Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Ale kluczyk trzeba przymocować w pętelce w takiej pozycji jaką przyjmuje względem niej gdy kluczyk jest w stacyjce .
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Ja mam Seicento 0.9 z 2000r. model Young i u mnie absolutnie światła nie gasną przy rozruchu. Wiem to na pewno, bo sprawdzałem z kumplem jak miałem problemy z uruchamianiem silnika na gazie i musiałem długo kręcić rozrusznikiem. Kumpel mnie o tym poinformował a na początku mu nie wierzyłem, bo wydawało mi się że gasną, a one tylko tak przygasały. Teraz...
Kostka stacyjki pewnie.
pewnie kostka stacyjki nie łączy
https://www.google.pl/search?q=kostaka+s...
A masz mozliwosc podstawic drugi czytnik stacyjki?
Za akumulatorem sa dobre a co ma niby byc z ta stacyjka...?
Przyczyna jest tam, gdzie jest sterowanie tym przekaźnikiem, np stacyjka.
Napewno dobrze sprawdziłeś stacyjkę jakie masz napięcia na kablach od stacyjki?
Naprawione :) było coś nie tak z jakimś kabelkiem od stacyjki :)
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
To ewidentnie coś jest nie podłączone. Czy wcześniej szyba reagowała na przekręcenie stacyjki?
Dzięki A myślisz że mógłby być to jakiś problem ze stacyjką ?
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Witam Mam problem ze stacyjka w moim seicento i nie wiem co robic. Kupujac samochod dostalem 2 kluczyki, jeden niestety juz jest wytarty i nie da sie nim odpalic jedynie otwiera tylko klape bagaznika. Drugi ktorym sie posluguje po wlozeniu do stacyjki ma problemy z przekreceniem na zaplon. Jest bardzo konkretny opor pewnie to wina tego ze tez jest juz...
Puszka pod kierownicą, idź po kablu od pętli na stacyjce.
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
Na czujniku wstecznego masz plus po stacyjce.
Nie ma żadnej filozofii, kup zestaw z gumowymi przepustami do drzwi (jeśli nie masz). Nie ma modułu, podłączasz tylko zasilanie po stacyjce.
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Tak jak w temacie czy ktoś już kiedyś podpinał coś przez stacyjkę w seju bądź inne auto i wie jak to tam wygląda czy tam są kostki jakieś czy morze coś innego ogólnie by wyjaśnił gdzie mogę podpiąć właśnie zasilanie do szyb el. no chyba że nie musze rozbierać stacyjki tylko pudełko z bezpiecznikami i tam już jest wyprowadzony kabel ze stacyjki główny...
Kostka stacyjki do wymiany.
do sprawdzenia kostka stacyjki.
A czy sprawdzałeś napięcie za stacyjką?
Dziwi mnie tylko sprawa, że przy odpalaniu wszystkie kontrolki gasną i elektroniczny licznik kilometrów/przebiegu, nawet wskazówka z benzyny spada... Co to może być? Tak jakby aku słaby ale dziwne, że kręci... Stacyjka może być uszkodzona tzn kostka przy stacyjce. Nie podaje napięcia na zacisk 15 (plus po stacyjce.)
Dochodzi prąd do stacyjki?
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
Ale nie mam stacyjki. Ja bym nie kopał w kluczu, tylko wyciągnął pętle i przymocował do niej kluczyk na stałe. Mam nadzieje że masz 2 klucze do drzwi i do stacyjki.
Kupiłem komputer stacyjkę z imovi puszką i jeździ
Mnie też się zaświecała i było to spowodowane kluczykiem, ogólnie stacyjką.
Witam. Chcę wykorzystać w pojeździe typu SAM, stacyjkę od seicento (wraz z kolumną kierowniczą). Nasuwa się pytanie, ile najwięcej amper mogę podłączyć po kluczyku (15)? Chciałbym uniknąć przekaźników ze względu na brak miejsca.
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
No fakt nieprawdopodobnie . Tak masz juz jak tylko kluczyk do stacyjki włożysz ?
Witam. Mam taki zgryz: chciałbym coś podłączyć pod zapalniczkę bez załączania kluczyka w stacyjce Seicento 1100. Czy istnieje szybki sposób aby to zrobić? Wiercenie dziur i kompletna "demolka" wnętrza za bardzo nie wchodzi w rachubę , bo samochód jest nowy. Przez jaki bezpiecznik jest zasilana zapalniczka? Potrzebuje ok. 15A w szczytach do zasilania...
Kostka jest na wcisk. Stacyjki nie tykaj
No i połączyłem się ze sterownikiem. Nie powiedziałem na początku ,że miałem problemy z moim seicento: na początku zaczynała palić żółta kontrolka silnika a teraz ostatnio ciężko zapalał.Przy kręceniu stacyjką czasami nie było słychać że pompa paliwa działa. Po scanowaniu wyskoczyły następujące błedy: P 201 injector P 203 injector P 204 injector P -202...
Witam Musze wymienić stacyjke w Seicento. Niestety ktos ukradł kluczyki. Zastanawiam sie jak to zrobic. Ma ktos jakis pomysl? Pozdrowiam
Ale sama stacyjka?? kluczyki beda stare pasowaly???
Czy ktoś może wyciąć imobiliser ze sterownika Toyota avensis AT220 motronic BOSCH 0 261 204 580 TOYOTA 89661-05230
Przełóż wszystko stacyjkę,itp.
Zasilanie ma stałe czy po stacyjce?
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
A nie dałoby się podłączyć po prostu stacyjka- akumulator -ledy?
Pomysł z wydłubaniem pastylki immobilizera jest jednym z najprostszych i można by na tym bazować. Można by skopiować pastylkę immobilizera i zamontować ją w samochodzie razem z drugą pętlą odbiorczą i oddalić ten "patent" od stacyjki. Oryginalną pętlę odbiorczą zostawić na stacyjce. Teraz trzeba zrobić układ na przekaźniku, który w przypadku odpalania...
czyli zakładają ze bym wymienił te wkładki to: -z pilota mozna by otworzyc normalnie -byłby inny klucz do ewentualnego otwarcie kluczykiem i inny do stacyjki dobrze mysle ??
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
Za bardzo nie ma mozliwości przesunięcia czujnika bliżej koła. Miejsce na montaż czujnika jest częścią bloku silnika, nie da się bardziej przybliżyć. Sam czujnik zamontowany jest na metalowym "czymś" i też nie ma mozliwosci przysunięcia go do koła, mozna co najwyżej oddalić. Czujnik kupiłem oryginalny magnetti marelli, podobny zresztą tej samej firmy...
Tak to puszka immo ,ale jeśli masz wątpliwość to idzie do niej wtyczka od pętli na stacyjce . łatwo to sprawdzisz .
Witam, to stacyjka uszkodzona, jak za nią nie ma prądu. A tam nie ma kostki takiej, co się przekręca, może się poluzowała. albo trochę WD do stacyjki
Witam w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
chciałem podłączyć bezpośrednio z wtyczki stacyjki na oddzielny przełącznik światła postojowe w seicento a nie znam koloru kabliod świateł postojowych. Mam uszkodzoną stacyjkę, za nową zaśpiewali prawie 700zł
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Bez wielkiej filozofii stacyjka i bendiks do sprawdzenia.
trzeba przekrecic go do pozycji zaplon i wcisnac zabek zabezpieczajacy pod stacyjka a nastepnie wypchnac calosc np, wkretakiem
Zgadza się. Ja za komplet też z "al-o" dałem 39zł. Miałem tylko kluczyk do paliwa i stacyjki. Tak jeździłem 6 lat. A jaka wygoda.
Jak stary samochód to można odkręcić stacyjkę całkiem i już odblokowana kierownica.
chyba kest cos namieszane w stacyjce
Na samym wierzchu masz rodzaj obręczy z 2 zatrzaskami. Musisz to zdjąć. Później musisz wcisnąć 2 zatrzaski z obu stron stacyjki. Są w tych prostokątnych otworach. 2 małe wkrętaki i do dzieła.... A samą koskę stacyjki powinieneś kupić bez problemu. W UNO, seicento są chyba takie same.
Stacyjkę w pozycji na rozrusznik styk zasilający powinien rozewrzeć się
W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Witam! Mam problem, zapaliła się żółta kontrolka i piszę na niej CODE, samochód nie chcę zapalić. Czy wymiana stacyjki coś pomoże? Jeśli tak czy sam wkład będzie dobry? http://allegro.pl/stacyjka-fiat-siena-pa...
Sprawdź prxewody które dochodzą do gniazda,oraz samo gniazdo,w większości aut zapalniczka działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce do pozycji pierwszej
Skoro masz LPG to tnij kabel od zapłonu, wtedy nie zapali i na gazie i na benzynie :) Szukaj kabla wychodzącego ze stacyjki !!
Mozna odciac plus po stcyjce to pomaranczowy przewod wychodzacy ze stacyjki
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Do startera (automatu rozrusznika) podłączony jest: - na pierwszej szpilce, jeden gruby czerwony kabel w czarnym peszlu prosto z aku - na drugiej szpilce znajduję się wspomniana wiązka czyli kolorowe 3x1,5+1 cienki czarny wyprowadzająca napięcie do instalacji (jak się domyślam) - czerwony sygnałowy ze stacyjki z konektorkiem żeńskim.
wyjdzie dużo drożej niż sama stacyjka. A może "idąc po taniości" dało by radę zrobić tak jak mam w swoim Seicento po wymianie stacyjki, czyli przypiąć stary kluczyk z immo pod deską rozdzielczą a resztę "obsługiwać" nowym? Trochę to "druciarstwo" ale działa... :D
Zasilanie przekaźnika z 15, czyli "po stacyjce". Po zmostkowaniu styków przekaźnika odpala?
będą same problemy,przede wszystkim czujnik biegu jałowego,bo jak będzie na biegu to trochę się poobija przy rozruchu a możesz zapomnieć dać na luz,a co w w zimie? zostawisz go na luzie z zaciągnietym ręcznym-życzę powodzenia przy próbie ruszenia po mroznej nocy,a sprawa druga i najważniejsza to fabryczny immobiliser,jak chcesz odpalić auto nie mając...
masa była sprawdzana, wszystko czyszczone. Zasilania sprawdzałem miernikiem. Wiem że nikt tego za mnie nie zrobi ale może ktoś mi coś poradzi, podpowie co to może być bo już wyczerpały mi sie pomysły. spróbuje jeszcze jutro na krótko połączyć zworką kabel od rozrusznika w kostce od stacyjki, wyklucze wtedy kostke
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
Trzeba zmierzyć czy podczas grania nie przysiada zbytnio napięcie zasilające. Z objawów wynika, że może być problem z napięciem +12V które jest podawane cały czas, niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce.
Witam Was i zwracam się z prośbą o pomoc W moim seicento 1,1 miałem ciągle problemy z rozładowywaniem się akumulatora. Ustaliłem, poprzez wyjęcie bezpiecznika i zmierzenie natężenia,że winę ponosi radio Lenco a instalacja jest wykonana poprawnie. wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie zamontowanie przełącznika zwłaszcza, że po kilkudniowej...
Radio ma dwa podł┌ączenia plusowe (+). Jedno stałe 12V+ a drugie dopiero po przekreceniu stacyjki. Nie wiem jak seicento czy jest w pierwszej pozycji mozliwe czy dopiero w pozycji zapłon. Ty masz pewnie zmostkowane razem te przewody i efekt jest jaki jest. Dodatkowo zmierzył bym pobór prądu z radioodbiornikiem i bez, bo nie wydaje mi się aby przez...
Kupiłem drugie auto jako dawcę części i podmieniłem sterownik. Potem kupiłem na złomie sterownik z immo i stacyjką i mam obecnie dwa sprawne seicenta ;)
proszę o pomoc! w moim seicento miałem ciągłe problemy z zapalaniem, ustaliłem że sprawcą jest radio, jest za duży pobór tj 1 A wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie zamontowanie przełącznika zwłaszcza, że po kilkudniowej zmianie radia na inne wszystko było ok, co znaczy, że instalacja jest raczej zrobiona dobrze. od radia biegną przewody,...
Antenkę sprawdź. antenka sprawna bo auto odpala normalnie i jeździ a jak zdejmę pierścień ze stacyjki to zapłon jest zablokowany
No lipa.. Nic się nie zmieniło.. Mechanik mówił, że być może trzeba kupić nowy, oryginalny czujnik. Co do reszty nie wiem.. Jeszcze zaprowadzę samochód żeby założył ten stary czujnik i sprawdził. Jeszcze mnie ciekawi sprawa kostki stacyjki, rozrusznika i alternatora..
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Mam dokładnie ten sam problem:/ z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie.
Oj raczej kolega nie ma racji , po przekręceniu stacyjki na rozruch automatycznie odcinanie są zbędne odbiorniki prądu.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
±chciełem założyć dodatkowy załącznik świateł postojowych (seiczento) mam uszkodzoną stacyjkę, jakie przewody muszę wyprowadzić z wtyczki stacyjki
Odpalaj na włączonych światłach. Jak zgasną to aku szrot. W Seicento (i raczej nie tylko w Seicento) instalacja jest tak "zbudowana", że przekręcając kluczyk stacyjki na uruchamianie rozrusznika jednocześnie odłączane są wszystkie "zbędne pobieracze prądu", więc w ten sposób nie da się tego sprawdzić...
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
Tak, oczywiście wiem. Mam światła mijania włączone, a pozycyjne nie świecą. Żarówki wszystkie dobre, bezpieczniki również, po podaniu +12V na żółty z zielonym paskiem (między stacyjką a bezpiecznikami) - wszystkie żarówki świecą
Czarno niebieski - światła postojowe żółto-czarny - 1, sygnał czarny - masa czerwony - 15 plus po stacyjce Wyciągnij układ z obudowy i na płytce drukowanej są oznaczenia: 1 sygnał, 15 plus po stacyjce, 31 masa i ostatni podświetlanie.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony (zimny lut) i stąd moje problemy....
mase z solidnego punktu z karoserii natomiast plus z glownego przewodu idacego do skrzynki bezpiecznikowej lub do wylacznika stacyjki pozdrawiam!!
Witam wszystkich.Pragnę samodzielnie zamontować autoalarm w swoim seicento i dlatego potrzebuję waszej pomocy:gdzie wpiąć się najlepiej do kierunkowskazów,który z przewodów ze stacyjki daje po załączeniu +. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
stacyjka seicento seicento stacyjka problemy stacyjka kontrolki
schemat zasilania klimatyzacji wałka laserowej lm311 komparator
Hyundai Sonata NF 2.0 CRDi D4EA – wymiana czujnika położenia wału krok po kroku, filmy instruktażowe Błąd A01/800 na sterowniku Buderus - czujnik temperatury zewnętrznej