W takim razie, zasyfiony kolektor dolotowy, zasyfiony EGR - to normalne w tych silnikach. Problem z potencjometrem pedału gazu, problemy z pompą (elektronika PSG5).
witam prosze o pomoc mam opla vectra b diesel ..na wolnych obrotach swieci sie kontrolka silnika, po przekroczeniu 2000 obrotów gasnie, po podłączeniu komputera wyswietlil kod błędu p400 ...co poradzicie
Norma, zwłaszcza jak jeździsz na krótkich odcinkach i katujesz silnik 16V na niskich obrotach, to nie diesel.
Pompa na pewno nie jest zapowietrzona bo po przelaniu przez nią 2 litrów diesla nie ma prawa juz być w niej powietrza. Zawsze tak robiłem i po paru obrotach silnikiem auto odpalało. Tym bardziej jestem pewien ze nie ma powietrza w pompie bo podczas próby rozruchu paliwo wylewa sie z przewodu powrotnego. Do tego jk popuszczę nakrętkę przy wtryskiwaczu...
Przeczytaj sobie ten artykuł : http://auto-krak.pl/auto-krak/silniki-op... . Ja też miałem problemy z paleniem jak u Ciebie. Te silniki tak mają. Pojechałem do serwisu gdzie za 90PLN wgrali mi nowe oprogramowanie silnika i po problemie. Trwało to jakieś 40 min a ja za ten czas kawkę piłem :D
Ile ludzi tyle będzie odpowiedzi. Pisanie o konkretnych obrotach bez podania modelu silnika nie ma sensu. Oczywiste jest, że silnik 1.0 trzeba będzie trzymać na 3000obr żeby chciał jakoś jechać, podczas gdy 2.0 będzie delikatnie pyrkał bez nadmiernego obciążenia na 1500 obr. Nowych diesli nie ma co trzymać na przy zbyt niskich obrotach, bo zaczną się...
Tak zmieniaj biegi, żeby następnym jechać od 2100 obrotów. Diesel nie lubi zamulania, ostrej jazdy też.
Myślę, że nie rusza się samochodem mając obroty poniżej 1500 chcąc jednocześnie przyśpieszać. To nie diesel.
Wszystkie wężyki i rurki cieńkie plastikowe od podciśnienia sprawdź.Idą od pompy vacum na głowicy do 3 elektrozaworów (dwa obok aku , jeden pod rurą filtr-turbina). Czujnik jest w bloku silnika ale sprawdź jego wtyczkę bo lubi gnić.
za naprawe zapłaciłem 30 kilka euro z takim skutkiem że : autko nie paliło wogóle teraz pali za te pieniążki to niemiec nie odpala nawet auta ani polak poczytaj przykład http://www.poloniaberlin.de/forum/topics... wiec nie wiem nadal czy źle robie próbując sam sie z tym uporac. skąd sie wzieła...
Witam, posiadam vectre v 2000 z silnikiem diesla i zegarami digital. Mam problem z tym iż obroty cały czas świecą się na maxa, czy da się coś zrobić aby wyświetlały się prawidłowo? Szukałem, ale odpowiedzi na to raczej nie znalazłem. Z góry dzięki. Pozdrawiam : D
Ciężko określić, czy będzie lepszym wyborem, bo dużo zależy od szczęścia z tym braniem oleju :) 2.0 ogólnie bardziej pasuje do masy pojazdu, ale te silniki mają tendencję do brania oleju i ciężko to naprawić dobrze - winne są pierścienie. Niektórzy wymieniają je na pierścienie z volvo - z różnym efektem. W teorii silnik nie jest rozbieralny - producent...
Cześć . Po pierwsze diagnoza.
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Proponuje nie odpalać na pych diesla ... Sprawdzałeś filtry?
Pewnie tak, ale nie az taka roznica ze auto nie zapali od razu, najwyzej by "kulalo" na wolnych obrotach-ja mam rowniez starego diesla (ta Vectra nalezy do brata) i u siebie tez wymienilem kiedys 1 swiece i auto odpala normalnie, a kiedy swieca byla spalona to tez odpalalo ale kulalo na zimno.. Mysle ze jednak swiece to niewlasciwy trop..
Witam. Mam problem z Vectrą C 2.0l Diesel. Miałem taki przypadek, że autko stanęło pod dużym wzniesieniem, zapaliło się i zgasło. Nie mogło wejść na obroty. Zjechałem na równym, pokręciłem trochę i zapaliło się. Teraz wszystko działa. Czy ktoś miał podobny przypadek? Zaznaczam, że paliwa było ponad pół zbiornika.
zimny diesel zawsze klekocze tak samo na wolnych obrotach klekotanie jest bardziej uciążliwe niż przy 2 tyś obrotów.
Masz problem z przstawiaczam kąta wtrysku pompa do naprawy Nie napisałem że to benzyna, kolega chyba o dieslu myślał z tą pompą.
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
Dymi standardowo jak na Diesel'a przy bardzo wysokich obrotach. Mniej więcej co 300km dolewam 1l oleju po zapaleniu się żółtej lampki.
Wstawiam liczniki z diesla z obrotomierzem do 6 tys, ale z licznikiem od benzyny tym do 7 tys już też eksperymentowałem co ciekawe na wolnych obrotach też mi pokazywał 4,5 tys obr/min tak jak na tym z diesla
Witam. Od kilku dni mam pierwszego diesla. Opel Vectra B diesel 2.0 Dti - 101 km 1998r..Mój problem jest następujący: gdy dynamicznie przyspieszam zazwyczaj pmiędzy 3-4 tyś obrotów nagle zaświeca się kontrolka pomarańczowa elektronicznego sterowania silnika i albo muszę się zatrzymać, po czym ponownie zapalam i silnik normalnie pracuje i jadę dalej,...
Jak dieslowi gwałtowine odetniesz paliwo to będzie nim szarpać że mało z poduszek nie wyskoczy. Chodzi o kulturę pracy.
Witam Czy poradziłeś sobie z aktywacją komputera bo jestem na tym etapie i mam problem. Co do tempomatu to zrobisz to techem lub op_comem musisz tylko jeśli masz benzynę dokupić jakiś czujnik obrotów nie wiem jaki bo ja mam diesla więc czujnik już był wystarczyło tylko kupić dzwigienkę do tempomatu i aktywować funkcję. Pozdrawiam
po odpięciu wtyczek ze świec faktycznie są dwa niezależne obwody, bezpieczniki zmienione, miały 80A, Pani w sklepie od razu wiedziała, że od świec żarowych, tylko w tych nowszych autach dziwne jest to grzanie, bo kontrolka zapala się na 2-3s i gaśnie a obwód cały czas grzeje, nawet po odpaleniu jest na świecach jakieś 7-8V później spada na 4-6V i w...
Witam mam Vectrę B 2.0 diesel 2001 rok. Auteczko ma jakiś mały problem z drganiem przy hamowaniu silnikiem ( szczególnie jak hamuje na wysokich obrotach a niskim biegu) to jest jeden problem( poduszki pod silnikiem i skrzynia sprawdzone ) ,a drugi jest taki z wzrasta mi poziom oleju w silniku najprawdopodobniej przez ON( gumki na wtryskach czy może...
Dziękuję za pomoc. Sprawdzone, jednak pasek przeskoczył, odpalił ale to nie koniec problemów... Mam problemy z odpaleniem silnika, tzn. zapali, po chwili gaśnie i już nie mogę go później uruchomić z rozrusznika... Jest to mój pierwszy benzyniak, do tej pory miałem styczność tylko z diesel'em. Z tąd te moje, może nieraz banalne pytania.
Dzięki kolego, sprawdzę. Ale skoro turbinka kręci od "zera" to możliwe żeby była taka "turbo-dziura" w najniższym zakresie obrotów? Dodam może jeszcze że znajomy ma Opelka z tym samym silnikiem i od razu mi mówił że mój coś słabo reaguje na dodawanie gazu (na postoju no i nie próbował się nim przejechać). Miałem też okazję przejechać się trochę Volvo...
Ja posiadam vectre 2005r 1.9 cdti 150 km brat miał 120km z 2007r więc mam porównanie. Moja obecnie ma 232tys km i pojawia się stukania dwumasy, poza tym czyściłem EGR ,który się poprostu zapycha dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie zaślepki w celu zmniejszenia przepływu spalin, to samo występuje w 120km silniku. Spalanie praktycznie takie samo moze...
Biorąc pod uwagę wymienione modele zrezygnowałbym z diesli. Są to auta kilkunastoletnie i diesle mogą zimą nie dać rady. Również niezbyt dynamiczne, ale za to mało palą. Wolałbym benz.+LPG. Trzeba tylko pamiętać o tym, żeby kupić auto z dobrą sekwencyjną instalacją. Przy zakupie sprawdzić jak działa na niskich i wysokich obrotach. Nie kupować auta z...
uwazam ze grubo sie mylisz. Jestem posiadaczem vectry B 2.0 DTI z 2001 roku. Auto zaczyna wyraznie ciagnac od 2000 obrotow. Nie zaprzecze ze od 0 do 100 nie jest to zadna rewelacja i dlatego zdecydowalem sie ja zachipowac. Obecnie auto ma moc ok. 130 KM i rozpedza sie w ok.10.5 / 10.6 sekundy do 100km/h. V-max wynosi 210 tyle odalo mi sie wycisnac na...
Witam. Posiadam Opel Vectra B diesel 2.0 DTI - 101 km 2000r. Mój problem jest następujący: gdy dynamicznie przyspieszam zazwyczaj pomiędzy 3-4 tyś obrotów nagle zaświeca się pomarańczowa kontrolka elektronicznego sterowania silnika i zaczyna szarpać jak by odcinało dopływ paliwa. W tym momencie albo muszę się zatrzymać, zgasić silnik, po czym ponownie...
Witam. Posiadam vectrę z 92r z silnikiem 1.7D opla bez turbiny. Opiszę tu kilka swoich problemów aby nie otwierać do każdego problemu osobnego tematu. Mam nadzieję że z waszą pomocą uda mi się tych problemów pozbyć. Pierwszy problem jaki mam z silnikiem to odpalanie. Po odpaleniu silnik przez moment przerywa tak jak by się zapowietrzał, przerwie tak...
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam tym bardziej :) Ale do rzeczy. Mój ŚP.teściu miał Opla 2.0 DTi po chipie a auto było na tyle żwawe, że przy starcie ze świateł nie umiałem go dogonić swoją Vectrą b 1.8 LPG. Sam nieraz dostawałem szału, że jego 122kuce są takie żwawe a moje zdechłe. Potem to wiadomo jedno dziecko drugie...
problemy obrotami vectra vectra obrotami problemy obrotami escort
siemens micromaster biquad wymiary router airlive hasło
suszarka elektrolux philips az1830
Wyważarka CEMB C68 - Kod błędu 12: Diagnoza i Rozwiązania Kalibracja wyważarki CEMB C68: krok po kroku