Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
Wygląda na notlauf czyli stoją kierownice w turbosprężarce.
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Kto wymieniał turbosprężarkę po regeneracji?
Kolektor wymieniony....
Witam, Mam problem z przeładowaniem turbiny w silniku 1.8T. Przeładowanie trwa około 3 sekundy, ciśnienie przekracza wtedy 200 mbar ponad wartość zadaną, po czym się stabilizuje. Zauważyłem również, że podczas spokojnej jazdy, gdy ciśnienie zadane wynosi 980 mbar, aktualne potrafi wzrosnąć do około 1060 mbar. Nie wiem, czy to jest normalne. Problem...
rzemyk90 napisał: Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź. VTG w AGR?? Zartujesz? Turbo AGR Dodano po 7 Zaprzeczasz sam sobie, i napisałeś to samo co ja. Wastegate to nie jest VTG. Sprawdź w google. Wpisz wastegate turbo.
Skoro na nowym wiekszym turbo nie bylo przeladowania to mapa zle steruje.
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
Opel 2.0 Turbo 170km, oznaczenie Z20LEL. Jeden błąd: P124358 Opis problemu, turbo dobrze dmucha od obrotów dopiero w okolicach 3500, od tych obrotów auto dostaje kopa i czuć boost w fotelu, a następnie przy wyższych obrotach, około 5tyś+ auto odcina i nie chce jechać jakby nie było boostu. Zawór N75 wymieniony na Pierburga około 3 miesięcy temu. Czemu...
Witam Wiem, że takich problemów było już kilka ale w żadnym nie znalazłem tego czego szukałem. Problem jaki mam to przeładowanie turbo podczas dynamicznego przyśpieszania. Po podłączeniu komputera widać, że przekroczenie granicy 2,6 bara skutkuje załączeniem się trybu awaryjnego. Żaden ze mnie mechanik ale.. mój szwagier nim jest. Zaprowadziłem do niego...
https://obrazki.elektroda.pl/6800820000_... Przeładowuje mi i odcina czy może to być wina samej turbiny ? Wężyki ok zmienna geometria działa zaworek n75 tez ok
Witam, wiem temat poruszany kilkakrotnie, ale u mnie wchodzi w tryb awaryjny tylko raz, niedługo po starcie. Włączam auto, zaczynam jazdę i na 3 lub 4 biegu przy większym gazie wchodzi w tryb awaryjny, później po wyłączeniu i włączeniu już jest ok, żadnych problemów. Czy na podstawie moich objawów da się wskazać jakąś najbardziej prawdopodobną? Wymieniłem...
Witam, posiadam Octavie 1.9 TDI bxe z 2010 , problemem jest sporadyczne odłączanie turbiny po przekroczeniu 3000 obrotów, dodatkowo wtedy wyskakuje błąd 000564 overboost. Poniżej link do logów dynamicznych jakie zrobiłem. Proszę o poradę czy szukać problemu w turbo czy może raczej w czujnikach. http://vaglog.pl/log-011_008_003_Jwc552D... Z góry dziękuję...
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Turbo wstaje dopiero fajnie od 3k obr, turbo po regeneracji, wszystko szczelne. Czy da się poprawić mapą silnika żeby wstawało chociaż o 500obr wcześniej?
Witam, Mam problem z notlaufem. Na początku przyczyną była zapieczona geometria i przegnita gruszka, 3 tygodnie temu wyjąłem tubro, wyczyściłem je, wymieniłem gruszkę (na podobno oryginał, zamawiał ją znajomy mechanik) oraz czyściłem dolot i zaślepiałem EGR. Myślałem że wszystko jest ok jednak sporadycznie na 4 lub 5 biegu przy 3000obr/min odcina turbo....
Pisałem w wcześniejszym temacie o moim aktualnym problemie z TDikiem. Samochód na 4 i na 5 biegu powyżej 130km/h poszarpuje tak jakby włączał tryb awaryjny, na Vagu widać że turbo przeładowuje i w momencie zamułu odcina, i tak wkoło. N75 zamieniony i samochód nie odcina ale też nie ma czym jechać, przepływka zamieniana i to samo, dodam że po wymianie...
Silnik 1.9TDI VW. Czy tryb awaryjny komputera zawsze powinien występować i być sygnalizowany "sprężynką" podczas przeładowania turbiny?. Czy może się zdarzyć, że komputer nie będzie sygnalizował lampką na desce przeładowania? (zakładając, że pod względem elektrycznym jest wszystko OK). PS. oczywiście wiem co może się stać z turbinką gdyby komputer jej...
Witam, W znakomitej większości takich przypadków przyczyna to zapieczone łopatki turbiny - tak mówią fachowcy. Zrobiłem logi dynamiczne: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_l9kH1uN.html i zastanawia mnie czy w tym przypadku nie jest to wina zaworu N75, już przy około 2300 obr/min. jest wysterowany na ponad 90%. Czy możliwe, że w tym przypadku winny...
Witam wszystkich Mam problem z wyżej wymienionym passatem, przy dynamicznej jezdzie auto szarpnie tak kolo 100km\h i trzeba go zgasić żeby dalej szło jechać. Błąd to 16618 czyli przeładowanie. Zrobiłem już chyba wszystko prócz sprawdzenia wiązki sterującej wielozaworem podciśnień oraz sprawdzeniem ECU... a więc: -wężyki wymienione -dolot szczelny -geometria...
Witam mam problem z passatem b5 fl 1,8t AWT. Wymieniłem w nim turbosprężarkę na regenerowana gdyż stara miała spory luz wzdłużny przez co brała olej. Przy okazji został usuniety wkład katalizatora gdyż był zapchany. I objaw jest taki że podczas przyśpieczania w okolicach 2200 jest duża moc przez kilka sekund po czym spada i lekko wzrasta i juz pozniej...
niby to w normie ktora przewiduje vw, ale to faktycznie sporo. Tak jak pisalem, teraz bedzie trudno stwierdzic
Zacina się zmienna geometria i ciśnienie jest za duże. Jest to co prawda na razie chwilowe przeładowanie ale pewnie zdarzy się już że awaryjnie ECU wyłączy turbo by je chronić przed wejściem na zbyt wysokie obroty.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Faktycznie, z rozpędu nie doczytałem
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
A bierze ci olej ?
Sam opis błędu już Ci mówi co jest nie tak, wiec posprawdzaj wszystko i wtedy pytaj.
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
a jak ja zacząłem normalnie jeździć Jeśli ci turbo przeładowuje w mieście, to normalnie nie jeździsz, tylko dajesz w petę i spalanie masz takie, jak sobie zasłużyłeś... Pozytywna dewiacja turbo świadczy ewidentnie o zacierającej się kierownicy i nie unikniesz przynajmniej wyciągania i czyszczenia... Przeładowanie i duże spalanie to dwie różne sprawy...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Jeśli masz przeładowanie to należy sprawdzić szczelność dwóch wężyków ciśnieniowych : tego który idzie z króćca muszli zimnej do N75 i tego wychodzącego z N75 do siłownika ciśnieniowego przy turbo. Jeśli wyeliminujesz winę wężyków to do sprawdzenia pozostaje już tylko sam siłownik ciśnieniowy oraz N75. Jeśli chodzi o Twoje drugie pytanie to oczywiście...
Lepiej ale dalej turbo faluje. Wstało dopiero przy 2000 RPM potem przeładowanie do 2300mbar za nim niedoładowanie 1700mbar. A powinno wstać tuż przed 1800 RPM i trzymać równo 2000 mbar.
Witam. Mam lekkie przeładowanie turbo, mimo że geometria chodzi płynnie. Jak but w podłogę oczekiwane ciśnienie zawsze jest 2150 mbar, a realne najpierw skacze do 2400-2500 co wywołuje mocne obcięcie nawet do 1800. Efekt to odczuwalne falowanie mocy i czarny dymek z tyłu (nie wchodzi w tryb awaryjny). Aby poprawić sytuację wydłużyłem o jeden obrót sztangę...
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Typowe przeładowanie , wskazuje na zacinającą się geometrie turbiny lub problemy z jej sterowaniem. Tak czy inaczej auto do mechanika. P.s jak masz jakieś pojęcie to sprawdź czy sztanga turbo się porusza w całym zakresie , potem zostaje gruszka i zawór N75.
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Zdejmij tylko wężyk z egra i zaślep sam wężyk. Przejedź się i daj znac o efektach. Kopcenie raczej ustało a auto zbiera się lepiej......choć dopiero jutro przegonię je w trasie i będę miał porównanie do tego co było przed odcięciem egr. W związku z tym mam pytanie, czy może nastąpić przeładowanie turbo po odcięciu egra?
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
przeczyszczone turbo - co dokładnie było zrobione ?
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
A błędy sprawdzić nie łaska. Założę się że przeładowanie turbo albo niedoładowanie czyli zmienna geometria w turbo zasyfiona i stoi.
Koledzy mam problem z moim lt 35, przeładowuje w nim turbo. Zrobiłem wszystko co było możliwe, czyli wymiana czujnika n75 czyszczenie turbo, sprawdziłem wszystkie podciśnienia i dalej nic. Problem zaczął sie kiedy wracałem z uk i w Dover przestało działać lecz jechałem dalej, na postoju stuknąłem w czujnik a on zaczął brzęczeć takie ciągłe chwilowe...
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Witam mam problem z doładowaniem vw golf 1.9 tdi alh późno wstaje turbo mam porobione logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/selus_144202.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144203.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144204.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144205.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144206.html
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
Kod silnika? Turbo bez vgt?
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
Ja obstawiam sterowanie turbo i przeładowanie powyżej 3000
W dwóch różnych autach miałem P0238. Kombinowałem na różne sposoby, finalnie to i tak psu na budę, bo w obu przypadkach winna była turbina. Przeładowanie i tryb awaryjny, dlatego tez masz kłopot ze zmianą biegów. Automat tak działa. Obserwuj, ale jak dla mnie szukaj dobrego warsztatu do regeneracji turbiny. U mnie było tak, że błąd wychodził tylko przy...
Wtedy musiałbyś edytować mapę od n75. A to nie jest takie proste. Dwa problem może być w luzie na geometrii turbo ,a większość regenerowanych ma luz (ruch sztangi bez zmiany uchylenia kierownic w zmiennej geometrii turbiny).
przeładowanie akumulatora przeładowanie akumulatorka przeładowanie bramki
podzieli transfer router zapomniane hasło telefonu samsung excel zakres danych makro
sterownik hulajnoga elektryczna sterownik hulajnoga elektryczna
Saeco Lirika – lokalizacja czujnika otwartych drzwi, mikrowyłącznik, reed-switch Webasto Air Top, Thermo Top – wymiana sitka palnika i pompy, objawy zużycia, procedura serwisowa