Sam przegub jeżeli półoś jest dobra.
Jak będzie do wymiany przegub wewnętrzny, półoś i nowy przegub zewnętrzny to wyjdzie taniej?.
Te zabezpieczenia masz w środku jak wybijesz to dopiero je zobaczysz ... na tej samej zasadzie masz zabezpieczenie przegub-półoś tj. rozprężny pierścień
Da się założyć nowy przegub na twoją półośkę. Trzeba rozwalić stary przegub i założyć nowy tyle że należy pamiętać że zdjąć go już się nie da bez zniszczenia. Robiłeś już takie wymiany przegubów na nierozbieralnych półosiach od Renault ? czy jest opcja wymiany półosi tak żeby potem dało się wymienić sam przegub a nie całą półoś. W Renault masz dwa...
Moim zdaniem to po prostu przegub, może półoś, ale uważam że nic nie wskazuje na skrzynię. Zwłaszcza, że jak piszesz znika przy skręcaniu. Może jeszcze puduszka być winna, ale to do kontroli. Osobiście pojechałbym do niezależnego warsztatu na kontrolę mówiąc o co mi chodzi, ale bez sugestii że może skrzynia, suche informacje dlaczego przyjechałem i...
troche NTG, ale: jeżeli prędkościomierz pokazuje to znaczy że skrzynia jest napędzana. Jeżeli napęd nie jest przenoszony, to mógł rozleieć sie mechanizm różnicowy w skrzyni. Mogł też rozsypać się przegub, ukręcić półoś. Zaciągnij ręczny, wrzuć bieg i puść sprzęgło na pracującym silniku, a potem zajżyj pod spód czy się półoś któraś kręci. Jeżeli się...
Witam. Wygląda to rzeczywiście na awarię przegubu napędowego. Nawala przeważnie ten przy samym kole, Sięgnij do prawej półosi i spróbuj ją poruszać - nie powinno być tam luzów. Sprawdź czy osłona przegubu - gumowa nie jest przerwana i pobrudzona smarem. Jeżeli to koło potrafi się zablokować - to stan może być poważny. Raczej z tym nadal nie jeździj.
Jeśli nie ma żadnych luzów na drążkach, to można zadać pytanie- czy auto nie miało żadnej kolizji przodem. Jeśli tak, to może mieć delikatnie wygiętą półoś napędową, lub uszkodzony przegub półosi w skrzyni.
Wiem ,że wiele wody upłynęło ale mam to samo w moim mondku (160tys.km. ) . Opony nowe ,inne felgi - to samo. Wibracje przy 100-140km/h . Tarcze i klocki nowe. Zaciski nie blokują się ,gumki wymienione ... wszystko jak ta lala. Bije półoś (krótka) ...druga- dłuższa (ta z podporą) delikatnie też ale nie tak jak pierwsza. Czasem -raz dziennie ,rano,w drodze...
z tego co pamietam to przegub zewnetrzny jest inny
Odkręcić przegub wewnętrzny od kielicha, wyjąć półoś poskładać do kupy i założyć seger zabezpieczający. Jak tego nie zrobisz w ten sposób, to półoś może wypaść w czasie jazdy z przegubu
Spuść olej ze skrzyni, wyjmij całą półoś, przegub wewnętrzny jest na segerze, łożysko osłony wewnętrznej niestety do wymiany, ale po zbiciu możesz sobie wymienić osłonę przegubu zewnętrznego
Ładnie z tym przegubem, nie ma to jak jeździć samochodem który w każdej chwili może zgubić koło. 8-O No może by od razu nie odpadło, bo by się na tarczy hamulcowej trzymało ale hamowania to by na pewno wtedy nie miał. No nie jest tak żle.Tam łożysko jest razem z piastą.Nakrętka trzyma tylko półoś(przegub)żeby nie latał:D zeimp-gratulacje:D
Nie sądzę, byś musiał kończyć 2500. To nie musi być lusterko. Oczywiście im gładsze tym lepiej ale bez przesady. Sposób bardzo dobry i prosty. Nie wiem w czym problem?
Jak nie ma potrzeby ruszania łożyska albo przegubu zewnętrznego to nie wiem po co chcesz wyjmować całą półoś. Spokojnie powinieneś rozpiąć przegub odkręcając tylko sworzeń wahacza i końcówkę drążka kierowniczego. Ewentualnie jeszcze łącznik stabilizatora.
Tak, możesz odkręcić całą półoś.
Jeśli wyskoczył raz to już będzie wyskakiwał. Zgadza się z zęby/ząb pewnie już wykruszony,w scenicu ze 4 razu wkładałem nawet taki od ciągnika "po byku" i nic ,wymiana skrzyni załatwiła problem :( Albo ukręciłeś przegub/półoś. :)
Można i tak, tylko na wszelki wypadek daj coś miękkiego (aluminiowe nakładki) między szczęki a przegub. I bij w półoś przez coś, np. wybijak ustawiony na samym środku. Na drugie pytanie odpowiedz sobie sam, co tam jeszcze można wymienić?
Nie musi być wibracji. Wymień przegub/półoś, nic nie tracisz bo i tak raczej szykuje się do wymiany.
Przegub półoś skrzynia do wyboru.
No to najprawdopodobniej któryś przegub. Złap za półoś i poszarp. Ale nie w poziomie tylko w pionie. No i tu problem bo lekki luz ma być ale większy oznacza usterkę przegubu. Ale jak nie masz doświadczenia jaki luz jest prawidłowy to możesz mieć problem ze zdiagnozowanie. Drugi sposób to rozebranie przegubu i obejrzenie czy jest mocno wytarty, czy smar...
Przegub, półoś, sprzęgło. Jeśli sprzęgło to całkowity rozpadek tarczy na dwi części, co się zdarza ale nie zbyt często
Przegub, albo krzywa półoś.
Przegub- zewnętrzny- wewnętrzny,krzywa półoś,krzywa niewyważona felga,brak pierścieni ustalających felgę(alus) uszkodzona opona,za wysoko podniesiony przód auta.Reaguje wibracja na jazdę slalomem?
Za lekko wbity przegub na półoś, założyć zabezpieczenie na półoś, włożyć przegub z nakrętką starą, trzymając przegub ręką w pozycji poziomej walnąć młotkiem aż zaskoczy przegub, sprawdzić ręką czy nie wypada szarpiąc, prosta robota
Nie jest zatrzaskiwany w skrzyni.Długością jest tak dobrany że trzyma go sprężyna w przegubie wewnętrznym dociskając przegub do skrzyni opierając się o półoś ;)
Uszkodzony przegub, półoś, mechanizm różnicowy, skrzynia biegów, sprzęgło - wybierz sobie coś.
Wątpię w sprzęgło. Skasowany frez od półosi. Jeżeli kolega będzie kupował- półoś kosztuje tyle samo co półoś+ przegub wewnętrzny+ przegub zewnętrzny.
W sumie jest to dziwnie opisane przez autora. Pewnie z jego nie wiedzy mechaniki itd... To trzeba by samemu się tym wozem przejechać by coś odczuć. "Nam strzelać nie kazano"...😕 A czy powyżej tej prędkości także drgania? To może być wiele przypadłości. Koła straciły wyważenie, przegub, półoś.... A może sam silnik wariuje... Lewe powietrze...
Jak kolega wymienia tarczę sprzęgłową (i to chciał na warsztacie) to niech się nie dziwi że kosztuje. Zamiast wymienić stare przeguby zewnętrzne kolega robi wynalazki. Uwaga zwykle przegub zewnętrzny kosztuje tyle samo co komplet- przegub zewnętrzny, półoś, przegub wewnętrzny, śruby mocujące, smar, osłony gumowe. Powodzenia. Stare części zostały na...
Nie. podnieś jedno wrzuć 1 i zobacz czy jesteś wstanie obrócić bez oporu jeżeli przegub i silnik cały to przegub powinien ci nie pozwolić później podnieś drugą stronę a tą opuść jeżeli przegub jest rozwalony to dasz radę kręcić kołem to trochę bezpieczniejsze niż metoda kolegi na odpalonym silniku. Dodano po 3 Ps. Jak wyskoczył przegub ze skrzyni to...
Ściągnij seger, wybij półoś z przegubu, przekręć środek palcami i załóż kulkę z powrotem
Półoś wychodzi bez problemu.Zawieszenia nie trzeba "rozpinać"Przegub nowy czy nowy używany?
Wymieniłem końcówki drążka, wymieniłem piastę prawą na Optimal (Korea), sprawdziłem olej w skrzyni F23 - jest 225mm od góry korka wlewu do lustra oleju, mniej więcej tyle było jak zalewałem kiedyś 2.1l. Przegub wewnętrzny prawy na ciut luzu przegub-półoś przy obracaniu, co widać po gumie. Zewnętrzny sztywny. Hałas ucichł, ale pozostał. Wyjęta piasta...
"Patent" renaulta polega własnie na tym ze przegub jest nierozdzielny półosią. Przy wymianie uszkodzonego trzeba kupic całość. Nie napisałeś która to strona, a od tego zależy ile będziesz sie męczyć. Generalnie żeby wymienić gumy na przegubach zewnętrznych trzeba wyciągnac połoś z auta i zdemontować krzyżak (przegub wewnętrzny), dopiero tamtędy można...
Mnie uczyli że pierścień ma być założony na półoś i wtedy wkładasz przegub. Jaką masz pewność że wkładając pierścień w przegub a później wkładając przegub na półoś pierścień jest na swoim miejscu a nie wypadł z rowka w przegubie i po wbiciu przegubu nie ma go ani na półosi ani w rowku w przegubie tylko został z niego wypchnięty? Nie masz żadnej. Gdy...
Do sprawdzenia przeguby półosi, oraz ich końcówki wchodzące w dyferencjał.
Poduszki silnika , przeguby , półosie , wiele przyczyn moze być
Witam, jak nazywa się element przegubu, od strony zwrotnicy? Element ten to tuleja z jajowatymi szczelinami, a w każdym razie tyle zostało, auto kupione po wypadku, przegub rozsypany. Sama półoś i ta "gwiazdka" która jest na jej końcu na wieloklinie całe, element wchodzący w zwrotnicę też. Pytam, bo chcę ustalić, czy muszę kupić cały przegub, czy też...
Typowym błędem przy wymianie półosi i przegubów jest nie smarowanie frezów. Sam poprawiałem po mechaniku uznawanym jako dobry. Cały komplet przegubów z półosią kosztował tyle co sam przegub zewnętrzny- jak myślicie co wymienił?. Sam przegub.
A czemu nie sam przegub?
Miałem taki przypadek. Auto było po " przejściach " i cały zespół napędowy był przesunięty w stronę rozwalającego się przegubu, więc przegub wewnętrzny i półoś dociskała do skrzyni b. Auto na kołach i próba przesuwania silnika w poprzek lewo i prawo.
to przegub wewnętrzny Półoś się kręci a uszkodzony przegub wewnętrzny??? Jedno wyklucza drugie
(at)rafik54321 mam benzynę. Przegub, a raczej całą półoś też mam do zrobienia i być może w sobotę wymienię razem z łożyskiem. Od razu powiem żeby popatrzyli lecz jak nie będzie stukać to nic nie znajdą.
Sprzęgło, skrzynia biegów, półoś/przegub...
Zacznij od sprawdzenia półosi bo takie objawy daje albo uszkodzony przegub lub krzywa półoś.
A dlaczego miałby olej wyciekać. Na zdjęciu zaznaczyłem, w którym miejscu jest uszczelniacz a, w które miejsce wchodzi półoś (przegub). W tym typie skrzyni wyciągniesz półośki z przegubami i olej nie wycieknie.
[url=http://e-autoparts.pl/zestaw-przegu... SKF- VKJA5350
Półoś mam już wyjętą tylko ten przegub sprawił mi problem Jutro spróbuję podważyć go breszką. Widzę że stosujesz hardkorowe metody. Ja normalnie wyciągam całą półoś z przegubami. Czy ja wiem czy hardkorowe po prostu wiedziałem jak wyciągnąć półoś z przegubu a nie wiedziałem czy przegub jest jakoś inaczej zabezpieczony niż półoś więc wolałem najpierw...
A klocki i zaciski z przodu ok?Nacisnij lekko hamulec jak stuka podczas jazdy.
Ogółem ostatnio zmieniał przegub wewnętrzny i pomyślałem że jak zbijał stary to może poluźnił stronę od koła i blokadka puścila ale wtedy też raczej ciężko żeby wyszedł bo jednak jest na scislo dobrze myślę ? A bo nie doczytałem. A może rozpiął zawieszenie i nie odkręcając przegubu zewnętrznego zbijał wewnętrzny na samochodzie. I przy tej operacji...
Nie koniecznie . Można zdjąć sam przegub i nasunąć osłonę na półoś . O ile pamiętam jest zabezpieczenie przegubu od strony półosi zegerem . Na pewno tak było w cinquecento . :|
Tak jak przedmówcy,po wysunięciu półoci z piasty używamy starą śrubę wkręcając ją w półoś aż wypchnie przegub z półosi,naturalnie przy wyprostowanym przegubie.sposób mniej brutalny od bicia młotkiem.
Od tyłu, musisz wyjąć półoś i najpierw zdjąć przegub od strony skrzyni.
Jeśli od koła to podnosisz auto do góry,odkręcasz nakrętkę od sworznia wahacza wybijasz sworzeń ( dla wygody dobrze jest odkręcić blok hamulcowy ).Opuszczasz wahacz w dół,ściągasz gumę(manszetę), szczypcami do pierścieni(Segera)rozginasz przy przegubie od wewnętrznej strony pierścieńi wyciągasz półoś z przegubu.
Jak otworzysz maske to z prawej strony na obudowie sprzęgła w okolicy przegubu półosi-czujnik bliżej silnika-po kolorach przewodów dojdziesz,które ci podałem.żeby zdjąć wtyczkę trzeba nacisnąć zatrzask z drutu stalowego.Już bardziej nie potrafię ci wytłumaczyć.
Kolego, lewa ręką podtrzymujesz półoś, prawą trzymając młotek, uderzasz w gwiazdę wewnętrzną będąca na półosi i przegub ma wyskoczyc (na półosi jest zabezpieczenie od środka i trochę trzeba się pomęczyc, aby wybic przegub), czasami potrzeba pomoc drugiej osoby, aby przytrzymała półoś w dogodnej pozycja dla zbijającego przegub, pozdrawiam
ciężko cokolwiek stwierdzić jeżeli auto będzie na kobyłkach półosie bedą pod dużym kątem przegub przestawi się w inne miejsce na bieżni poziomej poza tym brak obciążenia. przeguby wewnętrzne pracują praktycznie w jednym położeniu i właśnie tam sie wybijają. Co do częstotliwości awarii przegubów wewnetrznych to posiadałem honde accord i w niej leciały...
To co zaznaczyłeś na pierwszej fotografii należy podwadzić z jednej i z drugiej strony.To jest rodzaj spręzyny. Przegub rozłożony. Będziesz miał tylko problem ze złożeniem, gdyż trzeba odpowiednio docisnąć tę sprężynę aby te zatrzaski wskoczyły na swoje miejsce. No i co z tego, że odłączy przegub od półosi, jak i tak osłony nie założy?! Po co chłopu...
Z drugiej strony niż zdjęcie zrobione szukaj.
Czy przypadkiem nie masz luzu na długiej półosi. Może masz wybity przegub wewnętrzny i półoś dostaje bicia
Nie musisz demontować całej półosi,odkręcisz nakrętkę wypniesz sworzeń wytniesz gumę jedna osoba potrzyma ci półoś a ty pukniesz młotkiem najlepiej przez jakiś miękki metal w przegub i powinien zejść.
Półoś ma bicie promieniowe jest to prawe koło dłuższą półoś
Witam, mam problem natury mechanicznej z przednią, prawą półosią napędzającą samochodu Renault Safrane, rocznik 96, nadwozie B544, silnik 3.0 V6. Dylemat mój może nie jest skomplikowany, bo naprawy dokonać muszę ale po odwiedzeniu 7 zakładów naprawczych mam 4 różne wersje naprawy i znacznie szerszy przekrój cenowy, stąd pozwalam sobie zabierać głos...
Albo rozkręcił się przegub wewnętrzny i półoś sobie leży a skrzynia biegi zmienia :)
Smar się "zgubił" z przegubu i rdza plus tarcie go zjadły. W zależności od wersji będziesz musiał kupić przegub albo całą półoś. PS Trzeba dbać osłony przegubów i smar w nich wtedy robią setki kkm.
Nie mam tego w rękach, ale jak wymieniałeś przegub, łożysko amortyzatora, to nie wyciągnąłeś za daleko półosi tej wewnętrznej, bo tam jest sprężyna, która wypycha półoś na zewnątrz i mogła ci wypaść, wcisnąłeś ją z powrotem i problem.
Wyjęta półoś to trzeba było zdjąć przegub wewnętrzny i tak wymienić osłone zewnętrznego .
Półoś, przegub, by pukał a nie powodował szarpania, ale widzę kolego olałeś moją wcześniejszą wypowiedź, tak więc się już nie wtrącam.
Trzeba uważać bo czasem potrafią wsypać igiełki z tych łożysk na półosi co w skrzynie wchodzi. Ogólnie proste. Wybić sworzeń, wyjąć przegub zewnętrzny ze zwrotnicy. Odkręcić 3 śruby na osłonie przegubu wewnętrznego. Wcześniej najlepiej spuścić olej. Wyjąć powoli cała półoś. Zdjąć zabezpieczenie na końcu półosi która była w skrzyni. Zabezpieczyć taśmą...
nie ma potrzeby się męczyć,najbardziej przydatny wynalazek to osłona uniwersalna,bez demontazu przegubu,półosi,oszczędność oleju,czas itp. same korzyści.........the best osłona uniwersalna:D
półoś to kawał pręta więc po co go wymieniać jeśli jest prosty a przegub przy skrzyni zwykle chodzi całe życie, no chyba że osłona zostanie uszkodzona
.Odkręciłem końcówkę drążka skręciłem piaste max w prawo przegub włożyłem do piasty i piaste spowrotem w lewo jednocześnie wkładając półośke do przegubu. bardzo sprytnie,ja to montuje najpierw przegub na półoś dopiero wkładam do piasty.
Widziałeś te dwa obrazki? http://obrazki.elektroda.pl/8349409800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5060870600_1... Jest to po prostu przykręcone w miejscu gdzie wskazuje czerwona strzałka. W Seicento 1.1 były chyba stosowane dwa rodzaje skrzyni biegów. Jedna tzw. z "mokrymi kielichami" i druga z "suchymi kielichami" (chodzi...
Witam, Samochód to Nissan Micra 1.2 z 2004 roku, model 3 drzwiowy. Przejechane 130.000 Km, Pierwszy właściciel. Auto używane do codziennego poruszania się po mieście. Bez szarpania, palenia gum itd. Ze względu na pojawiający się hałas zostały wymienione łożyska z przodu, natomiast hałas nie ucichł. Przy jeździe na wprost hałasuje, przy skręcaniu w prawo...
Wystarczy że będzie patologicznie zużyty przegub wewnętrzny, ten kompensujący wzdłużnie - jak będzie wypracowany, to półoś nie będzie w nim pracować prawidłowo i będzie wyrywać ją właśnie z zewnętrznego.
Czyli po zdjęciu wszystkich bebechów ,rozpięciu sworzni zwrotnicy ,ściągam zwrotnicę i zbijam przegub z półosi a półoś zostaje w moście tak ? dobrze to pojmuje.
Przegub miałem niedawno wymieniany I podczas tej wymiany mechanior dał ciała i nie sprawdził czy półoś zatrzasnęła się w przegubie, efekt jest taki, że raz się półoś wsunie w przegub a innym razem np. przy skręcie wysunie i nie ma napędu. Wymontować przegub, wymienić pierścień zabezpieczający na półosi i podczas montażu sprawdzić dokładnie czy półoś...
Sprawdź czy osłona przegubu wew jest dokręcona. Zabezpieczeń nie ma jak dobrze pamiętam to jest poprostu wkładana. Jeżeli półoś (przegub wew) ma luzy to może chodzić głośno. Jak to się stało, było uderzenie?
Cały przegub ma luz w skrzyni, czy półoś w przegubie??
Przegub wewnętrzny może się blokować i półoś nie przesuwa się podczas skrętu w stronę skrzyni.
Jak nie masz wprawy to lepiej zdjąć całą półoś przegub wewnętrzny wychaczasz podważając go łyżka o obudowę skrzyni tylko może zcieknąć trochę oleju który należy później uzupełnić
Witam. Z tego co wiem to podobnie jak w większości aut około 4-5 milimetrów od końca półosi na frezie jest rowek w którym znajduje się przecięty druciany pierścionek (rozprężny) który zabezpiecza przegub przed "zejściem z półosi". Najlepiej robi się to w dwie osoby :-). Jedna ręką trzymasz półoś a drugą przegub odciągając go od półosi, natomiast druga...
Wymieniać można także cały samochód bez wdawania sie w szczegóły konstrukcji. Ale jest jasne, że nie każdy może sobie pozwolić na regenerację półosi. Jednak nie pasuje mi że nastąpiło nagłe rozłączenie napędu. Przecież nie pękła półoś ani nie rozsypał się całkowicie przegub. Więc mogło nastąpić wypadnięcie przegubu wewnętrznego, czyli jego zabezpieczenia....
Sprawdzenie czy przegub napędowy jest zużyty, najlepiej wykonać na kanale. Ale można też pobieżnie "pod blokiem" = stawiasz auto na równej powierzchni, wybierak skrzyni "na luz" i łapiąc dłonią za półoś próbuj nią obrócić lewo-prawo. Najpierw półoś z jednej strony, potem z drugiej strony. Jeżeli da się wyczuć "stukanie", "luzy" to przeguby wskazują...
Odkrecic srube poloski odkrecic sworzen od wachacza ( co latwiej pojdzie albo kulowy,gdzie potrzebny bedzie sciagacz, lub odkrecic od wachacza.) Odciagnac Mc.persona sciagnac z poloski Wyjac poloske ze skrzyni biegow Zdjac oslone gumowa Zdjac pierscien zabezpieczejacy segera Zdjac caly przegob ..to sprawa bardzo brudnej roboty... nast. wsadzic nowa...
Pewnie tripod ci się wysunął z kielicha wewnętrznego przegubu i półoś jest teraz za długa. Obracaj piastą jednocześnie dociskając ją w stronę skrzyni aż przegub się zejdzie, wtedy będziesz mógł skręcić sworzeń z wahaczem
Peugeot 307 2.0 HDi 107 RHS 2002r, skrzynia manualna, nadwozie hb Witam forumowiczów. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji (po przeszukaniu forum) odnośnie mojego problemu. Ale do rzeczy. Było tak. Kilka dni temu, aby uniknąć zderzenia czołowego, zmuszony zostałem do uderzenia w krawężnik prawą stroną pojazdu. Poza kupą strachu nic nie stało. Przynajmniej...
Koła mam wyważone ale z racji niskiego kosztu, chyba oddam je na ponowne wyważenie. Wydaje mi się, że gdyby to był przegub lub półoś, to przy zawracaniu lub manewrach na podwórku, byłoby to słychać a tak to tylko podczas szybszej jazdy. Łożyska wymienione i jest już dobrze.
Wyciagnąłem półoś z boxerka, Jak zdemontować przegub środkowy żeby wymienić łożysko podpory półosi prawej. bardzo proszę o poradę
Półoś prawa - przegub wew i ew. podpora
Witam czy przegub zewnętrzny powinien mieć minimalny luz miedzy środkiem gdzie wchodzi półoś a jego końcem???
Nie chodzi mi o przegub dzielony tylko półoś jeżeli takowa u ciebie jest.Ja w space starze 1,9DID miałem półoś składającą się z dwóch części,złączoną przegubem przy podporze umocowaną przy silniku.Jeżeli u ciebie w carismie jest półoś która ma przegub jeden przy kole drugi przy skrzyni to proponuję zdjąć osłonę z przegubu przy skrzyni i doładować smaru,...
Osłona przegubu jak sama nazwa wskazuje osłania przegub przed zabrudzeniem. Półoś jest uszczelniana simmeringiem w skrzyni biegów i zapewne na nim cieknie.
Przegub zewnętrzny półosi do wymiany lub cała półoś, REKLAMACJA
wymieniłeś lewą półoś - a przegub został stary ? prawy przegub wymieniłeś na właściwy dobrany po VIN ? wygląda na to że źle dobrane przeguby do czujników .
Witam, problem rozwiązany wymieniłem pòłoś to po pierwsze po wyciągnięciu okazało się że był spory luz ale mniejsze z tym założyłem nówkę cała 30 min roboty po sprawie,jazda próbna i hmmm efekt nieco lżejszy niż był ale jednak jest więc wracam z jazdy próbnej zmieniam koła na lato i teraz auto jedzie jak po szynach stabilnie nie ściąga jest ok....
Auto po wypadku/ przemieszczanie silnika ze skrzynią w poduszkach/ przemieszczenie kolumny McPhersona.
Przecież prędkościomierz działa! Przegub wewnętrzny, albo ukręcona półoś.
witam, samochód jak facet musi mieć wał a nie przeguby, hehe ptaszek i robokop maja racje wymień toto na nowe, lub dobra uzywkę i nie naprawiaj , wymiana na wieksze kulki spowoduje że nacisk moze przenosić tylko jedna kulka (róznica w zuzyciu jabłka) i po paru kilometrach jest efektowna awaria, pozdrawiam
półoś przegub przegub półoś megane przegub półoś laguna
opalarka grzeje instrukcja radia mondeo ustawienia fabryczne xiaomi
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Czy zasilacz impulsowy może działać bez obciążenia? Z czego zrobić zbiornik do kompresora? Materiały i bezpieczeństwo