Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Takie "dodatki" robi się stawiając na prostotę (i wiążącą się z tym niezawodność) więc lepiej bez przekaźnika - ale jakiś solidny dobry wyłącznik (ciekawe może być wykorzystanie dodatkowego oryginalnego przełącznika od ogrzewania tylnej szyby, halogenów).
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
jeśli ma przerwe tylko na masie to daj przekaźnik
Dla potomnych. W temacie jest Zapłon a u mnie jest Silnik.......... Wystarczy zrobić odcięcie ( 1 przekaźnik ) na przewodzie "masowym" w instalacji co wchodzi do silnika - sterowanie pompowtrysków. kabelek brązowy z żółtym paskem - u mnie taki był. ZERO BŁĘDÓW. auto TOURAN 1.9tdi 105KM 2006r Ten pomysł jest już wyższa szkoła jazdy ale jak ktoś troszkę...
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Chciałbym odciąć zapłon na moment na przycisk a potem żeby wrzucił bo chciałbym zobaczyć czy będzie strzelać z wydechu
Dopływ paliwa rozwiązany , była źle wpięta czarna duża wtyczka z klamrą w prawym słupku. Pompę podpiąłem na krótko i zadziałało ale po chwili zaczął wyć alarm. Jedynym sposobem żeby go wyłączyć było rozpięcie aku. Czyli auto nadal stoi. Na pilota nie reaguje a jak wypiąłem spory czarny chyba przekaźnik odcięło zapłon całkowicie. Więc albo wyje alarm...
Zamierzam sobie zrobic odcięcie zapłonu w samochodzie i musze się nauczyc używać przekaźników. Znalazłem w domu już dwa przekaźniki: Elmot typ 541 i typ 561. Mają one po pięć wyjść ponumerowanych następująco: 87, 86, 87a, 85, 30. Na pewno dwa służą do sterowania załączania i wyłączania obwodu (+ i -) i dwa pod które podłączymy odcinany obwód. Tylko...
Masz tu prosty schemacik odcięcia pompy paliwowej. Nie rysowałem numerów wyprowadzeń przekaźnika (dotyczą przekaźników samochodowych) POZDRAWIAM
Polecam alarm legendford z pozycji trzeciej Twojej listy. Montuje je już od kilku lat i jak dotąd nie było z nimi problemów. Posiada wszystko co potrzeba, z możliwością programowania większości funkcji, aby w miarę skutecznie zabezpieczyć autko. Do kompletu dokupiłbym czujniki ultradżwiękowe za ok 40PLN i przekaźnik odcięcia zapłonu bo w tym zestawie...
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
Koledze chodziło o to że w nie stosuje się takiego rozwiązania ponieważ gdyby rozłączyło Ci zapłon podczas np. wyprzedzania lub na przejeździe kolejowym to sam dokończ jakby mogło się skończyć
Szukaj zewnętrznego przekaźnika realizującego odcięcie zapłonu. Może być wszędzie. Zamieść lepsze zdjęcia centralki alarmu - szczególnie od strony złącza przewodów.
alarm prestige 150 Mx Centralka posiada zewnętrzny przekaźnik odcięcia zapłonu, jednak instalatorzy często montowali 2-3 przekaźniki połączone równolegle. Dzięki temu były odcinane 2-3 niezależne obwody, (np. rozrusznik, pompa paliwa, zapłon, ...).
Panowie co tam odciąć najlepiej? Może być pompa paliwa. Do przekaźników kiepski dostęp.
Owszem mój alarm również jest diabelnie sklejony wiec nici z rozbiórki. Wiec jedyne o co mi przysło do głowy to podłączenie się pod przewody syreny które wychodzą na zewnątrz... Chodzi o to że gdy alarm się włączy, zaczyna wyć syrena która da impuls do przerzutnika na 4013 który włączy przekaźnik który odetnie zapłon... Spróbuje ze schematem na NE555...
Ale to nie jest akumulator ponieważ auto w ogóle nie przekręci. Raz zdarzyło mu się że przekręcił dosłownie przez 1sek i później tak jakby odcięło zapłon.
Posiadam zestaw spalinowej myjki ciśnieniowej składającej się: - Silnik spalinowy o mocy 15 KM z rozruchem elektrycznym, - Pompa ciśnieniowa Wilks-USA z głowicą mosiężną, ciśnienie 4800 psi/330 bar i wydatek wody 18 l/min z reduktorem ciśnienia i bypassem, - Zbiornik na wodę o pojemności 350 litrów - tzw. bufor. Chcąc to zabezpieczyć przed zniszczeniem...
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
Jak podasz informacje jakie obwody chcesz odcinać to dowiesz się jakie trzeba przekaźniki. Na pompę paliwa wystarczy 8A ale już na zapłon trzeba 30A.
Na wyjściu dodatkowego kanału pojawia sie -. Nie wiem jak jest w tym sterowniku bo może to być impuls masy, masa możebyć przez cały czas gdy przycisk w pilocie jest wciśnięty lub może to być - przez określony czs. Drugi kanał używa sie albo do otwierania klapy bagażnika, albo np. dod domykania szyb. Jeśli chodzi o funkcję savelock to jak rozumiem chodzi...
Moduł pilota pobiera 6mA, cała reszta jest wyłączona. Przekaźnik można podłączyć pod syrenę, w momencie włączenia alarmu odetnie zapłon.
można próbować, ale ja tam w takich sytuacjach zawsze zaczynam od możliwie jak największego powrotu do orginału instalacji po takich magikach, bo taki ulep zazwyczaj przestaje działać w najgorszym momencie, koledze kiedyś swift zgasł w zimie i w nocy na jakimś całkowitym zadupiu i 2 godziny świecąc telefonem szukał pod deską przeróbek/odcięcia aż trafił...
przecież podałem ci dwa odcięcia,przeczytaj dokładnie.
Pierwsza sprawa: Tzw. Druga sprawa: Przewód koloru żółtego, to masa pojawiająca się po uzbrojeniu centralki. Podłączasz ją do cewki przekaźnika odcięcia zapłonu. Drugi zacisk cewki przekaźnika podłącz do tzw. Trzecia sprawa: Wyjście dodatkowego kanału umożliwiającego np. otwarcie bagażnika. Sterowanie masą o obciążalności wyjścia max 500mA. Czwarta...
Witam! Patrząc na datę niewiem czy komuś się to jeszcze przyda ale dodam że w still-u to normalny objaw którego przyczyną jest niesprawny jednen z przekaźników w instalacji elektrycznej, montowany gdzieś pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, zazwyczaj przekaźnik zalewa się i przestaje działać. Wózek odpala bez problemu po czym po kilku sekundach...
ale tAK NIE może być Może, podaj zasilanie z kierunku przez przekaźnik, po włączeniu zapłonu przekaźnik odetnie zasilanie na wyłącznik. Albo jak pisze T5, sygnały rozdzielone diodami z obu kabli siłownika zamka, wtedy zapali halogeny po zamknięciu i otwarciu zamka.
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
KD2000+przekaźniki
Blokada – przekaźnik 381 – styk 86. Pojawia się zapłon, po odcięciu przewodu nie kręci rozrusznik. Bardzo fajnie montuje się Niedźwiadka.
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
15 na GEM ma duży przekrój, więc ryzyko popalenia przekaźnika, chyba że nie ten przewód znalazłem To ten przewód, nic się nie przepali. Zrobiłem ze sto takich Focusów (może parę więcej, lub mniej?). Poza tym, skoro masz wątpliwości, to chyba wiesz, co to miernik i amperomierz?
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
A jak wygląda sprawa odcięcia zapłonu? Też bedzie szedł po canie i nie trzeba nic extra podłączać? Nie Centralka, którą wybrałeś posiada wyprowadzone trzy kable ze styków przekaźnika odcięcia zapłonu. Masz COM, NO, NC
A czy ten motocykl ma obrotomierz elektroniczny(cyfrowy, analogowy)? Jeśli tak to można wykorzystać sygnał z obrotomierza i gdy obroty osiągną określoną wartość zbudowany układ musi wysterować przekaźnik i zapłon wyłączony.
Ale ten kabel o którym mowa jest wykozystywany do przekaźnika odcięcia zapłonu, jak to połączyć z c. zamkiem, może mi podpowiesz?.
qweert głupota robić odcięcie rozrusznika , przecież go na pych odpalą, odetnij cały zapłon. Podaj co to za samochód, będzie łatwiej powiedzieć co przeciąć.
Odradzam odcinania samego ECU i najlepiej odetnij zapłon po stacyjce i na przekaźniku zrób jak to już Kolega wyżej napisał. Tylko postaraj się to jakoś dobrze ukryć i tak by wyglądało na fabryczną wiązkę. Odcięcie zapłonu to dla ECU "naturalne" w każdym wozie i nie powinno powodować żadnych błędów.
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź, a czy odcięcie zapłonu/rozruchu realizuje się też poprzez can na poziomie komputera, czy trzeba ładować przekaźnik odcięcia zapłonu?? d-t
Ja pompę podmieniałem i efekt był taki sam. Ja jak odpalam, to po prostu czuję, jak samochód ma lekko kręcić, jakby odcięty był zapłon, dlatego zacząłem się skupiać na czujnikach/przekaźnikach. Podmieniłem czujnik położenia wału na nowy Delphi, to mnie laweta ściągała, bo jak się rozgrzał silnik, to samochód gasł (więc trzeba na to uważać i lepiej kupić...
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Kiedyś na tym miejscu znajdował się przekaźnik odcięcia zapłonu. Nie wiem dlaczego producent przestał go tam montować i wyprowadził go na zewnątrz w postaci okablowanej podstawki z typowym przekażnikiem samochodowym przełącznym.
Centrala alarmowa do samochodu. To mniejsze czarne to przekaźnik do odcięcia obwodu np. pompa paliwa lub zapłon. Typ centrali powinien być na obudowie (to duże czarne) albo wewnątrz po zdjęciu pokrywy obudowy. Pozdrawiam
temat był --tyle kosztuje co centralka zamków która należy podłaczyc pod minus który daje alarm na czujniki lub zewn. przekaźnik odcięcia zapłonu po zazbrojeniu nie wiem jakie auto i czy zamki oryginalne ale u mnie to jakies 120zł-wszystko
Zrób odcięcie zapłonu na przekaźniku w ten sposób, że na NC podaj stałą masę COM podłącz w kierunku instalacji a NO w stronę stacyjki. Przy takim podłączeniu w stanie spoczynku wszędzie na stykach ACC masz masę i kiedy złodziej będzie chciał podać na kurtko zapłon to gdzie tylko poda to wywali mu zwarcie.
To odłącz bezpiecznik od LPG, a jak dalej źle, jedź do gazownika z reklamacją. No ok, ale chciałbym się dowiedzieć, jak zamontować przekaźnik, żeby odciąć LPG po stacyjce.
O ile jest tam elektryczna pompa paliwa to można pompę ale jednym z najprostszych sposobów będzie odcięcie zasilania rozrusznika stacyjką [Pomimo ze przekręcisz kluczyk to rozrusznik nie zakręci] Wykonasz to za pomocą przekaźnika który posiada styki z wierne i roz wierne
Połącz kabel , na którym jest zamontowany przekaźnik odcięcia zapłonu (przywróć instalację do stanu fabrycznego). W ten sposób wyeliminujesz alarm. Jeśli problem nie ustąpi szukaj gdzie indziej. Montowałem kiedyś sporo tych alarmów i nie było z nimi problemów. Myślę ,że to nie alarm blokuje. Być może, że immobilizer nie czyta kluczyka, sprawdź połączenie...
Dokładnie jeżeli zrobisz mostek to włączenie samego zapłonu spowoduje uruchomienie przekaźnika i zapłon się załączy czyli zabezpieczenie nie zadziała. POZDRAWIAM
Napisz dokładnie jaki to jest typ alarmu. Bo z tego co napisałeś nic nie wynika. W legendfordzie LF 113A przekaźnik (cewkę) podłącza się do przewodu niebieskiego czyli zasilanie po zapłonie i żółtego czyli pojawia się tam (-) sterujący przekaźnikiem odcięcia. Ale obydwa przewody to tylko sterowanie do obwodu przekaźnika musisz jeszcze podpiąć przewód...
yep - a ja chcę dieselka jakoś zabezpieczyć (2.0 DTL) a jakoś przekaźnik 30A nie przekonuje mnie gdy widzę ten czarny gruby kabel....
To zrób inaczej, weź schemat jakiegokolwiek obrotomierza na diodach led i zamiast tej 6500rpm załóż tranzystor i przekaźnik dwu stykowy nc, jedną parą odetniesz zapłon, drugą cyklon
Ja odcinam zapłon tylko w motocyklach o pojemności powyżej 150 cm3 robię to przez dodatkowy przekaźnik, który owijam gąbką aby dobrze tłumił wibracje i jak dotąd nikt się nie wrócił na reklamacje a przed tym manewrem miałem przypadki, że na wysokich obrotach przekaźnik w alarmie odcinał zapłon. Teraz jest wszystko OK.
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
Jeśli już to przez przekaźnik bo prąd tam jest spory. A mierzyłeś, że tak piszesz? Więc napisz konkretnie jaki, bo ja mierzyłem. A jak nie potrafisz doradzić jaki przewód, to nie zabieraj głosu. Temat wykorzystania "pstryczka" i przekaźnika do blokady zapłonu omawiano wielokrotnie w dziale Zabezpieczenia Serwis.
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Witam. Wszystko się wyjaśniło.Winowajcą za zbyt duży pobór prądu był przekaźnik od alarmu odpowiedzialny za odcięcie zapłonu i centralka BRC,która została podpięta bezpośrednio pod akumulator,a nie tak jak być powinno pod zapłon.
Co do odcięcia to chlaśnij różowy (w niektórych wersjach pomarańczowy) z przycisku start/stop, central niestety trzeba wysterować na 2 przekaźnikach (na czarnym złączu 12 pinowym (na module pod licznikiem) pin 5 i pin 6.
Przypuszczam że masz w swoim alarmie właśnie tak opisane dwa kabelki. + 12 po stacyjce znajdujesz miernikiem. jest to kabel na którym pojawia się + 12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Jest on w wiązce wychodzacej ze stacyjki. Kabel od blokady zapłonu jeżeli jest jeden to do odcięcia zapłonu musisz zastosować przekaźnik.Możesz odciąć zasilanie...
Witam. Moje pierwsze wrażenie - układ zmniejszający bezpieczeństwo jazdy np. awaria przekaźnika i odcięcie zapłonu podczas wyprzedzania. Lepiej stosować przekaźniki bistabilne. Dodatkowo w układzie brakuje diody separującej obwód zapłonowy (załączany stacyjką) od obwodu stale zasilanego. Pzdr.
Co chcesz odciąć ? Pompę paliwa , zapłon itp. to podpinasz pod 30 a 87-87a zależy od konfiguracji . Czyli robisz przerwę na tym kabelku który chcesz odciąć i podpinasz pod te piny . Nie wiem jaką masz koncepcje to jedna z nich . te piny działają tak jak byś przeciął przewód i połączone działa- nie połączone nie działa . 85-86 to piny od cewki które...
Wystarczy, że podłączysz światła dzienne pod światła pozycyjne. One świecą ciągle. Jak chcesz zasilić dzienne z drogowych i mijania, to katody 2 diod do świateł dziennych. Anody odpowiednio do świateł drogowych i świateł mijania. Trzecia może być z pozycyjnych. Dzienne będą świecić na postoju, więc by wypadało zrobić im dodatkowe odcięcie. Np. przekaźnik...
Witam, Mam w punto blokadę skrzyni ale chcę dodatkowo zabezpieczyć samochód odcięciem zapłonu przez ukryty wyłącznik. Wyłącznik sterowałby przekaźnikiem lub stycznikiem przecinającym obwód. Ale nie mam pojęcia gdzie w tym samochodzie znajduje się odpowiedni przewód którego przecięcie odcina zapłon. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Witam jeszcze raz. Alarm już działa poprawnie, to nie jest jednak taka tródna sprawa oczywiście jeśli chodzi o samochody o podobne jlasie i rocznikujak moje polo, z innymi markami i nowszymi modelami pewnie jest większy problem. Mnie najwięcej problemu sprawił przekażnik odcięcia zapłonu - dla mnie przynajmniej rozrysowanie tego podłączenia było bardzo...
Co wymieniać? Alarm, czy przekaźnik? Najpierw znajdź i zneutralizuj odcięcie - wiedz co zrobić, aby odpalał - później wolna wola... Mam podobny "problem", ale swój już unieszkodliwiłem - mogę bawić się dalej, czy to się alarm psuje, czy instalacja w samochodzie. Cały czas jest gorący? Może wskazywać na to, że jest cały czas zasilany. Wymieniać, nie...
Jeżeli kierunki świecą a nie mrugają , to problem może być w zawilgoconej centralce, najlepiej ją zlokalizować i odłączyć, jeżeli ma przekażnik odcięcia wewnątrz to będą wychodziły dwa przewody grubsze jednakowego koloru, poza załączem głównym, należay je zewrzeć, a jeżeli jest osobny przekaźnik to po dotarciu do niego połącz 30 z 87 i powinno odpalić....
Przejrzyj dokładnie instalację czy czasem ktoś nie założył jakiegoś dodatkowego przekaźnika załączonego podczas spoczynku. Czy ten immobiliser jest sprawny - czy odpalenie wymaga podania kodu? Teoretycznie powinien działać dopiero po przekręceniu stacyjki. Spróbuj odłączyć zasilanie od niego - teoretycznie samochód nie powinien dać się odpalić. Jeżeli...
mam pytanie odnośnie wbijania pilotów do centralki legendford f14 czy jak rozpoczne procedure jak w instrukcji i wbije tylko jednego pilota (co już zrobiłem) to centralka bedzie rozpoznawać tylko tego pilota czy także stare które kiedyś ktoś wbił, kupilem auto ale dostałem tylko jednego pilota mam pewne obawy czy poprzedni właściciel nie ma drugiego...
A cos na pojedynczym przekazniku? Ale wlasnie o cos takiego mi chodzilo. Wlasnie rozmawialem z bratem i powiedzial ze jest pojedynczy przekaznik i dioda.
Po stronie pasażera z przodu przy nogach masz przekaźnik pompy paliwa. Dziabnij czerwony/niebieski i po kłopocie. Jak masz gaz to rzeczywiście zrób tak jak pisał Kolega "carrier" i gotowe.
Jako przekaźnik do odcięcia zapłonu najlepiej zastosować taki standardowy - jak np. do świateł w polonezie - lub oczywiście podobny. Ja zawsze daje przekaźnik 12V/30A (typowy samochodowy)
Posiadam takiego forda mondeo z 99' benzyna i chcę założyć odcięcie takie, że po przekręceniu stacyjki na zapłon należy wcisnąć mikrostyk na chwilkę i załączy się przekaźnik i zamknie obwód odcięcia(samopodtrzymujący przekaźnik). Na elektrodzie znalazłem opis, że należy przeciąć kabel od wyłącznika inercyjnego (wypadkowego), czy może ktoś potwierdzić...
Od teorii: przekaźnik to sterowany małym prądem wyłącznik duzej mocy. Czyli sterując przekaźnikiem z małęgo układu, który nie wytrzyma dużego obciążenia możesz załączyć właściwie dowolną moc. Zależne jest to od budowy samego przkaźnika: od obciązalności jego styków. W samochodach stosuje się przekaźniki o obciązaslności 10 - 20 A do obwodów świateł,...
odciąłem przekaźnik zapłonu Odetnij zasilanie pompy paliwa bezpośrednio przy zbiorniku paliwa i osłoń "okno rewizyjne" pod tylną kanapą arkuszem blachy zanitowanej a nie przykręcanej.
Wszystko da się odciąć ;-) Trzeba tylko pomyśleć tak aby odcinac to co jest ważne, Zapłon, pompa paliwa, przerwód do rozrusznika (niskoprądowy). Moze warto zastosować dodatkowy zaworek na dopływie paliwa ? Osobiście proponuję w "rozwieranych" obwodach stosować małe przekaźniki i dopiero przekaźnikami sterować za pomoca przełączników. Pozdrawiam M
Sklejony przekaźnik wyjścia na kierunki i pilot wyleciał z pamięci, jak pisze Ireneo-sprawdzić centralkę
Witam. Posiadam alarm Stig 44. Chciałbym zrobić takie coś, ze jak otwieram auto, pilotem, to żeby w środku zapalało się światełko na jakiś czas a potem samo gasło. Alarm ma takie wyjścia: -2x brąz do kierunkowskazów -zielono/czarny do modułu domykania szyb impuls masy przez 30 sekund -zielony impuls masy 0,5 sekundy II kanał bagażnika/wlew paliwa -różowy...
Co do rozładowywania akumulatora. Przełączyłem zasilanie centralki gazowej na stacyjkę bo na postoju "żarła " kilkadziesiąt mA zamiast kilku. Wyrzuciłem przekażnik odcięcia zapłonu w alarmie. Wymieniłem akumulator na nowy bo poprzedni po 2 latach notorycznego rozładowywania się padł. teraz aku wytrzymuje co najmniej tydzień , bo dłużej samochód nie...
Może jest gdzieś jakieś zabezpieczenie zabezpieczające (...) Wszystko zależy od tego, czy instalatorowi tej centralki "chciało się" wysilić , czy też nie. Mógł zastosować dodatkowy przekaźnik z odcięciem, linię anty-sabotażową, dodatkowy ukryty wyłącznik zapłonu, dodatkowy przekaźnik który "bezpowrotnie" odcina zapłon po wyzwoleniu alarmu - konieczny...
Udało mi się ustalić: to MATADOR Firmy JAMAR Tarnowo Podgórne Brakujący kabel (niepodłączony) idzie do zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu. Niemniej nadal aktualne pytanie co mu nawaliło, czy ten ULN2003A załatwi sprawę. Dzwoniłem do tej firmy Jamar i okazuje się że jednak "instalator źle go podłączył", czyli kabel fioletowy do czerwono żółtego...
Witam. Czy po odcięciu zasilania tego Immobiliser'a (wyjęcie bezpiecznika). Samochód nadal powinien odpalić czy też nie? To jest ta wersja z klawiaturą (Peugeot 106). Dzisiaj grzebałem przy radiu. I aby nie zrobić czasem jakiegoś zwarcia. Wyjąłem bezpiecznik. Okazało się, iż odpowiedzialny on jest również za zasilenie tej całej magicznej klawiatury....
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
A jest klimatyzacja czy jej nie ma? P1690 jest zawsze jak jest LPG i niezbyt rozgarnięte gaziarze odcięli lampkę. No albo ktoś wyjmował zegary i włączył w tym czasie zapłon.
Witam. Mam problem ze znalezieniem przewodu, który można by przeciąć aby uniruchomić nieszczęsnego TDSa. Odcięcie pompy paliwa podającej ze zbiornika nic nie daje bo ta bestia nadal pracuje. Słyczałem, że w pompie wtryskowej jest jakiś elektrozawór, który można ciąć, ale nie mam pojęcia który przewód jest od niego i czy wogóle on jest wprowadzony do...
Witam, chciałem dodatkowo założyć bezobsługowy immobiliser (np. Proxima) do Laguny III phI (firmowy immo, alarm Cobra). Urządzenie odcina zapłon (lub inny obwód) gdy nie wyczuje transmitera, który kierowca posiada przy sobie. Proszę o pomoc : 1. gdzie znajdę +12V po zapłonie (kabelek, przekaźnik) w kabinie ? 2. gdzie zrobić dodatkowe odcięcie zapłonu...
Uważam, że to nie z powodu alarmu rozładowuje się akumulator przez noc. Pobór prądu przez centralę alarmu do 20mA to norma. Twój alarm przez godzinę pobiera 35mAh = 0.035Ah (wartość prądu w A * czas w h) Na dobę pobiera ok. 0.84 Ah Dalesze obliczenia pozostawiam Tobie Odłącz fizycznie centralkę alarmu od instalacji samochodu i zmierz wtedy pobór prądu...
I wymyśliłem :) Wykorzystałem przekaźnik odcięcia zapłonu, który był razem z zakupionym alarmem podpinając jako odcięcie funkcję komfort spiętą z czerwono-niebieskim przewodem zamknięcia, przewód zamknięcia i załączenia alarmu(zamknięcia) również podłączyłem do czerwono-niebieskiego a otwarcie do czerwono-białego. Jako impuls załączający przekaźnik...
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
Tak dla pewności, bo są 4 przekaźniki w centralce, 2 mniejsze i dwa większe. Które konkretnie odpowiadają za odcięcie zapłonu?Wiem że chyba jeden jest od kierunkowskazów.
Zapłon noga 85 Masa z Noxona noga 86 Tniesz kabel pompy i podłączasz do nóg 30 i 87a (wszystko jedno gdzie)
Kolega dołoży sobie tranzystor PNP i stworzy w ten sposób tranzystor o dużym wzmocnieniu. Rezystor w bazie BD139 będzie mógł być większy. Kolega użyje innego przekaźnika z dwoma parami styków przełączanych to odetnie kolega paliwo i zapłon i co tam jeszcze zechce - np. ogrzewanie fotela. Kolega popatrzy na schematy w tym wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Kolego odetnij niebieski kabel przy przekaźniku koło nóg pasażera (na prawym słupku) i po problemie.
szukałem ale nie mogę nic znaleźć . Mam lagune 1 i założyłem sobie autoalarm . wszystko mam podłączone oprócz odcięcia zapłonu (tzw immo). mogłbym to założyć na przewód rozrusznika ale auto na popych i tak zapali tak więc zależy mi na odcięciu zapłonu gdyż alarm posiada funkcje zdalnego odcięcia. I mam do was prośbę czy ktoś wie gdzie muszę wpiąć przekaźnik...
odciąć zapłon przekaźnik odciąć zapłon przez przekaźnik odciąć odciąć zapłon
przycisk display toshiba wyłączać volvo silnika
eltax atomic kable modus głośników
Konsekwencje użycia smaru ŁT 43 w wiertarce udarowej Telewizor Daewoo wyłącza się podczas przełączania kanałów