Ciężko sprawdzić czy jest czy nie ma bo najczęściej auto gaśnie gdzieś na mieście, więc kręcę aż odpali a jak już odpali to iskra jest. Wymienię jeszcze czujnik na wale a jak nie pomoże to w bezpiecznikach będzie chyba zacząć szukać. Jest tam jakiś przekaznik od zapłonu ?
(at)gintur sprawdzanie poboru prądu trzeba robić dobrych parę chwil (2-3minuty albo i lepiej) po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu. opisy na dekielku z reguły są nieprawidłowe. Wszystko wskazuje na to że u Ciebie K4 to przekaźnik odcinający zasilanie oświetlenia wnętrza. Powinien się wyłączyć po jakimś czasie od zamknięcia samochodu. Jest sterowany...
dziekuje wszystkim samochód juz jest na chodzie uszkodzony byl przekaznik pompy paliwowej
poprostu wyciąg przekaznik i zmostkuj główny obwód (najgrubsze kable)sprawdz czy wtedy słychać pompe ważne jest też sterowanie czy po przekręceniu zapłonu słychać pykanie tego przekażnika jeśli nie to komp padł posprawdzaj dobrze wszystkie napięcia przekażnik jest wśrodku tak jak pisał oporniczek pozdro
Ta cała skrzynka z bezp jest zbędna. Weź idź po kablach od czujników silnika. Wszystkie powinny się zesjc w jedną grubą wiazke. Ta wiązka idzie do ecu plus do kabiny oraz jest na niej przekaznik zapłonu plus przewód do kabiny do przekaznika pompy. Wiązka kabinowa ma chyba taką okrągłą wtyczkę. Odlacz to bo to jest zbędne czyli ta cała reszta co do kabiny....
jak powtarza kolega adam skieruj swoje prace w kierunku pompy p aliwa.najlepiej odcinac ja jak najblizej niej samej.dobrze ukryty przekaznik umieszczony blisko pompy i intruz nawet fachowiec bedzie potrzebowal dlugiego przewodu i czasu zeby sie z tym uporac.oczywiscie niema 100%ego zabezpieczenia.powodzenia w pracach!
To jeżeli przekaźniki wykluczone to zostaje ECU do przejżenia.
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Na przekaźniku jest bo słychać jak cyka po włączeniu zapłonu
hmmm... moze jakis maly odseparowany przekaznik? ??
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
Jaka astra F, G? Słychać pompę po włączeniu zapłonu?
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Sterownik albo przekaźnik jeżeli jest ?
Masz schematy jak zrealizowane jest włączenie zapłonu (przekaźnik k3-x125 - schemat rozmieszczenia przekaźników dla wersji z REC) włączasz zapłon miernik w dłoń i wszystko wiesz....
Może być też źle podłączony przekaźnik zapłonu (ok. 100mA). Widziałem takie cyrki.
sprawdź włącznik świateł czy się nie wypalił. w mojej asterce w porę zauważyłem wypalające się styki i wystarczyło oczyścić styki w włączniku wstawiłem 4 przekaźniki na żarówki i dodatkowe bezpieczniki i wszystko działa... w twoim przypadku myślę że przewód zasilający żaróweczkę podświetlenia włącznika świateł, która zapala się razem z zapłonem stopił...
Widziałem i przekaźnik k14 to główny od zapłonu. Gdy wyciągnąłem było słychać jakieś dziwne rzeczy więc to nie to. 14 pozycja to bezpiecznik wycieraczek. Chyba że pod spodem coś jest
Witam Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu sterownik nie włącza przekaźnika pompy paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem auto nie pali. Sprawdzone połączenia między przekaźnikiem a sterownikiem, masa sterownika i zasilanie po zapłonie, sam przekaźnik na stole też działa. Na pinie D3 wg schematu z infotecha powinno być zasilanie po zapłonie a...
styki sprawdzone przeczyszczone, te sterowniki po prostu czasem padały, zamontowałem 2 przekaźnik który mostkuje ten pierwszy i jest sterowany po zapłonie, samochód śmiga :)
Jak dla mnie przekombinowane z tym timerem. Rozumiem, że po wyłączeniu zapłonu raspka ma działać przez 10 minut i się wyłączyć? Ponowne włączenie po włączeniu zapłonu? W załączniku bardzo schematycznie rozrysowane jakbym ja to zrobił. Ominąłem elementy takie jak obniżanie napięcia czy sterowanie. Zasada działania - przekręcasz kluczyk, prąd pojawia...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
A gdzie ten opel ma moduł zapłonu?Wiesz moze?
Zamieniłem K14 z K9 miejscami bo są takie same. Myślę że "przekaźnik główny" - to chodzi o "zacisk "15" (zasilanie po włączeniu zapłonu)". Zobaczymy bo wczoraj odpalała a zobaczymy dziś.
Witam serdecznie. Ten błąd to wypadanie zapłonu na IV cylindrze i niekoniecznie to musi być wtrysk. Przekaźnika nie wyciągaj nigdy na włączonym zapłonie bo spowodujesz przepięcie i diabli wezmą sterownik silnika. Bezpiecznik powinien być zaraz obok przekaźnika. Pozdrawiam.
Jakie masz napięcie na akumulatorze po włączeniu stacyjki na zapłon?
stachu 121 czytaj posty. przed chwilą napisałem żeby kolega sprawdzil rozrząd nie ma sensy dublować postów Dodano po 2 a jeszcze tak z winy pompy nie zgubiłby iskry. a może najprostszym sposobem będzie wzięcie w garsć kontrolki i sprawdzenie czy na cewce pojawia sie plus po stacyjce bo może tego brakować a ten plus idzie ten sam na przekaźnik pompy...
Witam Mam problem z Oplem Astrą obecnie taki że gdy wkładam kluczyk wszystkie kontrolki się palą wszystko działa jak powinno Lecz gdy przekręcam zapłon robić cyk i nie zapala Rozrusznik nie kręci wszystkie kable przekaźnik też podmieniany sytuacja dalej taka sama
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
Rzeczywiście, taniej i łatwiej będzie założyć automat. W Oplach wszystkie światła" są zasilane jednym przewodem. Jedyna opcja to pozakładać na wszystkich wyjściach z przełącznika świateł przekaźniki odcinające po zaniku zapłonu, ale wtedy za przekaźniki zapłacisz więcej niż za ww automat.
co do czujnika to nie orjetuje suę musiałbm poszukać w książce od astrys a w przekaźniku na styku 30 powino być zailanie +12 ciągle a na styku 86 napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
opisze krotko P1612 - immobilizer P0650- lamka kodow usterek P1231- P0230 -przekaznik pompy paliwa P0443- zawor par paliwa P0352- cewka B P0351- cewka A
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Witam, Opel Astra F 1.4 C14NZ, jak wiadomo czujnik Halla w tym samochodzie ma 3 piny, 1 pin +12V, 2 pin sygnał i 3 pin masę. Jak włączę zapłon to mierząc napięcie na 1 pinie mam 12V ale jak wepnę żarówkę to nie pali się... O co chodzi ?? Oczywiście auto odpala bez problemu ale chciałem zrobić odcięcie zapłonu właśnie na ten przewód i niestety mam problem...
pompą steruje komputer więc zacznij od przekaźnika pompy paliwa. Po przekręceniu zapłonu powinieneś słyszeć dźwięk pracującej pompy
Przekażnik zawsze trzyma dłużej niż pali się kontrolka. Szczególnie zimą odpalaj dopiero jak stuknie przeekażnik .Świece dłużej będą podgrzewaneto i zapłon lepszy.
Witam. Astra G, 2006 rok, 1.6 Z16XEP. Cały czas pracuje wentylator chłodnicy, nawet po wyłączeniu zapłonu. Zauważyłem, że wentylator przestaje pracować gdy wyjmę przekaźnik K14 (środkowy w skrzynce z 3 przekaźnikami). Błąd P1482 - przekaźnik wentylatora 2 przerwa w obwodzie. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Przekaźnik raczej odpada bo zamieniałem...
witam wywal to z samochodu !!!! bo jak Ci stanie gdzieś w Polsce do dopiero będzie kuku poszukaj gdzie masz całą centralkę a potem po przewodach szukaj przekaźników odcinających zapłon najprawdopodobniej przy kolumnie kierownicy masz przecięty przewód i puszczony przez przekaźnik
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Czy tylko sterowanie tym przekaznikiem ginie , a jak wtryski i zapłon, też n ie mam sterowania.
W Ampio i Seo siedzą te same przekaźniki tylko Seo opisuje ciągły prąd, a Ampio maksymalny.
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
Zasilanie na tym pinie B52 dochodzi. Na obu przekaźnikach nie ma napięcia na wyjściu. Czy to oznacza, ze trzeba szukać w samym ECU?
To pewnie X16SZR. Zasilanie steru stałe - A6, po zapłonie - D3 i C16. Masa - B1, C9, D16. Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa - A12.
zapłonu astra astra zapłonu przekaznik odciecie zapłonu
sumowanie napięcia zasilacza wyjęcie wałka rozrządu topnik dobra
ogrzewanie podłogowne ogrzewanie podłogowe
Kia Ceed – lokalizacja bezpiecznika świateł pozycyjnych lewa strona (ED, JD, CD) Acer Nitro 540Hz – jak wyłączyć komunikat OSD Lock na pół ekranu?