Odpowietrznik automatyczny - jak cieknie to jest do wymiany. Można go wymienić samodzielnie - trzeba opróżnić kocioł z wody. Ważne żeby po wyjęciu starego odpowietrznika wyczyścić gniazdo z brudu i przy montazu nowego - posmarować oring smarem silikonowym. Co do iskry - przebicie elektryczne możesz zabezpieczyć stosując takie specjalne silikonowe izolatory...
Na fotce masz od góry dwie wsuwki . To na nich dokonaj pomiaru . Jeżeli na nich jest 6 om to powinno być dobrze ale nie zawsze . Przeważnie następuje przebicie na wysokim napięciu w środku cewki którego zwykłym miernikiem nie wykryjesz . I to przebicie ujawnia się dopiero podczas pracy silnika . Wtedy silnik zaczyna rwać lub w ogóle nie będzie iskry...
Jeśli tam przeskakuje iskra to możesz mieć przebicie między zwojami cewki lub do masy,ale stawiam na rozmagnesowane koło.Pozdrawiam.
Jeśli przeskakuje iskra, to cewka ma przebicie. Do wymiany.
Sprawdz przewod WN biegnacy z cewki do kopulki. Jak jest przebicie to iskra napewno nie dojdzie do swiec.
Przebicie na cewce spowodowało by brak iskry (bo wyładowanie było by gdzie indziej - w miejscu przebicia).
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
A jakiego typu ten kondensator? Ceramiczny?
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Na foto jest stara. Iskra jest jak podłączę do masy ale losowo i bardzo słaba. No i widać jak w środku trafa iskry jakby przebicie.
Witam. Mam problem z układem zapłonowym, ponieważ jest to skuter 2T. Wymieniłem stator, magneto, cewkomoduł, stacyjkę. Problem wygląda w ten sposób, że iskra ma przebicie do gumy, nawet nie trzeba przykładać samego przewodu wysokiego napięcia do czegokolwiek, i tak to nazwę, że iskra bije w powietrze. Czy ktoś miał taki przypadek? Proszę o pomoc.
Witam Posiadam spory problem z moją WSK ponieważ nie mogę jej odpalić za sprawą braku iskry. Przerywacz nowy, cewka stara na której jeszcze motocykl sporo pracował ale od czasu przestoju coś się popsuło i przestał dawać iskrę. Badałem pół zapłonu na możliwość przebicia (głównie na przerywaczu i na wszelkich od niego wychodzących przewodach) a jedynym...
Jak dla mnie to ewidentnie automat padł. Był sprawdzany? Gdyby był to serwomotor to nie odpaliłby wcale. Widać na filmie, że odpala idealnie ale nie widzi płomienia i gaśnie (ciągle skacząca iskra) Albo jest przebicie z iskrownika na jonizację albo detekcja płomienia padła. Tak czy tak przyczyna w automacie? Przy zmianie elektrod mogło się coś zruszyć...
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Mam Podobny problem , . Jak zimny to iskrę podaje ale niechce się załączyć. Dzisiaj był serwisant, i stwierdził uwalony modył cena 350 zł a koszt stwierdzenia usterki z dojazdem 100zł. Stwierdził że sterownik nie dostaje informacji o jonizacji (coś wtym typie). Sprawdziłem wszystkie przewody są ok, ale z czasem mogły zaśniedzieć, więc wyciągnołem kilka...
Takie dość banalne pytanie - a nie może to być czujnik optyczny ??
Każda iskra powinna uderzać w czarną okrągłą pokrywę palnika. Jeśli uderza niżej, to są problemy z zapalaniem. Ewentualnie może być przebicie na kablu iskrownika (pod płytą) i część iskry idzie na obudowę. https://obrazki.elektroda.pl/2077586700_...
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Zdarza się uszkodzenie, przebicie palca rozdzielacza do jego ośki, iskra jest na kablu królewskim, na świecach już nie ma
Watpliwe ale można sprawdzić. Jeśli fajka ma metalową osłone to z doświadczenia wiem ze po pewnym czasie ta blacha powoduje przebicie na mase
Przede wszystkim sprawdź świece ( iskra, zwarcie, przebicie ) . :|
W takich kuchenkach generator wys. nap. ma jedno uzwojenie pierwotne, i dwa wtórne. Te jedno wtórne jak wspomniał olgking łączy w szereg dwa dwa iskrowniki. Iskra wali do palnika z którego dalej płynie do następnego po czym przez drógi jego iskrownik zamyka obwód. Typowe uszkodzenia: 1 Uszkodzony generator - brak iskry na wszystkich palnikach, lub dwóch....
Możliwe że wilgosc powodowała przebicia i iskra zamiast na świece szła na mase . Pozdrawiam.
. Moje pytanie jest jednak takie - czy ta awaria cewek może być spowodowana czymś innym np. jakimś zbyt wysokim napięciem Właśnie tak jest, ale przyczyną powstania zbyt wysokoego napięcia jest najczęściej to co koledzy sugerowali- kable WN. Jeśli cewka posiada plastikową osłonę na izolatorze to można ją usunąć. Rozumiem że iskra-przebicie pojawia się...
Piła nie ma iskry, jeżeli dotknę świecę do cylindra, ale jeżeli złapię świece w palce i dotknę świecę do cylindra i położę jeden palec też na cylindrze to piła kopie tak jakby miała przebicie na masę, ale wszystkie kable są dobre. Przypomnę że piła jest na młoteczek i kowadełko, nie wiem o co chodzi. Za pomoc wielkie dzięki.
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
Witam. Objaw - błąd e01 - czasami i wtedy nie podaje iskry. Po podaniu ręcznie iskry, odpala i co wg mnie dziwne wtedy na chwilę zaczyna podawać iskrę. Gdyby nie ten w/w wg mnie dziwny objaw to obstawiałbym transformator zapłonowy. Bo po tych objawach, właśnie wskazuje na usterkę generatora iskry (transformatora zapłonowego), ewentualnie może być jeszcze...
witam kolegów !!! uszkodzony jest napewno moduł po cewkami... a przyczyna jest bardzo prosta i oczywista .Jest to typowa usterka w poldkach. Mianowicie na grodzi jest zaworek do regulacji ciepło/zimno, i jak tylo z niego cieknie płyn chłodniczy (a zawsze cieknie) to płyn spadając gromadzi się w niszy czwartej świecy zapłonowej i powoduje przebicie iskry...
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
podaje iskrę, ale gubi gdzieś na rozdzielaczu Palec rozdzielacza ma przebicie do ośki
Jesteś w 100% pewny, że uszkodzona,popękana i poklejona cewka daje prawidłową iskrę i nie ma przebicia ?
Jeśli słyszysz cykanie, a iskry nie ma, to znaczy, że jest przebicie i i skra realizuje sie gdzieś wcześniej. Rozebrać, popatrzeć, wysuszyć, zaizolować, lub położyć nowy przewód WN.
Opisz proszę jak wygląda iskra czy przeskakuje we właściwym miejscu? Ostatnio montowałem nowy podgrzewacz wody Aristona i też ciężko odpalał okazało się że miał przebicie na przewodzie wysokiego napięcia i iskra albo w ogóle nie przeskakiwała między elektrodami albo była bardzo słaba. Choć zawsze było słychać że iskrzy tylko że nie w tym miejscu.
Witam koniecznie wstaw min. 84ah zobaczysz różnice, ale zanim to zrobisz sprawdź przewody idące do świec (najlepiej jak już odpali spryskaj wodą od początku przewodu do samego końca, jeśli zobaczysz gdzieś iskry znaczy to, że masz przebicie ) sprawdź jeszcze świece może już elektrody są zaśniedziale?
Chyba nie obędzie się bez wymiany modułu, ale jeszcze przed ostateczną decyzją , sprawdź, czy moduł nie popękał i czy nie ma przebicia iskry. Taką usterkę można potraktować m.in. żywicą. Sprawdź mocowanie modułu, w szczególności zwróć uwagę na oddalenie od koła magnesowego (nie może ocierać, ani być zbyt oddalony). Sprawdź iskrę bez fajki. Spróbuj nabyć...
Przyczyn może być kilka. Nieprawidłowe cienienie na armaturze gazowej. Przebicie iskry z przewodów elektrod gdzieś na obudowę. Problem z kominem. Zabrudzony palnik. Najczęściej że takie zachowanie odpowiada BRAK RZETELNEGO SERWISU.
Sprawdź czy jest iskra, jak nie ma to podmień cewke lub wymień, cewka często siada jak jest kopułka wyrąbana i jak kable mają przebicie, jak podmienisz i dalej nie będzie iskry to stawiam na czujnika halla w aparacie, nowy jest drogi więc taniej wyjdzie używany aparat kupić.
Świeca do wymiany, dostaje przebicia gdy jest podłączona do przewodu WN, po zdjęciu fajki iskra skacze pomiędzy nią i świecą oraz na samej świecy, jest dużo słabsza i nie następuje przebicie
Generator iskry, uszkodzona elektroda-przebicie, elektronika. Zostaw sprawę serwisantowi.
A przewody WN i świece sprawdzałeś. Może masz bardzo słabiutką iskrę albo przebicie na przewodach?
Sprawdzałem impuls w innym skuterze i sięgał do 50V tym samym miernikiem. Czy powodem braku iskry może być przebicie na cewkach?
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
To uziemienie jest raczej do tego, aby nie było przydźwięku w sygnale. Ja bym jeszcze szukał. Jak już nic nie wykombinujesz to uziemienie spełni rolę przekazania ładunku do ziemi. Jak mówisz, że to tylko na DVD to winę bym zrzucił na to urządzenie. Jeśli ma zasilacz impulsowy, może mieć na masie połowę napięcia sieci, natomiast na pewno nie jest to...
Sprawdź czy iskra pojawia sie tam gdzie powinna czy może ma przebicie i wcale nie zapala nawet świeczki, trzask iskry też będzie wtedy słyszalny.
O sile rażenia decyduje energia wyładowania paralizatora, napięcie wpływa tylko na grubość przerwy powietrznej (ubrań) przez jaką może przeskoczyć iskra, 25kV przebije 2cm, 50kV przebije 5cm, więcej nie potrzeba, jak piszą powyżej 50kV to bullshit marketingowy, bo paralizator nie ma takiej odległości elektrod aby wytworzyć takie napięcie i nie doszło...
Zrobiłem tak jak napisałeś i nie ma przebicia, ale i iskry nie ma ( no jest, ale 1mm ). Jest tylko brzęczący dźwięk. Obawiam się że przebicie i iskra jest, ale wewnątrz cewki...
Z którego miejsca do którego ta iskra skacze? Możliwe, że podstawka dostała przebicia lub kineskop się kończy.
Wymień cewkę w.n., mimo że daje iskrę ma przebicie. Nie wiem czy masz kondensator filtrujący w tym module (lub koło cewki) jeżeli go masz to też wymień
Jest mała, żeby w ogóle coś przeskoczyło, muszę praktycznie dotykać masy. Czasem większą widać na platynach niż na kablu. Wymień cewkę WN; może mieć 'przebicie' do pierwotnego uzwojenia, dlatego obserwuje się 'przeskoki 'iskry na układzie dźwigni z platynkami . Z tego też powodu brak dostatecznej energii dla iskry na świecy. e marcus
Nie, nie stanie się nic. Natomiast nie uwierzę w te 10 centymetrowe iskry.
Jeśli objawy nasilają się wraz ze wzrostem obciążenia to jest to kolejna przesłanka wskazująca na problemy z iskrą . Z tym że dochodzi możliwość przebitej izolacji "na zewnątrz" . Taka cewka podczas testu "na wymontowanej" jest niby ok . Po zamontowaniu kiedy odległość miedzy przebitym korpusem cewki a głowicą silnika jest minimalna iskra czyli przepływ...
Paralizator powinien miec normalny przebieg przemienny o wartosci napiecia 200kV i natezneniu ok 0,5-1mA Napięcia rzędu 200kV są przesadzone (przyjmuje się, że 1000V daje iskrę - przebicie powietrza, o dł. ok. 1mm w zależności od wilgotności powietrza), natomiast wg przepisów prąd nie powinien przekraczać 8mA. Przy 200kV iskra miałaby dług. ok. 20cm....
Czy 400kV nie wiem, stałe i zmienne tak. Natomiast zmienne ma jeszcze częstotliwość, miernik tani za zwyczaj ma ograniczenia i mierzy przy niskich częstotliwościach, przy wyższych dochodzą problemy z kompensacją sondy, temat nie jest taki prosty, bo te przetwornice z filmów będę raczej chodziły na wyższych częstotliwościach (a żadnych takich parametrów...
Na 99% coś z cewką. Na początek przełóż osłonki na świece (ten giętki element co wchodzi na świecę), one często lubią dostawać przebicie i iskra zamiast na elektrodzie idzie do masy. -Kasujesz błędy -zamieniasz osłonki miejscami, 3 z dowolnym -następnie jeździsz i "łapiesz" błędy -odczytujesz błędy, jeżeli masz błąd P0300 (ogólne wypadanie zapłonów)...
Proste. tylko że walgaf nie ma ani dziurawego zlewu ani przebicia. Iskra jest słaba bo została rozciągnięta.jakby było przebicie nie byłoby wcale iskry. Ewentualnie sprawdź jeszcze węglowy styk centralnie w kopułce i jego sprężynę.
Miałem przypadek z czymś takim. Jeden z rezystorów się przepalił i można było dostrzec przeskok iskry. Może jest przebicie w którymś z elementów.
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Jeszcze jedno bym podejrzewał-kable wysokiego napięcia,właściwie nie kable bo silikony są dobre, ale gumy na końcach przewodów. Niektóre firmy stosują modulowaną wielkość iskry i przebicie cięzko znależć bo iskra skacze tylko przy przyśpieszaniu miałem tak w Fiacie 1,1 cięzko było nakryć usterkę, iskra skakała przy cewce 0X
Wezwij serwis który zna ten model. Do sprawdzenia elektroda zapłonowa i cewki gazowe. Prawdopodobnie cewka pracy jest ciągle otwarta dlatego słychać wybuch. Następuje odpalenie od iskry palnika głównego. Inna przyczyna przebicie iskry na inne części metalowe ale nie tam gdzie trzeba.
no proste że przebicie. wilgoć dostaje się pod maskę i wali iskrą na silnik zamiast na świece. Wystarczy w deszczowy dzień zajrzeć pod maskę w nocy i dodawać gazu. jak silnik się nagrzeje to schnie wszystko i jest ok.
W pierwszej kolejności sprawdź kolejność podłączenia, możesz ściągac po kolei przewody i sprawdziś który cylinder nie ma zapłonu. potem sprawdź czy wogule jest iskra, może świeca jest uszkodzona. Jeśli iskra jest to najprawdopodobniej przewody WN maja przebicie. Ale skoro tylko rano masz ten problem, potem po nagrzaniu auto pracuje normalnie to przewody...
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
Sprawdzałeś iskrę na samym kablu, bez fajki? Wygląda to na przebicie na fajce. Fajka nie kopie? Rozumiem że iskra w ogóle jest, ale nie na elektrodach świecy?
Mam problem z motorem zresztą kolejny Nie chce odpalać wcześniej był w pełni sprawny wymieniona cewka kondensator kabel w/n platynki. podejrzewam przebicie gdzieś w iskrowniku bo nie wiem czy tak powinno być ale jak dotknę np.ramy lub silnika i palca włożę do fajki to wali tak aż ręke chce oderwać a jak kopne butem i już nie dotykam ramy to prąd jest...
Jak wyżej musisz po prostu zobaczyć gdzie ta iskra przeskakuje. Najprawdopodobniej kabel od powielacza jest blisko jakiegoś elementu i nastąpiło przebicie chociaż te kable są bardzo wytrzymałe, albo po obudowie trafopowielacza.
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
http://obrazki.elektroda.pl/3988333700_1... Podrzucam schemacik. Niech kolega odłączy czarno/biały kabelek z modułu zapłonowego, jest odpowiedzialny za gaszenie. Jeśli iskra się pojawi, gdzieś jest przebicie tego kabelka do masy.
Zwróć uwagę na następujące punkty: 1. Łączenie przewodów statora z instalacją, po prawej stronie w pobliżu "wahacza" mocowania silnika. Powinny być zasłonięte gumą. Często zmoczenie tych złącz odcina iskrę (przebicie na zasilaniu modułu). 2. Czujnik stopki bocznej, odłącz go całkowicie. Gdzieś powinieneś mieć przy podłodze kostkę na 3 przewody. Nie...
nie ma żadnego sensu wydziwiać z katami itp, zanim nie zostanie zlikwidowane przebicie-iskra ma być , jak dzwon. Potem doktoraty. Załóż świecę na kabel wychodzący z cewki i sprawdż iskrę,jeśli będzie przebicie to znaczy cewka złom. Raz przebita izolacja powoduje już ciagłe przebicie , bo powstaje ścieżka zwęglona,potem przebicie międzyzwojowe.Można...
Cewkę możesz zmierzyć omomierzem. Co do przebicia jeśli masz stare przewody to je wymień. Zapewne masz też rozdzielacz - on też może gubić iskrę.
Witam! Słuchaj czy,jak wymieniłeś cewkę WN.? to czy też,wymieniłeś przewód WN.? Bo tak powinieneś zrobić razem z czapeczką. Czapeczki,sa teraz z opornikiem przeciwzakłóceniowym więc ja osobiście! kupiłbym bez,jak były kiedyś. Moim zdaniem co do iskry,to ma być,błękitna,niebieska.Widocznie masz jakieś przebicie,miedzy cewką WN,a świecą. Swieca do simsonka...
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Sprawdź cewkę, kondensator, może kabel ma przebicie.
Do sprawdzenia układ zapłonowy, świeca. Spróbuj odpalić gdy jest ciemno - czasem widać przebicie iskry na kablach.
To masz przebicie wewnątrz aparatu i już. Pewnie pęknięta kopułka i przebija do blaszanej nakładki nałożonej nań.
Zgodnie z przewidywaniami skwierczący powielacz o którym pisałem wcześniej wybuchł. Wybuchł inaczej niż poprzedni, bo nastąpiło przebicie iskry do potencjometru ostrości, a z potencjometru ostrości do masy. Są jeszcze jakieś inne przyczyny padania powielacza w tym modelu, czy winne same powielacze, a raczej ich wiek?
A iskra jest mocna? Świeca po paru pociągnięciach linką powinna być mokra. Sugeruje iskrę ponieważ widzę na załączonym obrazku zaizolowany kabel WN. Być może będzie gdzieś przebicie i iskra będzie za słaba. Wcześniej były problemy z odpalaniem ?
Regulacja? Może Iskra skacze ale nie w tym miejscu? Może z przewodu do elektrody zapalającej jest przebicie gdzieś do obudowy i iskra jest za słaba?
No to kopułka uszkodzona lub palec ma przebicie...
Powietrze na minimalne minimum jak nie pomoże to co 2 lamelka z wiatraka do śmieci https://filmy.elektroda.pl/99_1539886705... Dodano po 12 tak ma wyglądać w piecu https://obrazki.elektroda.pl/9882083700_... https://obrazki.elektroda.pl/9932775300_... https://obrazki.elektroda.pl/6233862300_... filmik...
Tutaj bardzo prawdopodobny jest koniec "żywota" tego TV. Szanowny Kolega "ksander" ma oczywiście rację, po uruchomieniu zasilacza pewnie od razu, lub za niedługi czas pojawią się iskry (przebicia) na trafopowielaczu WN.
Po odpięciu zielonego przewodu -brak iskry , dioda ciemna. Przebicia nigdzie nie widzę, wszystko sprawdam na zdjętej osłonie
Chodzi mi o to, że świeca po kilku tygodniach dostaje przebicie, albo nie ma na niej iskry. Testowałem różne modele(Ngk, Denso, Iskra, Isolator) i na każdej świecy dzieje się to samo. Mieszankę także robiłem w różnych proporcjach.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ?
Witam. Odłącz gałąź +B , obciąż ją żarówką i zmierz wartość tego napięcia. Z czego do czego skaczą te iskry ? Może trafopowielacz ma przebicie ? Pozdrawiam.
Miernikiem cewki nie sprawdzisz. Co z tego, że ma ciągłość, jak 100% przypadków w hondach to przebicie na wtórnym. To przebicie nigdy, przenigdy nie wyjdzie pod miernikiem, tylko na testerze cewek.
Tam nie ma żadnych przewodów WN. W poluzowanie czujnika położenia wału również nie wierzę. Zapewne występuje przebicie iskry do masy przez walniętą izolację na jednej z "fajek" cewki.
Sprawdź wszystko co biegnie od rozrusznika . Właśnie mi się tak zdarzało lekkie przebicie, malutka iskra na oko prawie niewidoczna i nawet na kopnik nie zapali .
proszę sprawdzić iskrę, może być przebicie np na obudowę aparatu jeśli jest gdzieś pęknięta, lub przez stara izolacje na przewodach
Jak jest iskra to co chcesz od czujnika wału? Może masz przebicie na palcu rozdzielacza?
E tam łatwo znależć informacje że praca na LPG ma większe wymagania dotyczące wysokości napięcia, jak zwiększałeś przerwę na świecy aby mieć iskrę jak błyskawica chcąc zapalać zimny silnik na gazie sam mogłeś się przyczynić do przebicia .
Zastanawia mnie ciagle skąd bierze sie to przebicie iskry z silnika na pasek Jak możesz to nagraj tą iskrę i wrzuć tu filmik.
Miałem kiedyś taki przypadek w Oplu, padł moduł zapłonowy i WN miało chyba z 80kV, z nowych przewodów Boscha strzelały 3cm iskry
Ja bym postawił na układ zapłonowy, z jakiegoś powodu ginie iskra. Przebicia, zbyt małe napiecie WN, uszkodzona cewka, palec kopułka ????
Wygląda na to że problem rozwiązałem, dziś postanowiłem wykręcić wszystkie świece i sprawdzić je. Okazało się że na pierwszej świecy była w środku woda i kupę wilgoci, wygląda na to że podkładka świecy nie trzymała jak powinna i woda skraplała się pod wpływem temperatury a w czasie pracy iskra robiła przebicie. Jutro wymienię wszystkie świece bo zamówiłem...
Mini lambda to nie komputer-to kawał ściemy niby działa ,ale wcale nie działa to jak "kruciak" reduktor brc może być ale eco od tecno jest zdecydowanie lepszy-a szarpanie to pewnie z przebicia lób słabej iskry świece NGK -są bardzo dobre ,a co do przewodów to tylko oryginał BERU.A co do spalania to zależy kto jak jeżdzi.
Witam serdecznie. Przyczyna braku zaplonu byla jak zwykle blacha :cry: . Jak sie okazalo po wnikliwej analizie sytuacji powodem braku iskry bylo przebicie na palcu rordzielacza. Musial byc wadliwy moze jakies opilki metalowe w tworzywie co spowodowalo "uciekanie" iskry do obudowy aparatu. Wymienilem kopulke i palec na razie jest dobtrze. Dziekuje za...
przebicie iskra przebicie iskra cylinder iskra trafopowielacz przebicie
ustawienie prądu spawania katalizator toyota silniczek siłownika zamka
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Siemens Siwamat XS 423 - Migająca kontrolka końca programu Miganie diod 1, 3 i 5 w baterii Bosch do roweru