Zacznij od wyegzekwowania wpisów do ksiązki gwarancyjnej. Jeśli takowej nie ma (warsztat bez "klasy") niech pisze ręcznie protokół z każdej naprawy gwarancyjnej. Po ilu wpisach możesz zażądać zwrotu instalacji to sie dowiedz u rzecznika konsumentów. Jak nie potrafi sam niech zapłaci konkurencji za doprowadzenie instalacji do stanu właściwego. Jeśli...
tak było w protokole z naprawy gwarancyjnej... od tamtej pory działa bez zarzutu... Bardzo ciekawa diagnoza.
Witam ponownie, laptop wrócił do mnie z naprawy gwarancyjnej i w protokole jest napisane, że "Nie wykryto wad sprzętowych", więc co mogę jeszcze zrobić?
Nokia obecnie nie daje wydruku z testera, za to protokół z naprawy powinien być.
Reasumując - niech to podłączy elektryk z uprawnieniami E i potwierdzi to podłączenie stosownym protokołem pomiarów, co jest niezbędne w przypadku reklamacji lub naprawy gwarancyjnej.
Panowie - zmiana koncepcji: właśnie jestem po telefonie do sklepu, gdzie kupione były te słuchawki (audiopunkt, Warszawa) i okazuje się, że na słuchawki jest 2 lata gwarancji (mimo, że w karcie jest podane 12 mcy). Tak więc wiozę je do serwisu na naprawę gwarancyjną. Po naprawie przedstawię dane z protokołu reklamacyjnego dla potomnych.
Przeczytaj ze 3x treść karty gwarancyjnej, bo przeważnie jest na niekorzyść kupującego, np. czas naprawy 30 dni lub więcej gdy trzeba jakąś część sprowadzić; ilość napraw np. x6 potem ewentualna wymiana na nowy ale bez możliwości rezygnacji (zwrot gotówki); itp Skorzystaj z "niezgodności towaru z umową", telewizor zanosisz tam gdzie został kupiony (konieczny...
Wielokrotne bezskuteczne naprawy gwarancyjne uprawniają do wymiany urządzenia na wolne od wad. Warto zbierać protokoły, opinie... Polecam kontakt z Fedeacją Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
I teraz pytanie co się odjeb****. Czary i chomiki. Laptop jest nowy, drogi, nic z nim nie rób. Przypomnij sobie tylko czy go nie zalałaś by serwis nie odrzucił naprawy gwarancyjnej, następnie wejdź tu: https://rma.asus-europe.eu/pl/info/terms Podaj wszystkie dane, opisz problem jako "podłączyłam słuchawki i laptop nagle umarł", bez fragmentu o wpinaniu...
Czy powinien powiedzieć - nie wiem, ale na pewno powinien po usłudze montażu: 1. Przeszkolić Panią w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, 2. Przekazać kartę gwarancyjną kotła i innych zabudowanych urządzeń, 3. Przekazać protokół odbioru robót który Pani podpisuje W tym protokole na ogół instalator oświadcza, że urządzenia które zamontował są sprawne...
To co jest konkretnie wymagane do takiego wpisu ? Najlepiej to pytanie skierować do serwisu płyty którą kupisz. Ważne jest czego oni wymagają do naprawy gwarancyjnej. Jak często wymagają takiego protokołu do podłączenia płyty indukcyjnej ? Nie potrzeba protokółu. Potrzebny jest podpis fachowca który płytę podłączał na dokumencie płyty. Zawsze tego...
miesiąc to zdecydowanie zbyt długo.. z doświadczenia wiem, że serwisy przetrzymują sprzęt z różnych powodów (pracowałem w nieistniejacym już RR Serwis w Radomiu). Powodem może być brak części, bałaganiarstwo technika (rzucił gdzieś do szuflady i zapomniał o nim). Serwis może trzymać do momentu aż sobie przypomni o zapomnianym telefonie lub jak klient...
Jak to zawsze piszą - "Mądry Polak po szkodzie". Nic nie zrobisz - podpisałeś przecież odbiór telefonu bez usterek mechanicznych. Najprawdopodobniej usterka powstała w transporcie. Na drugi raz bedziesz wiedział , że trzeba sprawdzić odbieraną rzecz przy pracowniku zanim podpiszesz protokół odbioru. A co do telefonu , to musisz wydać parę złotych na...
Witam nie wiem czy to dobry dział z tym pytaniem ale jak co proszę mnie poprawić.Sprawa wygląda następująco oddałem do naprawy telefon w salonie play dnia 9.07.2012 gdzie do serwisu dotarł 16.07.2012 zgłoszona usterka to pęknięte szkło jednego z aparatów telefon na gwarancji (liczyłem się z kosztami naprawy ewidentnie moja wina} .W dniu 7.08.2012 sms...
Problem z telewizorem LCD Telefunken „D32F289M4CWI” polega na tym, że po przełączeniu z jednego programu na inny obraz znika i słychać tylko dźwięk (ekran pozostaje czarny). Telewizor ma około 2 lat. Nadal byłbym wdzięczny za pomoc Wielkie dzięki Miałem identyczne "przeboje" ostatnio z TELEFUNKEN D32H287M4. Telewizor kupiony we wrześniu...
Witam, od jakiegoś czasu borykałem się z różnymi kaprysami ww monitora. Aż pewnego dnia przestał się włączać w ogóle: http://obrazki.elektroda.pl/4127253600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6794436900_1... To niebieskie to chyba jest kondensator, oznaczenie to 22J 3 kV (22J oznacza 22 picoF?). Kondensator, który został...
W marcu kupiłem poprzez allegro półroczny telefon komórkowy nokia E55 z gwarancja na 2 lata (w sklepie RTV). Od sprzedawcy otrzymałem komplet dokumentów wraz z fakturą i gwarancja producenta. Sprzęt był raz naprawiany przez poprzedniego właściciela,co jest odnotowane w karcie gwarancyjnej. W przypadku mojego użytkowania telefon jest po raz trzeci naprawiany...
Codziennie wystawiam protokoły: z napraw, oględzin, pomiarów kontrolnych, diagnostyki gwarancyjne i po, uruchomienia, regulacje i tak od 20 lat... i to w przemyśle, a nie gdzieś w bloku przy gniazdach od czajnika i nikt nigdy nie zakwestionował braku drugiej duszy...
Witam, Kilka dni temu LCD Samsung 32F5300, który jest na gwarancji przestał działać. Ponieważ jest na gwarancji oddam go. Nie będę robił sam. Jak zabezpieczyć się oddając do serwisu przed wymianą matrycy, porysowaniem czy innymi numerami/niechlujstwem serwisantów? LS Podstawowa sprawa. LCD oddawaj do naprawy do sklepu, gdzie go zakupiłeś. Broń boże...
Bardzo proszę o pomoc. Oddałem moją nokię 3100 do serwisu na naprawę gwarancyjną, pomijając to że czekałem na naprawę miesiąć to telefon jeszcze wrócił z pękniętą obudową - koleś tak dokręcił śrubkę że aż pękło na zewnątrz w miejscu jak na zdjęciu. A żeby było ciekawiej to na tej śrubce jest naklejona plomba, więc ewidentna wina serwisu, co jeszcze...
Najpierw napisz do ich supportu czy pęknięta szyba (?) kwalifikuje się na naprawę gwarancyjną. Jeżeli tak, to wyślij im to na serwis formularzem na ich stronie (chociaż nie jestem pewien czy laptopy przyjmują tak jak telefony - po zgłoszeniu przez użytkownika, czy musisz z tym iść do sklepu gdzie kupiłeś) a jeżeli nie to zapytaj ile to będzie u nich...
Panowie bardzo proszę o pomoc. Oddałem moją nokię 3100 do serwisu na naprawę gwarancyjną, pomijając to że czekałem na naprawę miesiąć to telefon jeszcze wrócił z pękniętą obudową - koleś tak dokręcił śrubkę że aż pękło na zewnątrz w miejscu jak na zdjęciu. A żeby było ciekawiej to na tej śrubce jest naklejona plomba, więc ewidentna wina serwisu, co...
ok, dzięki za odpowiedź. Powiem raz jeszcze, wysłałem telefon do serwisu (trzymali go 1,5 miesiąca), i odesłali z protokołem serwisowym, oraz wydrukiem zdjęcia jaki zamieściłem powyżej. W protokole napisali: cyt: "Ingerencja cieczy, wina użytkownika, Wymiana płyty głównej oraz baterii", i podany koszt. Parę dni temu w drodze e-mail-owej, poprosiłem...
Będę wdzięczny za fachowe porady co z tym fantem dalej robić ? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Tomasz Co jest napisane w karcie gwarancyjnej odnośnie usterek które nie mogą być naprawione? Czy gwarant zobowiązał się do wymiany na nową bądź zwrotu pieniędzy po określonej liczbie napraw? To znaczy z sobie znanych powodów pan serwisant wypełnił tylko jeden...
Dziękuję za odpowiedź i wskazówki na co zwrócić uwagę przy kolejnej wizycie serwisanta. Temperatura CO na piecu jest obecnie ustawiona na 48^. Ale wcześniej już była ustawiana i na 55^ i bodajże 65^ i niestety nic to nie zmieniało. Praktycznie od samego początku tegorocznego sezonu grzewczego głowica termostatu w pokoju z regulatorem jest otwarta na...
Koszt części, koniecznych do naprawy powinien w umowie być w tej samej walucie w jakiej są one pierwotnie wyceniane czyli jeżeli kupujesz za $ to powinien być wyceniony w $. Chodzi o ryzyko kursowe jak zapłaty, obrotu dokonujesz np. w złotówkach lub innej walucie nie będącej $. Protokół zdawczo-odbiorczy to akurat dokument, przy którym powinieneś się...
Bo jeśli faktycznie jest to jedna całość no to przeróbki zrobione w mieszkaniu spowodowały utratę gwarancji na elektrykę i mimo że problem zaczął się poza lokalem to raczej jest to ta sama gwarancja której już nie ma. Może tak być. Może tak nie być. Skoro instalacja el. jak i elewacja jest jedną całością, to wkręcenie śrubki do lampki lub wieszaka...
http://wiih.szczecin.uw.gov.pl/wiih1/kon... Uprawnienia kupującego Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, konsument może dochodzić roszczeń w dwóch etapach: 1. może żądać nieodpłatnej naprawy towaru lub jego wymiany na nowy. Zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy nieodpłatność naprawy lub wymiany oznacza również obowiązek zwrotu przez sprzedawcę...
protokól odbioru przez yyy podpisany i jak jest zwalony program to naprawy gwarancyjnej brak. W historii odczytujesz kiedy pan yyy zmienial ustawienia. Zmianą programu nie zepsuje urządzeń.
Problem w tym, że piecyk jest na gwarancji, zostało to zgłoszone i przyszedł pan, podłubał, podłubał, poczyścił i powiedział, że będzie dobrze. I było... przez 15 minut od jego wyjścia. Bo z tym piecykiem tak jest. Ma dzień, że odpala za każdym razem a czasami się przycina i nie odpala. Żeby nagrać wideo, jak nie odpala, nagrywałem materiał przez 15...
A ja jestem innego zdania... Skoro komputer jest na gwarancji - po co kombinować??? Najlepiej oddać do serwisu i niech się martwią - przecież i tak nic nie płacimy za uszkodzone elementy. I uwaga!!! Nie ma gwarancji krótszej niż 24 miesiące!!! (Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Nawet jeśli producent sprzętu udziela tylko rocznej...
Witam. Wysłałam na gwarancji laptop Lenovo yoga, ponieważ przestał się włączać, kilka tyg. temu został zalany, przez całą noc świecił się ekran na biało, bo nie da się z tego laptopa wyciągnąć baterii, ale na drugi dzień został osuszony i włączył się normalnie i działał jeszcze przez 3 tyg. Dostałam wiadomość, że powstałe uszkodzenie nie obejmuje gwarancji...
Czy w takim wypadku, może reklamować 15 miesięcy po zakupie (gwarancji już nie ma) przykładowo złamany lub pęknięty zaczep, wciśnięty na stałe przycisk? Czy musimy dostarczyć wtedy kartę gwarancyjną? Moim zdaniem akurat złamany zaczep i wciśnięty przycisk lub uszkodzoną optykę wewnętrzną możesz zgłosić jako niezgodność z umową - raczej trudno doszukać...
Panowie, o czym Wy piszecie. Ja napisałem, że do serwisu odsyłać należy z oryginalnym materiałem. To znaczy nie z dosypywanym, to znaczy nie z rozplombowanym. Po prostu po zakupie maszyny, oryginalny toner zużywany jest w części a później go wyciąga i odkłada do szuflady i leży w niej tak długo aż zajdzie potrzeba odesłania do serwisu całej maszyny....
w przypadku Acera jak i w przypadku kilku innych marek nie ma czegos takiego jak "karta gwarancyjna". Nie wiem gdzie koledzy kupują ten skądinąd nienajtańszy sprzęt. Kupowałem notebooki firm takich jak HP, Asus, Acer, Toshiba i ZAWSZE dostawałem kartę gwarancyjną. Jeżeli kolega nie ma żadnych wpisów na temat dokonanych napraw, to każda naprawa jest...
Witam Oto reść odwołania, drugiego, dla moich rodziców. W tym. przypadku uchyb dodatni to 9,46% wyniki ekspertyzy jak zwykle. Proszę o porady, za co z góry dziękuję. Dotyczy pisma: znak xxxxxxxxxxxxxxxx Z przykrością stwierdzam, że pismo oznaczone jako xxxxxxxxxx2012 nie jest odpowiedzią na moje odwołanie z dnia xx.xx.2012r. W moim piśmie wnioskowałem...
Co z tego, że dwa lata skoro po upływie 6 miesięcy musisz udowodnić że usterka już istniała w momencie kupna - bo na tym polega niezgodność z umową. Nie ma takiego przepisu jak napisałeś. Sprawdź dokładnie jak on brzmi, ale sens tego jest taki: Jeśli stwierdzisz niezgodność towaru z umową w okresie do 6 miesięcy od zakupu to stosuje się ustawowe domniemanie,...
Ja się nie dziwię temu panu, że robił jak uważał, skoro wszystko było "na gębę" zamiast "na piśmie". Tylko autorko nie pisz, że robota miała być jak najszybciej, do tego jak najtaniej, bo na takich mówi się: "chytry dwa razy traci". Teraz nic wielkiego nie ugrasz, a masz nauczkę na przyszłość, mimo że teraz jesteś sfrustowana postawą tego pana. Przejdzie...
witam router ten jest beznadziejny. po pierwsze nie trzyma ustawień jak go odepnie od zasilania na dłużej niż 4h, To musiałeś posiadać wadliwy egzemplarz. błędne działanie serwisów typu dyndns. był w naprawie gwarancyjnej, gdzie stwierdzili ze wszystko jest ok. DynDNS jakiś czas temu zmieniło protokół komunikacji z klientami v. 2- dlatego klient wbudowany...
To nie zabawa w elektryka tylko prośba o pomoc w konkretnym przypadku. Jednak zabawa w Twoim przypadku. Kto Ci podbije kartę gwarancyjną? Zapomnij o naprawie gwarancyjnej. Serwisanci pierwsze co sprawdzają to wpis elektryka który podłączył urządzenie. Chyba rozumiesz o czym piszę. Podłączenie przez elektryka, zrobienie pomiarów i wypisanie protokołu...
Napisałem bezpośrednio do Pomocy myPhone i każą odesłać telefon na serwis. Dzień dobry, Proszę o zgłoszenie reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji proszę o wypełnienie protokołu reklamacyjnego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.myphone.pl i zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz regulaminem. Po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego...
reklamacja naprawy gwarancyjnej protokół naprawy samsung reklamacja naprawy gwarancyjnej
skrzynka bezpieczników laguna otwieranie centralnego zamka awaryjne panasonic radio reset
niszczarka kobra niszczarka kobra
Jak włączyć przednie światła LED w Iveco Stralis Euro6? Peugeot 307 1.6 16V przegrzewa się na wolnych obrotach