Witam - ten przeźroczysty przewód to prawdopodobnie antena ( ten helikopter jest na 2,4 GHz) proszę to sprawdzić i odpisać .
Odciągasz plastikowa przeźroczysta obudowę do góry wsuwasz dwie żyły w środkowe otworki nad nimi masz kreskę niebieska i biało niebieska i zaciskasz przeźroczysta obudowę przewód się wprasuje w zaciski.
Nalej wody do zbiorników chemii, może być uszkodzone pokrętło chemii i dociąga sobie powietrza jak w zbiornikach jest pusto. W pompie jest zawór chemii od dołu i idzie do niego przeźroczysty przewód, sprawdź czy podczas pracy idą pęcherze powietrza
Przewód w przeźroczystej izolacji to przewód ochronny czyli musiał być podłączony do metalowej części obudowy silnika.
Zielona tylko podczas pracy. Odepnij zasilanie serwa- zielony przewód i próba. Sprawdź czy krótki czarny przewód masowy z modułu elektronicznego jest przykręcony wkrętem do stelaża. Elektrody lepiej zostawić w spokoju, wiem że kusi żeby je potraktować kombinerkami ale to zły pomysł. Przeźroczysty przewód elektrody zapalającej może mieć przebicie. Najlepiej...
jednak w tym egzemplarzu występuje jeszcze jeden dodatkowy przewód. Jest on w przeźroczystej izolacji, a wewnątrz jest koloru srebnego. Czy wiecie może do czego może służyć ten przewód. Masa?
Zapowietrzający się układ paliwowy. Załóż przeźroczysty przewód i sprawdz czy wraz z paliwem nie idą pęcherze powietrza.
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Załóż przeźroczysty przewód paliwowy na zasileniu i zobacz czy powietrza nie ciągnie.
Przecież w przezroczystej przewody są jeszcze bardziej widoczne, dlatego stosujemy białe!
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Z niepokojących rzeczy jakie zauważyłam to ; to że po popuszczeniu przewodu paliwowego od pompy wysokiego ciśnienia do szyny z paliwem leci mnóstwo powietrza 🤔, dokładają przeźroczysty przewód na układ niskiego paliwa, płynie idealnie bez grama powietrza
Jeszce pytanie jaka to antena, montaż na stałe czy magnesówka, bo rzeczywiście nośna nakłada się z powrotem na przewód mikrofonowy i dodaje się do modulacji tym bardziej ze jest w fazie dodatniej. ( Jak radził kolega przeźroczysty przewód mikrofonowy )
Witam, rozbierał go tata - padł zwijacz - udało się naprawić. Składając natrafiłem na problem - nie wiem gdzie wpiąć przeźroczysty przewód wodny - z jednej strony siedzi na obudowie wirnika i jest dość długi, choć w jego zasięgu nie znalazłem żadnego króćca. Proszę o wskazówki- Mama nie daje już nam wszystkim żyć. :)
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Nie mam pojęcia czy ma zawór. A jaki ma to związek? Może zasugeruję mechanikom na co zwrócić uwagę. Mechanik, który go diagnozował powiedział, że jak założył przeźroczysty przewód na powrót z pompy wysokiego ciśnienia, to pokazało się bardzo dużo drobnych pęcherzyków powietrza. Paliwo zrobiło się od nich białe. Na podstawie...
Witam. Sprawdź czy w momencie występowania usterki na powrotnym przewodzie z ukł.paliwowego nie pojawiają się "bąbelki" powietrza. Ten przewód jest przeźroczysty więc łatwo to zaobserwować. Pozdrawiam.
To tak samo jak z igielitowymi przezroczystymi przewodami - nawet jeśli jest opisany przez producenta jako paliwowy, to szlag go szybko trafia - twardnieją.
Tak wtryskiwacze Siemens to pięta Achillesa w tych motorach, ale na samym początku sprawdź czy w przezroczystych przewodach paliwa przy pompie wtryskowej i filtrze paliwa nie widać pęcherzy powietrza też typowy problem tego silnika.
Nie jestem pewny czy to coś pomoże. Głośniki mam podłączone przewodem po prostu do plusa i minusa jak na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/62_12305778... Ten kanał gdzie jest przeźroczysty przewód gra ciszej. Zamieniałem przewody i nic to nie dało. W dalszym ciągu ten sam kanał jest cichszy :(
Sukam informacji na temat przewodu 3x1mm2(linka) w przeźroczystej izolacji. Jest to przewód do lampy wiszącej. Nie wiem gdzie go kupić, nie znam nawet symbolu. PROSZĘ O POMOC!!![/code]
A jak wygląda rozruch - trzeba długo kręcić i wtym czasie ledwo załapuje czy kręci rozrusznik bez załapywania i zapala potem równo ? Załóż przeźroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź rano czy nie cofa się paliwo do filtra. Sprawdź czy urządzenie rozruchowe (coś na zasadzie ssania w benzyniaku) jest sprawne - musi być taka dźwigienka na pompie...
Nic się nie stanie. Jak podłączysz, będzie działać. Chociaż, zgodnie ze sztuką powinno być tak jak wyżej kolega 78db78 napisał.
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
W miejsce korka bez zaworu wkręć korek ze złączem do podłączenia powietrza, nadmuchaj układ chłodzenia do wartości podanej na korku z zaworem będzie to pewnie coś około 0,7 Bara jak wywali korkiem z zaworem to go wymień. Następnie jeśli zawór okaże się być sprawny, rozgrzej układ do temperatury otwarcia termostatu w miejsce złącza w korku bez zaworu...
Mam podobny problem. Auto takie same Volvo FH13 480km 2007 r przebieg okolo 900tkm, Wczesniej autko zapowietrzało się sporadycznie. Później tylko po dłuższym postoju choć też nie zawsze. Później zdarzało się to coraz częściej, a teraz wystarczy ze po zgaszeniu silnika poczekamy 15 minut to juz trzeba dłużej go kręcić żeby załapał. Zaworek w głowicy...
Witam, Wybuchł mi kondensator w mikserze Zelmer Robi 281. W oryginale był MIFLEX KSPpz-5 0,1uFM X2 250V (2 przewody). W sklepie był MIFLEX KSPpz-10-2 X1Y2 0,1uFM 250V (3 przewody). W wątku [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... dowiedziałem się, że przewód w przeźroczystej izolacji mam podłączyć do stojana. Pytania: 1) Jak podłączyć...
A jak mam sprawdzić to ciśnienie ?? Pompę paliwa wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, na polski odpowiednik i do tej pory chodziła bez zarzutów, dlatego jak sprawdziłem, że zasysa paliwo to byłem pewien ,że to nie ona. A powiedzcie mi jeśli wyjmę przewód doprowadzajacy paliwo do pompy paliwa i w to miejsce włoże przeźroczysty przewód ,który zanurze np...
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Bez problemu kupisz przezroczysty przewód głośnikowy. Przewody wielożyłowe, szczególnie na napięcie sieciowe są faktycznie rzadko spotykane w sklepach.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Hmmm na tak jeszcze popatrzyłem na zdjęcie na którym widać dwa przewody -biały i czerwony - a są połączone z przeźroczystymi przewodami. Wygląda na to że kolega nioop ma rację - uszkodzenie tego elementu może robić taką dyskotekę. Przerwa w elemencie NTC może być odczytana przez elektronikę jako przegrzewanie się żelazka (stopy). Wykonaj pomiar oporności...
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Robisz tak, odkręcasz odpowietrznik, wduszasz pedał, zakręcasz odpowietrznik i dopiero wtedy puszczasz pedał. Na bieżąco dolewasz świeżego płynu do zbiorniczka by nie zapowietrzyć układu. I tak sobie pompujesz w kółko. Stary płyn wypompujesz, nowy się zassie do układu ze zbiorniczka. A jeśli się zapowietrzy robisz tak: odpowietrznik zakręcony, kilka...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Niby nie powinno być ale to taka trochę norma że jest powietrze w tym przezroczystym przewodzie
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
Wie ktoś ile dokładnie oleju wlać do tej sprężarki??? I jeszcze jedna prośba o Zdjęcia od kolegi Rafcia. DZIĘKI:) EDIT: Zrobiłem tak jak palmotor napisał zamontowałem przeźroczysty przewód igielitowy o średnicy 10mm i długości 20cm na końcu zbiorniczek wyrównawczy zmieniłem pierścienie i nalałem 0.8l oleju LUX10 i nic dalej ten sam problem co u Rafcia...
Użyłem samostartu i sam zaciągnął paliwo w przewód. Zaznaczę że mam przeźroczysty.
Witam, Ktoś kto go składał to źle przewód poprowadził pewnie. Przewód zawsze starczy, masz nawet po 10 cm zapasu zwykle. Musisz pozdejmować podzespoły i sprawdzić czy idzie wytypowaną trasą. Będą raszki do łapania przewodów i żółta tasiemka w miarę przeźroczysta. Pozdrawiam
Bezpiecznik jest zamontowany na parowniku w przezroczystym wężyku, przewody czerwony i czarny.
Przewód w przezroczystej izolacji podłączasz do metalowej obudowy silnika (stojan).
powinien być podpięty pod przewód ochronny tak jak i metalowe części. A jest tam taki przewód? Bo odkurzacze często są w II klasie ochronności. Tabliczka znamionowa rozwieje wszelką wątpliwość. Dokładnie montuje te silniki w innych urządzeniach niż typowy odkurzacz w celu odessania powietrza z komory ale to ciągle są tradycyjne silniki z odkurzacza...
Witam serdecznie wszystkich, wiem że jest już wiele tematów z kiepskim odpalaniem i problemami z pompą wtryskową, lecz szukałem i jakoś nic podobnego nie znalazłem. Vectra b '96 2.0 dtl Osobiste spostrzeżenia: mam taki problem, iż jak zaparkuję przodem auta w dół (górka) to pali nawet po nocy jak igła (po 2-uch dniach również odpalił), natomiast jak...
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Przypuszczam że ten przewód to dziadostwo aluminiowe pokrywane miedzią, czyli CCA. Jeśli to jest przewód miedziany, to dodatki chemiczne zawarte w PVC mogą się z czasem uwalniać, powodując korozję miedzi. Zjawisko raczej spotykane w produktach Made in China. Moja rada, lepiej używać najzwyklejszych przewodów miedzianych (instalacyjnych lub przemysłowych)...
Witam ,a pompkę sprawdzałeś czy trzyma paliwo jak nie pracuje, podłącz przewód przeźroczysty na ssącej stronie pompki to powinno być widać ,jak włączysz nawet na chwilę piec to pompka poda paliwo ,a po wyłączeniu pieca za chwilę będzie widać co się dzieje ,paliwo nie może pompka podawać z powietrzem ,efekty ,kopcenie strzelanie z wydechu ,i niestabilna...
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
Jakiego smoka , chyba wawelskiego , bo w 190E pompa jest na zewnątrz zbiornika i to poniżej jego dna. A doprowadzenie paliwa do pompy jest z dna zbiornika? Tam od spodu zbiornika jest jakiś przyłącz? :lol: Nie wiem czy zauważyliście, ale napisał że samochód zaczyna szarpać, bo po prostu zaczyna brakować paliwa (spada ciśnienie). O ile rzeczywiście...
Sprawdź próbnikiem napięcia czy brązowy (faza) świeci. Jeśli masz multimetr to sprawdź czy pomiędzy brązowym (faza) a niebieskim (neutralny) jest 230V. Jeśli nie masz tych narzędzi przerwij montaż. Jeśli do przewodów oznaczonych taśmą przezroczystą lub czarną dotkniesz przewód brązowy (faza): lampy powinny zaświecić.
to gdzie jest granica? Granica to 3mb. Powyżej tej długości należy zastosować zabezpieczenie obwodu, stosowne dla zmniejszonego przekroju obwodu oraz zastosowanego przewodu, lub transformator, jeśli zastosowano przewód którego izolacja nie spełnia wymogów dla 230V , np. przewód przezroczysty - głośnikowy. A jaki symbol posiada przewód zasilający tę...
Przeniosłem bo jak się okazało, że przewód był ułamany i zanim doszedł nowy to zdążyłem zapomnieć gdzie ma pierwotne miejsce, więc go na czuja wsadziłem:) Możesz mi wskazać właściwe miejsce tak łopatologicznie :) Jak sprawdzić czy sprawne są grzałki układu odszraniania i bezpiecznik termiczny? Syn zmierzył opór tego cuda w plastiku przeźroczystym do...
jeżeli gucio -1 ma racje (a to jest bardzo, bardzo możliwe) to możesz to sprawdzić , ja siedzę w autobusach to są silniki leżące, nie chcę tu zgrywać eksperta. - odpowietrzenie głowic jest połączone jedną rurką , zakładam przezroczysty przewód w układ, odpalam silnik i patrze (ok 20 min) czy zasuwają pęcherzyki powietrza, nie powinno nic lecieć na odpowietrzonym...
No to kuchnia rozgrzebana. Płaszcz wodny wygląda dziwnie. W miejscu A jak by coś latało, było urwane chyba że to jakiś pływak, to czarne coś W miejscu B jest jakaś dziwna z krystalizowana substancja ale wydaję się że nie zapełnia całości. Nie mogę zlokalizować tego termika. Od spodu jest jeszcze kawał plastiku maskujący całość Jak zmywarkę daję na bok...
Na tym zdjęciu zamieściłem części z silnika Perkinsa 4 cyl. z wozka widłaka. http://obrazki.elektroda.net/29_12310816... Trzeba uważać z paleniem na samostart.Jak są duże przedmuchy do skrzyni korbowej to juz są popękane tłoki 2 i 3.Jak masz kłopot z odpaleniem to może się zapowietrza układ paliwowy.Z pomocą kompresora łatwo dojść gdzie jest nieszczelność.Na...
a ja mam trochę inny pomysł... wziąłem przewód paliwowy przeźroczysty z samochodowego rozmiar 3/8 wsadziłem diodę weszła na wcisk, a potem napełniłem to wodą wsadziłem drugą diodę i uszczelniłem... efekt ten sam...
To już coś. Ale u mnie jest jeden jasno zielony, drugi ciemniejszy zielony i zielony z paskiem0 i przezroczysty. Gdyś mógł mi nazwać te urzadzenia do których dochodzą przewody i gdzie one są to bym sprawdził czy jest ciągłość i czy nie ma zwarcia. Szczególnie chodzi o przewód na ktorym nie ma izolazji chociaż na kawałku przy samej kostce była bezbarwna....
chodzi też o spadki napięcia i wartość impedancji pętli zwarcia przy znacznych długościach Dokładnie tak, ale dodam jeszcze coś od siebie. Instalacja elektryczna musi być zdolna do przeniesienia prądów zwarciowych. Nie może być tak, że przy zwarciu przewody się uszkadzają. Proszę zobaczyć, co się dzieje gdy zastosowany jest "za mały kabel". On wytrzyma...
Witam. Panowie na forum renault znalazłem taki oto sposób na odpowietrzanie sprzęgła i hamulca zarazem. Cytuję : nowy sposób aby było wszystko dobrze. trzeba przygotować następujące rzeczy : - 1 strzykawki o poj. 100 ml - 1 przewód o dł. ok. 40 – 50 cm - przezroczysta rurka o średnicy takiej, aby można ją było wcisnąć z oporami na przelotką metalową...
Czy jeżeli przetwornica ta na prawdę chodzi na napięcie 11.1V, to czy 3.7V z odwróconą biegunowością, Mam pewnie coś podobnego. U mnie zmiana polaryzacji zasilania nie uszkadza przetwornicy. Pół przeźroczyste przewody to wyjście wysokiego napięcia. Zasilanie 3,6V(próbowałem do 4,5V i nic się nie uszkadza), plus przewód różowy, minus-żółty. Zasilam...
A masz tam jakiś przezroczysty przewód żeby zobaczyć czy bąble idą. ?? Możesz odpiąć przewody z filtra i próbować dmuchnąć w stronę baku. Może smok gdzieś przytkany. Tylko otwórz sobie korek z baku. Dodano po 1 Ewentualnie może być jeszcze zaworek na filtrze uszkodzony.. ten plastikowy...
Czy wzmacniacz znajdujący się w puszce antenowej gdy nie jest zasilany zachowuje w miarę przeźroczyście (jak przewód)? Czy może tłumi w jakiś sposób sygnał TV gdy nie jest podawane na niego napięcie? Jest tłumikiem a gdy mu dasz zasilanie z regulacją to regulowanym tłumikiem.
Tu występuje jedna z trzech wad:nieszczelność przewodów paliwowych,uszkodzony zaworek pompy paliwowej,zabrudzony układ paliwowy. Ja proponuję założyć przezroczysty kawałek przewodu na dopływ i obserwować czy wadliwie nie ma pęcherzyków powietrza oczywiście po około 5 min. od uruchomienia silnika.Pęcherzyki oznaczają pierwszą lub trzecią wadę.Nieszczelności...
Najlepiej było by sprawdzić przede w którym miejscu w układzie paliwowym zaczynają pojawiać się te pęcherze , dobrze bylo by gdyby były przezroczyste przewody paliwowe , jeżeli jest możliwość w któryś miejscach zmienić to warto by cos takiego zrobić
Myślałem o takim eksperymencie z tym, że musiałbym wymienić w układzie płyn na nowy by było jasne... Jutro spróbuję, zastosuję dodatkowo przezroczyste przewody...jak źle odpali w kolejny dzień tzn, że obudowa(będzie ssał powietrze przez otwartą chłodniczkę) jeśli zaś nie to remont "nowej" głowicy:/
Jeżeli już tyle się poświęciłeś, to można jeszcze założyć długie przezroczyste przewody do nagrzewnicy ,będzie na pewno widać powietrze w układzie chłodzenia. Jeżeli zobaczysz powietrze w układzie, to można odkręcić wkład osuszacza, albo rurkę ciśnieniową od sprężarki , co będzie skutkowało obniżeniem ciśnienia w głowicy sprężarki i przestanie pchać...
Przewód zasilający jest prawidłowo narysowany! Nie podłączaj jeszcze przezroczystego. W przerwie w przewodzie zasilającym włącz żarówkę (220v 40w). Podłącz gniazdko. Jeśli obwód działa poprawnie, zapalą się girlandy z wyjątkiem jednego. Jeśli części nie działają prawidłowo, zapali się lampa 220v.
Może masz zabity kranik/filtr paliwa i słabo leci po dłuższym postoju, a jak się "rozrusza" to już potem jakoś idzie? Spuchnięta uszczelka w kraniku? W jaki sposób go odpalasz jak postoi dłużej i nie chce zagadać? Czy wstrzyknięcie mu odrobiny paliwa pod filtr powietrza albo świecę pomaga? Czy masz przezroczysty przewód paliwowy i widać czy coś cieknie...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Moja nagrzewnica to 251.04 12V 8000kcal/h .Przeczytałem cały temat wyczyściłem ,nasmarowałem,dorobiłem instalację elektryczną i odpaliłem, niestety moja radość trwała krótko a mianowicie po kilku minutach prawidłowej pracy zaczyna jakby przerywać i kopcić z wydechu ,czasami nawet zgaśnie i wtedy kopci na biało,...
Załóż przezroczysty przewód od pompki ręcznej do pompy wtryskowej. Będziesz widział czy Twoja diagnoza jest trafna. Nie kopci Ci na biało po zapalaniu silnika? Pozdrawiam.
Oznaczenie 2.5 TDI AAT Odpiąłem tą wtyczkę i jest troszeczke lepiej, ale dalej słabo. Czy zaworek zwrotny, który się znajduje około 10cm przed filtrem paliwa był sprawdzany? W jaki sposób mogę go sprawdzić? Wczoraj przegoniłem trochę audi. Trasa autostradą 200 kilometrów. Przycisnąłem na każdym biegu do końca obrotów aby wypalić nagar, bo jeździłem...
Przezroczysty przewód idzie z silnika do filtra, a za co on odpowiada to nie wiem dokładnie
jakaś przyczyna tego musi być Zapewne musi być skoro cofa paliwo. Zasil pompę bezpośrednio z bańki to dużo wyjaśni najlepiej przeźroczystym przewodem :)
Do zasilaczy używam również miękkich kabli głośnikowych w przeźroczystej izolacji 2,5 mm². Podróbki buela30 mają śrubkę do mocowania przewodu i często przewód się luzuje nawet Li2G, tak że nie polecam że śrubką. Do miernika Li2G 2,5 mm² trochę za gruby prawie 5 mm średnicy. Do pomiaru dużych prądów używam mierników cęgowych.
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
To już wszystko sprawdzałem, nawet przewód paliwowy wymieniłem, od filtra do pompy, na przeźroczysty i nie ma żadnych bąbelek powietrza.
Witam - na początek to zdejmij pokrywę silnika i sprawdź czy nie ma pęcherzyków powietrza w przeźroczystym przewodzie idącym do pompy? .
Zalałem samą pompkę i wsadziłem ja do pojemnika z woda Destylowaną? Zalej borygiem, lub destylowaną, na zwykłej wodzie szybko coś urośnie. Chłodnicę spróbuj przepłukać, wiesz w którą stronę pchała pompka? To w drugą... Kawałek przezroczystego przewodu, w nim często można zobaczyć, czy chłodnica nie ma przepływu, albo źle odpowietrzyłem, albo nw co...
Wiem że problem jest rozwiązany, ale chciałbym dodać że przy tym konkretnym wysprzęgliku nie ma żadnej kalamitki!! Procedura odpowietrzania polega tym iż należy wyciągnąć przewód (ewentualnie sprawdzić stan uszczelek) wcisnąć delikatnie przewód "na raz" założyć przeźroczysty wężyk na odpowietrznik i wyciągać płyn strzykawką tak długo aż znikną pęchęrzyki...
Jeśli jest cztery czarne to dwa od strony przezroczystego przewodu idą do silnika, natomiast pozostałe dwa czarne do kabla zasilającego.
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
No ja już to próbowałem, przezroczyste przewody do paliwa też. Na razie muszę nim jeździć. Może używanie auta przyśpieszy całkowity rozpad lub chociaż usterka się 'pogłebi'.
Grzałka- dwa przezroczyste=grzejnik, czerwony=termopara(+), żółty=termopara(-) Przewód- dwa czerwone=zasilanie grzałki, niebieski=termopara(+), biały(przezroczysty=termopara(-) Podane okablowanie dotyczy kolby Zhaoxin, zapewne Twojej też. V.
Najlepiej sprawdzać za pomocą przezroczystych przewodów, będzie widać w którym momencie zaciąga powietrze.
Odszukałem w domu ten urwany kabelek i wtyk Euro i do czego doszedłem: na Euro były lutowane styki 10, 12 i 13 styk "10" zgodnie z instrukcją sterownika przy tych tunerach ma być odcięty - jest u mnie ślad po odcinaniu styk "12" gniazda "decoder" wg instrukcji tunera to "Serial Data I/O Port" styk "13" gniazda to masa sygnału "Red" (to pewnie też ogólna...
Sprawdź poziom paliwa. Zakładasz przezroczysty przewód do spustu komory pływakowej. Odkręcasz śrubkę spustową i widzisz poziom. Powinien sięgać ok 2mm powyżej płaszczyzny podziału komory pływakowej. Oba gaźniki naraz przelewa?
Przyczyną mógł być zdeformowany (krzywy) przewód co spowodowało słaby docisk. Tak jak napisał CYRUS2, złączki WAGO 222 mimo prostoty montażu wymagają staranności, bo nie są przeźroczyste, więc nie widać jak wygląda połączenie.
Diagnoza jest prosta. Przezroczyste przewody od filtra do pompy. Tylko polecam je zakładać na chwile w celu diagnozy. Niestety paliwo w TDI PD spokojnie przekracza 70 C podczas pracy (po nagrzaniu) i takie przewody wiotczeją zapadają się i robi się masa problemów. Ale ładnie wtedy widać czy bąble idą do pompy czy z pompy do filtra. Ale to ktoś ci musi...
Nie zakładaj przeźroczystego przewodu na dolocie bo go rozerwie. Elektryczna pompa pompuje 6 barów. Który dokładnie rocznik?
Mógł byś to odpowietrzanie wytłumaczyć mi łopatologicznie ? Co ma sprzęgło do hamulca? Czemu ma służyć przezroczysty przewód ? mam coś w nim patrzeć ? Do którego zbiorniczka wypopmuje się ten płyn ? Ilr tak pompować hamulcem ?
ja jeszcze raz sprawdził bym zasilanie od filtra do pompy zamontował przezroczyste przewody miałem cos podobnego w pasku 1,9 tdi przyczyna było połączenie przewodów przy samym filtrze przez co zapowietrzało pompe i jak postał nie chciał załapać a jak załapał chwile nie wkrencał sie na obroty
Sprawdzałem poprzez podłączenie przeźroczystego przewodu do pompy. Nie było widać żadnych bąbelków powietrza... Pozostałe też były sprawdzone.
Tak jak pisałem. 4950 całość + paleta 150zł - negocjacji nie ma - na części to sprzedając dostanę za to z 5500. Przeźroczyste przewody masz ode mnie gratis. Wtyczki zakupisz sobie na allegro. Pozdro
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Jaką długość razem z oczkiem ma ten przezroczysty kawałek przewodu?
Założ przezroczyste przewody paliwowe i zaorek zwrotny koszt nie duży a weliminujesz powietrze i cofające się paliwo.
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
Równe 1, ale 1,2 też się mieści w normie, i nie przez 5 min tylko po tym czasie ma być minimum pół bara. Możesz też testowo założyć kawałek przezroczystego przewodu na powrocie żeby poobserwować czy powietrza nie pompuje.
przewód przeźroczysty pleksi przeźroczysty przeźroczysty monitor
skuter zapłon serwer minecraft amilo instrukcja
esp8266 zegar schemat podłączenia różnicówki
Horizon 50HL7590U/B Firmware: Official Update, Vestel Board, Panel Codes, OTA & USB Methods BASCOM AVR ATmega8 16MHz – HC-SR04 z korekcją temperatury TM_P