Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Witam, mam taki przekaźnik blokady zapłonu. Jak go podpiąc pod stacyjka? przekaźnik posiada z tyłu 4 kabelki 2 brązowe grubsze i jeden cieńszy biały i jeden zółty. http://img72.imageshack.us/img72/6492/bl... Oto zdjęcie tyłu tego przekaźnika http://img324.imageshack.us/img324/3592/...
Kupiłem alarm z przekaznikiem blokady zapłonu takim jak na zdjeciu: http://nodle.freehost.pl/przekaznik.jpg Zolty i biały to kabelki sterujace a zielone do włączenia w obwód - i tu moja wiedza sie kończy :) Chciałem sprawdzic czy działa wiec sprawdziłem rezystancje na kabelkach zielonych, okazało sie ze jest ok. 0 wiec wpinajac je w obwód szeregowo...
Oj to może ci się do końca nie udać. Nie zawsze jest tak że jak na chwile odłączysz zapłon to będzie strzelał.
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
są różne symbole różnych producentów,generalnie jest to przekaznik blokady zapłonu na podstawce- 30/40A 12V i naprawdę są niezniszczalne,mają ciągłą obciążalność styków ok.30A więc na pewno przewyższają odpornością każdy mały przełącznik,nie pamiętam już dokładnie jak idzie ta wiązka od stacyjki,ale masz przecież oczy i ręce więc zlokalizuj ją jak najgłębiej.
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
Ok. po prostu się nie zrozumieliśmy, lecz radzę Ci założyć odcięcie paliwa na zwykłym wyłączniku, bo jeśli już ktoś ci się dobierze do auta omijając alarm to za pewne uda mu się również ominąć zabezpieczenie realizowane za jego pośrednictwem. Odcięcie zrobione własnoręcznie przez użytkownika samochodu w miejscu znanym tylko jemu znacznie bardziej utrudni...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Odciąłem zasilanie przekaźnika "Motor Control. Dziękuje.
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
jak z tą pompą paliwa Jeżeli równocześnie z pompą paliwa odetniesz zapłon , to żadnych błędów nie będzie. Drugi obwód KD2006 bez najmniejszego problemu wytrzymuje obciążenie cewką przekaźnika. dwie opcje rozłączania Dla swojego bezpieczeństwa, użyj blokady typu NC czyli w spoczynku zwarte 30 i 87a Jeżeli blokada ulegnie uszkodzeniu na autostradzie,...
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Moim zdaniem posiadasz alarm z zewnętrznym przekaźnikiem do blokady i jeżeli odcina Ci zapłon po przekręceniu stacyjki to zamień styki przekaźnika z NC na NO lub odwrotnie .
Witam Chciałem zrobić coś takiego ale mi nie wychodzi:mam 2 przekaźniki,przełącznik chwilowy czyli na impuls tylko(załączniki)-mianowicie po załączeniu stacyjki w aucie przyciskam przycisk i można odpalić(blokada zapłonu)po wyłączeniu stacyjki blokada jest aktywna(auto nie pali)a zaświeca się dioda migająca. Czy ktoś może mi pomóc i narysować schemat...
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Blokada – przekaźnik 381 – styk 86. Pojawia się zapłon, po odcięciu przewodu nie kręci rozrusznik. Bardzo fajnie montuje się Niedźwiadka.
Odłączenie instalacji nic nie dało, ale zauważyłem że w tym aucie nie było kondensatora przeciwzakłóceniowego na cewce wn (wygląda że fabrycznie, bo we wtyczce 4 pinowej pinu 4 tego obok plusa w ogóle nie było). Znalazłem kondensator z peugeota 1.4 - tego z wspólną cewką zakładaną na świece, podłączyłem między +12 na cewkę a masą i wydaje się że to...
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
moze przekaznik blokady zapłonu sie zwarł (SKLEIŁ)
Jedna kluczowa rzecz: działa blokada kierownicy ? Jeśli nie to samochodu nie da się uruchomić. W upc jest jeden przekaźnik, który działa "na odwrót" tj ma styk NC i podaje +12V na blokadę gdy zapłon jest wyłączony
Na rysowałem coś od ręki, nazwę możesz wymyślić sam. POzdr.J. Mógłbyś jakoś prosto wyjaśnić jak to działa. przykładam magnesik do kontaktronu,ten łączy 2 styki, + z zapłonu przepływa na przekaźnik...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Nie wolno stosować urządzeń umożliwiających zgaszenie silnika podczas jazdy i urządzeń, których przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku spoczynkowo rozwartym.
taki objaw może też spowodować słaba,niedbale dokręcona lub zaśniedziała masa alarmu,przy jej zaniku przekaznik blokady zapłonu rozwiera obwód,a przekaznik kierunków głupieje.
Jeśli już to przez przekaźnik bo prąd tam jest spory. A mierzyłeś, że tak piszesz? Więc napisz konkretnie jaki, bo ja mierzyłem. A jak nie potrafisz doradzić jaki przewód, to nie zabieraj głosu. Temat wykorzystania "pstryczka" i przekaźnika do blokady zapłonu omawiano wielokrotnie w dziale Zabezpieczenia Serwis.
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
O taką odpowiedź własnie mi chodziło - DZIĘKI SERDECZNE!!! :) Myslałem o przekaźniku blokady zapłonu ale chciałem się upewnić!
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
PROSZĘ O POMOC W ODŁĄCZENIU ALARMU Czy ma ktoś przyjechać do Ciebie i odłączyć centralkę alarmu F14 od samochodu? Podaj adres ;) wiem że odłączenie kostki nic nie da, bo nie będzie działał zapłon Jesteś tego pewny? Sprawdzałeś? Czy tylko tak "gdybasz"? http://obrazki.elektroda.pl/5160174000_1... Tak wygląda przekaźnik blokady zapłonu,...
Jest jeszcze PK-10 z firmy MICCO ,też tak działa.Ma też dodatkowo tzw masę po uzbrojeniu na dodatkowy przekaźnik blokady zapłonu.
o tej pory wymieniłem przekaźnik blokady zapłonu i wyciąłem szary kabelek od tego przekaźnika. Więc szukaj usterki w samochodzie, bo to nie jest wina alarmu.
Kolego sympatyczny, wyłącz komplikator, kup za parę złotych zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu i wykorzystaj pomarańczowy przewód zasilania czujników dodatkowych, rozdzielając czujnik i przekaźnik mostkiem diodowym. Prawda, że najlepsze są proste rozwiązania?
kup sobie gotowy układ koszt 30zł TERMINATOR-sensorowa blokada zapłonu z funkcją antynapadową i antyporwaniową.Tutaj masz link http://brzemart1.republika.pl/syreny.htm
Chciałem zamontować w wozie ukryty odłącznik, np zapłonu albo paliwa, ale myślę że taka bezobsługowa bezprzewodowa blokada na kartę byłaby wygodniejsza. bo brak fizycznego przycisku czyli można by dobrze ukryć. http://www.stig.pl/zdjecia/m_ac90b6f967e... Niestety niejasna jest dla mnie funkcjonalność tego urządzenia, znalazłem...
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
Raq2k5, przewody wychodzące z przekaźnika blokady zapłonu wpinasz w szereg np. w obwód zasilania pompy paliwa bądź przewód (+) do zasilania rozrusznika (pamiętając o odpowiednim obciążeniu przekaźnika) lub zasilanie dochodzące do stacyjki. Podro
Silicon posiada zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu. Z centrali alarmowej do przekaźnika prowadzi pomarańczowo czarny przewód. Odszukaj go i połącz na stałe dwa wychodzące z niego fioletowe przewody. Ten zabieg spowoduje, że alarm NIE będzie już odcinał zapłonu.
najprostszym rozwiązaniem jest immobilajzer ale jeśli chcesz sam coś zrobić to musisz użyć przekażnika typu lacht czyli zatrask. wtedy właczenie przekaźnika podpinasz pod magnes a jego wyłączenie pod zapłon. Pamiętaj że sterujesz masą masa włącza i działa tylko przy włączonym zapłonie wtedy nie ma masy na zapłonie jak wyłączysz zapłon to pojawia się...
Niebieski i zielony to prawdopodobnie będą czujniki drzwiowe i pokrywy silnika i bagażnika, ale to chyba, trzeba sprawdzić, a szary to będzie wyjście na przekaźnik blokady zapłonu, ale to też musisz sprawdzić, podłącz zasilania i masę alarmu, i spróbuj wyzwolić alarm, wtedy na szarym przewodzie powinno coś sie pokazać albo "+" albo "-".
Blokada kierownicy działa?
Witam, szukałem tematu o tym alarmie, ale nie znalazłem, zakładam więc nowy. Mam następujący problem - zamontowałem alarm MAXICAR 786-3409 w swoim aucie - wszystko jak do tej pory się udało, zostało jedynie podpięcie przekaźnika blokady zapłonu i z tym mam mały problem - po pierwsze gdzie się wpiąć z tym przekaźnikiem - strzelam, że w przewód od II...
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
To zależy co chcesz kupić/zamontować do samochodu? Albo centralka autoalarmu, albo pilotowy sterownik centralnego zamka. Tak jak pisałem wcześniej - do Bravy bez najmniejszych problemów zamontujesz każdy sterownik centralnego zamka lub pilotowy autoalarm. Układ przekaźnika blokady zapłonu możesz wykorzystać już istniejący ze starego Silicona - wystarczy...
W UE ze względów bezpieczeństwa zabronione są urządzenia antyporwaniowe gaszące silnik i urządzenia, który przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku normalnie (spoczynkowo) rozwartym. Nadajnik elektroniczny typu karta, czy brelok nie ma z tym nic wspólnego. Dozwolone są urządzenia antyporwaniowe, które uniemożliwiają dalszą jazdę, ale dopiero po wyłączeniu...
nie dawałbym do tego auta żadnego zaworu,w dodatku takiego za 50zł,przetnij czarny plus po stacyjce,przecięty obwód puść dla bezpieczeństwa przez przekaznik blokady zapłonu[ciagły przepływ prądu przez styki podczas pracy samochodu] uruchamiany mikrowyłącznikiem,dodatkowo możesz jeszcze ciachnąć czarno-czerwony rozrusznik na jakims solidniejszym wyłaczniku...
Witam. Na początku krótka historia : niedawno kupiłem pojazd jako uszkodzony - nie odpalał. Pierwszy problem był taki : brak napięcia na pompie paliwa, zacząłem śledzić przewód i doszedłem do miejsca w którym był przecięty i złączony z czarnym przewodem od alarmu, złączyłem je ponownie tak jak oryginalnie powinny być, samochód zaczął odpalać tylko ze...
Akumulator ma 12.4 ma niecały rok . Tak komutator w rozruszniku szczotki wymienione dwa przekaźniki w skrzynce oraz ten który odpowiada za rozrusznik. Też wydaje się mi że może być blokada odpiąłem akumulator może pomoże . Nic nie kręci działa tylko zapłon wszystkie kontrolki ok brak błędów stan paliwa wyświetla prawidłowo.
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
no dobra, to wiem z tego że to WHISTLER SIGNATURE. Schemat podłączeniowy się zgadza. Myślałem że mam wewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu, a to jest do sterowania jakąs lampką-może oświetlenie w środku?? Co do reszty funkcji i kabli dodatkowych-podstawówka była taak dawno że faktycznie muszę się do kogoś ze znajomością cyrylicy uśmiechnąć....- bo warto...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Witam. Problem z zapłonem i z uruchomieniem auta. Audi a6 c6 2008r. Auto kupione za granicą po kradzieży Ale chyba tylko po teoretycznej kradzieży, Wsszystko w aucie wydaje się być ok. Sterownik silnika, stacyjka zamki w porządku, nie ruszone. Centralny działa ale tylko po zamku, bezprzewodowo zamki nie działają Po włożeniu kluczyka do stacyjki brak...
wystarczy zwykły przekaźnik blokady zapłonu: np.na 85 dajesz stałą masę,na 86 +12 przez przycisk{lub kontaktron},na 30 dajesz odcięty obwód od strony stacyjki,na 87 drugą stronę i dodatkowo łączysz 87 z 86 za pomocą diody,tak żeby puszczała plus od 87 do 86{jest to podtrzymanie zasilania cewki po puszczeniu przycisku lub rozłączeniu kontaktrona}- tylko...
Witam Czy ktoś wie może jakie jest max. dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika wewnętrznej blokady zapłonu w tym alarmie (dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z centralki)
W kessy palą się tranzystory oraz połączone z nimi rezystory, ale nie tu jest problem. Skoro blokada kierownicy puszcza i włącza sie zapłon, to klucz jest autoryzowany. Jutro poszukam schematu, gdzieś mam na komputerze w pracy, jak są zasilane przekaźniki rozrusznika
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Witam, mam mały problemik. Dioda alarmu świeci się na stałe a alarm nie reaguje na piloty, przekaźnik zapłonu załączony. Wygląda to troche na tryb serwisowy ale nie reaguje dosłownie na nic. Po przecięciu pętli sytuacja taka sama tyle, że nie świeci dioda. Problem powstał po przecięciu obwodu załączającego przekaźnik blokady zapłonu podczas załączonej...
Na pewno nie psuje się od drgań. https://obrazki.elektroda.pl/9766253000_... Całość to jest przekaźnik przerywacz i przekaźnik blokady zapłonu. Sekcje przerywacza zostawmy w spokoju dwa styki G,F. Weźmy pod lupę sekcje blokady zapłonu, tam nic ciekawego nie ma styki A,B,C,D,E dwie diody i przekaźnik. Bardziej bym obstawiał że psują...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Jeżeli nic się nie znajdzie to czeka mnie tylko wytarganie centralni z pod deski rozdzielczej i sprawdzenie multimetrem co sie dzieje na tych niepodłączonych wyjściach. I jest to najszybsza droga do osiągnięcia sukcesu. Na przewodach sterujących zamkiem powinna pojawiać się masa. W przypadku braku wyjść sterujących można wykorzystać przewód zasilający...
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
kupujesz 30/40 amperowy przekaznik blokady zapłonu na podstawce i jakiś solidniejszy wyłaczniczek,przecinasz obojętnie jaki sobie wymyslisz obwód i odcinek od strony stacyjki[ten z podawanym napięciem] łaczysz do styku 30 a drugą stronę do styku 87a,jeden ze styków ukrytego przełącznika łączysz do masy a drugi do styku 85,styk 86 łaczysz ze stykiem...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
Tak, to może być CAN1050 tylko wylutowano przewody i przekaźnik obwodu blokady zapłonu. Być może układ pracował jako sterownik centralnego zamka sterowany pilotem.
Witam, moja blokada zachowuje się jak ta na filmie: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Na wyłączonym zapłonie działa dobrze, przekaźnik klika tylko raz. W momencie jak włączę zapłon, to zaczyna wariować jak na filmie. Wiązka sprawdzona z serwisówką, nie ma żadnych zwarć. Na Clipie pokazuje błąd zwarcia do masy blokady rodzicielskiej....
A co powiesz na W skład zestwu wchodzą : ALARM FIGHTER - Centralka autoalarmu. - Dwa piloty 3 przyciskowe ze zmiennym kodem - Piloty do wyboru ( czarne lub szare ). - Okablowanie z diodą LED. - Wiązka główna z bezpiecznikami. - Instrukcje montażu i opis funkcji ( w języku polskim ). - Pisemną gwaracje + paragon ( lub fakture ). - Syrena alarmową 6 tonów...
czy auto odpali ? Jeśli błąd leży tu to tak. Ale czemu blokada nie blokuje? Twój problem jest typowy dla blokady i zacząłbym od jej podmiany. Podobnie sytuację miałem w sceniku II. Jak było gorąco na dworze i wszystko w środku nagrzane, zdarzało mu się nie odpalić. Całkiem przypadkiem ruszyłem regulacją kierownicy we wszystkie strony i odpalał. Tak...
daj sobie spokój z odcinaniem zasilań sterownika,jeżeli nie masz 100% pewności,odetnij czarny plus po stacyjce i ewentualnie dodatkowo czarno-czerwony rozrusznik[to ciężkie auto,pojedyńcza osoba go nie popchnie],kup przekażnik blokady zapłonu[lub dwa],przecięty obwód puszczasz przez styki 30-87a,masę z ukrytego wyłącznika puszczasz na 86 a styk 85 łaczysz...
Witam.Wtyk 12 pinów.Licząc od środka.1.c.z. otwieranie aktywny(-) I max=200mA,2.c.z. zamykanie aktywny (-) Imax.=200ma.,3 i 4 kierunkowskazy.5.zasilanie centralki (+12v),6.stacyjka,7.syrena aktywny (+) Imax=2A,8. drzwi kierowcy,9.masa ,10. zasilanie czujników aktywny minus,11.wejście (drzwi ,klapy),12. wejście czujników elektronicznych aktywny (-).Pozostałe...
Witam ! Nieco odkopuję ten temat bo mam mały problem. Koledze zakładałem alarm i ... mam dylemat, gdzie się wpiąć z przekaźnikiem blokady zapłonu. Autko jego to jest Audi B4 1.9tdi z chyba 1993r (silnik 1Z). Czy nic złego się nie stanie jak przekaźnikiem będę odcinał zasilanie ECU ? Pod konsolą znalazłem przekaźnik (J249), który podaje zasilanie na...
Przypuszczam że masz w swoim alarmie właśnie tak opisane dwa kabelki. + 12 po stacyjce znajdujesz miernikiem. jest to kabel na którym pojawia się + 12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Jest on w wiązce wychodzacej ze stacyjki. Kabel od blokady zapłonu jeżeli jest jeden to do odcięcia zapłonu musisz zastosować przekaźnik.Możesz odciąć zasilanie...
hmmm... moze jakis maly odseparowany przekaznik? ??
Alarm QX 002 EMG Polska. Budowa jak Alarm Dog. Problem jest taki przy odpaleniu samochodu i wrzuceniu kierunkowskazu samochód gaśnie, ponieważ wraz z kierukiem pyka jednocześnie przekaznik od blokady zapłonu Miał ktoś podobny przypadek? Alarm pod fabryczny pilot.
Ten przekaźnik to dołożona blokada zapłonu. Pewnie radio ze zdejmowanym panelem i bez panela nie odpali (bo nie włączy radia).
i tu może się kolega bardzo zdziwić co do przekroju przeciętego przewodu może być wbrew pozorom bardzo cienki jak sam napisałes "może" ale z reguły nie jest, to znaczy jest gruby wystarczy odnaleźć centralkę lub wiązkę alarmu gdzieś pod deską i wyjąć bezpiecznik 5A z gniazda na czerwonym przewodzie, ewentualnie ciachnąć jeszcze przewód koloru szarego...
Może jest gdzieś jakieś zabezpieczenie zabezpieczające (...) Wszystko zależy od tego, czy instalatorowi tej centralki "chciało się" wysilić , czy też nie. Mógł zastosować dodatkowy przekaźnik z odcięciem, linię anty-sabotażową, dodatkowy ukryty wyłącznik zapłonu, dodatkowy przekaźnik który "bezpowrotnie" odcina zapłon po wyzwoleniu alarmu - konieczny...
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Oczywiście nie jestem elektrykiem "pilot" pochodził będzie z popularnych na Alledrogo przekaźników na pilota Wykorzystaj gotowe rozwiązanie, dedykowane do zabezpieczenia samochodów. Będzie bezpieczniej dla Ciebie i dla samochodu. Brakuje kilku rzeczy. Przede wszystkim podtrzymania na ok. 10-20s po każdym wyłączeniu zapłonu - tak aby nie trzeba było...
Alarm mozesz kupic dowolny.poprostu na jaki cię stać. Zwróć uwagę czy ma oryginalnie wbudowany przekażnik do blokady zapłonu,bo inaczej bedziesz musiał dokładać. Nie kupuj alarmów NO NAME,poprostu nie polecam i z stałym kodem.
Witam. Mam zamontowany alarm marki Silicon Bas Ars, w Suzuki Grand Vitara. Jakiś tydzień temu padł mi całkowicie akumulator. Po naładowaniu akumulatora nie odpalił samochód. Nie ma iskry na świecach. Po przeczytaniu kilku postów na forum, stwierdziłem że winą należy obarczyć autoalarm. Dodam że centralny zamek, miganie kierunkowskazami w samochodzie...
Witam. Mam pewien problem. Otóż ostatnio zaczął oszukiwać mnie pilot od tego zabezpieczenia oraz stacyjka (czasami nawet po wyciągnięciu kluczyków uruchamiana była odpowiednia procedura), a auto do najnowszych nie należy stąd mam właśnie pytanie do was. Udało mi się odnaleźć przycisk, który ukrył poprzedni właściciel. Zgodnie z instrukcją przeszedłem...
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
Ogólnie funkcje mają te same. Superforteca ma wbudowany przekaźnik blokady zapłonu do inferno trzeba taki dokupić. SF ma wyjście drugiego kanału które może być wykorzystane do sterownia oteieranie tylnej klapy bagażnika.SF ma już w wiązce instalacyjnej bezpieczniki na obwody świateł, zasilanie i syrenkę, inferno tego nie ma.Polecałbym SF bo jeśli chciałoby...
żadne z tych wynalazków z allegro nie realizuje funkcji gaszenia po otwarciu drzwi,to tylko takie trochę lepsze ukryte wyłaczniki zapłonu,zamiast kombinować kup dobry pstryczek i dla bezpieczeństwa puść przecięty obwód przez przekażnik blokady zapłonu Dodano po 3 a przekażnik dlatego,że ma większą obciążalnośc prądową niż styki małego wyłącznika i nic...
A zada sobie kolega pytanie co odcina alarm Może to być przyczyna ale nie stwierdzi tego kolega nie odłączając alarmu a dokładniej przekaźnika blokady Trzeba go pominąć (nie konieczne jest usuwanie go )
panowie,legendford ma zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu o stykach normalnie zwartych,dopiero po uzbrojeniu alarm wystawia na styk cewki masę,a więc nie ma możliwości,żeby po wyjęciu centralki przekaźnik sam blokował. :arrow: Kolego autoelektryk,co to za język :?:,pewnie jakiś słowiański,bo bardzo podobny do polskiego.:D Dodano po 2 sprawa prosta...
Witam, chciałem użyć wyszukiwarki forum ale: "...SQL Error : 145 Table './rtv/phpbb_posts_text' is marked as crashed and should be repaired..." Mam ogromną prośbę, superforteca zachowuje się prawie normalnie, tzn reaguje prawidłowo na piloty, miga kierunkowskazami, otwiera i zamyka centralny zamek. Niestety brak reakcji na odpalenie silnika. Już wcześniej...
A co stanem ET071 Dziewicza zasuwa kolumny "TAK" :?: Stan sugeruje że brak kodu w blokadzie kolumny kierownicy lub coś się wysypało w UCH że tak twierdzi . :cry: W Lalce II były takie przypadki że system się zwieszał. :cry: Najczęściej doraźnie pomagało odłączenie aku , a na dłuższą metę wymiana blokady. Nie pamiętam żebyśmy wymienili UCH z tego powodu...
Odcinasz albo przewód zasilający pompę paliwową, możesz odciąć przewód podający prąd na rozrusznik lub np przewód na którym pojawia sie + 12 po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika po odpaleniu samochodu. Co do kolorów to nie wiem musisz szukać z miernikiem. Przecinasz dany przewód i jeden koniec wpinasz w przewód biały a drugi w czerwony.Przekaźnik...
W Pythonach były stosowane zewnętrzne przekaźniki do blokady zapłonu. Samo wyjęcie centralki nie "rozbroi" alarmu, bo przekaźnik ma podłączone styki 30 i 87a http://obrazki.elektroda.pl/7673019000_1...
blokada zapłon zapłon blokada blokada zapłon blokada zapłon alarm
wharfedale peavey niepewność pomiarowa awaria netia
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
DS 7 Crossback geometria kół – dane serwisowe, ustawienia, wartości fabryczne Sofar 3.3-12KTLX-G3 – migająca zielona dioda „Normal” podczas autotestu, przyczyny i diagnostyka