Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Witam, mam problem z Renault Master 2 2.5 DCI (bus). Rozkodowało mi wtryskiwacze, po ponownym wpisaniu kodów błędy znikają i auto jedzie normalnie, ale wystarczy, że tylko wyciągnę kluczyk ze stacyjki i poczekam z 1 min, dalej pojawia się te same błędy i dalej nie zapisują mi kodów wtryskiwaczy i nie wiem, o co chodzi. Błędy: DF276 Programowanie kodu...
Dzięki za odp. Myślę, że tak czy inaczej wsadzimy inną stacyjkę chyba, że kogoś w ok. znajdziemy. Ale z tego co się orientuję to i tak bez użycia siły się nie obędzie, kierownica także zblokowana. I teraz pytanie, trzeba programować ten kluczyk nowy? Wokół tej stacyjki jest taki okrągły plastik z wtyczką. Czy to immo? Podejdzie każda stacyjka z kluczykiem?...
Ok spróbuję jeszcze raz zresetować a macie może jakiś pomysł jak się programuje piloty w tym alarmie ?? Zapomniałem spytać: czy ma jakieś znaczenie którego z 2 pilotów uzywam do zaprogramowania i w jakim stanie musi być stacyjka aha no i jeszcze jedno czy musze programować oba naraz czy wystarczy jeden wiem że pytania głupie ale nei znam się na tym
Jeden w module sterownika SRS. Po jednym w słupkach kierowcy i pasażera. Moduł (sterownik) SRS umieszczony jest po dźwignią ręcznego pod wykładziną podłogi. Jedyny sposób by się do niego dostać to zdjęcie plastiku i rozcięcie wykładziny. Jeżeli dopasujesz po numerze ruszy bez problemu i żadnego programowania. Uszkodzony (wzbudzony) czujnik bezwładnościowy...
Niestety pin kodu nie posiadam, znalazłem kiedyś w necie sposób programowania ale to nie działa, było to mniej więcej tak (otwórz klapę silnika, prawe drzwi, przekręć kluczyk w stacyjce itd.)
KOD AWARYJNY RENULT Procedura wpisywania kodu awaryjnego w Renault systemie blokady rozruchu I GENERACJI. Renault Clio Laguna Typ kluczyka w I Generacja Wprowadzanie kodu awaryjnego: Kod awaryjny wprowadzamy w sytuacji uszkodzenia pilot lub centralki immobilaizera, po to aby awaryjnie dojechać autem do serwisu. Przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję...
Poszukuję szczegółowej instrukcji programowania funkcji centrali alarmu American Legend Rocker HR-2000. Muszę wyłączyć funkcję automatycznego uzbrajania systemu i zamykania centralnego zamka - po wyłączeniu stacyjki i zamknięciu drzwi kierowcy. (+15 po stacyjce i krańcówki drzwi są OK. Auto: Renault Thalia 2009) W instrukcjach, które posiadam nie ma...
Zapomnij o kupnie nowego pilota na allegro. Sam tego typu pilota używanego nie zakodujesz. Teoretycznie jest możliwość, ale jest to skomplikowane i wiąże się z demontażem modułu UCH, programowaniem pamięci EEPROM. Daj komuś do naprawy stary pilot, który po naprawie powinien teoretycznie także uruchomić samochód, chyba, że masz różne zamki w stacyjce...
Używanego pilota nie dopiszesz od tak do samochodu. Czysty kluczyk i dopisanie procedurą do samochodu. Przy odpowiednim sprzęcie trwa to 30sekund. Transponder musi być czysty i otwarty. Generalnie kosztuje to ok. 350pln (grot, pilot, programowanie). Jesteś pewny,że w kluczyku jest sam grot i nigdzie nie mam pastylki immo? Jeśli tak, to albo jest podklejona...
Wymiana samej skrzynki nic nie załatwi bo dochodzi do tego programowanie Immobilaisera albo wymiana stacyjki. Jestem umówiony na koniec tygodnia do najlepszego w regionie elektronika samochodowego, zobaczy się co trzeba wymienić. P.S. Już wiem co to jest UCH, niestety w tej renówce to jest BSI.
masz kod więc możesz dokodować kluczyk, było na elce, jak problem to zapraszam na PW Dodano po 2 "Musisz mieć kod do odblokowania IMMO. Jezeli nie jest wpisany w książce serwisowej, to musisz go zdobyć w serwisie na podstawie numeru VIN(chyba, że ktoś na forum Ci pomoże).Jeśli masz pewny kod blokady wtrysku to wykonaj poniższe czynności: ( Megane z...
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Witam forumowiczów. Posiadam Megankę 99lift w HB. Od czasu jak się ochłodziło i naprawie stacyjki, nie działa mi centralny zamek, bateria w pilocie sprawna i przy odpalaniu nie zapala się lampka od immobilizera. Nie wiem co jest, silnik odpala,kluczyk centralny umarł po 2 programowaniach,teraz tylko przełącznik w kopicie działa. Po naprawie stacyjki...
Ok. Wygląda na to, że kod działa, tylko nie mogę połączyć kluczyka tj. ten pkt., bo kluczyk jest w stacyjce, a jak go wyciągnę to się nic nie świeci i nie działa. :-( 5.) Wciskamy ponownie przycisk zamykania drzwi i trzymamy go - drzwi zamkną się i otworzą, zapali się lampka immo - czekamy aż zgaśnie (ważne!!!) wtedy wciskamy skierowany na odbiornik...
Już wiem :) Jest tak jak mówisz Twingo: Przy załączonej stacyjce: - wcisnąć przycisk na zamykanie ( Przytrzymać ok. 5 sek. ) - f-cja załączona - wcisnąć przycisk na otwieranie ( Przytrzymać ok. 5 sek. ) - f-cja wyłączona Programowanie jest potwierdzane cichym piknięciem............
Dzięki bardzo ale chyba ta instrukcja mi nie pomoże. Nie moge wejść w tryb programowania według tej instrukcji. Chchiałbym dodać że autko jest z 2003 roku We wcześniejszym linku była instrukcja którą dostałem przy zakupie auta. Przy przekręczeniu stacyjki występują 3, 3 , 1 , 1 mrugnięcie.
Ale się dyskusja rozpętała. Światła postojowe występują w każdym samochodzie — przy ustawieniu przełącznika świateł na pozycję świateł pozycyjnych. W starych Fiatach jeszcze był bajer że światła wyłączały się po stacyjce (chyba od lat '80). Maluch miał w stacyjce styk odłączający światła przy rozruchu (wycierający się z resztą). W motocyklach...
Czujka raczej nie ma nic wspólnego z immobilizerem.Raczej bym obstawiał kluczyk.Imo jest czytany przy stacyjce a nie z centralki od zamykania drzwi A skąd do 98 r immo jest czytane podczerwienią z kluczyka. Kolego najpierw sprawdz czy działą kluczyk, aparatem foto.
Witam Mam problem z immo. Podczas mrozów odpalił i przjechałem kilkaset metrów, wyłączyłem i podczas próby ponownego uruchomienia immo zablokowane. Kolega podpinał się clipem i próbował wykonać programowanie kluczyków na nowo. Jednak komunikat był, że kod kluczyka nie otrzymany. W pamięci dwa kluczyki. Żaden nie odblokowuje immo. Pojawił się komunikat,...
Witam szanownych ekspertow, wiem temat walkowany wiele razy, przeczytalem troche postow w w/w temacie lecz nie doszukalem sie odpowiedziw konkretnie tym typie immo. Autko jak w temacie, posiada: immo siemens, petla indukcyjna, jeden transponder pcf7931xp oryginalnie w kluczyku, a drugi prawdopodobnie poprzedni wlasciciel przykleil na obudowie stacyjki....
Przyciskiem CPE wbijasz kod (patrzysz na mignięcia lampki immo), po wbiciu kodu wyłaczasz kluczyk w stacyjce i wyciągasz go, naciskasz przycisk CPE i trzymasz do czasu aż zamki zamkną się i otworzą i masz 20 sekund na to, aby skierować PLIP'a na odbiorni podczerwieni i trzykrotnie nacisnąć przycisk na nim. To było opisywane na forum, skorzystaj z wyszukiwarki,...
Pytań sporo. Odpowiedź chyba jedna nie da się. Ale skoro tak totalnie nie działa to chyba ten klucz nie ma lub nie miał nic wspólnego z samochodem. Wyjścia raczej takie. Pierwsze znasz w sewisie za podobną cenę. I tutaj uwaga boe jeśli stacyjka była pasowana do kluczyka to serwis o tym nie wie. Druga to wyłączenie immobilizera i rezygnacja z centralnego...
Musi być aktywny immobilaizer - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się lampek na tablicy rozdzielczej. Dioda blokady będzie szybko migała - przyciskasz przycisk centralnego zamka i trzymasz go, dioda zaczyna migać wolno - musi mignąć tyle razy ile wynosi pierwsza cyfra kodu, puszczasz przycisk i przyciskasz ponownie - znowu musi mignąć tyle razy...
Witam! Wprawdzie temat stary ale może jeszcze komuś się przyda procedura, którą sprawdziłem na Scenic-u z 1997 roku (z IMMO na podczerwień) i postanowiłem dokładnie opisać: Awaryjne uruchomienie silnika gdy nie działają piloty obydwu kluczyków: 1. otworzyć drzwi kluczykiem lampka blokady zapłonu (immo) w zegarach powinna szybko błyskać; 2. włóż oryginalny...
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Musisz mieć pin kod. Jest do zdobycia na podstawie numeru VIN u najbliższego dealera, o ile jesteś właścicielem auta Przy aktywnym immobilizerze - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się lampek na tablicy rozdzielczej. Dioda blokady będzie szybko migać - przyciskasz przycisk centralnego zamka i trzymasz go. Dioda zaczyna migać wolno - musi mignąć...
przekrec kluczyk...dioda miga szybko...wciskacz przycisk centralnego zamka....zaczyna mrugac wolno..czekasz az (w Twoim przypadku pierwsz cyfra kodu 8)..puszczasz przycisk i znow wciskasz...druga cyfra 6 trzecia 6 i i tak do czwartej 8. (wtedy juz masz awaryjne odpalenie samochodu) ale jezeli chcesz wkodowac kluczyki to musisz przejsc cala porocedure...wiec:...
to masz problem - potrzebujesz 4 cyfrowy kod który dadzą ci w ASO za który trzeba zapłacić. Może ci pomóc gościu z tego GG gg 1897936 zapytaj może da ci kod do kluczy , a potem procedura poniżej Musi być aktywny immobilaizer - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się lampek na tablicy rozdzielczej. Dioda blokady będzie szybko migała - przyciskasz...
zakoduj pilota na nowo jeśli to to samo co w megane to ja robiłem to tak cytat z innego forum "Musi być aktywny immobilaizer - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia się lampek na tablicy rozdzielczej. Dioda blokady będzie szybko migała - przyciskasz przycisk centralnego zamka i trzymasz go, dioda zaczyna migać wolno - musi mignąć tyle razy ile wynosi...
Musisz mieć kod do odblokowania IMMO. Jezeli nie jest wpisany w książce serwisowej, to musisz go zdobyć w serwisie na podstawie numeru VIN(chyba, że ktoś na forum Ci pomoże).Jeśli masz pewny kod blokady wtrysku to wykonaj poniższe czynności: ( Megane z plipami na podczerwień): Musi być aktywny immobilaizer - przekręć kluczyk w stacyjce do zapalenia...
Witam. Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przeszukałem forum ale nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Nie ściemniając przyznaję się co się stało: kluczyk wylądował w pralce razem ze spodniami. :) W czasie poszukiwań zacząłem używać zapasowych. Po odnalezieniu kluczyka rozebrałem go w celu wysuszenia. :) Jako, że skorodowała bateria. Był w pralce...
Mercedesy renaulty peugeoty citroeny volvo i vag te marki Jasne. Ja mam taki komfort że współpracuję z warsztatami które specjalizują się wyłącznie w Mercedesach, więc do tego mogę się odnieść. Grupa PSA mnie zupełnie nie interesuje (bardzo niskie stawki za pracę przy "żabach", i klientela specyficzna - szkoda mi czasu na to). Generalnie temat (jeżeli...
Witam! Trochę odświeżę temat, bo niespodziewana "blokada" immo dopadła i mnie :cry: Wejść do auta trzeba używając mechanicznego otwarcia drzwi kluczykiem (dlatego ważne jest utrzymywanie zamka mechanicznego w należytym stanie. Po wejściu: 1 .) Przekręcamy kluczyk w stacyjce - lampka immo pulsuje szybko 2 .) Wciskamy i trzymamy przycisk zamykania drzwi...
Dopisuję raport z poczynionych prac (będzie dużo czytania, ale mało efektów): Otrzymane przez kolegę Dafit906 pliki sumiennie testowałem w aucie. Być może źle robię procedurę "przyuczania", ale: 1. wgrywam wsad do pamięci eeprom 95160 2. idę ze sterownikiem do auta 3. podłączam pod wszystkie wtyczki (3 sztuki) 4. włączam stacyjkę na poz. zapłon 5. czekam,...
Witam, posiadam Renault Laguna 2.0l 1997r, samochod daje sie otworzyc pilotem, ale nie odblokowuje sie immobiliser. Moge odblokowac immobiliser uzywajac kodu awaryjnego ktory udalo mi sie zdobyc w salonie Renault, jednak nie moge zmusic kluczyka do prawidlowej pracy. Probowalem programowac kluczyk, nie dalo to rezultatu. Zdobylem drugi kluczyk (dzialajacy...
Witam. Wiem, że wątek stary jak świat, ale nie został zamknięty. Po pierwsze zakładający wątek powinni być karani za nie podawanie rozwiązania, jeśli w ogóle problem został jakkolwiek i przez kogokolwiek rozwiązany - inaczej brak walorów edukacyjnych. Po drugie raczej tępy nie jestem, ale niewiele praktycznych rzeczy wynika z wypowiedzi w tym wątku....
stacyjki renault programowanie stacyjki mercedes programowanie renault
przetwornica 200hz corsa przyspieszaniu hamulec grzać
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Zwarcie elektrozaworu Prins VSI – objawy, diagnostyka, naprawa LPG Nissan Qashqai J11 – schemat podłączenia żaluzji chłodnicy AGS, instalacja LIN, IPDM