Nie musisz szukac przekaźnika ,bo nie w nim przyczyna.
W skrzynce bezpieczników i przekaźników obok akumulatora, przekaźnik R12, zasilanie z B+ przez bezpiecznik F6 60A.
Czerwono/biały to + w kolejnej pozycji stacyjki
Cała prawda z aferą "przekaźnikową" nie polegała na wadach tylko złym dobrze. Przekaźniki 527 i 457 (1148800003) nie są zamienne. Cały problem powstał w momencie kiedy jakiś poczwórnie habilitowany doktor wziął oba w rękę stwierdził że wyglądają tak samo i mają te samo parametry to są zamienne. I tak to poszło w katalogi sklepów. ASO nie miała z tym...
Przesyłam schemat i lokalizację sterowania świec w tym modelu ...
Przecież masz ładny schemacik :!: Oznaczenia to podstawa, ale niech tam..... 30- +aku. 15- +po stacyjce 50- + start (rozrusznik) 31-masa 87-wyjście na świece To z grubsza powinno Ci rozjaśnić problem, powodzenia.
Prawy dolny róg skrzynki
Komora silnika strona prawa
https://www.youtube.com/watch?v=Yxpsvccf...
NIe mam takiego schematu ale podpowiem praktycznie,nie wiem co dziala? ale jak sprawdzic: Z doswiadczenia wiem,ze najbardziej neuralgicznym punktem sa same swiece zarowe nalezy wykrecic wszystkie zasilania 12V i sprawdzic osobno kazda ze swiec Ωnierzem, dalej przedzwon przewod +, ktory idzie do przkazlika tzw. Rilla, natepnie jezli okazalo sie...
Poszło na PW.
Czy posiadasz jakikolwiek miernik? Jeżeli tak to zmierz rezystancję pomiędzy zaciskami i podaj wyniki. Tam gdzie będzie jakaś rezystancja większa od 0 to będzie cewka przekaźnika.
To nie jest problem z przekaźnikiem, na pewno nie w czerwcu (nawet zimnym, jak w tym roku), sterownik nie włącza świec >0°
Nie wymaga kodowania. Sprawdź bezpieczniki SB12, SB6 oraz SA1. Czy występują inne błędy np. od świec żarowych?
Sterownik trochę schowany ale masz tu podpowiedź. A1.9 http://obrazki.elektroda.pl/6429776100_1... Rozbierz go i tam w środku są takie sprężyste blaszki które od przeciążenia się odlutowują (taki rodzaj bezpiecznika), trzeba przylutować i dalej prąd leci do świec. Sprawdź świece pod kątem zwarcia.
Na sterowniku świec nie ma masy stałej, jest stały plus a sterownik uruchamiany jest sygnałem masy podawanym z ECM (pin8), jest jeszcze kabel diagnostyczny też z ECM (pin 3). Pozostałe kable to plus stały z bezpiecznika(pin 4) i 4 wyjścia na poszczególne świece(piny 1,2,6,7). Ze schematów wynika, że są dwa rodzaje grzania świec w Dusterze model 2010:...
Powinny być jak na rysunku TERAZ.jpg Dodano po 3 Najprawdopodobniej po takim podłączeniu będą grzały tylko dwie świece bo sterownik jest uszkodzony. Stąd też ktoś zmostkował a tylko doprowadzi do całkowitego zniszczenia sterownika.
30 - plus cały czas 31- masa 87 to jest zasilanie po zapłonie, a te dwa piny obok dużego 30, to sterowanie z komputera silnika. W tym opisie jest napisane że na te dwa obok dużego masz zapodać plusa i przekaźnik powinien zadziałać, połączyc 30 z G1-4. Bezpieczniki od zasilania świec to F51 a od zasilania przekaźnikaF10
Popatrz czy nie masz ogólnie zasniedzialych gniazd przekaźników/bezpieczników. Hyundai miał problem z tym szczególnie w skrzynce prądowej pod maską.
Przekaźnik świec żarowych znajduje się w komorze silnika obok sterownika. W załączeniu rysunek. Pozdrawiam
Wrzuć ten nr w google może ci coś wyjdzie jakie świece
przekażnik świec żarowych jest wysterowywany ze sterownika pin nr. 50 (sterowanie masą)
Nie do końca zwykły przekaźnik, bo do świec żarowych stosowany jest przekaźnik o specyficznym pinoucie — dwa szerokie konektory prądowe, jeden zwykły i jeden wąski (dodatkowy). Internet podpowiada że to przekaźnik z oznaczeniem 103.
Podłącz diodę led z szeregowym rezystorem pomiędzy +12V a wyjście sterownika, podaj mu zasilanie 12V, spróbuj podać impuls +12V na wejście rozruch, zobaczysz jak się zachowuje Wydaje mi się, albo na zdjęciu jest taki cień, ale widzę zimne luty na 1 i środkowej nóżce scalaka
Załączanie świec żarowych za każdym razem w tym aucie to norma.Naprawa-mało prawdopodobne żeby ci się udało.Używka w pierwszym lepszym szrocie-50zł. nie więcej.
błąd pochodzi od spalonej świecy na 99.9%
Oznaczenia: 15 - (+12V) ze stacyjki. 31 - masa 50 - sygnał do rozrusznika (tego, który uruchamia elektromagnes) T - do czujnika temperatury L - do lampki w liczniku. G1 - G5 - świece żarowe. Posprawdzaj czy wszystko wkoło działa (czyli czy dochodzą napięcia i czy świeci kontrolka świec żarowych w zegarach). Jak wszytko działa to przekaźnik walnięty.
Witam kolwgów. Gdzie znajduje sie przekaźnik świec żarowych w focusie 1.6 tdci./2005.Proszę o pomoc, Dziękuję.
Cześć, mam też T5 A sam Jeszcze nie wiem gdzie jest ten automat podgrzewania wstępnego. W książce WKŁ VW T5 piszą że przekaźniki są pod fotelem, pod kokpitem u dołu, i pod bezpiecznikami w przedziale silnika. Powiem że pod kokpitem nie będzie, ponieważ montowałem tam MFL więc nie widziałem go. Pod fotelem też nie. Więc zostaje przedział silnika. To...
Pomiędzy stykiem T a masą .Zwarcie T do masy powoduje natychmiastowe wyłączenie przekaźnika.P
Możesz założyć zamiennik z numeru orginału. Nie polecam zakładać pierwszego lepszego. Dodano po 2 Sprawdź świece - po kolei daj napięcie z akumulatora przewodem 2,5mm kwadrat, jeśli iskrzy jest OK, jeśli nie jest spalona.
http://obrazki.elektroda.net/97_12656611... http://obrazki.elektroda.net/97_12656611...
Tu masz schemat moze się przyda
Może jak najbardziej dogrzewać przez jakiś czas mniejszym prądem.
Potrzebuje pomocy skąd jest podłączona masa do w/w pinu. Sterownik silnika jak potrzebuje zagrzać świece steruje tym przekaźnikiem wystawiając masę. Zależnie od temperatury płynu jaką widzi sterownik silnika.
W modelu C15 z tym silnikiem, jest sterownik sterujący grzaniem, chłodzeniem silnika i EGRem, siedzi pod podszybiem (na środku pod przednią szybą) a poznać go można po podłączonych do niego dwóch kościach z kablami. Przekaźnik grzania siedzi pod taką foliową osłonką na lewym nadkolu w komorze silnika. Może w modelu AX jest podobnie, ja bym szukał w...
Zobacz wokolicach filtra powietrza,aku i lewej lampy takie coś z aluminiowym radiatorem
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
W obwodzie oświetlenia pomieszcczenia, we włączniku ściennym mam zamococowaną malutką świetlówkę, która pozycjonuje w nocy położenie włącznika na ścianie. Powoduje ona ciągłe i częste wybłyski żarówki energooszczędnej. Pytam Szanownych Panów - czy jest sposób na likwidacje tych wyładowań bez,oczywiście, rezygnacji z świelówki oznaczającej położenie...
To nie jest przekaźnik świec tylko czasówka wycieraczek.
Na obudowie sterownika silnika (lewy przód pod nadkolem)
Ze względu na to, że jestem początkującym i nie znam się jeszcze dokładnie na elektronice ale do tego dąże, żeby się znać, mam problem z prostym układem http://www.elektroda.net/cir/2.html. Otóż to, na schemacie pokazany jest przekaźnik od 5 do 6 V. Nie wiem dokładnie jaki to ma być, ile wyprowadzeń ma mieć, i co i gdzie pod te wyprowadzenia mam podłączyć?...
Tak, można. Na temat tego jest MASA wiadomości w internecie, ale podpowiem Ci - przelutować.
Prosiłeś o informację, dostałeś informację. Wypadałoby podziękować zanim zadasz następne pytanie.
na rysunku widać przekaźnik i numerki oznaczają: 1-masa (31) 2-czujnik temperatury (T) 3-zasilanie po stacyjce ( +15) 4-sygnał z rozrusznika (50) 5-kontrolka(L) no i oczywiście zasilanie do świec przez bezpiecznik(50 do 80 A) i same świece. Jeżeli tak podłączysz to na pewno nic się nie stanie. PS.Te oznaczenia w nawiasach często występują na przekaźnikach
czujnik temperatury-->sterownik silnika-->przekaźnik świec żarowych. nie wiem do końca o co pytasz.
Wygląda na to,że połączenie jest w skrzynce. Według moich schematów F8 odpowiada za świece. Pozdrawiam.
Przekaźniki są nad nogami kierowcy , przekaźnik świec żarowych w komorze silnika.P
Na "suficie" komory silnikowej, mocno z tyłu - trzeba dobrze się schylić przy zaglądaniu.
L - to lampka kontrolna , T - wejscie pod czujnik temperatury , 50 -to sygnał załączenia rozrusznika a 85 to cewka przekaznika.
W TYM ROCZNIKU BĘDZIE RACZEJ NAD TABLICĄ BEZPIECZNIKOWĄ
Tam są 3 przekaźniki - przekaźnik mocy świec żarowych, ogrzewanie filtra i kontrolki ładowania oraz sterownik świec żarowych.P
przekaźnik świeca żarowy świeca żarowy przekaźnik przekaźnik świecić żarowy
wysyłać impuls łagodny start żarówka skoda fabia czujnik
bateria milwaukee interfejs multidiag
Lokalizacja bezpiecznika deski rozdzielczej w samochodzie Brak obrazu z GoPro HERO 9, HERO 11, HERO 4 Silver