Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Prawidłowo sformułowane pytanie. Przy nieudanej próbie podpięcia sterania centralnym coś padło w aucie. Pompka została naprawiona i centralny dalej nie działa. Ktoś posiada jakieś schematy lub robił podobny przypadek ? Audi a6 1995 centralny sterowany irdą.
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Zobacz tu jest instrukcja serwisowa: :arrow: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Zamek drzwi sterowany jest przekaźnikiem RY6 przez złącze CN9 pin6.
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
Partyzantka straszna :) ale oczywiście technicznie możliwe. Sygnalizator możesz podłączyć separując wyjścia central diodami np.1N4001. Szczegółowo łączysz katody diod do wejścia "+" sygnalizatora a anody odpowiednio do wyjść central. Oczywiście łączysz masy obu central. Jako "klawiatura" możesz użyć zamek szyfrowy jakikolwiek z bistabilnym przekaźnikiem....
Najlepiej zastosuj przekaźnik bistabilny z dwiema cewkami. Wtedy zamek będzie przełączał w jedną stronę, a Ty np: przyciskiem w drugą. Rozwiązanie z podtrzymaniem nie jest zbytnio dobre do tego celu. Chwilowy brak zasilania, przekaźnik puści i po bólu... Co do układu z podtrzymaniem wystarczy jedna para styków. + zasilania na styk wspólny, z NO zasilanie...
Rozumiem, że "wymuszam przejście masy" znaczy, że zwierasz ręcznie przewody 1 i 2 oraz 3 i 4. Jeśli tak, to nie będzie wina przekaźnika. Sterowanie zamkiem polega tutaj na podawaniu masy raz na biały a raz na biało/czarny przewód. A dokładnie w miejsca, do których są podłączone. Ten trzeci przekaźnik (wyższy) steruje kierunkowskazami. Nalot na ścieżkach...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Cześć. Możliwe, że nie musisz używać żadnych diod prostowniczych. Prawdopodobnie oba te urządzenia sterują elektrozaczepem poprzez przekaźnik. Musiałbyś podać schemat tego zamka bezstykowego i wyłącznika czasowego. Jeśli nie masz dostępu do schematów to możesz profilaktycznie zastosować w tych miejscach co zaznaczyłeś diodę prostowniczą 1N4001 :)
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
Można to oczywiście zrobić na wiele sposobów, ale ja akurat bym to zrobił tak: zaczep podłączamy pod wyjście zaczepu zamka szyfrowego. na wyjściu sterującym zaczepem domofonu ( czyli w miejsce zaczepu) dajemy przekaźnik z cewką na 12VDC a jego styki robocze ( NO COM) podłączamy do wejścia na przycisk otwarcia w zamku szyfrowym. ( zgodnie ze schematem/instrukcją...
tak tylko w tym jest problem ze rolls juz ma sterowanie c. zamka, tylko chce zrobić żeby mu kierunki mignęły przy właczeniu i wyłączeniu!!!
Przekaźniki te sterują bezpośrednio mechanizmem zamka w samochodzie? Jeżeli tak, to najprościej jest przez uC załączyć tranzystor, który by z kolei załączał przekaźnik. Jednak ta metoda omija sterownik zamka centralnego - czy o to autorowi chodzi?
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Oczywiście można bez rejestru szeregowego - jak sądzę intencją autora było oszczędzenie kilku pinów IO, nie wiem po co. Można LCD podłączyć bezpośrednio do MCU, schematów w sieci znajdziesz tysiące. Na schemacie masz sterowanie przekaźnikiem, możesz sobie pod niego podłączyć co zechcesz. Jeśli chcesz sterować elektromagnesem przekaźnik może być niepotrzebny,...
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Witam wszystkich i proszę o pomoc!!!! Ma pewien problem. Bóduje zamek szyfrowy z przekażnikiem który ma otwierać zamek motylkowy. Mam pomysł żeby sówakiem poruszał silnik krokowy, ponieważ nie widzę innego sensownego rozwiązania. Mam pytanie czy tym silnikiem można sterować w jakiś prosty sposób tak aby przekaźnik zamka go uruchamiał i unieruchamiał....
Niekoniecznie chińskie. tyle tylko, czy jest sens ładować cokolwiek droższego w tak stare auto. Kup jakiś uniwersalny, z pełnym interfejsem sterowania siłownikami (wbudowane przekaźniki), który będzie sterował bezpośrednio. Oryginalna instalacja centralnego do pełnego wykorzystania.
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie kierunkowskazem znajduje się na płytce sterownika (jak napisałeś - puszki) centralnego zamka. Zazwyczaj stosowane są dwa (L i P) lub jeden i dwie diody odpowiedzialne za rozdział L i P strony.
Interesuje Cię tylko sterowanie zamkiem, czyli przekaźnik + rezystor 1kOhm wpięty w przewód fioletowo-czerwony: http://obrazki.elektroda.pl/6786713300_1...
No to musisz dołożyć jakąś bramkę z zatrzaskiem,albo jakiś mały przekaźnik bistabilny i po bólu :) Pozdrowienia
Witaj. Za mało danych by jednoznacznie odpowiedzieć. Dążę do tego, aby atmega (sterowana bezprzewodowo np modułem RF) po naciśnięciu guzika nadawała stan wysoki na port (np PD1), który będzie sterował przekaźnikiem (po zamknięciu obwodu zamek się otwiera). Zmierzyłem, że w instalacji samochodowej panuje napięcie do 12v. Chciałbym wiedzieć, czy zaproponowany...
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
Zastosuj przerzutnik np. na 4017 a na jego wyjściu sterownik zamka Unister skonfigurowany do sterowania jednym przewodem - "poziomem masy". Do dodatkowego kanału alarmu podłącz przekaźnik, który wysteruje 4017. Przerzutnik w takiej aplikacji, musisz wysterować dodatnim impulsem na wejście. Sterownik zamka Unister podłączony do przerzutnika będzie sterował...
Ciekawie rozwiązane sterowanie RFID. Czy konieczne było wykorzystanie ULN2003 zamiast zwykłego sterowania przekaźnikiem poprzez tranzystor?
26 pinowe niebieskie złącze pod bezpiecznikami: pin 11,12,13 - krańcówki pin 5 i 8 - stan centralnego zamka (ale tu już sam pokombinujesz, bo trzeba rozwierać sterowanie) Można też bezpośrednio sterować przekaźnikami centralnego zamka w BSI. Prawda, że proste ? Dasz sobie radę.
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Trochę inaczej. Przycisk zamka steruje przekaźnikiem wewnątrz kasety, więc na Twoim rysunku zamiast przycisku będą styki SW1 i SW2.
Jakby już komplikować układ i czynić go użytecznym, to warto by dodać: - zapasowe zasilanie z akumulatorka, z kontrolą napięcia na nim i doładowywaniem - to na wypadek zaniku prądu w sieci co przy pojedyńczym zasilaniu powoduje, że nie dostaniemy się do domu. LCD może wyświetlać ostrzeżenie, że akumulator jest rozładowany a także np. zasilanie idzie...
Musisz sprawdzić ten przekaźnik, czy ma czym sterować i gdzie. Pozdrawiam.
Jak szyby i dach działaja cały czas to masz przekaźnik zasilający te obwody załączony ciągle.Jest on nad nogami kierowcy 2 grube czerwone przewody idące do niego i 1 lub 2 cieńsze.Wyjmij go i sprawdź pobór prądu.Te 0,3A to wygląda na pobór przekaźnika.Tym bardziej jak masz zamotane sterowanie zamkiem a tym przekaźnikiem steruje bodajże moduł zamka/szyb.
To jest schemat do 2 przewodowych kostek otwieranie zamykanie a w tej pandzie jest na 1 przewodzie zamykanie i otwieranie więc jedna pin w kostce jest Nie zrozumiałeś mojego wpisu. Podłącz sterowanie bezpośrednio do pinów "mikrosilnika" umieszczonego w kasecie zamka drzwi kierowcy. Jednocześnie przekaźnikami "odcinasz" przewody w "kierunku" fabrycznego...
Guzik dzwonkowy tak samo jak i przekaźnik elektrozamka czyli pod GND i PB. Sekundowe zwarcie tych zacisków steruje bramą.
Wiem o tym dlatego wspominałem o tym wcześniej, że trzeba separować mikrowyłączniki zamka przekaźnikami w momęcie sterowania.
Witam Gdzie w wymienionym samochodzie znajduje się sterowanie centralnym zamkiem? Chcę założyć nową centralkę do centralnego zamka z pilotem. Chciałbym podłączyć ją zamiast starej uszkodzonej. Czy stara centralka steruje zamkami przez przekaźniki? Proszę o pomoc.
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Jedynie można by próbować wlutować się w sterowanie przekaźników centralnego zamka w tym alarmie. to szkodliwa porada bo master jak poda masę na przekaźnik to nie odpuści po sekundzie i za chwilę spali wszystkie siłowniki żeby ogarnąć problem dokup sterownik zamka pod siłowniki ze sterowaniem z drzwi np foto na allegro 20zł https://obrazki.elektroda.pl/3743062100_...
takie "coś" robi się na jednym przekaźniku,sygnałem który masz sterujesz przekaźnik,a styki przekaźnika podłączasz do "+" i na wyjściu masz już sterowanie plusem...chyba o to chodziło? a to czy sygnał jest wystawiany przy sygna czy jego braku ustalasz za pomocą styków przekaźnika NC-NO
Witam. Przy pomocy standardowego przekaźnika samochodowego na 12V. Na sterowanie cewki przekaźnika podajesz ten minus a na styki robocze plus. Wpisz do szukaj przekaźniki i wszystko będzie ładnie opisane.
To nie alarm, czyli już sobie odpowiedziałeś, co do podłączenia syrenki i czujników. Tak. Do NC masę, do NO plusa, Com na siłowniki. Tak, jak pisałem - porównaj z opisami alarmów z wbudowanym sterownikiem CZ. Zworka - pewnie tak. Spróbuj wysterować impulsami masy na białym i brązowym ze zworką i bez i sprawdź jak pracują przekaźniki. A po jaką cholerę...
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Dzieki wielkie wszystkim za pomoc, gdyż udało mi sie rozwiązać problem podłączenia alarmu do fabrycznej instalacji zamka centralnego. Dodam tylko że najlepszym rozwiązaniem jest sterowanie poprzez wpięcie dwóch przekaźników do przewodów 13 i 15 wychodzących z szarej wtyczki przy BSI. Sterowanie polega na przerwanie przewody przekaźnikiem i równoczesnyp...
Tranzystory lub układ uln2803 można zastosować do sterowania przekaźnikiem z mikrokontrolera.
wystarczy podłączyć wejście czujników do wyjścia (-) sterowania zamkami .A swoją droga to ciekawe co piszesz -cos co zastepuje przekaźnik
Ale można sie wpinać bezpośrednio w switcha w drzwiach kierowcy. Można tez i w przewody prądowe silnika siłownika ale trzeba to zrobić przez przekaźniki odcinające w tym czasie przewody z auta. Można też dołożyć siłownik i sterować tylko nim, a ten otwierając i zamykając zamek w drzwiach kierowcy będzie przełączał switch, a dalej już poleci...
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
warte z 2pln jak znajdziesz kupca nowa z pilotami jakieś 50 to stary sterownik zamka bo alarmem tego nazwać nie można 2 przekaźniki do sterowania zamka jak do fabrycznego dokładane lub do siłowników jak cały zamek a trzeci do sygnalizacji kierunkami
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
sa sterowniki ktore po podaniu masy zamykaja a zanik masy otwiera zamki koszt okolo 25zł szkoda wiec czasu i kombinowania
Witam W zał. schemat i opis - Zamki drzwiowe Opel Omega 2.0 (1986 do 1989). Sterowanie - przekaźnik (R1) znajduje się za płytą ochroną z prawej strony, nad modułem sterowania silnika (obok przekaźnik ster. pompą).
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Jezeli słychać "pyknięcie" a żadne drzwi nie działają to nalezy szukać w sterowniku a nie przełączniku.Przecież to takie logiczne,po co szukać w przełączniku skoro steruje jakimś przekaźnikiem?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zwora elektromagnetyczna sterowana przekaźnikiem.
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
Układ działa prawidłowo więc przekaźnik jest również dobrze podpięty.
W zakresie zdobywania wiedzy konstruktora ten zamek spełnia prawdopodobnie zadanie jednak to chyba jedyna jego zaleta. Autor moim zdaniem w ogóle nie wziął pod uwagę czegoś takiego jak wandal albo pogoda czy też nadmierna wilgotność powietrza. Mysle że możliwe byłoby tez otwarcie tego zamka poprzez "ordynarne" zwarcie pinów odpowiedzialnych za sterowanie...
Jeśli dobrze pamiętam to nigdzie, ori centralny matiza nie ma wystawionych wejść sterujących, także nie podłączysz do nich przekaźników jeśli nie rozbierzesz zamka, a i to nie wiem czy będzie wystarczające. top safe 20 + slave, który cięgnem będzie sterował oryginałem. Chyba że alarmem wysterujesz obecne WSZYSTKIE siłowniki + dodatkowy w drzwiach kierowcy,...
Zgadza się. Chcę podłączyć dodatkowy sterownik oświetlenia wewnętrznego. Wyjaśnienie: przewodem o którym pisałem sterownik centralnego zamka podaje masę do odbiornika i zamków w momencie otwarcia cen. zamka. Zanika po zamknięciu. Do niego jest podłączony przewód od centralki alarmowej. Przy otwieraniu auta z pilota otwiera się cen. zamek i wyłącza alarm....
Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez przekaźnik sterowany z dodatkowego kanału z alarmu. tak jak napisałeś mógłbyś się bardziej określić bo o to mi najwięcej chodzi
co mogłem spalić? Jakiś przekaźnik, czy mikrostyk, który odpowiedzialny jest za przekręcanie kluczyka w prawo Rozbierz zamek i zmierz (wymień) mikro switche. Sterowanie "masą" podłącz do jasno-niebiesko/fioletowego - otwieranie i szaro/żółtego - zamykanie w brązowym złączu na słupku po stronie kierowcy.
Macie racje, można coś spalić i będzie tylko dodatkowy koszt. Planuje zrobić inaczej, zamek zasilę bezpośrednio z sieci (nie przez centralkę) przez zasilacz 12V, a z centrali wezmę tylko sygnał zamka który będzie sterował przekaźnikiem.
Dodam że C1 z A8 drzwi tył A1 z A7 drzwi boczne C8 z B6 drzwi przód prawe B8 z B7 drzwi przód lewe Piny A8 A7 B6 B7 na płytce mają wspólne połączenie między sobą Stała masa do przekaźników jest A5 Stały plus do przekaźników jest A3 Cienkie brązowe kable sterujące C7 i A6 sterują przekaźnikiem po lewej C2 i A2 sterują przekaźnikiem po prawej
Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z zewnętrznego radiosterownika A mogę prosić jakiś schemat jak to zrobić? a czy da się samemu taką podstawową centralkę sterowania z kluczyka zrobić samemu? Czytałem coś o 2 przekaźnikach??
Witam Serdecznie. Kiedyś widziałem na ELCE schemat centralnego zamka zrobionego na samych przekaźnikach, potrafi mi ktoś go znaleźć. A dokładnie chodzi o schemat centralnego zamka który bedzie miał za zadanie sterować siłownikami 2 przewodowymi "slave" a sygnał do sterowania bedzie podawany za Centralki alarmu 2 masy "otwórz/zamknij". Jak to podłączyć...
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
tyle że przekaźnik to wiem tylko jaki??? Mój zamek sterowany jest plusem a na 100%
Mam Punto II FL 2005 z oryginalnym centralnym, sterowanym z BCM. Na płytce odpowiada za to taki czarny przekaźnik . Niestety nie zapisałem oznaczenia.
Witam, mam pytanie: czy wewnątrz tych uniwersalnych sterowników centralnego zamka z pilotami sprzedawanych za ok. 50zł są przekaźniki na 12V czy na 5V? Nie mam aktualnie takiego pod ręką, a chciałbym wiedzieć, bo chcę to wykorzystać do sterowania czymś innym, ale chciałbym podłączyć coś, co zadziała na sterowanie przekaźnikiem 12V wewnątrz pudełka....
Brązowy idący w wiązce drzwi kierowcy, na zamknij masa na otwórz rozciąć na chwilę (układ na 1 przekaźniku)
Masz sterowanie dwoma minusami - biały i niebieski np. przy przelocie kabli z drzwii, wyżej żółty większy przekaźnik to sterownik zamka.
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Możesz sam wydłużyć impuls zamykania, musisz zastosować bardzo mały przekaźnik, o małym poborze prądu cewki przekaźnika, i wstawić dość spory kondensator, na wejście tego przekaźnika, jeden koniec podłącz do masy na stałe, a wyjście z centralki podłącz do plusa i wysteruj nim przekaźnik z kondensatorem, natomiast sterowanie zamka weź z tego małego przekaźnika,...
Zrobię foto płytki i wrzucę. Wydaje mi się, że przekaźnik steruje tym wyjściem.
Staruszek RXA nie posiada typowego wyjścia sterującego cent. zamkiem. Należy wykorzystać przewód pomarańczowo-czarny( masa po uzbrojeniu) i przez interface np. ST 11 sterować centralnym. Jednocześnie ten sam przewód steruje przekaźnikiem blokady silnika.
Metoda eliminacji :dwa z tych przekaźników to sterowanie zamkiem(przykładasz próbówkę do styków roboczych przkaźników w koncu się zamek odezwie) na jednym może być syrena,na jednym lub na dwóch kierunki(badasz podobnie ,włącz awaryjne i przyłóż próbówke)może też być tak jak wspomniał któryś z kolegów ze przekaźnik jest wystawiony poza centralkę ,tylko...
... Witam potrzebuje pomozy mam Elektro zaczep przy furtce zterowany centralka z auta która podaje plus na zamek i otwiera elektrozaczep teraz zakupiłem zamek kodowy. Tylko że według schematu jest sterowany minusem jak to rozwiązać. Załączam zdjęcie zamka kodowego i schematu. Zrób przez przekaźnik... Pod Zamek kodowy zamiast Elektrozaczepu podpinasz...
Podpowie ktoś jak skonfigurować integrę 128 WRL aby móc otwierać elektrozamek w drzwiach przez SMS. Elektrozamek podłączony jest bezpośrednio do INT SCR (wbudowany w nim przekaźnik otwiera zamek). Sterować zamkiem mogę z manipulatora i oczywiście z INT SCR (kod lub pastylka) Jedyne wyjście jakie jest przypisane w logice związane z zamkiem do WYJ x :...
To "gdzieś wyczytałem" zależy od modelu. W tym przypadku żadnych przekaźników nie trzeba.
Postanowiłem założyć sobie alarm i to nie dlatego że mogą mi Cari rąbnąć a dla wygody czyli chciałem mieć samochód otwierany z pilota. Podłączyłem alarm odnalazłem przekaźnik sterujący zamkiem podłączyłem i ku mojemu zdziwieniu niestety nie działa to znaczy działa ale nie tak jak powinno po podłączeniu zasilania do centralki alarmu efekt jest taki że...
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Sterowniki które opisałeś maja wyjścia sterujące masą.Będziesz potyrzebował dodatkowo 2 przekaźników którymi wysterujesz siłownik.
Witam, zwracam się z pytaniem i oczekuję jasnej odpowiedzi. Mam centralny zamek który ma dodatkowy sygnał na którym po zamknięciu zamka pojawia się masa, chcę to wykorzystać do wyłączenia radia po zamknięciu centralnego zamka. Miało by to działać tak: Zamykam centralny, idzie masa z centralki do przekaźnika, który odcina prąd na przewodzie zasilającym...
prościej jest dojść do przekaźników central zamka śą na wierzchu i sterować masą I pięknie to wygląda, wepchnięte kable pod nogi przekaźników, profesjonalka jak.....
Chyba to przekracza Twoje możliwości. Do prawidłowego działania c.zamka potrzeba tylko dwóch przekaźników. Reszta to np. sterowanie kierunkami.
A tego modułu nie dało by się zrobić z przekaźników?
sterować zamek przekaźnik przekaźnik sterować zamek centralne przekaźnik zamek
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 silnik elektryczny łożyska transformator ferrytowy
amica piekarnik generator ozonu
Minimalna separacja kanałów mikrofonów bezprzewodowych: analogowe i cyfrowe systemy Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie