półoś to kawał pręta więc po co go wymieniać jeśli jest prosty a przegub przy skrzyni zwykle chodzi całe życie, no chyba że osłona zostanie uszkodzona
To tzw przegub wewnętrzny ,Odzywa się ( stuki ) przy jeździe na wprost ( zewnętrzny słychać na skręconych kołach ) .W budowie ma także wieloklin ,kolki, jabłko , ale luz raczej powstaje na jabłku-kulki a nie na wieloklinie .
obstawiam przegub wew.
Skoro takich stuków przed wizytą u mechanika nie było ,to istotnie może to być przegub :idea::idea:tylko że podczas wymiany wszystkich podzespołów w/w mechanik mógł coś nie chcący uszkodzić w tym przegubie :idea::idea:,sprawdzić to może Pan sam jadąc na jedynce i powoli kręcąc kierownicą na max w lewo i w prawo i jezdzić w kółeczko ,jeżeli nie będzie...
Żadnego luzu to chyba tylko nowy nie ma. Nie wiem, czy Ci to coś pomoże, ale: 1. trafiłem raz na mazdę co "klikała' na zakręcie. Mówię przegub. Z ciekawości rozbieram, myję, i oglądam. Kulki- błysk, bieżnie zero zużycia /bez żadnych wybić w środkowej części/, koszyk- super. Myślę wieloklin. Sprawdzam, ciasny. Zakładam go z powrotem, z nowym smarem i...
moim zdaniem to winne są tarcze hamulcowe ( mogą być przegrzane) i przegub napędowy jak skręcasz a grzechot to poduszka amorka
Robiłem tak: wsiadam koła w lewo ruszam, i nic. Wsiadam koła w prawo ruszam, i nic. Wsiadam jadę wrzucam na luz skręcam w lewo, i nic. Wsiadam jadę skręcam w lewo w czasie skrętu dodaje gazu, stuki są puszcze gaz w czasie skrętu stuków nie ma. Nie jestem fachowcem dlatego pisze tu, i proszę o pomoc bo wiem że sa mądrzejsi ode mnie. Jeżeli stuki występują...
A przegub jest sprawny prawy i lewy?
Bardziej wygląda to na przegub zewnętrzny.
A więc jednak oba przeguby były do wymiany. Po wymianie błoga cisza:)
Stuki przy szybkich ruchach - w pierwszym odruchu końcówki drążków. Jak nie masz kanału to wsadź łapę złap dłonią przegub końcówki a drugi niech kręci krótkie ruchu - poczujesz dłonią jeżeli luz jest na przegubie końcówki drążka.
Uszkodzony był przegub wewnętrzny i łożysko w piaście
Dokładnie tak. Ja mam takie auto jak Pana, po długich poszukiwaniach okazało się, że przegub się odpiął.
(...) dalej puka, stabilizatory były zmieniane w maju lub czerwcu, jeżeli ktoś wie co to i jak to sprawdzić czy to to będę bardzo wdzięczny bo już nie wiem co się mogło zepsuć, odrazu mówię że żadnych luzów na zawieszeniu nie ma , bo byłem na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Dodano po 1 Wstępna ocena dostępnych informacji - Samochód : Seat...
to raczej nie test ABS , sprawdź co będzie się działo na pełnym skręcie i ruszaniu , jak stuki będą głośniejsze do wymiany jest przegub przy kole , /oczywiście do sprawdzenia , cena jest różna , w cenie zewnętrznego ; kupiłem zewnętrzny , wewnętrzny i półoś i to nie najgorszego producenta
z przegubem prosta sprawa: Jeżeli przegub to autor zapomniał dodać że trzeszczy tylko przy skręconych kołach, a takie zachowanie to dwie możliwe usterki: niedokręcone koło i przegub
Pierwsza zasada, nie skręcamy ostro na 4x4 przy dużej przyczepności podłoża, druga, nie jeździmy z 4x4 po asfalcie. W Vitarze nie masz mostu sztywnego, więc może to być przegub walnięty lub kosz satelitów.
Witam przegub sprawdzałeś?
Witam kolegów na forum. Życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiejnocy. Przy jeździe około 40 km/h na łagodnym zakręcie w prawo po dodaniu gazu słychać stuki w lewym kole. Na pewno to przegub - tylko który wewnętrzny czy zewnętrzny. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam. Kup lewy przegub od strony koła i jedź wymienić do mechanika.
Kolego SQ5EKY - stuki przegubów są tak charakterystyczne że nawet początkujący mechanik od razu to wykryje. A poza tym na prostych, nie skręconych kołach przegub nie będzie stukał - tylko podczas skrętów gdy dodamy "gazu" czyli gdy koła ciągną (czytaj. pod obciążeniem).
Wymieniłem jeden przegub zewnętrzny, luz na wewnętrznym pozostał, możliwe że troszkę mniejszy, stuki i szarpania podczas dodawania i ujmowania gazu praktycznie ustały. Został do wymiany jeszcze jeden przegub zewnętrzny. Dziękuje za rady. Pozdrawiam.
Skrzynie ma typu Jb , a czy muszę wymienić też przegub trójramienny. Z góry dzięki za pomoc.
Witam. Mam prośbę o pomoc. Mam dziwne stuki podczas skręcania w prawym kole. Wymieniłem przeguby i nic to nie zmieniło. Czy to coś z półosią nie tak? Przegub przy skrzyni? Gdzie jeszcze mogą być luzy? Może ma ktoś jakiś pomysł?
Dwumasa? W Twoim silniku był stosowany ten poroniony wynalazek. Taaaa, dwumasa w 90-konnym Golfie 3. Poleciał kolega z fantastyką. Poduszka, bądź przegub tłucze.
Jak zdejmowałem koło to szarpałem wszystko w jego otoczeniu i wszystko w przednim zawiasie. Klocki (zaciski etc) sztywno. Aha i jak dodaje gazu (tzn np. jest redukcja z 3 na 2 i troche mi szarpnie autem to ten sam stuk slychac wiec dlatego podejrzewam przegub wew.
Przegub też raczej wydaje mi się że nie , przy skręcaniu i przy przyśpieszaniu cisza to samo na małych nierównościach , co innego na większych . Chyba bez jakiegoś mechanika się nie obejdzie w mojej miejscowości są dwie stacje diagnostyczne i byłem na tej o lepszej renomie , bo samemu nic raczej nie zrobię chociaż mam kanał ;/
Najprawdopodobniej przegub (prawy przód). Wymienić - nie ma możliwości naprawy.
Ja nadal stawiam że odpowiedzialność za stuki ponosi półoś lub któryś z przegubów (zewnętrzny lub wewnętrzny). Tak się składa że z takim samym problemem wczoraj do mnie do serwisu trafił Fiat Doblo. Identyczny przypadek. Stuki po lekkim skręceniu w lewo. Winny - przegub zewnętrzny prawy. Po wymianie wszystko ucichło. O półośkach wspomniałem bo jeśli...
Dziwne ale stuka tylko przy skręconych kołach. Przegub do wymiany. Zapewne pękła, wykruszyła się jedna lub więcej z kulek będących jego elementem.
Witam, posiadam VW T5 automat 2,5 z 2008r. Problem mam taki, że jak zahamuję samochód i trzymam na stopie to wyczuwam takie stuki w skrzyni na sprzęgle, gdy puszczę hamulec to ustępują. Gdy przełożę dźwignię na P to mniej stuka. Zmieniłem teraz olej i myślałem że coś się poprawi, bo mechanik mówił, że przy spuszczaniu brakowało ok. 2 L oleju, ale jest...
Tak miałem nie raz.Waliła komprecha o tłok a z przegubu lał się smar jak się wylał to przegub się popsuł.A może się mylę to nie komprecha to turbo waliło i nie miało mocy.Następny diagnosta stuków internetowych.
Chodzi o drążek z prawej strony w audi 80.(115KM). W sumie też nie mam pojęcia skąd ten pomysł, że to prawa strone :D:D:D Również stawiam na przegub zewnętrzny.
Sorry za być może elementarne pytania, ale nie znam się specjalnie na samochodach. (at)k-sierra masz na myśli przegub napędowy? Kołpak czyli gumowa osłona przegubu? (at)tomekmazepa tak, mam alu, jakie szpilki masz na myśli? (at)kanarek79 rozumiem, że masz na myśli przegub dolnego wahacza?
Na 99% prawy przegub(jezeli stuki milkna przy jezdzie na wprost bez wiekszego obciazenia) jezeli zaden nie byl wymieniany od nowa (ale kto to wie)z reguly pada prawa strona jako pierwsza .Proponuje wymiane z autozlomu calej poloski wraz z wachaczem i lozyskami. wyjdzie duzo taniej. jak chcesz to sam zrobic to potrzebny bedzie specjalny klucz gwiazdkowy...
Nim kupiłes nowy, trzeba było porozbierac stare (powyjmowac kulki i koszyczek). Przegub ktory stuka ma przeważnie wyżerki na bieżniach.
Witam Problem dotyczy Volvo V50 1.5 D2 114KM z 2011r. skrzynia biegów B6 (6 biegowa). również fordy focusy 1.6 TDCI MK3 mają ten sam napęd. Po zagrzaniu słychać wyraźnie jakby w układzie napędowym był luz, szczególnie jest to słyszalne podczas ruszania, przy zmianie biegów z 1 na 2 na 3 późnej już szum opon nieco zagłusza to stukanie. Było wymienione...
Czyli jak by był wyrobiony przegub na drążku kierowniczym to będzie luz koła na boki i będzie słyszalny stuk?
Witam . mam taki problem ze swoim peugeotem 106 kilka dni temu jadąc pod górkę coś strzeliło mi z prawem strony okazało się ze to padł przegub wewnętrzny to kupiłem nowy z całą ośka i po założeniu przejechałem zaledwie 5 km i zaczął strzelać znów wymieniony przegub tzn wyjąłem dziś ten nowy który tak strzela i okazało się że wysunęło osłonę przegubu...
W moim dziadku typu Mondeo stuki powodował niedokręcony przegub półosi po wymianie łożyska. Ale jeśli nie było ściągania piasty to obstawiałbym w/w poduszke.
Witaj fil. Już straciłem nadzieję :) U mnie sama skrzynia prawie OK. Nauczyłem się jeździć tak aby nie szarpać i ruszam łagodnie na R. W sumie to samochód przejął kontrolę. Jak wrzucam D lub R to moja wyobraźnia męczy obrazy jak elektrozawory puszczają olej, wrzuca bieg i rusza. Mam wrażenie że sterownik jest niedopasowany do skrzyni. Jest faktycznie...
"końcówka drążka stabilizatora"?? albo końcówka drążka kierowniczego, albo co podejrzewam łącznik stabilizatora, który uszkodzony lub urwany powoduje stuki na nierównościach. Jeżeli masz uszkodzony przegub to pewnie stuki przy skręcie, chyba że jest tylko uszkodzona osłona przegubu - to szybko ją wymień z uzupełnieniem smaru, bo padnie przegub, a co...
To chyba już spory wydatek? Średnio: Przeguby od 60zł/szt w górę, wałek półosi koło 100zł (różnie, może mniej, może więcej). Ale po tych objawach i wymianie wylistowanych elementów stawiał bym na przegub wewnętrzny, zamiast wymieniać całą półoś i oba przeguby (w tym napędowy raz jeszcze).
Witam od pewnego czasu w sumie od 2 dni zauważyłem że po przejechaniu 10 km zaczyna coś stukać sprawdzałem koła pod względem luzów lecz jest ok wszystko tarcze ani klocki też nie są uszkodzone łożysko nie wyje przy większych prędkościach, przeguby nie stukaja objaw stuki które ustępują przy wciśnieciu pedału hamulca czy to możliwe że te stuki dochodzaą...
Stabilizator cały? Gumy oraz końcówki? Przegub wewnętrzny też sprawdziłeś? Poduszki silnika też sprawne?
moze to nie w kole mi to bardziej się wydaje ze ci się przegub strzela przysłuchaj się dokładniej
Na dziurach czuję nienatualny stuk przedniej osi -głównie w okolicach lewego koła. Czuję też drgania i luz na kierownicy. Co to może być? Dodam że byłem na diagnozie zawieszenia i nic niepokojącego nie znaleziono. Również mechnik u którego byłem stwierdził że w zawieszeniu wszystko ok. Dodano po 2 Wymieniłem ostatnio: łożysko, amortyzatory, tuleje wahacza,...
Witam Mam problem ze złożeniem przegubu wewnętrznego w VW Polo II rocznik 1994, benzyna 1.0 , 33KW. Musiałem go rozkręcić żeby dostać się do jednej śruby i wykręcić miskę olejową . Miska olejowa wymieniona ale pozostał problem z prawidłowym złożeniem przeguby od strony skrzyni biegów. Przegub wew. rozkręciłem , jest tam sześć śrub i odsunąłem od flanszy...
Witam Pukanie przy skręcie na postoju czy podczas jasdy. Jeśli jest to taki dziwny dzwięk powiedzmy stukania podczas jazdy to może to byc przegub Pozdrawiam
Wymieniłem ten przegub i nie ma żadnej różnicy :/ Zostaje tylko maglownica.
przegub wewnętrzny nie jest prosto zdiagnozować ... A robię przy oplu wiem że to jest częsta bolączka . Sprawdź jeszcze zawiasy drzwi też lubią postrzelać :)
Przegub prawdopodobnie na wale przednim (sa dwa ja obstawiam ten dalej od silnika) złap za wał i poruszaj góra duł, jak lata to przegub na 100%
Właśnie sprawdzałem, przejrzałem oferty regeneracji maglownicy i w celu potwierdzenia luzów na niej zajrzałem do układu, niestety to nie maglownica, lecz podwójny przegub pod kierownicą.
Jakby nie było oleju w skrzyni to by nie ruszył z miejsca. skręć kołami max w prawo i lewo, wbij D i zobacz czy któraś półoś się nie kręci, może rozleciał się przegub
Wtryski??? Niemozliwe!!! To slychac stuki jak przegub tylko bardziej glosne i bardziej metaliczne. Przeguby byly sprawdzane kilka razy i nie maja zadnego luzu. Wydawac by sie moglo blacha sprawa i oczywista ale jak widac to nie przegub. Poza tym przejechalem juz 65 tys km i jak bylo to tak jest. Moze teraz troche czesciej i glosniej sie to dzieje ale...
Przegub Ci stuka, w miarę nagrzewania się smar robi się rzadszy i hałasuje.
Możliwy przegub lub łożysko koła. Pozdrawiam Mk4
Przegub jest z tyłu, bmw ma na tyl napęd to napewni nie to Dodano po 26 Bardziej chodzi czy ktos mial podobnym przypadek lub wie co to moze byc. Bo wymieniac krzyzak a potem sie okaże ze to nie to to tak srednio. Jakby nie patrzec z tym krzyżakiem jest troche roboty itd
jeżeli te stuki słychać z lewej strony kola to lewy przegub, jak s prawej to prawy przegub
Mysle że to przegub wewnętrzny. Jak zjedziesz do mechanika to powinien szybko zdiagnozować.
To nie łącznik puka. Przegub wewnętrzny zapewne jest przyczyną pukania.
Witam wszystkich od niedawna posiadam meganke kombi 1.6cm benzyna 16v. 2004r. Mam pytanie może ktoś już miał taki problem Ruszajac na biegu1 dziwnie auto stuka zmieniając bieg na 2.3 .4.5 auto płynnie bez stukow tylko na biegu 1 stuki cofajac tesz ok bylem u 3 mechaników 1 niewiedzial co to za stuki 2 stwierdziłl przegob wewneczny 3. skrzyniaynia lub...
przekładnia kierownicza wyjęta? EPS jest na kolumnie kierowniczej,więc zablokuj przegub na dole i sprawdź czy stuka nadal.
witam, Stuka mi w przednim lewym kole. Jeśli jadę po dziurach to stuka, nie zależnie od prędkości to samo jak przyhamuje, ruszę gwałtownie albo zmieniam bieg. Skręcając kierownicą w prawo do końca też stuknie Stuki to są pojedyncze raz stuknie jeśli jak wcześniej pisałem. Byłem na stacji diagnostycznej, ale podobno zawieszenie jest ok. Jak miałem auto...
Witam . Dlugie nie czytam := . Ale tak sprawdzasz cale zawieszenie koncowki wachacze stabilizatory, no i jezeli masz stuki dalej zostaje ci zruba gorna amortyzatora luzna. Jeszcze poruszaj tlumikiem po calej dlugosci auta i poruszaj silnikiem moze gdzies dotyka ramy przez poduchy uszkodzone. Klocki tez przednie potrafia stukac ale ten dziek tez slychac...
Witam, mam pewien problem ze stukaniem. Już mi ręce opadają... Niedawno wymieniłem osłonę przegubu zewnętrznego z lewej strony, bo zauważyłem, małe pęknięcie. Tego samego dnia zmieniałem też felgi na letnie 16". Po zabiegu ewidentnie zacząłem słyszeć, że coś mi stuka na nierównościach, szczególnie przy mocnym skręcie i niskich prędkościach. Sam przegub...
Witam Mam fiata Uno 899cm. 2000r. Wymianiłem sobie w nim uszczelniacz półosi ten przy skzyni z lewej strony. Teraz gdy jadę po nierównościach słyszę takie ciche stukanie przy lewym kole:(.Wadliwe amortyzatory, sprężyny, czy luz na sworzniu wykluczam gdyż wszystko jest nowe. Zastanawiam się czy to może przegub, gdyż przy montażu łożyska uszczelniającego...
Łożysko albo żle dobrany przegub do półoski podczas wymiany, a także zwichrowana tarcza hamulcowa lub felga może powodować takie objawy.
zaczeło sie ze stukało cos jak przyspieszałem pod obciązeniem odpuszczajac gaz znikało tak jak strzela przegub myslalem ze to przeguby wymienilem i nic polosie wymienilem i nadal stuki mialem wade skrzyni biegow wiec zmienilem skrzynie ktora czekala w garazu i nadal identyczne stuki wiec zaczelem szukac w silniku znalazlem ze napinacz rozrzadu ten gorny...
jeśli wyczuwalne są stuki przy skrętach to wskazuje to na uszkodzone przeguby zewnętrzne i jeśli stukanie słyszalne jest przy skręcie w prawo to winny jest przegub lewy a jeśli odwrotnie to przegub prawy - zawsze największe obciążenie przenosi ten przegub, którego koło na zakręcie jest zewnętrzne czyli przy skręcaniu w lewo - przegub koła prawego -...
Drążek jest przykręcony do listwy zębatej przekładni kierowniczej. Zdejmij osłonę przekładni i obejrzyj połączenie, zobaczysz przegub kulowy. Luzów na kierownicy nie masz czasem podczas jazdy?
Witam. Problem został rozwiązany. Okazalo się ze przegub wewnętrzny był uszkodzony a po zamontowaniu nowej poloski wraz z przegubami nadal go bolało i tarlo. Szukalem nadal dzięki podpowiedzi na forum ze mam popatrzeć w lozyskach wyszlo ze się rozleciały. Dzieki za pomoc i temat zamykam Dodano po 56 Okazalo się ze w piascie lozysko się rozlecialo
Witam Zwracam się z prośbą o pomoc w lokalizacji usterki. Podczas ruszania i chamowania słuchać pojedyncze głuche stuknięcie odczuwalne mniej więcej w okolicy lewego koła. Jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy rozkłada ręce. Według specjalistów zawieszenie jest w porządku. Poduszki również. Jeden z mechaników wymienił przegub wewnętrzny lewy, sprężyne...
przegub raczej nie ... jak niby by miał wydawać szumiący dźwięk...mysle że to niemożliwe a przy skręcaniu prędzej było by słychać stuki niż szarpanie kierownicy .
Pajero III. Skrzynia Super Select. Po włączeniu 4x4 i dodaniu gazu samochód wydaje przeraźliwe dźwięki, podobne do odgłosów jakie wydaje uszkodzony przegub. Tylko tyle, że zazwyczaj przegub najbardziej słychać przy skręconych kołach. Natomiast w tym przypadku skręcanie i prostowanie nie robi różnicy. To przeskakiwanie wiąże się z przekazywaniem napędu...
Witam. Posiadam Peugeota 407. Mam problem,ponieważ przy pełnym skręcie słychać stuki ,jakby coś się naprężało . Dodam ,że wymieniłem rok temu wszystkie łożyska,a teraz obecnie wymieniłem łącznik stabilizatora,końcówkę drążka i przegub zewnętrzny od strony koła i bez zmian,stukanie nie ustało. Byłem 2 razy na stacji diagnostycznej i stwierdzono brak...
szanowni internauci. wiem że może odgrzewam kotleta ale problem mam nie mały. po dzwonie typu krawężnik przy 80km/h wykonanym przez młodszego brata urwało koło prawe. zacisnąłem zęby i wziąłem się za naprawę. po wymianie całej prawej strony zawieszenia wraz z Macphersonem wahaczem półosią drążkiem kierowniczym wraz z końcówką i zwrotnicą z nowym łożyskiem...
nie polecam sie za to zabierac samemu bez kanały i sporego zapasu chęci po: 1- wałki zdawcze mocy nie wyjdą żadną breszką młotkami i innymi takimi (dzięki za rade) 2- trzeba zdemontować skrzynkę mechanizmu rużnicowego i wtedy odkręcic zabezpieczenie prawego wałka zdawczego wyciągną rozebrać cały mechanizm rużnicowy zdemontować zabezpieczenie lewego...
Szukam przyczyny stuknięcia z tyłu podczas ruszania albo zmianie biegu. Nagrałem film gdy byłem pod autem podczas gdy ktoś ruszał przód - tył. Stuknie przy dodaniu gwałtownie gazu albo przy ujęciu gwałtownie gazu. Stuknie przy zmianie biegu albo gdy szybciej puszczę sprzęgło. Zawsze puknie tylko pojedynczo, tak jakby ktoś lekko kopnął w tył :D To taki...
Właśnie wróciłam od mechanika. Rozebrali amortyzator, obejrzeli. Wymienili poduszkę górną i łożyskowanie amortyzatora, plus na moją prośbę gumowe uchwyty przy końcu stabilizatora. Obejrzałam dokładnie stabilizator czy jego końcówka nie ma ukręconej śruby, ale nie ma. Efekty. Przestało piszczeć na nierównościach drogi, niestety delikatne stukanie nadal...
Stuki przy skręcaniu mogą być spowodowane różnymi przyczynami. Jedź na stację diagnostyczną na szarpaki ;u mnie w całej okolicy diagnoza jest bezpłatna ( a także ustawianie świateł ) a płaci się dopiero jeśli zdecyduje się klijent na naprawę w tym zakładzie. Ja stawiam na końcówki drążków lub luzy na ukladzie kierowniczym. W moim VW golfie jak kupiłem...
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
Uszkodzone przeguby nie wydają dźwięku przy skręcaniu (na postoju) tylko przy jezdzie na skręconych kołach i to najczęściej i najgłośniej gdy skręt jest maksymalny , wtedy możesz usłyszeć charakterystyczny dźwięk , stuk przegubów , którego częstotliwość wzrasta wraz z prędkością obrotową koła . Dotyczy to przegubów zewnętrznych-przy kołach .
Do sprawdzenia przeguby półosi, oraz ich końcówki wchodzące w dyferencjał.
Ja bym Ci radził sprawdzić przegub. Stuku w trakcie manewrowania na parkingu czyli przy mocno skręconych kołach wskazują na znaczny luz na przegubach.
Co prawda u mnie bardziej to brzmiało jak terkotanie przegubu napędowego, ale miałem auto w benzynie które wyżej się kręci. Ty masz diesla i inny układ wydechowy, może brzmieć inaczej. Prawdopodobieństwo że to akurat jest to, nie jest zbyt wysokie, ale sprawdzenie tego jest łatwe oraz nic nie kosztuje, więc warto się pochylić :) .
Do sprawdzenia przeguby.
Potwierdzam to co piszą koledzy wyżej. mam taki sam samochód co ty i miałem takie same objawy. Po wymianie przegubu zewnętrznego stuki ustały. Sprawdź jeszcze czy osłony nie są popękane. Ja miałem pękniętą przy opasce i to wystarczyło aby dostał się "syf" i załatwił przegub. pozdrawiam
Przegub na wielowpuście półosi zawsze ma niewielki luz wzdłużny i nie powoduhe to stuków. Myślę, że coś innego powoduje stukanie w aucie, może amortyzator, tuleje stabilizatora, łączniki itd
Stuki pochodziły od przegubu wewnętrznego. Dzięki za odpowiedzi.
Możnaby po kolei mówić tutaj o wszystkich elementach zawieszenia. Ciężko, niesłysząc tego cokolwiek konkretnego powiedzieć. Na pierwszy rzut stawiałbym na amortyzator, końcówka drążka, przegub, wachacz.
Auto mam od nowości. Ostatni wypust z lutego 2015. 2.0 tdi 170km, skrzynia dsg 6cio biegowa. aktualny przebieg 80.000km Przy przebiegu 65.000 pojawiły się drgania przy prędkościach autostradowych najbardziej wyczuwalne przy gwałtownym dodawaniu gazu. Odczuwalne na kierownicy i podłodze kierowcy. Przy 75000km wymieniono 4 przeguby firmy Lobro. 2 zew....
Problem rozwiązany. Krzyżak półosi (obu). Koszt sztuki 120zł. Nazywają to PRZEGUBEM WEWNĘTRZNYM.
Nasmaruj przeguby- wewnętrzne.
Stuka. Jak jak by pukal ktoś co to łożyska przeguby czy coś od amortyzatorow
Czy sprawdziłeś na sucho luzy na przegubie i maglownicę ?
Panowie nikt nie miał problemów z skrzynią biegów JB1? Pytanie mam do luzów na kielichach wew. w mech. różnicowym i zew po drugiej stronie oba lekko się wysuwają i podczas pracy przegubów dochodzą stuki wysuwając i wsuwając kielichami. Czy to normalne czy już się kończy skrzynia?
Jutro sprawdzę czy jest jakiś luz na przegubie.. lecz ruszając kierownicą słychać stuki w wyższej części zawieszenia i to mnie również niepokoi zastanawiam się czy problemem nie jest coś innego.. ale dzięki za trop jutro to sprawdzę.
Przeguby wewnętrzne do wymiany regeneracji.
Wystarczy podnieść kabinę i przesmarować teleskop wałka kierowniczego, oraz zdjąć osłonę pod kierownicą i na górnym przegubie uzupełnić smar. Tam jest grafitowy, po niewielkim wysuszeniu już zaczyna stukać.
sprawdź wałek z przegubami miedzy maglem e kierownicą --stały temat stuków na frezach --wyjąć i przesmarować
stuki przegub mercedes przegub przegub toyota
wyswietlacz k750i gniazdo karty pcmcia digital reverb
duplikaty plików total commander zaznaczanie
Podłączenie akumulatora 48V 200Ah do przetwornicy 12/24V 5000W Nie działa klawiatura systemowa - co zrobić?