Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Czy tak jak jest w książkach jest wg Ciebie Szyszkowniku Kilkujadku z jakiegoś powodu źle? Jak bardzo źle? Wręcz przeciwnie. Uważam to za prawidłowe. W omawianym przypadku (przycisk w obwodzie 8V) należy rozważyć spadek napięcia na- jakby nie patrzeć- dość długim przewodzie, na drodze trafo-->furtka-->dzwonek. Argument o bezpieczeństwie tego rozwiązania...
Witam. jak porcelanki na świecach patrzyłeś? jak kable długo przebijają to się te porcelanki wypalają Porcelanki w porządku bo przebicia leciały na wysokości połączenia kabla z zaciskiem wsuwki na świecę. Kijanka ma akurat długie faje i nie pasują z mondeo MK2 1.6-1.8. Faje tam wchodzą w głowicę od góry nie jak w niektórych autach z boku gdzie wystarczył...
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Na świecach zbiera się również nagar który przy jeździe na gazie powoduje przebicia na świecach. Dzieje się to tym bardziej przy ograniczonym dolocie jak w Twoim silniku. Dla doświadczenia wyczyść świece szczotką drucianą i zmniejsz przerwę na świecach do 0,7-0,8mm. Oczywiście załóż odpowiedni mikser. Nie zaszkodzi również odpięcie akumulatora.
Sprawdź czy nie masz przebicia palca rozdzielacza do masy w miejscu jego mocowania. Wiem, jest nowy ale jakość części często pozostawia dużo do życzenia.
Dzień Dobry, Pewnego dnia podczas jazdy auto zgasło. Silnik kręcił ale nie dało się go uruchomić - miga kontrolka świec żarowych. Sprawdziłem multimetrem wszystkie wtryski - cewki ok. 200Kohm czyli w normie - brak przebicia do masy (3 wtryski niedawno wymienione na nowe). Po odpięciu wszystkich wtrysków lub odpinaniu po kolei jednego z nich, przy próbie...
Swieca NGK FE65PS ma wyższa ciepłotę od B9ES i elektrody tej pierwszej mają wyższą temperaturę a co za tym idzie lepiej spalają osady, naloty które powodują przebicia świecy. Nalezołoby wyregulować gaźnik mieszanka paliwo-powietrze jest za bogata po regulacji B9ES powinna pracowac normalnie. Można zastosować świecę B8ES (cieplejsza od 9 zalecana w niektórych...
Elektrycznie wszystko wygląda na OK sprawdzałem czujniki i napięci dochodzące do nich , także łącze sterownika i przekaźnik podwójny , zapytam z głupoty :P , czy możliwe aby na benzynie kiedy to silnik dostaje opary paliwa z powietrzem dochodziło do przebicia na świecach ? natomiast podczas pracy na gazie było wszystko OKI dziwnie nie :) ,Nie mam teraz...
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jest iskra to jeszcze nie wszystko! Występowanie iskry na wyjętej świecy nie daje gwarancji, że będzie występowała pod ciśnieniem. Ciśnienie występujące w czasie kompresji utrudnia przeskok wysokiego napięcia i czasem może szarpać. Najpierw ZMNIEJSZ przerwę na świecach i wtedy sprawdzaj czy się choć trochę poprawiło. Musisz...
Witam kolegów. Mam pewien problem z moim daewoo tico. Chodzi o to że już od samego początku jak go kupiłem (2-i właściciel) 157 tyś km to ciężko pali po nocy. Jak go już uruchomię to pali super przez cały dzień. Wymieniłem mu świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem odstęp na cewce indukcyjnej: 0,25 mm, kupiłem nową pompę paliwową bo nie trzymała....
Szczelność króćców i gaźników sprawdzasz spryskując samostartem po podejrzanych miejscach w czasie pracy silnika. Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to jest nieszczelność. Moduł zostaw w spokoju. Sprawdź jedynie czy wszystkie połączenia elektryczne w instalacji są ok. Częste przebicia na świecach mogą być przyczyną złego składu mieszanki. Jeśli jest...
Sorki, ale to mój pierwszy post. 2 tyg temu był myty. Ładowanie jest. Dodam że po umyciu było przebicie na kablach zapłonowych, kopało po rękach, ale to już jest zrobione. Na zimnym silniku jest ok, tylko gdy jest ciepły i włącza się elektronikę to gaśnie, ale od razu odpala, nie trzeba czekać. Alternator sprawdzałem odłączając klemę. Auto chodzi. Dodam...
Wypadanie zapłonów można zdiagnozować neonówką. Jeden jej koniec do masy, a drugi przewud owinąć kilka razy wokół kabla WN. Liczbę zwojów należy dobrać eksperymentalnie. Kiedy jest wyładowanie neonówka rozbłyśnie. Mając po jednej na każdy cylinder ustawiając je obok siebie można stwierdzcić czy/gdzie wypadają zapłony. Dając neonówke na kablu przed rozdzielaczem...
Problemem jest izolacja na odcinku od cewki do świec. Świece nie miałby nic do rzeczy. A co do zmniejszania szczeliny to strzał ślepakiem - mam świece dwu eleketrodowe (a tak właściwie, elektrody są 3), takie jak zaleca producent. Jak właśnie sprawdziłem to cewki w tym aucie są zespolone w listwie nałożonej bezpośrednio na świece. Odległość od głowicy...
Przewody zmieniaj zawsze z kompletem świec, wykręć świecę i zobacz czy nie ma na oprawce czarnych zwęgleń od szczytu świecy w dół w kierunku miejsca gdzie zakładasz klucz(miejsce gdzie nakładasz przewody. Jeśli będziesz miał zły skład mieszanki prawdopodobieństwo wystąpienia przebicia jest większe. Ustawienie zaworów warto skontrolować przy tym silniku...
Witam.Poprostu zmniejsz przerwę na świecach i zobaczysz że będzie ok.U mnie to pomogło pomimo przebicia na kablach(widać było w ciemności przebicie)twój sposób niezbyt dobry.naprawdę warto spróbować z tymi świecami.
Sprubój zmniejszyć przerwe na świecach czasem pomaga a co do ładowania sprawdz masy, alternatora ,silnika i akumulatora
Zgadzam się z poprzednikami,przewody muszą być porządnej firmy,niekoniecznie drogie i markowe,ale pewne.Stary i dobry sposób na układ zapłonowy to wyjazd w nocy za miasto i podniesienie maski,widac każdy objaw przebicia itd.Na świecach też nie warto oszczędzać,ja stosuję jedne z najlepszych(cena nie jest wcale wysoka) i wymieniam jak przyjdzie czas-20.000-30.000...
Mieszanka gazu z powietrzem stawia dla iskry większy opór jak mieszanka powietrza z paliwem, jeśli jest niedomaganie w układzie WN to najszybciej ujawnią się na LPG, świece, jeśli nie świece to zespół cewek. Na gazie można ustawić 10-20% mniejszą przerwę jak zalecana "serwisowa" do danego auta. Wymiana świec też częściej jak na Pb, gaz jest kapryśny...
Napięcia sprawdzałem na dwóch różnych akumulatorach i każdy był ładowany tylko przy wyłączonych odbiornikach prądu typu światła czy grzanie tylnej szyby. Świece go wykańczają, przejechanie 10 km zawsze kończy się pożyczaniem prądu. Dodam jeszcze że usterka pojawiła się nagle gdy inny samochód był zapalany z mojego akumulatora i mój silnik pracował....
Witam wszystkich. Problem strzelania zgłębiłem dokładnie. Najpoważniejszym powodem strzelania jest układ zapłonowy w którym jedna cewka zapłonowa obsługuje dwa gary(te układy po prostu muszą strzelać i pewnie z powodu ich właśnie wymyślono sekwencje). Występują wtedy dwie iskry zapłonowe w tym samym momencie,jedna w fazie prawidłowej na garze suwu pracy...
Ustawiłem szczelinę na świecach 0,9mm Ustaw na 0.7mm układ WN nie będzie tak wysilony i podatny na przebicia przy dużej wilgoci w powietrzu.
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Witam ,mam fiata seicento 98 rok ,auto z instalacją lpg od roku 2004 , auto cały czas w rodzinie , przebieg 98 tys. Auto szarpie przy przyśpieszaniu , najczęściej pokazuje się to przy zmianie z 3 biegu na 4 ,auto generalnie przy odpaleniu na zimnym silniku po nocy ma nie równą pracę silnika ,po chwili ustaje i jest ok , później pod czas jazdy i przy...
od klemy do karoserii i tą przy poduszce, spinałem na krótko silnik do aku(ponoć to nie za dobry pomysł jest) już miałem za wiązki do ecu co są w podszybiu się brać ale(kable przechodzą tam dziwnie i mogły się powycierać) te kable zapłonowe nie dały mi spokoju, po zmianie na nowe jest lepiej, problem tylko w tym że cewka wisi na 2 świecach i może te...
No wali w gaźnik bo filtr rozwaliło :) Przebicia nie widać choć rąbneło mnie jak poprawiałem kable na świecach Co do samych świec to nie wiem Nie miałem nigdy problemu z silnikiem więc raz w roku wykręcałem je sprawdzałem ich stan i z powrotem na swoje miejsce Mogę podmienić bo mam zapasowy komplet w razie "w" ale wydaje mi się że to nie elektryka Tak...
Witam, po raz kolejny już dostały przebicia moje przewody wyskoiego napięcia... Przyczyną kolejnych przebić na kablach WN może być zbyt wysokie napięcie na nich. Podstawowym powodem wzrostu napięcia jest za duża przerwa na świecach albo gdzieś przy okuciach brakuje styku, przeskakuje iskra i napięcie rośnie.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej. Tu nie ma przewodów zapłonowych. Jest moduł do przekazywania napięcia założony bezpośrednio na świece. Dodano po 3 Wymieni cewki zapłonowe co są na świecach .I po sprawie :) cewka jeśli jest uszkodzona to po prostu nie działa. A tu czasem przerywa , wygląda na...
cytat: PS. igabriel >> co to jest pojemnosc indukcyjna buahaha proszę kolegi , nie będę tutaj wyjaśniał o co chodzi bo to nie miejsce na takie wykłady, można sobie to znaleźć w książce z elektrotechniki na poziomie szkoły średniej, proszę sobie przeanalizować schemat zastępczy cewki indukcyjnej i transformatora(bo cewka zapłonowa jest transformatorem)...
Zgadzam się z kolegą Dj_Opornik zasadniczo auto pracujące na gazie jest bardziej wyczulone na wszelkie przebicia pochodzące z układu zapłonowego i tu zasadniczo nie ma znaczenia jaka jest instalacja gazowa problemy są nawet przy sekwencji. Montuje od 3 lat Prinsa w Niemczech i wielokrotnie miałem już problemy z "szarpiącymi" samochodami często pomaga...
Oryginalne powinny działać bez zarzutu. Ja robiłem podobne zmiany z zapłonem przerywaczowym, ale na innym samochodzie. Po zastosowaniu zapłonu tranzystorowego (wyzwalanego przerywaczem), zmieniałem świece, aby dobrać najlepsze z zestawu: Iskra, NGK, Brisk. Iskra i NGK wyposażone w klasyczne elektrody czyli centralną i boczną. Brisk - świeca czteroelektrodowa...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
Witam, mam taki problem ze swoją laguną 1.8 8v B/G 96r. gaz zakładany w serwisie w 96 w Holandii i tak jak w temacie silnik szatkuje, chodzi nie równo i słaba jest zarówno jak na benzynie jak i na gazie. Na początku myślałem że to sonda lambda bo chodziła jeszcze na dużych obrotach i falowała więc zmieniłem sondę i silniczek krokowy bo pod komputerem...
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Witam opis objawowy uszkodzenia cewki lub przebić do masy kontrola świec. Powinno pomóc .
Ale w przypadku przebicia świecy ten prąd się znacząco nie zmieni? (w przypadku świecy bez opornika) Edit: Mikrofon mógłby wykryć huk, radio zmianę siły sygnału? a jakiś uP. powiązać to do kupy. Dobrze myślę?
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
jakieś przebicia na WN jak strzela ,kopułka ,kable świece.
Możliwe że wilgosc powodowała przebicia i iskra zamiast na świece szła na mase . Pozdrawiam.
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
Fakt, że iskra jest nie oznacza bezapelacyjnie że świeca jest sprawna. Czasem świeca jest "na wpół uszkodzona". Czyli daje iskrę pod ciśnieniem atmosferycznym, ale w silniku pod dużo większym ciśnieniem, dostaje przebicia. Dlatego świecę zawsze warto zamienić na nową. Dopiero wtedy można ją wykluczyć. Opcja nr 2. Przestawiony rozrząd o kilka ząbków....
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Za niedługo kolego wymienisz połowę kosy ale czy to się opłaca? A nie masz przypadkiem przebicia na kapturku od świecy albo na samym kablu ? ... No chyba , że kosa została przytarta i zostało troszkę kompresji .
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami ... Cewka daje wysokie napięcie ,impuls dodatni. Świeca jest wkręcona w metal,czyli minus. Jeżeli ma zwarcie to tak jakbyś połączył plus z minusem na akumulatorze. Miałem taką świecę w ręku,elektroda dodatnia była na stałe zwarta z obudową wkręcaną. Miernik pokazywał same...
Witam !!!! W moim samochodzie zauważyłem, że w nocy wokół świec zapłonowych (na izolatorze tuż przy nakrętce) pojawiają się przebicia wizualnie wygląda to jak by każda świeca miała świecące kółko przy izolatorze. Mimo wymiany kabli zapłonowych na nowe (firmy NGK) oraz świec (firmy ISKRA) problem nadal występuje. Dodatkowo zauważyłem że przy zimnym silniku...
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
Kable do kontroli (przebicia wiązki ) , świece w jakim stanie? , cewka do kontroli ( pęknięcia , stan gumek, sprężynek ) , Map sensor do czyszczenia , ZKFR w jakim stanie oraz ich czujniki i wiązki. W tym silniku może być wiele przyczyn takiego zachowania -nawet ten silnik jest chimeryczny na rodzaj i poziom oleju.
Przewody bosh, nowe, w sierpniu wymieniane, bo miały przebicia, świece sprawdzone i były w porządku
Sprawdź przewody. Najprościej o zmroku, przy odpalonym silniku zaobserwować czy nie mają przebicia. Świece też nie zaszkodzi później sprawdzić.
500km to taki przebieg na dotarcie prędkość max 25/h a Ty już takie prędkości. To chińczyk i lepiej byłoby stosować zalecenia. Twoje objawy pasują do słabej kompresji. Możliwy pęknięty pierścień. Uszkodzone uszczelniacze na wale. Bądź mniej drastyczne świeca lub modół cdi. Najpierw upewnij się że iskra jest cały czas i nie ma przebicia na świecy.
Mini lambda to nie komputer-to kawał ściemy niby działa ,ale wcale nie działa to jak "kruciak" reduktor brc może być ale eco od tecno jest zdecydowanie lepszy-a szarpanie to pewnie z przebicia lób słabej iskry świece NGK -są bardzo dobre ,a co do przewodów to tylko oryginał BERU.A co do spalania to zależy kto jak jeżdzi.
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia elektryki w samochodzie, przede wszystkim przebicia -świece. Coś generuje zakłócenia.
Zrób diagnostykę, nie wymiana „na pałę”. Do tego diagnostyki sterownika silnika tego auta wystarczy najtańszy ELM i komórka. Przynajmniej oglądnij te świece po demontażu, czy nie widać przebicia. Zagrzej silnik, wrzuć piąty bieg przy 1300-1500 obr i wciśnij gaz. Jak będzie poszarpywać to wskazuje na układ zapłonowy.
Cewki i moduł przeważnie padają w wyniku przebicia na kablach WN . Dbaj o kable i świece to nie będziesz miał kłopotów z modułem .
im lepsza jakość instalacji wys nap tym mniejsza szansa wybuchu w kolektorze ssącym, poza tym mieszanka gazowa ma wyższe napięcie przebicia niż mieszanka benzynowa więc izolacja przewodów ma znaczenie, jakie świece? mogą być te same ale wymiana znacznie częstsza
JA bym jeszcze raz sprawdził cały układ zapłonowy: świece kable kopułkę palec. Może nie wymieniać ale umyć i dokładnie przeglądnąć czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli jest możliwość to sprawdzić czujnik temperatury.
1. Sprawdź czy fajka siedzi dobrze na świecy ew czy przewód nie ma przebicia. 2. Przerwa na świecy. 3. Kolor świecy - po niej poznasz czy nie masz problemu z mieszanką.
moze wigoć się zebrała wokołlo świec, jest to układ podatny na przebicia przy wilgoci. Świece polecam wymieniać nawet co 30 tysi. i uwaga z dokręcaniam aby nie za mocno bo pęknie porcelanka.
Sprawdź czy fajka świecy nie ma przebicia, wymień świece, innej regulacji nie ma :)
Cudów nie ma.Porzadna świeca np.NGK i musi byc dobrze. Chyba ze przebicie jest na fajce a tylko wydaje Ci się ze na świecy,to ja wymień.
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Bardziej chodzi mi o sprawdzenie długości iskry na podłączonym pod uzwojenie pierwotne cewki iskierniku, oraz dobrze tak sprawdzić sprawność świec i ewentualne przebicia fajek, świec.
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Sprawdź czy pali na wszystkie tłoki, przebicia na świecach, przewodach i tp.
sprawdź przewód zapłonowy czy nie ma przebicia i jak wygląda świeca zapłonowa
Czyli iskra jest z kabla WN a ze świecy nie? W takim razie uszkodzona jest albo świeca, albo fajka zapłonowa - oczywiście pod warunkiem, że kabel nie ma przebicia. A świeca po ruszeniu silnika i jej wykręceniu, jest "mokra"?
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
- Świeca nie ma przebicia? - Przewód od świecy nie ma przebicia albo nie wyleciał przy iskrowniku jak grzebałeś? - Gaźnik daje paliwo? - Masz założony filtr na przewodzie paliwowym? - Sprawdź czy się pływak nie zablokował. - Ewentualnie wyczyść gaźnik dla świętego spokoju.
Zapłon już ustawiałem na różne sposoby i próbowałem na kilku świecach, fajka jest dobra, kabel wysokiego napięcia też nie ma przebicia i gaźnik też czyściłem. Świecę zalewa jak trochę pokopię.
Tak ogulnie to większej rużnicy niema czy to są dwu ,trzy czy cztero elektrodowe chodzi o takzwaną ciepłote swiecy ale jeżeli to zamiennik i tylko liczbą elektrod sie różni to śmiało . Staraj sie tylko niezalać świec bo są nato bardzo czyłe i dostają przebicia.
Jednak na cewce tam idzie taki kabelek do niej i to tak jakby było wcześniej sklejane i to puściło wkleiłem to spowrotem ale obroty nadal działają na przewodzie 1 od świecy było przebicie oczyściłem i nie ma już przebicia a problem pozostał 1 Połamaną cewkę się wymienia nie kleji. 2 Przewody z przebiciem się wymienia nie skrobie. 3 Sprawdź jak wyglądają...
przez jakiś czas chodził dobrze lecz po paru minutach pracy świeca była całkowicie czarna Raczej problem jest w tym, że silnik pracuje na zbyt bogatej mieszance. Świeca dostaje przebicia na izolatorze albo się mostkuje. Jak długą iskrę uzyskujesz z tego magneto?
Raczej świecy - jeżeli przebija na przewodzie to nie może przebić na świecy - sama świeca ( za duża przerwa), jakieś przelotki p/zakłóceniowe .... Pozdr.J.
Samochód fiat tipo II 2017r. 1.4 benz.gaz Auto zaczęło szarpać i nierówno pracować na jałowym. Przy dodawaniu gazu w miarę idzie płynnie. Podczas jazdy miga check engine. Po sprawdzeniu bledow pokazało p0300 i p0301. Przemieniono świece - bez różnicy . Przemieniono cewki - bez różnicy. Świece iskrzą. Wyciągnąłem cewki z świeca i po podaniu masy i zakręceniu...
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Sprawdź czy ta świeca nie ma przebicia
[b]Koledzy, potrzebuje symbol oryginalnej świecy do Aprili sr 50 ditech 2003 r. Te które wkładam nie wytrzymują . I po jakimś czasie dostają przebicia .
Problem rozwiązany, sprzedałem samochód w chu 🤣
Chyba masz świecę zapłonową z przebiciem, dlatego nie ma iskry pomiędzy elektrodami świecy, a pomiędzy metalowym korpusem a masą silnika. Zwykle przebicie świecy występuje w skutek pracy silnika na bogatej mieszance, izolator wewnętrzny pokrywa się czarną warstwą sadzy która przewodzi prąd. Kichanie w tłumik jest skutkiem upływów prądu w świecy zapłonowej....
Cylindry Airsal na ogół są problematyczne, jak będziesz dalej tak tuningował to gwarantowane zatarcie albo dziura w tłoku. Problem leży pomiędzy gaźnikiem a zapłonem. Gaźnik może być zestrojony tak, że go przylewa albo jest za ubogo. Zapłon może reagować tym, że świeca dostaje przebicia lub upływów i moment w którym dochodzi do zapłonu mieszanki się...
Już po deszczach- czy możesz poinformować o efektach. Też borykam się co pół roku z przebiciami na świecach (cewki Denso). Miałem już 2 x NGK i teraz założyłem EYQUEM sugerowane przez Dialogysa.
Widocznie świece dostają przebicia, spróbuj założyczć świece o innej wartości cieplnej:) Lub masz za duże napięcie na niej. W kapturku powinien być rezystor(może go gdzieś zgubiłeś???) Nie wiem czy dobrze tłumacze ale wydaje mi się że tak;p
Podmieniłem moduł i nadal to samo. A co może powodować ze te cewki dostają przebicia i swiecą w środku?
Jeżeli parę dni pojeżdżę na tak iskrzących przewodach to izolacja jest uszkodzona. Na tzw. "fajkach" są, a raczej były metalowe osłony, polecono mi bym je zdjął, tak zrobiłem, ale nie przyniosło to efektu, a głównie to właśnie na tych "fajkach" są przebicia, świece wymienione razem z przewodami, wystrzały są do filtra powietrza, oczywiście mam też już...
Przy jeździe w czasie deszczu lub mokrej pogody silnik pracuje nierówno, szarpie po chwili to przechodzi. Dzieje się tak na wszystkich biegach. Gdy pogoda jest sucha usterka ustaje. Przewody wysokiego napiecia sa stare ale nie maja przebicia. Świece są dobre. CO SIĘ DZIEJE?? OPEL VECTRA A 1.6 BENZYNA (nigdy nie mial gazu) 284.000 km przebiegu.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
Zakłócenia są prawdopodobnie od układu zapłonowego. Możliwe że są jakieś przebicia na zanieczyszczonych izolatorach świec, lub na innych elementach wysokiego napięcia. Napisz jak wygląda układ zapłonowy. Nie jest to alternator, gdyby tak było, słyszał byś gwizd.
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
To że nie widzisz przebić nie znaczy że świeca jest sprawna.
Opornośc przewodów ma niewiele do gadania. Ważniejsze jest aby nie miały przebicia. Świece wykręć i obejżyj na okoliczność jakości spalania w cylindrach. Czy silnik ciągnie róno pod obciążeniem czy przerywa ? Może zabrzmi to banalnie i będzie przyczyną docinków sprawdź regulator powietrza wolnych obrotó zwany popularnie krokowcem. Poszukaj tez fałszywego...
Świece jeszcze, zobacz jaki ma kolor? i czy niema przebicia(wykręć świece włóż ją do fajki i przyłóż ją do masy np. pokrywa zaworów i lekko ręką ruszaj starter nożny i skra powinna przeskoczyć między elektrodami).
Obejrzyj gumki osłonowe nad świecami. Biała plamka z przegrzaną gumą w jej obrębie świadczy o przebiciu do kanału świecy.
przebicie świecach nalot świecach nieszczelność świecach
termostat weller toshiba naprawa dysku fabia instalacja
Schemat spawarki PRESTOTIG 220 AC/DC - dostępność i alternatywy Prawidłowe ciśnienie w oponach Mercedes Actros 2545