustnicy z prawej strony pod obudową filtra powietrza jest siłownik przepustnicy - spróbuj podmienić na inny, może być też czujnik położenia przepustnicy jest przy siłowniku. Jeżeli obroty się zawieszą, wyłącz silnik i zobacz w jakim położeniu będzie przepustnica....
to urządzenie to prawdopodobnie silniczek krokowy regulujący ilość gazu dochodzacego do miksera.w starszych instalacjach w tym miejscu był nastawnik regulowany ręcznie. pojedz do gazownika i pokarz mu o co chodzi. jeśli z krokowcem jest problem,to prawdopodobnie wstawi ci tam zwykły nastawnik.
Jest sens podłączyć pod komputer jeżeli robi to ktoś kto ma pojęcie o diagnostyce komputerowej, a nie laik. Ja komunikowałem się za swoim essim przez program euroscan i wiedziałem co go boli gdyż niekiedy wystarczyło przeczyścić styki i było ok. A nieraz trzeba było wymieniać element. Moja rada jedź do dobrego diagnosty.
O ile mi wiadomo, nie jest to istotne :)
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego sterującymi wolnymi obrotami. W jednopunktowym wtrysku. Widać, że się nie znasz.
wyczyść przepustnicę i regulator wolnych obrotów
Czy ten typ nie ma takiego ustrojstwa "pulsatora" na odmie podobnego do Escortów. Myślę ,że to jakieś lewe wiatry.
jak to sprawdzić - brak obrotów
Wymiana MAP sensora pomogła
Elektit wielopunkt w w mono inaczej są regulowane obroty. Pozdrawiam
Jakie detonacje? Na wolnych, czy jak ruszasz, tj przy mocnym wcisnieciu pedalu na niskich obrotach?
escort obrotami problemy obrotami vectra problemy obrotami golf3
router cisco epc2425 synchronizacja klucz instalacja linuxa dysku twardego
kierownica hulajnoga elektryczna
Audi A6 C6 skrzynia JME – typowe usterki, synchronizatory, łożyska, wymiana oleju VW Golf 5 nie odpala po wymianie oleju – czujnik ciśnienia, filtr, rozruch, TDI, FSI