Nie koniecznie GMP. Ja nalewam gęstego oleju na tłok, żeby wyeliminować przedmuch na pierścieniach. Twój silnik jest pochylony, więc tłok bym opuścił. Sprężone powietrze, manometr, ucho przytknąć tu i tam i diagnoza na 99%.
*/ c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną? Może mi ktoś wytłumaczyć , jak przedmuchy tłok -cylinder, wpływają na pobieranie oleju z mokrego filtra powietrza. Nie z miski olejowej silnika. Pozdrawiam serdecznie.
Witam , stworzyłem kolejny silnik. Z nowych rzeczy to : cylinder szlifowany (kupiłem materiał na siłowniki) oraz tłok zrobiony z wałka liniowego fi 25, pracuje bez uszczelnienia , bez przedmuchów. Znakomita szczelność. Tłok pracuje w smarze. a o to silnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Nie masz żadnych przedmuchów, może głowica nie siadła, posprawdzaj czy wszystko dobrze poskładałeś, może tłok założyłeś odwrotnie, strzałka zamiast do wydechu to do gaźnika. Przyczyn może być wiele, silnik rozpoławiałeś czy nie?
Kompresji nie mierzy się placem tylko manometrem. Wy żej kolega Ci podpowiada prawidłowo.Wygląda na przedmuch między tłokiem a cylindrem.
Na początek zrobił bym próbę wodną bo zbiornik ma swoje lata, 140 litrów to już trochę kurzu narobi jak puknie :D Sprawdzić silnik, presostat i całą resztę osprzętu. UP Zajeżdżam dziś z rana na złom a tam wan 136 nowy typ lezy, rach ciach i jest w bagażniku :D Wan rozdłubany, ciężko było ale poszło. Do wymiany łożyska na wale oraz trzeba zrobić płaszczyznę...
Bzdura,jeśli wymieniałeś sam tłok i pierścienie i nie honowałeś cylindra to zrobiłeś sobie więcej szkody niż pożytku,należy pamiętać że nowy tłok jest idealnie okrągły a cylinder już jest wypracowany w owal więc mimo woli nie będzie sprężania,a może będzie ale na bardzo niskim poziomie ponieważ silnik ma przedmuchy pod tłok a to zaburza całą pracę i...
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Zmiana obrotów nic nie pomoże w tej sprężarce. Najwyraźniej masz za duże przedmuchy w złożenieu tłok-pierścienie cylinder. Zjawisko to nie powinno mieć miejsca. Może brakuje pierścienia na tłoku. Ja też miałem kiedyś nową sprężarkę rosyjską, i nie było pierścieni Segera zabezpieczających sworznie w tłokach. Resztę można sobie wyobraźić
Pierścień nie pozostaje w miejscu w sprawnym silniku.Rozstawia się je przy montazu żeby ułatwić pierwszy rozruch,ale one w czasie eksploatacji obracaja sie przez cały czas. Mają to robić dla równomiernego zużycia i pierścienia i cylindra. Powierzchnia na zewnątrz jest bez znaczenia w tym miejscu.W środku jednak musi być idealna,bo albo zatrzymasz pierścień,albo...
Obejrzeć to można serial w tv. Silnik się weryfikuje pomiarami. Ale tu po tłoku widać że miał przedmuchy. Więc remont.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Prawdopodobnie tak . Mogło również uszkodzić tłok i stąd przedmuch do karteru
Z opisu wynika że uszkodzony jest tłok. Sprawdź jakie są przedmuchy ze skrzyni korbowej.
He he jest za mocny :D Nawet w fabryce nie pomyśleli że on może takie ssanie mieć :D Na serio.Masz albo źle założone pierścienie i wyrobiły ci się tuleje albo masz przedmuchy na tłoku
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Najlepiej sprawdź u źródła. http://globalbusinessportal.atlascopco.b... Żąda jakiegoś hasła i loginu. Tłokowa z każdą godziną pracy traci na wydajności. Można ją używać latami, ale trzeba się liczyć z ekonomiką, więc czy warto. Starty wydajności w sprężarce tłokowej to przedmuchy na złożeniu tłok-pierścienie-cylinder...
A ja bym sprawdził simeringi na wale jeśli to 2t. Bardzo często po zatarciu gdzie są przedmuchy na tłoku wywala simeringi i wtedy może nie palić i nie ciągnąc paliwa z gaźnika jeśli simeringi sa ok. wtedy jeszcze do sprawdzenia membrana miedzy cylindrem i gaźnikiem
Silnik po takim przebiegu jest doskonale dotarty, spasowany, elementy się "ułożyły" i współpracują idealnie. Jeśli nie stwierdzasz uszkodzeń mechanicznych wymień tylko simmeringi. Jeśli masz znaczne luzy - wymień łożyska na wale korbowym. Jeśli na tłoku nie ma przedmuchów oszczędź go... Rozbierałem wiele silników po "domowym" remoncie. Jeśli nie zrobisz...
Załóż nowe pierścienie na tłok i po problemie . Starczy na ładnych kilka lat . :|
Żadna wymiana czujników na inne nic nie da. To że się bąbli oznacza że się gotuję a nie że są przedmuchy. Jakby były przedmuchy to by był problem z odpaleniem po postoju bo by płyn stał na tłoku. W 120 miałem to samo. Syf w silniku między tulejami a blokiem. Do wyjęcia tuleje i płukanie bloku z syfu w środku. Trzeba podjąć decyzję czy się opłaca to...
Są jakieś ślady wycieku oleju z silnika od strony noża? Piszesz, że kompresja jest dobra, spowodowane to jest przepuszczaniem oleju przez pierścienie, który dodatkowo uczelnia tłok, jednak przedmuchy do komory korbowej, podczas pracy, są spore. Będzie już tylko coraz gorzej.
Ok od tego trzeba było zacząć naprawę. Pewno pluła bo z gaźnika w nocy się lało. Silnik może być sprawny. Jak silnik by rzygał olejem to by nie odpalał. A on pali -jest opcja że ma przedmuchy na tłoku ale wtedy byś nie odpalił bo mocy by nie miał. Zły powód podałeś do wykrętu przed naprawą, twoja sprawa -to twoja decyzja.
Silnik ma przedmuch jak ciepły,jak wyjmę miarkę oleju lub odkręcę korek wlewu oleju to dymi jak z komina Takie rzeczy tylko od cylinder, tłok, pierścienie.
Odłączaj dozownik dalej, producent i dystrybutor części się ucieszą. Jak pluje w tył, to listki do dupy albo taki przedmuch na tłoku, że nawet dobre liski nie utrzymają...
Nie próbowałeś odpalić, sprawdzić czy zagada, psikając gazem w gaźniki, np. plakiem, dezodorantem? Jeśli silnik długo stał, to na pewno gaźniki się przytkały na dyszach i kanałach. Problem powstaje po użyciu niektórych olejów do mieszanki wraz z dodatkami stosowanymi w paliwach, przy odparowaniu paliwa pozostają osady które bardzo trudno usunąć. Dolot...
Uszkodzony wtryskiwacz potrafi nadtopić tłok, który potem uszkadza gładź cylindra. Inna opcja to palenie samostartem po zapowietrzeniu silnika, efekty takiego palenia mogą wyjść dużo później. Dym też może powodować turbo. Sprawdź przedmuchy z silnika.
witam, napisałeś kolego że silnik po remoncie?, ale jaki był zakres tego remontu? skoro olej dostaje sie do odmy(odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika) to znaczy że cisnienie w niej panuje wysokie , czyli są przedmuchy (nadmierne luzy tłok-cylinder), odłącz odme od przewodów powietrza i obserwuj np na dłoni jaki jest zakres tego wydmuchu , a najlepiej...
żadna część ruchoma nie ma kontaktu z atmosferą. Sprężarki samochodowe do takich się nie zaliczają - ucieczka czynnika poprzez uszczelnienie tłok/cylinder do mechanizmu napędu, to dalsza ucieczka do atmosfery, poprzez uszczelnienie wału napędowego. Gdzieś dzwonią, ale nie wiesz gdzie... Faktycznie sprężarki chłodnicze stosowane samochodach mają jeden...
Pierwsze zawory czy nie podparte dobrze wyregulowane (Uwaga na odprężnik ,lepiej dać większy luz i potem jak popracuje trochę skorygować). Dwa ustawienie rozrządu czyli GMP wyznaczone np śrubokrętem przez otwór świecy że tłok jest w GMP i sprawdzenie czy zawory są uchylone równo w GMP (na tzw mijance ,występuje co dwa obroty na końcu suwu wydechu i...
Dołączę się do tematu. Przyśpieszenie zapłonu może wynikać z luzu łożyska na czopie wału, nie mówię o łożysku korbowodowym ani sworznia! Wynika to z tego że w momencie sprężania wał usiądzie trochę w dół i już masz przestawiony zapłon. Druga sprawa, ze zdjęć w poprzednich postach widać jak wół że pierścienie są zatarte, cylinder również, wystarczy popatrzeć...
W tym miejscu na tłoku jest coś?? Może to tylko jakiś przedmuch.
Na tłoku widac przedmuchy z góry do komory korbowej, wiec to napewno wina pierscieni i tłoka.
Ciśnienie spalania wywołuje nacisk na tłok oraz pierścienie, kierując ich ruch w dół. Docisk pierścienia do rowka tłoka zapewnia szczelność pomiędzy tłokiem a pierścieniem. Gdy tego nie ma, powstaje przedmuch co jest skutkiem powstawania zjawiska zwanego Ring Flutter (dzwonienia pierścieni) na wysokich obrotach (przyczyną jest jednak zbyt duża masa...
ten tłok jest cały czarny z boku, czyżby były przedmuchy na pierścieniach?
W tym silniku jest kanał olejowy do głowicy w miejscu którym zaznaczyłeś na zdjęciu. Uszczelka może się uszkodzić w ten sposób że będzie tylko leciał olej a przedmuchów z tłoków nie będzie. Opamp - przepłacasz za te głowice albo strasznie mało ich robisz. 16V, wymiana wszystkich zaworów wydechowych i prowadnic od nich, planowanie, frezowanie gniazd...
Kolego Art. B czytaj uwaznie bez świecy mówiłem że kreci ładnie i musisz uwierzyć w za dużą kompresje. Dziś przyszedł drugi goły silnik nowy za 67 zł po wmontowaniu na starym szarpaku zapłonie itp wszystko działa jak należy ładnie pali z szarpaka kompresja jest mniejsza obroty jałowe tak jak być pwinny. Po rozebraniu starego silnika widac spore przedmuchy...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Przedmuch nie powstaje wtedy, gdy tłok idzie do góry, tylko gdy zapłon paliwa pcha go w dół. Część gazów przedostaje się do komory korbowej, przez nieszczelne pierścienie i wydostaje się przez zaworek odmy, razem z olejem. Zaworek odmy jest sprawny? Jego zadaniem jest utrzymywanie podciśnienia w komorze korbowej.
Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej. Dodatkowo jest duże ryzyko przedmuchów przez pierścienie na tłoku (pęknięty,zapieczony,wytarty ) Pozdrawiam D
nie założyłem do niej teraz głowicy, tylko luźno tłok w cylindrze i ciągle to samo. Czyli bez głowicy kompresja idzie do skrzyni korbowej? To już jest nie możliwe. Normalną rzeczą będzie jedynie dmuchanie przez odpowietrzenie wkońcu tłok pracuje i ze skrzyni korbowej jakoś musi wydostać się trochę powietrza jak tłok idzie w dół oraz nabrać jak tłok...
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
Dziś rano (-1-0°C) zapalil po 5 sekundach kręcenia) To jeśli paliwo nie opada, to bardzo źle. Zmierz ciśnienie sprężania na każdym cylindrze z osobna. Jeśli przedmuch się powiększa wraz z rozgrzewaniem, to masz za luźne pasowanie tłok/cylinder/pierścienie. Trudno spekulować konkretnie co, mając złożony silnik, ale od złego dobrania komponentów, do...
A jaką tam masz sprężarkę ? Normalnie zdaje się jest smarowana z magistrali silnika i olej wraca do miski silnika. Przedmuchy to z reguły wina nieszczelności. Wytarty tłok, pierścienie, cylinder...
Zużycie pompy i przedmuchy do skrzyni korbowej
Ja bym poradził koledze sprawdzić ciśnienie ale sprężania a to po to by wykluczyć usterkę tłok-cylinder-zawory, chodzi mi o przedmuchy. Następna rzecz może być bardzo błaha, przedmuchy w wydechu na trasie kolektor-głowica.
Może przechylałeś kosiarkę na stronę zaworów. Olej wydostający się z odmy to prawdopodobne przedmuchy do komory korbowej, czyli zużyte pierścienie, ewentualnie zawieszony zaworek.
wie ktoś może jak jest zbudowany ten separator, z tego co widze jest to jakas kopułka tylko co jest w środku? A jak mam przedmuchy to nie będzie tak samo?
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
Posiadam wiekową już pilarkę Husqvarna 340. Od dłuższego czasu pilarka ewidentnie słabnie. Na "sucho" wchodzi w obroty, ale po napotkaniu na opór (próba cięcia drewna) traci moc i jakakolwiek praca dla niej to męczarnia. Słaba kompresja silnika? Po rozebraniu na tłoku widoczne ślady "przedmuchów". Na cylindrze i tłoku brak wyczuwalnych uszkodzeń, zarysowań,...
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
Witam. Posiadam Aprilia sr 50 na wtrysku rocznik 2004 silnik piaggio. Od niedawna kompresja wynosi 5-6 bar. Coraz trudniej go odpalić i zaczyna lekko przerywać podczas jazdy i po przekręceniu manetki na zimnym silniku. Cylinder w bdb stanie a tłok w dobrym (są lekkie przedmuchy ale przerwa między tłokiem a cylindrem wynosi 0.06 mm czyli bardzo mała)....
układ odpowietrzałem kilka razy powinno być oki bo robiłem to już kilka razy jak miałem wcześniej tez xantie, a wcześniej jak właśnie miałem przedmuch na 3 tłoku to przy odpalaniu przy otwartym zbiorniczku wyruwnawczym woda chlapneła do gury . zrobiłem planowanie głowicy i nowa uszczelka grubsza na druge wykarbienie
Kolego, czym się inspirowałeś budując ten kompresor w tak dziwaczny sposób ? Przecież można było zrobić o wiele bardziej zwartą konstrukcję, wizualnie zbliżoną do fabrycznej. Te sprężyny to w jakim celu ? Mają zapewnić 'komfort' zbiornikowi :D Sprężarkę niby wyremontowałeś, a filtra powietrza brak. Typowo po polsku... Dodatkowa 'odma' potrzebna ? Czyżby...
szlifie cylindra (nowy tłok i pierścienie) Jaki to był szlif ? Wstawiona tuleja, czy zrobiony szlif? Tłoki o ile się orientuje nie występują nadwymiarowe, jeśli zrobiłeś szlif i wstawiłeś nowy tłok to ten silnik ma przedmuchy i dlatego wyrzuca olej. Jeśli jest wstawiona tuleja to może być źle spasowana. Od za wysokich obrotów też będzie sadzić olej.
Witam. Pytanie czysto teoretyczne. Jak wiadomo w Ursusach tłoki posiadają 5 pierścieni: 3 uszczelniające oraz 2 zgarniające (tzw. olejowe). W Perkinsie i Zetorze już dawno temu doszli do redukcji ilości pierścieni (3 uszczelniające/1 olejowy do 2 uszczelniających/1 olejowy w wersjach Turbo). Ponieważ drugi pierścień olejowy znajduje się poniżej sworznia...
A mnie ciekawi jak to sobie radzi z silnikiem 1.1kW, jakie obroty na wale, jakie maksymalne ciśnienie, wydajność. Ten silnik u mnie to Wiefamel, który występował w dwóch wersjach 1,1 kW oraz 1,5 kW różnił się tylko kondensatorem pracy, który był dodany w wersji 1,5 kW. Muszę powiedzieć, że bez tego kondensatora jako silnik 1,1 kW śmiało sobie radzi...
Przyczyn może być kilka, od uszczelki pod głowicą, luzów na prowadnicach zaworów, do pozacieranych lub połamanych pierścieni ( o ile choć raz zdażyło ci się przegżać silnik). Najbardziej prawdopodobne jest to że masz przedmuchy do kartera silnika (uszczelnienie tłok cylinder), czyli silnik już umiera. Jeśli jest jeszcze katalizator to dymił nie będzie...
No to może to? Tylko nie wiem czy końcówka 1/4 nie za cienka bo zdenek_zdenek pisał żeby wężyk był grubszy. http://narzedzia-hurt.com.pl/pl_PL/p/KOM... Wydaje mi się, że jak dokupię do 100zł zestaw...
No to masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Najczęściej pęknięcie tłoka lub zużycie tłoków/pierścieni. Sprawdzenie kompresji lub test szczelności cylindra sprężonym powietrzem.
W taki razie masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Pierścienie w jakim stanie, jaki był luz na "zamkach" Cylinder pewnie jest wytarty owalnie, po zmianie położenia pierścieni na tłoku powstała nieszczelność, stąd te przedmuchy. Chyba że nastąpiło uszkodzenie cylindra.
(...)Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić zapłon bo w sasiednim cylindrze akurat zawory są otwarte i ciśnienie ucieka.(...) Chyba, że pomiar wykona się prawidłowo, tj. wykręcając na czas pomiaru świece nie...
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
tzn były już sugestie że moze wtrysk leje , ale zostało to wyeliminowane bo ani nie ma tam wiekszego osadu na tym tłoku jak na pozostałych a po za tym to jakby wtrysk lał to już po takim okresie by była dziura w tłoku , Patrzac tak na logike to jest kilka możliwości wykrzywiony blok , wykrzywiona głowica , opuszczona tuleja itp , uszczelka za każdym...
Kolega uszczelniacze zaworowe powinny być jeszcze w miarę- to nie pada w jednym momencie tylko jest stopniowo coraz gorzej. Ponieważ jest masło w oleju (i to jest ta ważna informacja) to raczej trzeba szukać w uszczelce pod głowicą na 4 cylindrze. Na pęknięcia głowicy ten silnik jest dość odporny ale też trzeba sprawdzić. Planować głowicę jak wygryzło...
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Kosiarka ma kompresję?, bo wydaje mi się że zajechałeś tłok i cylinder. Chyba dokładnie tak się stało i są przedmuchy do komory korbowej. Jedyna nadzieja że to tylko zawieszony zaworek odmy.
Po czyszczeniu zaworu AGR rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala. Przedmuchiwałem kompresorem kolektor, czy jest możliwość żeby sadza dostała się do tłoków? Akumulator sprawdzałem, napięcie 12,5V. Czy ktoś miał podobny problem, pozdrawiam
Często pękają od przeciążenia/temperatury. Taki silnik zrobi Ci pierwszy lepszy zakład, ale polecam najpierw zapoznać się z dostępnością części do tego silnika a dopiero oddawać silnik do zakładu. Jeśli nic nie znajdziesz to daj znać, poszukam coś w swoich katalogach. Z tulejami nie będzie żadnego problemu bo dostępność ich jest na tyle duża że bez...
Może dziura w tłoku/tłokach lub topi któryś co by tłumaczyło mocny przedmuch. Tam masz wtryski piezo - Siemens? jeżeli tak to czasem lubią zmasakrować tłoki, a ten metaliczny stukot może być tego dowodem.
Zanim się zabierzesz za ustawianie wtrysku i wyciąganie tłoków zmierz kompresję. Jeśli przedmuch z cylindra na uszczelce głowicy jest do kanału odpływowego oleju masz takie właśnie objawy. Możesz na ciepłym silniku zdjąć pokrywę zaworów i odpalić na chwilę silnik, zwróć uwagę czy przy którejś lasce popychacza zaworów nie idzie większa "mgiełka" do góry.
Jak wykręcisz świecę to jest mokra? albo zaolejona? przeczyść dokładnie styki platynek na przerywaczu, miałem kiedyś taki problem z simsonem, wszystko było ok i nie chciał palić, iskra tez dobra, okazało się ze był mały włos na przerywaczu i po przedmuchaniu jak ręka odjął.
Jakiego próbnika/adaptera użyłeś do pomiaru ciśnienia sprężania? Adapter nieprawidłowo wykonany, tj. wprowadzający dodatkową pojemność komory spalania (np. brak zaworu zwrotnego w miejscu końcówki wtryskiwacza) powoduje zafałszowanie (zaniżenie) wyniku pomiaru. Jeśli można wykluczyć zużycie silnika (przedmuchy pierścieni, zaworów) to pozostaje: 1. Nieprawidłowy...
Sprawdzę to czy jest sucha czy mokra. Jak wlałem trochę paliwa na tłok to odrazu odpaliła. Iskra jest. Patrzyłem od strony tłumika, to nie ma rys na tłoku i na cylindrze, pierścienie są elastyczne. Ale może to właśnie wina pierścieni lub uszczelaniaczy?
Wymyłem dziś cylinder w benzynie. Po dokładnym wytarciu środka papierem niestety widać rysy, są poniżej okienka od strony gaźnika, wyczuwalne paznokciem. Są raczej poważne, ponieważ patrząc pod odpowiednim kątem wyraźnie widać ubytek materiału. Są też dwa niewyczuwalne jakby odbarwienia, jedno nad wydechem, drugie od strony gaźnika. Kombinuję właśnie...
Jeżeli uszczelka miski olejowej, uszczelniacze wału korbowego,uszczelka pokrywy zaworów są dobre (nie ma przecieków oleju) a w łożyskach przednim ,tylnym wału korbowego nie ma nadmiernych luzów to nic nie pocieknie. No bo jak?W misce olejowej nie ma znaczącego nadciśnienia (odpowietrzanie) a olej nie rozpuści uszczelek.Chyba że się mylę.Pisząc o rozszczelnieniu...
To mogło być tak że woda poszła na tłok i ugięło korbowód albo skrzywiło wał i teraz kompresja na 6 jest mniejsza, czyli słabszy cylinder i komputer go wyrównuje większą dawką i stąd stuk. Tylko że wcześniej wyrzucałby płyn z powodu przedmuchu. Trudno coś wyrokować bez rozbierania silnika pomiarów. Jeśli nie chcesz inwestować to jeździj aż wyzionie...
Kolego rami8 mam piec miałowo-groszkowy tylko z podajnikem szufladowym ze Sławkowa i pomimo możliwości ustawienia przedmuchu nie używam tej funkcji.Dmuchawa włącza się praktyczne co 15-30 min i to w zupełności wystarcza.Nie wiem jak u Ciebie ,ale u mnie żaru jest tyle że zmieściłbym w talerzu. Przy większej ilości pewnie trzeba by było przedmuchiwać...
Witam, z racji że rozwijam swój prywatny garaż celem renowacji samochodu potrzebuję kilka rad na temat obsługi i konserwacji kompresora tłokowego powietrza. Otóż stałem się posiadaczem kompresora tłokowego z butlą 150 litrów. Jest to urządzenie używane i nie posiadam do niego instrukcji obsługi. Kompresor marki ABAC jedna faza. Wygląda mniej więcej...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Należy czytać instrukcję obsługi. Ten model ma smarowanie tzw. z suchą miską olejową, i poziom oleju sprawdza się po wyłączeniu silnika, bezpośrednio po klikudziesięciu sekundach pracy, a nie jak w większości układów z miską mokrą. Popromienny ma rację, sprawdz olej zaraz po zgaszeniu Nie ma znaczenia jaki jest typ silnika, stan oleju sprawdza się...
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Miałem cały silnik na wierzchu pierścienie z blokami są w porządku nie ma nawet objaw na uszkodzenia na słupkach ani podejrzenia na wytracenia kompresji silnik pali i chodzi bez zarzutu jest jeszcze jedna opcja na smarowanie glowicy która wcześniej była złamana rurka i ten co glowice zreanimowal mi to teraz mam całe nowe i nie wiem czy to nie będzie...
Dymienie i wyciek oleju z odmy, jest oznaką przedmuchów do komory korbowej. Silnik jest już w stanie agonalnym. Wymiana pierścieni, w tak zużytym silniku jest ryzykowna, w większości przypadków tylko pogarsza sprawę, ponieważ cylinder jest wytarty owalnie. Dymienie z tłumika, to oznaka spalania oleju. Czas chyba rozejrzeć się, za innym silnikiem.
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
Witam. Od razu napiszę, że gdybym miał to sterowanie kupić to nie miałoby to sensu ekonomicznego, i kupiłbym jakiś dedykowany sterownik. A teraz pracują w kotłowni: regulator LUMEL RE2, sterownik SR z TELMATIKA, dwa falowniki (LG i HITACHI), a będzie jeszcze jeden LUMEL do sterowania pompą CWU. SR jest przekaźnikiem programowalnym, i realizuje prawie...
Witam Muszę kupić do firmy sprężarkę. Ma zasilać nitownicę, wyciskacz do silikonu, zszywacz, pistolet do przedmuchiwania 2x. Narzędzia rzadko używane razem. Myślałem nad: Sprężarka kompresor SHAMAL CT 500/200 3 kW 400 V http://www.fachowiec.com/index.php/produ... czy to jest dobry wybór? Znajomy mi poleca...
Pierdoły opowiadasz i tyle. Między tłokiem serwa a pompą nie ma żadnej uszczelki. Serwo jest tylko uszczelnione z obudową pompy. Serwo sprawne w 80% procentach, ma przedmuchy? Jeszcze nie widziałem, żeby serwo miało "przedmuchy". Tam przeważnie jest podciśnienie.
Z tym wężem pod pod silnik , to jest stare rozwiązanie jak świat . Głównie tak robili jak sadziło odmą gdy silnik miał już duże przedmuchy , czyli był zużyty . pozwalało to na lepszą pracę silnika i nie paskudziło filtra . Dzisiaj tak nie wolno robić bo to zanieczyszcza środowisko , a i przeglądu nie przejdzie . :| Ciekawe co by diagnosta powiedział...
Rzeczywiście trzeba powiedzieć, że remont został przeprowadzony niestarannie. Jedną usterkę usunęli czyli przedmuchy silnika. Czy wymienili tłoki, pierścienie i sprawdzili głowicę jak twierdzą to trudno powiedzieć ale jak na razie przedmuchów nie ma. Może była wlana nafta na tłoki przez świece żarowe, które się lekko odkręciły aby zapieczone pierścienie...
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
Trzeba tu coś ustalić, żebyśmy nie rozpisali się w pomocy naprawy jedego - tego samego silnika? Podstawowe pytanie czy to twoja kolekcja tlokow czy silnik otwarty teraz - bo piszesz ze ustawicznie pęka tłok na drugim cylindrze? Napisz z czym naprawdę się borykasz - kto to składa i co wymienia /wymieniacie. Pokaż zdjęcie dołu głowicy. Rzadko kiedy wtryski...
Manometr wkręcasz w miejsce świecy, chodzi mi o wyeliminowanie przedmuchu z/do sąsiedniego cylindra, czyli aby w chwili pomiaru kompresja była tylko na mierzonym cylindrze, a pozostałe chodziły bez kompresji.
Tak takie przedmuchy świadczą o zużytych pierścieniach lub nawet tłoku,nie piszesz jaki przebieg ma kompresor. Dodano po 30 Powietrze z zaworu bezpieczeństwa uchodzić może jedynie gdy jest przekroczone ciśnienie jakie podane jest na nim ,lub podobnie jak przy zwrotnym gdy zabrudzony.Zaworu bezpieczeństwa się nie naprawia tylko wymienia ,ale o tym wiesz...
Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym. Jak w każdym silniku z przebiegiem.Jeśli nie ubywa nadmiernie oleju, to same przedmuchy nie są jeszcze powodem do remontu. Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił Odwrotna logika jakaś. Ciśnienie 2,5 bara maksymalnego ciśnienia, to połowę za mało....
Mam takową w posiadaniu od kilkunastu lat. Używana sporadycznie w gospodarstwie domowym do przedmuchiwania, malowania etc. Wyłącznik ciśnieniowy ustawiony od 4 do 6 bar. Cały czas bez remontu i cały czas na chodzie.
mercedes przedmuch przedmuch cylinder przedmuch silnik
membrana pompa paliwo kamera reset skrzynia automatyczna dodge
Termistory NTC w przetwornicach Volt Polska: dane katalogowe i zastosowanie Cena płyty głównej Beretta Sylber Style 25C