Na moje półoś do wymiany, ewentualnie przegub wewnętrzny.
Może to być również przegub zewnętrzny jak najbardziej.
W dodatku zauważyłem dzisiaj, że przy maksymalnym obrocie kół w prawo stukanie mocno się nasila. Może to będzie jakiś pomocny trop? Takie objawy wskazują na przegub zewnętrzny.
No to proszę panie mechaniku zdjąć przegub zewnętrzny oraz osłonę przegubu i wtedy mozesz bez problemu założyć na półośkę nową osłonę przegubu wewnętrznego :P
Olej jest ok, sprawdzałem. A czy przegub zewnętrzny ma cos wspólnego z wymianą oleju albo rozrządu? Nie ma nic wspólnego, może to czysty przypadek,że coś ci tam zaczęło stukać przy skręcie w lewo. Jeżeli to stukanie jest bardziej słyszane przy skręconych kołach i ruszaniu to przegub do wymiany.
Sprawdź przegub wewnętrzny . Miałem Passata z podobnymi objawami i po wymianie przegubu wróciło do normy .
ale cena odstrasza 1450,-, a jak się odda stary to 900,- Dam sobie głowe obciąć że taki przegub kupowałem za 320zl - rabat 30% Poszukaj w dobrych sklepach
witam ! czy koledzy może się orientują czy przeguby do sharana po 2011 będę pasować do sharana z 2003 roku , ponieważ nie chce zakładać tego szajsu z krzyżakami .
Witam Mam Sharana 2002 rok. Auto ma wymienione całe zawieszenie, przegub wewnętrzny prawy. Objaw drganie kierownicy od 80 do 110 km na godzinę. Opony drugie nowe felgi też.
Przegub, półoś, sprzęgło. Jeśli sprzęgło to całkowity rozpadek tarczy na dwi części, co się zdarza ale nie zbyt często
Jeśli biegi na zapalonym silniku wchodzą normalnie bez zgrzytów itd. to sprawdź przeguby!
Chciałbym ci pomóc ale na odległość jest kiepsko piszesz że drga koło różne mogą być przyczyny przegub wewnętrzny sprawdzisz chwytając za półoś i ruszając góra dół na podniesionym aucie lub prawo lewo przy obciążeniu spróbuj prawy lub lewy porównaj wyniki
Jeśli się ślizga to do wymiany sprzęgło (Zużyte o ile nie dolewałeś oleju do wziernika koła zamachowego) odnośnie warczenia to raczej mechanik powinien określić bo może to być wiele rzeczy od przegubu po łożysko koła
albo zgnita zębatka na przegubie tak bardzo że czujnik ledwo cokolwiek może zczytać i trzeba ją porządnie oczyścić
zmień sprzęgło, a jak zwiększasz moc to trzeba też pomyśleć o innych rzeczach/ chamulce, sprzęgło, przeguby. zacząłeś tuningować "od tyłu".
Witam. Mam problem jak w temacie. Po wymianie kompletu półosi z przegubami na 2 i 3 przy przyspieszeniu telepie budą. Na innych biegach jest ok. Czasami drgania znikają, ale teraz coraz rzadziej. Drgania nie przenoszą się na kierownicę. Żadnych innych luzów nie ma. Ani w układzie kierowniczym ani na poduszkach. Proszę o pomoc bo pomysły mi się skończyły.
Jak dostaniesz ten silnik ze sprzęgłem i skrzynią biegów to nie. Co do półosi i przegubów się nie orientuje życzę powodzenia. Zapomniałeś o najważniejszym przy swapie -elektryce.Jezeli trafi na "kumatego"majstra to wymiana nie powinna przyspożyć większych problemów -ale z własnego doświadczenia (swap vr6+climatronic w Mk3)wiem ze jest to absolutnie...
U mnie uszkodzone pompki powodowały drgania w zakresie 1500-2500 obrotów. Miałem też problem z przegubami przy skrzyni, też drgało auto podczas jazdy. Najlepiej zrobić logi jak wspominał kolega wyżej
Hej, skrzynia automatyczna Sharan 2.8 AYL Jacto 506E na trasie nagle lekko szarpała, potem po zatrzymaniu jakby coś lekko rzęziło, potem tylko 3 pierwsze biegi, przeguby całe, brak błędów, konwerter??? Jakiś pomysł??? Był jeden błąd w sterowniku, lecz nie wiadomo z kiedy, aktualnie żadnego biegu
Na moje oko, pada sterownik. Po dłuższej jeździe temperatura rozprzestrzenia się na całą komorę silnika. Rozbierz sterownik, zdejmij żel w okolicy grubszych/srebrnych połączeń i delikatnie próbuj podnieść te "druciki". Na pewno jeden okaże się oberwany. tak wiem kolego ale nie chciałem go jeszcze rozrywać, ale chyba bede musiał.Zobaczymy co pokaże...
Wewnętrzne nie mają luzów.Chodzi mi o to jak dziada sprawdzić.Wiem na pewno że to lewa strona. Zewnętrzny w podróbie do tego modelu kosztuje ok.stówki.Zakupie i zobacze czy mu przyjdzie. Aczkolwiek temat jak najbardziej aktualny. ociz z całym szacunkiem-rozbierzesz taki co ma luz i chodzi bez zarzutu i taki co chodzi i nie ma luzu.Jak zweryfikować czy...
Witam ponownie, trochę to trwało zanim odpowiem i pomogę innym rozwiązać swoje problemy. Dwu mas wymieniany teraz sprawuje się dobrze, nie ma wibracji i zadnego grzechotania i słychać "gwizd" turbiny. Czy powodem uszkadzania się kola dwu masowego nie są luzy na półosiach, przegubach wewnętrznych. Wydaje mi się ze ma to dozy wpływ na żywot kola dwu masowego....
sprawdz podpore drazka przegubow na 90%to ona albo dwumas
Panowie, dziś sprawdziłem ponownie i moim zdaniem problem leży w jakimś elektronicznym sterowniku/komputerze/czujniku - który odpowiada za "dogadywanie się" silnika i skrzyni. Bo silnik generalnie jest już sprawny, skrzynia też ale razem jakoś im "nie po drodze". Gdy ręcznie przerzucam biegi to wtedy samochodzik jedzie bardzo w porządku. Ma przyspieszenie...
Vw Saran 1.9TDi, 1996, autko ma centralny fabryczny, kilka tygodni temu założyłem wujowi pilota sterowanie plusem, podłączyłem się do modułu pod fotelem, standardowa operacja, kabelek szary zamykanie i otwieranie zielony. No i po paru tygodniach wuja przyjechał i autko otwiera z pilota ale nie zamyka, z pilota i tak samo z kluczyka. Zamyka tylko z środka...
Witam. Od 4 lat mam sharana 1.9 afn z 98 roku i powiem tak: Nie ma w nim już rzeczy, która by się nie zepsuła. 110 konny tdi jest oszczędny, udany, ale nawet jego udało mi się ostatnio wykończyć. Właśnie robię przekładkę silnika 1Z z audi b4. (przekładam wszystko od AFN'a) pasuje, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Tak przy okazji, w drugą stronę(z sharana...
mercedes przegub przegub toyota przegub stuki
spawanie ciągłe 25pt4423 dławik iskry nagrzeje
magazyn energii klimatyzacja berlingo
VW New Beetle 2.0 1998 zwarcie do masy wtryskiwaczy i pompy EVAP – typowe przyczyny usterki Epson SX130 nie wykrywa czarnego tuszu po drukowaniu