Jeden i drugi schemat to to samo i poprawnie. Sprawdź przekaźnik czy klika podłączając 85 i 86 do + - akumulatora.Postojówka do której sie podłaczyłeś rozumiem że świeci.
Podłącz żółty do pozycyjnych przez przekaźnik
Plus po stacyjce daj z jakiegoś grubszgo kabla,przypuszczam źe i nie gaśnięcie po włączeniu pozycyjnego ma z tym związek. Sprawdż bezpiecznik F 48 kabel czerwony. Były dwie skrzynki bezpieczników w tych autach . W jednej był nornalny plus po stacyjcea w drugiej gasnące po paru sekundach.
Wygląda na przekaźnik. Zwykle w samochodach światła dzienne podłączone są właśnie poprzez przekaźnik i po uruchomieniu świateł mijania tamte gasną. Widać że jest jakiś błąd w ich sterowaniu i ja bym to właśnie sprawdził
No tak, gasi przekaźnik
Są też z oznaczeniami. 1.2.3.4.5 lub innymi. Ale te co podałeś dam. 85 do altka 86 do masy aku. 87do świateł dziennych i 30 do plusa z aku.
Chyba właśnie takie rozwiązanie, jakie podał Kolega Andrzej20001 teraz Koledze rysowałem: http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1... Jest bardziej poprawne, prąd dziennych nie obciąża stacyjki - a spełnia wszystkie wymogi. Dioda dowolna, prostownicza - konieczna w razie włączenia pozycyjnych BEZ ZAPŁONU (wówczas przekaźnik także by...
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
Miałem kiedyś podobny przypadek i dorzuciłem przekaźnik.
Mam taki przekaźnik ale nie bardzo rozumiem jego zasadę działania. Wg schematu to są dwa przekaźniki w jednej obudowie. Chciałbym podłączyć światła do jazdy dziennej tak aby zgasły po zapaleniu pozycyjnych ale żeby świeciły razem z długimi. Czy na tym przekaźniku mogę to zrobić? Możesz o ile to zwykły przekaźnik podwójny. Jeśli nie to proszę o opis...
Cewka przekaźnika równolegle do żarówki.
Ale w Twoim układzie będzie taka sama sytuacja, to znaczy w nocy wyłączając światła mijania nie gasząc silnika od razu zapalą się dzienne. Najlepszy był by prosty układ z fotorezystorem który w nocy rozłączałby przekaźnik.
Po co chcesz prostować napięcie w samochodzie? Przecież już jest wyprostowane. Prostownik jest w alternatorze. Instalacja jest na napięciu stałym. A jeśli chodzi o wyłączenie świateł dziennych, to zwykły przekaźnik samochodowy o dowolnych parametrach. Po załączeniu stacyjki styk NC przekaźnika podaje napięcie na światła dzienne, a po załączeniu świateł...
Jak rozumiem tyrystor nie da rady "uciągnąć" żarówek? Dlatego stosuje się jeszcze przekaźnik?
Uszkodzony może być włącznik świateł, ten koło bezpieczników. Można zmostkować na próbę te dwa przewody idące do niego. Jeśli to nie pomoże, to uszkodzony może być przekaźnik świateł dziennych. Znajduje się na płycie przekaźników pod deską rozdzielczą za włącznikiem świateł mijania. Jest to przekaźnik z oznaczeniem 484. Częsta usterka (zimne luty).
Musisz zastosować dodatkowy przekaźnik, tak aby światła postojowe sterowały tym przekaźnikiem.
No dobrze 21 W to stop ale tylny postój to 5 W teraz trzeba by sprawdzić czy masa popłynie przez obie tylne żarówki. Jeśli nie podłączyć masa - plus postoju mały przekaźnik i przez przekaźnik dzienne.
Jaki przekaźnik kupiłeś ?
Przekaźnik przecież odetnie,to logiczne....
Przekaźniki zmiany świateł. Światła działają na zasadzie, że gdy jedne zapalasz tamte gasną itp. Jest to sterowane za pomocą przekaźnika.
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
No to albo nowe lampy albo przekaźnik.
Ale dzienne powinny gasnąć po włączeniu pozycji a nie mijania...
Przekaźnik
Przy takim podłączeniu po wyłączeniu postojówek paliłyby się non stop te do jazdy dziennej. Podpinasz plus zasilania dziennych w miejsce gdzie jest napięcie po zapłonie. A sterowanie przekaźnika pod postówki.
Trzeba światła zasilić przez przekaźnik ze zwartymi stykami w stanie spoczynku i dalej na styki podajemy napięcie po stacyjce i do świateł a cewkę zasilamy ze świateł postojowych i do masy(włączenie świateł odcina dzienne wymogi prawne) a schemat poszukaj na znanym portalu aukcyjnym -światła do jazdy dziennej przez przekaźnik
Proszę o fotki na forum!
Jeżeli masz funkcję świateł dziennych to być może pomocny będzie schemat. Sprawdź czy z nowego przełącznika wychodzą wszystkie sygnały do przekaźnika świateł dziennych, bo jak wynika ze schematu to on najprawdopodobnie wyłącza światła mijania po przełączeniu na światła drogowe.
Gdzie moge kupic przekaznik 561 ???
Włącz normalne światła i zobacz czy się dzienne włączą. Jeśli tak to + plus świateł dziennych należy podłączyć do 87 a 87a zostawić wolny. Jeśli nic się nie swieci, to trzeba sprawdzić, czy światła nie są sterowane masą, bo zdarzają się już takie przypadki w samochodach.
Witam i jak sie uporales z LEDamk ? mam podobnie w O2 z 2004 otoz na zaplonie LED PY21W w miejscu kierunku swieci jako dzienne oswietlenie kierunek wlacza miganie pomaranczowego koloru, super ale do wlaczenia silnika, po odpaleniu silnika i wlaczaniu kierunku nie dziala on bo biale oswietlenie dzienne caly czas swieci. Czy pomogly jeszcze 2 szt przekaźników...
Jedna równolegle do cewki chyba że masz przekaźnik z diodą. A drugą daj w przewód zasilający w kierunku przewodzenia. Jak to nie pomoże to musisz zmienić punkt podłączenia lub dać inny pobierający mniej prądu przekaźnik.
Da się, wstaw przekaźnik na automacie. Przekaźnik podpinasz następująco: 86 - do +12V pod żarówkę od świateł mijania 85 - masa 30 - do +12V 87a - do plusa automatu. minus automatu do masy. Jeśli nie będą zapalone światła mijania, dzienne będą się zachowywały jak dotychczas. W momencie zapalenia świateł mijania przekaźnik rozewrze styk 30 - 87a - a tym...
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Są dwie szkoły - kupujesz światła ledowe dzienne bez sterowania i dokładasz przekaźnik - światła do jazdy dziennej po załączeniu świateł głównych muszą się wyłączyć (muszą być homologowane i zamontowane według kryteriów zawartych w przepisach na odpowiedniej wysokości i nie wystające poza obrys pojazdu oraz przejść bez problemu przegląd techniczny)...
Nie trzeba Ci sterownika, wystarczy przekaźnik rozwierany.
Witaj,Podepnij tak, jeden przewód minus - pod żaróweczkę od postoju , drugi + pod alternator .zapalasz auto przekaźnik styka,lampy dzienne świecą załączysz światła mijania przekaźnik puszcza i dzienne się wyłączą ,wyłączysz zapłon lampy zgasną.
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Sprawdź omomierzem cewkę przekaźnika, przeważnie ona ulega awarii. Schemat połączeń bywa na obudowie przekaźnika.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
Najprościej przeciąć plus na dzienne,potrzebny przekaźnik zasilany z pozycji.
Chcę wstawić do samochodu światła dzienne, które będą wyłączały się kiedy włączę światła mijania, żeby wszystko było zgodne z przepisami. Z reguły światła dzienne są już wyposażone w taki moduł i wystarczy je podpiąć zgodnie ze dołączonym schematem. Mały problem jest wtedy, gdy światła mijania zapalane są przez podanie masy, jak np. w corolli. Jak...
Jest to przycisk dający impuls do komputera silnika... Chodzi mi bardziej o przekaźnik działający na zasadzie: odpalam silnik-> idzie prąd na światła dzienne ->przekaźnik daje impuls po 5-ciu sek. tak jak bym nacisnął przycisk... Jest to możliwe do zrobienia?
W sumie fakt. Świateł pozycyjnych według przepisów motocykl nie musi mieć. Musiałbym tylko dokupić przekaźnik wyłączający światła dzienne w momencie włączenia świateł mijania - tak mówią przepisy. Ewentualnie jeśli chciałbym jednak mieć włączone te dzienne (dobrze doświetlają pobocza te białe ledy) razem z mijania to zastosowałbym przełącznik trójpozycyjny...
Od pozycyjnych nie było przekaźnika, choć jest miejsce (funkcja "światła dzienne"). Jest zworka. Przekaźnik był w wersji skandynawskiej. Sprawdź zgodność przekaźników. Sprawdź, czy nie masz tam namieszane.
Sprecyzuj najpierw co za światła 'dzienne", jakieś dokładane? Drogowe czyli tzw. długie? Przekaźników fabrycznie nie ma od świateł. Mam nadzieje że admin nie wyrzuci tematu do kosza Admin ma inne rzeczy do roboty. Ale moderatorzy mogą wyrzucić...
W moim Passcie B6 nie da się jeździć na normalnych H7, te soczewki są tragiczne i wolę tam założyć 100W offroad niż ryzykować że kogoś w nocy przejadę bo nie zauważę. Co dziwne, ten moduł kontroli świateł fabryczny łyknął tą podmianę, myślałem że wyłączy i pokaże zwarcie ale jak widać toleruje nawet 100% większą moc. Efekt taki sam jak przy +90 a cena...
Zrobiłem tak że podłączyłem przekaźnik do miejsca w którym jest ciągle prąd i cewka przekaźnika cały czas jest pod napięciem po odpaleniu samochodu cewka przerzuca styki bo zanika prąd na przekaźniku i załącza mi światła do jazdy dziennej. Gasząc samochód przekaźnik jest załączany przerzucając styk gasi światła. Teraz właśnie zastanawiam się czy mi...
Witam! Szukam schematu jak podpiąć światła do jazdy dziennej po przez przekaźnika, ale gdy jest zaciągnięty hamulec ręczny światła się nie włączają, hamulec sterowany minusem jak dobrze pamiętam :) Szukałem schematu i nie mogę znaleźć :( Z Góry Dziękuję za pomoc :)
Hej w motocyklu zrobiłem sobie dodatkowe instalacje, posiadam światła led do jazdy dziennej załączane po przekaźniku i włączniku na kierownicy który zasila przekaźnik, dodatkowo posiadamy ledy spoot które wspomagają światła długie, sa sterowane z pinu 12v żarówki H4 Chciałbym osiągnąć taki efekt by przy załączeniu drogowych zapalały sie również światła...
Światła są sterowane przekaźnikiem, nie mam świateł dziennych ani czujnika oświetlenia. Zakłócenia są też niezależne od ustawionej jasności podświetlania zegarów
Może to byc jakikolwiek przekaźnik na 24V.
Hmm Wymiana żarówki może i zmieni efekt jeśli tak wyczytałeś, ale przekaźnik? w samochodzie już masz przekaźnik. I nie wiem jaki wpływ może on mieć na jakość światła. Przekaźnik nic tu nie zmienia. Hm Astra i przekaźniki do świateł, chciałbym się dowiedzieć gdzie? Prawidłowo wpięty przekaźnik bardzo wiele zmienia w obwodzie, skraca drogę i eliminuje...
tak oto mi chodziło;) z tym że ja mam automat który włącza ksenony sam i pytanie czy nie będzie głupiał?
Ktoś badał vivaro 2.0 2007 jeśli tak to proszę o info jakim programem i interfejsem; ja próbowałem clip-em, op-scan-em, op-com-em. A problem jest prozaiczny: chęć wyłączenia świateł dziennych (mijania) a nie chcę tego robić jak opisano odcinając cewkę przekaźnika.
a nie prościej podłączyć to przez jeden przekaźnik? światła do jazdy dziennej nie mogą być włączone razem z postojowymi i mijania! polecam podpiąć się przez przekaźnik do + na wyjściu z alternatora (wówczas dzienne załączą sie po uruchomieniu silnika, a nie po przekręceniu stacyjki) a drugi + do świateł pozycyjnych. jak uruchomi sie silnik, to zapala...
Czyli masz - do masy a + po stacyjce podłączony? Jeśli tak, to kupujesz przekaźnik w sklepie motoryzacyjnym za 10PLN i podłączasz cewkę pod światła mijania (mam nadzieję, że świecą one przy załączeniu świateł drogowych) a do biegunów NC szeregowo plus po stacyjce do lampek dziennych. I teraz, jeśli załączasz stacyjkę to + płynie przez styki NC przekaźnika...
Problemy z masą / przeciekająca izolacja gdzieś w okolicy przekaźników ? Lub majsterkowanie poprzednika, np tzw "światła dzienne" montowane metodą "szwagier potrzymaj piwo". Przez 30 lat to niejedną przeróbkę miał pewnie. Auto ma znaczący pobór prądu jak jest wygaszone ?
Prosze bardzo o narysowanie schematu jak to podłaczyc. Chodzi tez o to zeby światła jazdy dziennej gasły po właczeniu świateł postojowych. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych tez paliły sie światła jazdy dziennej Dioda D1 nie wiem czy jest potrzebna, ale na pewno nie zaszkodzi. Nie wiem jak mocne te światła, diodę dobierz z zapasem i to dużym. Przekaźnik...
Moje pytanie jest takie czy istnieje taki przekaźnik, że wsiadam do auta, przekręcam stacyjkę, wciskam przycisk ESP (impulsowy) włączają się światła dzienne, wyłączam stacyjkę światła gasną ?? Do takiego podłączenia wystarczy przekaźnik z dwoma parami styków. Do jednej pary podłączasz światła dzienne a do drugiej cewkę przekaźnika. W momencie naciśnięcia...
Witam Faktycznie były zaśniedziałe styki. Ciekawostką jest, że w tym modelu światła dzienne zapalają się dopiero po wyłączeniu hamulca postojowego - ręcznego. kiedy dźwignia hamulca jest podniesiona światła dzienne się nie zapalają. Bardzo dzięuję za pomoc
Tyrystor 1,25A wystarczy? Przekaźnik pierwszy tuż za NE085 koło diody kontrolnej (nie opisałem schematu) będzie 12V 5A, Drugi przekaźnik, który już będzie rozłączał światła dzienne to przekaźnik samochodowy 30A ( za duży ale taki mam na stanie więc go wykorzystam) Co chcesz zmienić w połączeniu na płytce? Jest coś źle?
witam musisz sprawdzić jak one są podłączone bo nic to nie mówi. światła do jazdy dziennej trzeba podłączyć z przekaźnikami itp same światła ledowe firmy valeo to porządna firma nie jakieś chińczyki także muszą być źle podłączone
Przecież pisałem - przekaźnik z wysokoomową cewką.
Tylko w tym roczniku stacyjka jest niskoprądowa Przekaźnik samochodowy, też jest nisko-prądowy. Należy zawsze montować dodatkowe urządzenia, przez przekaźnik!
Mnie wyszedł jeden przekaźnik i jedna czasówka. Czasówkę można zrobić na NE555. Coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/9467934800_...
Dodam że niektóre modele R posiadają światła do jazdy dziennej zamiast p.mgielnych i też nie opisałeś tej informacji. Przewód od świateł dolnych drogowych to właśnie filoletowy w wiązce lewej strony kabiny biegnący bezpośrednio z Visa to nim zasterujesz przekaźnik.
A do jakiego to auta ??? Kiedyś miałem w Maluchu światła dzienne, które włączone raz na jesieni włączały się razem z pozycyjnymi po uruchomieniu silnika ( przekaźnik uruchamiany od kontrolki ładowania ), włączenie świateł mijania lub długich wyłączało światła dzienne. Układ zbudowany na trzech przekaźnikach. Myślę że da sie przerobić na inne auta. Jeśli...
niestety nie bo to tylko podane napięcie na światła postojowe i dzienne przez bezpiecznik na przekaźniki nie ma tam elektroniki sprawdziłem, taki fabryczny montaż prowizoryczny.
Witam.Niestety lampy do jazdy dziennej podłączył mi elektryk.zastosował przekaźnik ,po włączeniu zapłonu zapalają się światła do J.dziennej.po włączeniu św.postojowych gasną św.J dziennej.
O ile się nie mylę to światła w Tico są sterowane minusem z wyłącznika świateł. Plus jest chyba po zapłonie poprowadzony na stałe. No chyba że tak jest z pozycją. Coś tam jest przekombinowane- jak kumplowi zakładałem dzienne kojarze, że musiałem przekaźnik dołożyć, żeby zmienić polaryzację.. Sprawdź bezpieczniki. Przekaźniki o ile występują w tym aucie...
według mnie to nie jest sprawa jednego bezpiecznika... w starszych modelach tak było... w nowszych światła "dzienne" są obligatoryjne... Poszukaj może w skrzynkach bezpiecznika/przekaźnika opisanego DRL... ostatecznie zadzwoń - 601 634 441
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Mierzone było po odłączeniu akumulatora. To przejście/obejście co mam namyślić zrobię z kimś ogarniętym (elektronik, ale samochody robi tylko dla siebie po wcześniejszym zebraniu wszystkich informacji) , ale chciałem się doradzić czy w ogóle ma to sens. Czy lepiej dołożyć zewnętrzny moduł/przekaźnik.
Jak sie uprzesz podłącz plus zamiast do aku to pod +15. Właśnie po kluczyku ma oznaczenie 15 pisałem wcześniej Zobacz sobie wyłącznik czasowy ewz-10 z poloneza i z nim po kombinuj jak się tak upierasz na to doświetlanie abo poszukaj gdzieś plusa który pojawia się po włączeniu webasto i podłącz go pod ten kabel co idzie od modułu dziennych do świateł...
Witam Zakupiłem swiatła do jazdy dziennej LED (te za dwoma przewodami: + i masa). Mam jednak problem z podłączeniem, a mianowicie: Gdy zastosuję przekaźnik, żeby światła do jazdy dziennej LED załączały się automatycznie po zapłonie, a po włączeniu świateł pozycyjnych zostaną wyłączone LEDy to jest OK, ale wtedy nie mam świateł pozycyjnych tylnych razem...
Kia Sportage 2009 - Montaż świateł dziennych na przekaźniku Przypomnę tylko o tym że światła do jazdy dziennej powinny mieć homologację i wraz załączeniem świateł do jazdy dziennej powinny zapalać się światła postojowe z tyłu samochodu. http://szkolenia.policja.waw.pl/wdz/praw...
Prawidłowo poza jednym ale do pozycyjnych trzeba podłączyć przez diodę bo będą świeciły się cały czas. żeby było to bardziej profesjonalnie możesz zamontować przekaźnik.
Witam Mam pytanie czy warto stosować diodę zabezpieczającą (w kierunku zaporowym) w przypadku przekaźnika w instalacji samochodowej (np. załączającego światła dzienne). W przypadku przekaźnika w układzie z mikrokontrolerem jasna sprawa. http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... Oczywiście istnieją przekaźniki, podstawki...
wystarczy przez przekaźnik, który podłączymy pod światła mijania i w momencie ich zapalenia przekaźnik przełączy rozwierając obwód świateł dziennych
Nie światła dzienne to nie halogeny.
ogółem chodzi o to ,że musisz podłączyć pod chalogeny bo chcesz sterować te światła przełącznikiem o tych chalogenów?
Kontrolka się zapala bo jest podłączona równolegle ze światłami drogowymi za włącznikiem a napięcie z modułu zasila te część instalacji przez co zaświeca kontrolkę. Moduł nie ma nic do tego. Może w tamtych autach było sterowanie przez przekaźniku przez to brak problemu. VAG nie stosował przekaźników do świateł. Pierwszym rozwiązaniem może być zasilanie...
podana powyżej metoda zadziała ;) Jak nie złapiesz pomiaru na kostce, pomiar przenieś na miejsce łączenia kabli. Tylko tak do ładu dojdziesz. BTW: dlaczego to zadziała: światła w aucie sterowane są przez przekaźniki, tj: włącznik w manetce tudzież na pokrętle (opel) steruje niskosygnałowo zestykami przekaźnika, które na przewody prowadzące do lamp przekazują...
Zamiast całego układu detektora możesz podłączyć przekaźnik pod zacisk D+ alternatora, dwa przekaźniki są imo zbędne
Wątpię, wtyczki są trudno rozbieralne, prędzej domajstrował przekaźniki które załączają światła podczas pracy lamp dziennych. Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Mam taki problem. Założyłem kiedyś przekaźniki na światła aby lepiej świeciły. Teraz założyłem moduł DRL podpinany pod światła drogowe i dzięki czemu wykorzystywane są jako światła do jazdy dziennej dając 30% mocy świecenia. Problem polega na tym, że gdy świecą się światła do jazdy dziennej brzęczy mi przekaźnik - prąd z modułu zasila go. Co mam zrobić...
Ciężko powiedzieć co to za układ, ale łatwo byłoby coś takiego dorobić. Wystarczy przekaźnik, NE555 i dosłownie kilka elementów zewnętrznych. NE555 musi pracować w takiej konfiguracji żeby pojawienie się napięcia na żarówce kierunkowskazu wyzwalało układ np na 2 sekundy, a każdy następny impuls do kierunkowskazów resetował ten timer. Przekaźnik będzie...
Zainstalowałem światła dzienne w punto i scenicu tu opis http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic69... (patrz mój post). Zapalają się gdy w instalacji jest powyżej 13 V. Układ opiera się na przekaźniku R15 z cewką na 24V.
Ojciec ma dość fajnego peugeota 208 ze światłami dziennymi LED, ale bez czujnika zmierzchu. Na manetce przy kierownicy są pozycje: 0 świecą się światła dzienne 1 świecą się pozycyjne 2 świecą się mijania, dzienne się przygaszają Czy dałoby się wykorzystać jakiś zewnętrzny moduł do świateł dziennych z czujnikiem zmierzchu aby zamiast podłączać go do...
W UPC. Sa zamontowane jakieś extrasy typu światła dzienne?
Padły światła po prostu. Masz 3 przewody tak? Zasilanie, masa i wygaszanie. Radio nic do tego nie ma jesli masz napiecie. Odlacz do testu przewód gaszenia ten od pozycyjnych. Odpiolem ten przewód tak jak napisałeś I zbytnio bez zmian, świeca też straszenie słabo A jak przykładem ten przewód do przewodu od postojowki to przygasaja bardziej Ale całkiem...
Mam w renault światła automatyczne .Zakupiłem światła led do jazdy dziennej .Zakupiłem również przekaźnik . Podpowie ktoś jak podłączyć się przekaźnikiem bezpośrednio do lampy n.p. pod pozycyjne ? Z góry serdeczne dzięki . p.s. przekaźnik z oznaczeniami 30 ,85 ,86 ,87 ,87a
Dzięki Jutro powalczę. Wystarczy bezpośrednio podpiąć pod instalację czy może zastosować przekaźnik i bezpieczniki?
Dobrze by było, gdyby przekaźnik wyłączający światła dzienne był nie zależny od programu, ani program od niego. Taki kierunek w wersji modułowej pasował by do każdego auta. Kierunkowskaz ma 2-3Hz i w tym minimalnym czasie musi zmieścić się Twoja sekwencja. Pomijam już fakt stosowania takiej niehomologowanej lampy (bo zaraz się ktoś doczepi ;) ) Dodano...
Witam Zamierzam podłączyć światła dzienne z przekaźnikiem i wg schematu jest tak: pin 85 - masa pin 86 - plus ze świateł pozycyjnych pin 30 - plus 12v z alternatora pin 87a - plus ze świateł dziennych pin 87 - niepodłączony I moje pytanie jest takie: czy czarne przewody od świateł dziennych mam podłączyć do pinu 85 (masy) w przekaźniku i czy do tego...
Witam, jak wyłączyć światła dzienne led w Masterze z 2020r.? Po wyjęciu bezpiecznika i przekaźnika w skrzynce obok kolumny kierowniczej ledy nadal świecą. Nie świecą tylko obrysówki i tylne pozycje. Potrzebuję mieć możliwość wyłączenia oświetlenia dodatkowym wyłącznikiem żeby nie świecić na parkingu podczas ładowania akumulatora. Proszę o pomoc.
Witam Mam pytanie głównie do elektryków chyba :?: Che podlaczyc Światła do jazdy dziennej w miejsce halogenów problem w tym ze po odłączeniu halogenów samochodu pokazuje mi błąd typu przepalone Żarówki... macie jakis pomysł co zrobic aby auto nie wykrywało takich bledow??? A może dało by rade podlaczyc kable które zostały po halogenach do tych Świateł...
Załóż dodatkowy przekaźnik sterowany ze świateł pozycyjnych i powinno być ok.
światła dzienne przez przekaźnik światła dzienne schemat przekaźnik dzienne światła
sterownik regulator temperatura osłona klawiatura wałka laserowej
wzmacniacz kleopatra wst102 wzmacniacz kleopatra wst102
Pozycje pracy zaworu Aquastop w zmywarce Asus P53SJ - Przegrzewanie do 90°C w SpeedFan