Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Ale w przypadku przebicia świecy ten prąd się znacząco nie zmieni? (w przypadku świecy bez opornika) Edit: Mikrofon mógłby wykryć huk, radio zmianę siły sygnału? a jakiś uP. powiązać to do kupy. Dobrze myślę?
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Witam opis objawowy uszkodzenia cewki lub przebić do masy kontrola świec. Powinno pomóc .
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Fakt, że iskra jest nie oznacza bezapelacyjnie że świeca jest sprawna. Czasem świeca jest "na wpół uszkodzona". Czyli daje iskrę pod ciśnieniem atmosferycznym, ale w silniku pod dużo większym ciśnieniem, dostaje przebicia. Dlatego świecę zawsze warto zamienić na nową. Dopiero wtedy można ją wykluczyć. Opcja nr 2. Przestawiony rozrząd o kilka ząbków....
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
Możliwe że wilgosc powodowała przebicia i iskra zamiast na świece szła na mase . Pozdrawiam.
jakieś przebicia na WN jak strzela ,kopułka ,kable świece.
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Witam!!! okazało się ze w tych silnikach również występuję "świecenie" świec widoczne w nocy... Może po prostu ten typ silnika tak ma. A może ktoś zna przyczynę takiego problemu. Dziękuje za zainteresowanie. To kolego taki bajer tunerski montowany fabrycznie. Podobno jakiś włoski inżynier po obejrzeniu Fast and Furius wpadł na taki pomysł. Tak ma świecić.
Za niedługo kolego wymienisz połowę kosy ale czy to się opłaca? A nie masz przypadkiem przebicia na kapturku od świecy albo na samym kablu ? ... No chyba , że kosa została przytarta i zostało troszkę kompresji .
Przewody bosh, nowe, w sierpniu wymieniane, bo miały przebicia, świece sprawdzone i były w porządku
Sprawdź przewody. Najprościej o zmroku, przy odpalonym silniku zaobserwować czy nie mają przebicia. Świece też nie zaszkodzi później sprawdzić.
Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
Możesz ją zapiąć nawet do tego samego otworu gdzie jest wpięty ten drut. Jej zadaniem jest kasowanie luzów na połączeniu tego cięgna i nic więcej, niemniej może mieć jakiś niewielki wpływ na falowanie obrotów. Gaźnik był sprawdzany i czyszczony, tak samo świeca. Sprawdź czy nie ma przebicia na tej metalowej osłonie fajki świecy. Silnik dymi lub strzela...
Kable do kontroli (przebicia wiązki ) , świece w jakim stanie? , cewka do kontroli ( pęknięcia , stan gumek, sprężynek ) , Map sensor do czyszczenia , ZKFR w jakim stanie oraz ich czujniki i wiązki. W tym silniku może być wiele przyczyn takiego zachowania -nawet ten silnik jest chimeryczny na rodzaj i poziom oleju.
No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami ... Cewka daje wysokie napięcie ,impuls dodatni. Świeca jest wkręcona w metal,czyli minus. Jeżeli ma zwarcie to tak jakbyś połączył plus z minusem na akumulatorze. Miałem taką świecę w ręku,elektroda dodatnia była na stałe zwarta z obudową wkręcaną. Miernik pokazywał same...
Do wymiany fajka lub/i świeca zapłonowa. Jeśli są przebicia, to silnik powinien przerywać. Czasami zdarza się że w nocy widać niebieską poświatę, to akurat nic szczególnego.
Chyba masz świecę zapłonową z przebiciem, dlatego nie ma iskry pomiędzy elektrodami świecy, a pomiędzy metalowym korpusem a masą silnika. Zwykle przebicie świecy występuje w skutek pracy silnika na bogatej mieszance, izolator wewnętrzny pokrywa się czarną warstwą sadzy która przewodzi prąd. Kichanie w tłumik jest skutkiem upływów prądu w świecy zapłonowej....
500km to taki przebieg na dotarcie prędkość max 25/h a Ty już takie prędkości. To chińczyk i lepiej byłoby stosować zalecenia. Twoje objawy pasują do słabej kompresji. Możliwy pęknięty pierścień. Uszkodzone uszczelniacze na wale. Bądź mniej drastyczne świeca lub modół cdi. Najpierw upewnij się że iskra jest cały czas i nie ma przebicia na świecy.
Zacznij od sprawdzenia elektryki w samochodzie, przede wszystkim przebicia -świece. Coś generuje zakłócenia.
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Sprawdź czy fajka świecy nie ma przebicia, wymień świece, innej regulacji nie ma :)
moze wigoć się zebrała wokołlo świec, jest to układ podatny na przebicia przy wilgoci. Świece polecam wymieniać nawet co 30 tysi. i uwaga z dokręcaniam aby nie za mocno bo pęknie porcelanka.
Mini lambda to nie komputer-to kawał ściemy niby działa ,ale wcale nie działa to jak "kruciak" reduktor brc może być ale eco od tecno jest zdecydowanie lepszy-a szarpanie to pewnie z przebicia lób słabej iskry świece NGK -są bardzo dobre ,a co do przewodów to tylko oryginał BERU.A co do spalania to zależy kto jak jeżdzi.
Cudów nie ma.Porzadna świeca np.NGK i musi byc dobrze. Chyba ze przebicie jest na fajce a tylko wydaje Ci się ze na świecy,to ja wymień.
Odłącz kondensator w przerywaczu i sprawdź jak się zachowa silnik. Wg Twojego opisu problem występuje w momencie, gdy silnik się rozgrzeje - ja szukałbym na pocztek przyczyny w kondensatorze. PS: co to znaczy, że świeca miała w środku przebicie ?? Jak to sprawdziłeś??
1. Sprawdź czy fajka siedzi dobrze na świecy ew czy przewód nie ma przebicia. 2. Przerwa na świecy. 3. Kolor świecy - po niej poznasz czy nie masz problemu z mieszanką.
Bardziej chodzi mi o sprawdzenie długości iskry na podłączonym pod uzwojenie pierwotne cewki iskierniku, oraz dobrze tak sprawdzić sprawność świec i ewentualne przebicia fajek, świec.
Czyli iskra jest z kabla WN a ze świecy nie? W takim razie uszkodzona jest albo świeca, albo fajka zapłonowa - oczywiście pod warunkiem, że kabel nie ma przebicia. A świeca po ruszeniu silnika i jej wykręceniu, jest "mokra"?
Tak ogulnie to większej rużnicy niema czy to są dwu ,trzy czy cztero elektrodowe chodzi o takzwaną ciepłote swiecy ale jeżeli to zamiennik i tylko liczbą elektrod sie różni to śmiało . Staraj sie tylko niezalać świec bo są nato bardzo czyłe i dostają przebicia.
Więc standardowo, te silniki łapią przebicie przez tzw. fajkę po porcelance świecy, widać po wykręceniu świec charakterystyczne slady przebicia w postaci szarych "kresek" na porcelance. Zmień świece na porządne, przewody tak samo, możesz zmniejszyć przerwy na świecach o 0,1 mm. Jeśli dalej będzie bez zmian to następna w kolejności do wymiany jest cewka...
Sprawdź czy pali na wszystkie tłoki, przebicia na świecach, przewodach i tp.
E tam łatwo znależć informacje że praca na LPG ma większe wymagania dotyczące wysokości napięcia, jak zwiększałeś przerwę na świecy aby mieć iskrę jak błyskawica chcąc zapalać zimny silnik na gazie sam mogłeś się przyczynić do przebicia .
Jeżeli parę dni pojeżdżę na tak iskrzących przewodach to izolacja jest uszkodzona. Na tzw. "fajkach" są, a raczej były metalowe osłony, polecono mi bym je zdjął, tak zrobiłem, ale nie przyniosło to efektu, a głównie to właśnie na tych "fajkach" są przebicia, świece wymienione razem z przewodami, wystrzały są do filtra powietrza, oczywiście mam też już...
Może twoje świece zapłonowe mają przebicie i to powoduje problem z kablami. Może nieprawidłowo ustawiasz przerwe na świecy zmniejszając ją pod pracę z LPG. Dlatego moje pytanie czy wszystkie kable świecą. W tym właśnie problem.P
- Świeca nie ma przebicia? - Przewód od świecy nie ma przebicia albo nie wyleciał przy iskrowniku jak grzebałeś? - Gaźnik daje paliwo? - Masz założony filtr na przewodzie paliwowym? - Sprawdź czy się pływak nie zablokował. - Ewentualnie wyczyść gaźnik dla świętego spokoju.
Jednak na cewce tam idzie taki kabelek do niej i to tak jakby było wcześniej sklejane i to puściło wkleiłem to spowrotem ale obroty nadal działają na przewodzie 1 od świecy było przebicie oczyściłem i nie ma już przebicia a problem pozostał 1 Połamaną cewkę się wymienia nie kleji. 2 Przewody z przebiciem się wymienia nie skrobie. 3 Sprawdź jak wyglądają...
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
Wypadanie zapłonów to np któraś z cewek ma przebicie,świeca itp. Nie wiem co tam wymyślisz bez diagnozy? Proponuje podłączyć tester i odczytać błędy. Może jakie będą.
Cewki i moduł przeważnie padają w wyniku przebicia na kablach WN . Dbaj o kable i świece to nie będziesz miał kłopotów z modułem .
sprawdź przewód zapłonowy czy nie ma przebicia i jak wygląda świeca zapłonowa
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Raczej świecy - jeżeli przebija na przewodzie to nie może przebić na świecy - sama świeca ( za duża przerwa), jakieś przelotki p/zakłóceniowe .... Pozdr.J.
jak ci pyrkocze to masz przebicie wymień świece jak nie pomoże to przewody wysokiego napięcia ja wymieniłem to i to i jest ok
Zrób diagnostykę, nie wymiana „na pałę”. Do tego diagnostyki sterownika silnika tego auta wystarczy najtańszy ELM i komórka. Przynajmniej oglądnij te świece po demontażu, czy nie widać przebicia. Zagrzej silnik, wrzuć piąty bieg przy 1300-1500 obr i wciśnij gaz. Jak będzie poszarpywać to wskazuje na układ zapłonowy.
Zapłon już ustawiałem na różne sposoby i próbowałem na kilku świecach, fajka jest dobra, kabel wysokiego napięcia też nie ma przebicia i gaźnik też czyściłem. Świecę zalewa jak trochę pokopię.
Przy jeździe w czasie deszczu lub mokrej pogody silnik pracuje nierówno, szarpie po chwili to przechodzi. Dzieje się tak na wszystkich biegach. Gdy pogoda jest sucha usterka ustaje. Przewody wysokiego napiecia sa stare ale nie maja przebicia. Świece są dobre. CO SIĘ DZIEJE?? OPEL VECTRA A 1.6 BENZYNA (nigdy nie mial gazu) 284.000 km przebiegu.
Samochód fiat tipo II 2017r. 1.4 benz.gaz Auto zaczęło szarpać i nierówno pracować na jałowym. Przy dodawaniu gazu w miarę idzie płynnie. Podczas jazdy miga check engine. Po sprawdzeniu bledow pokazało p0300 i p0301. Przemieniono świece - bez różnicy . Przemieniono cewki - bez różnicy. Świece iskrzą. Wyciągnąłem cewki z świeca i po podaniu masy i zakręceniu...
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Na świecach zbiera się również nagar który przy jeździe na gazie powoduje przebicia na świecach. Dzieje się to tym bardziej przy ograniczonym dolocie jak w Twoim silniku. Dla doświadczenia wyczyść świece szczotką drucianą i zmniejsz przerwę na świecach do 0,7-0,8mm. Oczywiście załóż odpowiedni mikser. Nie zaszkodzi również odpięcie akumulatora.
Widocznie świece dostają przebicia, spróbuj założyczć świece o innej wartości cieplnej:) Lub masz za duże napięcie na niej. W kapturku powinien być rezystor(może go gdzieś zgubiłeś???) Nie wiem czy dobrze tłumacze ale wydaje mi się że tak;p
Sprawdź czy ta świeca nie ma przebicia
przez jakiś czas chodził dobrze lecz po paru minutach pracy świeca była całkowicie czarna Raczej problem jest w tym, że silnik pracuje na zbyt bogatej mieszance. Świeca dostaje przebicia na izolatorze albo się mostkuje. Jak długą iskrę uzyskujesz z tego magneto?
Opornośc przewodów ma niewiele do gadania. Ważniejsze jest aby nie miały przebicia. Świece wykręć i obejżyj na okoliczność jakości spalania w cylindrach. Czy silnik ciągnie róno pod obciążeniem czy przerywa ? Może zabrzmi to banalnie i będzie przyczyną docinków sprawdź regulator powietrza wolnych obrotó zwany popularnie krokowcem. Poszukaj tez fałszywego...
JA bym jeszcze raz sprawdził cały układ zapłonowy: świece kable kopułkę palec. Może nie wymieniać ale umyć i dokładnie przeglądnąć czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli jest możliwość to sprawdzić czujnik temperatury.
[b]Koledzy, potrzebuje symbol oryginalnej świecy do Aprili sr 50 ditech 2003 r. Te które wkładam nie wytrzymują . I po jakimś czasie dostają przebicia .
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Swieca NGK FE65PS ma wyższa ciepłotę od B9ES i elektrody tej pierwszej mają wyższą temperaturę a co za tym idzie lepiej spalają osady, naloty które powodują przebicia świecy. Nalezołoby wyregulować gaźnik mieszanka paliwo-powietrze jest za bogata po regulacji B9ES powinna pracowac normalnie. Można zastosować świecę B8ES (cieplejsza od 9 zalecana w niektórych...
Świece jeszcze, zobacz jaki ma kolor? i czy niema przebicia(wykręć świece włóż ją do fajki i przyłóż ją do masy np. pokrywa zaworów i lekko ręką ruszaj starter nożny i skra powinna przeskoczyć między elektrodami).
To że nie widzisz przebić nie znaczy że świeca jest sprawna.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Na razie nic wyjąwszy pobiezna analize. Sugestie które otrzymałem wykorzystam, wykonam diagnostykę wskazanych elementów elektryki i ew. wydechu - a potem dam znać jak się sprawy mają z parametrycznego punktu widzenia. ////////////////////////////////////////... EDIT: Kat jest sprawny, kable sprawne (napiecia...
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
A kable do świec? Może mają przebicie
im lepsza jakość instalacji wys nap tym mniejsza szansa wybuchu w kolektorze ssącym, poza tym mieszanka gazowa ma wyższe napięcie przebicia niż mieszanka benzynowa więc izolacja przewodów ma znaczenie, jakie świece? mogą być te same ale wymiana znacznie częstsza
Już po deszczach- czy możesz poinformować o efektach. Też borykam się co pół roku z przebiciami na świecach (cewki Denso). Miałem już 2 x NGK i teraz założyłem EYQUEM sugerowane przez Dialogysa.
wpierw podaj co to za auto i radio bo pewnych zakłóceń wyeliminować się nie da. W większości przypadków wystarcza naprawa alternatora i spraedzenie pod kątem przebicia przewodów świec zapłonowych.
Oprócz cewki i kondensatora, które nie są tak bardzo narażone na temperaturę, są jeszcze - kabel WN i fajka. Mogą mieć przebicie, mogą być brudne. Świeca też może mieć przebicie. Układ zapłonowy z iskrownikiem jest bardzo prosty. Bardzo łatwo go naprawić jeśli masz dostęp do części zamiennych.
Obejrzyj gumki osłonowe nad świecami. Biała plamka z przegrzaną gumą w jej obrębie świadczy o przebiciu do kanału świecy.
witam mam taki problem z hondą d15b2 że przy wciśnięciu gazu w podłogę auto muli się tak jakby traciło moc i tak do 2500obr potem jedzie , przy stopniowym wciskaniu gazu tego nie ma przyspiesza płynnie, podobnie jest w czasie jazdy na 5 biegu przy 140 wciskam gaz w podłogę i auto tylko wyje a nawet jakby moc spadała potem troszkę ożywa i jedzie dalej...
Problem rozwiązany, sprzedałem samochód w chu 🤣
Czy wszystkie świece mają jednakowy kolor?Zmierz omomierzem ile omow ma świeca.
Witam.Panowie jadąc spokojnie autem po prostej,równej drodze poczułem targnięcie i pojawiły się kłęby białego dymu za autem,wyłączyłem zapłon,zjechałem na pobocze.Po podniesieniu maski silnik rozgrzany ale kolektor ssący zimny.Odkręciłem korek wlewowy płynu,po chwili kolektor się zagrzał.Silnik zapalił ale nierówno pracuje.Sprawdziłem rozrząd czy nie...
A co ze świecą? Sprawdzales przebicia i jej kolor?
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Winne były świece miały przebicie czy cos i one wszystko powodowaly aha i nie były dedykowane do gazu
A jak wygląda świeca? Nie jest zakopcona? Może paliwo słabej jakości lub olej jeśli to dwusów? Może wystarczyło tylko przeczyścić? Miałem kiedyś taki olej że jak się go trochę więcej do benzyny dolało to pojazd łapał przebicia na świecy, ale wystarczyło tylko przeczyścić świecę, przemyć benzynką i wszystko wracało do normy.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Przewody nowe. Nie ma przebicia, iskra na każdej świecy
Witam.Dzięki za zainteresowanie tematem,właśnie ma gaz,ale dzieje się to samo na lpg,jak i na benzynie.Świece są ładne czyste,przy zgaszonym świetle w garażu ogłądałem czy niema iskrzenia na przewodach i wszystko jest ok.,żadnych przebić na świecach,przewodach,kopułce,i tu właśnie zgłupiałem.Może ktoś z Panów wpadnie na trop.Dzięki. Pozdrawiam.
Właśnie wracam z garażu i dalej silnik nie chce się słuchać:-( Odpala po nie udanej próbie wkręcenia, jak nie chce się wkręcić wyżej to czasem kichnie lub pufnie, tak jakby świeca dostawała przebicia (ale to wykluczone) i nalot wtedy na świecy jest sadzowaty. To tak jakby wtedy była wybiórczo iskra.... iskra jest cały czas piękna, przebić żadnych. Okopcona...
Szczelność króćców i gaźników sprawdzasz spryskując samostartem po podejrzanych miejscach w czasie pracy silnika. Jeśli nastąpi zmiana w pracy silnika to jest nieszczelność. Moduł zostaw w spokoju. Sprawdź jedynie czy wszystkie połączenia elektryczne w instalacji są ok. Częste przebicia na świecach mogą być przyczyną złego składu mieszanki. Jeśli jest...
To może masz przebicie na przewodzie wysokiego napięcia. Obecnie jak Ci raz zaleje świece to będą miały przebicie nawet po wysuszeniu.
Witam! Moje autko to seat Ibiza IIFL 1.4 mpi typ silnika akk 2001r. Mój problem polega na tym iż auto ciężko odpala na zimnym silniku tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem...ale na ciepłym jest ok a drugi problem polega na tym iż auto szarpie przy przyśpieszaniu nie zależnie od obrotów czy to 2 tyś czy 4tyś dzieje się to na PB oraz na LPG. i teraz...
Przebicie na cewce/świecach zapewne
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Napisz czy na benzynie i na gazie takie same objawy jesli tak to sprawdź: -Moduły zapłonowe -Cewki (mogą mieć przebicie lub olej z nieszczelnej pokrywy zalał świece i jest przebicie) -Świece ( raczej mało podobne ) Jeśli tylko na lpg to wtryskiwacze lpg
Sprawa rozwiązana, przebicie robiła świeca żarowa po wymianie wszystko działa ok.
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Sprawdź po kolei przewody (przebicie), świece (wygląd i odstęp elektrody), cewkę (3700ohm). Ten silnik ma już hydrauliczny luz zaworowy. Jest dźwięk klepania na górze silnika?
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
przebicie świecach nalot świecach nieszczelność świecach
kabel sterownik peugeot silnik pompy hydroforowej wariuje klawiatura
Rozdzielczość i format nagrywania kamery MBG Line 900Pro Kod pilota do telewizora Manta LED 4004