Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Nie pisałem, zaczęło dmuchać te uszczelki od momentu zdjęcia głowic i regeneracji dwóch prowadnic zaworowych, wcześniej nie zauważyłem przedmuchu
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
W samym bliku kanałów które mogły by się zatkać nie ma, są dwa w głowicy ale jak na moje oko to i one ciężkie da zatkania. Prędzej winowajcą może być termostat, oberwany wirnik na pompie, przedmuch np. na uszczelce pod głowicą. Same kanały może od biedy może dało by się sprawdzić od strony kolektora wodnego odpowiednio wyprofilowanym drutem. W każdym...
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
Aha, czy jest 100% pewność, że to spaliny? Mam. Potwierdziłeś to testerem? W tym przypadku nie musiałem. Bo może tylko się gotuje - niesprawna pompa + zapowietrzony układ? Niemożliwe jest gotowanie się silnika po 10 sekundach od uruchomienia silnika. A opisane przeze mnie objawy mają miejsce nawet po uruchomieniu zimnego silnika. Po prostu od razu...
Na sprawnym silniku nie ma prawa wysysać do sucha masz przedmuchy mówię Ci
Widocznie ma już przedmuchy i niską kompresje , więc rzyga olejem przez bagnet .
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Ani jedna z zębatek rozrządy nie ma wpływu na smarowanie silnika. Miska w dół, sprężone powietrze w układ i szukaj największego przedmuchu musi gdzieś być. Możliwe że wałek rozrządu lub wał główny. Coś jest skopane.
jak w temacie c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną?
Tu akurat Ameryki nie odkryłeś wiem jak jest zbudowane gniazdo i wtryskiwacz ja mam korozję i nierówne to końce więc musi być podkładka ogólnie z drugiej strony nawet jeśli tulejki te w gniazdach wtryskiwaczy były by nowe gładkie powierzchnie i na końcach wtryskowaczy też to nie mówione że bez podkładki nie będzie przedmuchów i będzie wszystko grało...
W tym silniku wlew oleju do silnika jest jego odmą. Jeśli pojawia się tam dym to oznacza przedmuch do komory korbowej. Czyli pierścionki, a nawet tuleje zużyte, czytaj remont silnika. Co do oleju na sprzęgle, to olej może pojawić się z obydwu miejsc. Dla określenia pomaga kolor jak i zapach oleju jaki tam jest, czasem gołym okiem widać skąd kapie, np...
Witam, Wszystko zależy od zużycia tulei, jeżeli nie ma progu a luz na zamku pierścieni jest w granicach normy to tak. Często przyczyną przedmuchów są źle ustawione pierścieni tłokowe.
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Miałeś zmierzyć ciśnienie. Pytałem cię też o przedmuchy. Jak kręcisz rozrusznikiem, ale bez odpalania, to też klekoce czy jest cicho?
jest przedmuch pod tloki.dodatkowo pisales ze masz wyciek z kolektora wydechowego
Witam mam podobny problem ale w moim ursusie (c 360) mam przedmuch do komory korbowej a co za tym idzie z pod korka wydobywa się dym dodam jeszcze że z chłodnicy nie ubywa woda co to może być i czy przy takim zjawisku mogę pracować tym ciągnikiem bardzo prosze o pomoc?
Sprężarka ma duże przedmuchy. Albo zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Witam, dzisiaj w Fordzie Mondeo MK4, gdy go odpaliłem, zaczął się wydobywać dziwny metaliczny dźwięk z silnika i nie wiem, czego to może być przyczyną. Na dole załączam film, na którym coś słychać. To nie jest metaliczny dźwięk... Brzmi jakby uszczelka pod głowicą miała 'przedmuch' pomiędzy cylindrami .... Dlatego odgłos przypomina raczej bieg traktora...
Czy częste wypalanie uszczelki pod głowicą czyli przedmuchy do chłodnicy może być spowodowane dużą dawka paliwa w ursus c-360 ?
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Pomierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach , jak trzeba to łącznie z próbą olejową , cudów nie ma. Jak to nie pomoże to zrobić próbę szczelności za pomocą sprężarki i końcówki wkręconej w miejsce świecy żarowej i osłuchać czy nie ma przedmuchów min. między cylindrami i do układu chłodzenia.
Pomocna może okazać się wymiana osi dźwigienek zaworowych oraz wymiana (z odpowiednim rozwierceniem) tulejek dźwigienek zaworowych. Mniej oleju będzie pod pokrywą zaworową i mniej oleju ewentualne przedmuchy będą unosić do góry przez korek. Sam korek po tym zabiegu można wypalić - udrożnić.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Jeśli płyn przedostaje się wydmuchaną uszczelką do cylindra to odkręcenie korka nic nie zmieni. Nie dość że układ chłodzenia nie jest wstanie wytrzymać ciśnienia jakie wytwarza tłok sprężając powietrze w cylindrze to sam płyn ot tak w mgnieniu oka się z powrotem do układu nie cofnie chwile musi to potrwać. Książkowo korek wypuszcza nadmiar ciśnienia...
Zacznij od wyregulowania luzów zaworowych. Na ciepłym silniku sprawdź jakie ma przedmuchy ze skrzyni korbowej. POtem pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową.
Manometr musi być około 35 atm. Przedmuch do skrzyni korbowej może być spowodowany przedmuchem przez pierścienie. Z każdego silnika dmucha z odmy czy masz w wlewie siatkę aby skraplała olej.
Jeśli wyeliminowałeś kwestie góry, czyli głowica zawory i uszczelka (zakładam że skutecznie), to zostają przedmuchy na pierścieniach. Pytanie jak bardzo dymi z wlewu oleju, bo coś tam trochę zawsze ma prawo być.
Jeśli to zapieczony lub pęknięty pierścień to może w wyniku przedmuchów może dojść do zatarcia lub wytopienia tłoka. Ile czasu przepracował silnik od remontu? Czy zużywa dużo oleju? Czy przedmuchy pojawiły się nagle? Jeśli to możliwe sprawdź ciśnienie sprężania- może to już jego czas?
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
Silniki w c360 mają największą prędkość obrotową 2200obr./min. Wyższe obroty to kombinowanie z pompą wtryskową. Zapewne popękane pierścienie tłokowe. A wzrost temperatury to przedmuchy do skrzyni korbowej. Silniki S4003 ze sprawnym układem chłodzenia nie uzyskiwały 100st.C.
No to ładne przedmuchy ma:D Ciekawe jaki odstęp na zamkach pierścieni?? A tak w ogóle to ile mth ma przepracowane??
Czy chłodnica jest nowa, czy regenerowana bowiem coś kręcisz? I znany problem jak naciąg paska klinowego rozumiem, że opanowany. Osobiście też podejrzewam przedmuchy na pierścieniach. Rozumiem, że głowica odpowiednio dociągnięta i układ szczelny?
Witam. Płyn chłodzący dostaje sie do oleju. Płyn w chłodnicy nie jest zabarwiony i nie ma przedmuchów. Na pewno nie jest to wina wydmuchanej uszczelki. Proszę o pomoc i podanie możliwych przyczyn dostawania się płynu. Za ewentualną poradę -dziękuje.:)
Witam, Od zauważyłem, że silnik przy dużym obciążeniu dymi z odmy. Jednocześnie wypluwa też olej. Dziwne, bo ma dopiero kilkaset motogodzin od generalnego remontu silnika. Dymi tylko z odmy, z tłumika jest ok. Ostatnio były wymieniane filtry oleju. Oleju silnikowego było troszkę ponad stan, ale wątpię, żeby to była przyczyna kopcenia. Dodam jeszcze,...
Trzeba sprawdzić podkładkę pod wtryskiwaczem. Jeżeli po wymianie na nowej dalej są przedmuchy, to trzeba obejrzeć gniazdo w głowicy czy nie ma wżerów lub uszkodzeń. U mnie było uszkodzenie które trzeba było obrobić na nowo, nie dawały rady nawet podkładki aluminiowe. Wtryskiwacze w C-330 są zamontowane w taki sposób, że woda z opadów deszczu zbiera...
W każdym razxie każdy mechanizm złożony z nowych częsci, podlega zwiększonemu tarciu, z naturalnych względów - więc logiczne, że powinno sie to wszystko dotrzeć i ułożyć, zanim zacznie właściwie ze sobą współpracować. Ja to całkowicie rozumiem, i wierz mi że się z Tobą całkowicie zgadzam. Na pewno zrobiłeś więcej silników niż ja, jednak ja kilkanaście...
Jednak kupie cały nowy filtr. Nie wiem ile ten może mieć lat, ale to był pierwszy remont, więc wątpię, że ktoś zmieniał kiedyś filtr. A co do przedmuchów to oleju nie ma ani kropli, jedynie co to te powietrze. Chyba, że są to spaliny, chociaż nie mają takiego intensywnego zapachu tak jak z tłumika.
Witam Czy możesz dokładniej określić ten biały dym , [ czy może siwy , szczypiący ] o ile nie czuć w nim woni spalonego oleju , tylko spaliny i para wodna , oczywiście nie wyrzuca wody przez chłodnicę to jedynie uszkodzona głowica , pęknięcie które może wystąpić w kanale kolektora wydechowego , wodę w postaci pary wyrzuca ze spalinami . Natomiast jeżeli...
Przedmuchy na pierścieniach. Pytanie jak duże, bo jakieś minimalne zawsze będą - jak w silniku spalinowym. Po to jest tam odpowietrzenie skrzynki korbowej. Jeśli w miarę szybko nabija ciśnienie i nie chlapie olejem to daj jej spokój.
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
Kolega Seweryn ma rację ja pisząc o otworze o średnicy 3 mm miałem na myśli otwór kontrolny poziomu oleju tak jak np. motocykle WSK 125 miały w misie olejowej wkręconą taka śrubkę, gdy się wymieniało olej w skrzyni to odkręcało się ta śrubkę i tak długo trzeba było lać aż zacznie z niej wyciekać, tak tez pomyślałem, że ten otwór w dekielku ma takie...
Nie tylko liczę na forum lecz na opieram się również na użytkownikach z mojej okolicy którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Sąsiad prowadzi gospodarstwo 35 lat i od początku posiada c 330. kiedyś nie było internetu i ludzie sami wszystko robili :) pomijając.. Kapitalka nie była robiona ponieważ nie była konieczna. Sąsiad sugeruje obcięci sprężyny...
Możliwa w tej sytuacji jest utrata szczelności pierścieni w rowkach tłoka, wywołana dostaniem się wody lub innych zanieczyszczeń. Zakręć wałem korbowym ręcznie. Jeżeli czuć i słychać przedmuch to będziesz miał problem z odpaleniem. Sprawny silnik powinien być na tyle szczelny, że wał korbowy od kompresji się cofa. Silnik dymi (na biało) to oznacza że...
Witam! Założyliśmy nową uszczelkę. Po uruchomieniu "wrzenie" było dużo mniejsze. Po dokręceniu głowicy na gorąco ustało. Dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem. Będąc w temacie uszczelek...... Uszczelka oryginalna Ursusa ma grubość 1,4mm. Uszczelka rzemieślnicza którą założyliśmy ma grubość 2,0 mm. Która wytrzyma więcej? Jak duży jest wpływ grubości...
Tak jak kolega wyżej ja również zawsze zakładam podkładkę która jest w komplecie z zestawem remontowym i jak dotychczas nie miałem przypadku przedmuchania uszczelki pod głowicą. Co do firmy nie pamiętam jakie zakładałem ostatnio, zresztą i tak zdaję się na opinie znajomego sprzedawcy, wiem tylko że należy trzymać się z daleka od produktów ''made in...
Jak dla mnie trudno cokolwiek z tego zdjęcia wywnioskować a nawet nie mam pewności co tam widać. Ale przecież wnioski należy wyciągnąć na miejscu. Raczej wiadomo jak wygląda olej silnikowy. Nietrudno zauważyć wycieki wody spod głowicy oraz wydmuch spalin. Trochę gorzej wykryć przedmuchy do układu chłodzenia ale też da się. Zreszto woda w oleju nie musi...
Cześć! Ściągnąłem w sobotę głowice ze swojego drugiego ciągnika C355 dobry rocznik 72 ;) (kopcił na siwo, mocne przedmuchy do skrzyni korbowej) Okazuje się że mocno zużyte tłoki i na pierwszym cylindrze zapieczone pierscienie, tuleje właściwie bez wyczuwalnych progów. Głowice pozapadane zawory :( Zapadła decyzja o wymianie kpl zestawów. CZY z Waszego...
Rozkop wszystkie przewody paliwowe i przedmuchaj powietrzem łącznie z zaworkiem w baku. Mi się zdarzyło że jakieś paprochy zatkały przelot w miejscu przykręcenia do pompki.
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
Sprawdź to, przedmuchaj. Miałem tak w ursusie 3512 tylko chodził on prawie pół godziny. Na obrotach zapowietrzal się.
Witam. Pytanie czysto teoretyczne. Jak wiadomo w Ursusach tłoki posiadają 5 pierścieni: 3 uszczelniające oraz 2 zgarniające (tzw. olejowe). W Perkinsie i Zetorze już dawno temu doszli do redukcji ilości pierścieni (3 uszczelniające/1 olejowy do 2 uszczelniających/1 olejowy w wersjach Turbo). Ponieważ drugi pierścień olejowy znajduje się poniżej sworznia...
Witam Jak masz bąbelki powietrza w chłodnicy , to i prawdopodobieństwo iż jest lekki przedmuch na uszczelce pod głowicą . Co do termostatu to montujesz go tym rdzeniem który jest ogrzewany aby go otworzyć [cieńszy koniec] , w kierunku przepływającej cieczy [ogrzanej przez silnik] . tzn na dół cieńszym końcem ,tak aby zamknąć mały obieg [ silnik] , a...
Jeszcze nie mierzyłem szczelinomierzem tej szczeliny - jak zmierzę (dziś albo jutro) to dam znać. Tuleje i tak będę podnosił bo 2 są opuszczone i właśnie na tych miałem małe przedmuchy. Przy okzacji opracowałem łatwy i tani sposób sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego :) (wydaje mi się że skuteczny) jak są zainteresowani to mogę opisać w jakimś poście...
Filtr jest przy pompie hydraulicznej. Spuść olej ze skrzyni i tylnego mostu. Pod spodem tylnego mostu jest pokrywka na 3 śruby. Odkręcasz ją i masz dostęp do filtra. Filtr wystarczy dobrze umyć i przedmuchać. Przygotuj się na dużą ilość oleju 42litry. Lepszym olejem był by Agrol u.
Jak się nie da sprawdzić? Sprawdzenie luzu na zamku polega na włożeniu samego pierścienia do cylindra (bez tłoka) na wysokości poniżej progu jeżeli tuleje zostają i zmierzeniu szczelinomierzem luzu. Zdarza się też podczas montażu ułożenie zamków w linii co powoduje zwiększony przedmuch. Dodano po 4 Jeszcze jeden trop. Zdarzyło mi się kiedyś, że klin...
No to jeśli wykluczyłeś te wszystkie przyczyny, no nie chcę cię martwić, ale silnik a dokładniej tuleje mogą być popękane, mogą powodować przedmuch gazów spalinowych z cylindra do chłodnicy. Co pogarsza lub uniemożliwia przepływ wody .Czy nie zaobserwowałeś ,że ubywa ci wody z chłodnicy, czy olej nie miesza się wodą. Nie czekaj ,aż woda się zagotuje,...
. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać. Osiowanie jak osiowanie ale należy sprawdzić czy siedliska panewek nie są rozbite a w tych silnikach to dość częste zjawisko. 3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta? Ja zakładam Mahle, bez zarzutu. 2. Korbowód -...
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Witam Mam nadzieje że mi pomożecie W najbliższym czasie mam zamiar zbudować kompresor na podstawie sprężarki HS11 z URSUSA . Większość części uda mi się załatwić czego nie znajde to kupie . Jak na razie pierwsze pytanie czy do HS11 wystarczy zbiornik 40 l ? Bo akurat taki mam od LPG. Kompresor miałby być używany do drobnych prac warsztatowych typu pompowanie...
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
przed wymianą tłoków ,pierścieni i tulei też tak było ?? nawet jeżeli założysz najlepsze zestawy to czasem i tak muszą się dotrzeć i na początku pluje olejem po prostu ten typ tak ma a znika ci olej z filtra powietrza ? a nawet jeśli to nie powinien ciec po kolektorze, na przykład w moim ciapku co 30 motogodzin filtr oleju jest pusty ale olej nie cieknie...
Gdyby kompresor był dwu-tłokowy/cylindrowy mógłbyś ten odpowietrznik zablokować. Nie bardzo, bo przedmuchy znajdą sobie wyjście przez uszczelniacz razem z olejem, ewentualnie miarką oleju, jeżeli jest to będzie wyskakiwać... Każda sprężarka tłokowa musi mieć 'odpowietrzenie' skrzyni korbowej, nawet chłodnicza (ale skierowane jest w dolot). Tym odpowietrznikiem...
Wniosek taki że jak raz na tydzień w sezonie przedmuchujemy chłodnicę tak przedmuchajmy tez alternator
Wał był czyszczony w firmie która zajmowała się szlifem, bynajmniej tak mnie zapewniano, ale po przywiezieniu go do domu wszystkie kanały były wymyte myjką oraz przedmuchane sprężarka a potem ropownikiem. Dodano po 2 A sformułowanie ,,stożkowa faza" ? Możesz wyjaśnić o co chodzi kolego bo nie bardzo rozumiem.
nie wiem jak wyciągnac ta kulke z sprężynka. w korpusie jest dziura poprzez którą wchodzi ta oska , a przez ta dziurke pod kątem 90s z góry jest otworek poprzez który włozyłe srubokręt i wyczułe ta kulke z sprezynka. Czy wie może ktoś jak można ja wyciągnać?? Sprężynkę można wyjąć małym magnesem. Dokładnie oczyszczamy otwór z kawałków sprężynki, przemywamy...
Nie mam przed oczami tego ciągnika wiec nie wiem gdzie są pułapki powietrzne, Ale przeważnie bańka z powietrzem jest gdzieś w zakamarkach głowicy, lub w ogrzewaniu kabiny, nawet nie wiem czy tam jest dodatkowa nagrzewnica.Niektóre silniki maja wkręcona śrubę do odpowietrzania. Możesz zawsze nałożyć rurkę i do naczynia z wodą do tej rurki przelewowej...
Jeśli akurat potrzebuje go do np przedmuchania czegoś małego np komputera,klawiatury, spawarki itp to zakręcam zawory i nabijam tylko mały zbiornik (potrzebna nie duża ilość powietrza to po co pompować twoje wspomniane 60 czy 100 l? raz energia dwa czas pompowania do powiedzmy 7 bar) a gdy potrzebuje do normalnych zajęć to odkręcam zawory i pompuje...
Wymontuj klawiaturę,wymontuj czujnik ciśnienia oleju.W miejsce czujnika podłącz węża z powietrzem i przedmuchaj układ smarowania,może jest gdzieś zatkany.
Temat zamykam, bo okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie przeprowadzana bo nie było bąbelków powietrza...
wykręć w tej pompce ręcznej ten filtr i wyczyść jak zgaśnie potem przedmuchaj przewód paliwowy aż do czasu gdy będzie powietrze słychać załóż przewód prze pompuj i odpali ja tak miałem bo do baku wlałem z ON z karnistra taki osad i się zapychało parę razy aż wszystko zleciało
Witam. Silnik świeżo po kapitalnym remoncie (szlif, tłoki, cylindry, pierścienie). Odpalił bardzo dobrze i na wolnych obrotach chodzi dobrze. Gdy dodałem gazu (okolice 1700 obr) chodził chodził.... i nagle zgasł jak by włączyć 6 bieg i gwałtownie puścić sprzęgło. kręcąc po tym korbą, około półtora obrotu strasznie ciężko było go ruszyć ( odprężnik w...
Ok dzięki kiedyś to zrobię tj.zmienię szklanki i przedmucham resztę w górę.
patrzyłem przebić do masy nie ma więc tylko go wyczyszczę przedmucham i założę nowe łożyska i zobaczymy
Witam kupiłem Ursus c-385 z niedziałającym wzmacniaczem momentu. Wyjąłem skrzynię biegów i wymieniłem : nowa pompa wzmacniacza i wom, nowy kosz z tarczkami komplet, nowy wałek + wszystkie pierścionki metalowe uszczelniające, nowa taśma, nowy kompletny tłok do jej zwalniania nowy bęben z satelitami ogółem cały układ wzmacniacza momentu, przedmuchane,...
Zdejmij miskę nalej wody i patrzaj od dołu skąd kapie i nie pracuj z wodą w oleju bo motor zatrzesz . Jeśli traktor całe życie był zalany wodą to na bank masz wżery w materiale kadłuba w miejscu gdzie oringi tulei stykają się z dolnym gniazdem tulei , temat wielokrotnie przerabiany po Bożemu to trzeba by motor rozebrać w drobny mak i blok dać do tulejowania...
Mechanizm sterowania przeglądnąć czy czasem któraś rolka nie spada z półksiężyca, rozdzielacz rozebrać, przedmuchać, wymienić oringi. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Przedmuchaj przewód zasilający z baku. Zmień filtry paliwa i odstojnik w pompie. Sprawdz czy już są luzy na zaworach.
Termostat wyciagnołem po pierwszym zagotowaniu wody własnie zdemontowałem chłodnice i sprobuje ja przedmuchac. Dziekuje za odpowiedz:)
Stopy dobrze założone (zamek do zamka), i prawidłową stroną. Wał był przedmuchany i wyczyszczony przed montażem.
Właśnie. Jaka dysza? Poza tym jeśli śmieci zatykają Ci rozdzielacz zdejmij podnośnik, , rozkręć rozdzielacz, przedmuchaj powietrzem, spuść olej, odkręć dolną pokrywę z pompą i wyczyść filtr oleju. Potem można myśleć co dalej.
Połączenie pompa ssak jest ok założona uszczelka i mocno skręcone. Wszystkie połączenia były drożne i mocno skręcone zabity jedynie był ten prostokątny otwór w przystawce od filtra ale tam nie ma przepływu do filtra... Jak tą pompe mam zbadać czy jest ok? Coś mogło stać się z wałem jeżeli słabnął? Kręcić się kręci bo bręchą próbowałem kręcić kołem zamachowym......
mkj30 pewnie że mógł utknąć w rozdzielaczu, musisz rozebrać podnośnik jeszcze raz i przedmuchać wszystkie przewody ale na początek sprawdź filtr, można się do niego dostać z góry za siedzeniem jak dobrze pamiętam.
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
dwa zasilania to to samo. Jedno zaślepić i dwa powroty to też to samo. Jeden do zaślepienia. Zresztą jak nie jesteś pewny to możesz się upewnić przedmuchując rozdzielacz powietrzem. Ok dzięki jeszcze raz jutro montuje. Pozdrawiam
Z reguły biały dym po uruchomieniu (przy zimnym silniku) w jakimkolwiek silniku i nierówna praca świadczą o spalaniu płynu chłodniczego czyli uszkodzonej uszczelce pod głowicą lub pękniętej głowicy. Sprawdź najpierw dwie rzeczy: 1) czy w zbiorniku wyrównawczym lub chłodnicy płyn nie gazuje (o ile jest taki zbiornik bo budowy ursusa nie znam ale jutro...
Zawsze coś tam napompuje nawet jeśli pierścienie kiepskie. Tyle że może bardziej chlapać olejem lub nabijać z mniejszą wydajnością. Sprawdź głowicę na początek. Każdy z zaworków puszcza powietrze tylko w jedna stronę. Ssący do wnętrza cylindra a tłoczący na zewnątrz. Możesz przedmuchać powietrzem lub zalać króćce choc by ON.
Korbowód nie musi się zgiąć w kolano wystarczy tyle że tłok się opuści 1mm i po zawodach. Wtryski jeśli są dobre , jak pokręcisz korbą na odprężniku będzie słychać ich pracę. Pompa wtryskowa -jeśli nie podaje paliwa, nie będzie dymu. A może przedmuchało ci uszczelkę między cylindrami. Zdejm kolektor wydechowy będziesz widział czy dymi z jednego czy...
Jeżeli jest taki obieg jak piszesz to może jest kwestia regulacji zaworu w deklu? No bo gdyby mu obniżyć ciśnienie do przepisowego 10-12 to może nie odcinałby dopływu na chłodnicę po włączeniu zająca? Nawiasem mówiąc - pompa musi być dobra skoro wydoli 15atm.Zresztą oryginalna z Hydrotoru -Tuchola zębata na szerokich zębach. Nie ma żadnego zaworu blokującego...
Witam szanownych kolegów! Mam zamiar zbudować kompresor. Butle dał bym ok.80-100l. Na tej butli zamontuję silnik 1fazowy 1,5 kW, bo taki akurat mam w warsztacie. Umieszczę go na środku zbiornika, a po obu jego stronach dał bym sprężarkę od ursusa c 330. Więc kompresor miał by dwie takie sprężarki. Na silniku założę kółko na dwa paski, a na sprężarkach...
http://obrazki.elektroda.pl/3166864500_1... Witam. Dziś w dziale DIY pragnę przedstawić sprężarkę jednofazową, którą napędza silnik o mocy ponad 1 kW. Nie wiem, od czego pochodzi ten silnik - bodajże od pompy wodnej. Włączanie sprężarki odbywa się za pomocą stycznika, układ ''załącz - wyłącz''. Kompresor przydaje mi się, gdy chcę coś...
Jak nie ma termostatu to pompa pompuje 90% przez mały obieg a tylko 10% przez chłodnicę. W obudowie termostatu musisz zatkać otwór małego obiegu tak aby 100% płyny było pompowane przez chłodnicę. wentylator musi pracować w obudowie, która jest przykręcona do chłodnicy. Bez tej obudowy wentylator nie przedmuchuje powietrza przez chłodnicę. Jak silnik...
Czyszczenie chłodnicy w środku to jedno a czyszczenie żeberek na zewnątrz to drugie. Często zabite są żeberka i wentylator nie ciągnie powietrza przez chłodnicę. Odmuchać kompresorem specjalnym pistoletem do przedmuchiwania. Jak wewnątrz zalezie kamieniem to tylko wymiana. Choć zablokować na amen to jeszcze nie spotkałem takiego przypadku. 60-tka to...
Witam serdecznie. Chciałbym zrobić nieduży kompresor ze sprężarki HS 11, stosowanej w ciągnikach rolniczych URSUS C-330. Planuje aby objętość butli wynosiła ok 30 litrów. Będzie to sprężarka wykorzystywana do pompowania kół, przedmuchiwania, itp., sporadycznie do malowania jakiś niewielkich elementów. Jaki powinienem silnik do takiego kompresora zastosować?...
przedmuch spaliny megane przedmuch przedmuch uszczelka
koszt wymiany agregatu odwadniacz zbiornik powietrza schemat daewoo matiz
philips senseo licznik geigera
Zabezpieczenia w prostownikach ULG - szczegóły i analiza Laptop po zwarciu nie włącza się - diagnostyka i naprawa