Ciężko sprawdzić czy jest czy nie ma bo najczęściej auto gaśnie gdzieś na mieście, więc kręcę aż odpali a jak już odpali to iskra jest. Wymienię jeszcze czujnik na wale a jak nie pomoże to w bezpiecznikach będzie chyba zacząć szukać. Jest tam jakiś przekaznik od zapłonu ?
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
hmmm... moze jakis maly odseparowany przekaznik? ??
dziekuje wszystkim samochód juz jest na chodzie uszkodzony byl przekaznik pompy paliwowej
Masz pewnie C18NZ wiec o przestawieniu zaplonu raczej nie ma mowy (chyba ze ci pasek przeskoczyl ale wtedy bylby przymulony)) Jesli na benzynie i gazie ci sie tak dzieje to sprawdz wszystkie styki przy elektrozaworze. Napisz jaki masz sterownik gazu i czym odcinane jest paliwo podczas zasilania LPG. Jesli przekaznikiem to sprawdz styki przy nim albo...
Jak za drogo naprawa sterownika to niech ci zrobi układ na przekaznikach załączający pompke tylko po starcie rozrusznika i podtrzymanie aż do wylączenia zapłonu.
opisze krotko P1612 - immobilizer P0650- lamka kodow usterek P1231- P0230 -przekaznik pompy paliwa P0443- zawor par paliwa P0352- cewka B P0351- cewka A
Ta cała skrzynka z bezp jest zbędna. Weź idź po kablach od czujników silnika. Wszystkie powinny się zesjc w jedną grubą wiazke. Ta wiązka idzie do ecu plus do kabiny oraz jest na niej przekaznik zapłonu plus przewód do kabiny do przekaznika pompy. Wiązka kabinowa ma chyba taką okrągłą wtyczkę. Odlacz to bo to jest zbędne czyli ta cała reszta co do kabiny....
Mateusz drozd napisał: Myslę ze jakby pompa się załaczała zaraz po przekręceniu kluczyka było by wszystko dobrze Na pewno by zapalił. Czyli jedziesz do elektryka i mówisz ze nie pracuje pompa po przekreceniu kluczyka zapłonu. jesli nic nie było grzebane w elektryce to zaczął bym od podmiany przekaznika.
Wymiana pompy nic nie pomogła. Przeróbka na przekazniku pompy też nic niedała .Paliwo co prawda pojawia się na listwie po włączeniu zapłonu. Wtryski też pracują, iskra jest. Ale i tak nie odpala.Jak teraz zrobiło się zimniej (poniżej zera) to jest jeszcze gorzej. Co trzyma sterownik że nie pozwoli odpalić. Byłem u mechanika to rozrusznik mi zregenerował....
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Witam Podlaczylem wlasnie to cus + centralny zamek, wszystko dziala tak jak powinno, problem jest tylko w blokadzie zaplonu. Gdzie nalezy wpiac dwa czarne kable wychodzace z centralki? jest to wyjscie stykow przekaznika blokady zaplonu. Nie wiem za bardzo gdzie to podlaczyc czy gdzies w cewke czy aparat zaplonowy, mam aparat z czujnikiem halla auto...
jak powtarza kolega adam skieruj swoje prace w kierunku pompy p aliwa.najlepiej odcinac ja jak najblizej niej samej.dobrze ukryty przekaznik umieszczony blisko pompy i intruz nawet fachowiec bedzie potrzebowal dlugiego przewodu i czasu zeby sie z tym uporac.oczywiscie niema 100%ego zabezpieczenia.powodzenia w pracach!
poprostu wyciąg przekaznik i zmostkuj główny obwód (najgrubsze kable)sprawdz czy wtedy słychać pompe ważne jest też sterowanie czy po przekręceniu zapłonu słychać pykanie tego przekażnika jeśli nie to komp padł posprawdzaj dobrze wszystkie napięcia przekażnik jest wśrodku tak jak pisał oporniczek pozdro
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
(at)gintur sprawdzanie poboru prądu trzeba robić dobrych parę chwil (2-3minuty albo i lepiej) po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu. opisy na dekielku z reguły są nieprawidłowe. Wszystko wskazuje na to że u Ciebie K4 to przekaźnik odcinający zasilanie oświetlenia wnętrza. Powinien się wyłączyć po jakimś czasie od zamknięcia samochodu. Jest sterowany...
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
i oto następny przypadek.: jazda bez paliwa doprowadziła do uszkodzenia pompy ,(może nolmalne) ale dziwi mnie to że czasami pada sterowanie przekaznika pompy paliwa ecu nie załącza pompy po włączeniu zapłonu jak i po uruchomieniu silnika (np.na gazie)jest tam cały czas około 3-6v na sterowaniu dlaczego tak sie dzieje czy te sterowniki są niedopracowane...
w oplach pompa rusza najpierw na chwilę po włączeniu zapłonu, więc to nie czujnik stawiam na jakiś dorabiany dawno nie używany autoalarm, odcinający pewnie kiedyś pompę paliwa, a teraz umarł do reszty i odciął pompę na amen. lub immo jeśli miga szybko "Czek" możesz do sprawdzenia podłączyć pod pompę 12v z akumulatora (najlepiej przez bezpiecznik, lub...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
nie dawałbym do tego auta żadnego zaworu,w dodatku takiego za 50zł,przetnij czarny plus po stacyjce,przecięty obwód puść dla bezpieczeństwa przez przekaznik blokady zapłonu[ciagły przepływ prądu przez styki podczas pracy samochodu] uruchamiany mikrowyłącznikiem,dodatkowo możesz jeszcze ciachnąć czarno-czerwony rozrusznik na jakims solidniejszym wyłaczniku...
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
Jaka astra F, G? Słychać pompę po włączeniu zapłonu?
Na przekaźniku jest bo słychać jak cyka po włączeniu zapłonu
https://obrazki.elektroda.pl/3991374700_... https://obrazki.elektroda.pl/3949871200_... Te zdjęcia zrobiłem może cos pomoże.W Corspe miałem 12+v Z AKUMULATORA 12+V z zapłonu, Dodano po 3 Po zdjeciu osłony kerownicy znalazłem coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/4745307100_... https://obrazki.elektroda.pl/3525728700_...
Nie chciało mi się czytać wszystkich odpowiedzi, jeśli się powtarzam. Ja zawsze byłem nauczony by najpierw sprawdzić trzy warianty skoro się chek nie zaświeci przy okazji. Do poprawnej pracy silnika (rozruchu jak i późniejszej pracy) muszą być zachowane co naj mniej 3 warianty, ja zawsze zaczynam od tego. Komputer pokażę ci błąd tam gdzie jest czujnik...
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
stachu 121 czytaj posty. przed chwilą napisałem żeby kolega sprawdzil rozrząd nie ma sensy dublować postów Dodano po 2 a jeszcze tak z winy pompy nie zgubiłby iskry. a może najprostszym sposobem będzie wzięcie w garsć kontrolki i sprawdzenie czy na cewce pojawia sie plus po stacyjce bo może tego brakować a ten plus idzie ten sam na przekaźnik pompy...
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
Może być też źle podłączony przekaźnik zapłonu (ok. 100mA). Widziałem takie cyrki.
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
styki sprawdzone przeczyszczone, te sterowniki po prostu czasem padały, zamontowałem 2 przekaźnik który mostkuje ten pierwszy i jest sterowany po zapłonie, samochód śmiga :)
Sterownik albo przekaźnik jeżeli jest ?
Masz schematy jak zrealizowane jest włączenie zapłonu (przekaźnik k3-x125 - schemat rozmieszczenia przekaźników dla wersji z REC) włączasz zapłon miernik w dłoń i wszystko wiesz....
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
A gdzie ten opel ma moduł zapłonu?Wiesz moze?
co do czujnika to nie orjetuje suę musiałbm poszukać w książce od astrys a w przekaźniku na styku 30 powino być zailanie +12 ciągle a na styku 86 napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Rzeczywiście, taniej i łatwiej będzie założyć automat. W Oplach wszystkie światła" są zasilane jednym przewodem. Jedyna opcja to pozakładać na wszystkich wyjściach z przełącznika świateł przekaźniki odcinające po zaniku zapłonu, ale wtedy za przekaźniki zapłacisz więcej niż za ww automat.
Jakie masz napięcie na akumulatorze po włączeniu stacyjki na zapłon?
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
Zamieniłem K14 z K9 miejscami bo są takie same. Myślę że "przekaźnik główny" - to chodzi o "zacisk "15" (zasilanie po włączeniu zapłonu)". Zobaczymy bo wczoraj odpalała a zobaczymy dziś.
witam wywal to z samochodu !!!! bo jak Ci stanie gdzieś w Polsce do dopiero będzie kuku poszukaj gdzie masz całą centralkę a potem po przewodach szukaj przekaźników odcinających zapłon najprawdopodobniej przy kolumnie kierownicy masz przecięty przewód i puszczony przez przekaźnik
pompą steruje komputer więc zacznij od przekaźnika pompy paliwa. Po przekręceniu zapłonu powinieneś słyszeć dźwięk pracującej pompy
Przy radiu nic nie robiłem, ale sprawdze tam jeszcze, czy przypadkiem nie przywiera + z aku do + po stacyjce, ale to jak wrócę do domu z pracy... a może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Może jakiś przekaźnik jest po drodze?
Jaki problem w odcięciu zasilania ? Przeciez przecinasz przewód i wklejasz go w styki zwierne przekaźnika!!!
Przekażnik zawsze trzyma dłużej niż pali się kontrolka. Szczególnie zimą odpalaj dopiero jak stuknie przeekażnik .Świece dłużej będą podgrzewaneto i zapłon lepszy.
Czy tylko sterowanie tym przekaznikiem ginie , a jak wtryski i zapłon, też n ie mam sterowania.
W Ampio i Seo siedzą te same przekaźniki tylko Seo opisuje ciągły prąd, a Ampio maksymalny.
Witam serdecznie. Ten błąd to wypadanie zapłonu na IV cylindrze i niekoniecznie to musi być wtrysk. Przekaźnika nie wyciągaj nigdy na włączonym zapłonie bo spowodujesz przepięcie i diabli wezmą sterownik silnika. Bezpiecznik powinien być zaraz obok przekaźnika. Pozdrawiam.
Niczym zaczniesz coś wymieniać , trzeba dokonać pomiarów. Piszesz - sprawdziłem iskrę miernikiem - niemożliwe , abyś sprawdził miernikiem , napięcie tak , gdzie go sprawdziłeś , na cewce WN, kiedy w czasie kręcenia silnikiem , czy tylko po włączeniu zapłonu?
Niby tak, ale co parę lat wymieniać na nowy? Mam już dwa... Mi chodzi o jakie to przekaźniki idzie w tych obwodach?
To pewnie X16SZR. Zasilanie steru stałe - A6, po zapłonie - D3 i C16. Masa - B1, C9, D16. Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa - A12.
Po uruchomieniu silnika świece włączają się i wyłączają z częstotliwością kilku sekund, przez okres czasu około minuty. Wszystko zależne od temperatury przy starcie. Dokładnych danych nie mam. Dorabiałem kiedyś w tym silniku czujnik temperatury z termistirów, bo jest drogi, a używka też nie działała. Ja kupiłem ten czujnik nowy co prawda jest to zamiennik...
Kontrolka w dłoń i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik oprócz tego przekaźnik główny , przekaźnik zasilania linią 15 ( po zapłonie) . Musisz zacząć pomiary bez tego ani rusz.
Witam, a ja mam troche inny problem. Radio mam nie oplowskie. Mam takiego starego jeszcze na kasety Soniaka. Radio w ogóle bardzo ładnie gra i mi wystarcza, ale od jakiegoś czasu robi taki myk że się samo wyłącza i tyle. Zauważyłem że jak nie wyłącze radia przed wyłączeniem zapłonu to się własnie tak dzieje że potem radia juz nie włącze. Dopiero po...
Witam, mam problem z brakiem napięcia w gniazdach zapalniczek w Oplu Astra J 1.4 turbo. Napięcia nie ma również na bezpiecznikach gniazd, przekaźnik 12V po zapłonie działa. Instalacja od bezpieczników do gniazd sprawna. Czy ma ktoś z Was schemat na którym będzie obwód zasilania gniazd zapalniczek?
Witam Mam problem z Oplem Astrą obecnie taki że gdy wkładam kluczyk wszystkie kontrolki się palą wszystko działa jak powinno Lecz gdy przekręcam zapłon robić cyk i nie zapala Rozrusznik nie kręci wszystkie kable przekaźnik też podmieniany sytuacja dalej taka sama
Jakbys znalazł ten przekaźnik od odcinania zapłonu i załączył mu te przewody co on załączać ma to pewnie auto bys odpalił
sterowanie z ecu masz masą a zasilanie elektrozaworu jest po zapłonie musisz poszukać z którego dokładnie przekaźnika idzie +12 i gdzie są zielone przewody :)
Po sprawdzeniu napięć mam +12 na pinach 2 i 19 i po zapłonie na pinie 52 Sterownik nie wysterowywuje przekaźnika z pinu 15 Czy znaczy to uszkodzony sterownik ?
Panowie ja to miałem podobne przypadki w trzech Astrach H z tym silnikiem i okazało się że problem leżał w przedniej centralce elektrycznej UEC ,a dokładniej w dwóch przypadkach główny przekażnik zapłonu i w trzecim przypadku luzujące się wtyczki pod UEC-em.Może to jakoś naprowadzi was na problem,jeżeli mówimy o Astrze G to głównie problem z ECU pompy
Ten przekaźnik to dołożona blokada zapłonu. Pewnie radio ze zdejmowanym panelem i bez panela nie odpali (bo nie włączy radia).
A skąd będą niby te napięcia? Jak ecu włączy przekaźniki to będą.Możliwe że ecu padł.Ale trzeba wcześniej posprawdzać masy i zasilania.
Po włączeniu zapłonu aktywuje się jakiś przekaźnik i nie rozłącza. Równie dobrze może być to pozostałość po dawnym alarmie.
makidede miałeś rację,co do tego alarmu, zdobyłem schemat i wywaliłem odcinanie zapłonu z centralki. Pozdrawiam
Sprawdź ustawienie rozrządu, to chwila. Na kole pasowym jest znak i dwa znaki na walkach. Obudowa górna ma trzy śruby. Jeśli był strzał, to może zapłon w kolektorze ssacym uszkodził przeplywomierz
Czy ktoś ma pomysł w którym miejscu w komputerze pokładowym Opla Astry II wpiąć odcinkę zapłonu (który przewód przeciąć i wstawić przekaźnik), tak aby wystarczająco skutecznie zniechęcić potencjalnego złodzieja do zamiaru kradzieży, a przy tym nie spowodować wyświetlania błędów na komputerze. Odcinka ta ma pracować niezależnie od zamontowanego w samochodzie...
Widziałem i przekaźnik k14 to główny od zapłonu. Gdy wyciągnąłem było słychać jakieś dziwne rzeczy więc to nie to. 14 pozycja to bezpiecznik wycieraczek. Chyba że pod spodem coś jest
Poczytaj sobie [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/c14... A nie masz czasem autoalarmu z blokadą zapłonu ? Jeżeli masz to może styki przekaźnika zaśniedziały i raz zwiera , albo nie zwiera.
Zamiana DOG'a na STIG'a - Hmmm. Odszukaj schemat podłączenia Doga i Stiga oraz opis wyprowadzeń przekaźnika. Wtedy zobaczysz jak podłączyć blokadę zapłonu. Opisz dokładnie jak podpinasz siłowniki zamka do sterownika.
napięcie do pompki ok i na cewkę też ale sprawdzane w trakcie pracy więc może ginie prąd z zapłonu??? doszedłem do wniosku że podczepię mierniki do sterownika i jakąś diodę na halla i będę jeździł może coś zaobserwuję bo jak na razie auto chodzi a z relacji klienta wynika że usterka pojawia się czasami kilka razy w ciągu dnia a czasami i ze 3 dni nic...
Po pierwsze skąd pewność że podczas pracy silnika świece się grzeją? Po drugie sprawdź przekaźnik świec żarowych bo nie jest to zbyt trwałe urządzenie.
Wymień przekaźnik ,na pewno przygrzany i się wiesza ponieważ świecenie kontrolki nie ma nic wspólnego z alternatorem/ oczywiście chodzi o przekręcenie zapłonu/.P
a co sie dzieje? 8-16 Ω najlepiej sprawdzać przy uruchomionym silniku mierząc współczynnik wypełnienia impulsu.Włączyć zapłon zmostkować styk sterujący z masą zawór powinien zadziałać. A i przelutuj przekaznik systemowy.
pzewody połatane jak nalezy, wszystko złożone , jeżdzi. Usterka występuje nadal. Zmierzony przewód niebiesko biały - 2.8 po zapłonie, 12.9 przy grzaniu świec, 14 V po rozłączeniu grzania. Dalszych pomysłów brak.
Niebieski- sterowanie z przekaźnika czasowego, drugi powinien być czarno-fioletowy zasilanie po zapłonie z bezp. F-3 30A, brązowy masa. / kolory czasem się różnią/ P
Jutro to sprawdzę. Rozmawiałem z jednym kolegą i powiedział, że styki przekaźnika pompy mogą być zaśniedziałe, więc go rozebrałem, ale wszystko wygląda ok. W tym całym przekaźniku są dwa mniejsze, jeden załącza się po włączeniu zapłonu, drugi podczas odpalania. Dodam tylko, że pompa wogóle się nie załącza.
odepnij z instalacji czujnik, do którego idą dwa kable (ten co wspomina kol. berlingo). Jak w tedy kontrolka świec zaświeci się po włączeniu zapłonu to czujnik do wymiany. Kontrolka akumulatora OK?
Do silniczka masz 3 przewody,stałą masę, zasilanie po zapłonie oraz impuls z włącznika przez przekaźnik czasowy. Więc oczywiście że musi pokazać się zasilanie.P
Zamontowałem do Astry H czujniki cofania Flash Mount Steelmate 410 EX. Po włączeniu zapłonu niezależnie od tego który bieg jest włączony buzer zaczyna sygnalizować przeszkodę. Włączam wsteczny i wyłączam i buzer milknie i nie odzywa się po włączeniu innego biegu niż wsteczny. Po ponownym włączeniu wstecznego czujniki działają bez zarzutu. Cykl się powtarza...
Jaka częstotliwość jest tego zapalania i gaśnięcia? Czy nie działa to na takim samym czasie jak działa przekaźnik pompy paliwa? Na stacyjce wypala się (albo wypalił) jeden ze styków. Prześledzić trzeba dokładnie przewód "30" i "53"
Nie zawsze się ona załącza po włączeniu zapłonu. U mnie w Astrze na ten przykład się nie uruchamia i jest wszystko OK. Nawet dobrze było przy mrozach -25 stopni. Tą masę, której ci brakuje przekaźnik dostaje ze sterownika wtrysku.
Witam serdecznie pacjent to astra 1.4 8v problem polega na tym że nie mogę francy odpalić, rozrusznik kręci i nic.Kontrolka check po zapłonie się nie świeci, nie słychać też przekaźnika pompy. Posprawdzałem parę rzeczy i tak: napięcie na ecu na pinie A6 po zapłonie jest, na pinach B1 i C16 z akumulatora jest ok 2V, napięcia na pompie nie ma iskry brak,...
Dopływ paliwa rozwiązany , była źle wpięta czarna duża wtyczka z klamrą w prawym słupku. Pompę podpiąłem na krótko i zadziałało ale po chwili zaczął wyć alarm. Jedynym sposobem żeby go wyłączyć było rozpięcie aku. Czyli auto nadal stoi. Na pilota nie reaguje a jak wypiąłem spory czarny chyba przekaźnik odcięło zapłon całkowicie. Więc albo wyje alarm...
Nie wiem jak w astrze, ale w vectrze A ten przekaźnik był gabarytami taki sam jak na zdjęciu poniżej (przekaźnik podwójny zapłonu): http://obrazki.elektroda.pl/8573872100_1... Też miałem problem z ABS, puknięcie w przekaźnik pomagało na pewien czas. Wystarczyło poprawić luty w przekaźniku.
Które to gniazdo ? Bo mi wychodzi gniazdo B pin 46 ?? Nie posiadam już schematu. Na przekaźniku pompy paliwa (kontakty 85,86). Jeden z tych kontaktów otrzymuje 12V przy włączonym zapłonie, drugi masę ze sterownika. Jeśli sterownik uszkodzony, to można ten pin odłączyć od sterownika i połączyć na stałe z masą.
1.W jakiej kostce? Masz na myśli przekaźnik? Różne wersje Astry różnie podają zasilanie na pompę. Z tego co pamiętam - włączenie zapłonu uruchamia pompę na kilka sek w celu pod pompowania paliwa a potem pompa staje, ruszy dopiero jeżeli będziesz kręcił rozrusznikiem. Zdaje się że zależne jest to od sterownika wtrysku. W starszych wersjach Astr i Omeg...
steruje zapłonem, myślę; w ogólnym schemacie nie mam QDM, więc siedzi w sterowniku silnika Moduł QDM steruje: -przekaźnikiem pompki paliwa -lampką kontrolną usterek -zaworkiem odpowietrzania zbiornika
Zapewne w sklepie z częściami zamiennymi. Po pierwsze to czy przy włączeniu zapłonu słychac przez chwilę charakterystyczne bzyczenie z tyłu samochodu ?. Po drugie możesz mieć przekaźnik odłączający pompkę przy pracy na gazie i to może być jego wina.
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
Witam. Astra G, 2006 rok, 1.6 Z16XEP. Cały czas pracuje wentylator chłodnicy, nawet po wyłączeniu zapłonu. Zauważyłem, że wentylator przestaje pracować gdy wyjmę przekaźnik K14 (środkowy w skrzynce z 3 przekaźnikami). Błąd P1482 - przekaźnik wentylatora 2 przerwa w obwodzie. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Przekaźnik raczej odpada bo zamieniałem...
Wytrzymam jeszcze jedno pytanie :) , pomijasz te dwa pomarańczowe przewody, a co do blokady, to też Ci już podpowiem skoro piszę, przecinasz przewód np. pompy paliwa czerwono-niebieski w boczku i puszczasz go przez dwa zielone przewody przekaźnika, przewód biały tego przekaźnika łączysz z odciętą stroną przewodu pompy od strony stacyjki, czyli tam gdzie...
https://filmy.elektroda.pl/58_1649534384... Co masz na myśli jak nie kręci? Powyżej jest filmik jak wyglada sytuacja. Zapłon normalnie działa, i dopiero jak przekręcam kluczyk to się nic nie dzieje. Zobaczcie filmik, ale jutro ogarnę prąd na dojściu do rozrusznika i ponowny montaż rozrusznika i wtedy przekaźnik.
Czasami w niektórych układach pompka się włącz po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon,ale nie zawsze. Sprawdż bezpiecznik F2 czy na nim pojawia się napięcie przy kręceniu rozrusznikiem.Jeżeli nie, trzeba sprawdzić przekażnik na prawym słupku przy nogach pasażera (za boczną osłoną).
Witam! Kolejny raz próbuje podjąć temat silnik to oczywiście C16NZ, przepraszam za wcześniejsze błędy Problem z astrą jest taki: Jeździ na gazie więc nie ma co podejrzewać układu zapłonowego, oraz elektroniki gazu bo całą na czas testu odłączam, a odcięcie wtrysku podłączam jak pierwotnie astra miała czyli bez przekaźnika odcinającego wtrysk. Po przekręceniu...
Światła DRL powinny być podpięte do masy, 12V po stacyjce i zasilania postojowych, jeśli są z automatem to nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników, ew. w niektórych samochodach trzeba dołożyć przekaźnik z cewką włączoną równolegle ze światłami postojowymi i stykiem podającym 12V po zapłonie na wejście które normalnie podłącza się do świateł postojowych...
Witam, mam problem jak zapłon wyłączony kierunki świeca cały czas nie mrugają, wyciągam żółty przekaźnik kierunków (góra s.bezpiecznikowej, moduł prosty wew.dwa przekaźniki) światła gasną . Jak zapłon włączony lub auto uruchomione wszystko działa OK. Manetki odłączone, włącznik awaryjnych odłączony, moduł c.zamka-alarmu odłączony.Podejrzewam moduł alarmu,...
Witam ,mam problem z astrą 1.6 kombi z czujnikiem paliwa i temperatury ,po włączeniu zapłonu wychylają sie ,ale podczas jazdy spadają do zera . Czy jest tam może jakis przekażnik Regulamin pkt 11 poprawić. Michu10
zapłonu astra astra zapłonu passat przekaznik zapłonu
czujnik misce olejowej pomiar prędkości indukcyjnym odblokować eberspacher
kosiarka hortmasz top256 dioda
Regulatory temperatury dla instalacji cieplnych z miejskiej sieci Opel Astra H GTC 1.6 - Wysokie obroty na ssaniu