Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Witam. Mam problem z falowaniem obrotów w Megane I - nie udało mi się odnaleźć na forum. Mianowicie mam problem jak silnik się zagrzeje zaczynają się falowania obrotów od 900 do nawet 3500... nie mogę zdiagnozować co może powodować takie zachowanie? Auto nie traci mocy, przyspiesza poprawnie. Wymieniony silniczek krokowy na nowy - nie pomogło. Kwestia...
odłącz akumulator na jakiś czas (30 min.) i podłącz spowrotem
Inne numery podejdą, ale wazna jest literka po 32 ( E,M,N) immo sticte nie usuniesz, tylko emulator-inaczej będa problemy z wolnymi obrotami albo z klimą ( mam taki czysty wsad). Potrzebujesz sterownik?
Problemem był źle zregenerowany alternator
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Ja na moim miejscu bym dysz nie ruszał tylko zmniejszył ciśnienie do 1.1 i ewentualnie zwiększył nachylenie (popatrz co zrobiło ci się z czasami na wolnych obrotach przez ruszenie offsetu).
Zamek - z tego co pamiętam to one nie miały sterownia centralnego zamka z kluczyka. Zegarek i termometr - rozbierz wyświetlacz i sprawdź jego połączenie z płytą PCB Światła - sprawdź żarówki Szyba - pewnie uszkodzony włącznik w drzwiach pasażera
Witam ! Od razu zastrzegam że nie jestem jakimś suuper expertem ale..... kiedyś miałem podobny problem z samochodem tyle tylko że był to fiat punto - objawy podobne - szarpanie i okropny apetyt na paliwo. Powodem okazała się struta sonda lambda - objawy są takie że komputer raz ją przyjmował a zaraz potem odrzucał przechodząc na pracę w stanie awaryjnym....
Witam! Piszę bo mam problem z obrotami silnika..po odpaleniu sa normalnie obroty ok 1500 skaczace delikatnie (ok1-2mm), gdy sie zagrzeje i dluzej pojezdze rowniez drgaja, tylko, że na ok 750 i odchylenie jest podobne (1-2mm),spalanie mam 8.1 l w trasie, wiec chyba troche sporo jak na taki silnik.. nie znam sie na samochodach za bardzo,ale podejzewam,...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Witam, od dłuższego czasu w mojej Megane mam problem z obrotami , auto na luzie trzyma 1500/2000 tyś obrotów , ta sama sytuacja jest w trakcie jazdy , po którymś zgaszeniu i odpaleniu na nowo jest w porządku ale tylko na chwilę. Mechanik stwierdził że to przepustnica ale niestety bez żadnego sprawdzenia po prostu strzał w ciemno . Nie chcę w ciemno...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Witam ! Mam problem z meganka. Po wyłączeniu biegu na luz nagle spadaja obroty i silnik gaśnie. Dodam ze w aucie jest instalacja gazowa, i samochod gasnie na benzynie. Pozdrawiam i z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi. :cry:
Witam , mam renault Megane scenic 1 i nie lada problem , otóż jadąc autem obroty trzyma na 900 , przy zmianie biegów spadają poniżej 500 nawet potrafi zgasnąć, więc muszę przygazować co robić ? Czy jak podepnę pod komputer wszystko będę wiedział o co chodzi ? Czy może ktoś wie co dolega , dzięki
Witam serdecznie, Od kilku dni mam problem z moją renówką. Nie mam problemu z zapalaniem czy ruszaniem problem jest z rozpędzeniem samochodu. Jak daję mu gaz - on momentalnie słabnie. Najgorzej jest przy wzniesieniach do pokonania, męczy się 20-40 km, a potem mozolnie poprawia... Co robić? Czytałem o silniczku krokowym....pomóżcie Panowie! Dodano po...
Samochód: 1999r. 1,4 16V na pełnym wtrysku Silnik, gdy jest zimny, po uruchomieniu ma bardzo nierówne obroty. Występują takie skokowe zmiany obrotów - regularne zwiększenie obrotów po którym następuje powrót do normalnych. Sytuacja ta występuje do czasu, gdy silnik się nagrzeje. Problem się nasila, gdy jest zima a ustępuje gdy jest lato. Ten sam problem...
Witam. Mam megane 1.9D Eco 64KM i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku, ale gdy auto juz odpali ma obroty max 600 a gdy sie juz rozgrzeje to albo te obroty dalej maja 600 albo 500. Nie wiem dlaczego tak jak by mi ssanie nie chodzilo. Co ciekawe jak jade pomalu i dodam gwaltownie gaz zegary mocniej swieca i lepiej swieca swiatla i gdy sobie juz...
Witam, mam problem, niedawno wymieniałem olej w silniku, wymieniam go co 10.000 km. Zauważyłem od tamtej pory coraz to głośniejszą prace silnika przy przyspieszaniu. Myślałem, że wydech się rozszczelnił, faktycznie po zdjęciu osłony pod maską było trochę sadzy, więc odkręciłem wszystko, na blok założyłem nową uszczelkę, kolektor dokręciłem jak należy...
Witam! Mam problem z moja meganka,problem w tym gdy zapalam musze przygazowac aby nie zgasl gdzy silnik jest zimny,staram sie zmienic biegi obroty spadaja i silnik gasnie.Dodam jezeli skrecam przy tym wszystkim nie czuje wspomagania kierownicy tak jakby sie wylaczala Elektryka?,autko jest z instalacja gazowa:) Mam kolege ktory ma Lagune z instalacja...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam taki problem z Renault Megane 1.6 16v z 99 roku ponieważ ostatnio zauwazylem ,ze sporo wzroslo spalanie paliwa i od jakiegos czsu zauważylem takze nie rowna prace silnika. Co może byc przyczyna???? Prosze o pomoc?
Witam, w moim: Renault Megane II 1.4 2005 rocznik w benzynie, dopiero przy 3000 obrotów widać że chce mu się jechać, ale strasznie zamula do tych 3000, przy 2500 tak samo słaby jak przy 2000. Co jest grane ? Wiem że to tylko 1.4 silnik ale bez przesady żeby był tak słaby. Ja osobiście wymieniłem tylko świece i wyczyściłem dość mocno zanieczyszczony...
Witam posiadam Renault Megane 2001r. z silnikiem 1.6 16V (tylko benzyna), ostatnio pojawia się problem, jak to komputer wykazuje z przepustnica, wykazuje błedy ze ma awarie itp. Po zrestartowaniu komputera i usunieciu bledow jest dobrze ale doslownie na chwile (max dwa dni). Na tablicy rozdzielczej zapala sie lampka z kontrolka jak na zdjeciu... http://obrazki.elektroda.net/70_12184370...
Witam, Posiadam Renault Megane II 1,4 16v 2004r Pb+Lpg Sedan. Problem polega na tym, że podczas jazdy obojętnie czy silnik zimny czy ciepły, czy jadę na gazie bądź benzynie po wciśnięciu sprzęgła(zmiana biegów z 1 na 2, bądź wsteczny) obroty spadają czasami do 100-300 po czym obroty się unormuje albo zdarzyło mi się raz, że silnik zgasł, zdarza się...
Witam, spotkał się może ktoś kiedyś z takim czymś, że po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła - przy zmianie biegu obroty rosną o ok 200-300 i po sekundzie spadają - nie dzieje się to zawsze powiedzmy na 10 naciśnięć pedału zdarzy się tak 3-4 razy, jest to trochę denerwujące. Moim zdaniem może coś być z tym potencjometrem w pedale gazu, że po prostu...
Otóż moje problemy z instalacją zaczęły się jakieś pół roku temu. Ponieważ na wolnych obrotach samochód lekko drżał postanowiłem pojechać do warsztatu LPG. miły pan stwierdził że trzeba wyczyścić wtryski, odkręcił węża nalał sporo WD40 i powidełka że po przejechaniu 10km powinno być lepiej ..... po 10km niewiele to pomogło niemniej jednak zrobiłem tego...
Witam! Jesli chodzi o odpalanie zimnego silnika. Posiadam coupe 2.0 8V, podczas odpalania zimnego silnika slychac wyrazny zgrzyt spod maski, jeszcze nie doszedlem do tego co to moze byc? Jak silnik opdale gdy jeszcze jest cieply tego zgrzytu w ogole nie slychac. A problemy z obrotami na niskich biegach to chyba kazdy ma, ktory posiada megane.
No nie wiem, znajomy uwalił tak Megane I 1.4 1997 r., a w innym skończyło się radio po takiej szopce.
witam wszystkich Mam mały problem wiec zaczne od poczatku , Mam Renault megane z 1999r 1.4 bezyna + gaz samochod ma problemy z obrotami jak jest zimny to chodzi jak czołg albo ciagnik obroty sa bardzo niskie i czuc bezyne ze spalin , po zagrzaniu obroty w miare sa dobre ale nie tak jak powinno byc .... po przełaczeniu na gaz gasnie i tak 3 razy pozniej...
Witam forumowiczów! Mam problem ze spadkiem obrotów po rozgrzaniu się silnika. Wszystko jest ok kiedy jest zimny i na ssaniu ale po przejechaniu pewnego dystansu i nagrzaniu obroty gwałtownie spadają i silnik zaczyna telepać jakby nie chodził na wszystkich garach. Dodatkowo czuć wtedy w kabinie benzynę. Krokowiec jest raczej ok, bo był wymieniany niedawno...
Mam zamontowaną instalację gazową, a auto ogólnie ma przejechane 190tys.km z czego na gazie tylko 20tys.Mój problem polega na tym, że auto po uruchomieniu czasem nierówno pracuje i gdy jest jeszcze niezbyt mocno rozgrzane(przejazd ok. 2km)przy dodawaniu gazu np.ruszanie ze skrzyżowania, potrzeba nagłego zwiększenia prędkości,auto dusi się (objawy jak...
Jak podłączy interfejs to będzie widać jakie jest ciśnienie reduktora i czy jest stałe i po tym będzie widać czy reduktor jest sprawny. Jeżeli masz problemy tylko z wolnymi obrotami a silnik działa popranie na LPG przy obciążeniu to raczej nie jest to wina reduktora.
A jednak tak jak piszesz ,tylko przez utrzymanie obrotów.
Od jakiegos czasu cos nie halo z nia jest co do rownej pracy silnika tez mozna miec pewne ale... czasem jest naprawde dobrze czasem gupieja obroty. Niedawno byl problem bo przerywal w czasie jazdy sprawa ucichla wymienilem filtr paliwa. Dodano po 5 Wczesniej byly problemy z obrotami mianowicie falowaly teraz z reszta tez czasami tak sie dzieje, ale...
Witam, U koleżanki w Megance są pewne problemy z obrotami silnika i podejrzenie padło na na czujnik temperatury silnika. Dokładnie taki: http://www.quippo.pl/index.php?p2105,cz ... 8200561449 Dla zdiagnozowania problemu muszę zastąpić czujnik rezystorem 10K. Wypiąć go, a w miejsce wtyczki od czujnika podpiąć sam rezystor. Powiedzcie mi, dlaczego wtyk...
Cześć - jestem posiadaczem Renault Megane combi 01. Od pewnego czasu mam problemy z nierównymi skaczącymi obrotami silnika, skaczącą dzwignią zmiany biegów i zapalającymi się kontrolkami oraz gaśnięciem silnika. Z przeczytanych na forum informacji wiem już że to cewka zapłonowa. Byłem już w 3 warsztatach samochodowych i straciłem tylko kasę a problem...
Witajcie. Oświećcie mnie bo już zgłupiałem. Renault Megane Scenic I phI z 97 roku 2.0L benzyna. Miałem problemy z obrotami biegu jałowego. Postanowiłem zajrzeć do sterownika. Odłączyłem klemę od akumulatora, następnie wtyczkę od sterownika i wymontowałem sterownik. Ponieważ jest zatopiony w jakimś silikonie trochę go poskubałem. Następnie ponownie zamontowałem...
Wychodzi na to ze sygnał zwrotny od potencjometru na pedale przyspieszenia ma gdzieś zwarcie przepatrz cala wiązkę od pedału gazu do sterownika silnika pod względem zwarć miedzy przewodami i zwarciem do plusa i masy. Nie ma zwarć, ani między przewodami w wiązce nawzajem, ani do masy, ani do plusa. Sprawdzałem miernikiem. To samo z przepustnicą - nie...
Pojeździj trochę, ja po czyszczeniu miałem to samo.Po jakiś 1000 km wszystko się ustabilizowało, też byłem w szoku jak po czyszczeniu zobaczyłem obroty.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Wraz z wejściem do produkcji silników K4J(1,4 16v) i K4M(1.6 16v) pojawił się również sterownik Sirius S32 który miał już możliwość zarządzania klimatyzacją(odczyty ciśnienia w układzie), ale ta funkcja została dopiero wykorzystana bodajże w 2001 roku. W pierwszych Megane I Ph2 był jeszcze mechaniczny presostat. Wtedy układ był konfigurowany na "bez...
Kolego Mobali - przewodów WN nie ma już w Renualt od 20 lat (cewki na świecach)... Czy ten silnik ma koło zmiennych faz rozrządu? Często zapycha się element regulujący, pomaga przemycie lub wymiana... Pozdr. J.
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Witam! Co do cewek to w tym modelu dośc często padają cewki i ie ma reguły czy denso czy sagem. na news.triger.com.pl jest grupa pl.misc.samochody.renotech tam dowiesz sie durzo
można myć w aucie, zastosować zmywacz do gazników i będzie dobrze,nie maa potrzeby demontażu
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Albo zaciął się silniczek krokowy.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
To nie kontrolka immo a kontrolka usterek układu wtryskowo-zapłonowego. Podjedź gdzieś na diagnozę układu, to najlepsza opcja, choć jak znam Renault swój typ na to mam.
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Nie, czujnik podciśnienia!
gazu do oporu i w trasę Trzeba sprawdzić ustawienie sterownika od gazu, może przy określonych obrotach przełącza na PB
Witam ponownie, piszę późno bo nie miałem czasu wcześniej.. Sprawdziłem węże i wszystko wygląda ok, dla pewności wymieniłem wężyk do map sensora i nic nie pomogło. A po odpięciu wężyka od map sensora przy uruchomionym silniku auto zgasło. Ostatnio odpiął mi się taki grubszy wąż idący od silnika do filtra powietrza i auto lepiej pracuje lecz jeszcze...
Tyle co mogę pomóc Tobie, to wrzucam schematy elektryczne dla 2.0 16V. Mam nadzieję, że dzięki nimi dasz radę sprawdzić wiązkę - a jak wiadomo w Renault potrafi zrobić "kuku".
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
A na PB jeździ dobrze ?
Czekam. Takie teksty to do Zochy rzucaj Co do dopasowania- co za różnica ile będzie piknięć na obrót wałka, 1 czy 4 skoro nie ma odczytu z wału( albo czasu pełnego obrotu wałka) Z wykresu autora nie wynika ile jest impulsów na obrót
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Więc masz winowajcę szarpania silnikiem. Sprawna świeca ma Ci palce poparzyć jak dotkniesz :)
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
problemy obrotami vectra problemy obrotami golf3 problemy obrotami escort
elm327 kasować błąd metalowo gumowe monitor compaq wyłącza
Volkswagen Tiguan I 5N – lokalizacja przekaźnika tylnej wycieraczki, BCM J519, bezpiecznik SC29 Końcówka mocy Sony STR – po wymianie triaka nadal pali bezpiecznik, zwarcie tranzystorów, diagnostyka