Przekaźnik sklejony?
W dokumentacji masz podaną trwałość mechaniczną i elektryczną (pod określonym obciążeniem) żeby się uszkodził po 1000 cyklach to trzeba go mocno przeciążać. W praktyce na sklejanie styków najczęściej narzekają ci co załączają duże obciążenia pojemnościowe, np wiele prymitywnych zasilaczy impulsowych jednocześnie. Rozładowując kondensator przez styki,...
Sprawdź styki przekaźnika - mogą być "sklejone" i pomimo braku zadania grzania, przekaźnik się nie rozłącza.
Sklejony przekaźnik grzałki. Wymienić na nowy.
Witam wydaje się że jeden z przekaźników się skleił, musisz przemierzyć styki w przekaźnikach. Pozdrawiam...
Ajj. Spóźniłem się. Przy załączeniu grzałki na teście serwisowym powinien być słyszalny z modułu pstryk (przekaźnik). Być może ów przekaźnik skleił się tylko. Znajduje się on na skraju modułu z prawej strony (tak jak masz zdjęcie), czasami wystarczyło puknąć w niego (ewentualnie obudowę modułu na krańcu z prawej) rękojeścią śrubokręta. Z tego co pamiętam....
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Rozepnij termostat ograniczający wężownicy 94 i sprawdź na CO czy palnik odpali. Jak nie to przekaźnik ma sklejony styk 12-8 i w czasie pracy na CO zamiast termostatu 63 wykorzystuje 94 a on przy temp poniżej 80 st jest zwarty.
Ostatnio ten sam problem przerabiałem w 308 i był sklejony przekaźnik.
Do sprawdzenia termostat może nie pokazuje grzania ale przekaźnik sklejony. Pomiar napiecia na macie.
Sprawdź przekaźnik, może być sklejony.
Widać nie dogrzewa albo przegrzewa. Do sprawdzenia czujka temperatury i przekaźnik grzałki (sklejony :? )
Grzałki też mają swoją indukcyjność, szczególnie te wykonane w formie spirali. Przestań pisać głupoty.
Przy odbiorze powinno być czyste przejście między wejściem a wyjściem dopałki. Jeśli tak jest to może być jeszcze taka sytuacja że styki w przekaźniku są sklejone. Najlepiej w tej sytuacji jest chyba wymienić przekaźnik.
Witam. W lewym górnym rogu masz przekaźnik od zmiany obrotów lewo/prawo wymień go i bezpiecznik, będzie pralka działać ( w przekaźniku styki sklejone ) . Pozdrawiam maniek475.
W analogowych hydrstatach tak (np polar gracja, bosch wfb i inne staruszki), przy nowych juz sie odeszło od takowego połączenia, a zazwyczaj juz stosuje sie hydrostaty częstotliwościowe, które tylko przekazują do elektroniki sygnał o poziomie wody, to procek odczytując tą informację ma zapobiec załączeniu przekaźnika grzałki, chyba że przekaźnik sklei...
sprawdź czy w zasilaczu nie jest sklejony przekaźnik od zamrażarki
Pompę załącza przekaźnik. Może mieć sklejone styki.
Pod które wyjścia masz podłączoną lampę? Czy lampa jest oryginalna? Jeżeli lampa jest dobrze podłączona to powinny być to wyjścia W-E. Lampa powinna być na 230V. Możliwe że jest uszkodzony przekaźnik, skleił się. Zdarza się np przy nieoryginalnych lampach.
F15: Element grzejny suszenia jest ciągle aktywny (styk przekaźnika suszenia jest sklejony lub triak suszenia uległ spięciu)
3 bar to na niskim a ile na wysokim? a przekaźnik nie sklejony ? bo pytasz skąd idzie masa sterująca a nie piszesz czy ona jest stale czy jej nie ma.
Przekaźnik t14 w skrzynce pod maską, zasilany bezpiecznikiem f02 70A. Pewnie sklejony sam przekaźnik.
Kolego albo masz wciśniętyna stałe przycisk elektrozaczepu, uszkodzony mikrostyk na płycie domofonu lub sklejony przekaźnik.
Namierzyłeś ten przekaźnik, styki sklejone czy normalnie załanczają?
To, że kolega się nie spotkał ze sklejonymi stykami przekaźnika, nie oznacza, ze to się nie zdarza. Spotykałem się ze sklejonymi stykami już kilkukrotnie. Całkiem niedawno naprawiałem sterownik bramy, który działał "tylko w jednym kierunku" i przyczyną usterki był właśnie przekaźnik ze sklejonymi stykami, klikał ale nie przełączał i silniki pracowały...
Obstawiam sklejone styki przekaźnika:)
j.w. - jakbyś podał typ sterownika to może ktoś miał z takim do czynienia. Mogą być sklejone styki przekaźnika itd.
to może być sklejony przekaźnik, należy sprawdzić 3 pierwsze od lewej na płycie i ewentualnie wymienić.
Jeżeli to objaw, który pojawił się nagle, to obstawiam sklejenie styków w przekaźniku od soft-startu.
Trudno wyrokować w tym jednostkowym przypadku i przy tak ubogim opisie. Z tego co rozumiem, w żarówce LED 230VAC oraz zasilaczach impulsowych jest kondensator na wejściu, który musi się naładować powodując wysoki prąd rozruchowy. Ten kondensator nie jest jedynym powodem, a nawet może mieć pomijalnie małe znaczenie. Problemem jest sposób działania przetwornic...
sprawdzić czy przekaźnik się nie sklei A. Musiałbyś zrobić jakiś prosty przerywacz, aby cyklicznie załączać prąd na cewkę przekaźnika. B. Klejenie się odnosi się do styków, tak że muszą jakiś prąd obciążenia przełączać.
Może przekaźnik sterujący agregatem się skleił?
Zacznij od sprawdzenia omomierzem przekaźnika, mogły skleić się styki.
Może termistor jest sprawny, a przekaźnik ma sklejone styki. Pokaż drugą stronę płytki, sprawdź przekaźnik załączający kompresor.
Schematu nie mam,ale raczej nie jest potrzebny.Zrób to co radzi "elektryku".Jeśli przekaźnik nie sklejony,to może być uszkodzona grzałka, ew.zwarcie na wtyczce.Chyba że padł czujnik temperatury i daje ciągły sygnał do pracy grzałki - to też sprawdzisz łatwo multimetrem.Powinien mieć do ok.30kΩ "na zimno"i maleć pod wpływem podgrzania.
Wygląda to na sklejony , uszkodzony przekaźnik zmiany kierunków obrotów przerabiałem to ostatnimi czasy musisz zlokalizować który to przekaźnik ze schematu wynika że to RL1
Możliwe że skleiły się styki w przekaźniku, sprawdź go.
Który przekaźnik sklejony na otwieranie lub zamykanie, uzupełnij miejscowość bo jak blisko Zabrza to mogę podjechać. Pomierz prądy zamykania i otwierania.
Ja bym stawiał na sklejony przekaźnik sterujący sprężarka bądź stycznik w skraplaczu jeżeli występuje. jeżeli miałem racje dodatkowo sprawdź czy sprężarka nie pobiera za duży prąd
Mogły paść przekaźniki. Może tylko styki złapały-skleiły się.
Przekaźnik tez sprawdź. Może tez się skleić .
F-08. Upływność grzałki , sklejony przekaźnik grzałki, upływność pomiędzy ścieżkami laminatu. Jeśli grzałka jest sprawna to będziesz miał trochę zabawy z modułem. Nie jest to łatwe do namierzenia.
Czy może lepiej kupić coś innego? Zawsze można wstawić stycznik pośredniczący. BIS-404 wówczas steruje cewką stycznika załączającego obciążenie. A przyczyną jest zapewne chwilowe przepięcie przy załączaniu transformatora. Gdy styki przekaźnika raz się skleją to już raczej proces ten będzie się z czasem pogłębiał.
Nie pamiętam, czy tam jest triak, czy przekaźnik do załączania podajnika, ale raczej przekaźnik. Prawdopodobnie przekaźnik podajnika uszkodzony, ma sklejone styki. Jeszcze czujnik temperatury podajnika, jeśli odczytuje wysoką temperaturę np. z powodu awarii tegoż czujnika, to też może załączać podajnik, ale wtedy w trybie ręcznym powinno działać zgodnie...
No i dzisiaj napęd wrócił w ekspresowym tempie. Tym razem otworzył, ale już nie zamknął... W wymienionym przekaźniku skleiły się styki.... po terapii wstrząsowej oczywiście się rozkleiły ale siłą rzeczy z powrotem go już nie wlutowałem. Rozmawiałem z kolegą , który montuje napędy Tousek (sam mam taki i działa już 15-cie lat). Oni zamawiają oryginalne...
Może uszkodzony przekaźnik, sklejone styki?
Zapewne "sklejone" styki przekaźnika grzałki na module sterownika. Ewentualnie, co mało prawdopodobne lecz do sprawdzenia, zwarcie grzałki do masy.
Może przekaźnik sklejony. Masz tam ich kilka.
trzeba by schemat przeanalizować jak tam idzie dystrybucja zasilania. Może coś zawilgotniało, może się styki przekaźnika skleiły, a może jakieś wyposażenie dodatkowe, np jakieś audio czy nawigacja dokładane tak plusa zamykają ? Na początek sprawdź jeszcze tą stacyjkę, czy wszystkie obwody sie rozłączają.
Jak w temacie. Jedno z pól włącza się po podaniu napięcia i grzeje z maksymalną mocą. Tylko wyłączenie zasilania wyłącza płytę. No przecież przekaźnik się skleił i tyle w temacie. A który? Sam dociekaj. Jeden z tych czarnych pięciu braci: http://obrazki.elektroda.pl/5901742600_1...
Styki przekaźnika sklejone.
co może być nie tak Przekaźnik od grzałki na elektronice - sklejony w pozycji ON.
F08: Przekaźnik elementu grzewczego prania sklejony (sygnalizacja w stanie pustym) lub sklejony presostat w stanie pełnym (równocześnie stan pusty i pełny)
Prawdopodobnie sklejony przekaźnik od załączania wentylatora. Kocioł dogrzewa do zadanej temperatury i się wyłącza. Niestety sklejony przekaźnik powoduje ciągłą prace wentylatora. Kocioł aby wystartować ponownie sprawdza przed włączeniem wentylatora stan presostatu na wentylatorze. I tutaj pojawia się błąd, ponieważ automatyka dostaje sygnał pracy pomimo,...
Elektrozawór od pobierania wody sprawny, jak się poda napięcie to się otwiera i podaje wodę do zmywarki. Nie dostaje napięcia z modułu, bo nie pobiera wody. Jak naleję wody do zmywarki ręcznie, to i tak ją za chwilę wypompuje. Dziwne jest to, że chodzą dwie pompy naraz, ta myjąca załącza się na chwilę i staje, tak kilka razy, a potem przełącza się...
Zmierz napięcie na przekaźniku czy dostaje bo jak załączałeś indukcyjność to mogły sie skleić styki
I znów awaria przekaźnika załączającego pompę, sklejone styki. Zabezpieczenie czasowe oczywiście zadziałało - strat zero poza zimnym mieszkaniem :) Czas przejść na lepsze przekaźniki jak rm-84.
Ja miałem 1.1kW 3f podpięty pod 1f, rozruch zrealizowany na układzie czasowym z przekaźnikiem odłączającym dodatkowe kondensatory, w połączeniu z odprężeniem działało to bez zarzutów, problem pojawił się gdy po kilku latach styk przekaźnika się skleił, silnik pokazał bardzo fajne znaki dymne, gdyby to zabezpieczyć odpowiednio, to taki patent nawet nie...
Sprawdzone działa Edit Przekaźniki się skleiły, więc dałem styczniki, którymi sterują dwa przekaźniki. Wystarczy płytka z dwoma kanałami. https://obrazki.elektroda.pl/3462424300_...
Sam zasilacz nie powinien pobierać tyle. Nie wiem czy przypadkiem może nie być uszkodzony (sklejony) styk któregoś przekaźnika i cały czas zasilany jest moduł tranzystorów z kondensatorami włącznie. Może tu jest problem.
Przekaźnik nie sklejony?
Do sprawdzenia płytka zasilacza a konkretnie przekaźnik załączający sprężarkę zamrażarki (może być sklejony styk).Zasilacz jest z tyłu pod blatem.A przekaźnik to ten od którego wychodzi czerwony przewód do sprężarki od zamrażarki.
Może przekaźnik sklejony lub czujnik w chłodnicy.
U mnie był chyba wtedy przekaźnik sklejony
Masz bład -F15: Element grzejny suszenia jest ciągle aktywny (styk przekaźnika suszenia jest sklejony lub triak suszenia uległ spięciu) Sprawdzić wydajność styków łącznika J2 na płycie - Sprawdzić przewody między łącznikiem J2 a elementem grzejnym suszenia Sprawdzić przewody między łącznikiem J3 a presostatem Wymienić kartę
Przekaźnik "sklejony" nie wyłącza j.zewn.
"Komunikat F15 lub migające diody Key 1, Key 2, Key 3, Key 4 Ciągle aktywny element grzewczy suszenia. Sklejenie styku przekaźnika lub spięcie triaka."
Jaki cel ma te 9A zapasu skoro do 75A przy rozruchu i tak jesteśmy bardzo daleko? Jeśli nic innego nie będzie na tym obwodzie zasilone to i 16A będzie miało zapas. Dobierasz z zapasem do maksymalnego ciągłego obciążenia, dla prądu rozruchowego bezpiecznikowi też sporo brakuje prawda? Dodano po 2 jak zadzwoniłem na wsparcie techniczne Mean-Well to doradzili...
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
W jedną stronę kręci elegancko Jeśli tak, to silnik OK. Szukaj uszkodzenia na module - sprawdź czy któryś z przekaźników silnika, nie jest sklejony.
Czyli uszkodzone fotki, może zimny lut, może przekaźnik się skleił.
Przekaźnik sklejony w centralce.
Sprawdź przekaźnik załączający grzałkę (na płycie) - może być sklejony.
A ten przekaźnik nie ma sklejonych styków? Pytam tylko retorycznie.
W schemacie podstawowym (bez zabezpieczeń), aby sterować bramą, 5 łączysz z 7 lub 8. Tego połączenia nie ma schemacie. Z drugiego postu: " Jest wyświetlacz i diody sygnalizacyjne i na tej postawie wg. instrukcji możesz sprawdzić gdzie jest problem." Jeżeli według wyświetlacza i diod sygnalizujących, stan bramy jest prawidłowy. Brana dalej nie chce się...
Genialny pomysł przekaźnik hermetyczny obudowa sklejona ale go przeczyść. Odległość między stykami minimalna. O tym że na cienkiej blaszce zawieszone już nie wspominam.
Najbardziej prawdopodobne - sklejenie przekaźnika RL1.
No to tylko problem z przekaźnikiem załączającym na module. Do wymiany. Styki sklejone.
Może tylko się przekaźnik skleił?
Posiadam wyłącznik zmierzchowy = https://serwis.avt.pl/manuals/AVT1730.pd... . Podłączony do zasilania 12 lamp z żarówkami led 1W. Niestety po kilku załączeniach przekaźnik skleił styki na stałe prawdopodobnie z powodu wysokiej wartości prądu rozruchowego. Chciałbym podmienić przekaźnik na inny z obciążeniem styków 16A Cewka przy oryginalnym to 0,2W,...
A jak odpalisz to możesz je wyłączyć ? Nie masz w tej skrzynce jakichś przekaźników ? Może jeden ma przypadłość sklejonych styków, albo skrzynka pływa sobie w wodzie ?
Manetka jest tylko elementem sterującym, sygnał leci do bsi, bsi wysyła polecenie do bsm, tam jest układ wykonawczy, przekaźniki. Pewnie sklejony przekaźnik.
Ten mikrowyłącznik to podstawa . Załącza grzałkę w momencie kiedy pompa zaczyna działać. To jest podstawowe zabezpieczenie przed załączeniem grzałki bez wody ! A w przypadku "sklejenia" się przekaźnika to może się tak stać i pożar gotowy. :cry:
Dobra daleko nie musiałem szukać. Podłączenie jest ok, tylko ze z czasem jak się wytrą (wypalą styki) to mogą się skleić. Ja u siebie założyłem dwa dodatkowe przekaźniki co wykonują tą samą czynność co główny wykonawczy. Tylko ze z tą różnicą ze nie przełączają, a tylko rozłączają obwody. Daje to to, ze jak przekaźnik wykonawczy by się skleił to to...
Z mojego doświadczenia automatyka: Prawdopodobnie styki przekaźnika się 'skleiły' - doraźnie zdjąć obudowę i poczyścić styki
Jeżeli grzałkę włącza przekaźnik to ma sklejone styki, jak triak to przebicie A-K.
Nie ma takiej możliwości, by tego nie wyłapać. Może odkręcić przewody od klemy plusowej i odłączać po jednym bo może to rozrusznik, może alternator, może coś w skrzynce (sklejony któryś z przekaźników).
Jeden z przekaźników nie funkcjonuje. Jest sklejony.
A przekaźnik grzałki sprawdziłeś czy nie ma sklejonych styków? Ten czarny obok radiatora i samą grzałkę na upływność do masy?
Witam, jak jest gwarancja to tylko serwis, bo ew. pukanie przekaźnika /sklejenie/ to raczej krótkotrwałe rozwiązanie lub w ogóle nie skuteczne.. Pozdrawiam, Uciech
Zwykle sterowniki mają też zabezpieczenie na termostacie bimetalowym, gdyby się np. styki w przekaźniku skleiły i wentylator rozdmuchał wsad do wysokiej temperatury, to odcina zasilanie. Były chyba nawet w DIY takie urządzenia na RPi.
Proszę o pomoc w wykryciu przyczyny usterki 1. Uszkodzony (sklejony) przekaźnik grzałki na module. Charakterystyczne bulgotanie przy poborze wody. 2. Uszkodzona (przerwa w progu drzwi) wiązka przepływomierz - moduł lub uszkodzony sam przepływomierz. Moduł "nie widzi" wody z zmywarce, pomimo jej fizycznej obecności.
Ten KID pomierzyłem i żadnych różnić nie stwierdziłem, bo podejrzewał że to może być tam , przekaźnik też nie sklejony, szukamy dawcy.
Raczej przekaźnik sklejony. Bez wody (np. program wirowania) nie będzie grzała, bo hydrostat ją rozłącza.
Znalazłem schemat podłączenia tych wentylatorow.Silnik AAH zasilanie przez bezpiecznik 60A są dwa przekaźniki,opornik,dwa wentylatory,włącznik na chłodnicy z 3 wyjściami oraz włącznik ciśnieniowy od klimatyzacji (do niego dochodzą dwa przewody:brązowo-niebieski i brązowy) oraz włącznik klimatyzacji.Znajdź te przekaźniki i sprawdź czy się nie skleiły....
Zacząłbym od posprawdzania bezpieczników i kostek pod maska wiele ich tam nie ma, wyjmować po kolei i sprawdzać , morze któryś bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon się skończył lub przekaźnik skleił, na początek to.
sprawa rozwiazana. sklejony przekaźnik.
Tak, spokojnie wystarczy samochodowy przekaźnik, dobrze byłoby zastosować przekaźnik o możliwie największym prądzie (np. 40A). Takie przekaźniki stosowane są np. w Peugeotach, w Piaggio są stosowane przekaźniki na wyższe prądy (szerokie konektory prądowe), a np. Hondach jeszcze mniejsze gabarytowo przekaźniki na 30A. Rozrusznik się nie "zrypie", a jedyne...
Dziś cała skrzynka bezpieczników koło aku i sterownik silnika idą do przepryskania . Auto zachowuje się jakby przekaźnik skleił styki a po czasie je odpuścił . Tylko pytanie gdzie ???
Nie rozumiem jednej rzeczy. Czemu mowa o cewkach przekaźnika? Wydaje mi się, że powinno się zabezpieczać styki, żeby się nie zespawały. Styki mogą się skleić i przy dobrze dobranym zabezpieczeniu. Cewki przekaźnika same w sobie nie wymagają zabezpieczenia bo pobierają małe wartości prądu. Zabezpieczamy układ sterowania.
skleić przekaźnik skleić obudowa skleić kolumna
wąskie gardła esp32 generator philips serwisowy zmiana matryca
czarna lista gitara akustyczna
Zwarcie do masy w obwodzie EGR Hyundai i30 GD 2012 Brak oświetlenia wnętrza w Golf 6 2009 - przyczyny i rozwiązania