Sprawdz przewod WN biegnacy z cewki do kopulki. Jak jest przebicie to iskra napewno nie dojdzie do swiec.
witam kolegów !!! uszkodzony jest napewno moduł po cewkami... a przyczyna jest bardzo prosta i oczywista .Jest to typowa usterka w poldkach. Mianowicie na grodzi jest zaworek do regulacji ciepło/zimno, i jak tylo z niego cieknie płyn chłodniczy (a zawsze cieknie) to płyn spadając gromadzi się w niszy czwartej świecy zapłonowej i powoduje przebicie iskry...
Przyczyn może być kilka. Nieprawidłowe cienienie na armaturze gazowej. Przebicie iskry z przewodów elektrod gdzieś na obudowę. Problem z kominem. Zabrudzony palnik. Najczęściej że takie zachowanie odpowiada BRAK RZETELNEGO SERWISU.
Czy 400kV nie wiem, stałe i zmienne tak. Natomiast zmienne ma jeszcze częstotliwość, miernik tani za zwyczaj ma ograniczenia i mierzy przy niskich częstotliwościach, przy wyższych dochodzą problemy z kompensacją sondy, temat nie jest taki prosty, bo te przetwornice z filmów będę raczej chodziły na wyższych częstotliwościach (a żadnych takich parametrów...
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Jeśli tam przeskakuje iskra to możesz mieć przebicie między zwojami cewki lub do masy,ale stawiam na rozmagnesowane koło.Pozdrawiam.
Chyba nie obędzie się bez wymiany modułu, ale jeszcze przed ostateczną decyzją , sprawdź, czy moduł nie popękał i czy nie ma przebicia iskry. Taką usterkę można potraktować m.in. żywicą. Sprawdź mocowanie modułu, w szczególności zwróć uwagę na oddalenie od koła magnesowego (nie może ocierać, ani być zbyt oddalony). Sprawdź iskrę bez fajki. Spróbuj nabyć...
Iskra na przerywaczu świadczy o uszkodzonym kondensatorze. Kondensatory można sprawdzać, jak najbardziej. Sprawdza sie multimetrem czy nie ma przebicia.
Przebicie na cewce spowodowało by brak iskry (bo wyładowanie było by gdzie indziej - w miejscu przebicia).
Odpowietrznik automatyczny - jak cieknie to jest do wymiany. Można go wymienić samodzielnie - trzeba opróżnić kocioł z wody. Ważne żeby po wyjęciu starego odpowietrznika wyczyścić gniazdo z brudu i przy montazu nowego - posmarować oring smarem silikonowym. Co do iskry - przebicie elektryczne możesz zabezpieczyć stosując takie specjalne silikonowe izolatory...
Jeśli przeskakuje iskra, to cewka ma przebicie. Do wymiany.
No to fajka ma przebicie - wymień ją.
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Możliwe że wilgosc powodowała przebicia i iskra zamiast na świece szła na mase . Pozdrawiam.
Watpliwe ale można sprawdzić. Jeśli fajka ma metalową osłone to z doświadczenia wiem ze po pewnym czasie ta blacha powoduje przebicie na mase
Na fotce masz od góry dwie wsuwki . To na nich dokonaj pomiaru . Jeżeli na nich jest 6 om to powinno być dobrze ale nie zawsze . Przeważnie następuje przebicie na wysokim napięciu w środku cewki którego zwykłym miernikiem nie wykryjesz . I to przebicie ujawnia się dopiero podczas pracy silnika . Wtedy silnik zaczyna rwać lub w ogóle nie będzie iskry...
Zgodnie z przewidywaniami skwierczący powielacz o którym pisałem wcześniej wybuchł. Wybuchł inaczej niż poprzedni, bo nastąpiło przebicie iskry do potencjometru ostrości, a z potencjometru ostrości do masy. Są jeszcze jakieś inne przyczyny padania powielacza w tym modelu, czy winne same powielacze, a raczej ich wiek?
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Na 99% coś z cewką. Na początek przełóż osłonki na świece (ten giętki element co wchodzi na świecę), one często lubią dostawać przebicie i iskra zamiast na elektrodzie idzie do masy. -Kasujesz błędy -zamieniasz osłonki miejscami, 3 z dowolnym -następnie jeździsz i "łapiesz" błędy -odczytujesz błędy, jeżeli masz błąd P0300 (ogólne wypadanie zapłonów)...
Każda iskra powinna uderzać w czarną okrągłą pokrywę palnika. Jeśli uderza niżej, to są problemy z zapalaniem. Ewentualnie może być przebicie na kablu iskrownika (pod płytą) i część iskry idzie na obudowę. https://obrazki.elektroda.pl/2077586700_...
Do sprawdzenia układ zapłonowy, świeca. Spróbuj odpalić gdy jest ciemno - czasem widać przebicie iskry na kablach.
Tam nie ma żadnych przewodów WN. W poluzowanie czujnika położenia wału również nie wierzę. Zapewne występuje przebicie iskry do masy przez walniętą izolację na jednej z "fajek" cewki.
Zastanawia mnie ciagle skąd bierze sie to przebicie iskry z silnika na pasek Jak możesz to nagraj tą iskrę i wrzuć tu filmik.
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Zobacz czy nie ma przebicia iskry w innym miejscu, np z powodu wilgoci. Najlepiej to się robi po ciemku.
Wezwij serwis który zna ten model. Do sprawdzenia elektroda zapłonowa i cewki gazowe. Prawdopodobnie cewka pracy jest ciągle otwarta dlatego słychać wybuch. Następuje odpalenie od iskry palnika głównego. Inna przyczyna przebicie iskry na inne części metalowe ale nie tam gdzie trzeba.
Przewody jakiego producenta zdarza się ze dostają przebicia na zakończeniu przewody przy świecy masz ekran metalowy i zdarza się że tam następuje przebicie iskry. Co do, sondy 1.5V dużo. Zły skład mieszanki.
Świeca ma przebicie iskra "lata" ;) zly sklad mieszanki co masz na myśli ? I to by powodowało taka usterkę. Tylko wiesz to sie nie dzieje od dzis tylko juz rok tak jezdze troche swiec juz kupilem.
Opisz proszę jak wygląda iskra czy przeskakuje we właściwym miejscu? Ostatnio montowałem nowy podgrzewacz wody Aristona i też ciężko odpalał okazało się że miał przebicie na przewodzie wysokiego napięcia i iskra albo w ogóle nie przeskakiwała między elektrodami albo była bardzo słaba. Choć zawsze było słychać że iskrzy tylko że nie w tym miejscu.
Zrobiłem tak jak napisałeś i nie ma przebicia, ale i iskry nie ma ( no jest, ale 1mm ). Jest tylko brzęczący dźwięk. Obawiam się że przebicie i iskra jest, ale wewnątrz cewki...
Nic się tam nie odkręca, bo i po co. Standardowo jak to w VW kopułka trzyma się na 2 zatrzaskach - albo do niej woda się dostaje i powoduje przebicie iskry, albo przewody zapłonowe zamakają - trzeba wymienić.
. Moje pytanie jest jednak takie - czy ta awaria cewek może być spowodowana czymś innym np. jakimś zbyt wysokim napięciem Właśnie tak jest, ale przyczyną powstania zbyt wysokoego napięcia jest najczęściej to co koledzy sugerowali- kable WN. Jeśli cewka posiada plastikową osłonę na izolatorze to można ją usunąć. Rozumiem że iskra-przebicie pojawia się...
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Proste. tylko że walgaf nie ma ani dziurawego zlewu ani przebicia. Iskra jest słaba bo została rozciągnięta.jakby było przebicie nie byłoby wcale iskry. Ewentualnie sprawdź jeszcze węglowy styk centralnie w kopułce i jego sprężynę.
Sprawdź czy jest iskra, jak nie ma to podmień cewke lub wymień, cewka często siada jak jest kopułka wyrąbana i jak kable mają przebicie, jak podmienisz i dalej nie będzie iskry to stawiam na czujnika halla w aparacie, nowy jest drogi więc taniej wyjdzie używany aparat kupić.
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
nie ma żadnego sensu wydziwiać z katami itp, zanim nie zostanie zlikwidowane przebicie-iskra ma być , jak dzwon. Potem doktoraty. Załóż świecę na kabel wychodzący z cewki i sprawdż iskrę,jeśli będzie przebicie to znaczy cewka złom. Raz przebita izolacja powoduje już ciagłe przebicie , bo powstaje ścieżka zwęglona,potem przebicie międzyzwojowe.Można...
po prostu zmierzyłem linijką :) szacunkowo przyjmuje się 1mm-1kV udało mi się uzyskać 15cm ale to tylko kilka razy, i to w dodatku nie w domu tylko na pokazie. HV jest strasznie nieprzewidywalne, raz mogę uzyskać max. iskrę 10cm a raz 15cm, jak rozmawiałem z fizykiem to mówił że reakcja na przebicie iskry ma różne czynniki np. ciśnienie, temperatura,...
Aha. Czyli jesli swieca nie jest podlaczona bezposrednio do kabla WN a "trafia" w nia iskra przeskakujaca pomiedzy fajka a swieca wtedy przez "obwod rezonansowy" dostaje na chwile wieksze napiecie niz jakby byla podlaczona bezposrednio do Kabla WN i ono wystarcza na przebicie iskry w zalanej swiecy. Dobrze rozumuje ?
Witam. Objaw - błąd e01 - czasami i wtedy nie podaje iskry. Po podaniu ręcznie iskry, odpala i co wg mnie dziwne wtedy na chwilę zaczyna podawać iskrę. Gdyby nie ten w/w wg mnie dziwny objaw to obstawiałbym transformator zapłonowy. Bo po tych objawach, właśnie wskazuje na usterkę generatora iskry (transformatora zapłonowego), ewentualnie może być jeszcze...
A iskra jest mocna? Świeca po paru pociągnięciach linką powinna być mokra. Sugeruje iskrę ponieważ widzę na załączonym obrazku zaizolowany kabel WN. Być może będzie gdzieś przebicie i iskra będzie za słaba. Wcześniej były problemy z odpalaniem ?
Na foto jest stara. Iskra jest jak podłączę do masy ale losowo i bardzo słaba. No i widać jak w środku trafa iskry jakby przebicie.
Sprawdź czy nie ma przebicia iskry gdzieś na przewodach. Czasem fotorezystor wykrywa światło z takiej "lewej" iskry
Jest mała, żeby w ogóle coś przeskoczyło, muszę praktycznie dotykać masy. Czasem większą widać na platynach niż na kablu. Wymień cewkę WN; może mieć 'przebicie' do pierwotnego uzwojenia, dlatego obserwuje się 'przeskoki 'iskry na układzie dźwigni z platynkami . Z tego też powodu brak dostatecznej energii dla iskry na świecy. e marcus
Sprawdź wszystko co biegnie od rozrusznika . Właśnie mi się tak zdarzało lekkie przebicie, malutka iskra na oko prawie niewidoczna i nawet na kopnik nie zapali .
(at)qbson1 Stawiam na kabel zasilający między stacją pary a żelazkiem, a stacja działała tylko następował błąd sterownika i zablokowanie stacji. Mam tds 8040 i właśnie naprawiłem kabel pomiędzy żelazkiem a stacją pary, gdyby nie ewidentne przebicie z iskrami na zewnątrz to gługo bym szukał usterki. Uszkodzenie było na odciążce żelazka. Pomiar ciągłośći...
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Jak dla mnie to ewidentnie automat padł. Był sprawdzany? Gdyby był to serwomotor to nie odpaliłby wcale. Widać na filmie, że odpala idealnie ale nie widzi płomienia i gaśnie (ciągle skacząca iskra) Albo jest przebicie z iskrownika na jonizację albo detekcja płomienia padła. Tak czy tak przyczyna w automacie? Przy zmianie elektrod mogło się coś zruszyć...
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
No to kopułka uszkodzona lub palec ma przebicie...
podaje iskrę, ale gubi gdzieś na rozdzielaczu Palec rozdzielacza ma przebicie do ośki
A jakiego typu ten kondensator? Ceramiczny?
Jestem trochę jak archeolog ale co tam. Ta sama przetwornica ale nieco inny problem. Jedno z trafek ma jakby przebicie, iskry skaczą pomiędzy nożkami niskiego napięcia (strona pierwotna), a rdzeniem. Czym to może być spowodowane? Może jakiś schemat tego shitu? Po podaniu zasilania przez ułamek sekundy podświetlenie działa jak należy potem jakby człon...
Zdjęcie jeśli będę miał możliwość podeślę potem. Świeca jest cała okopcona i ma przebicie, że iskra na boki ucieka.
W takich kuchenkach generator wys. nap. ma jedno uzwojenie pierwotne, i dwa wtórne. Te jedno wtórne jak wspomniał olgking łączy w szereg dwa dwa iskrowniki. Iskra wali do palnika z którego dalej płynie do następnego po czym przez drógi jego iskrownik zamyka obwód. Typowe uszkodzenia: 1 Uszkodzony generator - brak iskry na wszystkich palnikach, lub dwóch....
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Witam. Ja miałem okazje przeprowadzać ćwiczenie laboratoryjne na temat wyładowań elektrycznych w cieczach. Przebicie oleju iskrą występowało,więc jest to możliwe.
Sprawdź czy na kablach do elektrody nie ma przebicia iskry.
Nie, nie stanie się nic. Natomiast nie uwierzę w te 10 centymetrowe iskry.
Jeśli słyszysz cykanie, a iskry nie ma, to znaczy, że jest przebicie i i skra realizuje sie gdzieś wcześniej. Rozebrać, popatrzeć, wysuszyć, zaizolować, lub położyć nowy przewód WN.
Zanim kupiłem nowe świece, stroiłem silnik na starych, różnych, używanych. Było ich 5-6 sztuk. Około połowy nie działa już w silniku, nie podpalają mieszanki gdy muszą pracować w cylindrze, kompresja nie pozwala? Na zewnątrz silnika, przytknięte do masy, dają iskrę. W głowicy już nie. Jak miałem rometa to miałem to samo. Na zewnątrz piękna iskra a...
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
Sprawdzałem impuls w innym skuterze i sięgał do 50V tym samym miernikiem. Czy powodem braku iskry może być przebicie na cewkach?
Sama tego nie zrobisz!! Potrzebny jest analizator spalin. Czy kocioł by ustawiany przez serwisanta na LPG(fabrycznie jest ustawiony na gaz ziemny)? Może to są też problemy z nie czytaniem płomienia lub przebiciem iskry- w pierwszych modelach takie rzeczy miały miejsce. Ile lat ma kocioł?
Mini lambda to nie komputer-to kawał ściemy niby działa ,ale wcale nie działa to jak "kruciak" reduktor brc może być ale eco od tecno jest zdecydowanie lepszy-a szarpanie to pewnie z przebicia lób słabej iskry świece NGK -są bardzo dobre ,a co do przewodów to tylko oryginał BERU.A co do spalania to zależy kto jak jeżdzi.
Jeśli objawy nasilają się wraz ze wzrostem obciążenia to jest to kolejna przesłanka wskazująca na problemy z iskrą . Z tym że dochodzi możliwość przebitej izolacji "na zewnątrz" . Taka cewka podczas testu "na wymontowanej" jest niby ok . Po zamontowaniu kiedy odległość miedzy przebitym korpusem cewki a głowicą silnika jest minimalna iskra czyli przepływ...
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Jesteś w 100% pewny, że uszkodzona,popękana i poklejona cewka daje prawidłową iskrę i nie ma przebicia ?
Prawdopodobnie jest jakieś przebicie jeżeli iskra skacze w dół, możliwe że jest pęknięta ceramiczna obudowa iskrownika, prawdopodobnie trzeba wymienić iskrownik, no chyba że baterie są już słabe i dają za małą iskrę
Sprawdzałeś iskrę na samym kablu, bez fajki? Wygląda to na przebicie na fajce. Fajka nie kopie? Rozumiem że iskra w ogóle jest, ale nie na elektrodach świecy?
Piecyk nie odpala przy założonej obudowie przez chwile daje małą iskrę ale nie odpala kiedy zdejmuje obudowę pali nawet na malutkich zakresach ustawiena przepustu wody. Podejrzewam że może jest przebicie i iskra ucieka na obudowę ale nawet gdyby to nie mam pojęcia jak to sprawdzić .Obudowa nigdzie nie dotyka przewodzikow od strony baterii.Może Panowie...
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
Witam Posiadam spory problem z moją WSK ponieważ nie mogę jej odpalić za sprawą braku iskry. Przerywacz nowy, cewka stara na której jeszcze motocykl sporo pracował ale od czasu przestoju coś się popsuło i przestał dawać iskrę. Badałem pół zapłonu na możliwość przebicia (głównie na przerywaczu i na wszelkich od niego wychodzących przewodach) a jedynym...
witam mam telewizor Royal TV-5175A podczas oglądania telewizora i przełańczania na inny kanał słychać trzaski w głośnikach (takie pierdzenie słychać) w trakcie tego nieraz z lewej strony ekranu (jak się patrzy na telewizor) to widać jak obraz się lekko się zwęża wstronę środka ale zwężanie wygląda tak białe linie jakby ciągły obraz do środka (inaczej...
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Problem niestety wraca.... Bakielitowa obudowa cewek zostala wyjeta i dokladnie przemyta woda z mydlem po czym wysuszona. Wymienilem tez jedna cewke na nowa - ta na ktorej bylo przebicie iskry.... W tej chwili silnik pracuje nierowno - naprzemian spadaja i wzrastaja obroty. Po odpaleniu na poczatku od razu gasnie, po lekkim rozgrzaniu podczas spadku...
Sprawdziłem tą płytkę mikową i się okazało, że jest pęknięta, ale oprócz tego pomiędzy osłoną nad grzałką a tylną ścianką wewnętrzną jest okopcone miejsce tak jakby tam było jakieś przebicie.
Regulacja? Może Iskra skacze ale nie w tym miejscu? Może z przewodu do elektrody zapalającej jest przebicie gdzieś do obudowy i iskra jest za słaba?
Przewody nowe. Nie ma przebicia, iskra na każdej świecy
Mam Podobny problem , . Jak zimny to iskrę podaje ale niechce się załączyć. Dzisiaj był serwisant, i stwierdził uwalony modył cena 350 zł a koszt stwierdzenia usterki z dojazdem 100zł. Stwierdził że sterownik nie dostaje informacji o jonizacji (coś wtym typie). Sprawdziłem wszystkie przewody są ok, ale z czasem mogły zaśniedzieć, więc wyciągnołem kilka...
Hej a więc tak, zdjąłem górną pokrywę jest ona przynitowana takimi plastikami. W nocy było widać przebicie iskry na pewnych obrotach więc w tym miejscu wyszlifowałem to kątówką połączyłem takie pręciki złączkami nie lutowałem bo nie chce się chwytać tego materiału tylko zacisnąłem złączki na tym i zalałem żywicą epoksydową taką jak stosuje się do produkcji...
E tam łatwo znależć informacje że praca na LPG ma większe wymagania dotyczące wysokości napięcia, jak zwiększałeś przerwę na świecy aby mieć iskrę jak błyskawica chcąc zapalać zimny silnik na gazie sam mogłeś się przyczynić do przebicia .
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
Sprawdź cewkę, kondensator, może kabel ma przebicie.
Witam Dobrze założyłeś platynki, nie masują przypadkiem, lub nie są popękane i stąd robi się przebicie.
Przede wszystkim sprawdź świece ( iskra, zwarcie, przebicie ) . :|
Z którego miejsca do którego ta iskra skacze? Możliwe, że podstawka dostała przebicia lub kineskop się kończy.
Witam. Kolejny problem z instalacja... Podczas jazdy na zimnym silniku wszystko jest ok . Gdy tylko sie nagrzeje instalacja wylacza sie . Nie jest to przelaczenie na pb tylko takie zresetowanie instalacji. Kontrolki na wskazniku zgasna po kilkunastu sekundach zapalaja sie auto przeskakuje na lpg i po chwili to samo. Zaznaczam ze mato zwiazek z obrotami...
Ja natomiast widzę związek, jeżeli sprawdzasz, na wykręconej świecy, wtedy ta osłona jest daleko od obudowy i iskra jest na świecy. Po wkręceniu świecy i założeniu fajki osłona jest kilka milimetrów od obudowy cylindra i wtedy może być przebicie, a iskra zamiast na świecy jest pomiędzy fajką a obudową cylindra.
Witam. Posiadam Poloneza Caro - rok produkcji 1992, zainstalowany gaz. Problem pojawił sie podczas jazdy, zaczął się przydławiać, zatykać, szczególnie przy zmianie biegów, i w końcu stanął i koniec. Mechanik stwierdził, że uszkodzony jest palec rozdzielacza. Po wymianie jego, odpalił i wydawało się że wszystko jest ok., ale podczas jazdy znów zaczął...
Przewody też można. Uszkodzony zapewne bedzie miał znacząco różny opór od sprawnych. Przebicie jest to przeskok iskry przez izolację. Opór kabla nie ma tu nic do rzeczy.
Z reguły to wygląda tak, że jest przebicie - czyli iskra po stronie WN sobie przeskakuje gdzieś (np. do masy) mimo, ze nie widać żadnych uszkodzeń pęknięć itp., i mierzenie cewki niewiele da. Lepiej po ciemku zajrzeć na pracujacym silniku czy iskier gdzieś nie widać
Dokładnie sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza, potem sprawdź stan filtra powietrza może jest zasyfiony. I dalej lecimy:) najlepiej wymień filtr paliwa on jest tani a może pomóc, dalej posprawdzaj iskrę na świecach zapłonowych. I możesz spróbować na innych świecach o ile nie były wymieniane wcześniej. (świece, które powoli kończą swoją żywotność...
To masz przebicie wewnątrz aparatu i już. Pewnie pęknięta kopułka i przebija do blaszanej nakładki nałożonej nań.
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Jak wyżej musisz po prostu zobaczyć gdzie ta iskra przeskakuje. Najprawdopodobniej kabel od powielacza jest blisko jakiegoś elementu i nastąpiło przebicie chociaż te kable są bardzo wytrzymałe, albo po obudowie trafopowielacza.
Jednak chodziło o elektrodę zapłonową, czasem zdarzało się przebicie izolacji przewodu i iskra wędrowała na obudowę cewek. Wymieniłem elektrodę i teraz zapala za każdym razem. Dziękuję i zamykam temat.
O sile rażenia decyduje energia wyładowania paralizatora, napięcie wpływa tylko na grubość przerwy powietrznej (ubrań) przez jaką może przeskoczyć iskra, 25kV przebije 2cm, 50kV przebije 5cm, więcej nie potrzeba, jak piszą powyżej 50kV to bullshit marketingowy, bo paralizator nie ma takiej odległości elektrod aby wytworzyć takie napięcie i nie doszło...
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
iskra przebicie przebicie iskra cylinder iskra trafopowielacz przebicie
kabel ethernet przerywa iskrownik ustawić sterujacy samsung
radio internetowe naprawa forum lodówk
Cofnięcie Minecraft Bedrock na Xbox do starszej wersji Grające lampki choinkowe - gdzie kupić?