Nie mam tego w rękach, ale jak wymieniałeś przegub, łożysko amortyzatora, to nie wyciągnąłeś za daleko półosi tej wewnętrznej, bo tam jest sprężyna, która wypycha półoś na zewnątrz i mogła ci wypaść, wcisnąłeś ją z powrotem i problem.
Witam, w poprzednim temacie pytałem co mogło mi się stać itp... Jednak uszkodził mi się przegub zewnętrzny. Mam pytanie, bo odpowiedzi jest 1000 a nie wiem czy kupić mogę sam przegub czy muszę całą półoś. Megane 1.6 90km k7m silnik w manualu bez abs.
Trzeba uważać bo czasem potrafią wsypać igiełki z tych łożysk na półosi co w skrzynie wchodzi. Ogólnie proste. Wybić sworzeń, wyjąć przegub zewnętrzny ze zwrotnicy. Odkręcić 3 śruby na osłonie przegubu wewnętrznego. Wcześniej najlepiej spuścić olej. Wyjąć powoli cała półoś. Zdjąć zabezpieczenie na końcu półosi która była w skrzyni. Zabezpieczyć taśmą...
Wymieniać można także cały samochód bez wdawania sie w szczegóły konstrukcji. Ale jest jasne, że nie każdy może sobie pozwolić na regenerację półosi. Jednak nie pasuje mi że nastąpiło nagłe rozłączenie napędu. Przecież nie pękła półoś ani nie rozsypał się całkowicie przegub. Więc mogło nastąpić wypadnięcie przegubu wewnętrznego, czyli jego zabezpieczenia....
Tak ten "trybik" winny, a dokładnie pierścień ABS. Policz ile ma zębów, udaj się do sklepu lub na google i zakup nowy. Półoś wyciągnij, oczyść dokładnie przegub, i delikatnie nabij nowy pierścień.
Pewnie tripod ci się wysunął z kielicha wewnętrznego przegubu i półoś jest teraz za długa. Obracaj piastą jednocześnie dociskając ją w stronę skrzyni aż przegub się zejdzie, wtedy będziesz mógł skręcić sworzeń z wahaczem
Ja miałem taki sam problem w Mojej Kia Cee'd. Problemem okazała się krzywa tarcza hamulca. Po wymianie problem zniknął. Raczej nie podejrzewam tarcz , musiało by być duże bicie żeby trzepać autem jak pralka załadowana kamieniami, druga sprawa było by to czuć przy hamowaniu . Dodano po 1 Podejrzewam przegub wewnętrzny ale to tylko podejrzenie. Dobrze...
wymieniłeś lewą półoś - a przegub został stary ? prawy przegub wymieniłeś na właściwy dobrany po VIN ? wygląda na to że źle dobrane przeguby do czujników .
(at)rafik54321 mam benzynę. Przegub, a raczej całą półoś też mam do zrobienia i być może w sobotę wymienię razem z łożyskiem. Od razu powiem żeby popatrzyli lecz jak nie będzie stukać to nic nie znajdą.
Jak go do tej pory nie znalazłeś to nie znajdziesz. A gdyby ci się zachciało szukac to piszę-na obudowie koła talezowego, nad przegubem prawej półosi.
Wymieniasz cały przegub . Może być jeszcze taka drobna opcja że ktoś wyciągał z niego półoś i nie włożył ponownie żeby zatrzask taka spinka złapała i się wyrobiło . Jednak stawiam na rozwalony przegub bo luz jest bardzo duży .
pytanie brzmi czy można jakoś dopasować z nowszego scenica w którym przeguby można wymienić osobno nie wymieniając półośki ? Pierwsze słysze żeby sceniki 1,6 urywały często półosie tak żeby trzeba było je często wymieniać. Po drugie jak wymieniasz przegub na inny to i inne półosie.
Koła mam wyważone ale z racji niskiego kosztu, chyba oddam je na ponowne wyważenie. Wydaje mi się, że gdyby to był przegub lub półoś, to przy zawracaniu lub manewrach na podwórku, byłoby to słychać a tak to tylko podczas szybszej jazdy. Łożyska wymienione i jest już dobrze.
A przeguby półosi ewidentnie wyeliminowałeś?
Zbija się,półoś siedzi w wewnętrznej części przegubu zabezpieczona pierścieniem, który zatrzaskuje się w rowku. Najlepiej przy pomocy dwóch młotków, jeden oprzeć o wewnętrzny element przegubu a drugim przyp........ć w ten pierwszy i powinno zejść.
Witam.Posiadam Megan 1.4 98r i ostatnio rozpadł mi się prawy wewnętrzny przegub.Powiedziano mi że lepiej wymienić całą półoś i tu moje pytanie bo mam półoś z Meganki 1.6 98r.Tylko czy ona pasuje do mojej? Może ktoś mi pomóc? Z góry dziękuję za pomoc.
Co do łożyska, wymieniłem całą lewą zwrotnicę. Kupiłem ją co prawda ze szrotu, ale musiałbym mieć chyba pecha, żeby objaw po wymianie był identyczny. skręć całkowicie w lewo i rusz i całkowicie w prawo i rusz, jak słyszysz trzaski to przegub No właśnie godzinę temu robiłem tak na parkingu i przy ruszaniu nic nie trzaska i nic nie stuka. Stuka owszem,...
W sobotę wyjąłem lewą półoś. Przegub wewnętrzny - krzyżak - jest ok. Bieżnie na swoim miejscu, podobnie jak igiełki. Zresztą jak obejrzałem tripod, bez igiełek w łożysku bieżnie nie miałyby prawa się trzymać na miejscu. Oczywiście trzymałyby się siedząc w skrzyni, ale miałoby to luz i z pewnością nie obyłoby się bez drgań w czasie jazdy, również na...
Witam. Posiadam [url=http://www.oponeo.pl/opony-do/renau... Megane w Classicu 1.4 8V 1998r. przed liftem. Mam problem z dokuczającym hałasem od strony koła przedniego prawego. Nadmieniam, iż hałas jest podobny do zepsutego łożyska ale to nie to, ponieważ wymieniłem już łożysko i półoś, bo przegub padł. Nawet zmieniłem koło na zapasowe...
Poduszki wszystkie wymieniałem jakiś czas temu i bez zmian. Na pewno w tarczy sprzęgłowej sprężyny mają luzy i trochę hałasują. Ale to raczej nie to. Dźwięk cykliczny narastający przy delikatnym przyśpieszeniu i ustaje przy wyższych obrotach. Możliwe że tylko głośna praca silnika je zagłusza. Czy przegub wew powinien ciasno siedzieć w kielichu czy ma...
Witam ! te uszczelniacze są ciężkie do wymiany , Ja w swojej 3 razy zmieniałem wkładam je dodatkowo na smar lotniczy lekko uszczelniający zła wymiana uszczelniacza. chodzi o ten od strony koła tak one padają najczęściej czyli kierownicy kierowcy. Dodano po 3 nie jaki olej wlali ? u mnie pod warszawą koszt wymiany oleju 350 zł uszczelniacz 45 zł w najgorszym...
do AREK_GDYNIA tak, przegub jest niezdejmowalny i trzeba wymienić całą półoś (400zł podobno) ale mój mechanik coś tam wykombinuje że jakoś to rozbierze czy cos i wymieni tylko to co się tam wytarło ale muszę poczekać aż to skądś skombinuje bo mówi że tego się nie kupi tak poprostu tylko trzeba zamówić na wymiar (mówił cos o 26 rozmiar na suwmiarce i...
Witam. Dzisiaj podczas jazdy w trasie auto nagle przestało ciągnąć, obroty się podniosły jak przy wciśnięciu sprzęgła w zwykłej skrzyni. Silnik pracuje normalnie ale skrzynia w ogóle nie reaguje na zmianę biegu (nawet nie szarpnie). Urwana półoś, przegub czy ścięty frez nie wchodzi w grę. Auto muszę szybko naprawić i nie wiem czy mam od razu szukać...
Dzień dobry, potrzebuje wymienić osłonę przegubu zewnętrznego na półosi od strony kierowcy. Pytanie brzmi czy można odpiąć ten przegub w tym modelu auta (Megane I 1.6 16V 2002) ? Edycja : dodaje zdjęcie mojego przegubu https://obrazki.elektroda.pl/2449269000_...
Witam wszystkich zgromadzonych przed moim bardzo niepokojącym mnie problemem... Mój samochód to Renia Megane I phII z silnikiem 1.9dci 102KM. Mój problem polega na drżeniu poprzecznym (na boki) całego przodu samochodu podczas przyśpieszania w każdym zakresie obrotów, ale wraz ze zwiększaniem prędkości drgania rosną... Jeżeli w czasie jazdy nacisnę sprzęgło...
Jak przy skręcie to przeguby. Tylko z tego co pamiętam to tam trzeba wymieniać całą półośke.
Mógł się rozsypać przegub wewnętrzny półosi. Z uszkodzeniem łożyska dyfra nie spotkałem się w renault
Wyjmij tą zębatkę z dyfra (która jest jednocześnie zewnętrzną bieżnią przegubu lewej półosi) i zobacz w jakim stanie są zęby, bez tego składanie nie ma sensu
Cześć wszystkim. Ostatnio zauważyłem że pękła oslona z prawej strony przekładni kierowniczej i zrobił się luz na wyjściu z przekładni. Jak poruszam kołem prawo-lewo to czuć luz. Z lewej strony jest ok. Jak jadę po dziurach tym kołem to słychać stuki. Jak jadę autostrada to powyżej 100km/h zaczyna drżeć nadwozie, bije kierownica i czuć stuki w kolumnie,...
Przy okazji znalazł inne rzeczy, którymi trzeba się zająć: - wycieki z półosi (koszykowe?) - wyciek z miski olejowej - wyciek z lewego sworznia wahacza - łącznik drążka prawy/lewy wyciek (?) - wyciek oleju turbina - uszczelka - dolot turbiny ubytki pasty - ozonowanie klimy Kolego albo nie masz bladego pojęcia o mechanice albo rozmawiasz z mechanikiem...
przegub półoś półoś przegub przegub półoś laguna
mercedes kontrolka spawarka normy piaggio cewko moduł
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Laney IRT-Studio – cicha praca na słuchawkach, ustawienia PHONES LEVEL, impedancja, serwis Daewoo GDA 1400i – opinie, parametry, wady i zalety agregatu inwerterowego 1 kW